Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Gaan er dit jaar meer mensen voor een Pro Max dan een normale Pro? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mprkooij schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:56:
Jep.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gdumme
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Veel meer zelfs heb ik het idee. Maar welkom allemaal in de wereld van een lekker groot scherm! Heerlijk vind ik het, en broekzakken en handen went snel genoeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
Ik ben benieuwd ;)
Zal voor mij niet alleen wennen zijn qua size (ik denk dat het wel meevalt, want ik heb nu een Oneplus 9 Pro, dus hetzelfde formaat alleen meer vierkant), maar ook de OS. Can't wait, hopelijk verstuurd Coolblue donderdag de iPhone :-)

[ Voor 9% gewijzigd door lindseysew op 18-09-2023 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
Volgens de statistieken wel, vind het ook een interessante move, wereldwijd

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Jaymone schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:09:
[...]

Volgens de statistieken wel, vind het ook een interessante move, wereldwijd
Misschien speelt het gewicht mee dit jaar? Dat was voor mij de beslissende factor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 18:14
mprkooij schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:10:
[...]

Misschien speelt het gewicht mee dit jaar? Dat was voor mij de beslissende factor.
Dat is ook waar ik erg naar benieuwd ben. Vond de 11 Pro Max voor een Max best oke en de 15 Pro Max is zelfs lichter dan de 11 Pro Max. Kortom, dit moet veel comfortabeler aanvoelen.

Het is weer bijna September 2026 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Is het al vrijdag? Potverdikke wat duurt dat ja lang..😁

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
pdavie2311 schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:46:
Is het al vrijdag? Potverdikke wat duurt dat ja lang..😁
Haha. Je kunt alvast eventjes met iOS 17 gaan rond spelen. Vanaf nu beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

2TheMaxx schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:49:
[...]

Haha. Je kunt alvast eventjes met iOS 17 gaan rond spelen. Vanaf nu beschikbaar
Helaas niet joh! Zit momenteel op een Xiaomi Redmi 9 te werken! Whaha! Oud toestel van jongste dochter incl gebarsten scherm. iPhone en Watch al 2 weken geleden verkocht. Vrijdag komen ze beide weer terug 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:58
Jaymone schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:14:
[...]

Dat is ook waar ik erg naar benieuwd ben. Vond de 11 Pro Max voor een Max best oke en de 15 Pro Max is zelfs lichter dan de 11 Pro Max. Kortom, dit moet veel comfortabeler aanvoelen.
Wel lichter maar de 11 pro was erg afgerond dus makkelijker in de hand. Anderzijds hoop ik zelf ook dat de 15 Pro beter aanvoelt dan de 14 Pro vanwege die ene millimeter smaller en rondere hoeken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx
pdavie2311 schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:54:
[...]

Helaas niet joh! Zit momenteel op een Xiaomi Redmi 9 te werken! Whaha! Oud toestel van jongste dochter incl gebarsten scherm. iPhone en Watch al 2 weken geleden verkocht. Vrijdag komen ze beide weer terug 🥳
Dan is het nog eventjes overleven tot vrijdag. Wel slim, op die manier ligt de restwaarde natuurlijk nog veel hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

2TheMaxx schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:13:
[...]

Dan is het nog eventjes overleven tot vrijdag. Wel slim, op die manier ligt de restwaarde natuurlijk nog veel hoger.
Heb mijn 14 Pro en Ultra leuk kunnen verkopen idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:09
pdavie2311 schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:14:
[...]

Via een platform als Swappie/Rebuy etc.?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 20:35

Toppe

Oké ✅

pdavie2311 schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:14:
[...]

Mijne gewoon verkocht en er bij gezet af te halen van 22 september. Vinden ze allemaal dikke prima

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar Pro Zwart 128GB bij amazon. Levering tussen 24-25 sept
https://www.amazon.nl/dp/...HX5FLCB&linkCode=asn&th=1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q5ZvWjz932YepZHEXcvgXCMQtcw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3sm4R39NDsPq5O0QjYY4pzL0.png?f=user_large

Ook in wit en blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

BertP schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:15:
[...]

