• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14:00
DonRoger schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:35:
Hier ook direct na het pre orderen bij Odido (gisteren) een bevestigingsmail binnen gehad, maar geen sms en m'n oude abbo staat gewoon nog actief ( nieuwe abbo staat er überhaupt niet bij ). Ik ben in ieder geval niet de enige als ik dat zo lees hier. Ik heb ook aangeklikt om hem in de winkel op te halen en te betalen.
Zelfde hier

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DonRoger schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:57:
[...]

Gelukkig is het bij jou in ieder geval goed gegaan. Op welke dag had je deze gereserveerd?
Op vrijdag om 16:00

• BenitoMilan
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-09-2023
Ik heb vrijdag direct om 14.00 mijn bestelling gedaan bij Odido en hij was rond 14.02 geplaatst. Na al deze tijd heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen en bij bestelstatus zie ik ook niks. Moet ik me zorgen maken?

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-11 15:44
Nog meer mensen die bij KPN die dit mailtje hebben ontvangen? (ik zelf 3 keer)
We hebben je bestelling ontvangen.

Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.

Heb je nog vragen?
Dan helpen wij je graag op kpn.com/service.

Vind je antwoord ➜

Met vriendelijke groet,

Team KPN
Nog steeds niets ontvangen en besteld op 14:00. De bestel status website geeft het volgende aan:
Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.
Laten we hopen op het beste, het geld is namelijk wel afgeschreven :'(

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
2TheMaxx schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:15:

[...]

Nog steeds niets ontvangen en besteld op 14:00. De bestel status website geeft het volgende aan:

[...]

Ah.. Ik ga er dan vanuit dat je nog geen klant bent. Ik ben al klant, dus het geld wordt de eerst volgende termijn bij mij afgeschreven.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• 2TheMaxx
Froggle schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:37:
[...]

Ah.. Ik ga er dan vanuit dat je nog geen klant bent. Ik ben al klant, dus het geld wordt de eerst volgende termijn bij mij afgeschreven.
Ik ben al klant bij KPN met thuis en een ander mobiel ab. Maar dit gaat om een bestelling van overstappen en niet in termijnen betalen. In de afschrijving staat ook een order nummer, maar die geeft dus die melding in het bestel status ding.

• Froggle
2TheMaxx schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:39:
[...]

Ik ben al klant bij KPN met thuis en een ander mobiel ab. Maar dit gaat om een bestelling van overstappen en niet in termijnen betalen. In de afschrijving staat ook een order nummer, maar die geeft dus die melding in het bestel status ding.
Ik betaal ook niet in termijnen, ik tik een groot deel meteen af, zodat het maandbedrag een beetje leuk blijft. Maar ook dat wordt dus gewoon afgeschreven zodra ze toch al geld van me innen.

Maar ik lees hier dus een ander geval. Je hebt dus wel een nieuw abonnement, wat dus betekent dat je nog geen maandbedrag betaald voor een bestaand mobiel abonnement. Dat onderdeel lijkt dat nog niet te zijn aangemaakt, waardoor automatiseringen die bij mij wel zijn doorgevoerd (ik kreeg alle mailtjes binnen een paar minuten) bij jou nog een mannetje naar moet kijken. Dat is mijn vermoedde in ieder geval. Maandag krijg je vast wel bericht.

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-10 16:19
2TheMaxx schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:15:

[...]

[...]

Ik heb exact dezelfde situatie als bij jou. Ik heb die bevestigingsmail alleen 11x ontvangen. Ik wacht het af, ga er vanuit dat dit in de loop van de week wel recht getrokken gaat worden.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

• 2TheMaxx
WybWyb schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:55:
[...]

Ik heb exact dezelfde situatie als bij jou. Ik heb die bevestigingsmail alleen 11x ontvangen. Ik wacht het af, ga er vanuit dat dit in de loop van de week wel recht getrokken gaat worden.
Ik wacht het ook af. Heb ook contact gehad via X (zelfs in het weekend). Die zeiden het volgende:
Dankjewel voor de toelichting. Gezien ik de bestelling hier niet terug zie ga ik navraag voor je doen. Het kan heel goed zijn dat er vertraging is vanwege de vele bestellingen, maar het kan geen kwaad om even navraag te doen. Ik verwacht komende week een definitieve terugkoppeling te hebben, waarna ik jou direct op de hoogte zal brengen.
Laten we er hopen dat een ieder die gepreorderd heeft lekker kan genieten op vrijdag 22 september. Ik vermoed ook dat KPN het maandag wel fixt.

• Pimutje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:43
2TheMaxx schreef op zondag 17 september 2023 @ 00:15:
[...]

Ik wacht het ook af. Heb ook contact gehad via X (zelfs in het weekend). Die zeiden het volgende:

[...]

Laten we er hopen dat een ieder die gepreorderd heeft lekker kan genieten op vrijdag 22 september. Ik vermoed ook dat KPN het maandag wel fixt.
Vorig jaar was het ook wat rommelig met de kpn en mijn bestelling. Uiteindelijk kreeg ik het toestel op maandag 3 dagen na officiële release. Terwijl uit de communicatie leek alsof het allemaal veel langer ging duren. Nu is dit natuurlijk slechts mijn ervaring, en eentje van vorig jaar, maar dit is in ieder geval niet zelfzaam bij de kpn 😋

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik denk dat orderverwerking van verlengingen bij KPN makkelijker gaat. Hier staat de status op controleren en de melding dat de iPhone gereserveerd is. Ik ontving via de e-mail een prijsoverzicht en kan een aankoopbewijs downloaden via die persoonlijke omgeving. Ik weet van vorig jaar dat daar ineens een IMEI nummer op stond, dan weet je vrijwel zeker dat hij vrijdag geleverd wordt.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:04
Lees op Macrumors een bericht van iemand die oorspronkelijk een leverdatum had van 9 oktober en die nu ineens naar 22 september is gesprongen.

