Acties:
  • +3 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 12:02
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:57:
[...]

Blijft leuk :D Elke 15 minuten even een keer refreshen op het forum en de bestelpagina van KPN. Want ja, who knows O-). Straks weer een order-update wave denk ik. Net als gister.
Net als dit topic.. als er weer een 1'tje bij het tab staat, toch weer even kijken. Ook al staat er niet echt iets nieuws en maken we elkaar alleen maar gek :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 14:32

ViezeVis

Sample Text

errox schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:59:
[...]

Net als dit topic.. als er weer een 1'tje bij het tab staat, toch weer even kijken. Ook al staat er niet echt iets nieuws en maken we elkaar alleen maar gek :+
Dit wordt bijna een conspiracy topic haha. Iedereen, inclusief mijzelf, zoeken verbanden waarom de ene order verder is dan de ander bij KPN. En waarom de ene wel een Vodafone order ziet staan en de ander niet. Geniaal. Mijn volle centjes nu al waard, en de telefoon moet nog komen.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Toppe schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:10:
[Afbeelding]

Status hier is bij Apple nog steeds ongewijzigd :D
Logisch toch? Is nog niet verzonden. Staat op verzending wordt voorbereid. Morgen zal deze aangepast worden lijkt me..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Miller94
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22-10-2023
gangstahh schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:18:
[...]

Ik had de zelfde gedachte en kreeg het volgende antwoord van een Apple medewerker...
[Afbeelding]
Dat klinkt ook niet hoopvol :-(

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Toch even gebeld met KPN (Moest sowieso vanwege mijn iTV pincode reset).

Gevraagd naar de status van mijn bestelling. Antwoord medewerkster: Kunnen wij niet zien, kan er niks over zeggen.
Moet geduld hebben.
Dacht, zal ik ook zeggen als jij je nieuwe prada tas in de pre-order bestelt en je komt in zo'n situatie terecht, kijken of je ook zo geduldig bent (beetje sarcastisch gedacht)

Ach, wachten is een schone maar irritante zaak zeg ik maar.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
reminder schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:52:
Voor de mensen die bij Amazon hebben besteld. Ik heb ook een Pro en een Pro Max besteld bij Amazon, het viel mij op dat ik voor de Pro wel een "Vrijgiftedatum levering" heb staan bij mijn order maar bij de Pro Max niet. Vrees dat deze nog even op zich zal laten wachten.

[Afbeelding]
Ik heb dat ook niet bij mijn bestelling staan, dat kwam omdat ik te vroeg was met bestellen en er nog geen leverdatum voor dat model bekend was.

Die heb ik achteraf wel gekregen en wordt als het goed is gewoon op de 24/25ste geleverd.

Vrijafgiftedatum is gewoon alleen de datum dat ie van preorder overgaat naar release.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Xtr3me4me schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:07:
Toch even gebeld met KPN (Moest sowieso vanwege mijn iTV pincode reset).

Gevraagd naar de status van mijn bestelling. Antwoord medewerkster: Kunnen wij niet zien, kan er niks over zeggen.
Moet geduld hebben.
Dacht, zal ik ook zeggen als jij je nieuwe prada tas in de pre-order bestelt en je komt in zo'n situatie terecht, kijken of je ook zo geduldig bent (beetje sarcastisch gedacht)

Ach, wachten is een schone maar irritante zaak zeg ik maar.
"Kunnen wij niet zien & kan er niks over zeggen" in één zin roept argwaan op. Nare bedoeling, dat geduld. Denk dat 't voortaan maar gewoon een Oppo wordt. Die kan ik zo ophalen bij de Mediamarkt :+

Verwijderd

Voor de mensen die hopen op voorraad bij de Apple Store als ze om 8 uur voor de deur staan:

Vorig jaar heb ik op launch day rond een uur of 6/7 nog een 14 Pro kunnen reserveren voor pick up later die dag, terwijl er eerder die week geen voorraad meer leek te zijn.

Mijn advies is dan ook om donderdag avond of vrijdag ochtend even op de Apple website te kijken.

• haltec
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:24
2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:49:
Mensen met een serienummer op de factuur. Welke telefoon hebben jullie besteld (kleur en opslag)? Wellicht dat ze het per versie afwerken
Ik ben weer een stap verder, S/N op factuur. verlenging 15 Pro Natural Titanium en besteld rond 14:10

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:01:
[...]

