Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:14
2TheMaxx schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:21:
[...]

Begrijpelijk dat het heel erg druk is, en het was niet onvriendelijk bedoeld. Maar het is wel vervelend om niet te weten waar je aan toe bent. Je krijgt een order nummer en dan werkt de tracking functie niet. Maar met zoveel orders is het volkomen logisch dat het niet helemaal soepeltjes verloopt.
Vermoed dat er bij veel providers ook gewoon nog handmatige controles worden gedaan, niet alles is dus geautomatiseerd zodra je een nieuwe abonnement of verlenging aangaat. Snap dat het vervelend kan zijn dat je nog niks weet, maar preorders begonnen op vrijdag, weekend zit er tussen, en de maandag is net pas begonnen. Meeste afdelingen bij een provider die administratieve verwerkingen of wijzigingen doorvoeren werken met als vele andere enkel doordeweeks. Klantenservice is vaak vanwege doordeweeks en weekend vanwege wisselroosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

@Dennisdn Heb jij dan toevallig ook die link gekregen waar je de bestelling kan volgen, maar niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psycho_Mantis schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:34:
@Dennisdn Heb jij dan toevallig ook die link gekregen waar je de bestelling kan volgen, maar niet werkt?
Ja klopt, dan krijg je steeds zo'n plaatje dat er iets mis gaat. Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

talkatoo schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:18:
Via deze link kun je bij Odido je bestelling bekijken: https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Ik heb om 14:11 een bevestiging van mijn bestelling gekregen van Odido (Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium). Op dit moment staat er via bovenstaande link:

[...]

Bij jullie ook deze melding? Kleine hoop op vrijdag aangezien mijn iPhone X vorige week kapot is gevallen...

Kan overigens niet inloggen bij Odidio op dit moment, krijg geen SMS met de code binnen...
Super bedankt je hebt mij (en Odido) weer lange klantenservice wachttijd bespaard! :> Stond deze link trouwens ergens in hun mail communicatie? Anders is wel prutswerk scheelt ze hoop stress bij 1e lijns telefonisten

Edit: even gekeken en zie gelukkig order goed doorgekomen en geen betalingen open. Zie alleen dat ik de data en minuten nog niet kan gebruiken van mijn verlenging, vind ik wel slordig want toevallig over mijn oude (< 14 sept) bundel heen maar ze factureren mijn natuurlijk wel fijn extra kosten en hogere bundel vanaf ingangsdatum 15-09

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2023 09:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Ik heb mijn abo bij KPN verlengd i.c.m.15 Pro. Blijkbaar kan ik pas weer bij de iPhone 29 verlengen :+ :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0OGg-cda0N-lQ3NqxVRwiZ8yJu4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MoDgGPhigfU9LFXmb9udqaVS.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Msi92 schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:50:
Ik heb mijn abo bij KPN verlengd i.c.m.15 Pro. Blijkbaar kan ik pas weer bij de iPhone 29 verlengen :+ :+

[Afbeelding]
Dit klopt, wordt aangepast zodra iPhone wordt verzonden. ;)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 15:53
Een aantal minuten geleden is iemand keihard gaan werken bij KPN denk ik.

Nu een bevestiging met daadwerkelijk informatie erin en een mail van Odido dat het nummer overgezet gaat worden. Benieuwd of de telefoon wel al gereserveerd is vanaf vrijdag 14:06...ik heb zo'n mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07:41
Heb ook een ordernummer maar kan geen orderstatus opvragen. Ook niet via mijn mailadres geregistreerd bij Odido.

Heb er alle begrip voor dat het ontzettend druk was/is en ben ook niet geïrriteerd als ik vrijdag niets kan ophalen. Waar ik wel geïrriteerd over ben is het gebrek aan informatie en tools die gewoon niet werken.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:52
Net met Odido gebeld, de bestelling is gewoon goed doorgekomen. Ze had alleen geen verklaring waarom de bestelstatus bij mij niet werkt, er was ook geen storing. Vreemd, maar goed, afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Gr4mpyC3t schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:11:
[...]

Heb ook een ordernummer maar kan geen orderstatus opvragen. Ook niet via mijn mailadres geregistreerd bij Odido.

Heb er alle begrip voor dat het ontzettend druk was/is en ben ook niet geïrriteerd als ik vrijdag niets kan ophalen. Waar ik wel geïrriteerd over ben is het gebrek aan informatie en tools die gewoon niet werken.
Sorry, ik was misschien niet duidelijk erin, maar ik had het over Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
2TheMaxx schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:21:
[...]

