--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ik heb mijn contract wel binnen, via web zie ik dat ie is verzonden en via de app zie ik wordt verwerkt.de Foarsitter schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:22:
Tweakers die bij Vodafone hebben besteld: hebben jullie al iets gehoord van VF?
Link werkt nog steeds niet, ik had hem rond 14:15 besteld...
Ook nooit goed hèDennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:25:
[...]
Mijn excuses. Maar dit is echt heel zeldzaam. Odido kan nu echt een dikke sanctie van Apple verwachten. Een flinke boete bijvoorbeeld. Stuur even een tweet naar MacRumours, dan ben je zo wereldnieuws.
Volgens mij kan dat niet. Er zijn eerdere jaren ook te vroege leveringen geweest. Die konden hem past op release day activeren.knny schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:27:
[...]
Ik zou dat ding gewoon lekker activeren en je verder niet zo druk maken
Lijkt mij heel sterk, hoe doet een bright dat dan bijvoorbeeld?Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:29:
[...]
Volgens mij kan dat niet. Er zijn eerdere jaren ook te vroege leveringen geweest. Die konden hem past op release day activeren.
Wat IMO niet kan is aan de halve wereld die zich “influencer” noemt het toestel geven en bijna verplichten positief te zijn. Om vervolgens de betalende klant nog 2 weken te laten wachten.Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:29:
[...]
Volgens mij kan dat niet. Er zijn eerdere jaren ook te vroege leveringen geweest. Die konden hem past op release day activeren.
Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:29:
[...]
:strip_exif()/f/image/EAo39VgHgUF1qmbKeGXls60p.jpg?f=fotoalbum_large)
Werkt anders prima…
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
en lukt het activeren?Technotron schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:16:
[...]
Echt mooi, diep grijs. Intenser dan ik had verwacht van de productafbeeldingen die ik tot nu toe had gezien...
Ziet er echt premium uit (en voelt ook zo aan).
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
En dan volgend jaar weer zeiken de providers weer te traag zijn en geen status updates geven. Hierom dusDennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:25:
[...]
Mijn excuses. Maar dit is echt heel zeldzaam. Odido kan nu echt een dikke sanctie van Apple verwachten. Een flinke boete bijvoorbeeld. Stuur even een tweet naar MacRumours, dan ben je zo wereldnieuws.
Die krijgen een toestel om te unboxen net als enkele andere youtubersBertP schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:30:
[...]
Lijkt mij heel sterk, hoe doet een bright dat dan bijvoorbeeld?
Die krijgen review units neem ik aan.BertP schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:30:
[...]
Op serienummer uitzonderingen maken? Apple stuurt review units en noteert de serienummers, zodat deze getest kunnen worden. Na review moeten de modellen ook terug naar Apple. Het is een misverstand dat reviewers hun product mogen houden.BertP schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:30:
[...]
Who cares?Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:28:
[...]
Ik zei niet dat ik snel wil rapporteren. Maar wat Odido doet is tegen het contract dat ze met Apple hebben. Zo iets vindt Apple niet leuk. Simple as that.
Die test toestellen worden beheert vanaf een MDM server.Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:32:
[...]
Op serienummer uitzonderingen maken? Apple stuurt review units en noteert de serienummers, zodat deze getest kunnen worden. Na review moeten de modellen ook terug naar Apple. Het is een misverstand dat reviewers hun product mogen houden.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Waarschijnlijk de manager van Odido die een boze mail van Apple krijgt.
Ik zeg alleen hoe dingen werken. Mij maakt het niet uit, ik heb 'm morgen ook. Maar Apple gaat het niet leuk vinden. Dat is wat ik zeg.
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Nu Coolblue of Bol nogBarend-T schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:33:
Mediamarkt heeft weer voorraad mensen....
Ja maar Apple gaat toch echt geen serienummer administratie bijhouden? Die modellen zijn vorige week net als de modellen die morgen (of vandaagMasatoWolff schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:32:
[...]
Die krijgen review units neem ik aan.