Via een platform als Swappie/Rebuy etc.?
Neen, mp en via hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Heb gister via Swappie een schatting van €1000 gekregen voor mijn 14 pro 256 gb zwart. Als ik de topics hier een beetje doorneem ben ik niet de enige die dat gaat proberen. Vraag me echt af of ze dat gaan betalen, dan blijft er wel erg weinig marge over (of ik ken hun business gewoon niet goed genoeg).

Maar met wat personeelskorting en 1000 euro inruil is een 15 pro 256 gb (twijfel nog tussen naturel titanium of zwart) geen hele dure aanschaf meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xeroxr0x
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Kijk ook naar rebuy.nl, ik heb daar een beter bod gekregen voor mijn iPhone SE 2022 dan bij Swappie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Xeroxr0x schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:27:
Kijk ook naar rebuy.nl, ik heb daar een beter bod gekregen voor mijn iPhone SE 2022 dan bij Swappie.
ik krijg bij swappie een aanzienlijk beter voorstel voor mijn 256Gb 14 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wat overigens ook nog kan is dat die toestellen van Swappie voornamelijk in Scandinavië verkocht gaan worden. Wij hebben deze ronde geluk gehad met een iets sterkere Euro, waardoor de iPhone 15 bij ons nota bene goedkoper is geworden.

De Noren en de Zweden hebben wat dat betreft wat minder geluk gehad. Die hebben er nog een ronde prijsverhogingen bijgekregen ;)

Zo'n iPhone 14 Pro is daar dus ook voor meer geld te verkopen dan hier in euroland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:56
Ik ben zo bang als ik het opstuur naar Swappie of iets dergelijks dat het kwijt raakt met de post.en dan heb je niets….telefoon weg en geen geld. Dat is mijn angst een beetje om het op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wel bijzonder, m’n vriend belde vandaag met Odido voor verlenging met een 15 Pro Natural 128GB en kan m komende vrijdag al halen, dus er zal wel veel voorraad zijn, of minder bestellingen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
DennusB schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:41:
Wel bijzonder, m’n vriend belde vandaag met Odido voor verlenging met een 15 Pro Natural 128GB en kan m komende vrijdag al halen, dus er zal wel veel voorraad zijn, of minder bestellingen?
Zal Apple dan dit jaar voor het eerst communiceren hoeveel iPhones iedere reseller krijgt? Bij MediaMarkt leek er ook een beperkt aantal voorradig, net als bij Amazon.

Als dat zo is, dan vind ik dat wel beter. Zo voorkom je dat je als reseller veel klanten teleur moet stellen. En ook mooi voor de mensen die vrijdag misgrepen, want die zouden 'm vrijdag dan alsnog elders kunnen krijgen. :)

Edit: ik kreeg voor mijn 14 Pro Max iets minder dan Swappie, maar wel ruim meer dan Rebuy en Sobby bieden. Was echt een kwestie van een uurtje op Marktplaats. En twee keurige jongens over de vloer gehad. Zo kan het ook.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisweb op 18-09-2023 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:43
pdavie2311 schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:54:
[...]

Pohh respect. Dat zou ik dus echt niet kunnen. Echt alles staat op mijn IPhone (zoals sleutel voor de auto) en betaal altijd via de Apple Watch. Al zou ik nou een bod krijgen die 200 boven de waarde zou liggen zou ik mijn oude IPhone en Watch nog steeds niet voor a.s vrijdag verkopen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
Dennisweb schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:50:
[...]

Zal Apple dan dit jaar voor het eerst communiceren hoeveel iPhones iedere reseller krijgt? Bij MediaMarkt leek er ook een beperkt aantal voorradig, net als bij Amazon.

Als dat zo is, dan vind ik dat wel beter. Zo voorkom je dat je als reseller veel klanten teleur moet stellen. En ook mooi voor de mensen die vrijdag misgrepen, want die zouden 'm vrijdag dan alsnog elders kunnen krijgen. :)
Nee, daarnaast zijn er ook een groot aantal retailers die via distributeurs inkopen en daar zitten ook weer 'verdeelsleutels' bij. Daarnaast moet je als retailer rekening houden met LIM (lost in mail), retouren en garantie cases. Dus de puzzel is iets complexer dan die op het eerste ogenblik wellicht lijkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
schumi1986 schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:52:
[...]