Begrijpelijk dat het heel erg druk is, en het was niet onvriendelijk bedoeld. Maar het is wel vervelend om niet te weten waar je aan toe bent. Je krijgt een order nummer en dan werkt de tracking functie niet. Maar met zoveel orders is het volkomen logisch dat het niet helemaal soepeltjes verloopt.
Ze hebben het gefixed bij onze vrienden van de KPN. Keurig een mailtje ontvangen en de tracking functie werkt ook. 💪🏻💪🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Laatst online: 22:17
talkatoo schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:18:
Via deze link kun je bij Odido je bestelling bekijken: https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Ik heb om 14:11 een bevestiging van mijn bestelling gekregen van Odido (Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium). Op dit moment staat er via bovenstaande link:

[...]

Bij jullie ook deze melding? Kleine hoop op vrijdag aangezien mijn iPhone X vorige week kapot is gevallen...

Kan overigens niet inloggen bij Odidio op dit moment, krijg geen SMS met de code binnen...
Bij mij staat stap 3:

“De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.

Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeNuno
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
JimmyJoness schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:37:
[...]

Bij mij staat stap 3:

“De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.

Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.”
Bij mij staat hetzelfde. Zal waarschijnlijk wel zo blijven tot later deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 08:14

n3z

CallMeNuno schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:42:
[...]

Bij mij staat hetzelfde. Zal waarschijnlijk wel zo blijven tot later deze week.
Hier ook. Hoop dat ze het vandaag nog aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Hebben sommige mensen al een datum voor levering gekregen van KPN?

Mijn status is op dit moment:
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium met bestelnummer XXXXX goed ontvangen. Omdat u dit nieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium leverbaar is, bellen wij u voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 19:22
2TheMaxx schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:20:

[...]
Hier ook dezelfde status. Ik heb toevallig de vraag op het KPN Forum geplaatst wanneer ze verwachten dat de statussen wijzigen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
2TheMaxx schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:20:

[...]
Ja, ze komen hem morgen leveren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JuanChispa
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 21:49
DonRoger schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:11:
Net met Odido gebeld, de bestelling is gewoon goed doorgekomen. Ze had alleen geen verklaring waarom de bestelstatus bij mij niet werkt, er was ook geen storing. Vreemd, maar goed, afwachten dan maar.
Via de chat werd mij verteld dat het systeem problemen heeft, maar dat de orders gewoon worden verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
JuanChispa schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:25:
[...]

Via de chat werd mij verteld dat het systeem problemen heeft, maar dat de orders gewoon worden verwerkt.
Oh dan komt het waarschijnlijk dus wel goed

[ Voor 4% gewijzigd door DonRoger op 18-09-2023 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6DlPhZaBzXEL7Bp0aNnkT9fcig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/smS4gy5mbxba0xbQuhLhi3Fx.jpg?f=fotoalbum_large

zal wel goed komen bij VF hehe

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-09 13:57

Saven

Administrator

Msi92 schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:50:

[Afbeelding]
Weet jij al iets over een levertijd? Ik twijfel een beetje. Idealiter koop ik m'n elektronica bij Coolblue. Maar daar kun je 'm niet eens (meer) pre-orderen. Bij Apple zelf is de levertijd een week of 5 inmiddels.

Ik mag toch verlengen, en kpn geeft vrolijk aan " levering vanaf 22 september" op de website. En sneaky als ze zijn vertellen ze ergens ver weg:
Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden.
[....]
Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 15 te leveren.
Als ik dan toch 5 weken moet wachten, wacht ik liever bij CB :)

[ Voor 9% gewijzigd door Saven op 18-09-2023 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Hier Iphone 15 Pro Max 256Gb Naturel met nieuwe abo besteld vrijdag om 14:02 direct bij KPN.

Ik raakte alleen daarna in paniek, omdat ik bij selectie vergeten aan te vinken had,dat het om simkaart moest gaan en niet e-sim.
Ik dacht shit. Ik heb altijd gewoon met simkaart gewerkt, straks kan ik niet een gewone simkaart erin doen. Ik meteen bellen, kreeg aardige dame aan de lijn. Die vertelde mij het volgende: De Iphone kan gewoon werken met e-sim en simkaart, dus hoefde geen zorgen te maken.

Tevens zag ze netjes mijn order staan en vertelde mij dat ik gegarandeerd het toestel vrijdag 22 september kan verwachten. Ik stond bijna vooraan met bestellingen maar ze kon mij niet zeggen hoeveelste en of hoeveel iphones ze binnen hadden, maar dat ik geen zorgen hoef te maken, de 22e wordt hij bezorgd, maar onder voorbehoud van de leverancier.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 07:12

Toppe

Oké ✅

Xtr3me4me schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:58:
Hier Iphone 15 Pro Max 256Gb Naturel met nieuwe abo besteld vrijdag om 14:02 direct bij KPN.

