Bij mij ook DHL en voor @RiccardoNL UPS, ook al wonen we op hetzelfde adres.
Totaal niet blij mee. Maar het is wat het is.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zie je die ook in Mijn BestellingKenVerburg schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:12:
Mijn PostNL app heeft nu ook net tracking voor Pro 15 256gb titanium blue via KPN![]()
[Afbeelding]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Heb je deze ontvangen via de mail, sms of de "mijn-bestelling" pagina?technois schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:04:
Zojuist track and trace KPN ontvangen in PostNL app
Hier komt DHL Express altijd rond 13:00. Ben benieuwd.Dennisweb schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:16:
[...]
Totaal niet blij mee. Maar het is wat het is.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij mij alleen via de PostNL app tot nu toe, die heeft mijn adres en matcht automatisch zendingen. KPN en PostNL mails zullen nog wel volgen.HerbertF schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:16:
[...]
Heb je deze ontvangen via de mail, sms of de "mijn-bestelling" pagina?
Haters everywhere but I don’t really care
Volgens mij zit je met een bot te chattenReem0nN schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:15:
Amazon houd zich dus echt aan 25-09 en niet eerder.
Het is wat het is, en wachten het geduldig af.
Iedereen wel alvast veel plezier die hun iPhone 15 krijgen op release day.
[Afbeelding]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
nee idd, dat doet apple namelijk straks wel ivm te vroege uitlevering.2TheMaxx schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:28:
[...]
Odido heeft het gewoon okido gedaan. Geen reden om ze voor de bus te gooien
Da's mooi! Ik heb ook weleens leveringen op latere datums gehad volgens Apple. Maar ze kwamen altijd gewoon op release day en het trekt bij Apple weer recht zodra het onderweg is voor uitlevering.Rivanov schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:18:
Mijn Apple bestelling is verzonden!
Apple geeft nog 25 september aan maar heb mail van UPS met levering morgen!
[Afbeelding]
In de auto amac geopend en ik kon bestellen… 13:30NLPartPicker schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:02:
Hoe kan het dat sommigen op 15 september vóór 14:00 konden bestellen bij Amac?
Dit was bij mij echt pas mogelijk na 14:00 en dan nog lukte dit pas om 15:05.
Ze kunnen de volgende keer beter een loting doen waar je je van te voren voor kan inschrijven, want daar begint het nu ook op te lijken.
Best jammer dat ik niet in Belgie woonJenzaah schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:22:
Bijna alle iPhone 15 Pro staan op Mediamarkt.be op online op voorrraad Voor 22:00 besteld, morgen in huis..
https://www.mediamarkt.be...ab40b318e0a2a8548dbd1e5bb
IN NL ook. Ik heb zojuist 1 besteld via de NL mediamarkt.Jenzaah schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:22:
Bijna alle iPhone 15 Pro staan op Mediamarkt.be op online op voorrraad Voor 22:00 besteld, morgen in huis..
https://www.mediamarkt.be...ab40b318e0a2a8548dbd1e5bb
Klopt, meeste bots zijn beter dan een gemiddelde medewerker van een klantenservice.thomas-x-1982 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:20:
[...]
Volgens mij zit je met een bot te chatten
Dat beloofd niet veel goeds. Als je er speciaal nu nog een e-mailbericht moet gaan opstellen... zoiets had allang klaar moeten staan.SWolfram schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:20:
Gebeld met de Amac klantenservice:
"De marketinsafdeling is nu bezig met het klaarmaken van een mail met informatie over de levering van de iPhone 15. Deze wordt tussen half 2 & 2 uur verzonden naar alle klanten die een nieuwe iPhone hebben besteld".
Ben benieuwd!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ben benieuwd, zal wel weer nalevering worden voor de ProMax 15 Natural 1TbSWolfram schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:20:
"De marketinsafdeling is nu bezig met het klaarmaken van een mail met informatie over de levering van de iPhone 15. Deze wordt tussen half 2 & 2 uur verzonden naar alle klanten die een nieuwe iPhone hebben besteld".