Dit wordt bijna een conspiracy topic haha. Iedereen, inclusief mijzelf, zoeken verbanden waarom de ene order verder is dan de ander bij KPN. En waarom de ene wel een Vodafone order ziet staan en de ander niet. Geniaal. Mijn volle centjes nu al waard, en de telefoon moet nog komen.
Heerlijk toch, dat is mijn beleving ook puur waarom er een topic over levertijden bestaat. Hoe meer voorpret hoe beter. 8) 8)

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:24
Verleidelijk om nu ook eentje op Coolblue te bestellen voor de zekerheid :P

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

haltec schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:09:
[...]

Ik ben weer een stap verder, S/N op factuur. verlenging 15 Pro Natural Titanium en besteld rond 14:10
Stap 2 of stap 3 bij KPN?

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-09 13:10
Tevens nogmaals de tip, Bol.com heeft laaste jaren ook altijd losse voorraad op de launch dag. Heb je het toestel nu zaterdag in huis ;)

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:10:
[...]

Heerlijk toch, dat is mijn beleving ook puur waarom er een topic over levertijden bestaat. Hoe meer voorpret hoe beter. 8) 8)
Straks valt die telefoon tegen. Maar, wel gelachen :Y)

• 2TheMaxx
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:11:
[...]

Straks valt die telefoon tegen. Maar, wel gelachen :Y)
Elke keer als je een nieuw toestel hebt, denk ik na 2 weken nou dit was het dan? Maar als je dan je oude toestel weer pakt dan merk je het verschil pas.

• haltec
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:24
3 - activeren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:12:
[...]

Elke keer als je een nieuw toestel hebt, denk ik na 2 weken nou dit was het dan? Maar als je dan je oude toestel weer pakt dan merk je het verschil pas.
Na 2 weken pas?!

Zodra ik mijn iPhone heb ingesteld, is t weer business as usual... :9

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 13:06
errox schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:59:
[...]

Haha ja datzelfde dacht ik ook - wat een luxeproblemen hier zeg man man (maar doe er zelf uitgebreid aan mee).

Uiteindelijk boeit het me eigenlijk geen ene ster wanneer ik 'm nou precies krijg (als het maar voor m'n vakantie is in november) - maar vind het wel leuk om een beetje spanning in de tent te houden :P

Over 'spanning' gesproken: zelf dus maandag bij MediaMarkt besteld toen 'ie opeens beschikbaar was (Pro Max Blauw 256GB), maar verder nog niets gehoord. Verwacht ook niets tot morgenavond eigenlijk, maar goed.

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:11:
[...]

Keep us posted of je je IMEI/Serienr nu ook op de bon ziet :)
Bij mij ook inmiddels op status 3. Serienummer + aankoopdatum staat ook op mijn bon! :)
Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Natural Titanium

[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 20-09-2023 11:20 ]

• pitux
  • Laatst online: 08-10-2024
thomas-x-1982 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:17:
[...]

Haha ja datzelfde dacht ik ook - wat een luxeproblemen hier zeg man man (maar doe er zelf uitgebreid aan mee).

Uiteindelijk boeit het me eigenlijk geen ene ster wanneer ik 'm nou precies krijg (als het maar voor m'n vakantie is in november) - maar vind het wel leuk om een beetje spanning in de tent te houden :P

Over 'spanning' gesproken: zelf dus maandag bij MediaMarkt besteld toen 'ie opeens beschikbaar was (Pro Max Blauw 256GB), maar verder nog niets gehoord. Verwacht ook niets tot morgenavond eigenlijk, maar goed.
Haha altijd weer het hoogtepunt van het jaar O-)

Ik stond met de naturel in de winkelwagen van de mediamarkt voor afhalen in de winkel maar heb toch te weinig vertrouwen in de mediamarkt.. Hoop voor jou dat ik ongelijk had :D

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Ergens doet dit mij denken aan de community rondom HotToys, 2 jaar lang geruchten en micro analyses op elke preview en behind the scenes foto's. En dan wanneer die eindelijk gereleased wordt is het net als hier 2 weken lang orderstrackings delen. 😂

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

rmk_ schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:22:
Ergens doet dit mij denken aan de community rondom HotToys, 2 jaar lang geruchten en micro analyses op elke preview en behind the scenes foto's. En dan wanneer die eindelijk gereleased wordt is het net als hier 2 weken lang orderstrackings delen. 😂
Ik kijk er al naar uit. Proost! :9B

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 26-09 10:40
Iemand hier al toevallig iets gehoord van hun bestelling bij Vodafone? Behalve dan de helaas berichtjes? Vandaag of morgen komen daar de toestellen binnen en gaan ze verdelen…

• thomas-x-1982
  • Laatst online: 24-09 13:06
pitux schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:21:
[...]