Ik ben volgens mij ook een van de weinige waarbij de leverdatum op 25 september staat, maar al wel Preparing for Shipment status heeft.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Waar was die gif over die providers ook alweer? :)

Voortaan toch maar weer bij Apple zelf bestellen. Leuk die 100 euro korting bij Vodafone, maar geen enkele indicatie of het komende vrijdag of 2e kerstdag gaat worden....

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:15
THE_BASE schreef op zondag 17 september 2023 @ 08:30:
Ik denk dat orderverwerking van verlengingen bij KPN makkelijker gaat. Hier staat de status op controleren en de melding dat de iPhone gereserveerd is. Ik ontving via de e-mail een prijsoverzicht en kan een aankoopbewijs downloaden via die persoonlijke omgeving. Ik weet van vorig jaar dat daar ineens een IMEI nummer op stond, dan weet je vrijwel zeker dat hij vrijdag geleverd wordt.
Ik heb die documenten ook allemaal ontvangen in de mail met als enige verschil dat mijn status omschrijving anders is. Er staat niets over dat de iPhone gereserveerd is. Betreft ook een online verlenging via de KPN website.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gn1XL-NrGt0t9fQY0QYdoLpaiUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nr1naNGavY2QWlTTzA4F63cK.jpg?f=fotoalbum_large
Dennisdn schreef op zondag 17 september 2023 @ 08:47:

Voortaan toch maar weer bij Apple zelf bestellen. Leuk die 100 euro korting bij Vodafone, maar geen enkele indicatie of het komende vrijdag of 2e kerstdag gaat worden....
Afgelopen jaren bij Vodafone besteld, iets over twee.
Je krijgt idd geen bevestiging dat launch gaat lukken, je krijgt eerst een automatische sms dat je order langer duurt (dat is normaal als het een week of meer duurt) en dan krijg je een dag voor release ineens een tracktrace.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:18
Dennisdn schreef op zondag 17 september 2023 @ 08:47:

Is het je die 100 euro serieus waard? Ik heb juist bij Coolblue besteld vanwege CashbackXL. Of je vrijdag komt of iets lager is me die 45 euro aan tegoed wel waard ;)

XXXVI

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
ephymerous schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:28:
[...]

Is het je die 100 euro serieus waard? Ik heb juist bij Coolblue besteld vanwege CashbackXL. Of je vrijdag komt of iets lager is me die 45 euro aan tegoed wel waard ;)
Eens, met alle respect maar het verbaast mij echt enorm. Of ik hem nu vrijdag of een week later krijg dat maakt mij echt niets uit.

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zelf bij Apple besteld vanwege de 2 jaar garantie via Apple zelf.
Bij andere partijen kan je alleen het eerste jaar bij Apple terecht en tweede jaar via de reseller.
Heb met mijn X daar veel ellende mee gehad in het tweede jaar via een reseller. Toen die defect was ben ik hem 3x drie welen kwijt geweest.
Meerprijs bij Apple zelf is mij het besparen van al die ellende wel waard.

Of zijn er inmiddels ook partijen waarbij Apple ook in het twee jaar garantie voorziet?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

ephymerous schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:28:
[...]

Is het je die 100 euro serieus waard?
Nee, langer wachten is geen 100 euro waard :)
Donstil schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:46:
[...]

Afgelopen jaren bij Vodafone besteld, iets over twee.
Je krijgt idd geen bevestiging dat launch gaat lukken, je krijgt eerst een automatische sms dat je order langer duurt (dat is normaal als het een week of meer duurt) en dan krijg je een dag voor release ineens een tracktrace.
Ja dat automatische vertragingsbericht wel gehad, alleen dan in de vorm van een mailtje.

[ Voor 54% gewijzigd door Dennisdn op 17-09-2023 10:52 ]

• THE_BASE
  • Niet online
alvani schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:46:
[...]

Ik heb die documenten ook allemaal ontvangen in de mail met als enige verschil dat mijn status omschrijving anders is. Er staat niets over dat de iPhone gereserveerd is. Betreft ook een online verlenging via de KPN website.
[Afbeelding]
Ah, ik zie. Ja, mijn status is inderdaad anders.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXQHVheVz6qAnuIPjG2Sffm2gDY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J05onhy9M9wEHvDk5gr7brMb.jpg?f=fotoalbum_large

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:31
Zijn er mensen die via de MediaMarkt hebben verlengd? Ik bestel normaal gesproken via Apple, maar nu met zo’n 140,- korting bij de MediaMarkt besteld. Stond: bestel nu en 22-09 direct op te halen! (Vrijdag 15:30) dus dat maar gedaan. Weet iemand hoe dit proces er verder uitziet?

• Northernstar1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-06 21:31
Dennisweb schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:35:
[...]

Zeker, @Northernstar1. De controle is alleen om te verifiëren dat je gegevens kloppen. Als je nu geld op je creditcard zet, is de kans groot dat je er gewoon bij zit.
Ik kon na de foutmelding dezelfde bestelling gelukkig op een andere manier betalen (andere creditcard) dus 22e nog steeds leverdatum _/-\o_

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:41
Northernstar1 schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:40:
[...]