Ik raakte alleen daarna in paniek, omdat ik bij selectie vergeten aan te vinken had,dat het om simkaart moest gaan en niet e-sim.
Ik dacht shit. Ik heb altijd gewoon met simkaart gewerkt, straks kan ik niet een gewone simkaart erin doen. Ik meteen bellen, kreeg aardige dame aan de lijn. Die vertelde mij het volgende: De Iphone kan gewoon werken met e-sim en simkaart, dus hoefde geen zorgen te maken.

Tevens zag ze netjes mijn order staan en vertelde mij dat ik gegarandeerd het toestel vrijdag 22 september kan verwachten. Ik stond bijna vooraan met bestellingen maar ze kon mij niet zeggen hoeveelste en of hoeveel iphones ze binnen hadden, maar dat ik geen zorgen hoef te maken, de 22e wordt hij bezorgd, maar onder voorbehoud van de leverancier.
Lekker makkelijk om de schuld nu al bij de leverancier in de schoenen te schuiven 8)7

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barend-T
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 15:39
Moet toch wel een beetje gniffelen om al die gasten hier die zich druk maken over of een KPN of Odido gaat leveren, of ze vooraan in de rij zitten, hoeveel er uitgeleverd gaan worden, etc. Je weet toch dat als je bij een provider besteld het een grote crapshoot is? Dat accepteer je met een smile...Als je daar moeite mee hebt bestel je een los toestel rechtstreeks bij Apple, Coolblue, Amazon of Belsimpel, dan weet je precies waar je aan toe bent. Of ben ik te simpel en is dat onderdeel van de voorpret?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ah ik zie dat ze mijn Creditcard inmiddels belast hebben voor mijn pick-up in Burbank aanstaande vrijdag.
All looks good dus.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Toppe schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:04:
[...]

Lekker makkelijk om de schuld nu al bij de leverancier in de schoenen te schuiven 8)7
Ja daar had ik ook mijn vraagtekens bij. Maar goed, als consument kan ik toch niets anders doen dan wachten.
Ik hoop dat er deze week nog een mail komt van KPN.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja rottig voor de mensen die nu pas gaan bestellen. De populariteit van iphones zit echt in die pro max modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-09 19:38
Pohhhhhhhh, dat wordt de Apple website en Bol.com goed in de gaten houden. Ben benieuwd wanneer bol.com de lading dropt. Denk gewoon op de dag zelf / dag ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Barend-T schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:09:
Moet toch wel een beetje gniffelen om al die gasten hier die zich druk maken over of een KPN of Odido gaat leveren, of ze vooraan in de rij zitten, hoeveel er uitgeleverd gaan worden, etc. Je weet toch dat als je bij een provider besteld het een grote crapshoot is? Dat accepteer je met een smile...Als je daar moeite mee hebt bestel je een los toestel rechtstreeks bij Apple, Coolblue, Amazon of Belsimpel, dan weet je precies waar je aan toe bent. Of ben ik te simpel en is dat onderdeel van de voorpret?
Niet mee eens. Vorig jaar leverde KPN keurig uit op releasedag. Nu staat er ook dat de iPhone is gereserveerd, maar zeker weten doe je het niet.

Het is zeker geen garantie dat Coolblue (zie vorig jaar), Amazon of Belsimpel uitleveren. Je weet nooit precies waar je aan toe ben, hooguit bij Apple wat meer zekerheid. Ik vind je bericht daarom kort door de bocht. Maar gniffel vooral verder. ;)

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 11:43
Ik zat vrijdag om 13:30 klaar om te bestellen, uiteindelijk rond 14:40 kon ik bestellen.
Ik had meerdere dingen nodig maar bij de ideal betaling ging het mis, maar toch werd de bestelling doorgezet. Bleef daarna ook order update mails ontvangen en daarin werd niets gezegd over een mislukte betaling...
Dat is in het verleden ook wel eens gebeurd en dan kreeg ik een paar dagen later een mail om alsnog de betaling te regelen, maar dit keer kreeg ik die mail niet en nu krijg ik te horen dat de betaling niet gelukt is en de order dus geannuleerd is.