Haha altijd weer het hoogtepunt van het jaar O-)

Ik stond met de naturel in de winkelwagen van de mediamarkt voor afhalen in de winkel maar heb toch te weinig vertrouwen in de mediamarkt.. Hoop voor jou dat ik ongelijk had :D
Ja dat heb ik ook hoor. Normaliter bestel ik nooit bij MediaMarkt vanwege de 0,0 klanten'service' die je daar krijgt - maar nu waren ze 'op voorraad' en met duidelijk vermeld 'ophalen/leveren op vrijdag' (en dus niet van die vage shit zoals bij Amazon met hun Google Translate 'wordt gewoonlijk verzonden voor 24/25 september')

... de dag erna waren ze ook weer op, dus het lijkt erop dat ze gaan leveren. Maar zo niet, dan niet - kan altijd donderdagavond/vrijdagochtend nog ff bij Apple kijken of ze met ophalen in A'dam hebben en dan is het ook goed.

Wat ik zeg, boeit me eigenlijk niet wanneer die komt. En: hoe langer het duurt, hoe langer voorpret :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:23
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:16:
[...]

Na 2 weken pas?!

Zodra ik mijn iPhone heb ingesteld, is t weer business as usual... :9
Zei iemand vorig jaar niet: "Bezit van de zaak is het eind van het vermaak'?

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:49:
Mensen met een serienummer op de factuur. Welke telefoon hebben jullie besteld (kleur en opslag)? Wellicht dat ze het per versie afwerken
Ik heb een iPhone 15 Pro Black Titanium 128GB, besteld op 17-09-2023. Staat inmiddels op stap 3.. Waar mijn hoesje nog niet eens bij UPS is aangeboden, maar wel een label heeft.

[ Voor 41% gewijzigd door Nicj56 op 20-09-2023 11:33 ]

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:09
Net nog even contact gehad met Coolblue voor de Pro Max Titanium Blue (256 GB) naar aanleiding van de posts hier:
Hey Gerben,

Ik zie dat jouw bestelling goed in het systeem staat dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :)
Er waren inderdaad een paar preorders teveel gemaakt door een crash in het systeem op de preorder dag, maar die klanten zijn ondertussen allemaal al op de hoogte gebracht en een alternatieve oplossing aangeboden.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe iPhone op vrijdag!

Groetjes,
Nick van Coolblue.
Fingers crossed mocht je nog niks gehoord hebben - die van mij was om 14:05 besteld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 09:44

Niek_1981

Think Different.

Ruud0012 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:25:
Iemand hier al toevallig iets gehoord van hun bestelling bij Vodafone? Behalve dan de helaas berichtjes? Vandaag of morgen komen daar de toestellen binnen en gaan ze verdelen…
Nee, verder niets meer gehoord van ze.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oxVphs3OaBXkFyA9j_PP3zVmRjE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mDSs4IfNLPm8jx1N1ZOhOjkL.png?f=fotoalbum_large

Als ik hem nu bestel, kan ik hem vrijdag ophalen. Dadelijk maar even bestellen

• Nicj56
  • Nu online
DonRoger schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:36:
[Afbeelding]

Als ik hem nu bestel, kan ik hem vrijdag ophalen. Dadelijk maar even bestellen
Let wel verwacht staat er, wilt niet zeggen of jij daarbij zit... 8)7 Proberen waard.

• DonRoger
Nicj56 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:37:
[...]

Let wel verwacht staat er, wilt niet zeggen of jij daarbij zit... 8)7 Proberen waard.
Oh das balen… ik dacht dat het wel zou lukken omdat er bij de overige modellen stond dat ik die al niet meer kon reserveren 😅

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik hoop nog steeds dat mijn iPhone eerder wordt bezorgd dan 27 sep - 2 okt...

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Nicj56
  • Nu online
Mog schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:43:
Ik hoop nog steeds dat mijn iPhone eerder wordt bezorgd dan 27 sep - 2 okt...
Waar heb je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 17:56

Maverick2001

Never look back

Het zou goed zijn dat de providers/shops iets eerlijker communiceren. Ze bestellen natuurlijk heel veel exemplaren maar weten natuurlijk heel goed dat ze maar een deel krijgen. En waarschijnlijk weten ze pas vandaag of morgen hoeveel ze daadwerkelijk krijgen. Misschien zouden ze 'vanaf' / 'verwacht' iets kunnen aanpassen met een disclaimer dat ze op dit moment niet kunnen aangeven wat de leverdatum zal zijn.

Wanneer ik alles een beetje lees ga ik er vanuit dat zeker bij Odido en Vodafone veel mensen teleurgesteld gaan worden. Blijft wel een fijn topic!
Mijn bestelling voor de Pro Max (naturual titanium) stond op 27 september bij Apple maar toen 4 uur later pas de betaling verwerkt was kreeg ik opeens een leverdatum tussen 2 en 9 oktober.. Wie weet valt het mee.