Ben benieuwd!
Dit klinkt inderdaad niet heel erg hoopvol……SWolfram schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:20:
Ben benieuwd!
GeluksvogelPositiev schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:25:
[...]
In de auto amac geopend en ik kon bestellen… 13:30
Nou,ik denk dat je in de war bent met DHL Parcel, waar o.a. Amazon in Nederland gebruik van maakt, Apple gebruikt echter DHL Express, dat is een totaal ander bedrijf, en ik heb daar enkel positieve ervaringen mee: tijdje terug bijv. heeft collega perongeluk met verf geknoeid op m'n macbook scherm, die was via apple care in 48u van hier naar Tsjechië en terug voor reparatie gegeaan en gekomen, dat was echt ongekend.Khayma schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:47:
[...]
DHL is echt een ramp. UPS is betrouwbaar en DHL flikt regelmatig het trucje om het gewoon een dagje op te schuiven als de bezorger geen zin heeft om om te rijden voor jou.
[ Voor 4% gewijzigd door DaveFlash op 21-09-2023 13:31 ]
Bij Amazon komt dat wel vaker voor. Maar als ze hem vandaag op de post doen, is ie in de meeste gevallen er echt wel morgen of desnoods zaterdag (afhankelijk van de transporteur). Lijkt alsof ze zich daarmee indekken, met name voor prime versnelde delivery.Reem0nN schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:15:
Amazon houd zich dus echt aan 25-09 en niet eerder.
Het is wat het is, en wachten het geduldig af.
Iedereen wel alvast veel plezier die hun iPhone 15 krijgen op release day.
[Afbeelding]
Dat schijnt niet te kunnen hoorde ik net van Apple. Had ze even gebeld omdat ik 2 aparte bestellingen had gedaan..cracking cloud schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:03:
Ook DHL deze keer. Laat hem wel naar ophaalpunt brengen, scheelt gestress
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Komt mogelijk door de 2 weken bedenktijd op abonnementen.CallMeNuno schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:33:
Ik snap niet waarom de iPhones bij MM op voorraad zijn voor levering morgen en zodra je 'm wilt bestellen met een abonnement staat er dat je 'm krijgt op 05-10-2023...
Nog geen statusupdate, dus ben benieuwd of het op tijd bestellen zin heeft gehad😅
thnx heb nu ook besteld, ben benieuwd of vanaf 22 september betekent in November of iets eerderPositiev schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:25:
[...]
In de auto amac geopend en ik kon bestellen… 13:30
Weet niet of het nog steeds zo is, maar 'vroeger' waren het twee verschillende voorraden telefoons. De "unlocked" provider telefoons en de normale unlocked telefoons.CallMeNuno schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:33:
Ik snap niet waarom de iPhones bij MM op voorraad zijn voor levering morgen en zodra je 'm wilt bestellen met een abonnement staat er dat je 'm krijgt op 05-10-2023...
CallMeNuno schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:33:
Aha, hier komt hij er toevallig ook net in te staan! Dit werkt helaas niet altijd, wanneer er bijvoorbeeld een ander mailadres is gekoppeld aan een pakket dan verschijnt dit pakket niet automatisch in de app.KenVerburg schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:19:
[...]
Bij mij alleen via de PostNL app tot nu toe, die heeft mijn adres en matcht automatisch zendingen. KPN en PostNL mails zullen nog wel volgen.
Volgens mij is dat een andere voorraad. Bij andere winkels hangt de levertijd ook af van de gekozen provider afaik.CallMeNuno schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:33:
ingen vill veta var du köpt din tröja
Iphones worden all jaren niet meer met simlock verkocht als je het koopt van een provider in combinatie met een abonnement. Waarschijnlijk reserveren ze een aantal voor abonnementen en de andere deel voor los toestel. Meeste mensen gaan via een abonnement, zodat ze wat korting hebben op het toestel. Dus ben niet verrast dat je meer kans hebt als je het los zou kopen.errox schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:35:
[...]
