Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:55
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:25:
Ondertussen bij Vodafone…

[Afbeelding]

-O-

Is dit bij iedereen als je de status wilt bekijken nog steeds?
Ja, wellicht een bug in het systeem dat je deze foutmelding krijgt als er nog geen voorraad toegewezen is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:30

mwa

Misschien te vaak in paniek te refreshen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avanholten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09-2023

Ja. Had overigens ook op Visual Voicemail of een eSim voor een Apple Watch kunnen slaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:48
Valt me pas net op dat Amazon nu al korting geeft op de Pro Max 1TB Blauw Titanium.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qS0d9dB0lZSglKzppWEoA1x4qEc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9nCmJDneRcjGZPuM2CqAIfmz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:13
Oh dat is snel! Mag dat wel van Apple?😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:16
KPN gaat goed hier… Weer een stap verder.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wePeGiERgtboLn79hb3OEt1sAVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ekDoHrysuJhukjN9B3PiBUkr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Nicj56 op 19-09-2023 21:48 ]

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
Nicj56 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:47:
KPN gaat goed hier… Weer een stap verder.[Afbeelding]
Nieuw abonnement of verlening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Is er iemand die op vrijdag bij KPN heeft bestelt, maandag de bevestingsmailtjes heeft gekregen en nu verder is dan "Controleren". Anders zou het mij niets verbazen als ze maandag als het moment van reserveren hebben gepakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 21:28

Chiron

Moderator Discord
2TheMaxx schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:50:
[...]

Hier hetzelfde, ik heb verlengd. Ergens rond 14.20 besteld.
Ben benieuwd wat “binnen drie werkdagen” in gaat houden, straks staan ze donderdag al voor de deur :o

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
2TheMaxx schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:50:
[...]

Verlenging

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:30

Cordon

Lievelings jankert

Eens tijd voor een ander screenshot dan KPN of Odido. :p Deze heeft zich al niet meer geupdate sinds zondag. En dat zal ook denk ik niet meer gebeuren tot vrijdag. :'( :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vrvfUpdC1plAoxV22ZV7DrO6g34=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R4CUUl2da90UALHjnTWAACl3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09 16:28
Die van mij is zojuist naar Verwerking gesprongen met we gaan hem voor u inpakken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:56

lorenzopot

fenomenaal

iemand met een Amac order al een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 14:32

ViezeVis

Sample Text

Nicj56 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:47:
KPN gaat goed hier… Weer een stap verder.[Afbeelding]
Zozo. Stap 3 al. Lekker :)

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Oke dus vanavond bestelling gewijzigd om 21.46 voor Iphone 15 128gb Blauw bij Belsimpel. Levertijd op de site zegt 2-4 werkdagen dus we gaan het zien. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
elaho schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:18:
Oke dus vanavond bestelling gewijzigd om 21.46 voor Iphone 15 128gb Blauw bij Belsimpel. Levertijd op de site zegt 2-4 werkdagen dus we gaan het zien. ☺️
Wat is de huidige status?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt gecontroleerd door onze medewerkers. Je ontvangt automatisch bericht zodra alle gegevens in orde zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door elaho op 19-09-2023 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
elaho schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:20:
Status bestelling: Je abonnementsaanvraag wordt gecontroleerd door onze medewerkers. Je ontvangt automatisch bericht zodra alle gegevens in orde zijn.
Ah oké, bij mij staat er nog: “ De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers.”

Zal vanzelf wel een mail krijgen als er een update is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Beun op 19-09-2023 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 23:21
edebee schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:07:
[...]

Je hebt tenminste nog een status, bij mij is het ordernummer van vrijdag nog steeds niet bekend.
Volgend KS staat de order wel goed maar snappen ze niet waarom hij niet zichtbaar is, voor de rest kunnen ze geen info geven.
Ik wacht nog 1 dag en dan ga ik annuleren er ergens anders bestellen.
Dit dus… Ben bang dat annuleren de enige optie is, helaas. Zit te denken om hem gewoon los te kopen (misschien dat ik dan geen maanden hoef te wachten?).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zm5zdyBfIyf3rboyjpNSWXCvLKo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jgv0mB2xKEdpTHKOFKwlsY7s.jpg?f=fotoalbum_large

Toch maar besloten om te annuleren, weinig vernieuwende features waar ik wat van ga merken. Kijk volgend jaar maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Ik kreeg een extra check van Verifal voor Belsimpel. Dit is steekproefsgewijs. Ik moest een extra id bewijs uploaden. Ik baalde want heb mijn paspoort niet bij me. Alleen mijn rijbewijs. Gelukkig na te hebben gebeld mocht ik die nog een keer via de link van Verifal nog een keer insturen. Wat een gedoe zeg. Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:58
elaho schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 23:36:
Ik kreeg een extra check van Verifal voor Belsimpel. Dit is steekproefsgewijs. Ik moest een extra id bewijs uploaden. Ik baalde want heb mijn paspoort niet bij me. Alleen mijn rijbewijs. Gelukkig na te hebben gebeld mocht ik die nog een keer via de link van Verifal nog een keer insturen. Wat een gedoe zeg. Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
In het verleden nog nooit meegemaakt bij Belsimpel, maar misschien is dit nieuw?