Pura Vida

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 21:55
Mobiel.nl krijgt hun batch pas de 22e binnen. Dus zit je in de eerste batch dan lijkt het mij dat je em op zn vroegst zaterdag krijgt, tenzij je voor afhalen hebt gekozen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mnup_1 op 20-09-2023 11:51 ]

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mnup_1 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:50:
Mobiel.nl krijgt hun batch pas de 22e binnen. Dus zit je in de eerste batch dan lijkt het mij dat je em op zn vroegst zaterdag krijgt, tenzij je voor afhalen hebt gekozen.
Ben benieuwd in ieder geval. Ik heb besteld bij Mobiel.nl om 14:13 icm verlenging KPN. Zou wel mooi zijn. Helaas nog geen status updates zo ver.

[ Voor 4% gewijzigd door Imperium op 20-09-2023 11:54 ]

• TURBOKOEKJE
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 02:15
Weet iemand hoe het zit met rembours bij Vodafone? Ik heb op het forum begrepen dat PostNL de bezorgingen doet. Iemand ervaring met rembours bij PostNL? Heb zelf alleen ervaring met AMP.

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:17
Het lot is nu in handen van PostNL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t217_10p7vnGeL2gLYgt1Rb40zo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UamVvrfCprXYfEQbYFbOI3Pd.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• HerbertF
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-11-2023
Wat staat er bij jou nu bij het groene vinkje/stap 3? Want in een voorgaand bericht las ik dat die meldingen bij iemand wat tegenstrijdig waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 14:13
TURBOKOEKJE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:58:
Weet iemand hoe het zit met rembours bij Vodafone? Ik heb op het forum begrepen dat PostNL de bezorgingen doet. Iemand ervaring met rembours bij PostNL? Heb zelf alleen ervaring met AMP.
Volgens mij is PostNL alleen voor verlenging, waarbij er geen controle hoeft plaats te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 20-09-2023 12:12 ]

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik snap alleen niet de reden voor de mail van "reservering" bij KPN. Je zou denken dat ze die mail sturen naar mensen die vroegtijdig hebben besteld, op basis van deze batch ingecalculeerd zouden zijn en ook als eerste verstuurd worden volgens de regels van Apple.

Nu krijg je het idee van dat deze mail kant noch wal slaat. Reservering houd dus helemaal niks in. Daarbij moet KPN toch redelijk wat berekend hebben hoeveel zij verwachten te verkopen op pre-order dag.
Zouden ze de plank volkomen misgeslagen hebben?

Gewoon gefrustreerd dat je andere al ziet in fase van verwerking en jij zelf nog steeds staat op status "controleren" bedoel wat valt er in godsnaam nog te controleren sinds vrijdag middag af.

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:44
Hoop dat tegen de tijd ik terug ben van vakantie mooi iets kan halen bij een provider met kleine korting, durfde het niet aan om te bestellen en dan niet thuis te zijn en alles, net iets te veel om te missen voor het gemak.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:14:
Ik snap alleen niet de reden voor de mail van "reservering" bij KPN. Je zou denken dat ze die mail sturen naar mensen die vroegtijdig hebben besteld, op basis van deze batch ingecalculeerd zouden zijn en ook als eerste verstuurd worden volgens de regels van Apple.

Nu krijg je het idee van dat deze mail kant noch wal slaat. Reservering houd dus helemaal niks in. Daarbij moet KPN toch redelijk wat berekend hebben hoeveel zij verwachten te verkopen op pre-order dag.
Zouden ze de plank volkomen misgeslagen hebben?

Gewoon gefrustreerd dat je andere al ziet in fase van verwerking en jij zelf nog steeds staat op status "controleren" bedoel wat valt er in godsnaam nog te controleren sinds vrijdag middag af.
Same. Bij die reservering dacht ik dat er vrijdag dan wel geleverd zou kunnen worden. Ik bedoel: ze weten heus wel of ze 10 of 100 iPhones binnen krijgen van een bepaald aantal. Die kun je direct koppelen na een order, dat lijkt me niet zo lastig en dat zou die reservering kunnen betekenen.

Nu lijkt die reservering gewoon geen spannende melding. Al hebben sommige bij stap 1 ook staan dat de iPhone momenteel niet op voorraad is en dat staat er bij mij niet.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:26:
[...]

Same. Bij die reservering dacht ik dat er vrijdag dan wel geleverd zou kunnen worden. Ik bedoel: ze weten heus wel of ze 10 of 100 iPhones binnen krijgen van een bepaald aantal. Die kun je direct koppelen na een order, dat lijkt me niet zo lastig en dat zou die reservering kunnen betekenen.

