Inmiddels reactie gehad op mijn bericht op X.
Mijn bericht:
Goedemorgen,
Zou u kunnen checken of deze bestelling goed in het systeem staat? Ik heb namelijk 3 keer dezelfde mail ontvangen en latere mailtjes dan verwacht en aangegeven. (Hier info gegeven bestelnummer etc)
Mijn tweede vraag is dat mijn overstap datum bekend is namelijk 27-9. Kan het toestel voor deze datum geleverd worden of is het ook mogelijk dat ie na die datum komt?
Alvast bedankt!
Reactie van KPN:
Goedemorgen Maxx, goed dat je het vraagt. Ik zie momenteel 1 bestelling het systeem staan. Ingevoerd op 18-09-2023.
Ik begrijp dat je 3x dezelfde mail hebt ontvangen. Hebben deze ook allemaal dezelfde ordernummer in de mail staan?
Wat betreft je toestel, we hebben helaas geen invloed op de levering van je toestel. Hierdoor is het niet mogelijk om hier iets in te wijzigen.
Via de status pagina:
https://obi41.nl/y3u8ez27 zou je de track en trace code kunnen vinden zodra je toestel uitgeleverd gaat worden. Via deze track en trace zou je dan ook een planning kunnen maken qua de levering.
Mocht je nog met vragen zitten, hoor ik het graag.
Waardeloos dus. Dit is mijn tijdlijn bij KPN, tot nu toe nog op controleren. Lijkt er dus op dat moment van het ontvangen van de mailtjes wordt gezien als reserveren.
Hierbij mijn tijdlijn van KPN. Misschien helpt het om te vergelijken.
Nieuw KPN-abonnement met nummerbehoud. iPhone 15 Pro Max 5G 256GB Natural Titanium
15-9 14:07: besteld via KPN website en bevestiging op website
15-9 14:28: ‘We gaan voor je aan de slag email. Zonder besteloverzicht “Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.” (3 keer dezelfde email ontvangen)
18-9 10:14: Email met besteloverzicht en ‘je toestel is gereserveerd’ e-mail met bevestiging van ordernr en reservering. En nummerbehoud is goedgekeurd.
@
Xtr3me4me Ik ben bang dat jij in hetzelfde schuitje zit.