O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Zag nog niks over betalen, waarschijnlijk was ik dan nog niet zo ver haha.SP75 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 06:10:
Je moet blijkbaar wel direct betalen dat was voorgaande jaren niet zo, maar waarom die tijdstip aangeven? Denk als je betaald dat ze m niet mogen doorverkopen, zal wel tegen t drukte zijn?

Heb overigens ook niets over betalen gezien.
[ Voor 8% gewijzigd door Mauser.NET op 04-11-2017 06:23 . Reden: betaal info toegevoegd ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Reserveringspagina deed het niet denk ik bij jullie ook? Wat zagen jullie dan? En hoe hebben jullie het gedaanRobertreyez schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 06:16:
[...]
Zag nog niks over betalen, waarschijnlijk was ik dan nog niet zo ver haha.
[ Voor 48% gewijzigd door SP75 op 04-11-2017 06:34 ]
hoe zie je dat?Dennischo schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 06:29:
In Hamburg inderdaad nog voorraad, kan je als Nederlander dat zonder problemen ophalen?
Via welke website heb jij t geprobeerd? Niet de reserveringswebsite denk ikRobertreyez schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 06:16:
[...]
Zag nog niks over betalen, waarschijnlijk was ik dan nog niet zo ver haha.
I don't have dreams, I have goals!!
Pura Vida
Tja als ervaringsdeskundige weet ik inmiddels dat je om 6 uur de restjes krijgt te zien (praktisch niks dus) van de vorige dag. Doordeweeks tussen 9 en 12 uur de beschikbaarheid in de stores checken loont pasRedondo1982 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:16:
Lullig voor de mensen die speciaal voor de reserveringspagina zijn opgestaan. Denk dat er gewoon echt totale schaarste is en dat er meer lucht komt vanaf de tweede en derde batch.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
EensNiGeLaToR schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:33:
@Maverick2001 kop op, hij komt vanzelf weer beschikbaar en dan issie nog steeds nieuw en mooi. Laat het voor nu anders even los, zonde van je energie en je humeur. Ik zing het ook even uit tot ze er weer zijn en geniet er dan alsnog van
Pura Vida
Ik deel jouw gevoel. Het is niet anders.Maverick2001 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:40:
[...]
EensDank voor de opbeurende woorden.. maar je weet hoe het is.. Je wil m dan ook hebben en niet alleen filmpjes van anderen zien
.
Hopelijk zien we dit weekend een verschuiving in de levertijden. En anders heb ik er alle vertrouwen in dat ik volgende week in de Apple Store een exemplaar kan bemachtigen (als F5-en tijdens het werk het toelaat)
Mijn mening: Dat nooit;Teknix1982 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:44:
Op marktplaats genoeg opties als je ECHT graag wilt
1. Belachelijk veel geld
2. Ik doe liever rechtstreeks zaken met Apple.
[ Voor 20% gewijzigd door swv op 04-11-2017 07:47 ]
Dat is echt tegen mijn principes, ik weiger ook om concertkaartjes te kopen via Marktplaats bij mensen die het puur doen om even snel geld te verdienen. Natuurlijk ben je vrij om een iPhone te kopen en deze gelijk aan te bieden op marktplaats maar ik vind het toch een beetje belachelijk.Teknix1982 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:44:
Op marktplaats genoeg opties als je ECHT graag wilt
Pura Vida
https://www.istocknow.com...99-apple-odysseum#device1
Schijnt een enorm Android plaatsje te zijnjmetselaars schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:52:
Of even naar Monpellier toe.... weet noet wat daar gebeurt, maar volgens mij weet de lokale bevolking niet wat de iPhone X is. Sterker nog, wat Apple is:
https://www.istocknow.com...99-apple-odysseum#device1
Pura Vida
zie allemaal berichten van 05:59 ?
Ja 1 toestel voor 2034543 mensen die hun wekker hadden gezettheorganiser schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:32:
ik heb even gemist in het topic waar hij de bestellen viel vanochtend ?
Iemand had de chat hier gesproken van Apple en die zeiden dat de reserveringen open gingen vandaag. Maar ze zijn nog geen 1x online geweest. Bij de Nederlandse stores staat ook een andere tekst dan die in Duitsland, België en Frankrijk.