Ik kon na de foutmelding dezelfde bestelling gelukkig op een andere manier betalen (andere creditcard) dus 22e nog steeds leverdatum _/-\o_
Blij om te lezen! :)

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-10 18:11
Zo te zien is de 15 PM Naturel 256GB toch net voorzien van een leverdatum: 24/25, nu dus een 256GB en 512GB in preorder staan.. even kijken welke van de 2 het wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2TCW3A9vsm4GpS8DpXj4VaNK_rc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7Eb3MOKFoiszO6cNg5KKilCX.png?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door Reem0nN op 17-09-2023 12:46 ]

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-11 21:51
Toch nog een datum gekregen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9En4JhIRnYksfjjvNLdflubvFKc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/78uFeHWVar4LsuT4Xgj9qY4u.jpg?f=fotoalbum_large

• VeeGee
  • Nu online
Reem0nN schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:45:
Zo te zien is de 15 PM Naturel 256GB toch net voorzien van een leverdatum: 24/25, nu dus een 256GB en 512GB in preorder staan.. even kijken welke van de 2 het wordt.

[Afbeelding]
Hier ook! Blij dat ik nog niet geannuleerd had, 512gb krijg ik toch nooit vol. Scheelt aanzienlijk qua prijs.

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-11 22:26
Zelfde melding + zelfde datum gehad voor de 15 Plus. Al zie ik m alsnog wel de 22e komen, is vaker bij Amazon.

Mooi lijstje van @Toppe trouwens, 76 bestellingen hier op Tweakers, waarvan slechts 2x de plus, 1x de regulier 15. Slechts 2x de kleur groen. Saai hoor.

Zelf ook voor de Pro Max gegaan hoor, de plus is voor vrouwlief

[ Voor 21% gewijzigd door DCNY op 17-09-2023 14:08 ]

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-11 11:19
Oeps, verkeerde topic.

Heeft er iemand ervaring met dBrand? Hoe snel is de bezorging en kan ik extra kosten verwachten als ik voor $69 iets bestel?

[ Voor 11% gewijzigd door rmk_ op 17-09-2023 14:17 . Reden: Verkeerde topic ]

• Bert22
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 07-11 13:11
DCNY schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:03:
[...]

Zelfde melding + zelfde datum gehad voor de 15 Plus. Al zie ik m alsnog wel de 22e komen, is vaker bij Amazon.

Mooi lijstje van @Toppe trouwens, 76 bestellingen hier op Tweakers, waarvan slechts 2x de plus, 1x de regulier 15. Slechts 2x de kleur groen. Saai hoor.

Zelf ook voor de Pro Max gegaan hoor, de plus is voor vrouwlief
Kun je de lijst eens doorlinken?

• Froggle
Bert22 schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:50:
[...]

Kun je de lijst eens doorlinken?
Lees je wel eens die gele vakjes bij je reply formulier?

• Reem0nN
VeeGee schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:00:
[...]

Hier ook! Blij dat ik nog niet geannuleerd had, 512gb krijg ik toch nooit vol. Scheelt aanzienlijk qua prijs.
Ik heb sinds een aantal weken een newborn, en een 1 jarige pup/puber hond. Hoewel ik 256GB nog niet vol heb, kan ik me voorstellen met hoe we in deze mate vaak gebruikmaken van de camera, vooral video's, dat 512GB misschien wel welkom is.

Maar aan de ene kant, denk ik ook weer, upgrade toch elk jaar dus 512GB zou dan ook wel kunnen tegen die tijd, en daarvan nu extra geld investeren in een goede eigen NAS.

• VeeGee
  • Nu online
Reem0nN schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:10:
[...]

Ik heb sinds een aantal weken een newborn, en een 1 jarige pup/puber hond. Hoewel ik 256GB nog niet vol heb, kan ik me voorstellen met hoe we in deze mate vaak gebruikmaken van de camera, vooral video's, dat 512GB misschien wel welkom is.

Maar aan de ene kant, denk ik ook weer, upgrade toch elk jaar dus 512GB zou dan ook wel kunnen tegen die tijd, en daarvan nu extra geld investeren in een goede eigen NAS.
Dat heb ik ondervangen met een iCloud abonnement :)

• Reem0nN
VeeGee schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:36:
[...]

Dat heb ik ondervangen met een iCloud abonnement :)
Ja ga ook gewoon zelf voor de 256GB, en fix wel een eigen NAS voor de foto's die ik niet meer lokaal op mijn tel nodig heb.

btw, Amazon heeft weer aardig wat 15 Pro Max 512GB op voorraad, alle kleuren voor levering 24/24

https://www.amazon.nl/App...pd_bap_d_grid_rp_0_1_ec_i

• Bert22
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 07-11 13:11
Froggle schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:01:
[...]

Lees je wel eens die gele vakjes bij je reply formulier?
Retorische vraag gok ik... anders had ik de vraag niet gepost.

• Reem0nN
Ik heb net mijn iPhone 15 PM 512GB Naturel Titanium geannuleerd bij Amazon.

Die kan elk moment vrijkomen om aan te schaffen: https://www.amazon.nl/App...kZ2V0TmFtZT1zcF9hdGY&th=1

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:25
Reem0nN schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:53:
Ik heb net mijn iPhone 15 PM 512GB Naturel Titanium geannuleerd bij Amazon.

Die kan elk moment vrijkomen om aan te schaffen: https://www.amazon.nl/App...kZ2V0TmFtZT1zcF9hdGY&th=1
Heb je elders dan nog een bestelling staan? Waarom heb je hem geannuleerd.

• Reem0nN
elaho schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:02:
[...]

Heb je elders dan nog een bestelling staan? Waarom heb je hem geannuleerd.
Zie dat iemand anders het inmiddels heeft besteld :)

Ik had eerst de 256GB versie besteld op pre-order dag, maar ik kreeg geen leverdatum vanuit Amazon.
Dus toen de volgende dag gauw de 512GB besteld, maar Amazon had vandaag een mail gestuurd dat ik de 256GB gewoon op 24/25 kan verwachten, dus vandaar de 512GB overbodig, en geannuleerd.