Weet niet of het nog steeds zo is, maar 'vroeger' waren het twee verschillende voorraden telefoons. De "unlocked" provider telefoons en de normale unlocked telefoons.
4HEad
De iPhones worden vanuit Apple geleverd naar providers en zijn gewoon unlocked. Een retailer als Media Markt mag alleen geen iPhone geleverd door Vodafone koppelen aan een abonnement van KPN.errox schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:35:
[...]
Weet niet of het nog steeds zo is, maar 'vroeger' waren het twee verschillende voorraden telefoons. De "unlocked" provider telefoons en de normale unlocked telefoons.
dit exact is hoe het is. amazon dekt zich inerrox schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:31:
[...]
Bij Amazon komt dat wel vaker voor. Maar als ze hem vandaag op de post doen, is ie in de meeste gevallen er echt wel morgen of desnoods zaterdag (afhankelijk van de transporteur). Lijkt alsof ze zich daarmee indekken, met name voor prime versnelde delivery.
Media Markt ontvangt ook binnen 30 dagen het kredietdeel en commissie van de providers hoor.knockmulanane schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:37:
Cashflow, bij een abonnement is er een mogelijkheid het gespreid te betalen, bij verkoop hebben ze het geld direct binnen.
[...]
Yes, althans mijn bestelling bij Apple en KPN is inmiddels verstuurd; beide 15 Pro Natural Titanium 1TB.Ruud0012 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:29:
Zouden er wel 1TB toestelen wordenverstuurd?
Hoe kun je dat nu nog niet weten? Het is donderdagmiddag 13:45 uur. Als ze die nu nog binnen moeten krijgen wordt het nachtwerk...southdutch schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:44:
Amac: De uitleveringen van de iPhone 15 modellen starten vanaf vrijdag 22 september.
Hierin zullen wij uitleveren op volgorde van bestellen met de voorraad die wij ontvangen van Apple.
Ik kan op dit moment geen levertijdindicatie geven omdat wij vooraf niet weten hoeveel voorraad wij gaan ontvangen.
Wel altijd gezeur bij hun haha
Precies mijn punt, de telefoons zijn gelinkt aan een provider.Eren schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:41:
[...]
Iphones worden all jaren niet meer met simlock verkocht als je het koopt van een provider in combinatie met een abonnement. Waarschijnlijk reserveren ze een aantal voor abonnementen en de andere deel voor los toestel. Meeste mensen gaan via een abonnement, zodat ze wat korting hebben op het toestel. Dus ben niet verrast dat je meer kans hebt als je het los zou kopen.
Dat is wel bizar, ik heb (pas) zaterdagochtend besteld (verlenging). Maar nog steeds bij stap 1HerbertF schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:43:
[...]
Yes, althans mijn bestelling bij Apple en KPN is inmiddels verstuurd; beide 15 Pro Natural Titanium 1TB.
Die van Apple gaat meteen retour i.v.m. grote prijsverschil bij KPN van ruim 170 euro. Bij KPN pas zondag eind van de middag in de winkel besteld en gelukkig toch morgen al geleverd.
[ Voor 31% gewijzigd door errox op 21-09-2023 13:46 ]
Dat is toch elk jaar hetzelfde bij Amac. Ik weet nog uit de tijd van de iPhone 6 dat mijn neefje toen ook een aantal weken in het ongewisse werd gelaten toen hij daar besteld had.southdutch schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:44:
Amac: De uitleveringen van de iPhone 15 modellen starten vanaf vrijdag 22 september.
Hierin zullen wij uitleveren op volgorde van bestellen met de voorraad die wij ontvangen van Apple.
Ik kan op dit moment geen levertijdindicatie geven omdat wij vooraf niet weten hoeveel voorraad wij gaan ontvangen.
