Kheb één mailtje gehad, dat die is verzonden.Ikkeja33 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:01:
[...]
Krijg je bij elke status wijziging ook een mailtje/sms/appje? Dat blijven verversen van de site van CB is een beetje vervelend aan het worden
Ugh... levering via UPS zou vóór 14:15 plaatsvinden. Ik denk, ik check maar eens de UPS app. Staat er ineens "vertraging".
Darth Vader stem: NOOOOOOOOoooooooooo
Darth Vader stem: NOOOOOOOOoooooooooo
Ordernummer:ZiSE schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:01:
[...]
Hoe laat besteld en kun je iets van een order nummer delen? Mag ook in een DM. Ik heb dezelfde besteld maar nog niks gehoord helaas.
2554082X.
Ik kreeg een e-mail van Dynalogic dat de telefoons onderweg zijn en morgen zijn af te halen bij de MediaMarkt.pposthoorn schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:03:
[...]
Update MediaMarkt: Zelf even gebeld net, helaasch.
Ze gaf heel duidelijk aan dat je een SMS krijgt als je hem op kan halen.
Dus bij MediaMarkt: Geen SMS = Geen iPhone ophalen
Hij is binnen via UPS, anders dan vorig jaar. Toen tot 20:30 zitten wachten.Nu lekker de hele middag playtime !
Besteld de 3e via applestore, direct om 9:00 via de website besteld. Net als vorig jaar zeer vlotte afhandeling.
Besteld de 3e via applestore, direct om 9:00 via de website besteld. Net als vorig jaar zeer vlotte afhandeling.
[ Voor 33% gewijzigd door debroei op 03-11-2017 14:11 ]
Fuck... ik krijg ineens een mailtje van UPS dat ze de afleverdatum verzetten naar maandag. En dat is irritant, want dan moet ik een extra dag thuis werken. Helaas is het niet mogelijk om het pakketje gewoon af te halen bij UPS zelf, op 1 of andere manier. Met m'n MacBook Pro kon dat wel, veel handiger eigenlijk.
[ Voor 57% gewijzigd door cerberusss op 03-11-2017 14:11 ]
Die mail heb ik ondertussen ook ontvangen. Echter is ineens mijn order verdwenen op de site van MediaMarkt, waar deze eerder op de pagina “mijn bestellingen” stond. Hebben meer mensen hier last van?NotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:06:
[...]
Ik kreeg een e-mail van Dynalogic dat de telefoons onderweg zijn en morgen zijn af te halen bij de MediaMarkt.
Ja dat heb ik ook. Hoe laat hebben jullie besteld bij MM? MM is een beetje mijn laatste hoop om hem nog snel te kunnen ontvangenstefanschroen schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:12:
[...]
Die mail heb ik ondertussen ook ontvangen. Echter is ineens mijn order verdwenen op de site van MediaMarkt, waar deze eerder op de pagina “mijn bestellingen” stond. Hebben meer mensen hier last van?
Was m'n X nu maar verzonden via DHL.. die reed net langs... UPS is normaal eerder
Hier ook al een uur binnen.
It's All In The "Mix"
Eerste batch is binnengekomen via DHL. Dat scherm is echt impressive! Maar face id terwijl hij op het buro ligt is niet het grootste succes. Maar dat is meer voor het ervaring topic.
Voor mij inderdaad ook mijn laatste hoop haha. MediaMarkt heeft mij zojuist overigens bevestigd dat er niks vreemds is met mijn order en dat deze nog gewoon bestaat. Ik had een bestelbevestiging binnen om 9.01umacselect schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:13:
[...]
Ja dat heb ik ook. Hoe laat hebben jullie besteld bij MM? MM is een beetje mijn laatste hoop om hem nog snel te kunnen ontvangen
Vandaag leer ik echt dat geduld niet m'n sterkste kant is. De hele tijd geen last gehad van iPhone-stress, maar nu wil ik 'm toch wel érg graag zelf bewonderen
.