• elaho
Ah ja scheelt ook een hoop geld. Fijn dat je een leverdatum hebt gekregen dan blijf je niet zo in het ongewisse. 👍

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:09
Net nog een 15 Pro 128gb natural titanium kunnen reserveren voor ophalen 22sept in haarlem

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-11 21:45
Benieuwd of Amazon inderdaad gaat leveren 24-25e zoals ze (nog altijd) aangeven. Zwart, wit en blauw zijn nog beschikbaar zo te zien. Er is hier alleen nog geen bedrag op de cc gereserveerd. Wellicht dat dat de komende dagen nog gaat gebeuren. We shall see :)

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Een disclaimer vooraf: ik ben nog nooit in een Apple Store geweest.
Volgende week ben ik toevallig in de buurt van Amsterdam en ik wil eigenlijk de nieuwe iPhone 15 Pro even vasthouden voordat ik heb ergens ga kopen. Is er een kans dat door hectiek en drukte ik uberhaupt zo'n telefoon niet eens in mijn handen kan houden? Zijn er mensen met ervaring met de Apple Store in Amsterdam?

Signature van nature

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Sircuri schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:14:
Volgende week ben ik toevallig in de buurt van Amsterdam en ik wil eigenlijk de nieuwe iPhone 15 Pro even vasthouden voordat ik heb ergens ga kopen. Is er een kans dat door hectiek en drukte ik uberhaupt zo'n telefoon niet eens in mijn handen kan houden? Zijn er mensen met ervaring met de Apple Store in Amsterdam?
Ik denk dat ze wel aardig wat iPhone 15 modellen uitgestald zullen hebben. Mocht er geen vrij zijn door drukte, ga dan gewoon naast iemand staan die op dat moment met een iPhone 15 model bezig is. Vroeg of laat zal die persoon loslaten en kun je 'm zelf vasthouden :9

• Dennisweb
Ik ben zelfs op launch day weleens naar de Apple Store geweest. Er staan heel veel modellen van de nieuwe iPhone. Als iedereen er één vastheeft, kun je gewoon aan iemand vragen of jij na diegene even mag. Zo'n probleem is het niet als je het gewoon netjes vraagt. :)

Overigens is het vaak wel druk in de Apple Store, maar het is niet zo dat je moet dringen om een stap vooruit te zetten. Als je gewoon midden op de dag komt, is het sowieso minder druk dan in het eerste uur van launch day.

De tijd van voor de Store liggen om een nieuw model te scoren is sowieso al jaren voorbij.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Dennisweb schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:36:
[...]

Ik ben zelfs op launch day weleens naar de Apple Store geweest. Er staan heel veel modellen van de nieuwe iPhone. Als iedereen er één vastheeft, kun je gewoon aan iemand vragen of jij na diegene even mag. Zo'n probleem is het niet als je het gewoon netjes vraagt. :)

Overigens is het vaak wel druk in de Apple Store, maar het is niet zo dat je moet dringen om een stap vooruit te zetten. Als je gewoon midden op de dag komt, is het sowieso minder druk dan in het eerste uur van launch day.

De tijd van voor de Store liggen om een nieuw model te scoren is sowieso al jaren voorbij.
Gemak dient de mens maar voor de store liggen, erover praten, spanning opbouwen, duwen en trekken had ook wel weer wat. Al heb ik liever het huidige systeem.

Het is weer bijna September 2026 :)

Dat moet allemaal wel mogelijk zijn hoor, er staan er tientallen door de hele winkel.
Zou wel adviseren om niet in de ochtend te komen, op launch day werken ze met tijdsloten en mag je er soms niet in als je zomaar even komt window shoppen zonder afspraak, als in de middag het "ik probeer er toch een te scoren" volk weg is stappen ze daar meestal vanaf.

• Dennisweb
Jaymone schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:45:
[...]

Gemak dient de mens maar voor de store liggen, erover praten, spanning opbouwen, duwen en trekken had ook wel weer wat. Al heb ik liever het huidige systeem.
Het had wel iets, maar in de huidige tijd kan het ook leiden tot onveilige situaties. Ik was er een uur te vroeg bij de iPhone 6. Toen werd ik gewoon weggestuurd door heel onvriendelijke beveiligers. Niet iets van "wilt u later terugkomen?", maar letterlijk: "get outta here!" En iedereen kijkt je aan alsof je een misdadiger bent.

Dan vind ik het huidige systeem toch een stuk relaxter. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Dennisweb op 17-09-2023 20:10 . Reden: Ik zit op een Samsung en kan er niet mee omgaan. ]

• Sherwoods
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik heb Vodafone een bericht gestuurd, en vrijdag worden ze gewoon geleverd. Erg veel onduidelijkheid daar, als je ze belt vertellen ze dat ze niet weten wanneer het wordt geleverd. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5SHZ4R94xIEFXvwjWIXuhYBd0F8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TKPAocdgeKmhMLajmZpVqAAM.png?f=fotoalbum_large

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

Sherwoods schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:20:
Ik heb Vodafone een bericht gestuurd, en vrijdag worden ze gewoon geleverd. Erg veel onduidelijkheid daar, als je ze belt vertellen ze dat ze niet weten wanneer het wordt geleverd. [Afbeelding]
Maar dat is toch ook zo, ze zijn afhankelijk van aantallen en ze leveren vanaf vrijdag uit. Ze geven je gewoon geen keiharde garanties wanneer je het in huis hebt, daarom beantwoorden ze die vraag niet zo specifiek want dan hang jij meteen weer aan de lijn. Het antwoord wat ze je nu hebben gegeven had ik je ook zo kunnen geven.