En zo ben je in één klap niet meer een van de eersten maar een van de laatsten :S
Zuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Laatst online: 22:21

Cordon

Lievelings jankert

Daffie schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:35:
Ik zat vrijdag om 13:30 klaar om te bestellen, uiteindelijk rond 14:40 kon ik bestellen.
Ik had meerdere dingen nodig maar bij de ideal betaling ging het mis, maar toch werd de bestelling doorgezet. Bleef daarna ook order update mails ontvangen en daarin werd niets gezegd over een mislukte betaling...
Dat is in het verleden ook wel eens gebeurd en dan kreeg ik een paar dagen later een mail om alsnog de betaling te regelen, maar dit keer kreeg ik die mail niet en nu krijg ik te horen dat de betaling niet gelukt is en de order dus geannuleerd is.

En zo ben je in één klap niet meer een van de eersten maar een van de laatsten :S
Zuur!
Oh dat is heel naar! Waar was dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Is er iemand die bij KPN besteld heeft het stapje: Controleren al voorbij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Danielson schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:58:
Ik niet in ieder geval. Ik denk dat de stapjes komen, wanneer het product gereed wordt gezet voor verzending.
Zelf schat ik in dat je verandering zal zien rond a.s. donderdag, als je iphone gereserveerd staat als 1 van de eerste uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-09 19:19

ViezeVis

Sample Text

Alouwerse schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:22:
[...]

Hier ook dezelfde status. Ik heb toevallig de vraag op het KPN Forum geplaatst wanneer ze verwachten dat de statussen wijzigen.
Linkje van toevallig?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Ik heb blijkbaar de vorige keer bij het verlengen bij KPN gekozen voor een afhaalpunt, maar hier kon je nog niets voor kiezen bij het bestellen toch? Of heb ik eroverheen gekeken?

Zou wel te kiezen zijn zodra de T&T code er is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msi92
Saven schreef op maandag 18 september 2023 @ 11:58:
[...]

Weet jij al iets over een levertijd? Ik twijfel een beetje. Idealiter koop ik m'n elektronica bij Coolblue. Maar daar kun je 'm niet eens (meer) pre-orderen. Bij Apple zelf is de levertijd een week of 5 inmiddels.

Ik mag toch verlengen, en kpn geeft vrolijk aan " levering vanaf 22 september" op de website. En sneaky als ze zijn vertellen ze ergens ver weg:

[...]

Als ik dan toch 5 weken moet wachten, wacht ik liever bij CB :)
Ik heb 'm vrijdag om 14:06 besteld, bij mij staat er dat ik 1 van de eerste ben, verder geen status-update helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Xtr3me4me schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:01:
[...]

Ik niet in ieder geval. Ik denk dat de stapjes komen, wanneer het product gereed wordt gezet voor verzending.
Zelf schat ik in dat je verandering zal zien rond a.s. donderdag, als je iphone gereserveerd staat als 1 van de eerste uiteraard.
Hier ook nog steeds op 'Controleren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Msi92 schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:05:
[...]

Ik heb 'm vrijdag om 14:06 besteld, bij mij staat er dat ik 1 van de eerste ben, verder geen status-update helaas.
Toen pas? Ik om 14:01! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Ik had er ook al even onder gereageerd. 'Vanaf de 22e' is niet 'op de 22e' ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-09 15:53
Nee maar ik ben blij dat ik überhaupt al een paar stappen verder ben dan afgelopen vrijdag.
Bevestiging van bestelling, bevestiging overname nummer en ik kan de stappen zien.

Genoeg voor vandaag, morgen de volgende stap :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
Cordon schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:56:
[...]

Oh dat is heel naar! Waar was dit?
Op apple.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Geniaal. Ze zeggen nu:

"Ik neem aan dat diegenen die gepre-ordered hebben 'm op de 22e ontvangen en de status dan donderdag al wijzigt met een T&T? :)"

-->
"Die garantie kan ik niet geven @ViezeVis. Dat is afhankelijk van jouw positie in de preorder maar ik heb daar geen rechtstreeks inzicht in. Het is even afwachten dus :-) ."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
ViezeVis schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:45:
[...]

Geniaal. Ze zeggen nu:

"Ik neem aan dat diegenen die gepre-ordered hebben 'm op de 22e ontvangen en de status dan donderdag al wijzigt met een T&T? :)"

-->
"Die garantie kan ik niet geven @ViezeVis. Dat is afhankelijk van jouw positie in de preorder maar ik heb daar geen rechtstreeks inzicht in. Het is even afwachten dus :-) ."
Dat antwoord van KPN is toch valide? Besteld op de 22e is geen garantie dat je hem vrijdag al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Beun schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:55:
[...]