[ Voor 19% gewijzigd door RiccardoNL op 21-09-2023 12:41 ]
Zijn ze te vertrouwen? Anders annuleer ik mijn kpn bestelling als ik via MM morgen geleverd kan krijgen.Barend-T schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:33:
Hier net ook. Met UPSRiccardoNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:40:
Verzonden via Apple Store Online. Levering via UPS.
Is UPS beter dan? Mijn ervaringen met beide zijn slecht hahaDennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:42:
Shit. @RiccardoNL heeft UPS. En ik dus DHL. Dat wordt lang wachten.
Nee, helaas nog niet...Nicj56 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:31:
ZIjn er al mensen die van KPN een T&T hebben voor een particuliere bestelling?
Ik denk niet dat het ze boeit. Miljoenen iPhones worden geleverd. +/- 1 dagje kan gebeuren toch.Ybox schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:39:
De te vroeege uitlevering komt Apple toch wel te weten door de activatie van de telefoon.
En mail gehad van UPS met de T&T.
Yep. Veel beter. Hier in Midden-Groningen komt UPS meestal rond 13:15. DHL daarentegen begint pas om 10:30 met rijden vanuit Amsterdam. Met DHL heb ik ze eigenlijk ieder jaar pas tegen het einde van de middag. Als de bezorger er zin in heeft, want als ze de planning niet halen, wordt het meestal gewoon maandag.hugo92 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:43:
[...]
Is UPS beter dan? Mijn ervaringen met beide zijn slecht haha
DHL is echt een ramp. UPS is betrouwbaar en DHL flikt regelmatig het trucje om het gewoon een dagje op te schuiven als de bezorger geen zin heeft om om te rijden voor jou.Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:45:
[...]
Yep. Veel beter. Hier in Midden-Groningen komt UPS meestal rond 13:15. DHL daarentegen begint pas om 10:30 met rijden vanuit Amsterdam. Met DHL heb ik ze eigenlijk ieder jaar pas tegen het einde van de middag. Als de bezorger er zin in heeft, want als ze de planning niet halen, wordt het meestal gewoon maandag.
/f/image/VB2T8wtvfKmVQCDZT2jsTKAI.png?f=fotoalbum_large)
Extra telefoon besteld, afwachten of de KPN morgen komt. 1 van de 2 gaat of retour of cancel.
[ Voor 4% gewijzigd door HetisRick op 21-09-2023 12:48 ]
Altijd een klacht indienen bij zowel DHL als verzender.Khayma schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:47:
[...]
DHL is echt een ramp. UPS is betrouwbaar en DHL flikt regelmatig het trucje om het gewoon een dagje op te schuiven als de bezorger geen zin heeft om om te rijden voor jou.
TelegramDonRoger schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:48:
Er zou eigenlijk een tool moeten bestaan die je meteen een update geeft als er een bepaalde telefoon beschikbaar is voor verkoop bij Coolblue, Bol etc.. Ik kan bij bol wel op "Stuur mij een bericht" of bij Coolblue op "Houd mij op de hoogte" klikken, maar die mails of smsjes komen nooit binnen bij mij.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Nog geen mail / sms. Trackingnummer nog niet werkend.
[ Voor 13% gewijzigd door Mar.tin op 21-09-2023 12:54 ]
Ik wacht liever wat langer, dan 2 jaar afhankelijk van garantie van mmsennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:49:
Ik ga m bestellen bij Mediamarkt,levering morgen zegt ie. Doen of niet doen? Help even mensen.
ook nog wachtenden3z schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:46:
Odido mensen al een email van de bezorger? Ik zit nog te wachten.
Berendo
Begrijpelijk. Alleen vraag was anders. Zullen ze morgen ook leveren denk je? Staat er wel bij iig.2TheMaxx schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:50:
[...]
Ik wacht liever wat langer, dan 2 jaar afhankelijk van garantie van mm
Lijkt me dat de zekerheid groter wordt naarmate de datum dichterbij komt? Ze weten wat ze hebben in het magazijn, nu is het alleen de vraag of de vervoerders het aan kunnen..sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:51:
[...]
Begrijpelijk. Alleen vraag was anders. Zullen ze morgen ook leveren denk je? Staat er wel bij iig.
Lijkt me sterk. Maar het is mogelijk. Anders kun je altijd nog annuleren.sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:51:
[...]
Begrijpelijk. Alleen vraag was anders. Zullen ze morgen ook leveren denk je? Staat er wel bij iig.
Ik denk dat iedere reseller de iphones inmiddels in hun warehouse heeft liggen, dus zicht heeft op de aantallen. Ik verwacht dat ze morgen dus uit gaan leveren.sennalonso1981 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:51:
[...]
" Zoals ik kan zien is de levering in uitvoering. Binnen 24 uur moet je een bericht krijgen met een Track & Trace code "
Zoals ik kan zien is jou toestel inderdaad op voorraad gekomen vandaag. Dus morgen uiterlijk zaterdag zal je deze gaan ontvangen,
Kreeg ik te horen. 15P Naturel T. 256GB
Nog niet.n3z schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:46:
Odido mensen al een email van de bezorger? Ik zit nog te wachten.
Wat is er anders aan de garantie van MM dan de andere aanbieders? Een defecte Iphone kan toch naar Apple of heb ik het mis?2TheMaxx schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:50:
[...]
Ik wacht liever wat langer, dan 2 jaar afhankelijk van garantie van mm
1e jaar kan je nog naar Apple, 2 jaar moet je via MM en dat is niet positiefBarend-T schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:55:
[...]
Wat is er anders aan de garantie van MM dan de andere aanbieders? Een defecte Iphone kan toch naar Apple of heb ik het mis?
Het eerste jaar wel want fabrieksgarantie. Het tweede jaar zou je moeten aankloppen bij Mediamarkt. Wellicht dat Apple toch wel wil helpen maar officieel hoor je naar de verkopende partij te gaan.Barend-T schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:55:
[...]
Wat is er anders aan de garantie van MM dan de andere aanbieders? Een defecte Iphone kan toch naar Apple of heb ik het mis?
Misschien dat ze je in de praktijk wel helpen maar je hebt een overeenkomst met MM, dus Apple moet niks.Barend-T schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:55:
[...]
Levering met UPS.
BoneB schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:57:
Hier ook zending verzonden, besteld via Apple online. Levering via UPS
Het stroomt T&Ts binnenBizzycoen schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:57:
T&T van Apple is binnen.
Levering met UPS.
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
[ Voor 23% gewijzigd door Mrk87 op 21-09-2023 13:01 ]
Ooit een MacBook bij de Mediamarkt gekocht en vervolgens bij reparatie te horen gekregen dat ik met een schroevendraaier in mijn scherm had zitten prikken. Hun reparatiebedrijf (ZES BV in Goes) is dus niet zo geweldig. Bij een andere APR werd het scherm wel gewoon netjes vervangen. Dat is trouwens jaren terug.WouterL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:56:
Snap die haat op mediamarkt garantie niet. Best prima ervaring mee. Dit in tegenstelling tot belsimpel.
Wie wel meer zekerheid wil en toch bij de Mediamarkt bestelt: neem Apple Care. Dan heb je sowieso dat gedoe met garanties niet en heb je toch snel je iPhone in handen.
Wat doet deze website anders dan normale tracking?Mrk87 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:59:
Verzonden ook vanuit Apple met DHL. Gelijk als het pakketje is ingescant het bezorgmoment maar aanpassen naar de eerste ronde in de wijk morgen (http://del.dhl.com/)
Dit was bij mij echt pas mogelijk na 14:00 en dan nog lukte dit pas om 15:05.
Ze kunnen de volgende keer beter een loting doen waar je je van te voren voor kan inschrijven, want daar begint het nu ook op te lijken.
[ Voor 15% gewijzigd door technois op 21-09-2023 13:06 ]
Je kunt de zending beheren. bij mij in de wijk doet DHL meerdere rondes per dag dus ik kan een tijdvak aangeven bijv 9:00-13:00, 10:00-15,00 en 16:00-20:00. Of laten bezorgen bij een pick-up point of locker oid.Otto Jans schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:02:
[...]
Wat doet deze website anders dan normale tracking?
Mazzelaartechnois schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:04:
Zojuist track and trace KPN ontvangen
En als je pech hebt, heb ik vaker meegemaakt dan wordt hij doorgeschoven naar een andere dag in dat tijdsvak. Bij DHL zit ik er niet meer aan.Mrk87 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:05:
[...]
Je kunt de zending beheren. bij mij in de wijk doet DHL meerdere rondes per dag dus ik kan een tijdvak aangeven bijv 9:00-13:00, 10:00-15,00 en 16:00-20:00. Of laten bezorgen bij een pick-up point of locker oid.
Was dit niet met name UPS?Roos79 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:02:
Pas op met bezorg momenten aanpassen daar ging het vorig jaar bij meerdere de mist in en werd het juist over het weekend getild.
Die komt waarschijnlijk ook pas maandag aan. Maar goed geen haast ermee, die paar dagen extra wachten maakt verder ook niet meer uit.VeeGee schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:04:
Vanuit Amazon nog niets, maar de verzending staat dan - vreemd genoeg - ook op 24 of 25 september.
Thanks! Heb de PM 256GB Naturel Titanium kunnen bestellen. Toch weer binnen paar minuten uitverkocht.Barend-T schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:33:
/edit; pakket nog niet ontvangen door PostNL, maar toch.
Verwacht morgen 12:00-14:00
[ Voor 66% gewijzigd door ViezeVis op 21-09-2023 13:13 ]
Gezien voorgaande jaren pas in de avond of zelfs nachtSchaapyo schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:08:
Heeft iemand al een update van de Apple Store over in de winkel afhalen morgen?
Welke versie?ViezeVis schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:09:
Hier in de PostNL app ook nieuws van KPN!
/edit; pakket nog niet ontvangen door PostNL, maar toch.
[Afbeelding]
Nooit lopen klooien met de bezorgmomenten. Gewoon van afblijven. Komt het je niet uit, dan brengt de bezorger standaard je pakket naar een servicepunt. Daar kun je dan afhalen wanneer je maar wilt. Pas je het bezorgmoment aan, dan wordt je pakket opnieuw gepland. Op een vrijdag betekent dat inderdaad dat je dan moet wachten tot na het weekend.Roos79 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:02:
Pas op met bezorg momenten aanpassen daar ging het vorig jaar bij meerdere de mist in en werd het juist over het weekend getild.
Dit is waarom UPS dus beter is dan DHL. DHL komt ergens 'voor het einde van de dag' en staat niet voor niets voor 'Drop It, Hide It, Lose It'. Heel slechte ervaringen mee. Zo werd mijn iPhone 6 Plus op de grond gegooid en gaven ze mijn iPhone X aan de buurman, terwijl de buurman mijn pakket had.RiccardoNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:08:
Tijdslot 12.45 - 14.45 van UPS gekregen. Da's mooi op tijd!.
Nou ja, het is wat het is. En anders maar een paar dagen langer met de Samsung.
-edit- mail ook binnen gekregen.
[ Voor 26% gewijzigd door Bulligan op 21-09-2023 13:13 ]
Vroeg slapen vandaag
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Hoe dan? Bij mij staat er dat ophalen in de winkel niet mogelijk is...Khayma schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:04:
iPhone 15 pro 256GB NT besteld bij Mediamarkt met als optie afhalen in de winkel. Als die morgen binnen is ga ik de 128GB annuleren bij coolblue.
Ze gebruiken verschillende vervoerders elk jaar. Het is altijd een loterijImtek schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:15:
Net bevestiging gehad van Apple met trackingcode van DHL, is dat nieuw? Was normaal toch UPS?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.