Dit is een jaarlijks terugkerend iets.

[ Voor 10% gewijzigd door Niek_1981 op 17-09-2023 20:26 ]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-11 21:11
Sherwoods schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:20:
Ik heb Vodafone een bericht gestuurd, en vrijdag worden ze gewoon geleverd. Erg veel onduidelijkheid daar, als je ze belt vertellen ze dat ze niet weten wanneer het wordt geleverd. [Afbeelding]
kleine nuance, ze hebben het over vanaf vrijdag

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-11 17:33

pdavie2311

Live life to the fullest..

cracking cloud schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:34:
[...]

kleine nuance, ze hebben het over vanaf vrijdag
Precies! Geen enkele garantie dus...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 10-10 20:30
Dennisweb schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:09:
[...]

Het had wel iets, maar in de huidige tijd kan het ook leiden tot onveilige situaties. Ik was er een uur te vroeg bij de iPhone 6. Toen werd ik gewoon weggestuurd door heel onvriendelijke beveiligers. Niet iets van "wilt u later terugkomen?", maar letterlijk: "get outta here!" En iedereen kijkt je aan alsof je een misdadiger bent.

Dan vind ik het huidige systeem toch een stuk relaxter. :)
Safety first inderdaad. Als je die tijden en taferelen hebt meegemaakt, des te meer het huidige systeem waardeert.

Het is weer bijna September 2026 :)

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:37

Cordon

Lievelings jankert

Pure stress net, Apple probeerde eindelijk de Apple Pay betaling van vrijdag te innen van m'n creditcard. Maar blijkbaar stond er een limiet van €1000 op mijn creditcard (bunq), dus die werd keihard geweigerd. :'(

Maar gelukkig kon je hem opnieuw autoriseren via de website. En die kwam door na het limiet te hebben verhoogd. Gaat het feestje toch nog door vrijdag bij de Apple Store *O*.

Wat een stress voor de zondagavond. Hahaha, dacht toch effe dat ik anders tot eind november moest wachten. :+

• nyy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-11 16:49

nyy

Het bedrag is ook zojuist van mijn debit card afgeschreven.

• mprkooij
Ohhhhhh als de autorisaties nu zijn, en hij er bij iemand niet door komt dan houd ik alvast even de Apple Store app in de gaten :+

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 20:05
Zijn er eigenlijk al mensen die hun 14 (pro) bij Swappie hebben opgestuurd? Kan me haast niet voorstellen dat ze er nog 1000 euro voor geven...

Heb mijn 256GB in ieder geval even aangemeld, ik check vrijdag nog wel even of/waar beschikbaarheid is. Ander is het relatief goedkoop switchen van 14 pro naar 15 pro.

• elaho
Meer mensen bij Belsimpel besteld? Ik ben benieuwd of ze de iphones op donderdag versturen zodat je het op release dag hebt of datze ze op vrijdag pas gaan uitleveren.
elaho schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:21:
Meer mensen bij Belsimpel besteld? Ik ben benieuwd of ze de iphones op donderdag versturen zodat je het op release dag hebt of datze ze op vrijdag pas gaan uitleveren.
Afgelopen jaar heeft mijn vrouw daar besteld (en dit jaar weer overigens) en toestel ging inderdaad op donderdag op de post.

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:37

Cordon

Lievelings jankert

mprkooij schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:19:
Ohhhhhh als de autorisaties nu zijn, en hij er bij iemand niet door komt dan houd ik alvast even de Apple Store app in de gaten :+
Gelukkig is er een herkansing :9

• rmk_
THE_BASE schreef op zondag 17 september 2023 @ 08:30:
Net die aankoopbon gedownload via mijn persoonlijke pagina maar het het veld van serienummer staat leeg. -O-

• THE_BASE
  • Niet online
rmk_ schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:32:
[...]

Net die aankoopbon gedownload via mijn persoonlijke pagina maar het het veld van serienummer staat leeg. -O-
Bij iedereen nog hoor. Pas als je iPhone echt klaar staat voor verzending zie je die.

• Dennisweb
mprkooij schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:19:
Dat naast grijpen is wel een ding bij jou, he? Vorig jaar had je 'm ook niet bij launch, toch?

Dan moeten we je maar weer helpen. ;)

• elaho
@mprkooij was het vorig jaar niet mis gegaan met Budbee? Of was jij dat niet. Bij mij was het ook misgegaan met Bol.com en Budbee. Toestel kwijt/gejat. 🥹
elaho schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:46:
@mprkooij was het vorig jaar niet mis gegaan met Budbee? Of was jij dat niet. Bij mij was het ook misgegaan met Bol.com en Budbee. Toestel kwijt/gejat. 🥹
In 2021 was het pakketje van mijn vrouw (postNL) ook leeg gehaald.

Als je altijd die toestellen bezorgd van bijvoorbeeld belsimpel dan weet je precies hoe de doosjes eruit zien natuurlijk en pik je dat er zo uit.

• elaho
Ja ook al gebruiken ze een andere naam op verzend etiket. Ze worden alsnog gejat helaas.

@Donstil Heeft je vrouw toen wel nieuw toestel gekregen? Of deed men moeilijk?

[ Voor 32% gewijzigd door elaho op 17-09-2023 22:12 ]

• mprkooij
Dennisweb schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:40:
[...]

Dat naast grijpen is wel een ding bij jou, he? Vorig jaar had je 'm ook niet bij launch, toch?

Dan moeten we je maar weer helpen. ;)
Vorig jaar toch gelukt uiteindelijk :9 Dit jaar minder succes.

• Dennisweb
mprkooij schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:13:
[...]