Pohh respect. Dat zou ik dus echt niet kunnen. Echt alles staat op mijn IPhone (zoals sleutel voor de auto) en betaal altijd via de Apple Watch. Al zou ik nou een bod krijgen die 200 boven de waarde zou liggen zou ik mijn oude IPhone en Watch nog steeds niet voor a.s vrijdag verkopen :p
Ik zit nu op een Samsung S22 Plus en het is flink wennen. Mijn Apple Watch Ultra krijgt ook geen berichten meer en ik moet opeens betalen met mijn pinpas. Jaren niet meer gedaan.

Je snapt dat het niet snel genoeg vrijdag kan zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:43
Dennisweb schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:55:
[...]

Ik zit nu op een Samsung S22 Plus en het is flink wennen. Mijn Apple Watch Ultra krijgt ook geen berichten meer en ik moet opeens betalen met mijn pinpas. Jaren niet meer gedaan.

Je snapt dat het niet snel genoeg vrijdag kan zijn? :+
Ik leef met jullie mee :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-09 13:10
elaho schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:35:
Ik ben zo bang als ik het opstuur naar Swappie of iets dergelijks dat het kwijt raakt met de post.en dan heb je niets….telefoon weg en geen geld. Dat is mijn angst een beetje om het op te sturen.
Ik heb precies hetzelfde. Opsturen en aankomen is geen garantie.

Ben je al je geld kwijt als je verzending niet aankomt. Best aanzienlijk risico :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Ja en als het aankomt dan is het de vraag of ze daadwerkelijk de geschatte prijs uit betalen. Op Trustpilot staan heelverschillende reviews over Swappie. Ik denk niet dat ik het doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

schumi1986 schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:52:
[...]

Hier ook hoor. Deed alles met de Watch. Leuke eraan is dat je het alleen maar meer gaat waarderen als je het weer terug hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

elaho schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:08:
Ja en als het aankomt dan is het de vraag of ze daadwerkelijk de geschatte prijs uit betalen. Op Trustpilot staan heelverschillende reviews over Swappie. Ik denk niet dat ik het doe.
Ik geloof die prijzen dus ook niet..Wat is hun verdienmodel dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
pdavie2311 schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:16:
[...]

Ik geloof die prijzen dus ook niet..Wat is hun verdienmodel dan..
Ja dat vraag ik me ook af. Die kunnen ze niet meer met winst verkopen toch? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 00:17
Swappie klinkt mij ook te mooi om waar te zijn. Ik probeer 'm evengoed wel via MP te verkopen. MP vereist soms ook een lange adem en niet meteen happen als ze een 'aardig' bod doen. Gewoon; "Nee, hij ligt me niet in de weg." ;)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 20:35

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op maandag 18 september 2023 @ 20:55:
[...]

Ik zit nu op een Samsung S22 Plus en het is flink wennen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MyINUhWB9yM_bE-lmECRaUI3RRI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fNOeulSDlZJHEaZKlvdpmUd4.gif?f=user_large

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Froggle schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:36:
Swappie klinkt mij ook te mooi om waar te zijn. Ik probeer 'm evengoed wel via MP te verkopen. MP vereist soms ook een lange adem en niet meteen happen als ze een 'aardig' bod doen. Gewoon; "Nee, hij ligt me niet in de weg." ;)
Zeker proberen! En je kan vaak ook het kaf van het koren scheiden door even te kijken hoe mensen communiceren. Als ze netjes en beleefd zijn, kun je ze prima over de vloer hebben. Types die bericten sturen als: "750 euro vandaag ophalen graag of niet" negeer je gewoon.

Ik heb alle vervelende types geblockt en daardoor houd je nette, serieuze kopers over. Ik zorg wel altijd dat ik nooit alleen thuis ben. Gezelschap van mijn bouvier (haar ouders zijn politiehondjes) helpt ook heel goed. ;) Maar toch maar 50 euro minder gehad dan Swappie biedt. Valt wel mee, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Ook ik ga mijn 14 pro max via Mp verkopen en toevallig heb ik ook een bouvier.😂🐾 ( geen grap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:54:
[...]

Zeker proberen! En je kan vaak ook het kaf van het koren scheiden door even te kijken hoe mensen communiceren. Als ze netjes en beleefd zijn, kun je ze prima over de vloer hebben. Types die bericten sturen als: "750 euro vandaag ophalen graag of niet" negeer je gewoon.

