• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:05
DonRoger schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:53:
Aan de andere kant ook niet heel gek als er nauwelijks communicatie vanuit het bedrijf is, dat mensen gaan afvragen of er misschien iets met de bestelling/contract of whatever aan de hand is. Helemaal als mensen vervolgens op forums tegenstrijdige verhalen te lezen krijgen.
En bij de kapper hoor je weer wat anders. Wacht rustig de communicatie af. Ik begrijp de frustratie en teleurstelling. Het los gaan op een forum dat je 1.000 keer gaat bellen snap ik dan weer niet. Adem in, adem uit.

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 14:27
DonRoger schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:53:
Aan de andere kant ook niet heel gek als er nauwelijks communicatie vanuit het bedrijf is, dat mensen gaan afvragen of er misschien iets met de bestelling/contract of whatever aan de hand is. Helemaal als mensen vervolgens op forums tegenstrijdige verhalen te lezen krijgen.
Dat is idd wat mij betreft het probleem: Met veel bombarie de pre-order aankondigen want 'dan heb je 'm als eerste' met allerlei mooie beloftes over je op de hoogte houden, om vervolgens niets meer van ze te horen.

Dan roep je het als bedrijf over je af dat mensen, boos, teleurgesteld <insert je emotie> bellen. Je zadelt dus als bedrijf vooral je medewerkers op met dit soort energiezuigende telefoontjes. Hoe moeilijk is het om status updates te mailen of sms-en naar je klanten, zeker aangezien je dat ook belooft?

Maar idd: first world problems.

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:02
Mijn Coolblue bestelling van een Natural 15 PM met 512 is verstuurd.

[ Voor 6% gewijzigd door dezeppo op 21-09-2023 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc19700
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
RiccardoNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 09:51:
Nog niks verzonden vanuit Apple, maar mijn leverdatum staat nog steeds op morgen. Komt vast goed. Denk dat het de late avondlevering via DHL wordt (ik woon in het noorden).
Hier ook nog niet verzonden vanuit Apple.
Maar dat komt nog wel in de loop van de dag.
Ik heb al eens een jaar gehad dat ik pas om 18:30 mail kreeg van apple dat de iphone verzonden was.
En werd dan de dag daarna gewoon geleverd door dhl.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ephymerous schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:58:
[...]

En bij de kapper hoor je weer wat anders. Wacht rustig de communicatie af. Ik begrijp de frustratie en teleurstelling. Het los gaan op een forum dat je 1.000 keer gaat bellen snap ik dan weer niet. Adem in, adem uit.
Dat is mijn recht als consument. Gelukkig leven we in een vrij land waar ik dit gewoon kan doen. Dat andere er niet mee eens zijn als ik 1000 keer bel (daarnaast 1000x is meer als metafoor) is niet mijn probleem.
Ik wil weten waar mijn product blijft waar ik voor betaald heb.

Dan moesten ze maar niet zulke mails sturen en gewoon transparant zijn.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MariusV schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:33:
Ter info voor de KPN klanten onder ons: Ik heb inmiddels via de T&T sms de status zien veranderen naar verwerking, bezorging binnen 3 werkdagen. De beloofde 'we houden je op de hoogte' mail (anders dan alle SPAM mail die wel doorkomt) heb ik niet gekregen.

Wellicht dus even op de SMS link klikken!

ps: het betreft KPN Zakelijk

Update: Net van 'verwerking' naar 'activeren' gezet. De telefoon wordt gereed gemaakt voor verzending. Men is dus orders aan het verwerken bij KPN Zakelijk :)
Die volgorde bij KPN lijkt ook niet helemaal te kloppen, stap 2 is 'verzonden' en stap 3 is 'we maken uw bestelling klaar voor verzending'. Benieuwd wanneer stap 4 aan bod komt.

1) Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.

2) Verwerking
Uw nieuwe Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium is verzonden en wordt binnen 3 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

3) Activeren
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-09 13:10
Xtr3me4me schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:01:
[...]

Dat is mijn recht als consument. Gelukkig leven we in een vrij land waar ik dit gewoon kan doen. Dat andere er niet mee eens zijn als ik 1000 keer bel (daarnaast 1000x is meer als metafoor) is niet mijn probleem.