Nu lijkt die reservering gewoon geen spannende melding. Al hebben sommige bij stap 1 ook staan dat de iPhone momenteel niet op voorraad is en dat staat er bij mij niet.
Nee bij mij staat bij stap 1, waar ik nog steeds in zit Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium met bestelnummer Sxxxxxx-xxxxxxx goed ontvangen.Omdat u dit nieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium leverbaar is, bellen wij u voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte

Je zou verwachten dat je de telefoons al ingekocht hebt. Kan mezelf niet indenken dat ik ergens onderaan de stapel zit, dit terwijl ik om 14:02 de bestelling heb gedaan.
Enige wat ik weet is dat mijn reservering mail erg laat op de dag binnen kreeg. Pas om 16:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 16:48
zojuist contact gezocht met Odido via Twitter/ X ivm : bestelling niet gevonden. De medewerker heeft het helemaal uitgezocht en mijn order is bekend in zijn systeem ook ook al zelfs bij de logistiek. Hij was het ook eens dat de communicatie over : bestelling niet gevonden duidelijke mag zijn.

• THE_BASE
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:29:
[...]

Nee bij mij staat bij stap 1, waar ik nog steeds in zit Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium met bestelnummer Sxxxxxx-xxxxxxx goed ontvangen.Omdat u dit nieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium leverbaar is, bellen wij u voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte

Je zou verwachten dat je de telefoons al ingekocht hebt. Kan mezelf niet indenken dat ik ergens onderaan de stapel zit, dit terwijl ik om 14:02 de bestelling heb gedaan.
Enige wat ik weet is dat mijn reservering mail erg laat op de dag binnen kreeg. Pas om 16:37
Bestelling gedaan om 14:01, bevestiging om 14:03 en reservering om 16:36. Daarmee lijkt het dus alsnog te impliceren dat er een iPhone wordt vastgehouden voor de klant.

Ach, het frustreert dat het geen stap verder komt, terwijl ze morgen toch alles bij PostNL moeten aanleveren. Wat dat betreft heb ik mijn bedenkingen.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• 2TheMaxx
[...]

Hier precies dezelfde status. Waardeloos. Nummerbehoud overstapdatum is wel al bekend 27-9.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
edebee schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:29:
zojuist contact gezocht met Odido via Twitter/ X ivm : bestelling niet gevonden. De medewerker heeft het helemaal uitgezocht en mijn order is bekend in zijn systeem ook ook al zelfs bij de logistiek. Hij was het ook eens dat de communicatie over : bestelling niet gevonden duidelijke mag zijn.
Dus het komt toch wel goed?😛
Ik stuur je even een PM!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:17
HerbertF schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:09:
[...]

Wat staat er bij jou nu bij het groene vinkje/stap 3? Want in een voorgaand bericht las ik dat die meldingen bij iemand wat tegenstrijdig waren.
Activeren, maar dat is voor mij niet van toepassing, dit is een verlenging.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 09:41
[...]

THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:31:
[...]

Bestelling gedaan om 14:01, bevestiging om 14:03 en reservering om 16:36. Daarmee lijkt het dus alsnog te impliceren dat er een iPhone wordt vastgehouden voor de klant.
Wel gekke tijdlijnen dit inderdaad, voor zover ik kan zien is bij mij de afschrijving om 14:05 gedaan, ik heb een bevestiging 14:17&14:30 gehad en om 14:39 dat de 15PM 256 Natural gereserveerd is. Ook nog steeds op stap 1, maar ik vind het dus vooral frappant dat ik later besteld lijk te hebben maar de reserverings mails allemaal wel sneller al heb gehad dan jullie. Bij mij gaat 't om overstap vanuit T-Mobile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Musketeers schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:32:
[...]

Hier precies dezelfde status. Waardeloos. Nummerbehoud overstapdatum is wel al bekend 27-9.
Het is ook jammer dat KPN niet via twitter (want neem aan dat ze tig vragen krijgen over de dag waarom ze bij stap 1 nog steeds zitten)
een melding geven van: Heeft u besteld tussen 14:00 en 14:10 zeg maar en staat er bij stap 1 dat de telefoon gereserveerd is. Ondanks dat u nog op stap 1 zit. Deze klanten krijgen gegarandeerd voor deze x datum de telefoon.
De statussen zullen zsm aangepast worden conform de reserveringen.

Kijk dan kan je wat. Nu bel je, krijg je net niet de hoorn op de haak gesmeten. Bel je nog een keer, krijg je een ander antwoord wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt als je eerste gesprek.
Met andere woorden, bellen heeft ook geen enkel nut. En zo zit je te wachten, maar KPN heeft wel gelijk al in het begin de extra bijbetaling afgeschreven bij de bestelling, zolang zij maar hun centen al hebben.

Hoe lang is de mobiele telefoon business nu al met providers en nog steeds hebben ze geen correct en duidelijk systeem. De ene nog vager en onduidelijker dan de ander.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Johlo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:36:
[...]

[...]

Wel gekke tijdlijnen dit inderdaad, voor zover ik kan zien is bij mij de afschrijving om 14:05 gedaan, ik heb een bevestiging 14:17&14:30 gehad en om 14:39 dat de 15PM 256 Natural gereserveerd is. Ook nog steeds op stap 1, maar ik vind het dus vooral frappant dat ik later besteld lijk te hebben maar de reserverings mails allemaal wel sneller al heb gehad dan jullie. Bij mij gaat 't om overstap vanuit T-Mobile
Hier een nieuwe abo.

• Greg36
  • Laatst online: 03:27
Weet iemand of er al meer duidelijk is bij Vodafone:( ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Greg36 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:38:
Nee niet bij mij. Alleen bestelbevestiging en de gebruikelijke helaas mail en sms.
De pagina waar je de bestelling op kunt volgen, werkt bij mij niet. Gebeld en bestelling klopt. Maar meer ook niet. Vandaag of morgen hoor je (als het goed is) meer…😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-09 17:10
Greg36 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:38:
Nee, als ik inlog via myvodafone zie ik zelfs "status onbekend" staan bij mijn bestelling

• Fmavili
  • Laatst online: 26-09 17:32
Mnup_1 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:50:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q0FSYK0kJG-sE7V8aSuCIygQeJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LFgLUBI7Mca1qY6IOnwvcTFf.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had die ene vrijdag om 22:30 ofzo besteld. Eerste stap was meteen al klaar. Heb ook de eenmalige toestelkosten betaald. Hopelijk komt ie niet laat _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09:03
Ik heb ze net ook maar weer een schop gegeven op X. Fijn dat jouw pre-order in ieder geval goed lijkt te gaan! *O*

Have you tried turning it off and on again?

• mwmike
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:56
Apple geeft van oudsher voorrang aan iPhones gekoppeld aan een abonnement, als je hem dus bij een grote provider hebt besteld is de levertijd meestal korter. Ik denk dat vrijdag maar een klein deel wordt uitgeleverd, de meeste telefoons zullen de komende week en de komende weken uitgeleverd gaan worden.
Het lijkt er wel op dat de iPhone 15 en 15 Pro redelijk snel leverbaar zijn. De iPhone 15 Pro Max wordt een drama.

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-09 00:49
Ik denk dat iedereen wel zijn/haar 15 Pro zal ontvangen vrijdag/Zaterdag. De Max zal een andere verhaal zijn. Ik heb vandaag besteld bij KPN en staat op gereserveerd (al zegt dat weinig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Fmavili schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:46:
[...]

[Afbeelding]

Ik had die ene vrijdag om 22:30 ofzo besteld. Eerste stap was meteen al klaar. Heb ook de eenmalige toestelkosten betaald. Hopelijk komt ie niet laat _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cZ424haSE7G2-Cd8vWPvfe351uA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JohDWxQiljE3uwukLZST5a2W.jpg?f=fotoalbum_large

Bij mij staat al een groen bolletje bij pakketje gereedmaken sinds zaterdag.

• Fmavili
Imperium schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:52:
[...]

[Afbeelding]

Bij mij staat al een groen bolletje bij pakketje gereedmaken sinds zaterdag.
Hoe heb jij aanvraag goedgekeurd terwijl die niet eens verstuurd was _O-

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Volgens mij kun je het beste terug bladeren in dit topic naar 't moment vorig jaar (iPhone 14) of het jaar daarvoor om een indruk te krijgen hoe en wat. Of als je benieuwd bent wat je kunt verwachten :P. Het is ieder jaar redelijk hetzelfde liedje.

• Imperium
  • Niet online
Fmavili schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:54:
[...]

Hoe heb jij aanvraag goedgekeurd terwijl die niet eens verstuurd was _O-
Euhm goeie vraag. Staat ook al op groen sinds zaterdag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 11:38

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ruud0012 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:42:
[...]

Nee niet bij mij. Alleen bestelbevestiging en de gebruikelijke helaas mail en sms.
De pagina waar je de bestelling op kunt volgen, werkt bij mij niet. Gebeld en bestelling klopt. Maar meer ook niet. Vandaag of morgen hoor je (als het goed is) meer…😉
Vodafone heeft het wel erg slecht geregeld.
Pre order van een product is toch helemaal niet ongebruikelijk, daar kan je een systeem op inregelen lijkt mij.