Wel altijd gezeur bij hun haha
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Inderdaad, bij Amazon zijn ze erg van de "under promise, over deliver". Ik heb ooit eens een collega een PS5 zien bestellen bij Amazon UK, zou 5 werkdagen duren en de volgende dag had hij hem al in huis. Normale bestellingen bij Amazon NL zijn bij mij al vaker eerder bezorgd dan aangegeven.errox schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:31:
[...]
Bij Amazon komt dat wel vaker voor. Maar als ze hem vandaag op de post doen, is ie in de meeste gevallen er echt wel morgen of desnoods zaterdag (afhankelijk van de transporteur). Lijkt alsof ze zich daarmee indekken, met name voor prime versnelde delivery.
We gaan het zien. Ik had standaard afhaalpunt ingesteld in de app. Maar ben sowieso thuis morgen dus het moet goed komen. En anders een paar dagen later.pdavie2311 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:31:
[...]
Dat schijnt niet te kunnen hoorde ik net van Apple. Had ze even gebeld omdat ik 2 aparte bestellingen had gedaan..
Ik nog niet via mail, maar wel in de PostNL app.
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Yep. Dit had ik vorig jaar ook met de Apple Watch Ultra. Ik had er 1 bij Belsimpel en 1 bij Amazon UK besteld. Het ging alleen sneller dan verwacht. Ik kon hem bij Amazon niet meer annuleren.MasatoWolff schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:47:
[...]
Inderdaad, bij Amazon zijn ze erg van de "under promise, over deliver". Ik heb ooit eens een collega een PS5 zien bestellen bij Amazon UK, zou 5 werkdagen duren en de volgende dag had hij hem al in huis. Normale bestellingen bij Amazon NL zijn bij mij al vaker eerder bezorgd dan aangegeven.
Zelfde hier, vrijdag middag om 17:00 besteld, verlenging, en ook nog steeds bij stap 1…errox schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:45:
[...]
Precies mijn punt, de telefoons zijn gelinkt aan een provider.
[...]
Dat is wel bizar, ik heb (pas) zaterdagochtend besteld (verlenging). Maar nog steeds bij stap 1
Never ever financial advice...
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Nee, maar had gisteren gebeld en toen werd gezegd dat je een sms krijgt op de dag dat hij aankomt in de winkel om hem op te halen. Verder wordt er niks gecommuniceerd. Verwacht dus eigenlijk morgen een sms bericht.Mundatin schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:57:
Iemand al iets gehoord van Odido voor een verlenging waarbij je de telefoon in de winkel ophaalt?
You only live once, so enjoy the ride.
Zegt niks. Bij mij staat dat er ook, maar ik heb al een SMS gehad waar in stond dat het tijdslot 12.45 - 14.45 werd.hugo92 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:59:
Bij mij staat er nog “ De bezorgdatum wordt zo spoedig mogelijk doorgegeven” bij UPS….
Ik heb wel een 1TB model gekozen waar volgens mij veel minder vraag naar is, dit zal verschil maken.errox schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:45:
Dat is wel bizar, ik heb (pas) zaterdagochtend besteld (verlenging). Maar nog steeds bij stap 1
Ik ben door Odido zakelijk gebeld dat ik hem morgen vanaf 10:00 kan ophalen in de winkel.Mundatin schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:57:
Iemand al iets gehoord van Odido voor een verlenging waarbij je de telefoon in de winkel ophaalt?
Een aantal hebben al een sms gehad of zijn gebeld, ik helaas nog niet.worldfastest schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:59:
[...]
Nee, maar had gisteren gebeld en toen werd gezegd dat je een sms krijgt op de dag dat hij aankomt in de winkel om hem op te halen. Verder wordt er niks gecommuniceerd. Verwacht dus eigenlijk morgen een sms bericht.
Ah oke. Ik heb geen sms’jes ontvangen trouwensRiccardoNL schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:00:
[...]