[ Voor 79% gewijzigd door carpebios op 04-11-2017 09:11 ]
Men had gehoopt via de reserveringspagina van Apple te bestellen. Die is in NL echter niet live gegaan. Wel in Belgie. Afijn je moet in NL dagelijks via de iPhone X productpagina de beschikbaarheid in de drie Apple Stores controleren, reserveren én afrekenen wil je kans maken. Dat hoeft gelukkig niet om 6 uur in de ochtend. Zonde van je slaap en tijdtheorganiser schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:32:
ik heb even gemist in het topic waar hij de bestellen viel vanochtend ?
Ik lees veel negatieve reacties op de bestellingen bij CoolBlue, volgens mij meer negatieve dan positieve.Geert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:37:
geloof dat Tweakers de complete voorraad bij CoolBlue in een kwartiertje heeft leeggetrokken
Well done mannen (en vrouwen)....well done!![]()
![]()
Bij wie is het goed gegaan en hebben of gaan 'm vandaag krijgen?
Ik durf niet hopen, mss dat die er straks is. Signalen zijn goed, maar jah.... lees zo veel meuk...Kuif schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:14:
[...]
Ik lees veel negatieve reacties op de bestellingen bij CoolBlue, volgens mij meer negatieve dan positieve.
no comment
Hier staat vanaf 12u af te halen op mijn account. Dus ik ben benieuwdMartinus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:18:
[...]
Ik durf niet hopen, mss dat die er straks is. Signalen zijn goed, maar jah.... lees zo veel meuk...
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Tegen alle verwachtingen en berichtgeving in. Ontvang ik vanuit CB een iPhone XKuif schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:14:
[...]
Ik lees veel negatieve reacties op de bestellingen bij CoolBlue, volgens mij meer negatieve dan positieve.
[ Voor 65% gewijzigd door Captain Planet op 04-11-2017 09:26 ]
You and I have memories longer than the road ahead
Verwijderd
op dat bericht zit ik ook te wachten..BanRay schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:21:
Ik heb om kwart voor 9 een SMS en mail gehad dat ik 'm kan ophalen bij CB![]()
![]()
Wanneer besteld en welk ordernummer?Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:28:
Bij mij is gisteren wel de bestelling goed gegaan bij CB. Gisteravond om 18:30 uur heb ik de X ontvangen. Het betreft een 256 Zilver.
Inmiddels al weer helder van geest? Dus je bent 1 van de gelukkigen?Johnvh schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 00:58:
Ok, ik ben dronken, maar Coolblue mailt me net dat m’n iPhone X 256 zilver (vanochtend besteld om 8:05) zojuist verzonden is terwijl ze me vanmiddag belde dat hij niet op voorraad was.
Ik ben benieuwd
Me 2, wacht op sms/mailknny schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:22:
[...]
Hier staat vanaf 12u af te halen op mijn account. Dus ik ben benieuwd
Jaaa , mailtje... kom maar halen.... eindelijk....
Hmmm what to do, met de apple bestelling.
[ Voor 19% gewijzigd door Martinus op 04-11-2017 09:46 ]
no comment
Wanneer komt je Apple bestelling binnen?Martinus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:44:
[...]
Me 2, wacht op sms/mail
Jaaa , mailtje... kom maar halen.... eindelijk....
Hmmm what to do, met de apple bestelling.
Hier Coolblue gisteren om 08.02 uur 64GB silver beet en dadelijk bezorgt.Kuif schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:14:
[...]
Staat er bij jou ook vanaf 12u?macselect schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:49:
Heb helaas geen bericht mogen ontvangen van CB dat ik hem kan komen halen, maar dat staat nog wel in mijn account. Even afwachten nog maar, ik verwacht hem aankomende week te kunnen halen.
Vanaf 9.30 uur al, maar gisteren is mij verteld dat je eerst bericht moet ontvangen dat je hem daadwerkelijk kan ophalen en dat is nog niet het geval...
Aiii close, zelfde rangeVerwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:39:
[...]
Bestelling afgerond om 08:03 uur.
Ordernummer 255410xx
Heb je een PM gestuurd
voor de Rotterdam winkel toevallig ? hier ook nog geen bericht ontvangen. Net nog gebeld en daar werd wederom aangegeven de wachten op bevestigingmacselect schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:01:
[...]
Vanaf 9.30 uur al, maar gisteren is mij verteld dat je eerst bericht moet ontvangen dat je hem daadwerkelijk kan ophalen en dat is nog niet het geval...