Ik heb alle vervelende types geblockt en daardoor houd je nette, serieuze kopers over. Ik zorg wel altijd dat ik nooit alleen thuis ben. Gezelschap van mijn bouvier (haar ouders zijn politiehondjes) helpt ook heel goed. ;) Maar toch maar 50 euro minder gehad dan Swappie biedt. Valt wel mee, toch?
Ik zou 250,- betalen om dan niet een halve week met een S22 te moeten doen :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
elaho schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:59:
Ook ik ga mijn 14 pro max via Mp verkopen en toevallig heb ik ook een bouvier.😂🐾 ( geen grap)
offtopic:
Wat zijn ze leuk he? Iedereen vindt een bouvier spannend, maar ondertussen ligt ze gewoon op haar rug op schoot om haar buikje te kietelen of ligt ze tegen me aan. Stiekem zijn het soms net groot uitgevallen schoothondjes. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 18:50
Froggle schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:36:
Ik zeg maar 1 ding: even de Trustpilot-recensies lezen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Dennisweb schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:02:
[...]

offtopic:
Wat zijn ze leuk he? Iedereen vindt een bouvier spannend, maar ondertussen ligt ze gewoon op haar rug op schoot om haar buikje te kietelen of ligt ze tegen me aan. Stiekem zijn het soms net groot uitgevallen schoothondjes. :+
@Dennisweb ze zijn superleuk, ik heb een reu die heel graag bij me ligt. En met mn iphone kan ik altijd schitterende foto’s van hem maken. 🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
RiccardoNL schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:04:
[...]

Die zijn oké toch?

https://nl.trustpilot.com/review/swappie.com

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
RiccardoNL schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:04:
[...]

Daar lees ik ook veel goede reviews. Hmm what to do. Geen zin aan die MP lui aan de deur eigenlijk

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
Heb minder problemen met MP lui aan de deur dan een iPhone aan bekende verkopen om dan een soort after sales te mogen leveren waar je met die MP lui geen last van hebt. Ik wil spullen die ik verkoop nooit meer terug zien, en direct geld hebben. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Froggle schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:21:
Heb minder problemen met MP lui aan de deur dan een iPhone aan bekende verkopen om dan een soort after sales te mogen leveren waar je met die MP lui geen last van hebt. Ik wil spullen die ik verkoop nooit meer terug zien, en direct geld hebben. *O*
Inderdaad, bloed irritant. Van verkoper ben je dan ineens een 24/7 helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:28
alvani schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:46:
[...]

Ik heb die documenten ook allemaal ontvangen in de mail met als enige verschil dat mijn status omschrijving anders is. Er staat niets over dat de iPhone gereserveerd is. Betreft ook een online verlenging via de KPN website.
[Afbeelding]
Ik zag zojuist dat de status van mijn KPN bestelling gewijzigd is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rA6yCbYR_E09UtIsMdtLgOxj9j8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tis9HMbTdPzgzbUqfaLiReK2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
alvani schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:05:
[...]

Ik zag zojuist dat de status van mijn KPN bestelling gewijzigd is:
[Afbeelding]
Bij mij ook nog op controleren. Al mensen die een andere status hebben dan “controleren”?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
Bij mij weliswaar ook op controleren, maar met een andere omschrijving dan die van afgelopen weekend.
Toen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gn1XL-NrGt0t9fQY0QYdoLpaiUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nr1naNGavY2QWlTTzA4F63cK.jpg?f=fotoalbum_large

Nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rA6yCbYR_E09UtIsMdtLgOxj9j8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tis9HMbTdPzgzbUqfaLiReK2.jpg?f=fotoalbum_large

Het zegt dan wel niet zoveel, maar toch… :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:20
knny schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:14:
[...]

Daar lees ik ook veel goede reviews. Hmm what to do. Geen zin aan die MP lui aan de deur eigenlijk
Als ze de prijs niet betalen dan laat je hem toch gewoon weer terugsturen?
Ik zie het probleem niet zo, het is allemaal gratis en vrijblijvend dus als je niet tevreden bent met de prijs of het is ineens wel heel veel lager dan gewoon laten terugsturen en klaar.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froggle
Mixpower schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:28:
[...]