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
elaho schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 23:36:
Nee, niet eerder gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Ja denk het. Kreeg zojuist bericht dat alle documenten goed zijn ontvangen dus pffff gelukkig. Mijn bestelling van de iphone 15 128gb blauw wacht nu op de leverancier staat er.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:40
schumi1986 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 23:16:
[Afbeelding]

Toch maar besloten om te annuleren, weinig vernieuwende features waar ik wat van ga merken. Kijk volgend jaar maar weer :)
Ik heb vanmiddag ook geannuleerd. Misschien bedenk ik me binnenkort nog als ik er een in real life heb gezien.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
schumi1986 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 23:16:
[Afbeelding]

Je kan weer wat anders leuks gaan doen met die 1229 Euro! ☺️👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 19:36

[Afbeelding]

-O-

Jup. Ik verwacht morgen toch wel een update als ze donderdag al (de eerste) moeten gaan versturen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Tom-82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
lorenzopot schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:13:
iemand met een Amac order al een update?
Nee, helaas nog geen update.
Afgelopen vrijdag besteld, gekozen voor afhalen in de winkel.

Alleen nog een orderbevestiging mogen ontvangen.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 11:38

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Geronimous schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 23:54:
[...]

Jup. Ik verwacht morgen toch wel een update als ze donderdag al (de eerste) moeten gaan versturen.
Nouja het is niet alleen het toestel, maar ook het abonnement zelf waar nog helemaal niets mee is gebeurd.
Had wel verwacht dat het nieuwe contract al reeds in zou gaan. Maar daar lijken ze ook mee achter te lopen.

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 07:22
2TheMaxx schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:51:
Is er iemand die op vrijdag bij KPN heeft bestelt, maandag de bevestingsmailtjes heeft gekregen en nu verder is dan "Controleren". Anders zou het mij niets verbazen als ze maandag als het moment van reserveren hebben gepakt.
Daar ben ik ook bang voor. Zojuist ook bericht ontvangen dat de datum waarop mijn nummer overgezet gaat worden is gewijzigd van 22-09 naar 28-09. Betreft een nieuw abonnement en is pas maandag bevestigd.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

• Nicj56
Haha ja, en zag een paar posts eerder dat je mijn tekst had gekopieerd van het KPN forum :P

• Miller94
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22-10-2023
Ik had afgelopen vrijdag om 14:00 bij Amazon besteld. Toen zag ik vrijdagavond rond 20:00 dat die bij KPN een kleine 150 euro goedkoper was. Toen bij KPN besteld. Leverbaar vanaf de 22e en kreeg een mail dat het toestel gereserveerd was. Beetje stom, maar toen de Amazon order geannuleerd.

Bij KPN staat de order nog steeds op controleren: iPhone 15 Pro Max 256GB Titanium Black.

Ik zie dat de Apple Store om 08:00 open gaat aanstaande vrijdag. Zou het zin hebben om daar ‘s ochtends naar toe te gaan denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:30

Cordon

Lievelings jankert

Miller94 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:12:
Ik had afgelopen vrijdag om 14:00 bij Amazon besteld. Toen zag ik vrijdagavond rond 20:00 dat die bij KPN een kleine 150 euro goedkoper was. Toen bij KPN besteld. Leverbaar vanaf de 22e en kreeg een mail dat het toestel gereserveerd was. Beetje stom, maar toen de Amazon order geannuleerd.

Bij KPN staat de order nog steeds op controleren: iPhone 15 Pro Max 256GB Titanium Black.

Ik zie dat de Apple Store om 08:00 open gaat aanstaande vrijdag. Zou het zin hebben om daar ‘s ochtends naar toe te gaan denken jullie?
Grote kans dat er meerdere met die gedachten zijn. Ze zullen ook wel een aantal iPhones op voorraad hebben voor mensen die die dag naar de store komen, maar dat zullen er niet veel zijn. Je kunt het altijd proberen. Weet dat de ophaaltijden voor de mensen die gereserveerd hebben dan ook beginnen, dus een rijtje zal er al wel staan dan. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:45
Hier ook nog geen enkele update voor m'n Mediamarkt en A-Mac order.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
KPN maar eens gebeld, omdat ik twee verlengingen doe met dezelfde kleur en type iPhone en die laatste order al op een verdere status staat.

Kreeg een onsamenhangend verhaal dat ze vanmorgen een e-mail hebben ontvangen dat er 8.000 iPhones besteld zijn en alles later uitgeleverd wordt. Ze zegt ook dat status 3 niets zegt, pas bij een e-mail dat het verzonden is mag je gaan juichen…

Ben benieuwd, al die verschillende verhalen. Je hebt er eigenlijk helemaal niets aan.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Verwijderd

Psycho_Mantis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 07:30:
[...]

Nouja het is niet alleen het toestel, maar ook het abonnement zelf waar nog helemaal niets mee is gebeurd.
Had wel verwacht dat het nieuwe contract al reeds in zou gaan. Maar daar lijken ze ook mee achter te lopen.
In hoeverre ben je dan verplicht aan je abonnement? Tegenwoordig zit al aantal jaar toestel en verbruik los van elkaar zit je dan vast aan minuten+data alsnog als je telefoon niet aanneemt van provider

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:29:
KPN maar eens gebeld, omdat ik twee verlengingen doe met dezelfde kleur en type iPhone en die laatste order al op een verdere status staat.

Kreeg een onsamenhangend verhaal dat ze vanmorgen een e-mail hebben ontvangen dat er 8.000 iPhones besteld zijn en alles later uitgeleverd wordt. Ze zegt ook dat status 3 niets zegt, pas bij een e-mail dat het verzonden is mag je gaan juichen…

Ben benieuwd, al die verschillende verhalen. Je hebt er eigenlijk helemaal niets aan.
Nou lekker dan! Ben je alsnog zo vroeg in de bestelling, staat je order nog steeds op stap 1. Ondanks er staat dat je 1 van de eerste zal zijn omdat je zo vroeg besteld hebt.

Denk dat ik deze week mijn iphone 15 pro max wel naar kan fluiten.
Leuk die mail van telefoon gereserveerd bla bla bla, met de vraag uiteindelijk wanneer je hem krijgt is nog onzeker.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• sebasten
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:16

sebasten

⚡️

Het is gewoon afwachten tot morgen/vrijdag. Medewerkers mogen niks zeggen en dan krijg je dit soort dingen dat ze verschillende dingen gaan roepen.

Mensen wacht gewoon even rustig af 😅

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Eigenlijk klopt het deels ook wel. Hij is pas verstuurd als je een T&T krijgt in een e-mail. Maar volgens mij is die status er niet voor de lol en zal dat wel gebruikt worden voor controle van gegevens, voorraad etc.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09 11:38

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:30:
[...]

In hoeverre ben je dan verplicht aan je abonnement? Tegenwoordig zit al aantal jaar toestel en verbruik los van elkaar zit je dan vast aan minuten+data alsnog als je telefoon niet aanneemt van provider
Ja, juist omdat het apart van elkaar is, vindt ik het vreemd dat het abonnement nog niet gestart is.

• Nicj56
Psycho_Mantis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:43:
[...]

Ja, juist omdat het apart van elkaar is, vindt ik het vreemd dat het abonnement nog niet gestart is.
Dit zegt KPN hierover:
Je simkaart is direct actief na aflevering van je toestel. Kies je voor nummerbehoud? Dan start je abonnement zodra je oude abonnement bij je huidige provider is afgelopen. Let op: bevestig je nummerbehoud met een sms naar 6688. Doe je dit niet, dan wordt nummerbehoud afgebroken. Je abonnement wordt dan na 7 dagen actief met een nieuw 06-nummer van KPN.

• elaho
Providers willen zoveel mogelijk mensen binnen halen die hun anno verlengen of een nieuwe afsluiten. Daarbij laten zij dan nog wel eens de leveringen van je toestel er rooskleuriger uit zien dat dat straks daadwerkelijk is. Puur omzweven mogelijk binnen te hengelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
elaho schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:01:
Providers willen zoveel mogelijk mensen binnen halen die hun anno verlengen of een nieuwe afsluiten. Daarbij laten zij dan nog wel eens de leveringen van je toestel er rooskleuriger uit zien dat dat straks daadwerkelijk is. Puur omzweven mogelijk binnen te hengelen. :)
Ik heb 20 jaar in verschillende telefoonwinkels gewerkt, dus ik weet exact hoe het er aan toe gaat. Neemt niet weg dat de volgorde van levering eerlijk zou moeten zijn. Mensen zitten niet voor niets om 14:00 uur klaar voor een bestelling.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• elaho
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Zo zou het moeten gaan.

• gangstahh
  • Laatst online: 09:07
Miller94 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:12:

Ik had de zelfde gedachte en kreeg het volgende antwoord van een Apple medewerker...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vQnFeEZ6jTH0xD-lMQg63PjEQp8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UcQ9M7Qav6DusWc0Nk0UKb81.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-09 07:23
THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:09:
[...]

Ik heb 20 jaar in verschillende telefoonwinkels gewerkt, dus ik weet exact hoe het er aan toe gaat. Neemt niet weg dat de volgorde van levering eerlijk zou moeten zijn. Mensen zitten niet voor niets om 14:00 uur klaar voor een bestelling.
Goh, ik weet niet of het huidige systeem wel zo eerlijk is. Veel mensen zaten om 14u klaar, om pas om 14.20 te kunnen bestellen. Veel hit en mis, en geluksfactor. M.i. is het dan veel eerlijker om de pre order window een aantal dagen open te zetten, en aan het einde van die dagen gewoon te loten/schudden wie hem wanneer krijgt. Dan heeft iedereen dezelfde kansen, ondanks tijdzones, internetsnelheid of gewoon domme pech met de webshop.

• THE_BASE
  • Niet online
gangstahh schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:18:
[...]

Ik had de zelfde gedachte en kreeg het volgende antwoord van een Apple medewerker...
[Afbeelding]
Ach, met alle respect, zelfs medewerkers van Apple weten niet wat en hoeveel er geleverd gaat worden. Die informatie hebben ze gewoon niet.

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 12:02
Zijn er al 1TB Pro (Max'en) op een andere status gekomen? Tot nu toe is het vooral beperkt tot 128/265/512 Pro (&Max). Ook al is er niks van te zeggen wat dit betekend, ben ik er wel benieuwd naar :)

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Had zelf om 14:09 besteld bij Coolblue, krijg net een mailtje dat hij niet op voorraad is..lekker dan :)

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:40
japjaan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:27:
Had zelf om 14:09 besteld bij Coolblue, krijg net een mailtje dat hij niet op voorraad is..lekker dan :)
Welke?
Op de site lijken sommigen beschikbaar want levering aankomende dagen terwijl het bij andere uitvoeringen onbekend is.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:09:
[...]

Want je hebt de indruk dat dit niet gebeurt op dit moment? KPN bevestigde op hun forum dat ze werken op basis van volgorde van order. Ik zag ook al een aantal berichten dat de porteringsdatum werd verschoven. Kan meer oorzaken hebben, maar ik weet niet of daar echt aan te twijfelen valt.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Elidibus schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:20:
[...]

Goh, ik weet niet of het huidige systeem wel zo eerlijk is. Veel mensen zaten om 14u klaar, om pas om 14.20 te kunnen bestellen. Veel hit en mis, en geluksfactor. M.i. is het dan veel eerlijker om de pre order window een aantal dagen open te zetten, en aan het einde van die dagen gewoon te loten/schudden wie hem wanneer krijgt. Dan heeft iedereen dezelfde kansen, ondanks tijdzones, internetsnelheid of gewoon domme pech met de webshop.
Vind ik dus niet. Je komt een digitale rij vanaf 14 uur en mensen die er voor klaar zitten, moeite doen om er gelijk bij te zijn, die hebben mijns inziens dan recht op een toestel als ze bij de eerste bestellingen horen.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• japjaan
VidaR-9 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:28:
[...]

Welke?
Op de site lijken sommigen beschikbaar want levering aankomende dagen terwijl het bij andere uitvoeringen onbekend is.
Apple iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium. Ik kon toen nog gewoon bestellen, maar even daarna was hij niet meer beschikbaar.

Edit: ik zie nu dat je hem gewoon kunt bestellen op Coolblue met levering 22-9, whut? :P

[ Voor 10% gewijzigd door japjaan op 20-09-2023 09:31 ]

• 2TheMaxx
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:29:
[...]

Want je hebt de indruk dat dit niet gebeurt op dit moment? KPN bevestigde op hun forum dat ze werken op basis van volgorde van order. Ik zag ook al een aantal berichten dat de porteringsdatum werd verschoven. Kan meer oorzaken hebben, maar ik weet niet of daar echt aan te twijfelen valt.
Zelf heb ik de indruk dat het moment van het ontvangen van de bevestingsmail van je toestel is gereserveerd je plek bepaald. Ik heb namelijk pas op maandag die mail ontvangen. En zit nog steeds bij stap 1.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:30:
[...]

Zelf heb ik de indruk dat het moment van het ontvangen van de bevestingsmail van je toestel is gereserveerd je plek bepaald. Ik heb namelijk pas op maandag die mail ontvangen. En zit nog steeds bij stap 1.
Inderdaad. Dat gok ik dus ook.

• gangstahh
  • Laatst online: 09:07
THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:22:
[...]

Ach, met alle respect, zelfs medewerkers van Apple weten niet wat en hoeveel er geleverd gaat worden. Die informatie hebben ze gewoon niet.
Dat zal inderdaad zo zijn, echter geeft deze medewerker wel aan dat het geen probleem is om de iPhone 15/ iPhone 15 Plus te halen in de winkel. M.b.t. Pro is er onduidelijkheid.

• 2TheMaxx
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:31:
[...]

Inderdaad. Dat gok ik dus ook.
Dat zou ontzettend zuur zijn. Want ik vermoed dat die mailtjes later zijn gekomen omdat het zo druk was op de site. Want ik lees hier en op het forum van KPN, dat mensen die op zaterdag of later op vrijdag hebben besteld stappen verder zijn. Op mijn factuur staat ook 18-9 als aankoopdatum

• japjaan
japjaan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:29:
[...]

Apple iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium. Ik kon toen nog gewoon bestellen, maar even daarna was hij niet meer beschikbaar.

Edit: ik zie nu dat je hem gewoon kunt bestellen op Coolblue met levering 22-9, whut? :P
Voor diegene die bij Coolblue hebben besteld en een mail hebben ontvangen dat het product niet op voorraad is: ik heb net even gebeld en dat is een systeemfout omdat de pre-orders nog niet binnen zijn. Dame verzekerde me dat ik hem vrijdag gewoon kan ophalen!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 08:14

n3z

Odido nog geen update. We wachten rustig af.

• elaho
Wel gek want Coolblue heeft gisteren ook een hoop mensen afgebeld dat ze hem niet gaan krijgen op release dag.

• japjaan
elaho schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:43:
Wel gek want Coolblue heeft gisteren ook een hoop mensen afgebeld dat ze hem niet gaan krijgen op release dag.
Lol nou ben benieuwd dan

• ratereducer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
elaho schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:43:
Het rare bij mij is dat ik gisteren gebeld ben dat hij vrijdag niet geleverd kan worden door Coolblue (256gb PM Natural) maar dat sindsdien de status in mijn app is veranderd naar "Your order is ready for pickup from vrijdag 22 september 2023" (lekkere engelse vertalingen).

• 2TheMaxx
Voor de mensen die bij KPN al wat stappen verder zijn, zien jullie al serienummers in de factuur staan?

• RS3
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-10-2023

RS3

Bij Vodafone lijkt er weinig schot in de zaak te zitten. Nooit eerder zo'n slechte informatiestroom vanuit hen meegemaakt. Besteld op vrijdag rond 14:30, Pro Max 256GB Natural Titanium. We gaan het zien wat het gaat worden, hopelijk vandaag!

2019 Audi RS3 | iPhone 14 Pro 256GB | Apple Watch Ultra | iPad Pro 2022 256GB | MacBook Air M1| AirPods Pro 2 |

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:47:
Voor de mensen die bij KPN al wat stappen verder zijn, zien jullie al serienummers in de factuur staan?
Helaas - sta wel op stap 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Xy-yWmH2ZCO1y60HW4WX8r3vp4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jARKk7HPO9VqsyxhTmUhpLBD.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/llCUL6AGBaTcL-Jh0nJlNJbXW0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9L6Tuh2q5oU4spiJhS7txL25.png?f=fotoalbum_large

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:47:
Bij mij staat het imei nummer sinds gister op de factuur.

• 2TheMaxx
bruudx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:48:
[...]

Jaloers, dan zit je sws wel goed. Betreft het zowel bij jou als @Vorkie een verlening? En hoe laat hebben jullie besteld en de daadwerkelijke bevestigingsmailtjes ontvangen?

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

bruudx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:48:
[...]

Ja joh? Dat zou dan ook nog een mooie check zijn voor de meesten hier haha. Dan weet je zéker dat 'ie gereserveerd is voor je lijkt mij. Maar dan staat die dus ook al wel op stap 3 bij jou denk ik.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:50:
[...]

Jaloers, dan zit je sws wel goed. Betreft het zowel bij jou als @Vorkie een verlening? En hoe laat hebben jullie besteld en de daadwerkelijke bevestigingsmailtjes ontvangen?
Ja verlenging - ergens tussen 14:00 en 14:10 - mails kwamen aardig verlaat binnen en kreeg zelfs de mailtjes van de "Pre-order nu de iPhone 15!" eerder binnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Voor diegenen die interesse hebben; hierbij mijn tijdlijn van KPN. Misschien helpt het om te vergelijken.

Verlenging van KPN-abonnement. iPhone 15 Pro Max 5G 256GB Natural Titanium
15-9 13:57: besteld via verlengportaal KPN en bevestiging op website
15-9 14:04: ‘bedankt voor uw bestelling’ e-mail met prijsoverzicht, AV etc.
15-9 14:12: ‘je toestel is gereserveerd’ e-mail met bevestiging van ordernr en reservering.
19-9 16:30: van ‘stap 1 controleren’ naar ‘stap 2 verwerken’ in ‘mijn bestelling’ portaal van KPN.

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Dit klopt ook niet helemaal; is ie nou verzonden of niet? }:O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ccmU7jkKkFZPSPKFnd1NWpasyjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hix6noq3AQwzoY9ZISwVEaTh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DQwFioFlFVHKkWvjTIUc1oXYekY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vwnODaBWrAYFEbitH2n0H1ZX.jpg?f=fotoalbum_large

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Chiron schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:04:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wil je die factuur eens downloaden en kijken of je een IMEI/Serienr ziet staan? Misschien is dat dan wel de bevestiging ;)

• aaq
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-09 13:21

aaq

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RejtfeNy6nIaQ2RYZtGAYR7UhDY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8qJKTj9k4a0FvCCQ3fRaqdYW.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben benieuwd...

[ Voor 29% gewijzigd door aaq op 20-09-2023 10:09 ]

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:08

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is vreemd, die statussen zouden juist omgekeerd moeten zijn. Status 2: Verwerking:
"Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Natural Titanium is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending". lijkt een raar foutje in het systeem dat jij bij status 3 krijgt te zien. Ga er maar vanuit dat ie nog niet verzonden is.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:07:
[...]

Wil je die factuur eens downloaden en kijken of je een IMEI/Serienr ziet staan? Misschien is dat dan wel de bevestiging ;)
Ik heb een serienummer op mijn bon staan met die status.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 14:55

Toppe

Oké ✅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rT8_JuKN5RaQPxdcUWoifTHDXwY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/POgwqHjkVGWf3OWDr2gR97Dw.gif?f=user_large

Status hier is bij Apple nog steeds ongewijzigd :D

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:33

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb exact hetzelfde!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Keep us posted of je je IMEI/Serienr nu ook op de bon ziet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Voor diegenen die interesse hebben; hierbij mijn tijdlijn van KPN. Misschien helpt het om te vergelijken. Credits aan de template van @ViezeVis

Nieuw KPN-abonnement met nummerbehoud. iPhone 15 Pro Max 5G 256GB Natural Titanium
15-9 14:07: besteld via KPN website en bevestiging op website
15-9 14:28: ‘We gaan voor je aan de slag email. Zonder besteloverzicht “Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.” (3 keer dezelfde email ontvangen)
18-9 10:14: Email met besteloverzicht en ‘je toestel is gereserveerd’ e-mail met bevestiging van ordernr en reservering. En nummerbehoud is goedgekeurd.

En op 20-9 10:10 op “Controleren” Met de volgende tekst:

Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium met bestelnummer 12345678 goed ontvangen. Omdat u dit nieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium leverbaar is, bellen wij u voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:29
Ik heb via mobiel.nl verlengd bij Odido.
Status is dat toestel nog niet geleverd is en dat daarna pas de verlening bij odido wordt aangevraagd.
Dus verwacht zelf pas zaterdag of volgende week toestel te ontvangen.
Scheelt dat ik dit weekend geen tijd heb maar upgraden van een 11 is wel een vooruitgang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokianylz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-04 20:31
[...]

Ik heb nu wel het serienummer op m'n aankoopbon staan (eerst niet), maar de status staat nog steeds op "2 - verwerking". Heb ook nog geen mail van KPN ontvangen dat het toestel (15/128Gb/blauw) verzonden zou zijn.

De grote vraag blijft natuurlijk of ie vrijdag of zaterdag geleverd gaat worden.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:33
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:11:
[...]

Keep us posted of je je IMEI/Serienr nu ook op de bon ziet :)
Ja, er staat een serienummer op de factuur! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:12:
Voor diegenen die interesse hebben; hierbij mijn tijdlijn van KPN. Misschien helpt het om te vergelijken. Credits aan de template van @ViezeVis

Nieuw KPN-abonnement met nummerbehoud. iPhone 15 Pro Max 5G 256GB Natural Titanium
15-9 14:07: besteld via KPN website en bevestiging op website
15-9 14:28: ‘We gaan voor je aan de slag email. Zonder besteloverzicht “Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.” (3 keer dezelfde email ontvangen)
18-9 10:14: Email met besteloverzicht en ‘je toestel is gereserveerd’ e-mail met bevestiging van ordernr en reservering. En nummerbehoud is goedgekeurd.

En op 20-9 10:10 op “Controleren” Met de volgende tekst:

Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium met bestelnummer 12345678 goed ontvangen. Omdat u dit nieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium leverbaar is, bellen wij u voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte.
Bij mij gaat het om hetzelfde toestel.

Tijdlijn KPN Nieuw abo:
15-9 14:02: besteld via KPN website en bevestiging op website.
15-9 14:15: ‘We gaan voor je aan de slag email. Zonder besteloverzicht “Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.” (3 keer dezelfde email ontvangen)
15-9 14:27: Email met besteloverzicht met pdf documenten.
15-9 16:37: Email met mijn Iphone 15 Pro Max 5G 256GB Natural Titanium gereserveerd met bestelnummer xxxxxxxxx
Omdat je dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als 1 van de eersten geleverd.

Bij bestelling volgen: Sta nog steeds op stap 1. Controleren.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

nokianylz schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:17:
[...]

Ik heb nu wel het serienummer op m'n aankoopbon staan (eerst niet), maar de status staat nog steeds op "2 - verwerking". Heb ook nog geen mail van KPN ontvangen dat het toestel (15/128Gb/blauw) verzonden zou zijn.

De grote vraag blijft natuurlijk of ie vrijdag of zaterdag geleverd gaat worden.
https://checkcoverage.apple.com/
Kun je direct checken of 'ie klopt :P Maar goed nieuws. Wel gek dat je dus nu ook al bij stap 2 een SN ziet staan. Dan zal het denk ik vooral wachten zijn wanneer je een mail met T&T ontvangt, of je een T&T in de PostNL app ziet.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Danielson schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:17:
[...]

Ja, er staat een serienummer op de factuur! :)
Nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Nog steeds bij stap 1 op KPN al had ik m pas besteld om half 11 savonds. Maar ik zou wel één van de eersten zijn die m krijgt hoor! 🤪

• nokianylz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-04 20:31
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:20:
[...]

https://checkcoverage.apple.com/
Kun je direct checken of 'ie klopt :P Maar goed nieuws. Wel gek dat je dus nu ook al bij stap 2 een SN ziet staan. Dan zal het denk ik vooral wachten zijn wanneer je een mail met T&T ontvangt, of je een T&T in de PostNL app ziet.
ALs ik het serienummer van m'n KPN aankoopbon op checkcoverage.apple.com check zegt ie "Please enter a valid serial number." :D

Dus het zal of een KPN-serienummer zijn, of het serienummer wordt pas "valid" als ie is afgeleverd aan de klant.

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-09 00:49
Heb m net besteld. Met maandelijks opzegbaar en aanbetaling van 1230 euro. Misschien krijg ik m vrijdag,zo n gevoel heb ik haha

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:48
Ik hoop op eerder, 24 valt op een zondag, dus zal dan wel 25ste maandag worden.
Maar hopelijk stuurt Amazon het eerder uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MM8tq6oRMSHkzVDIXEbHF5fHvpM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CjLIazHz2G7DsSFxhQaJbDVO.png?f=fotoalbum_large

• DonRoger
Ik vraag me af of Coolblue vrijdag al gaat leveren. Ik lees hier dat sommige aangeven dat ze opgebeld zijn door Coolblue met de mededeling dat ze vrijdag niet kunnen leveren, maar als ik op de site kijk staat bij de Iphone 15 Pro;

Pre-order
Verwacht op 22-09-2023
Op releasedag op te halen in Eindhoven

:?

• Toppe
  • Laatst online: 14:55

Toppe

Oké ✅

DonRoger schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:31:
Ik vraag me af of Coolblue vrijdag al gaat leveren. Ik lees hier dat sommige aangeven dat ze opgebeld zijn door Coolblue met de mededeling dat ze vrijdag niet kunnen leveren, maar als ik op de site kijk staat bij de Iphone 15 Pro;

Pre-order
Verwacht op 22-09-2023
Op releasedag op te halen in Eindhoven

:?
Ze werken altijd op volgorde, als jij dus als 1000ste besteld hebt dan kan het zijn dat je geen toestel krijgt en ze je nog moeten bellen. Vaak zal een status pas aangepast worden als je ze gebeld hebben omdat ze hem dan mogelijk ook kunnen annuleren als je hem ergens anders eerder hebt.

Moet je uiteraard wel op de bellijst staan

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• DonRoger
Toppe schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:32:
[...]

Ze werken altijd op volgorde, als jij dus als 1000ste besteld hebt dan kan het zijn dat je geen toestel krijgt en ze je nog moeten bellen. Vaak zal een status pas aangepast worden als je ze gebeld hebben omdat ze hem dan mogelijk ook kunnen annuleren als je hem ergens anders eerder hebt.

Moet je uiteraard wel op de bellijst staan
Hmmja, maar vreemd dat je de 15 Pro Natural niet meer kan reserveren maar de overige kleuren wel. De Max kan je al helemaal niet meer reserveren bij Coolblue.

• THE_BASE
  • Niet online
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:29:
[...]
Ik heb twee orders gedaan, een voor mijzelf om 14:01 met bevestiging om 14:03 en een order om 14:03 met bevestiging om 14:06. Die laatste order staat op stap 3 en de eerste order is nog op stap 1. Zelfde abonnement, verlenging en type/kleur iPhone.

Gaat dus niet helemaal op volgorde van bestellen. ;)

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:40:
[...]

Ik heb twee orders gedaan, een voor mijzelf om 14:01 met bevestiging om 14:03 en een order om 14:03 met bevestiging om 14:06. Die laatste order staat op stap 3 en de eerste order is nog op stap 1. Zelfde abonnement, verlenging en type/kleur iPhone.

Gaat dus niet helemaal op volgorde van bestellen. ;)
Zie ook DCNY in "[iPhone 15 (en Plus, Pro en Pro Max)] Ervaringen & Discussie" Reactie van KPN medewerker. Komt met dezelfde conclusie idd. Heel apart.

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
[...]

Er staat idd een serienummer op de factuur.

• 2TheMaxx
Mensen met een serienummer op de factuur. Welke telefoon hebben jullie besteld (kleur en opslag)? Wellicht dat ze het per versie afwerken

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 07:22

reminder

oi....

Voor de mensen die bij Amazon hebben besteld. Ik heb ook een Pro en een Pro Max besteld bij Amazon, het viel mij op dat ik voor de Pro wel een "Vrijgiftedatum levering" heb staan bij mijn order maar bij de Pro Max niet. Vrees dat deze nog even op zich zal laten wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRh2KFZk2X8zDWs2QnDeequaZjc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Mil8wZjjUXB4sP5hwYTsJtrq.png?f=user_large

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

• THE_BASE
  • Niet online
2TheMaxx schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:49:
Mensen met een serienummer op de factuur. Welke telefoon hebben jullie besteld (kleur en opslag)? Wellicht dat ze het per versie afwerken
Klopt dus ook niet, want twee keer iPhone 15 Pro 128GB Titanium Black besteld, waarbij één wel stappen verder is en de eerdere order niet.

Maar goed, kunnen er lang of kort over discussiëren. We weten het niet en het is één grote loterij. Hopelijk ontvangt iedereen vrijdag gewoon zijn bestelde iPhone, waarvandaan dan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:56:
[...]

Klopt dus ook niet, want twee keer iPhone 15 Pro 128GB Titanium Black besteld, waarbij één wel stappen verder is en de eerdere order niet.

Maar goed, kunnen er lang of kort over discussiëren. We weten het niet en het is één grote loterij. Hopelijk ontvangt iedereen vrijdag gewoon zijn bestelde iPhone, waarvandaan dan ook.
Blijft leuk :D Elke 15 minuten even een keer refreshen op het forum en de bestelpagina van KPN. Want ja, who knows O-). Straks weer een order-update wave denk ik. Net als gister.

[ Voor 4% gewijzigd door ViezeVis op 20-09-2023 10:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:57:
[...]

Blijft leuk :D Elke 15 minuten even een keer refreshen op het forum en de bestelpagina van KPN. Want ja, who knows O-). Straks weer een order-update wave denk ik. Net als gister.
Het blijft inderdaad leuk. Zolang ik maar niet twee weken op mijn toestel hoef te wachten ben ik wel tevreden. :9 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_mVeK3NAEhPhVNVwJD3Z8f8x2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wjhrTskwvEIwqAQfUXgQz7Gf.png?f=user_large
Pagina: 1 ... 221 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.