Dat antwoord van KPN is toch valide? Besteld op de 22e is geen garantie dat je hem vrijdag al hebt.
Deels ja. Ik mag aannemen dat als je 'm preordert op vrijdag 15 september 13:55, je 'm dan wel vrijdag of hoogstens zaterdag krijgt om 'm als 'een van de eersten' te hebben zoals KPN zelf zegt. Aan leveringscondities kan KPN niet veel doen maar ik verwacht dat de status 'controleren' wel zou moeten veranderen donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ik was tijdens het brandjes blussen (werk uitje) aan het pre-orderen. :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42
Standaard bericht, waar of niet waar het komt elke zoveel jaar terug en het trekt nog wat meer mensen over de streep om te pre orderen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Heb je niet nog, als je probeert in te loggen bij Apple en je bestellingen bekijkt, dat je opnieuw een betaling kan starten? Anders is het wel heel zuur inderdaad.

Ik had nog een tweede kans, echter was dit met Apple Pay/Creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
Cordon schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:14:
[...]

Heb je niet nog, als je probeert in te loggen bij Apple en je bestellingen bekijkt, dat je opnieuw een betaling kan starten? Anders is het wel heel zuur inderdaad.

Ik had nog een tweede kans, echter was dit met Apple Pay/Creditcard.
Nope, helaas geen mogelijkheden voor. Misschien omdat het een iDeal betaling was.
In de mail die ik kreeg stond ook gewoon dat de bestelling geannuleerd is. Heb een dik uur met Support aan de lijn gehangen, maar 4 afdelingen verder kon niemand me helpen.

Heb nu opnieuw exact dezelfde bestelling geplaatst en er staat dat ik het de 23e kan afhalen bij de Apple Store in A'dam... doe ik dat wel...

[ Voor 3% gewijzigd door Daffie op 18-09-2023 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

Daffie schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:16:
[...]

Nope, helaas geen mogelijkheden voor. Misschien omdat het een iDeal betaling was.
In de mail die ik kreeg stond ook gewoon dat de bestelling geannuleerd is. Heb een dik uur met Support aan de lijn gehangen, maar 4 afdelingen verder kon niemand me helpen.

Heb nu opnieuw exact dezelfde bestelling geplaatst en er staat dat ik het de 23e kan afhalen bij de Apple Store in A'dam... doe ik dat wel...
Een dagje langer wachten, 't is te overzien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Laatst online: 07:46

Coach4All

I'm a Coach 4 All

14:40 op vrijdag bestelling afgerond voor iPhone 15 128GB Blue bij Vodafone.
Nu SMS:
"Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 15 128GB Blue bezorgen. Dig gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen."

Zou dit een geautomatiseerd bericht zijn dat ze vandaag niet uit kunnen leveren (duh...) of betekend dit dat ik ook vrijdag niets hoef te verwachten.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 24-09 09:44

Niek_1981

Think Different.

Coach4All schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:25:
Nu SMS:
"Dit is echt super jammer... Helaas kunnen we niet meteen je Apple iPhone 15 128GB Blue bezorgen. Dig gaan we natuurlijk zo snel mogelijk fixen."

Zou dit een geautomatiseerd bericht zijn dat ze vandaag niet uit kunnen leveren (duh...) of betekend dit dat ik ook vrijdag niets hoef te verwachten.....
Is een standaard iets, heb het zelf ook gekregen.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
Cordon schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:18:
[...]

Een dagje langer wachten, 't is te overzien. :P
Absoluut! Ik heb het idee dat er meer iDeal betalingen niet gelukt zijn afgelopen weekend, en dat ze (Apple) daar vandaag pas actie op hebben ondernomen (misschien omdat in het weekend geen iDeal betalingen verwerkt worden ofzo). En dat er daardoor kortstondig weer een mini voorraad was.
Want als ik NU naar de Apple store ga en dezelfde telefoon nog eens wil bestellen, geeft hij aan dat hij dan niet 23 september klaar ligt.

Ik hou alsnog even een slag om de arm hoor, het zou kunnen dat het zaterdag helemaal niet klaar ligt.
Maargoed, dat zou geen wereldramp zijn, dan komt het allemaal wat later... :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas199023
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-06-2024
Nu SMS:

Hier ook gekregen. Om 14:45 besteld via Vodafone zakelijk klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Niek_1981 schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:27:
[...]

Is een standaard iets, heb het zelf ook gekregen.
Net klantenservice in de chat, is een standaard mail. Ze kunnen (nog) niet bevestigen hoeveel van welke toestellen de 22e bezorgd gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 22:06
Idd wel veel standaardberichten van Vodafone. Dat lijkt me bij preorders toch alleen maar meer verkeer naar de klantenservice op te leveren. Kunnen ze toch slimmer aanpakken lijkt me.