Als ze de prijs niet betalen dan laat je hem toch gewoon weer terugsturen?
Ik zie het probleem niet zo, het is allemaal gratis en vrijblijvend dus als je niet tevreden bent met de prijs of het is ineens wel heel veel lager dan gewoon laten terugsturen en klaar.
Je weet niet hoe die terug komt en wat dan de waardevermindering is. Zeker als het om een redelijk bedrag gaat dan snap ik dat mensen dit niet zomaar vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Froggle schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:30:
[...]

Je weet niet hoe die terug komt en wat dan de waardevermindering is. Zeker als het om een redelijk bedrag gaat dan snap ik dat mensen dit niet zomaar vertrouwen.
Als dat zo zou zijn dan zou dat bedrijf al lang niet meer bestaan lijkt me, maar het staat iedereen vrij om dat wel of niet te doen natuurlijk.

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Froggle schreef op maandag 18 september 2023 @ 23:30:
[...]

In de Trustpilot reacties - I know, slechts 5÷ is 1 ster - staat wel vaak dat mensen hun toestel volledig onbeschadigd insturen en dat hij met een barst, kras of ander probleem weer terugkomt. Ik denk dus inderdaad dat enig gezond wantrouwen op zijn plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-09-2023
Iemand enig idee wanneer je een bericht van AMP kunt verwachten voor het inplannen van de bezorging? (Odido)

[ Voor 20% gewijzigd door Leg3ndaryGuy op 19-09-2023 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Leg3ndaryGuy schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 00:31:
Iemand enig idee wanneer je een bericht van AMP kunt verwachten voor het inplannen van de bezorging? (Odido)
Niet anders dan ieder ander pakket. Een dag van te voren, afhankelijk of je toestel leverbaar is zou dit donderdag kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leg3ndaryGuy
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-09-2023
Froggle schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 00:39:
[...]

Niet anders dan ieder ander pakket. Een dag van te voren, afhankelijk of je toestel leverbaar is zou dit donderdag kunnen zijn.
Oké, ik dacht dat het inplannen altijd 2-3 dagen van te voren gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:18
Apple heeft het bedrag nu volledig belast op m’n creditcard en is geen reservering meer.

Dan kan ik m’n 25 september levering dus echt vrijdag verwachten? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:32

Cordon

Lievelings jankert

Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 05:51:
Apple heeft het bedrag nu volledig belast op m’n creditcard en is geen reservering meer.

Hier was het zondag, voor vrijdag. Dus er is kans voor je, of juist niet. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisweb schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 00:06:
[...]

In de Trustpilot reacties - I know, slechts 5÷ is 1 ster - staat wel vaak dat mensen hun toestel volledig onbeschadigd insturen en dat hij met een barst, kras of ander probleem weer terugkomt. Ik denk dus inderdaad dat enig gezond wantrouwen op zijn plek is.
Voorzichtig zijn is altijd goed. Maar ik vertel ook altijd tegen de baas thuis: het gevaar van recensies is dat positieve mensen niet de moeite nemen om iets op te gaan schrijven, negatieve mensen des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Cordon schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 06:25:
[...]

Hier was het zondag, voor vrijdag. Dus er is kans voor je, of juist niet. :p
Ik ben ook nog niemand “tegengekomen”, afgezien van één Oostenrijker op Macrumors, waarbij de status sinds vorige week al op Verzending wordt Voorbereid staat en waarbij de leverdatum niet a.s. vrijdag is. Hij heeft net als mij ook leverdatum op maandag 25 september staan.

Maar verder heeft niemand die status, behalve diegene die ook daadwerkelijk vrijdag de 22e als leverdatum heeft.

Dus die status i.c.m. het belaste bedrag op m’n creditcard geeft mij goede hoop. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:32

Cordon

Lievelings jankert

Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 06:36:
[...]

Ik ben ook nog niemand “tegengekomen”, afgezien van één Oostenrijker op Macrumors, waarbij de status sinds vorige week al op Verzending wordt Voorbereid staat en waarbij de leverdatum niet a.s. vrijdag is. Hij heeft net als mij ook leverdatum op maandag 25 september staan.

Maar verder heeft niemand die status, behalve diegene die ook daadwerkelijk vrijdag de 22e als leverdatum heeft.