Nou ik heb net gebeld ook voor Rotterdam en daar werd gezegd helaas, geen toestellen meer als je nog niks gehad hebt.rico_fxp schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:04:
[...]
voor de Rotterdam winkel toevallig ? hier ook nog geen bericht ontvangen. Net nog gebeld en daar werd wederom aangegeven de wachten op bevestiging
Oh lekker dan. Dan heb je toch liever pro actief contact uit CB zoals mensen gisteren kregen waarbij wordt aangegeven dat je niks krijgt.Robertreyez schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:06:
[...]
Nou ik heb net gebeld ook voor Rotterdam en daar werd gezegd helaas, geen toestellen meer als je nog niks gehad hebt.
Samedaydelivery kosten ontvang ik terug. Dus de moed was alweer in de schoenen gezakt, maar gisteravond toch omgezet naar verzending. Bezorger komt vandaag langs!
Tis toch echt at random.. heb ook 8:00 en zit er wel bij.... nja...GvdBerg schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:12:
Coolblue bestelling van 08.00u. SG64 betaald met iDeal. Half uur moeten wachten op orderbevestiging. In de middag nog eens gebeld, te horen gekregen dat ik er niet bij zat.
Samedaydelivery kosten ontvang ik terug. Dus de moed was alweer in de schoenen gezakt, maar gisteravond toch omgezet naar verzending. Bezorger komt vandaag langs!
@macselect 20/27 nov, maar schuift mss wel op.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinus op 04-11-2017 10:16 ]
no comment
Verwijderd
En een Pm terug.Kuif schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:04:
[...]
Aiii close, zelfde range
Heb je een PM gestuurd
Dit doe je toch zelf?HenkEisDS schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:20:
Ik mocht er net even aan ruiken. Bezorger kwam langs, maar ik had geen afschriften en geen kopie ID van de contracthouder bij me. Moet dus nu weer wachten tot donderdag. Wat een kutt*fust*ringzooi.
Heb ik ergens iets anders beweerd dan? JIj bent zeker leuk op verjaardagen....

Nu net 64GB silver. Coolblue.

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 04-11-2017 11:10 ]
toppie man! have fun!alwaysleft schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:04:
iPhone 10 binnen.
Nu net 64GB silver. [afbeelding]
Nee, tenzij er een nieuwe levering komt maar die kans is klein. Alleen restjes worden de dag erna verkocht, maar aangezien afhaalorders een tijdje blijven liggen zijn er niet echt restjes.carpebios schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:04:
Iemand info of er nog voorraad komt vandaag in de Nederlandse Apple stores?
Ik zit er uiteindelijk (gelukkig) ook bij!Martinus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:14:
Tis toch echt at random.. heb ook 8:00 en zit er wel bij.... nja...
Aan de telefoon zeiden ze gisteren dat ik gisteren of vandaag een mail van de OPD zou krijgen. Heb nog niks gehad.moca007 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:19:
Iemand die iets heeft gehoord van Tele2? Of geleverd heeft gekregen?
De belofte dat ik er 1 kon ophalen in de winkel is bij ook niet waargemaakt. Heb het idee dat ze per ongeluk een hele stack reserveerde modellen 2 maal verkocht hebben.Kuif schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:59:
Ok, Cool Blue heeft min of meer bevestigd dat ze de iPhone die ze voor mij gereserveerd hadden, hebben ingepakt en aan iemand anders hebben gegeven.
Die gasten zeggen maar wat gisteren werd mij belooft dat er vandaag een levering zou komen, vandaag zeggen, we weten niet wanneer we geleverd krijgen van Apple. Stelletje maloten zijn het daarJasperb_ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:22:
[...]
Aan de telefoon zeiden ze gisteren dat ik gisteren of vandaag een mail van de OPD zou krijgen. Heb nog niks gehad.
Zou mooi zijn maar waar heb je dit gehoord?whoutman schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:12:
Maandag of dinsdag eerste nieuwe levering hoorde ik. Den Haag had er gisteren circa 175 voor verkoop
Pura Vida
Hun systeem is duidelijk niet voorbereid op een invasie van hongerige iPhone kopers. Als 250 man op 50 toestellen zitten te azen in 2 minuten tijd en de systemen zijn niet goed op elkaar ingeregeld (dat zag je aan het feit dat het live gaan van de voorraad nog niet soepel verliep, iPhone in mandje doen werkte bijv. niet meteen) dan krijg je dit soort fouten. Ik vind het ook balen, en het zou een goede les voor ze zijn, maar ik heb het gewoon geaccepteerd dat het niet is gelukt (en zou lukken).rico_fxp schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:28:
[...]