Zegt niks. Bij mij staat dat er ook, maar ik heb al een SMS gehad waar in stond dat het tijdslot 12.45 - 14.45 werd.
Kwa kleur bedoel je? Want NT is misschien wel inderdaad veel meer besteld tov andere kleuren (ik heb iig wel Pro Max 1TB/NT)HerbertF schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:01:
[...]
Ik heb wel een 1TB model gekozen waar volgens mij veel minder vraag naar is, dit zal verschil maken.
Ja, ik kreeg hetzelfde en heb ze daarna gebeld. Gaven aan dat de eerstvolgende update op z’n vroegst morgenochtend pas komt. Het lijkt alsof ze nog totaal geen voorraad hebben.Positiev schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:58:
Bericht van Amac,
“ Bedankt voor je bericht.
De uitleveringen van de iPhone 15 modellen starten vanaf vrijdag 22 september.
Ik kan op dit moment geen levertijdindicatie geven omdat wij vooraf niet weten hoeveel voorraad wij gaan ontvangen.”
Dag van tevoren niet weten hoeveel je krijgt…
Toch die sanctie omdat ze om 13:30 uur al bestellingen accepteerden.southdutch schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:02:
[...]
Ja, ik kreeg hetzelfde en heb ze daarna gebeld. Gaven aan dat de eerstvolgende update op z’n vroegst morgenochtend pas komt. Het lijkt alsof ze nog totaal geen voorraad hebben.
Zoek maar even binnen het topic op Vodafone. Je bent niet de enige die wacht.Opzouten schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:07:
Niemand hier die op Vodafone wacht? Ik hoor alleen odido en kpn
Pura Vida
ik ben gebeld door de winkel , morgen ophalen. Iphone 15 pro blauw titanium , besteld op vrijdag 15-9 om 17:39Mundatin schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:57:
Jazeker ik en vele met mij. Maar lees links en rechts dat er vanuit Vodafone wel iets geleverd wordt...Opzouten schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:07:
pff lekker danjeroen2303 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:04:
zojuist even bij de belsimpel naar binnen gelopen. Ik heb de volgende orderstatus:
"De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers"
bij belsimpel werd mij verteld dat de kans op levering morgen 0% is. Wanneer het wel het geval is konden ze niet vertellen.
Ik ook niks, geen verandering , nog steeds oooops als I de bestelling wil volgen.Ruud0012 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:09:
[...]
Jazeker ik en vele met mij. Maar lees links en rechts dat er vanuit Vodafone wel iets geleverd wordt...
Ik wacht op PM NT 1TB. Vandaag nog niets gehoord of gezien...
Opzouten schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:07:
Iemand al een e-mail ontvangen?SWolfram schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:20:
Ben benieuwd!
Weet je zeker dat het de winkel zelf was? Ik heb zakelijk besteld en werdt gebeld door iemand van Odido, vermoed sales. En er werdt benadrukt dat ik pas vanaf 10:00 langs kon gaan ivm bevoorrading.edebee schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:08:
[...]
ik ben gebeld door de winkel , morgen ophalen. Iphone 15 pro blauw titanium , besteld op vrijdag 15-9 om 17:39
Op de bestelpagina van Odido is het ordernummer nog steeds niet bekend
Onderwerp: Belangrijke mededeling over iPhone 15 bestellingen
Ik had/heb de optie gewoon.CallMeNuno schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:14:
[...]
Hoe dan? Bij mij staat er dat ophalen in de winkel niet mogelijk is...
Was anoniem nummer , hij vertelde zijn naam en welke winkel en hij wist mijn bestelnummer en wat de bestelling was. Misschien dat iedere winkel een andere werkwijze heeft.knockmulanane schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:13:
[...]
Weet je zeker dat het de winkel zelf was? Ik heb zakelijk besteld en werdt gebeld door iemand van Odido, vermoed sales. En er werdt benadrukt dat ik pas vanaf 10:00 langs kon gaan ivm bevoorrading.