Dus die status i.c.m. het belaste bedrag op m’n creditcard geeft mij goede hoop. :)
Laten we het hopen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alvani
Er zit nu schot in de zaak bij KPN: :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z56O9l2nPKaDX30Ld-HBd20djvk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xWLZFqUsr6r3VCktHYtnTcUs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53
Hey! De eerste die een stapje verder is, nu wil ik ook! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nice, dan de vraag: hoe laat heb je besteld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Helaas bij mij staat het nog op stap 1. Controleren.
Zelfde toestel.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:29
Hier ook nog stap 1.

14:01 uur besteld...

[ Voor 38% gewijzigd door Danielson op 19-09-2023 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Danielson schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:21:
Hier ook nog stap 1.

14:01 uur besteld...
Ach misschien zien wij vandaag ook veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
THE_BASE schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:19:
[...]

Nice, dan de vraag: hoe laat heb je besteld? ;)
Vrijdag om 14:01 uur was ik er doorheen. (i.c.m. verlenging) De bevestiging kwam om 14:04 uur in de mail.
Xtr3me4me schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:19:
[...]

Helaas bij mij staat het nog op stap 1. Controleren.
Zelfde toestel.
Ik moest in de "mijn bestelling omgeving" wel zelf even op het 2e bolletje "verwerking" klikken om deze status in beeld te krijgen. Maar dat zal denk ik nu nog niet voor iedereen gelden. Je kan het uiteraard wel proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
alvani schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:32:
[...]

Vrijdag om 14:01 uur was ik er doorheen. (i.c.m. verlenging) De bevestiging kwam om 14:04 uur in de mail.

[...]

Ik moest in de "mijn bestelling omgeving" wel zelf even op het 2e bolletje "verwerking" klikken om deze status in beeld te krijgen. Maar dat zal denk ik nu nog niet voor iedereen gelden. Je kan het uiteraard wel proberen :)
Ah, hier om 14:03 uur de bevestiging in de e-mail. Ik wacht geduldig af. Vorig jaar moest je inderdaad ook op zo’n bolletje drukken, heel gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

alvani schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:32:
[...]

[...]

Nah bij mij staat het nog zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lCGIUIuooEvZDs7YvKFcDAZaIlg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BTiGpPKDUsc4mKFKQbay1zg9.jpg?f=fotoalbum_large

met daaronder als 1 van de eerste bla bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 05:51:

Apple heeft pas vandaag het bedrag van reservering daadwerkelijk geïncasseerd, besteld om 14:07 levering voor de 22e. Pro Max 256 zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
Xtr3me4me schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:42:
[...]

Nah bij mij staat het nog zo:

[Afbeelding]

met daaronder als 1 van de eerste bla bla bla
Ik zie dat bij jou het 2e bolletje de status “afspraak” is. Waarschijnlijk gaat dit om een nieuw abonnement?
Ze lijken in ieder geval bezig te zijn met de verdere verwerking van alle orders, dus er zullen de komende dagen wel meer status updates bij meerdere mensen volgen. (y)

[ Voor 0% gewijzigd door alvani op 19-09-2023 08:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gdumme schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:46:
[...]

Apple heeft pas vandaag het bedrag van reservering daadwerkelijk geïncasseerd, besteld om 14:07 levering voor de 22e. Pro Max 256 zwart.
Dat zeg ik toch ook. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

alvani schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 08:48:
[...]