Iig sterkte aan alle klantenservicemedewerkers de komende week met de schuimbekkende klanten :(:)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Geronimous schreef op maandag 18 september 2023 @ 14:42:
Iig sterkte aan alle klantenservicemedewerkers de komende week met de schuimbekkende klanten :(:)
Heb de toon "correct doch nieuwsgierig" gehouden. (y) *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:06
Zijn er nog meer mensen die voor blauw hebben gekozen? Ik zag al in de lijst dat de natural titanium het meest wordt gekozen. Ik vind de blauwe wel mooi en aangezien k pas om 20.30 bij Belsimpel heb besteld met Odido abbo had blauw ook de kortste levertijd van 5-7 werkdagen.☺️👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beun
elaho schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:05:
Zijn er nog meer mensen die voor blauw hebben gekozen? Ik zag al in de lijst dat de natural titanium het meest wordt gekozen. Ik vind de blauwe wel mooi en aangezien k pas om 20.30 bij Belsimpel heb besteld met Odido abbo had blauw ook de kortste levertijd van 5-7 werkdagen.☺️👍
Hier de blauwe Pro Max 256 gb ook bij Belsimpel besteld. Tijdstip is rond 14:20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Oh ja vergeten bij te vermelden ook 256gb. Volgens Belsimpel worden ze donderdag verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:14
ViezeVis schreef op maandag 18 september 2023 @ 13:06:
[...]

[...]

Hier ook nog steeds op 'Controleren'.
Hier ook

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
elaho schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:11:
Oh ja vergeten bij te vermelden ook 256gb. Volgens Belsimpel worden ze donderdag verstuurd.
Ben benieuwd. Ik wacht het rustig af. Bij de 13 Pro kreeg ik de dag van tevoren de T&T van Post NL meen ik. Heb geen haast en voor mijn gevoel was 14:20 zelfs aan de late kant 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Ja ik heb helemaal niks te zeggen want ik bestelde pas om 20.30.😅😅😅 ik wacht het ook rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
elaho schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:19:
Ja ik heb helemaal niks te zeggen want ik bestelde pas om 20.30.😅😅😅 ik wacht het ook rustig af.
Heb jij toevallig Belsimpel gesproken aangezien ze aangeven donderdag de toestellen te versturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Ja omdat ik vandaag een midweek naar Centerparcs ging wilde ik weten of ik vrijdag evt op tijd thuis moest zijn. Bij mij komt post nl al rond half 11/in de morgen. Toen vertelde ze me dat ze donderdag beginnen met versturen. Uiteraard wist ze niet of mijn bestelling er bij zou zitten. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05-2024
15PM bij Amac om 13:40 besteld vrijdag. Iemand anders via Amac al een bevestiging wanneer hij geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
Bamiballen schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:25:
15PM bij Amac om 13:40 besteld vrijdag. Iemand anders via Amac al een bevestiging wanneer hij geleverd wordt?
Voor 14:00 uur besteld?! Wist niet dat het kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:05
Xtr3me4me schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:28:
[...]

Ja rottig voor de mensen die nu pas gaan bestellen. De populariteit van iphones zit echt in die pro max modellen.
Had wat moeite met bestellen, eerst creditcard goedgekeurd maar niet besteld en toen nogmaals met iDeal besteld met bevestiging, maar krijg net e-mail dat de bestelling is geannuleerd omdat ze problemen met de iDeal betaling hadden.

Wel frustrerend dat de levertijd nu ergens oktober/november is, terwijl we gewoon bevestiging hadden voor eind vd week. Heeft het nog zin support te contacten?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Als het bij Apple was zou ik het wel doen. Er was nog iemand met hetzelfde probleem en die kan hem met nieuwe bestelling nu toch zaterdag al ophalen.

[ Voor 7% gewijzigd door elaho op 18-09-2023 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon

Cordon

Lievelings jankert

elaho schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:40:
Als het bij Apple was zou ik het wel doen. Er was nog iemand met hetzelfde probleem en die kan hem met nieuwe bestelling nu toch zaterdag al ophalen.
Ja, dat zijn de annuleringen van ideal. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daffie
Yep ik heb ook de blauwe. Pro (non-Max) 512GB.
Ik had dus het probleem dat mijn eerste bestelling afgelopen vrijdag direct bij Apple.nl, niet goed ging. In die bestelling zaten 2 iPhone Pro 512GB (een blauw en een wit), en een Watch Series 9.
Eerder vandaag heb ik opnieuw besteld, de blauwe iPhone en de Watch kon ik a.s. zaterdag ophalen bij de Apple Store in Amsterdam, maar de witte zou daar buiten vallen.