Je schiet er alleen 0.0 mee op en je word alleen maar bozer en meer teleurgesteld omdat die KS medewerkers het ook niet weten ;)

Just a tip van flip ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
[...]

Maar als meerdere medewerkers al zeggen dat ze het antwoord niet kunnen geven. Dit staat ook op het KPN forum waar iedereen hysterisch vraagt waar de telefoon is. Bij Belsimpel staat bijvoorbeeld ook dat een medewerker niet meer kan zien dan wat ik in het besteloverzicht zie.

Wat wil je dan bereiken met nogmaals contact zoeken? Laat die mensen een beetje met rust.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beun
Otto Jans schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:04:
[...]

Je schiet er alleen 0.0 mee op en je word alleen maar bozer en meer teleurgesteld omdat die KS medewerkers het ook niet weten ;)

Just a tip van flip ;)
Eens! Kon ik maar meer plusjes geven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
THE_BASE schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:01:
[...]

Die volgorde bij KPN lijkt ook niet helemaal te kloppen, stap 2 is 'verzonden' en stap 3 is 'we maken uw bestelling klaar voor verzending'. Benieuwd wanneer stap 4 aan bod komt.

1) Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.

2) Verwerking
Uw nieuwe Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium is verzonden en wordt binnen 3 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

3) Activeren
Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Black Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.
Eens, verwerking klinkt meer als stap 3, maar ik denk dat ze bedoelen dat ze de order controleren (verwerken), deze al dan niet goedkeuren, om vervolgens te activeren zodat klaargemaakt kan worden voor verzending. Vooral de toelichting van stap 2 klopt niet.

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Toch zit er blijkbaar ergens één of meerdere onzekerheden in de hele keten, tussen bestellen en geleverd krijgen. Derze onzekerheid maakt het onmogelijk om echt 100% betrouwbare status updates te geven aan klanten.

Ik vermoed dat de grootste onzekerheid erin zit dan de provider/webwinkel zelf ook niet precies weet hoeveel iPhones ze binnen gaan krijgen in de eerste/tweede/derde levering.

Als ze dat wel zouden weten, dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn zou je zeggen.

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Beun schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:07:
[...]

Maar als meerdere medewerkers al zeggen dat ze het antwoord niet kunnen geven. Dit staat ook op het KPN forum waar iedereen hysterisch vraagt waar de telefoon is. Bij Belsimpel staat bijvoorbeeld ook dat een medewerker niet meer kan zien dan wat ik in het besteloverzicht zie.

Wat wil je dan bereiken met nogmaals contact zoeken? Laat die mensen een beetje met rust.
Aanhouder wint en ik weet hoe het mijn order nu zit. Bellen....heeft toch wel nut! Je moet gewoon de juiste persoon treffen bij de KS.

Dus je zinnetje, "laat die mensen een beetje met rust" bereik je niks en niemand mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
Beun schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:08:
[...]

Eens! Kon ik maar meer plusjes geven ;)
Deze week onvrijwillig dagenlang met de Caiway Helldesk (ja HELL desk) aan de lijn gezeten.. Doe het niet mensen, het leven is te kort :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Otto Jans
Xtr3me4me schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:09:
[...]

Aanhouder wint en ik weet hoe het mijn order nu zit. Bellen....heeft toch wel nut! Je moet gewoon de juiste persoon treffen bij de KS.

Dus je zinnetje, "laat die mensen een beetje met rust" bereik je niks en niemand mee.
Als je zo communiceert zoals hier aan de telefoon begrijp ik wel waarom het zo lang duurt tot een juist antwoord.
Iets met opgewonden standje ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:15
[...]

Ga je na al deze bombari ons dan ook vertellen hoe het zit?

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

• Sebas_gom
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12-10-2023
[...]

Dan ben ik erg benieuwd naar welke update je hebt ontvangen, misschien moeten wij dan ook gaan bellen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Greetoz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:11:
[...]

Ga je na al deze bombari ons dan ook vertellen hoe het zit?
Zodra mijn order in voortgang zit, vertel ik het. Tot die tijd, succes met wachten tot je een ons weegt zonder verder wat te weten en voor diegene die wel al bericht hebben! Veel plezier met jullie nieuwe aankoop. :)

• Beun
Xtr3me4me schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:13:
[...]