Ik zie dat bij jou het 2e bolletje de status “afspraak” is. Waarschijnlijk gaat dit om een nieuwe abonnement?
Ze lijken in ieder geval bezig te zijn met de verdere verwerking van alle orders, dus er zullen de komende dagen wel meer status updates bij meerdere mensen volgen. (y)
Ja klopt is een nieuwe abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdumme
  • Niet online
Snap ik, maar ze zitten er ook tussen die voor de 22e hebben, en het geld al even kwijt zijn. In mijn geval is dat dan redelijk “laat” dus imo kun je daar nog niet zo veel van op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucarno
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-03-2024
vraagje; hebben ze bij KPN ook iphone 15 voorraad in de winkel? of is die kan nihil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lucarno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:00:
vraagje; hebben ze bij KPN ook iphone 15 voorraad in de winkel? of is die kan nihil?
Nihil. Naar mijn weten heeft kpn winkels alleen dummy’s in de winkel staan. Tenminste met iphone’s wel. Vervolgens kan je ze bestellen, maar ook dan kom je in de wachtrij te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucarno
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-03-2024
Dan ben ik benieuwd. ik ga toch het gokje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:18
Zo te zien zijn ze nog allemaal op voorraad bij KPN. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
arj1o1 schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:15:
15 pro 128 black is inmiddels al in bezit van UPS en "On its way"
(Zoek op de UPS website met reference je ordernummer minus de laatste 2 cijfers).
Dit heeft bij mij nog nooit gewerkt. Op Macrumors kunnen alle Amerikanen dat wel altijd.
Maar als ik mijn ordernummer invoer (Wxxxxx) minus de laatste twee karakters en ik geef de begindatum 15-09-2023 en einddatum 22-09-2023 in dan krijg ik telkens een foutmelding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZQRePWTtdpEC6wNsAzpk0Ix6v0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7UQWPMGym5ACQglP8HP5V9dY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-09 14:58
Lijkt er op dat je daarmee alleen kan terugzoeken, dus datumbereik/tot moet vandaag of in het verleden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:19

ViezeVis

Sample Text

Ruilen? :>

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-09 23:26
Iemand al iets gehoord vanuit coolblue?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
cracking cloud schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:51:
Lijkt er op dat je daarmee alleen kan terugzoeken, dus datumbereik/tot moet vandaag of in het verleden liggen.
Klopt. Maar dan vind hij dus niets. Dus het verbaast me dat het dus bij hem wel lukt. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E1RW2ovXvCZFBxEXVLApHEKuf0Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/56EiwwdlBpoZGQOfFgwirrtm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2023 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-09 13:10
Just a tip van flip ;)

Bol.com heeft op release dag altijd redelijk wat voorraad de laatste 2 jaar. Had altijd toestel de zaterdag of maandag in huis ;)

Gewoon F5 knop misbruiken Bol.com vanaf vroeg in de ochtend voor de mensen die hebben mis gegrepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:40
Bij Odido wordt de bestelling nog steeds niet gevonden als je het ordernummer invult Klantenservice ziet hem wel en snapt niet dat hij niet zichtbaar is in mijn account. Bestelling is vrijdag 15-9 gedaan vraag me af of het wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:12
edebee schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:09:
Bij Odido wordt de bestelling nog steeds niet gevonden als je het ordernummer invult Klantenservice ziet hem wel en snapt niet dat hij niet zichtbaar is in mijn account. Bestelling is vrijdag 15-9 gedaan vraag me af of het wel goed gaat.
Ik heb exact zelfde probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arj1o1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:44
Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:03:
[...]

Klopt. Maar dan vind hij dus niets. Dus het verbaast me dat het dus bij hem wel lukt. ;)

[Afbeelding]
Als ik land van bestemming wijzig in Nederland werkt het ook niet (meer). Omdat het gaat om het ordernummer minus de laatste twee cijfers hoeft het dus ook niet mijn order te zijn (en omdat het met de combinatie Nederland lijkt het dus eigenlijk ook niet mijn bestelling te zijn... helaas).

Lang geleden bij mijn XS werkte het overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeNuno
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
Dit had ik dus ook en dan heb ik in dit geval slecht nieuws, vrees ik.

Na meerdere mensen van Odido gesproken te hebben was er 1 medewerker die zag dat de order in het ene systeem er wel in stond, maar in het andere systeem niet bestond. Dit betekende dat de order niet correct is binnengekomen, ondanks wat er op de website stond na bestellen. Ik denk dat de mensen die jij hebt gesproken maar in 1 systeem zitten te kijken.

Ik heb 'm opnieuw moeten bestellen en toen kreeg ik netjes alle bevestigingen en kon ik de bestelstatus terugvinden en het nieuwe abonnement op mijn account zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Laatst online: 12:09
KPn heeft schot in de zaak.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YfDt3ZjVyZStxToK_WhcytqfWtw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/asai2ntIAwFRShKPO2xGiDxY.png?f=fotoalbum_large

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Jullie maken mij jaloers, bij mij staat ie nog op controleren :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-9hFNwf_KndHsLp7WGc1hvDO8iY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JXybH8oCFUUfGMPFE2jPrW5U.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door Msi92 op 19-09-2023 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:31
Bij mij kan ik de bestelling ook nog niet vinden, gaan ze dat nog ooit fixen? lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:40
CallMeNuno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:34:
[...]