Vorig jaar toch gelukt uiteindelijk :9 Dit jaar minder succes.
Welk toestel wil je hebben? Hou het wel weer even in de gaten dan. ;)
elaho schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:11:
Ja ook al gebruiken ze een andere naam op verzend etiket. Ze worden alsnog gejat helaas.

@Donstil Heeft je vrouw toen wel nieuw toestel gekregen? Of deed men moeilijk?
Ja ze had gelukkig voor een PostPunt gekozen, dat postpunt hat het pakket geweigerd omdat het leeg was.
Dus daarmee naar Belsimpel gegaan, die pakte het prima op maar had geen vervangend toestel voor haar natuurlijk.

Dus ze heeft toen was extra weekjes moeten wachten maar goed was niet anders.

• rmk_
Donstil schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:09:
[...]

In 2021 was het pakketje van mijn vrouw (postNL) ook leeg gehaald.

Als je altijd die toestellen bezorgd van bijvoorbeeld belsimpel dan weet je precies hoe de doosjes eruit zien natuurlijk en pik je dat er zo uit.
Ik werk op een Postnl punt. Eens in de zoveel tijd komt er een onverschillige knaap langs die wat wilt versturen. Wat wil hij dan precies versturen? Nieuwste iPhones en iWatches waar hij in handelt, hup zo in de originele verpakking zonder een extra doosje of iets eromheen om enigszins te verbergen wat er in zit. G'woon sticker erop en gaan. Maar het moet wel voor €1500 verzekerd verzonden worden.

Met mijn opmerking of het zo niet erg diefstal gevoelig is haalde hij zijn schouders op, er brandde geen licht. Uit medelijden voor de koper bied ik dan maar aan er een papiertje omheen te doen en in te pakken. ;(
rmk_ schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:44:
[...]

Ik werk op een Postnl punt. Eens in de zoveel tijd komt er een onverschillige knaap langs die wat wilt versturen. Wat wil hij dan precies versturen? Nieuwste iPhones en iWatches waar hij in handelt, hup zo in de originele verpakking zonder een extra doosje of iets eromheen om enigszins te verbergen wat er in zit. G'woon sticker erop en gaan. Maar het moet wel voor €1500 verzekerd verzonden worden.

Met mijn opmerking of het zo niet erg diefstal gevoelig is haalde hij zijn schouders op, er brandde geen licht. Uit medelijden voor de koper bied ik dan maar aan er een papiertje omheen te doen en in te pakken. ;(
Ja kan ook handel zijn he, je verstuurd een iPhone, verzekering erop, pakketje raakt kwijt en je hebt meer dan wat je ervoor betaald hebt.

• Froggle
rmk_ schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:44:
[...]

Sowieso jammer dat pakketdiensten het toestaan dat een pakket zonder iets eromheen verzonden mag worden. Zeker als het verzekerd wordt verzonden zou je als pakketdienst daar restricties op moeten leggen. Blijkbaar komt het minder dan 0,0001% voor dat hier mogelijk misbruik van wordt gemaakt (alleen rond iPhone releases), dus zal het 't niet waard zijn.

• mprkooij
Dennisweb schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:15:
[...]

Welk toestel wil je hebben? Hou het wel weer even in de gaten dan. ;)
De almighty iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium :)

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-11 19:49
Hier (Odido) nog steeds m’n oude abbo, nieuwe abbo staat er nog niet ( de knop om te verlengen is ook nog aanwezig). Wellicht morgen verandering? Ben benieuwd.

[ Voor 18% gewijzigd door DonRoger op 17-09-2023 23:55 ]

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:12
DonRoger schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:54:
Hier (Odido) nog steeds m’n oude abbo, nieuwe abbo staat er nog niet ( de knop om te verlengen is ook nog aanwezig). Wellicht morgen verandering? Ben benieuwd.
Nieuwe abonnement gaat pas in op het moment dat je het toestel ontvangen hebt, dus tot die tijd zal die er ook nog niet staan.

It's All In The "Mix"

• DonRoger
Mixpower schreef op maandag 18 september 2023 @ 00:16:
[...]

Nieuwe abonnement gaat pas in op het moment dat je het toestel ontvangen hebt, dus tot die tijd zal die er ook nog niet staan.
Maar in de bevestigingsmail stond:

“Ingangsdatum abonnement
Je verlenging gaat in op 16-09-2023”

En als ik de bestelstatus op de site van Odido wil checken staat er:

“We konden je bestelling niet vinden.
Zoek opnieuw”

[ Voor 15% gewijzigd door DonRoger op 18-09-2023 00:36 ]

• Mixpower
DonRoger schreef op maandag 18 september 2023 @ 00:33:
[...]

Maar in de bevestigingsmail stond:

“Ingangsdatum abonnement
Je verlenging gaat in op 16-09-2023”

En als ik de bestelstatus op de site van Odido wil checken staat er:

“We konden je bestelling niet vinden.
Zoek opnieuw”
Klopt dat staat er omdat dat een geautomatiseerd proces is, het systeem gaat er standaard van uit dat het toestel op voorraad is en de volgende dag geleverd word. Odido heeft mij verteld dat het abonnement echt pas ingaat als het toestel verstuurd/ontvangen is.

Als ik de bestelstatus check staat er dat het toestel niet op voorraad is, weet je zeker dat je de juiste gegevens hebt ingevuld? Ik had eerst ook verkeerde postcode en huisnummer ingevuld, maar aangezien ik hem nog op mijn moeders adres heb staan in verband met klantvoordeel moest ik die invullen. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Mixpower op 18-09-2023 00:47 ]

It's All In The "Mix"

• DonRoger
Mixpower schreef op maandag 18 september 2023 @ 00:45:
[...]