Dhl parkeert voor de deur as we speak. *drenthe
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ja, maar @RiccardoNL en ik willen de tweelingentest doenGeert1976 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:17:
rustig @Dennisweb , nog ff geduld! je zal beloond worden...echt!![]()
Iemand al enig idee over de tweede reeks en uitleverdatum vanuit Vodafone? Ik heb nadat ik woensdag hoorde dat ik hem vandaag niet zou krijgen namelijk helemaal niets meer vernomen.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Dat is zeker eerder besteld dan ik. Staat er in jouw bestelling ook: Afhalen vanaf 3-11-2017 in behandeling ?stefanschroen schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:18:
[...]
Voor mij inderdaad ook mijn laatste hoop haha. MediaMarkt heeft mij zojuist overigens bevestigd dat er niks vreemds is met mijn order en dat deze nog gewoon bestaat. Ik had een bestelbevestiging binnen om 9.01u
Jammer. Ben net door CoolBlue gebeld. Helaas geen levering, volgende week misschien. Toch maar geannuleerd en wachten op de levering van Apple. Als tegemoetkoming een waardebon van €10,- gekregen?!
[ Voor 10% gewijzigd door Ikkeja33 op 03-11-2017 14:22 ]
Helaas ook het belletje van CB gehad dat ik niet in de gelukkig levergroep val. Dan maar even wachten en ze verwachten aankomende week weer een levering te krijgen. Overigens doet Coolblue het erg netjes door iedereen zsm te informeren. We gaan het zien! Iedereen die hem al heeft, veel plezier ervan!
Nu net een mailtje van Dynalogic dat mijn bestelling toch onderweg is :)!GertinhoV schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:42:
Ik had gemaild om te vragen of mijn leveradres gewijzigd kon worden, waarop ik antwoord kreeg dat ik helaas geen toestel zou ontvangen. Nu is de status van mijn order echter gewijzigd naar 'je bestelling word ingepakt'. Nog anderen die dit ervaren? Had gekozen om hem vandaag nog te laten leveren.
Hoe laat besteld dan?macselect schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:27:
Helaas ook het belletje van CB gehad dat ik niet in de gelukkig levergroep val. Dan maar even wachten en ze verwachten aankomende week weer een levering te krijgen. Overigens doet Coolblue het erg netjes door iedereen zsm te informeren. We gaan het zien! Iedereen die hem al heeft, veel plezier ervan!
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ook zojuist een telefoontje gehad dat het niet zo mocht zijn. Hij achtte de kans groot dat hij volgende week wel leverbaar zou zijn. We gaan het meemaken, kennelijk sturen ze nog een mail met meer info.
Edit: Gaat om Coolblue dus.
Edit 2: Bestelling van 8.10. Was er al om 8 uur bij, maar mocht niet meer dan €1000 overmaken via de app
.
Edit: Gaat om Coolblue dus.
Edit 2: Bestelling van 8.10. Was er al om 8 uur bij, maar mocht niet meer dan €1000 overmaken via de app

[ Voor 26% gewijzigd door Kijkeenolifant op 03-11-2017 14:38 ]
Zojuist track&trace ontvangen van coolblue. 8:04 besteld 256 Silver. Had ook om 8:03 een 256 Gray besteld die ging niet door. Blijkbaar is die populairder.
Bij mij staat ondertussen "Verzonden: 4.11.2017" met een factuurnummer erachter. Er staat niks meer over afhalen of in behandeling.macselect schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:21:
[...]
Dat is zeker eerder besteld dan ik. Staat er in jouw bestelling ook: Afhalen vanaf 3-11-2017 in behandeling ?
weet iemand toevallig hoe de situatie is bij de verschillende apple stores ? vraag me af of er nog voorraad is
Ik zat 1 minuut achter jeEIQ2013 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:39:
Zojuist track&trace ontvangen van coolblue. 8:04 besteld 256 Silver. Had ook om 8:03 een 256 Gray besteld die ging niet door. Blijkbaar is die populairder.
You and I have memories longer than the road ahead
Vanochtend heb ik de X opgehaald bij de T-Mobile shop en de shopmanager kon me vertellen dat T-Mobile NL er ongeveer 1000 heeft ontvangen voor de lancering.
Dit filiaal kreeg er morgen bijvoorbeeld ook maar 1 geleverd dus het is echt mondjesmaat..
Dit filiaal kreeg er morgen bijvoorbeeld ook maar 1 geleverd dus het is echt mondjesmaat..
On hold.. Nog nooit zo vaak een pagina gerefreshed op een dag lol
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Maar wat voor nut heeft het om morgen om 06;00 de apple store te checken? Die zijn toch helemaal leeg neem ik aan
De eerste batch is binnen. Deze komt van Apple zelf met de middaglevering van DHL. In de avondlevering van DHL zit mijn andere batch van Apple zelf. Alles wat ik buiten Apple heb besteld wordt niet meer op kort termijn geleverd.Jieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:40:
Iedereen inmiddels voorzien van zn X?! 🤓
Toch weer een redelijk goede vangst dit jaar, maar het is mij dit jaar weer niet gelukt om op de release dag geleverd te krijgen via de gerenomeerde grote webshops.
Heeft iemand nog contact opgenomen met Bol.com?
Voor de mensen die nog niet voorzien zijn, ik zou toch echt even wachten want de reserveringspagina van de X is nu wel online en bij navraag via de chat hebben ze bevestigd dat reserveren en ophalen in de Store vanaf morgen wel mogelijk is.
Gelukkig dat die optie er is, want als ik de tweedehandse prijzen zo zie gaat het nergens over!
Gelukkig dat die optie er is, want als ik de tweedehandse prijzen zo zie gaat het nergens over!
hi!
Als in, ze krijgen er morgen nog eentje geleverd? Ik wacht ook op mijn iPhone X 64GB White die rond 4 uur is besteld vorige week in een fysieke T-Mobile winkel.captainleduc schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:40:
Vanochtend heb ik de X opgehaald bij de T-Mobile shop en de shopmanager kon me vertellen dat T-Mobile NL er ongeveer 1000 heeft ontvangen voor de lancering.
Half uurtje geleden contact gehad. Ze konden mij alleen maar vertellen dat ik in de eerste levering zit, maar dat die nog niet de deur uit is en dat ze een e-mail sturen zodra dit wel gebeurd.NotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:44:
Heeft iemand nog contact opgenomen met Bol.com?
Ehhh nee. Hopelijk volgende week van Coolblue, en anders in December van Apple.Jieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:40:

En die van mij zit eindelijk bij de bezorger
Ja hooooooor :D:D Zojuist verzendbevestiging gehad van Coolblue en krijg mijn 64GB Zilver morgen binnen. Ik heb om 08.07 besteld en betaald.
[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 03-11-2017 14:55 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als in, ze krijgen er morgen maar 1 toegestuurd om aan een reservering uit te leveren. Ondanks dat hij er nog 20 moet uitleveren daar.EValentino schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:44:
[...]
Als in, ze krijgen er morgen nog eentje geleverd? Ik wacht ook op mijn iPhone X 64GB White die rond 4 uur is besteld vorige week in een fysieke T-Mobile winkel.
De reserveringen die bij hem in de winkel zijn gedaan kon pas vanaf 10u vorige week vrijdag dus die zullen sowieso later aan de beurt zijn dan de onlangs afhaalbestellingen vanaf 9u
heeft iemand de link voor de duitse apple store?RWK__ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:44:
Voor de mensen die nog niet voorzien zijn, ik zou toch echt even wachten want de reserveringspagina van de X is nu wel online en bij navraag via de chat hebben ze bevestigd dat reserveren en ophalen in de Store vanaf morgen wel mogelijk is.
Net even gebeld met Vodafone omdat iemand hier beweerde dat de 64GB varianten gewoon op voorraad zijn; dat was niet het gevalDannydekr schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:20:
Iemand al enig idee over de tweede reeks en uitleverdatum vanuit Vodafone? Ik heb nadat ik woensdag hoorde dat ik hem vandaag niet zou krijgen namelijk helemaal niets meer vernomen.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Klik hierIbix schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:52:
[...]
heeft iemand de link voor de duitse apple store?
hi!
Nee! Ik ben nog volop aan het wachten totdat de DHL-chauffeur mijn huis ook gevonden heeft. Hopelijk nog vandaag..Jieve schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:40:
Verwijderd
Wat ik niet begrijp: waarom als ze nog voorraad hebben om los te verkopen, mensen die eerder hebben besteld moeten wachten tot 20-27 november? Dan kunnen ze die bestellingen toch ook opschuiven en eerder gaan leveren?RWK__ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:44:
Next level marketing!Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:01:
[...]
Wat ik niet begrijp: waarom als ze nog voorraad hebben om los te verkopen, mensen die eerder hebben besteld moeten wachten tot 20-27 november? Dan kunnen ze die bestellingen toch ook opschuiven en eerder gaan leveren?
Wordt vanavond geleverd met Dynalogic? Tussen 18-22..Dus toch nog goed gekomen bij CB.
Bestelling van 8.04, 64GB Zilver...
Me happy!!
Me happy!!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Er zullen vast ook mensen zijn die hun levering niet opgehaald hebben en ik denk zelf dat ze nooit 100% hun voorraad verkopen, zodat ze nog een aantal toestellen achter de hand hebben voor DOA's. Misschien verwachten ze nieuwe levering en wordt het zo weer verkocht in de Stores.Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:01:
[...]
Wat ik niet begrijp: waarom als ze nog voorraad hebben om los te verkopen, mensen die eerder hebben besteld moeten wachten tot 20-27 november? Dan kunnen ze die bestellingen toch ook opschuiven en eerder gaan leveren?
Bovendien was het vorige jaar precies hetzelfde geval en het jaar daarvoor. Online lange levertijden, maar reserveren en ophalen in de Store was gewoon mogelijk. Volgens mij is de online voorraad natuurlijk anders dan de voorraad in de Store. Behalve Nederland, doet Duitsland en België ook mee aan reserveren en ophalen in de Store
Ik heb in ieder geval nog goede hoop.
[ Voor 9% gewijzigd door MysticX op 03-11-2017 15:10 ]
hi!
Zojuist besteld via KPN, nog geen bevestiging maar men zegt 3 weken levertijd. Wat mij opviel is dat ze 'm aanbieden (icm een abbo natuurlijk...) voor 1056,- eenmalig. Ik heb andere aanbieders niet bekeken, maar is dit standaard, zo'n prijsverlaging? Ik wilde toch een sim-only verlenging van 20 GB/maand, nu dus met een iPhone X erbij.
Bij Vodafone is dat in ieder geval ook zo.ozothebozo schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:20:
Zojuist besteld via KPN, nog geen bevestiging maar men zegt 3 weken levertijd. Wat mij opviel is dat ze 'm aanbieden (icm een abbo natuurlijk...) voor 1056,- eenmalig. Ik heb andere aanbieders niet bekeken, maar is dit standaard, zo'n prijsverlaging? Ik wilde toch een sim-only verlenging van 20 GB/maand, nu dus met een iPhone X erbij.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Via Mobiel.nl was er zelfs nog meer korting, zit het bedrag voor het toestel op €966,- in totaal. Die van mij heb ik via Belsimpel voor net iets minder als bij KPN, maar daarna heeft Belsimpel de prijs gelijk gemaakt aan wat KPN aanbied. Helaas vanuit Belsimpel niks vernomen.
Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024
Geluksvogel! Die van mij wordt geleverd door PostNL via CB. 18-22pdavie2311 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:08:
Wordt vanavond geleverd met Dynalogic? Tussen 18-22..Dus toch nog goed gekomen bij CB.
Me happy!!
Sorry..mprkooij schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:24:
[...]
Geluksvogel! Die van mij wordt geleverd door PostNL via CB. 18-22
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Haha, voor mij is PostNL het beste bezorgingsbedrijf dat er is. Nog nooit problemen gehad. Altijd binnen het tijdsvak afgeleverd en de bezorger ++++++ Beste vent aller tijden, krijgt altijd een kaartje met iets leuks voor de kerst
[ Voor 15% gewijzigd door mprkooij op 03-11-2017 15:28 ]
Lol, nu krijg ik weer een e-mail dat Dynalogic het toestel vandaag alsnog gaat leveren bij de MediaMarkt.
MediaMarkt levert hem alsnog via DynaLogic!
Hier ook! 😁NotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:29:
Lol, nu krijg ik weer een e-mail dat Dynalogic het toestel vandaag alsnog gaat leveren bij de MediaMarkt.
Hoe kom je bij die datum als ik vragen mag?mprkooij schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:24:
[...]
Geluksvogel! Die van mij wordt geleverd door PostNL via CB. 18-22
Net gebeld met MediaMarkt online ik krijg vandaag nog een mail van dynalogic en kan hem morgen ophalen hoogstwaarschijnlijk
Datum? Hij wordt vandaag geleverd tussen 18-22 lol.Joshoon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:34:
[...]
Hoe kom je bij die datum als ik vragen mag?
(18:00-22:00)
[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 03-11-2017 15:35 ]
Oh sorry, ik dacht 18-22 novembermprkooij schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:35:
[...]
Datum? Hij wordt vandaag geleverd tussen 18-22 lol.
(18:00-22:00)

Zo mis je het gelukkig nietNotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:36:
[afbeelding]
Ze sturen gelukkig niet vaak mailtjes.
Ja doe mij er ook maar 1 dan.macselect schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:37:
Iemand een toestel over? Het liefst een 256GB in het SG
Beetje zuur wel vandaag. 9:04 bij Apple store besteld 27-9 en nu iedereen heel blij met zijn IPhone behalve ik booohoooooo 😭
Ik had vooruitbetalen gekozen bij CB< maar ik krijg bevestiging dat mijn 256gb silver wel doorgaat, maar moet ik even snel overmaken en dan wordt hij na registratie verzonden. Gezien het zo'n fuck up is twijfel ik om dat te doen.
Volgens mij heb je een dynalogic dateNotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:36:
[afbeelding]
Ze sturen gelukkig niet vaak mailtjes.
Kunnen jullie die route volgen van Dynalogic?
van die paar iphones wordt de gemiddelde retailer niet warm of koud hoor als je dat af zet tegen wat ze normaal op een dag moeten verwerkenMar.tin schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:17:
[...]
Hoezo? Dit is toch goud? Leermomenten overal![]()
Ik zou d'r wel wat voor over hebben om op zo'n dag de logistiek bij zo'n bedrijf mee te maken
heb trouwens gevraagd aan CB aangezien de site nu aangeeft 6-10 nov voor de volgende zending of dit ook voor ons is. Maar zei wisten dit ook nog niet
maar er zijn wel fouten gemaaktpaul-s83 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:54:
[...]
van die paar iphones wordt de gemiddelde retailer niet warm of koud hoor als je dat af zet tegen wat ze normaal op een dag moeten verwerken
[ Voor 50% gewijzigd door Captain Planet op 03-11-2017 15:55 ]
Ik krijg er vanavond nog een paar binnen. Stuur maar een DM.macselect schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:37:
Iemand een toestel over? Het liefst een 256GB in het SG
Dat doen ze goed, ik zou ook niets meer zeggen als we kijken hoe het vmorgen is gegaan. Van een regulier webshop verwacht ik dit wel maar CB had hier beter op voorbereid moeten zijn, vind ikCaptain Planet schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:54:
heb trouwens gevraagd aan CB aangezien de site nu aangeeft 6-10 nov voor de volgende zending of dit ook voor ons is. Maar zei wisten dit ook nog niet
[...]
maar er zijn wel fouten gemaakt
Het is weer bijna September 2026 :)
Dat bedoel ik ook, voor een partij als CB moet dit veel beter gaan. Blijft wel gissen waar ik hem eerder heb via apple of cbJaymone schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:59:
[...]
Dat doen ze goed, ik zou ook niets meer zeggen als we kijken hoe het vmorgen is gegaan. Van een regulier webshop verwacht ik dit wel maar CB had hier beter op voorbereid moeten zijn, vind ik
Gewoon slechtpaul-s83 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:00:
[...]
Klopt, zo moeilijk is het niet om die paar iPhones vanuit een geautomatiseerd voorraadsysteem toe te wijzen aan een order.
Probleem is dat om 08.00 half nederland zo'n iPhone in zijn winkelmandje stopt en naar de betaalpagine doorgaat, terwijl er maar voor een handjevol mensen fysieke voorraad is. Tijdens het bestelproces is het dus noodzakelijk om de voorraad real time bij te werken na een succesvolle transactie.
Dat gebeurd dus helaas niet.
[ Voor 47% gewijzigd door Captain Planet op 03-11-2017 16:01 ]
Klopt, zo moeilijk is het niet om die paar iPhones vanuit een geautomatiseerd voorraadsysteem toe te wijzen aan een order.Captain Planet schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:54:
[...]
maar er zijn wel fouten gemaakt
Probleem is dat om 08.00 half nederland zo'n iPhone in zijn winkelmandje stopt en naar de betaalpagine doorgaat, terwijl er maar voor een handjevol mensen fysieke voorraad is. Tijdens het bestelproces is het dus noodzakelijk om de voorraad real time bij te werken na een succesvolle transactie.
Dat gebeurd dus helaas niet.
Bestelling bij CB wordt ingepakt. Vreemd hoor, eerst vermeld dat ik er niet bij zat, toen wel weer en uiteindelijk te horen gekregen van niet.
Nu is ineens toch mijn bestelling aangepast. Nu afwachten!
hoe laat en wat had je besteld ?MarkStoep schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:01:
Bestelling bij CB wordt ingepakt. Vreemd hoor, eerst vermeld dat ik er niet bij zat, toen wel weer en uiteindelijk te horen gekregen van niet.
Ik heb de SG 64GB besteld om 07:59. Met iDEAL betaald waardoor de betaling laat binnen zou zijn gekomen & ik er dus niet bij zou zitten.
Maar nog steeds ben ik nog niet gerust. Het is wachten op mijn track&trace.
[ Voor 11% gewijzigd door MarkStoep op 03-11-2017 16:04 ]
Zijn er al meer mensen met informatie over Belsimpel bestellingen. (icm Telfort?)
Nog steeds radiostilte hier.
Nog steeds de status On Hold. Krijg ik 'm net 1 minuut voor 9 zeker

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Ik begrijp hier helemaal niets van, aangezien ik het toestel om 08:01 heb besteld. Is ook telefonisch bevestigd.pdavie2311 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:08:
Me happy!!
Maar blijkbaar heb ik naast de boot gevist, ik vind het erg vreemd op zijn zachts uitgedrukt.
Still happy for you though!
Hier ook radiostilte, pffffffxSmooth- schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:04:
Zijn er al meer mensen met informatie over Belsimpel bestellingen. (icm Telfort?)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Net ook een mail van CB dat ik er helaas niet bij ben (SG 256, bestelling van 8:05)
Jammer
Jammer
*snip* geen V&A op het forum.
[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 04-11-2017 16:27 ]
Bij mij ook, wel T-Mobile. 5-7 werkdagen zal wel een fabeltje zijn.
I don't have dreams, I have goals!!
Ga ik iig wel van uit.Redondo1982 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:31:
[...]
Bij mij ook, wel T-Mobile. 5-7 werkdagen zal wel een fabeltje zijn.
De beste BS medewerkster kon mij vertellen dat ik binnen de eerste levering zou zitten en het mailtje moest afwachten. (Want direct bij Apple ingekocht verkoopverhaaltje blablabla)
Nog geen mail gezien.
8.01 betaald, 64GB space grey. Kreeg daarstraks een mailtje met de factuur en de melding dat het is verzonden, jij ook?kadoendra schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:43:
[...]
Hoe laat hadden jullie besteld? Heb het idee dat de Silvers wat langer beschikbaar waren.
Vodafone heeft een update gegeven over de levertijden van de iPhone X

Bron: https://www.vodafone.nl/l.../levertijden-iphone-x.pdf

Bron: https://www.vodafone.nl/l.../levertijden-iphone-x.pdf
Ik kan de route volgen en ook zien dat ik het 10e afleveradres ben.NotSoSteady schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:52:
Kunnen jullie die route volgen van Dynalogic?
Ik de 9e (Overijssel).Burnyl schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:06:
[...]
Ik kan de route volgen en ook zien dat ik het 10e afleveradres ben.
Zijn er Belgen die bij switch.be hebben besteld en deze al ontvangen hebben? Want ze hebben d'r volgens een medewerker die ik heb gemaild nog geen iPhone X binnen gekregen.... misschien best annuleren en morgen ochtend bestellen en ophalen bik Apple.be
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.