Na meerdere mensen van Odido gesproken te hebben was er 1 medewerker die zag dat de order in het ene systeem er wel in stond, maar …….

Ik heb 'm opnieuw moeten bestellen en toen kreeg ik netjes alle bevestigingen en kon ik de bestelstatus terugvinden en het nieuwe abonnement op mijn account zien.
Meen je niet , dit zou dan wel weer erg slecht zijn van Odido , ben ik gewoon 4 dagen aan het lijntje gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Dutchman
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:46
Ik kan bij Odido gelukkig wel mijn bestelling zien.
Status is nog wel wachten op voorraad.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MC4-Y1lEzkPYQqQs0HcF8IUTwO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UUKtP7vv1XDd0iurerajsE2h.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:31
edebee schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:49:
[...]

Meen je niet , dit zou dan wel weer erg slecht zijn van Odido , ben ik gewoon 4 dagen aan het lijntje gehouden.
Ik snap het ook niet meer, de een zegt dat het gewoon een storing is en dat je nieuwe abbo pas zichtbaar is als je de telefoon hebt opgehaald uit de winkel en de andere zegt weer dat het in het algeheel fout is gegaan met de bestelling. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 13:06
Friendly reminder dat bij MediaMarkt de Pro Max 256GB in blauw en zwart blijkbaar nog steeds te verkrijgen zijn.

Ik heb verder nog geen updates trouwens (gisteren besteld) - maar andere versies zijn inmiddels uit voorraad dus wie weet. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-09 08:44
Wat zijn de pros en cons van bestellen bij Apple of bij een provider? 2 jaar garantie is bij beiden toch gewoon? Alleen bij een provider duurt vervanging en reparatie mogelijk langer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• errox
  • Laatst online: 24-09 12:02
Nice wel fijn om te zien dat er telefoons vanuit KPN worden uitgeleverd (of iig in het proces zitten). Bij mij helaas nog geen wijzigingen, maar ook pas op zaterdag de bestelling eruit gedaan. Ga er vanuit dat het november gaat worden, al was mij dat wel waard gezien het 180 euro voordeel via KPN.

Iemand die bij KPN een 1TB Pro Max heeft besteld? Zie daar weinig mensen van terug (hier en elders).
Locolau schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:55:
Wat zijn de pros en cons van bestellen bij Apple of bij een provider? 2 jaar garantie is bij beiden toch gewoon? Alleen bij een provider duurt vervanging en reparatie mogelijk langer?
via een provider krijg je korting op het toestel. Je kunt nog steeds in 1 keer af te betalen (100% aanbetaling = 0 euro per maand voor toestel). In geval van KPN scheelt het een euro of 180 (minus thuiskopieheffing). Eerste jaar kun je ook gewoon bij Apple terecht voor garantie btw.

[ Voor 27% gewijzigd door errox op 19-09-2023 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
CallMeNuno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:34:
[...]

Na meerdere mensen van Odido gesproken te hebben was er 1 medewerker die zag dat de order in het ene systeem er wel in stond, maar in het andere systeem niet bestond. Dit betekende dat de order niet correct is binnengekomen, ondanks wat er op de website stond na bestellen. Ik denk dat de mensen die jij hebt gesproken maar in 1 systeem zitten te kijken.

Waar in je account vind je die bestelstatus dan?
Ik kan mijn bestelling wel zien via de bestelstatus pagina en dat is allemaal in orde, maar onder mijn account zie ik niets waar ik dat zou kunnen inzien. Overigens heb ik dat in het verleden bij T-Mobile ook nog nooit gevonden.

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicj56
  • Laatst online: 12:09
[quote]errox schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:56:
[...]

Nice wel fijn om te zien dat er telefoons vanuit KPN worden uitgeleverd (of iig in het proces zitten). Bij mij helaas nog geen wijzigingen, maar ook pas op zaterdag de bestelling eruit gedaan. Ga er vanuit dat het november gaat worden, al was mij dat wel waard gezien het 180 euro voordeel via KPN.

Grappig genoeg ik op zondagmiddag.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Pagina: 1 ... 218 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.