De belofte dat ik er 1 kon ophalen in de winkel is bij ook niet waargemaakt. Heb het idee dat ze per ongeluk een hele stack reserveerde modellen 2 maal verkocht hebben.
Ik dacht een primeur te hebben want ik wist al bijna een hele week dat ik vrijdag om 8:01 klaar moest zitten. Jammer dat het aan de grote klok werd gehangen. Ik ben absoluut tegen liegen, maar je hoeft daarentegen natuurlijk ook weer niet alles (meteen) te vertellen
Zijn geen bronnen voor nodig. Zo werken de Apple Stores in Amsterdam, Den Haag en Haarlem nou eenmaal. Bijna dagelijks aan het begin van de dag / in de ochtend nieuwe voorraadMaverick2001 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:37:
[...]
Zou mooi zijn maar waar heb je dit gehoord?
[ Voor 13% gewijzigd door swv op 04-11-2017 11:43 ]
In de Store zelfMaverick2001 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:37:
[...]
Zou mooi zijn maar waar heb je dit gehoord?
De enige provider die nog geen duidelijkheid heeft verschaft.moca007 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:29:
[...]
Die gasten zeggen maar wat gisteren werd mij belooft dat er vandaag een levering zou komen, vandaag zeggen, we weten niet wanneer we geleverd krijgen van Apple. Stelletje maloten zijn het daar
Je kan er vanuit gaan dat ie niet meer komt vandaag. Vanochtend 2x gebeld met CB, eerst werd nog verzekerd dat ik hem kon ophalen maar nog even moest wachten op de bevestiging. 2 uur later nogmaals gebeld en daar werdt aangegeven dat er niks meer beschikbaar is.
Wat is er gek aan mensen die zeer gemakkelijk gebruik willen maken van de hebberigheid van mensen en hier 200 euro mee willen verdienen? Zo werkt de markt..T i M schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:12:
Wat ik niet goed begrijp is dat er meteen zoveel iPhone's in de verkoop komen op bv Marktplaats en V&A voor absurde prijzen. Dat je meerdere iPhones besteld vanwege twijfel over de kleur dat kan ik goed begrijpen. Dat je een paar tientjes wilt hebben voor de moeite dat is ook zeer begrijpbaar, maar +200 EUR is nogal overdreven.
JaKuif schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:12:
[...]
Gewoon even bellen naar de servicedesk voor de teleurstelling

Gewoon belachelijke prijzen op MP!This-is-life schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:14:
[...]
Wat is er gek aan mensen die zeer gemakkelijk gebruik willen maken van de hebberigheid van mensen en hier 200 euro mee willen verdienen? Zo werkt de markt..
Vragen ze 2250 EUR voor een 256 GB versie! Ben je toch niet goed wijs om dat bedrag te betalen of wel dan?
Vind het echt overdreven.. je moet echt niet op MP gaan kijken want ik kan me daar echt aan irriteren! Dat zijn geen Apple liefhebbers.... bah bah
Deze discussie is er altijd. Misschien is het niet gek maar belachelijk vind ik het wel. Als je op deze manier snel geld wil verdienen.. beetje treurig vind ik het. Maar zoals ik al eerder zei, je kan er niks aan veranderen. Het enige wat je kan doen is er gewoon niet op in gaan. Wat wel altijd steekt is dat deze mensen (en het zijn er nog al wat) de mensen die gewoon een iPhone willen kopen om 'm zelf te gebruiken het nog lastiger maken om er één te bemachtigen.This-is-life schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:14:
[...]
Wat is er gek aan mensen die zeer gemakkelijk gebruik willen maken van de hebberigheid van mensen en hier 200 euro mee willen verdienen? Zo werkt de markt..
Pura Vida
Ik wilde het net gaan posten. Tot op heden niks gehoord.carpebios schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:37:
Benieuwd of belsimpel zn verwachte levering vandaag krijgt.
Edit:
Bij jou is er nog een datum vastgesteld, namelijk 6 november. Bij mij staat ie nog steeds op onbekend. Weet even niet wat beter is...