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Gek genoeg staat er inde kpn app dat mijn contract afloopt per 17-11-23 (huidig sim only abbo) en dat die verlengbaar is per 1-1-37.

• Ruud0012
Tja bij Vodafone is het dit jaar bar slecht. Communicatie is altijd al bagger. Ik snap dat gewoon niet. Ieder jaar hetzelfde liedje. Maar dit jaar erger.
Ze leren er niet van of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ytcArxHSIsTKodMsyBrZLWMFl44=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mYP2u1yIAapz5xtLXtGhcSvA.jpg?f=fotoalbum_large

Dit dus. Al vanaf het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 14:13
Ruud0012 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:58:
Tja bij Vodafone is het dit jaar bar slecht. Communicatie is altijd al bagger. Ik snap dat gewoon niet. Ieder jaar hetzelfde liedje. Maar dit jaar erger.
Ze leren er niet van of zo.
Ja, werkt hier ook niet. Je krijgt ook nog een paar berichten van toestel is niet op voorraad, maar dat komt dan weer omdat het een pre-order betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
rmk_ schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:57:
Gek genoeg staat er inde kpn app dat mijn contract afloopt per 17-11-23 (huidig sim only abbo) en dat die verlengbaar is per 1-1-37.
Dat is bij iedereen zo, dus dat komt vanzelf goed zodra de iPhone in je bezit is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eno_W
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-07 10:03
Ik toevallig ook via x. Ik kreeg door dat dit een gevolg is van de keuze om in de winkel op te halen. Maar de bestelling is in ieder geval bekend.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Apple zelf. Ze sturen pakketjes vrijwel altijd eerder dan beloofd.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Allen: gewoon geduld hebben t/m donderdagavond. Als je dan nog niets hebt gehoord, dan zou ik me "zorgen" maken.

• Mnup_1
Fmavili schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:46:
[...]

[Afbeelding]

“22 sept eerste levering” betekent in dit geval dus levering bij mobiel.nl, en niet bij ons 🙂

• Mink_
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 01-09 22:33
Mnup_1 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:18:
[...]

“22 sept eerste levering” betekent in dit geval dus levering bij mobiel.nl, en niet bij ons 🙂
hoe weet je dat?

• Mnup_1

• DonRoger
eno_W schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:10:
[...]

Ik toevallig ook via x. Ik kreeg door dat dit een gevolg is van de keuze om in de winkel op te halen. Maar de bestelling is in ieder geval bekend.
Dat is een geruststelling, ik heb de vraag nu ook bij Odido liggen (via X). Ben benieuwd of het bij mij ook goed is gegaan.

• Fmavili
Ja precies! Ik zit gewoon af te wachten of er dus genoeg geleverd gaat worden vrijdag. Hopelijk wel 8)7

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:46
Bij mij staat dit bij Belsimpel. De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers.

Ik heb gisteravond mijn bestelling laten wijzigen om 21.46. Ik wacht op iphone 15 128gb blauw. Dus de gewone 15.

Op de belsimpel site staat 2-4 werkdagen als levertijd bij het toestel.

Iphone 15 icm abbo Odido.

[ Voor 17% gewijzigd door elaho op 20-09-2023 13:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Sorry, even offtopic..Wat is dat odido een verschrikkelijk lachwekkende naam zeg..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Oplichter. Mijn Pro Max nog niet ;w

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:46
pdavie2311 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:47:
Sorry, even offtopic..Wat is dat odido een verschrikkelijk lachwekkende naam zeg..
Ik noem ze Okidoki😂😂😂😂

• Nicj56
  • Nu online
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:48:
[...]

Oplichter. Mijn Pro Max nog niet ;w
Hier ook, om je nog ergerlijk te maken richting KPN:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZqtW2QLFNvOFRKc7z3ZVHbemjo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KBR1LVGe1BIO3yJQtkZrdEvV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Nicj56 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:09:
[...]

[Afbeelding]
Jij hebt de pro, poor mans phones eerst :o :+
Ik wacht rustig af :z

• THE_BASE
  • Niet online
Nicj56 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:09:
[...]

[Afbeelding]
Bijzonder, hier zelfde model, kleur en opslag maar nog altijd op Controleren. Bij @ViezeVis ook nog begrijp ik. Klopt toch van geen kanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:15:
[...]

Bijzonder, hier zelfde model, kleur en opslag maar nog altijd op Controleren. Bij @ViezeVis ook nog begrijp ik. Klopt toch van geen kanten.
Jullie hebben de Pro, ik heb de Pro Max. Dat maakt het verschil ws ook nog. Als een van de volgende Tweakers verder is dan ik, dan ga ik me zorgen maken:

@DCNY @mad_mike @zubidingasir @2TheMaxx
(volgens bestellijst)

Ik weet zeker dat @2TheMaxx nog niet verder is :P

[ Voor 4% gewijzigd door ViezeVis op 20-09-2023 14:18 ]

• mwmike
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:56
Best frustrerend dat Odido pas op het allerlaatste moment bekent maakt wie snel een iPhone 15 / 15 Pro / Max ontvangt. Dat weten ze toch allang. Ik neem aan dat ze de eerste voorraad al binnen hebben.
Ze willen natuurlijk zo veel mogelijk abonnementen verkopen in de veronderstelling snel te kunnen leveren, terwijl iedereen wel weet dat als je nu de 15 Pro besteld je zeker 3 weken moet wachten.

Beetje meer openheid zou wel fijn zijn.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:18:
[...]

Jullie hebben de Pro, ik heb de Pro Max. Dat maakt het verschil ws ook nog. Als een van de volgende Tweakers verder is dan ik, dan ga ik me zorgen maken:

(volgens bestellijst)

Vergeet mij niet :P Sta ook nog op stap 1 Pro Max.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Xtr3me4me schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:19:
[...]

Vergeet mij niet :P Sta ook nog op stap 1 Pro Max.
Jij staat niet op de lijst ;p

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:21:
[...]

Jij staat niet op de lijst ;p
nah had geen zin dat ding in te vullen :P

• HetisRick
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-09 13:09
[...]

(volgens bestellijst)

Vind het pijnlijk om te zien dat ik vergeten word, zou wat zijn als ik nu op stap 2 sta 8)7

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

HetisRick schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:22:
[...]

Vind het pijnlijk om te zien dat ik vergeten word, zou wat zijn als ik nu op stap 2 sta 8)7
Ja hallo, ik heb alleen de Natural Titanium gekozen. Maar ook jij mag er zijn *;, maar niet in mijn benchmarking hahahah.

• HetisRick
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-09 13:09
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:23:
[...]

Ja hallo, ik heb alleen de Natural Titanium gekozen. Maar ook jij mag er zijn *;, maar niet in mijn benchmarking hahahah.
Ah zo, ik dacht generiek alle Pro Max's. Got it

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Xtr3me4me schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:22:
[...]

nah had geen zin dat ding in te vullen :P
Maar genoeg tijd om hier te reageren? :9
Hop hop! Invullen en snel een beetje.

• CallMeNuno
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
mwmike schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:19:
Best frustrerend dat Odido pas op het allerlaatste moment bekent maakt wie snel een iPhone 15 / 15 Pro / Max ontvangt. Dat weten ze toch allang. Ik neem aan dat ze de eerste voorraad al binnen hebben.
Ze willen natuurlijk zo veel mogelijk abonnementen verkopen in de veronderstelling snel te kunnen leveren, terwijl iedereen wel weet dat als je nu de 15 Pro besteld je zeker 3 weken moet wachten.

Beetje meer openheid zou wel fijn zijn.
Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd, dus in principe maakt het ook niet echt uit of je abonnementen binnen haalt met een valse hoop op korte levertijd want je kan je (nieuwe) abonnement altijd annuleren en ergens anders gaan bestellen.
Dus "zo veel mogelijk abonnementen verkopen" slaat in dit geval nergens op. Het zou simpelweg kunnen dat ze morgen pas meer informatie vrijgeven omdat ze morgen hun laatste voorraad binnen krijgen of zelfs omdat ze hun problemen met de storing van afgelopen weekend aan het fixen zijn voordat ze mensen gaan inlichten over hun bestelling.

Heb gewoon een beetje geduld :')

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

HetisRick schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:25:
[...]

Ah zo, ik dacht generiek alle Pro Max's. Got it
Tja ik weet ook niet wat beter is. Geen touw aan vast te knopen bij KPN op dit moment.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:25:
[...]

Maar genoeg tijd om hier te reageren? :9
Hop hop! Invullen en snel een beetje.
Kan je de link nogmaals plaatsen?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Xtr3me4me schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:26:
[...]

Kan je de link nogmaals plaatsen?
Die gele balk hieronder heeft de link.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:27:
[...]

i am stupid 8)7

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 12:02
[...]

(volgens bestellijst)

Maar de Pro Max'en komen sowieso niet veel voor in de bestellijst en/of reacties. Dus of het klopt inderdaad dat de productie daarvan achterloopt (al hoor je dat dus ieder jaar) of die komen vandaag/morgen verder. Ik mis met name 512/1TB in het overzicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:27:
[...]

Done

Pagina: 1 ... 222 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.