Dus nu ga ik de blauwe iPhone en de Watch zaterdag ophalen en de witte iPhone komt later met de post.
Enkele uren later keek ik nog eens op de website en toen was ook de blauwe niet meer op te halen de 23e
NiGeLaToR schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:36:
[...]

Had wat moeite met bestellen, eerst creditcard goedgekeurd maar niet besteld en toen nogmaals met iDeal besteld met bevestiging, maar krijg net e-mail dat de bestelling is geannuleerd omdat ze problemen met de iDeal betaling hadden.

Wel frustrerend dat de levertijd nu ergens oktober/november is, terwijl we gewoon bevestiging hadden voor eind vd week. Heeft het nog zin support te contacten?
Neen, ik heb dus exact dat probleem gehad. Vrijdag om 13:30 braaf klaar zitten en F5'en, om 14:40 kon ik eindelijk bestellen. De iDeal betaling ging fout bij de bank, maar ik werd terug ge-redirect naar de Apple pagina waar ze aangaven dat het allemaal gelukt was en ze er mee aan de slag gingen.
Kreeg vandaag ook een mail dat het geannuleerd was vanwege mislukte betaling, een uur aan de lijn gehangen met support en 4 afdelingen gesproken, maar ze konden niks betekenen.
Ik was (denk ik?) voor een groot deel van mijn bestelling nog wel op tijd om het opnieuw te plaatsen, zoals je in deze reactie kan lezen.

[ Voor 35% gewijzigd door Daffie op 18-09-2023 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 08:14

n3z

Blauwe PRO 128GB hier. Vond hem toch de mooiste. Ook via Odido trouwens. Ben benieuwd of we hem vrijdag krijgen. En anders wachten we rustig af, mijn 12 mini doet het nog perfect.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:53
Wil graag de nieuwe iPhone Pro Max 256GB bij Amazon pre-orderen maar deze is daar niet beschikbaar.
Wel raar want voor de rest hebben ze wel alle types en soorten. Hopelijk komt deze binnenkort nog erop..

[ Voor 4% gewijzigd door Jdome op 18-09-2023 16:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 13:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6QpZi_L9LQpiDAiKW2xBOwU8R68=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0CgEgseYrJlHfbK8DsQ4dG63.png?f=fotoalbum_large

Zou denken dat MM ze heeft voor vrijdag. Heb niet eerder pre-order zien staan met levering voor vrijdag op groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:51
Nu SMS:

Komt ieder jaar omdat het toestel niet op voorraad is. Hopelijk zit je bij de eerste batch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-09 13:10
Jdome schreef op maandag 18 september 2023 @ 15:58:
Wil graag de nieuwe iPhone Pro Max 256GB bij Amazon pre-orderen maar deze is daar niet beschikbaar.
Wel raar want voor de rest hebben ze wel alle types en soorten. Hopelijk komt deze binnenkort nog erop..
Waarom persé Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:51
Het is ieder jaar hetzelfde liedje bij Vodafone. Er was geen doorkomen aan. Kon pas rond 21.00 bestellen. Nou ben benieuwd wat er vrijdag van terecht komt. Heb de Pro Max 1Tb natural besteld. Kleur past mooi bij de Ultra. Afwachten dus…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:53
Omdat ik daar de hoogste cashback krijg met behulp van cashback sites icm crypto debitkaart.
Scheelt zo’n 10% :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Rickth64 schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:08:
[Afbeelding]

Zou denken dat MM ze heeft voor vrijdag. Heb niet eerder pre-order zien staan met levering voor vrijdag op groen.
Ahhhhhhhh top! Bedankt voor het melden, even een bestelling geplaatst. Ik had er al een lopen i.c.m. een abonnementverlenging, maar ik heb niet helemaal het idee dat die op tijd door komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Rickth64 schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:08:
[Afbeelding]

Thanks, ook besteld, heb er nu meerdere in bestelling staan - annuleer de traagste gewoon.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:13
mprkooij schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:25:
[...]

Ahhhhhhhh top! Bedankt voor het melden, even een bestelling geplaatst. Ik had er al een lopen i.c.m. een abonnementverlenging, maar ik heb niet helemaal het idee dat die op tijd door komt.
Hnn. Nu staat er 'levering vanaf 22 september'. Ik wil de pret niet bederven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Dennisweb schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:28:
[...]