[ Voor 4% gewijzigd door edebee op 21-09-2023 14:17 ]
Ja kleur kan ook verschil maken, maar dan ligt het hierbij aan het formaat, ik heb de normale 15 Pro 1TB Natural Titanium, dus niet de Max.errox schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:02:
[...]
Kwa kleur bedoel je? Want NT is misschien wel inderdaad veel meer besteld tov andere kleuren (ik heb iig wel Pro Max 1TB/NT)
Apple geeft in tegenstelling tot de meeste telefoonfabrikanten geen twee jaar, maar slechts een jaar fabrieksgarantie. Iets met Amerikaans bedrijf en de matige consumentenbescherming aldaar. Of met gebrek aan vertrouwen in de kwaliteit van de eigen producten ten opzichte van de Koreaanse concurrent, ik weet het niet.Barend-T schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:55:
[...]
Wat is er anders aan de garantie van MM dan de andere aanbieders? Een defecte Iphone kan toch naar Apple of heb ik het mis?
Dat meen je niet... Eigenlijk zeer kwalijk aangezien er duidelijk gemeld werd dat er op 22 september geleverd zou worden bij bestelling.jeroen2303 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:04:
zojuist even bij de belsimpel naar binnen gelopen. Ik heb de volgende orderstatus:
"De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers"
bij belsimpel werd mij verteld dat de kans op levering morgen 0% is. Wanneer het wel het geval is konden ze niet vertellen.
Die site kun je wel stoppen met kijken, de mijne ligt al bij PostNL en de site staat nog steeds op Oops.Opzouten schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:10:
[...]
Ik ook niks, geen verandering , nog steeds oooops als I de bestelling wil volgen.
southdutch schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:13:
[...]
Onderwerp: Belangrijke mededeling over iPhone 15 bestellingen
Beste klant,
We willen u graag op de hoogte brengen van enkele belangrijke zaken met betrekking tot uw iPhone 15 bestelling bij Amac.
Het is ons opgevallen dat er de afgelopen tijd veel vragen en bezorgdheid zijn gerezen onder onze gewaardeerde klanten met betrekking tot hun iPhone 15 bestellingen. We begrijpen uw zorgen volledig en willen u verzekeren dat we actief werken aan het oplossen van deze kwesties.
Tijdens het bestelproces zijn er enkele onvoorziene problemen opgetreden, waaronder het niet tijdig verzenden van orderbevestigingen en de resulterende verwarring met betrekking tot de volgorde van bestellingen. We verontschuldigen ons oprecht voor eventuele verwarring die hierdoor is ontstaan en nemen stappen om dit te corrigeren.
Op dit moment hebben we ook geen volledig inzicht in de voorraad die we vanuit Apple zullen ontvangen, evenals de beschikbare voorraad per specifieke uitvoering van de iPhone 15. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en willen benadrukken dat we er alles aan doen om deze informatie zo snel mogelijk te verkrijgen en met u te delen.
We beloven dat we er alles aan zullen doen om u zo snel en transparant mogelijk te informeren over de status van uw bestelling en de beschikbaarheid van de iPhone 15.
We begrijpen dat u nog steeds vragen kunt hebben. Onze medewerkers hebben op dit moment ook niet meer informatie dan wat hier is gedeeld, maar we zijn toegewijd aan het verstrekken van duidelijkheid zodra we meer weten.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden. We waarderen uw loyaliteit en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw ervaring met Amac positief blijft.
Dank u voor uw begrip.
Nog geen mail, de status van de bestelling is nog steeds “OPEN”…..
Mijn order staat bij Vodafone sinds de bestelling op wordt verwerkt. Wel de dag na de bestelling een bericht via mijn mail gehad over de bevestiging van mijn order. Verder zit er al een aantal dagen geen verandering in.Opzouten schreef op donderdag 21 september 2023 @ 14:07:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq