• HetisRick
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20-06 14:02
https://forum.kpn.com/toe...ostid=1822704#post1822704

Weet niet in hoeverre ik de onderste zin moet geloven maar dit zou wel een mooie actie zijn /s :(

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

HetisRick schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:31:

Weet niet in hoeverre ik de onderste zin moet geloven maar dit zou wel een mooie actie zijn /s :(
jezus dat is wel erg zuur.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:58

ViezeVis

Sample Text

Matcht wel met de verhalen dat er iedere keer wat anders gezegd wordt. Ik weet zeker dat als je belt met de vraag joh is er zicht op levering dat je een ander antwoord krijgt :)

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

It's me. :)

En het is écht gezegd vanmorgen. Ik geloof er ook geen snars van, maar ze vertelde mij dat ze vanmorgen vroeg communicatie hadden ontvangen dat ze 8.000 orders vrijdag hebben en ontvangen en niet op tijd kunnen uitleveren a.s. vrijdag. Ze vroeg vriendelijk om een paar dagen extra geduld te hebben. Maar nogmaals, aangezien er genoeg orders op verwerken en PostNL staan geloof ik het niet echt.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• mwmike
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-05 14:58
CallMeNuno schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:25:
[...]

Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd, dus in principe maakt het ook niet echt uit of je abonnementen binnen haalt met een valse hoop op korte levertijd want je kan je (nieuwe) abonnement altijd annuleren en ergens anders gaan bestellen.
Dus "zo veel mogelijk abonnementen verkopen" slaat in dit geval nergens op. Het zou simpelweg kunnen dat ze morgen pas meer informatie vrijgeven omdat ze morgen hun laatste voorraad binnen krijgen of zelfs omdat ze hun problemen met de storing van afgelopen weekend aan het fixen zijn voordat ze mensen gaan inlichten over hun bestelling.

Heb gewoon een beetje geduld :')
O nee ik heb geen haast hoor, mijn huidige toestel werkt nog prima. Ik vind het gewoon allemaal zo mistig.
En natuurlijk heel begrijpelijk dat providers aan dagen als deze willen verdienen door klanten binnen te halen, zou ik ook zeker doen.

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 13:53
THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:35:
[...]

It's me. :)

En het is écht gezegd vanmorgen. Ik geloof er ook geen snars van, maar ze vertelde mij dat ze vanmorgen vroeg communicatie hadden ontvangen dat ze 8.000 orders vrijdag hebben en ontvangen en niet op tijd kunnen uitleveren a.s. vrijdag. Ze vroeg vriendelijk om een paar dagen extra geduld te hebben. Maar nogmaals, aangezien er genoeg orders op verwerken en PostNL staan geloof ik het niet echt.
Ik gok zo dat ongeacht wat de werkelijke situatie is; de kans dat ze te weinig voorraad hebben groter is, dan het niet kunnen uitleveren van 8000 orders (iPhone of anders). Weet niet wat ze normaal versturen, maar dit is in ieder geval planbaar en ieder jaar soort van gelijk aan het jaar ervoor.

• CallMeNuno
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
mwmike schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:35:
[...]

O nee ik heb geen haast hoor, mijn huidige toestel werkt nog prima. Ik vind het gewoon allemaal zo mistig.
En natuurlijk heel begrijpelijk dat providers aan dagen als deze willen verdienen door klanten binnen te halen, zou ik ook zeker doen.
Ik denk niet dat bedrijven zoals Odido dat snel zouden doen. Een hoog aantal annuleringen staat slechter op hun KPI's dan een lager aantal nieuwe abonnementen.

We zullen gewoon even moeten wachten. Het liefst had ik dat ding ook nu al, maar het is niet anders. Ik vind hun stilte ook niet fijn terwijl ik hier progressie zie bij anderen, maar boos doen gaat ook niet helpen en is alleen maar slecht voor onze gezondheid! ;)

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:42
THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:15:
[...]

Bijzonder, hier zelfde model, kleur en opslag maar nog altijd op Controleren. Bij @ViezeVis ook nog begrijp ik. Klopt toch van geen kanten.
Dat ben ik met je eens.. Iedereen heeft iets anders, maar mijn aankoopbon heeft een IMEI.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

• Reda074
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-01-2024
Net coolblue gebeld en die hebben aangegeven dat ik mijn Iphone Vrijdag ontvang! Ben benieuwd.

• THE_BASE
  • Niet online
Nicj56 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:46:
[...]

Dat ben ik met je eens.. Iedereen heeft iets anders, maar mijn aankoopbon heeft een IMEI.
Die van mijn man ook, dus die ontvangt hem sowieos. Maar mijn order was dus eerder. Ik kan heus nog wel even verder met mijn iPhone 14 Pro en ik mag zijn nieuwe iPhone ook gebruiken, dan wacht hij nog even. Maar het gaat over de onduidelijkheid en een principekwestie. Eerder bestellen is eerder ontvangen. Bij KPN blijkbaar niet. ;)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:04

Kan bijna niet voorstellen dat ze teveel bestellingen hebben en dan dus niks uitleveren. Waarom zou je niet kunnen beginnen met de eerste orders te versturen?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

talkatoo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:54:
[...]

Kan bijna niet voorstellen dat ze teveel bestellingen hebben en dan dus niks uitleveren. Waarom zou je niet kunnen beginnen met de eerste orders te versturen?
Die zin snap ik zelf ook niet. Bedoel wat wil je dan doen? Alles opstapelen om daarna helemaal geen overzicht meer te hebben?
Ze moeten gewoon beginnen met versturen vanaf donderdag, zodat de mensen die vroeg besteld hebben, hun toestel vrijdag binnen hebben.
Ik bedoel kom op, zo'n groot bedrijf als KPN, die tv, mobiel, glasvezel en telefonie in voip doet. Kan me haast niet voorstellen dat ze dit niet aan kunnen.

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:17
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:18:
[...]

Jullie hebben de Pro, ik heb de Pro Max. Dat maakt het verschil ws ook nog. Als een van de volgende Tweakers verder is dan ik, dan ga ik me zorgen maken:

@DCNY @mad_mike @zubidingasir @2TheMaxx
(volgens bestellijst)

Ik weet zeker dat @2TheMaxx nog niet verder is :P
Staat bij mij nog op controleren. Of was dat niet de vraag? :)

• errox
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:57:
[...]

Die zin snap ik zelf ook niet. Bedoel wat wil je dan doen? Alles opstapelen om daarna helemaal geen overzicht meer te hebben?
Ze moeten gewoon beginnen met versturen vanaf donderdag, zodat de mensen die vroeg besteld hebben, hun toestel vrijdag binnen hebben.
Ik bedoel kom op, zo'n groot bedrijf als KPN, die tv, mobiel, glasvezel en telefonie in voip doet. Kan me haast niet voorstellen dat ze dit niet aan kunnen.
En is het ook niet zo dat ze tegenwoordig sowieso alles al uitsturen (om diefstal/overvallen te voorkomen). Dus zeker het is ineens meer, maar then again ook planbaar.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

DCNY schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:00:
[...]

Staat bij mij nog op controleren. Of was dat niet de vraag? :)
Ah, jij bent nog bij stap 1. Hopen dat 'ie van jou ook doorgaat binnenkort ;)

• mwmike
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-05 14:58
CallMeNuno schreef op woensdag 20 september 2023 @ 14:46:
[...]

Ik denk niet dat bedrijven zoals Odido dat snel zouden doen. Een hoog aantal annuleringen staat slechter op hun KPI's dan een lager aantal nieuwe abonnementen.

We zullen gewoon even moeten wachten. Het liefst had ik dat ding ook nu al, maar het is niet anders. Ik vind hun stilte ook niet fijn terwijl ik hier progressie zie bij anderen, maar boos doen gaat ook niet helpen en is alleen maar slecht voor onze gezondheid! ;)
Natuurlijk wel. Uiteindelijk annuleren niet veel mensen aangezien hij nergens leverbaar is, en als je hem bij een ander opnieuw besteld sta je weer helemaal achteraan.

• HetisRick
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20-06 14:02
We kunnen allemaal weer rustig slapen vannacht. _/-\o_

KPN bericht: https://forum.kpn.com/toe...ostid=1822756#post1822756

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Vrijdag uitleveren (door kpn) is zaterdag afgeven (door postNL)?
Stress!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• errox
Blijft nog steeds de manier van woordkeuze. Vanaf vrijdag worden ze uitgeleverd. Kan het net zo goed november worden :+

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:41
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:26:
[...]

Vrijdag uitleveren (door kpn) is zaterdag afgeven (door postNL)?
Stress!!!!!!
Ik denk gewoon dat ze bedoelen dat vrijdag de eerste mensen hun telefoon krijgen ;-)

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 15:45
Ik gok dat de KPN morgen de T&T codes de deur uit doet! :)

• Baron de L
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
Wat is nou precies de laatste stand van Coolblue? Mensen die geen iphone 15 pro (max) krijgen ontvangen een email hierover van Coolblue en de andere wel of…?🧐

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Baron de L schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:31:
Wat is nou precies de laatste stand van Coolblue? Mensen die geen iphone 15 pro (max) krijgen ontvangen een email hierover van Coolblue en de andere wel of…?🧐
Paar pagina's terug werd gezegd dat als je gister geen e-mail of belletje van Coolblue hebt gehad, je safe zou kunnen zitten.

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-06 00:00
Ik heb zelf vorig jaar een nieuw abonnement aangevraagd incl een 14 Pro Max preorder op 09-09-2022 betaling was 14:02 afgerond, bestelbevestiging binnen om 14:08.

En ik heb toen de 14 Pro Max geleverd gekregen op 17-09 ipv 16-09 wat de oorspronkelijke release date was.

Wellicht hebben jullie hier wat aan.

Update: nieuw abonnement duurt meestal 1 dag langer voor levering omdat je een afspraak maakt met iemand om het contract te tekenen, een verlenging wordt gewoon aangeboden via PostNL en wordt dan wel op release dag geleverd.

[ Voor 26% gewijzigd door Reem0nN op 20-09-2023 15:38 ]

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Baron de L schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:31:
Ik heb vanmiddag een mail ontvangen:
Je hebt van ons een mail ontvangen dat één of meerdere producten van jouw iPhone 15 pre-order niet op voorraad is.

Maak je geen zorgen! Gelukkig is deze automatisch verstuurde mail niet juist.
Jouw bestelling ligt gewoon voor je klaar op de aangegeven pick-up datum in de winkel.

Sorry voor de verwarring en alvast veel plezier met jouw nieuwe iPhone!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Reem0nN schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:37:
Ik heb zelf vorig jaar een nieuw abonnement aangevraagd incl een 14 Pro Max preorder op 09-09-2022 betaling was 14:02 afgerond, bestelbevestiging binnen om 14:08.

En ik heb toen de 14 Pro Max geleverd gekregen op 17-09 ipv 16-09 wat de oorspronkelijke release date was.

Wellicht hebben jullie hier wat aan.

Update: nieuw abonnement duurt meestal 1 dag langer voor levering omdat je een afspraak maakt met iemand om het contract te tekenen, een verlenging wordt gewoon aangeboden via PostNL en wordt dan wel op release dag geleverd.
LemonC200 in "[iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max)] Ervaringen & Discussie"

In dit oude topic werd 't wel netjes geleverd op releasedatum. Komt vast goed.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Hey, mijn KPN bestelling staat nu op stap 3 *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MFNVoCko5JeLDvTVFPaO8xNDCPs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/785kOxmDTHRjKswJ3oXs7F95.png?f=fotoalbum_large

Serienummer staat er ook in.

[ Voor 3% gewijzigd door ViezeVis op 20-09-2023 15:42 ]

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:42:
Hey, mijn KPN bestelling staat nu op stap 3 *O*

[Afbeelding]

Serienummer staat er ook in.
En ik sta nog steeds in stap 1. Snap er niks van meer. |:(
KPN bellen heeft ook geen enkele nut, baal wel een beetje maar ja ken toch vrij weinig er tegen doen dan alleen afwachten.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Xtr3me4me schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:50:
[...]

En ik sta nog steeds in stap 1. Snap er niks van meer. |:(
KPN bellen heeft ook geen enkele nut, baal wel een beetje maar ja ken toch vrij weinig er tegen doen dan alleen afwachten.
Wel met pre-order gekocht dan vrijdag?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:51:
[...]

Wel met pre-order gekocht dan vrijdag?
Jups 14:02 besteld bij KPN.

• THE_BASE
  • Niet online
Het kan dus tóch. Nu wachten op Stap 3, want nog geen IMEI-nummer op m'n factuur.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ClZWrMfe32GZLfKvUZ71MqCVm0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f6i04SMT1FF1erzPEVhZZPjq.png?f=fotoalbum_large

• Baron de L
  • Laatst online: 16-07-2024
japjaan schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:38:
[...]

Ik heb vanmiddag een mail ontvangen:

[...]
Ik ben gister wel gebeld, maar gemist. Heb verder geen email gekregen. Besteld om 14:05.

Wat denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLPartPicker
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-03 10:25
lorenzopot schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:13:
iemand met een Amac order al een update?
Afgelopen vrijdag om 15:05 eindelijk kunnen bestellen, de site deed het voor geen meter 8)7
De orderbevestiging is ontvangen, maar verder heb ik nog helemaal niks gehoord.
De klantenservice telefonisch kan er niets over zeggen.

Via de whatsapp klantenservice zeiden ze op maandag middag:
Wij kunnen nog niet aangeven wat de verwachte levertijd is. In de week na 22 september verwachten wij meer informatie te hebben.

Dinsdag middag zeggen ze wat anders:
Het is erg druk bij onze klantenservice. Daardoor duurt het langer voordat je antwoord krijgt. De reactietijd is ongeveer 2 dagen.

Ik bestel altijd Apple producten bij Amac, maar ik vrees dit jaar de verkeerde keuze gemaakt te hebben.
De klantenservice is vergeleken met andere aanbieders zeer slecht.

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-06-2024

lorenzopot

fenomenaal

NLPartPicker schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:54:
[...]

Afgelopen vrijdag om 15:05 eindelijk kunnen bestellen, de site deed het voor geen meter 8)7
De orderbevestiging is ontvangen, maar verder heb ik nog helemaal niks gehoord.
De klantenservice telefonisch kan er niets over zeggen.

Via de whatsapp klantenservice zeiden ze op maandag middag:
Wij kunnen nog niet aangeven wat de verwachte levertijd is. In de week na 22 september verwachten wij meer informatie te hebben.

Dinsdag middag zeggen ze wat anders:
Het is erg druk bij onze klantenservice. Daardoor duurt het langer voordat je antwoord krijgt. De reactietijd is ongeveer 2 dagen.

Ik bestel altijd Apple producten bij Amac, maar ik vrees dit jaar de verkeerde keuze gemaakt te hebben.
De klantenservice is vergeleken met andere aanbieders zeer slecht.
Ik vind de klantenservice schandalig om heel eerlijk te zijn…

• pdavie2311
  • Laatst online: 20-06 10:31

pdavie2311

Live life to the fullest..

Kak. Niemand thuis hier vrijdag. Ik kan ook (nog) niet zien met welke dienst mijn iphone en Watch worden bezorgd helaas. Ik neem aan met 1 dienst of zou het zelfs zo zijn dat de ene met UPS komt en de andere met DHL? Als ik donderdag de tracking ontvang is het dan mogelijk bij beide diensten om het te laten bezorgen bij een ophaalpunt?

Soms is het ook zo dat als er aanpassingen worden gedaan aan de levering dat het een werkdag later pas komt?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Ik blijf duimen voor je
*;

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Baron de L schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:53:
[...]

Ik ben gister wel gebeld, maar gemist. Heb verder geen email gekregen. Besteld om 14:05.

Wat denken jullie?
Foute boel. Misschien zelf even checken?

• sebasten
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-06 19:37

sebasten

⚡️

lorenzopot schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:59:
[...]

Ik vind de klantenservice schandalig om heel eerlijk te zijn…
Heb meer het idee dat ze het gewoon niet weten en leveringen willen afwachten, vind er wel wat van te zeggen ipv dingen beloven zoals Coolblue. Belsimpel (waar ik besteld heb) zegt ook we weten het als het er is. Liever dat dan vooraf verwachtingen scheppen en deze niet kunnen nakomen.

Wel blijf het een feit dat het maar een telefoon is, of die vrijdag binnen komt of ergens in oktober het zal me wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
[...]

Wat denken jullie?
Ik had om 14:09 besteld, als ze netjes het lijstje afwerken zit je er vast tussen.. maar geen idee of ze dat doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-06-2024

lorenzopot

fenomenaal

sebasten schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:04:
[...]

Heb meer het idee dat ze het gewoon niet weten en leveringen willen afwachten, vind er wel wat van te zeggen ipv dingen beloven zoals Coolblue. Belsimpel (waar ik besteld heb) zegt ook we weten het als het er is. Liever dat dan vooraf verwachtingen scheppen en deze niet kunnen nakomen.

Wel blijf het een feit dat het maar een telefoon is, of die vrijdag binnen komt of ergens in oktober het zal me wat
Klantenservice die pas na meer dan twee werkdagen reageert, telefonisch vrijwel onbereikbaar, geen bevestigingsmail ontvangen en na contact opnemen een kapotte pdf ontvangen vind ik zelf wel schandalige service :+

• sebasten

sebasten

⚡️

lorenzopot schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:08:
[...]

Klantenservice die pas na meer dan twee werkdagen reageert, telefonisch vrijwel onbereikbaar, geen bevestigingsmail ontvangen en na contact opnemen een kapotte pdf ontvangen vind ik zelf wel schandalige service :+
Ik denk dat het komt door mensen die een bedrijf gaan platbellen over hun bestelling, Belsimpel is ook slecht bereikbaar evenals andere partijen. Ik had Belsimpel gebeld omdat ik nummerbehoud vergeten was en dat duurde ook echt even, daar gaven ze ook aan dat ze echt elke minuut gebeld worden over levertijden.

Heb met de klantenservice medewerkers te doen in deze dagen 😅

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 21:03
[...]

Wat denken jullie?
Ik had ook een gemiste oproep. Ik heb zelf terug gebeld, en helaas was de pro Max natural titanium niet meer beschikbaar. Mijn bestelling was vrijdag 14.04 ze boden wel andere opties aan.

Ik heb alsnog bij mediamarkt kunnen bestellen en daar kan ik hem vrijdag ophalen. Maar dat was ook al snel uitverkocht.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

https://forum.kpn.com/mob...gen-op-controleren-533817

En zo vind ik meer van zulke topics. Ben bang dat ik hierin ook zal vallen, zucht.
Als morgen de status niet veranderd, dan bel ik KS wel. Hopelijk krijg ik een capabele persoon aan de telefoon.

Forumticket ook maar gelijk aangemaakt, hopelijk dat zij daarin wat kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:07
En dat terwijl de menaen die bij Apple hebben besteld, niets te melden hebben. Dat komt morgenmiddag/avond wel. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:31
Morgen loopt dit forum weer over denk ik…😅😅😅

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Dennisweb schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:16:
En dat terwijl de menaen die bij Apple hebben besteld, niets te melden hebben. Dat komt morgenmiddag/avond wel. :D
Geen bericht = goed bericht. Maar bij Vodafone en Odido is t ook weer niet goed :+. Mens moet wat te zeuren hebben. Ik ook.

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-06 08:43
Dennisweb schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:16:
cc staat nog steeds op reservering en nog steeds geen T&T ;)

edit: zojuist afgeschreven...

[ Voor 5% gewijzigd door cracking cloud op 20-09-2023 16:21 ]

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:17
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:04:
[...]

Ah, jij bent nog bij stap 1. Hopen dat 'ie van jou ook doorgaat binnenkort ;)
Ach ik maak me niet zo druk. Toch n druk weekend voor de boeg, dus als ie volgende week ergens komt ook prima :)

Van bellen en stressen gaat ie niet sneller komen.

Tip voor de rest: Gewoon kijken bij welke winkel/provider ie dit jaar t snelst is gekomen en daar volgend jaar bestellen :)

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-06 13:49
ViezeVis schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:19:
[...]

Geen bericht = goed bericht. Maar bij Vodafone en Odido is t ook weer niet goed :+. Mens moet wat te zeuren hebben. Ik ook.
ik weet niet wat er vanuit odido is gecommuniceerd, maar bij VF kun je vrijwel niets zien...
buiten de bevestiging dat je een abo. hebt afgesloten.(met toestel en bundel)

tikfouten? tjah..m..

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:31
cracking cloud schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:21:
[...]

Amazon hier heeft niet eens gereserveerd op de CC, maar leverdatum staat nog steeds op zo-ma. We zien het wel :)

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 20-06 11:59
cracking cloud schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:21:
[...]

Bij mijn cc is het zelfs al afgeschreven sinds zondag.

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-06 14:50
forzabesiktas schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:23:
[...]

ik weet niet wat er vanuit odido is gecommuniceerd, maar bij VF kun je vrijwel niets zien...
Ook vrij weinig. Meer dan dit krijg je niet te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90MuT06Cqd0XKDev48zjPjsD4hU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nk1BbXun831yPyfrkFWOP8gA.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Amazon schrijft meestal pas af als het verzonden is.

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:05
forzabesiktas schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:23:
[...]

Helemaal niets, geen updates, bestelstatus die niet werkt en noem maar op. Ook totaal geen communicatie.

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-06 21:10

n3z

Randleman schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:26:
[...]

[Afbeelding]
Zelfde hier. Ik denk dat we tot morgen moeten wachten om te weten of we het uberhaupt vrijdag/zaterdag krijgen. Iemand ervaring met hoe het vorig jaar ging bij t-mobile?

[ Voor 5% gewijzigd door n3z op 20-09-2023 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebasten

sebasten

⚡️

n3z schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:37:
[...]

Zelfde hier. Ik denk dat we tot morgen moeten wachten om te weten of we het uberhaupt vrijdag/zaterdag krijgen. Iemand ervaring met hoe het vorig jaar ging bij t-mobile?
Hetzelfde als nu, morgen word pas alles duidelijk in de middag gezien dan alles aangemeld wordt bij PostNL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-06 13:19
DonRoger schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:27:
[...]

Helemaal niets, geen updates, bestelstatus die niet werkt en noem maar op. Ook totaal geen communicatie.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_JOItPKyyvtjvAd9nRoC5dZj4wA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/T58GCTj8GQeTbQZon1P7xw9e.png?f=fotoalbum_large

Vodafone komt dus vrijdag pas met meer info.

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-04 14:24
Vreemd. Normaal op woensdag en donderdag, maar dit jaar is Vodafone doodstil.

• Miller94
  • Laatst online: 22-10-2023
Xtr3me4me schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:14:
Ik snap alleen niet de reden voor de mail van "reservering" bij KPN. Je zou denken dat ze die mail sturen naar mensen die vroegtijdig hebben besteld, op basis van deze batch ingecalculeerd zouden zijn en ook als eerste verstuurd worden volgens de regels van Apple.

Nu krijg je het idee van dat deze mail kant noch wal slaat. Reservering houd dus helemaal niks in. Daarbij moet KPN toch redelijk wat berekend hebben hoeveel zij verwachten te verkopen op pre-order dag.
Zouden ze de plank volkomen misgeslagen hebben?

Gewoon gefrustreerd dat je andere al ziet in fase van verwerking en jij zelf nog steeds staat op status "controleren" bedoel wat valt er in godsnaam nog te controleren sinds vrijdag middag af.
Helemaal mee eens. Dit heeft mij ook compleet op het verkeerde spoor gezet en mijn andere order doen annuleren.

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-06 12:07
[...]

Jullie hebben de Pro, ik heb de Pro Max. Dat maakt het verschil ws ook nog. Als een van de volgende Tweakers verder is dan ik, dan ga ik me zorgen maken:

(volgens bestellijst)

Haha. Ik ben nog steeds bij stap 1 helaas.

• Miller94
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QuB3w0gtum7OrZhSQFzHou6hsCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l4SsLSaab3m5xltg5bioefBL.jpg?f=fotoalbum_large

Zo zuur dit… Wel vrijdagavond besteld, i.p.v. meteen om 14:00. Maar echt heel erg zuur.

Mijn iPhone 11 Pro Max is zo traag geworden dat ik soms overwoog om de 14 te halen, maar vond het zonde met de 15-release in het oog. Kan dus echt niet wachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Miller94 op 20-09-2023 17:36 ]

• Ruud0012
Luxe probleem. Net als wij allemaal hier. 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ruud0012 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:10:
Vreemd. Normaal op woensdag en donderdag, maar dit jaar is Vodafone doodstil.
Ik probeer mij er niet aan te ergeren omdat ik het vooraf wist. Maar het is ook gewoon een soort van dom van Vodafone. Hoeveel mensen van de helpdesk worden deze dagen niet bezig gehouden met telefoontjes hierover? Dat moet een pak uren en dus geld kosten met elke keer hetzelfde antwoord geven. Terwijl ze alle kanalen hebben om gewoon te communiceren.

• EraYaN
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-06 10:21
DCNY schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:22:
[...]

Tip voor de rest: Gewoon kijken bij welke winkel/provider ie dit jaar t snelst is gekomen en daar volgend jaar bestellen :)
Dat is overigens ook geen garantie, alleen Apple is altijd als eerste. Maar goed die website doet het amper als ze live gaan en sommige wederverkopers zijn een stukje goedkoper natuurlijk.
Dennisdn schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:30:
[...]

Ik probeer mij er niet aan te ergeren omdat ik het vooraf wist. Maar het is ook gewoon een soort van dom van Vodafone. Hoeveel mensen van de helpdesk worden deze dagen niet bezig gehouden met telefoontjes hierover? Dat moet een pak uren en dus geld kosten met elke keer hetzelfde antwoord geven. Terwijl ze alle kanalen hebben om gewoon te communiceren.
Ze zullen het echt niet weten denk ik, als Apple ze niet verteld wat ze precies gaan krijgen en wanneer, is het moeilijk communiceren natuurlijk.

[ Voor 42% gewijzigd door EraYaN op 20-09-2023 17:33 ]

if(!awesome){awesome=true;}

• Kevinns
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:34
[...]

[Afbeelding]
Is dit bij odido? Daar heb ik mijn bestelling ook gedaan (en betaald :X ) maar zo'n scherm heb ik nergens kunnen vinden... Ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen met een link naar de betaalpagina. En ik zie mij nieuwe abonnement in mijn profiel staan, maar met de verkeerde datum erbij. De status van de bestelling is een raadsel.

Waar heb je dit scherm kunnen vinden?
EraYaN schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:32:
Ze zullen het echt niet weten denk ik, als Apple ze niet verteld wat ze precies gaan krijgen en wanneer, is het moeilijk communiceren natuurlijk.
Nee dat weten wij hier inderdaad. Maar zég dan gewoon dat dat het geval is. Aan de andere kant, we hebben wel de automatische sms’jes gehad met het duurt langer. Dus eigenlijk hebben ze hun taak dan ook weer gedaan en verwachten we te veel.

• Miller94
THE_BASE schreef op woensdag 20 september 2023 @ 15:53:
Het kan dus tóch. Nu wachten op Stap 3, want nog geen IMEI-nummer op m'n factuur.
[Afbeelding]
Heb je ook een mail gekregen of heb je dit gezien door regelmatig naar deze pagina te kijken?

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
[...]

(volgens bestellijst)

ik sta op stap 2 nog, verwerkt maar niet verzonden. geen serienummer nog op de factuur. wel rond 14:08 afgerond met bestellen.
snap niet hoe mensen die na mij hebben besteld wel een serienummer hebben gekregen

nu wel serienummer en stap 3 opeens

[ Voor 3% gewijzigd door zubidingasir op 20-09-2023 17:51 ]

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:07
Iemand al een update vanuit mediamarkt bestelling of mediamarkt telefoonabonnement verlenging gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 15:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JT4mE2NlEOkiHwRZTsS1Ku-_Y0I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4zzgsadmW32EtGzTj4x5LJuS.png?f=fotoalbum_large

:o

Maar vraag me dan inderdaad af wanneer ze een sturen met de T&T code, tot die tijd verwacht ik nog niks 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door jimmy87 op 20-09-2023 17:55 ]

• QempZoR
  • Laatst online: 18-06 13:26
jimmy87 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:55:
[Afbeelding]

Maar vraag me dan inderdaad af wanneer ze een sturen met de T&T code, tot die tijd verwacht ik nog niks 8)7
Toen die van stap 1 naar 2/3 sprong, kreeg je toen ook een mail van KPN? Mijnes staat nog netjes op stap 1 haha

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 15:42
QempZoR schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:59:
[...]

Toen die van stap 1 naar 2/3 sprong, kreeg je toen ook een mail van KPN? Mijnes staat nog netjes op stap 1 haha
Nee geen mail van gehad, gewoon elke dag een keertje gekeken op die bestel pagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
Kevinns schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:38:
[...]

Is dit bij odido? Daar heb ik mijn bestelling ook gedaan (en betaald :X ) maar zo'n scherm heb ik nergens kunnen vinden... Ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen met een link naar de betaalpagina. En ik zie mij nieuwe abonnement in mijn profiel staan, maar met de verkeerde datum erbij. De status van de bestelling is een raadsel.

Waar heb je dit scherm kunnen vinden?
https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

• sebasten

sebasten

⚡️

jimmy87 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:55:
[Afbeelding]

Morgen want vrijdag is release, zoals elk jaar

• RS3
  • Laatst online: 03-10-2023

RS3

Klein beetje off topic maar de discussie was hier eerder al aan de gang, zijn er ondertussen al mensen met ervaringen met Swappie? Ze bieden een erg verleidelijke prijs voor mijn iPhone 14 Pro 256GB maar ik heb altijd geleerd als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo :P ...

2019 Audi RS3 | iPhone 14 Pro 256GB | Apple Watch Ultra | iPad Pro 2022 256GB | MacBook Air M1| AirPods Pro 2 |

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 16:51

Maverick2001

Never look back

RS3 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:17:
Klein beetje off topic maar de discussie was hier eerder al aan de gang, zijn er ondertussen al mensen met ervaringen met Swappie? Ze bieden een erg verleidelijke prijs voor mijn iPhone 14 Pro 256GB maar ik heb altijd geleerd als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo :P ...
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik ben laatst de mist in gegaan met een doos lego... Winkel was 2 dagen later verdwenen.

Ik hou het bij de vertrouwde adressen ivm de garantie, retourneren enz. Dan betaal ik liever iets meer. Zeker met zo'n aankoop.

Pura Vida

Bij mij is hetzelfde toestel nu onderweg en heb op de maximale ingezet omdat ie ook werkelijk als nieuw is zonder haarkrasjes o.i.d. Zodra ik nieuws heb deel ik het.

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 14:01

Dawn

..Sworn to the Dark..

Mijn Apple order status staat nog op ‘wordt verwerkt’ maar is de text wel veranderd van ‘we hebben alle gegevens ontvangen bla bla’ naar ‘zodra het artikel klaar is, krijg je bericht’.
Overigens staat de levering nog steeds op 25-27 Sept.

Betreft een Pro Max Blue 512GB.
Besteld, afgelopen vrijdag ~1420u

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:12
pdavie2311 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 16:00:
Kak. Niemand thuis hier vrijdag. Ik kan ook (nog) niet zien met welke dienst mijn iphone en Watch worden bezorgd helaas. Ik neem aan met 1 dienst of zou het zelfs zo zijn dat de ene met UPS komt en de andere met DHL? Als ik donderdag de tracking ontvang is het dan mogelijk bij beide diensten om het te laten bezorgen bij een ophaalpunt?

Soms is het ook zo dat als er aanpassingen worden gedaan aan de levering dat het een werkdag later pas komt?
Bij DHL kun je inderdaad de locatie nog aanpassen nadat je de tracking hebt ontvangen. Op de dag van levering zelfs nog. Postnl volgens mij niet, UPS is ook wat lastiger dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Miller94 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:47:
[...]

Heb je ook een mail gekregen of heb je dit gezien door regelmatig naar deze pagina te kijken?
Refreshen.

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Alexknl schreef op woensdag 20 september 2023 @ 18:51:
[...]

Bij DHL kun je inderdaad de locatie nog aanpassen nadat je de tracking hebt ontvangen. Op de dag van levering zelfs nog. Postnl volgens mij niet, UPS is ook wat lastiger dacht ik.
Volgens mij kun je dat instellen in de PostNL app maar je moet je dan wel eerst verifieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:41
Ik heb goede ervaringen met Swappie, 1 x iPhone 13 mini verkocht, 1 x iPhone 14 pro (toen ik dacht we gaan een samsung proberen) en 2 maanden geleden een iPhone X.
ik heb tot nu toe gekregen wat ze me boden.

• elaho
Belsimpel nog geen verandering. Wacht nog op een product van onze leverancier.
Ik hoop dat ik morgen weer stapje vooruit ga. 😎

Abbo Odido + iphone 15 128gb blauw

[ Voor 12% gewijzigd door elaho op 20-09-2023 19:19 ]

• Ruud0012
Morgen weer dagje F5

• Comilion
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:53
[...]

[Afbeelding]
Kom je een stuk verder dan ik :P Ik kom niet verder dan "Je mag verlengen" terwijl er door klantenservice bevestigd is dat m'n order wel goed is gegaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
Comilion schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:21:
[...]

Kom je een stuk verder dan ik :P Ik kom niet verder dan "Je mag verlengen" terwijl er door klantenservice bevestigd is dat m'n order wel goed is gegaan...
Wat krijg je te zien als je hier je gegevens invult?

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-06 08:57
Ik heb net Coolblue gebeld, helaas konden ze mij geen nieuwe info geven. Aangezien het om een pre-order ging, moest ik er wel vanuit gaan dat de iPhone later komt dan de 22ste. Maar voor nu zou ik de telefoon binnen krijgen op de 22ste (ontvangstdatum). Ik ga het meemaken! Ik heb er gewoon zin in om over te stappen naar iOS :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-04 20:31
mprkooij schreef op woensdag 20 september 2023 @ 17:53:
Iemand al een update vanuit mediamarkt bestelling of mediamarkt telefoonabonnement verlenging gehoord?
Nope, staat nog op “Bestelling in behandeling” maar verwacht eerlijk gezegd nog niets tot donderdagavond.

(15PM 256GB Blauw zonder abonnement)

[ Voor 5% gewijzigd door thomas-x-1982 op 20-09-2023 19:27 ]

• Comilion
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 23:53
Oh cool, had deze eerder in het topic gemist. Dan kom ik inderdaad op stap 3 uit

• Mathieu1605
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-06 20:53
Vrijdag 14:03 15PM 256GB NT besteld als verlenging bij Odido, 5 minuten daarna een bevestiging mail gekregen dat ik een SMS krijg als ie op te halen is. Geen SMS gehad dat er geen voorraad is.

Was wel beetje confused dat m’n bestelling niet te vinden is op de website, gebeld en werd duidelijk gemaakt dat dit normaal is, als mijn winkel voorraad krijgt krijg ik een berichtje. We zien het wel!

• arayke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-03 00:59
Mathieu1605 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:27:
Vrijdag 14:03 15PM 256GB NT besteld als verlenging bij Odido, 5 minuten daarna een bevestiging mail gekregen dat ik een SMS krijg als ie op te halen is. Geen SMS gehad dat er geen voorraad is.

Was wel beetje confused dat m’n bestelling niet te vinden is op de website, gebeld en werd duidelijk gemaakt dat dit normaal is, als mijn winkel voorraad krijgt krijg ik een berichtje. We zien het wel!
Ik heb hier hetzelfde, 14:05 besteld, website zegt dat hij de bestelling niet kan vinden.
De klantenservice kon mijn bestelling gewoon zien.
Verder gaf de verlenging ook aan dat mijn abonnement inging maar dit is ook nog niet zichtbaar op de website.

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Is er al iemand met de iPhone 15 Pro Max 5G 256GB Natural Titanium via KPN al verder is gekomen dan stap 1 controleren?

Ik heb de “Bedankt voor uw bestelling” mail 15-9 14.45 gekregen.

[ Voor 23% gewijzigd door XoiN op 20-09-2023 19:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Wat saai eigenlijk om bij Apple zelf te bestellen. Vrijdag komtie, nieuwe plakker en case er op, en het is weer als vanouds. Jullie beleven tenminste een avontuur! Leuk om mee te lezen, en ik gun iedereen z’n toestel zo snel mogelijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
Gdumme schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:43:
Wat saai eigenlijk om bij Apple zelf te bestellen. Vrijdag komtie, nieuwe plakker en case er op, en het is weer als vanouds. Jullie beleven tenminste een avontuur! Leuk om mee te lezen, en ik gun iedereen z’n toestel zo snel mogelijk!
Blijft altijd leuk die onzekerheid, zo veel onduidelijk terwijl het achteraf ook allemaal wel weer goed komt :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PrettigGestoord
  • Laatst online: 16-06 19:56
Hou je maar klaar voor vrijdag vanaf 06:00.
Dat zal hier weer wat gaan geven…

- BINNEUH!!!!!
- Wat?! Mijn buur heeft die wel en hier niemand gezien!!
- Blijf je lekker heel de dag thuis en krijg je een bericht: sorry we hebben het slot niet gehaald.
- Kan ik naar het depot zelf gaan?!
- Klote klantendienst neem niet op!!

Zijn maar een paar voorbeelden >:)

Ik kijk er naar uit!

• DonRoger
PrettigGestoord schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:51:

- BINNEUH!!!!!
- Blijf je lekker heel de dag thuis en krijg je een bericht: sorry we hebben het slot niet gehaald.

Ik kijk er naar uit!
We zouden er een bingokaart van moeten maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:07
@PrettigGestoord @Toppe en ik wonen relatief dichtbij elkaar (al ken ik hem niet persoonlijk). Het is ieder jaar weer spannend wie 'm eerst heeft.

Er is ook geen pijl op te trekken met DHL. Die komt soms om 13:00 en soms pas om 16:30. Bij UPS staat mijn vriendin (leuke mevrouw) altijd tegen 13:30 voor de deur. :)

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 14:01

Dawn

..Sworn to the Dark..

PrettigGestoord schreef op woensdag 20 september 2023 @ 19:51:

- BINNEUH!!!!!

Ik kijk er naar uit!
de 'u was niet thuis meldingen' terwijl je voor het raam zit te wachten niet te vergeten XD

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
KPN verlengen is bij mij naar stap 3 voor de iPhone 15 Pro Max Blue Titanium.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZ6ULOGzJoY8PNOBKnX4nUrM-YM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uPeINi6u7sOIuVyCvQO7BEWC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-03 07:22
Vorkie schreef op woensdag 20 september 2023 @ 20:01:
KPN verlengen is bij mij naar stap 3 voor de iPhone 15 Pro Max Blue Titanium.

[Afbeelding]
Ooo nice! Bij mij staat ie nog bij stap 1 (nou was ik ook in de nacht van vrijdag op zaterdag met bestellen)
Wel precies dezelfde!
Pagina: 1 ... 223 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.