Zodra mijn order in voortgang zit, vertel ik het. Tot die tijd, succes met wachten tot je een ons weegt zonder verder wat te weten en voor diegene die wel al bericht hebben! Veel plezier met jullie nieuwe aankoop. :)
Verlos de mede-KPN’ers dan uit hun lijden en vertel eens hoe het met de bestelling zit :) Wellicht heb jij de gouden tip voor ze ;)

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
Limitted schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:43:
[...]

Op wat eindigt jouw bestelnummer? (4 laatste cijfers)
5741

• Miller94
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22-10-2023
Iemand die al een zwarte PM verzonden heeft gekregen? Ik bij KPN besteld zwarte PM 256 maar nog NIKS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Positiev
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20-09 10:07

Positiev

Busa ‘24 25th edition

Besteld bij AMAC 15e 13:30, eveneens de bestel/order-bevestiging ook 13:30 ontvangen tot op heden niks meer vernomen van AMAC…
Status bestelling is “open” daar heb je ook geen pepernoot aan 😂
Btw… betreft de 15 Pro max natural 1tb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iJJ76
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-08-2024
BertP schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:37:
[...]

Lees mijn post nog even paar pagina’s terug, en kijk anders even hoe dit voorgaande jaren ging. Deze verontwaardiging is behoorlijk onterecht.
Sluit me hier bij aan, KPN is ieder jaar een drama met leveringen van de nieuwe iPhone die je zogezegd als eerste ontvangt.

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 21:12
Hier om 14:44 besteld met 9391. Als het op volgorde gaat dan kan ik het sws vergeten vandaag. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-09 20:27
MariusV schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:11:
[...]

Deze week onvrijwillig dagenlang met de Caiway Helldesk (ja HELL desk) aan de lijn gezeten.. Doe het niet mensen, het leven is te kort :)
Contact opnemen met caiway's helpdesk gun ik nog mijn ergste vijand niet 8)7

• eilavid
Positiev schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:16:
Besteld bij AMAC 15e 13:30, eveneens de bestel/order-bevestiging ook 13:30 ontvangen tot op heden niks meer vernomen van AMAC…
Status bestelling is “open” daar heb je ook geen pepernoot aan 😂
Btw… betreft de 15 Pro max natural 1tb
Mijn bestelling van 14 september Amac is een uur geleden verwerkt, even geduld nog denk ik!

• Positiev

Positiev

Busa ‘24 25th edition

eilavid schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:20:
[...]

Mijn bestelling van 14 september Amac is een uur geleden verwerkt, even geduld nog denk ik!
Hoe kan je bestellen de 14e als pre order vrijdag pas konden😂

• eilavid
Positiev schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:21:
[...]

Hoe kan je bestellen de 14e als pre order vrijdag pas konden😂
Excuus, moest 15e zijn! Was om 17:40 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-02 21:45
Vodafone klantenservice is ook onbereikbaar per chat.
Nouja, zoals elk jaar verloren dus

• Positiev

Positiev

Busa ‘24 25th edition

eilavid schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:22:
[...]

Excuus, moest 15e zijn! Was om 17:40 uur
Ah, makes sense…
Logisch wel heb 4 uur eerder besteld, en nog geen update… Welk model heb je besteld?

• eilavid
Positiev schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:24:
[...]

Ah, makes sense…
Logisch wel heb 4 uur eerder besteld, en nog geen update… Welk model heb je besteld?
Pro Max Natural Titanium 256 G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
iJJ76 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:18:
[...]

Sluit me hier bij aan, KPN is ieder jaar een drama met leveringen van de nieuwe iPhone die je zogezegd als eerste ontvangt.
Nou, nee hoor. Ging volgend jaar vloeiend en kreeg geleverd op launchday, volgens mij met velen. Coolblue was vorig jaar het drama.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:53

ViezeVis

Sample Text

THE_BASE schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:25:
[...]

Nou, nee hoor. Ging volgend jaar vloeiend en kreeg geleverd op launchday, volgens mij met velen. Coolblue was vorig jaar het drama.
Idd, lees ook andere verhalen in de iPhone 14 forum dat 't goed gaat.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• eilavid
FYI, bij sommigen iPhones op Amac staan deze al op morgen thuisbezorgd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Otto Jans
iPhone 15 pro blauw, 512GB op voorraad bij Amac !

https://www.amac.nl/apple-iphone-15-pro-512gb-blue-titanium

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:06
Dit ziet er niet goed uit bij de Media Markt. Eerst stond er leverdatum 22-09, nu staat er enkel nog in behandeling. Anderen welke bij de MM besteld hebben en hier nog wel een datum hebben staan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i4W_bm_qyQueR-Fzcm7l778UJVc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3MWOEIuJMwMK7YpMY08J7G0d.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik heb vorig jaar ook via KPN verlengd, en ging gewoon prima. T&T zal wel in de loop van de dag komen.

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:34
Aangezien we met 2 man de iPhone 15 Pro Max wilden, heb ik direct gekeken om 14:00 vorige week waar ik kans zou maken. Op de Apple site kwam ik er niet doorheen op de een of andere manier.

Mediamarkt besteld om 13:58 : iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw
Belsimpel besteld om 14:04 : iPhone 15 Pro Max 256GB Zwart

Qua communicatie bij beide orders staat nog altijd: in behandeling.

Belsimpel net even gevraagd hoe groot de kans is dat ik daadwerkelijk de zwarte morgen ontvang, aangezien mijn huidig toestel verkocht is en straks met de post mee gaat.

Klantenservice: We hebben net zoveel zicht hierop als u via uw orderstatus. U was er wel vroeg bij met de bestelling qua tijd, maar we kunnen geen toezeggingen doen aangezien we maar een beperkt aantal binnen krijgen.

Mediamarkt ga ik niet bellen, daarbij weet ik op voorhand dat het al compleet nutteloos zal zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Xtinction89 op 21-09-2023 11:38 ]

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-09 09:42
sjtienuh schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:37:
Dit ziet er niet goed uit bij de Media Markt. Eerst stond er leverdatum 22-09, nu staat er enkel nog in behandeling. Anderen welke bij de MM besteld hebben en hier nog wel een datum hebben staan?
Dat heeft daar op die pagina bij mij nooit gestaan. Wel tijdens bestellen en in de bevestiging per e-mail.

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:45
Ja, helaas geen 256gb opties!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:51
cracking cloud schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:31:
@Nicj56 bij ups kun je soms ook kiezen voor afleveren op afhaalpunt, tenzij de verzender dit geblokkeerd heeft. En ik vermoed dat Apple dat doet.
Nogmaals... Dat kon ik nadat hun waren geweest, in de tijd dat dat verzoek loopt mag de chauffeur dus gewoon dood leuk nog eens langs komen.. Het stugge van alles is dat ik ze daardoor dus niet vertrouw.. Geef dan ook een goed tijdslot af.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• Darth-Kova
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 19:42
Ik heb de iphone 15 pro zwart 256gb besteld via belsimpel. en zie nu in de status dat de abonnement in aanvraag is, en niet meer afwachtend op levering.

• Nicj56
  • Laatst online: 22:51

[Afbeelding]
Je pakketbezorging is in behandeling, maak je nog maar niet druk.. Dat zou ik pas doen als ik geen T&T krijg.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
ik zie dat Coolblue, A-Mac etc verzenden, waarom zou Amazon dan niet leveren op de 22e?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:55
@Toppe Top dat je dat formuliertje hebt. Is het niet mogelijk om er een filter aan toe te voegen (aan de responses), zodat we in het werkblad een beetje kunnen filteren op bijv. aanbieder, om zo een inschatting te krijgen of ik al snel aan de beurt ben of niet?

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:34
Ik heb exact hetzelfde. Maar ik heb dit eigenlijk al direct sinds de bestelling geplaatst was.

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:18

lorenzopot

fenomenaal

Mijn Amac order staat ook nog stil enzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Zojuist bevestigingsmail gekregen vanuit Coolblue met Track and Trace voor mijn iPhone 15 pro max wit met 256GB! Wordt (als het pakketje niet vertraagd is) morgen geleverd!

[ Voor 4% gewijzigd door lindseysew op 21-09-2023 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 14:50
CallMeNuno schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:12:
[...]

Als ik op belsimpel kijk staat er bij mij al een levertijd van 3 weken:

[Afbeelding]
Dit dus, maar als je bovenaan kijkt op de pagina staat er 5-7 werdagen. Ben er ook ingetrapt :|
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yksRB5NadtGkcZ6XbAB2gTA5RV0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TGQGZasJvXKiLYxXAtscnl89.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
lindseysew schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:43:
Zojuist bevestigingsmail gekregen vanuit Coolblue met Track and Trace voor mijn iPhone 15 pro max wit met 256GB! Wordt (als het pakketje niet vertraagd is) morgen geleverd!
Gefeliciteerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:39
Ibix schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:44:
[...]

Dit dus, maar als je bovenaan kijkt op de pagina staat er 5-7 werdagen. Ben er ook ingetrapt :|
[Afbeelding]
"Provider afhankelijk" zegt al genoeg, als je daarop klikt kan je zien bij welke provider dat is.

It's All In The "Mix"

• Sebas_gom
Jieve schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:41:
ik zie dat Coolblue, A-Mac etc verzenden, waarom zou Amazon dan niet leveren op de 22e?
Amazon doet vaak leveren vanuit andere landen.
Hierdoor loopt de verzendtijd op.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Sebas_gom schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:47:
[...]

Amazon doet vaak leveren vanuit andere landen.
Hierdoor loopt de verzendtijd op.
Oh oke, op die manier.

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 15:12
Hier nog geen stap 4 in ieder geval of mail met de T & T, we wachten het wel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• new_born89
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 15:11
Hier de iPhone 15 128GB via Vodafone Friends & Family afgelopen maandag besteld. Website zegt "verstuurd" maar nog geen Track & Trace ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pitux
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
VIa de site van Amac kun je goed zien hoe de voorkeuren liggen voor de kleuren.. Pro Max titanium naturel al 566x bekeken en zwart 172x..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technotron
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-06 08:01
ViezeVis schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:48:
[...]

Pics or it didn't happen :D
(zonder je T&T code ofc)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MI09ndegC5UcRJ5tvh4nuq3UMwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jbzm888sJcgJDTbvfAvgp1dU.png?f=fotoalbum_large

Ik snap er ook geen zak van...

• mem0z
  • Laatst online: 22-09 14:26
Lol, krijg je hem vandaag?

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:55
ChrisM schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:41:
@Toppe Top dat je dat formuliertje hebt. Is het niet mogelijk om er een filter aan toe te voegen (aan de responses), zodat we in het werkblad een beetje kunnen filteren op bijv. aanbieder, om zo een inschatting te krijgen of ik al snel aan de beurt ben of niet?
Ah, voor de liefhebbers:
Link aanpassen (/htmlview er uit halen), dan wordt het deze link:
https://docs.google.com/s...EwqnCq4qFpnzKgjIhORKoAPs4

En dan heb je een normale Google Docs view, en daar kan je dan ook een (temporary) filter toevoegen voor je zelf. Top!

• knny
  • Laatst online: 21:49
of alleen de simkaart >:) , maar ben benieuwd :o

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technotron
Blijkbaar, ik geloof het als ik het zie. Post straks afbeelding als hij binnen zou komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technotron
knny schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:54:
[...]

of alleen de simkaart >:) , maar ben benieuwd :o
Zou ook kunnen, maar legitimatie en pinnen voor een simkaart lijkt me echt sterk... die komen normaal met in een envelop binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Technotron schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:55:
[...]

Zou ook kunnen, maar legitimatie en pinnen voor een simkaart lijkt me echt sterk... die komen normaal met in een envelop binnen.
Volgens mij heel gebruikelijk hoor. Ze laten je €0,01 pinnen om je rekeningnummer te verifieren.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:14
Technotron schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:55:
[...]

Als je een nieuwe klant bent, komen ze echt langs om alleen je identiteitskaart te controleren. Ze geven je simkaart pas af als je gelegitimeerd bent. Als je je abonnement verlengt en je simkaart wisselt, wordt deze inderdaad per post opgestuurd.

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:12
Mensen met een verlenging die van Odido al een leverdatum/tijd t&t hebben?

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:53

ViezeVis

Sample Text

Lol. Keep us posted! Erg benieuwd :)

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berendo
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-11-2023

Berendo

hey

JimmyJoness schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:58:
Mensen met een verlenging die van Odido al een leverdatum/tijd t&t hebben?
Nog geen leverdatum / t&t, wel een sms. Ze hebben nog +- 18 uur! :P

Berendo

• Technotron
Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:58:
[...]

Als je een nieuwe klant bent, komen ze echt langs om alleen je identiteitskaart te controleren. Ze geven je simkaart pas af als je gelegitimeerd bent. Als je je abonnement verlengt en je simkaart wisselt, wordt deze inderdaad per post opgestuurd.
Effe bij Odido gekeken... het begint echt steeds meer op het daadwerkelijke toestel te lijken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oiZmDJgOb2-hAPzHHq-2c7ZgSyc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m8Zwa5dyp181GR6WDKjib5kI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:05
Ik heb de verzendbevestiging van Coolblue binnen :)
[...]

Mooie instelling hoor, je recht halen. Probeer wat te doen met de feedback die je krijgt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ephymerous op 21-09-2023 12:01 ]

XXXVI

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:06

gday

TENACIOUS D TIME!!!

[Afbeelding]
Ik had in m'n bevestiging staan dat ik hem de 22e op kan halen in de winkel, maar als ik op de site kijk zie ik hetzelfde als jij: bestelling is ontvangen en is in behandeling.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:36
Eergisteren bij Coolblue van zwart naar natural titanium geswitcht. Ivm krassen fingerprints en reviews.
Krijg net een mail dat die verzonden is!

• Positiev

Positiev

Busa ‘24 25th edition

lorenzopot schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:42:
Mijn Amac order staat ook nog stil enzo..
Jap, same…

• Marc19700
Zijn er ondertussen al mensen die hun status van de online apple store al verandert is op verzonden?
Want andere jaren komen er al meldingen in de voormiddag van verzonden status bij de online apple store, maar nu lees ik hier nog geen meldingen van.

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:32
Rokz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:07:
Eergisteren bij Coolblue van zwart naar natural titanium geswitcht. Ivm krassen fingerprints en reviews.
Hmm ik lees dit vaker inderdaad, als ik dat zo lees zijn de zwarte en blauwe varianten niet echt geweldige kleuren als je bang voor krassen bent.

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• Technotron
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MWE1TwirUKlOBDtfi3KKUiF0kII=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OfH1KcfBDzr0oc820S2VDo8c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ND4V5Yxfq3vVsh_XWz8SxkuGkmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vsGpKi8IuN3CEpOOe8psBaYr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mTdOtCXEk-5oWXp71-S_i2sQN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nWipnVb6ltoRPPvu4W93HVVC.jpg?f=fotoalbum_large

Haha… OK?! Bij dezen dus… mega random.

Succes iedereen, hoop dat jullie ‘m snel binnen krijgen!

• Sebas_gom
Rokz schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:07:
Linkje beschikbaar met betrekking tot de krassen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetisRick
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20-09 15:52
Technotron schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:12:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hahaha geweldig, veel speel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:32

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:53
Marc19700 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:09:
Zijn er ondertussen al mensen die hun status van de online apple store al verandert is op verzonden?
Want andere jaren komen er al meldingen in de voormiddag van verzonden status bij de online apple store, maar nu lees ik hier nog geen meldingen van.
Nog niets …

• Toppe
  • Laatst online: 22:15

Toppe

Oké ✅

Ik heb alleen "We sturen de trackinginformatie zodra je bestelling is verzonden" er boven staan, stond er gister nog niet.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 16:00
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nice zeg! Hoe is de kleur in het echt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technotron
TNSN schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:15:
[...]

Nice zeg! Hoe is de kleur in het echt?
Echt mooi, diep grijs. Intenser dan ik had verwacht van de productafbeeldingen die ik tot nu toe had gezien...

Ziet er echt premium uit (en voelt ook zo aan).

• Marc19700
Toppe schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:15:
[...]

Ik heb alleen "We sturen de trackinginformatie zodra je bestelling is verzonden" er boven staan, stond er gister nog niet.
Dat heb ik hier ook staan.
Vind het vreemd dat er voormiddag nog niemand zijn status op verzonden is verandert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebas_gom
Danku!

Wat wordt toch een hoesje voor me zwarte pro max...
Hoopte dat ik hem zonder kon gaan gebruiken.

• Toppe
  • Laatst online: 22:15

Toppe

Oké ✅

Marc19700 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:17:
[...]

Dat heb ik hier ook staan.
Vind het vreemd dat er voormiddag nog niemand zijn status op verzonden is verandert.
Ze staan in HVC's klaar om verzonden te worden. De tracking zal je krijgen zodra ze door de vervoerder zijn afgehaald en zijn gescand

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-09 16:00
Bij mij ook. Maar das normaal. Vorige jaar met de 14 kreeg ik pas de TT rond 1 uur smiddags. Dus nog een uurtje geduld :)

• de Foarsitter
  • Laatst online: 23-09 10:47
Tweakers die bij Vodafone hebben besteld: hebben jullie al iets gehoord van VF?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 19:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Sebas_gom schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:17:
[...]

Danku!

Wat wordt toch een hoesje voor me zwarte pro max...
Hoopte dat ik hem zonder kon gaan gebruiken.
Dikke nep man! Ook al zou de kras echt zijn, deze is er met een scherp voorwerp opzettelijk in gemaakt. Bij normaal gebruik gebeurt dit echt niet..Apple heeft 1x eerder met de piano lak zwarte versie problemen gehad, dat doen ze echt niet weer

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• RiccardoNL
  • Laatst online: 22-09 18:50
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Geluksvogel! Dit zal Apple niet leuk vinden. Ik blijf nog even in spanning zitten of DHL morgen plek heeft voor Apple.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mijn excuses. Maar dit is echt heel zeldzaam. Odido kan nu echt een dikke sanctie van Apple verwachten. Een flinke boete bijvoorbeeld. Stuur even een tweet naar MacRumours, dan ben je zo wereldnieuws.

• Marc19700
hugo92 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:20:
[...]

Bij mij ook. Maar das normaal. Vorige jaar met de 14 kreeg ik pas de TT rond 1 uur smiddags. Dus nog een uurtje geduld :)
Ik heb zelfs al een jaar pas om 18:30 mail gekregen van apple die ie verzonden was.
Maar die dag waren er ook al voormiddag meldingen van verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasatoWolff
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-08 16:09
Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:25:
[...]

Mijn excuses. Maar dit is echt heel zeldzaam. Odido kan nu echt een dikke sanctie van Apple verwachten. Een flinke boete bijvoorbeeld. Stuur even een tweet naar MacRumours, dan ben je zo wereldnieuws.
Wat een onzin, kan gebeuren.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• pitux
  • Laatst online: 08-10-2024
[...]

Beetje dubbel, iedereen wil hem zo snel mogelijk binnen hebben, heeft iemand hem snel binnen wil je die partij zo snel mogelijk rapporteren.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19:00
de Foarsitter schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:22:
Tweakers die bij Vodafone hebben besteld: hebben jullie al iets gehoord van VF?
Sommige wel, en sommige niet. Waaronder ik. Nog niets gehoord...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:38
Ik heb inmiddels een T&T binnen van de Apple Store, via UPS :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 21:49
pitux schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:26:
[...]

Beetje dubbel, iedereen wil hem zo snel mogelijk binnen hebben, heeft iemand hem snel binnen wil je die partij zo snel mogelijk rapporteren.. 8)7
Ik zou dat ding gewoon lekker activeren en je verder niet zo druk maken :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Laatst online: 10-09 09:52
[...]

Ja inderdaad, belachelijk.

'Dank je wel Odido voor het snelle leveren! Als bedankje heb ik jullie verklikt bij Apple!'

• Technotron
[...]

Eerlijk gezegd: daar geef ik echt niets om... ben uiteraard blij met de vroege levering (totaal onverwacht) en dat "wereldnieuws"... nou, dat mag iemand anders van me hebben ;)

• Dennisweb
[...]

Ik zei niet dat ik snel wil rapporteren. Maar wat Odido doet is tegen het contract dat ze met Apple hebben. Zo iets vindt Apple niet leuk. Simple as that.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
Technotron schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:28:
[...]

Eerlijk gezegd: daar geef ik echt niets om... ben uiteraard blij met de vroege levering (totaal onverwacht) en dat "wereldnieuws"... nou, dat mag iemand anders van me hebben ;)
Odido heeft het gewoon okido gedaan. Geen reden om ze voor de bus te gooien
Pagina: 1 ... 227 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.