[ Voor 23% gewijzigd door Redondo1982 op 04-11-2017 12:46 ]
Kon om 6 uur gelijk een same day pickup selecteren dus top! Geen lange wachtrij voor mij
Zie nu dat er daar inderdaad nog steeds voorraad is zelfs. bizarJaguar645 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:52:
Ik ga de mijne vanmiddag ophalen hierin NYC bij de W14 store. Kreeg de tip om op 6 uur de site in de gaten te houden omdat dan de stock refresh voor de dag gaat.
Kon om 6 uur gelijk een same day pickup selecteren dus top! Geen lange wachtrij voor mij
Zie PMcarpebios schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:48:
Wat is jouw bestelnummer? Met of zonder abo?
Hoeveel betaald als ik vragen mag voor welke versie?diotav schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:23:
Uiteindelijk mijn iPhone X maar van Marktplaats getrokken. Coolblue, Media Markt en Bol liepen allemaal uit op een teleurstelling ondanks de "belofte" 3-11. Worth it!
Tada:carpebios schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:37:
Benieuwd of belsimpel zn verwachte levering vandaag krijgt.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024
Wat is er treurig aan? Zijn winkels ook treurig die geld aan je verdienen? Zo werkt vraag en aanbod nou eenmaal. Je kan ook gewoon wachten tot die op voorraad is.Maverick2001 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:31:
[...]
Deze discussie is er altijd. Misschien is het niet gek maar belachelijk vind ik het wel. Als je op deze manier snel geld wil verdienen.. beetje treurig vind ik het. Maar zoals ik al eerder zei, je kan er niks aan veranderen. Het enige wat je kan doen is er gewoon niet op in gaan. Wat wel altijd steekt is dat deze mensen (en het zijn er nog al wat) de mensen die gewoon een iPhone willen kopen om 'm zelf te gebruiken het nog lastiger maken om er één te bemachtigen.
Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd
Yay!
Dat maakt het des te onbegrijpelijker dat je weken moet wachten als je bij de fabrikant zelf bestelt op hun eigen websiteWilly84 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:57:
Als je de hipste wilt zijn moet je er wat euro's voor over hebben. Ik denk dat deze hype binnen drie maanden over is als er voldoende voorraad beschikbaar is. Bij Tele2 kan je ook gewoon nog bestellen met 1 week levertijd. Dat valt mi reuze mee.

Scalpers manlpuleren zelf het aanbod om zo de prijzen van de (nu alleen via hen) beschikbare goederen op te drijven, je kan toch niet zeggen dat dat toffe acties zijn.NotSoSteady schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:42:
[...]
Wat is er treurig aan? Zijn winkels ook treurig die geld aan je verdienen? Zo werkt vraag en aanbod nou eenmaal. Je kan ook gewoon wachten tot die op voorraad is.
[ Voor 34% gewijzigd door Sfynx op 04-11-2017 14:05 ]
On topic: Zijn er meer mensen die gewoon bij hun Apple store bestelling 20-27 blijven en elk uur checken of de levertijd naar voren wordt geschoven?
no comment
Stuur me even jouw ordernr per PM. Mijn status is nog steeds onbekendcarpebios schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:01:
Bij hetzelfde! Ook gereserveerd!
[ Voor 13% gewijzigd door absoluut op 04-11-2017 14:24 ]
90% van de rijen voor de apple stores zijn er met het doel zoveel mogelijk door te verkopen. Prima toch. De Tesla ging in de eerste levering ook voor €20.000 meer dan de prijs. Zo werkt het nu eenmaal.Sfynx schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:02:
[...]
Dat maakt het des te onbegrijpelijker dat je weken moet wachten als je bij de fabrikant zelf bestelt op hun eigen website
[...]
Scalpers manlpuleren zelf het aanbod om zo de prijzen van de (nu alleen via hen) beschikbare goederen op te drijven, je kan toch niet zeggen dat dat toffe acties zijn.
Dat doe ik ook inderdaad, tot nu toe nietsMirjam77 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:17:
On topic: Zijn er meer mensen die gewoon bij hun Apple store bestelling 20-27 blijven en elk uur checken of de levertijd naar voren wordt geschoven?
[ Voor 59% gewijzigd door Sfynx op 04-11-2017 14:38 ]
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.