Hnn. Nu staat er 'levering vanaf 22 september'. Ik wil de pret niet bederven. :)
Als je bestelt staat er dit:

Levermoment: Bezorging op vrijdag, 22-09-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 14:31

_Christiaan_

Master of SOG

Alexknl schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:54:
Benieuwd of Amazon inderdaad gaat leveren 24-25e zoals ze (nog altijd) aangeven. Zwart, wit en blauw zijn nog beschikbaar zo te zien. Er is hier alleen nog geen bedrag op de cc gereserveerd. Wellicht dat dat de komende dagen nog gaat gebeuren. We shall see :)
Ben ook wel benieuwd. Bij amazon staan alle varianten nog steeds op levering 24-25e (wel ingelogd met amazon prime, misschien maakt dat nog iets uit). T zou me aan de ene kant verbazen als ze het kunnen waarmaken... Aan de andere kant lijkt de vraag bij Amazon beperkt voor zo'n grote leverancier, als je de google docs van @Toppe zo bekijkt.

Achja, we'll see. Heb ook nog een bestelling staan bij Apple zelf alleen kwam daar pas veel later doorheen. Dan annuleer ik de bestelling die als laatste door komt. :P

NOSIG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Dennisweb schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:28:
[...]

Hmmmmmmmmm in mijn mail staat nog de 22-09-2023 vanaf 14:00 op te halen bij MediaMarkt .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
mprkooij schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:44:
[...]

Hmmmmmmmmm in mijn mail staat nog de 22-09-2023 vanaf 14:00 op te halen bij MediaMarkt .....
Hopelijk komt het goed. Het is je gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
Iemand trouwens enig idee waarom Amazon levering 24/25 is en de rest allemaal op 22-09? Niet dat ik ga annuleren en in ene bij de Mediamarkt ga bestellen, want hun service vind ik zeer slecht, en toch ben je het tweede jaar garantie afhankelijk van hun als er wat is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Reem0nN schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:47:
Iemand trouwens enig idee waarom Amazon levering 24/25 is en de rest allemaal op 22-09? Niet dat ik ga annuleren en in ene bij de Mediamarkt ga bestellen, want hun service vind ik zeer slecht, en toch ben je het tweede jaar garantie afhankelijk van hun als er wat is.
Als je ieder jaar upgrade heb je daar geen last van :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 13:49
Dennisweb schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:45:
[...]

Hopelijk komt het goed. Het is je gegund.
Hij is inmiddels uit voorraad op MM online, dus dat ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utcaa
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oxfL-t6QO638PmH24Bj6c84jXJ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yrDYCsEXiF0aXWotsyk0BdIn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHXjyTEBf3nsagugLLjejlRYKiM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eej4C1xZWOkEVimvCBfGLRks.jpg?f=fotoalbum_large

Zojuist bij MM apeldoorn kunnen bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 13:05
Ik heb nu ook bij MM kunnen bestellen dankzij de heads-up. Lijkt idd op 22 sept ophalen.

15 PM 265 black

Op de 15e kon ik er niet doorkomen bij Apple en had 9 oktober. Nu waarschijnlijk toch komende vrijdag.

[ Voor 4% gewijzigd door Julios op 18-09-2023 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-09 13:06
Hmm normaliter bestel ik nooit bij MediaMarkt vanwege de niet bestaande klantenservice, maar goed prijs is hetzelfde en ze zeggen dat ze vrijdag leveren dus… toch maar besteld.

Mijn verwachtingen zijn 0 dus kan alleen maar meevallen.

(15 Pro Max 256gb Blauw trouwens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Bij sommige producten staat nu inderdaad 'geen bezorging mogelijk'. Denk dus inderdaad dat jullie erbij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Ik heb hem zaterdag ochtend bij Odido gereserveerd, dus zal ik wel niet bij de eerste batch zitten ben ik bang voor. Maar voor eind oktober zou toch wel heel fijn zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codingforus
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 25-09 17:24
Afgelopen vrijdag bij Apple een bestelling geplaatst om 14:48 uur met toen nog een verwachte datum van 9 - 16okt. Vandaag zag ik dat dit was gewijzigd naar 16 - 23okt. Nu ik hier zag dat MediaMarkt wel wat toestellen beschikbaar had heb ik mijn order bij Apple geannuleerd en ook bij MM besteld. Een iPhone 15 PM 256 GB in Blauw Titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 18:58
*snip* geen V&A op het forum.

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 18-09-2023 22:10 ]

Pagina: 1 ... 217 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.