Klopt dat staat er omdat dat een geautomatiseerd proces is, het systeem gaat er standaard van uit dat het toestel op voorraad is en de volgende dag geleverd word. Odido heeft mij verteld dat het abonnement echt pas ingaat als het toestel verstuurd/ontvangen is.

Als ik de bestelstatus check staat er dat het toestel niet op voorraad is, weet je zeker dat je de juiste gegevens hebt ingevuld? Ik had eerst ook verkeerde postcode en huisnummer ingevuld, maar aangezien ik hem nog op mijn moeders adres heb staan in verband met klantvoordeel moest ik die invullen. :+
Bedankt voor de info, dat maakt ‘t wat duidelijker!

Jup, heb de informatie gewoon goed ingevuld, ook meermaals opnieuw gedaan met het zelfde resultaat, helaas. Misschien komt het omdat ik de telefoon in het weekend heb gereserveerd?

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:09
mprkooij schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:06:
[...]

De almighty iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium :)
Ik heb normaal elk jaar succes door in de ochtend van release vanaf 6:30 de winkelvoorraad van de Apple stores in de gaten te houden.

Dit jaar ben ik al wat eerder begonnen met af en toe de winkelvoorraad te bekijken omdat ik in de ochtend van release geen tijd heb en vanmiddag was de toestel van mijn keuze beschikbaar voor ophalen op release.

• Mixpower
DonRoger schreef op maandag 18 september 2023 @ 00:59:
[...]

Bedankt voor de info, dat maakt ‘t wat duidelijker!

Jup, heb de informatie gewoon goed ingevuld, ook meermaals opnieuw gedaan met het zelfde resultaat, helaas. Misschien komt het omdat ik de telefoon in het weekend heb gereserveerd?
Lijkt me sterk, het is een geautomatiseerd proces dus weekend of niet dat gaat gewoon door.
Zou morgen gewoon even bellen, ik heb namelijk na mijn betaling ook nog steeds geen bevestigingsmail gehad.

It's All In The "Mix"

• CallMeNuno
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
DonRoger schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:54:
Vrijdag en zaterdag gebeld met Odido omdat ik hetzelfde probleem had. Ze gaven steeds aan dat de order goed was binnengekomen en dat het kwam door een storing.
Gisteren weer gebeld, want na 50 uur wachten was ik er klaar mee en toen kreeg ik te horen dat zijn collega’s waarschijnlijk niet goed hadden gekeken want er stond niks gereserveerd op mijn telefoonnummer. De order bleek dus helemaal niet te bestaan. Ik had ‘m opnieuw moeten bestellen en ik kreeg de bevestiging binnen een minuut…

Naar levering op vrijdag kan ik waarschijnlijk wel gaan fluiten… als ik jou was zou ik ook maar even bellen…

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15:37
Had je wel een e-mail met bevestiging gehad met bestelnummer of die ook niet? Ik heb wel een mail met bestelnummer maar ik zie niks bij bestellingen of in de Odido app.

• 2TheMaxx
Echt gek wordt je ervan met die providers. Ik lees overal mensen met problemen. Hier bestelt bij KPN, het betreft een overstap. Het geld is al 3 dagen weg, en enkel 1 mailtje ontvangen zonder overzicht van de bestelling. Beter fixen ze het vandaag allemaal.

• arj1o1
  • Registratie: April 2011
  • Nu online
15 pro 128 black is inmiddels al in bezit van UPS en "On its way"
(Zoek op de UPS website met reference je ordernummer minus de laatste 2 cijfers).

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 22:18
Via deze link kun je bij Odido je bestelling bekijken: https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Ik heb om 14:11 een bevestiging van mijn bestelling gekregen van Odido (Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium). Op dit moment staat er via bovenstaande link:
Wachten op voorraad
De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.

Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.
Bij jullie ook deze melding? Kleine hoop op vrijdag aangezien mijn iPhone X vorige week kapot is gevallen...

Kan overigens niet inloggen bij Odidio op dit moment, krijg geen SMS met de code binnen...

• THE_BASE
  • Niet online
2TheMaxx schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:07:
Echt gek wordt je ervan met die providers. Ik lees overal mensen met problemen. Hier bestelt bij KPN, het betreft een overstap. Het geld is al 3 dagen weg, en enkel 1 mailtje ontvangen zonder overzicht van de bestelling. Beter fixen ze het vandaag allemaal.
Een beetje begrip blijft op zijn plaats. Ik heb twee bestellingen gedaan bij KPN en er zat 2 minuten tussen. In die twee minuten zit er tussen de ordernummers meer dan 10.000 orders verschil. Bij één provider. Je bent de enige niet die een nieuwe iPhone besteld. ;)

Het zal heus wel opgelost worden, je opmerking ‘beter fixen ze het vandaag allemaal’ komt nogal onvriendelijk over.

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
THE_BASE schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:30:
[...]

Een beetje begrip blijft op zijn plaats. Ik heb twee bestellingen gedaan bij KPN en er zat 2 minuten tussen. In die twee minuten zit er tussen de ordernummers meer dan 10.000 orders verschil. Bij één provider. Je bent de enige niet die een nieuwe iPhone besteld. ;)

Het zal heus wel opgelost worden, je opmerking ‘beter fixen ze het vandaag allemaal’ komt nogal onvriendelijk over.
Eens, het gaat zo hard met de orders. En zoals eerder gezegd ze kunnen niet de garantie bieden dat je hem vrijdag binnen hebt. So be it. Dan maar wat later binnen, dat is ook geen ramp 😉
Tenzij je een niet werkend toestel hebt zoals iemand hierboven. Dan kan ik me voorstellen dat het vervelend is.

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:20

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Hier afgelopen vrijdag een iPhone 15 besteld icm verlenging bij Vodafone.
Keuze gemaakt dat ik wil betalen via iDeal. Vervolgens is de bestelling geplaatst, maar wanneer moet ik nu betalen? Pas als ze verzenden?
Had verwacht een betalingsscherm te krijgen aan het einde van de bestelling :+
Psycho_Mantis schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:42:
Hier afgelopen vrijdag een iPhone 15 besteld icm verlenging bij Vodafone.
Keuze gemaakt dat ik wil betalen via iDeal. Vervolgens is de bestelling geplaatst, maar wanneer moet ik nu betalen? Pas als ze verzenden?
Had verwacht een betalingsscherm te krijgen aan het einde van de bestelling :+
Bij verlenging doet Voda het gewoon in de automatische incasso. De eerste volgende of bij de eerste van de nieuwe periode. Staat ergens in de kleine lettertjes van de mailtjes die je hebt ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 18-09-2023 08:45 ]

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Dennisdn schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:44:
[...]

Bij verlenging zit het gewoon in de automatische incasso. De eerste volgende of bij de eerste van de nieuwe periode. Staat ergens in de kleine lettertjes van de mailtjes die je hebt ontvangen.
Ok, niet heel handig. En slecht aangegeven dan.
Zulke bedragen heb ik meestal op m'n spaarrekening staan i.p.v. m'n betaalrekening. Daar krijg je mislukte incasso's van.

Maar goed, nu kan ik er rekening mee houden.

• DonRoger
CallMeNuno schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:54:
[...]

Vrijdag en zaterdag gebeld met Odido omdat ik hetzelfde probleem had. Ze gaven steeds aan dat de order goed was binnengekomen en dat het kwam door een storing.
Gisteren weer gebeld, want na 50 uur wachten was ik er klaar mee en toen kreeg ik te horen dat zijn collega’s waarschijnlijk niet goed hadden gekeken want er stond niks gereserveerd op mijn telefoonnummer. De order bleek dus helemaal niet te bestaan. Ik had ‘m opnieuw moeten bestellen en ik kreeg de bevestiging binnen een minuut…

Naar levering op vrijdag kan ik waarschijnlijk wel gaan fluiten… als ik jou was zou ik ook maar even bellen…
Pfff, wat een rotzooi... Had je bij de eerste keer (toen het fout ging) wel een bevestigingsmail binnen gekregen?
Psycho_Mantis schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:47:
[...]

Ok, niet heel handig. En slecht aangegeven dan.
Zulke bedragen heb ik meestal op m'n spaarrekening staan i.p.v. m'n betaalrekening. Daar krijg je mislukte incasso's van.

Maar goed, nu kan ik er rekening mee houden.
Zo staat het in mijn besteloverzicht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KcmhCQRe290UjTxV1WndkPjISa4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DDwiJdnrttVgAVJ8VjY94icT.jpg?f=user_large

• KenVerburg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:26

KenVerburg

Race-fan

Neem aan dat Vodafone net als KPN een paar dagen van tevoren een factuur stuurt waarna de incasso later volgt, dus tijd genoeg om extra geld op je betaalrekening te zetten.

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Dennisdn schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:53:
[...]

Zo staat het in mijn besteloverzicht:

[Afbeelding]
Ik zit n.a.v. je bericht in mijn besteloverzicht mail te kijken en ik zie daar inderdaad hetzelfde staan.

• Dennisweb
Las in het andere topic dat sommige mensen hun status gewijzigd is naar 'verzonden' bij Apple het geld ook al afgeschreven is.

Ondanks dat ik heel snel was met bestellen, is hier nog niets veranderd. De betaling is gereserveerd, maar niet afgeschreven. Dat lijkt mij te duiden op een latere avondlevering per Drop It, Hide It, Lose It. Die zijn hier sowieso altijd erg laat. ;)

• mprkooij
Zo te zien komen er toch weer wat modellen beschikbaar voor ophalen in de Apple Store's. Voor nu zijn de volgende Pro modellen even teruggekomen:

- iPhone 15 Pro, 512 GB, blauw titanium
- iPhone 15 Pro, 1 TB, blauw titanium
- iPhone 15 Pro, 1 TB, wit titanium
- iPhone 15 Pro, 512 GB, wit titanium
- iPhone 15 Pro, 512 GB, zwart titanium

• TinusXIII
talkatoo schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:18:
Via deze link kun je bij Odido je bestelling bekijken: https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Ik heb om 14:11 een bevestiging van mijn bestelling gekregen van Odido (Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Naturel Titanium). Op dit moment staat er via bovenstaande link:

[...]

Bij jullie ook deze melding? Kleine hoop op vrijdag aangezien mijn iPhone X vorige week kapot is gevallen...

Kan overigens niet inloggen bij Odidio op dit moment, krijg geen SMS met de code binnen...
bij mij vind ie geen bestelling op mijn naam of ordernummer. :'(

• 2TheMaxx
THE_BASE schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:30:
[...]

Begrijpelijk dat het heel erg druk is, en het was niet onvriendelijk bedoeld. Maar het is wel vervelend om niet te weten waar je aan toe bent. Je krijgt een order nummer en dan werkt de tracking functie niet. Maar met zoveel orders is het volkomen logisch dat het niet helemaal soepeltjes verloopt.

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:17
TinusXIII schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:17:
[...]
bij mij vind ie geen bestelling op mijn naam of ordernummer. :'(
Bij mijn bestelling van vrijdag vindt de site ook niets. Heb wel email met ordernummer.
Zojuist even gebeld met Odido, wel lange wachttijden, de medewerker zag de order in het systeem staan dus neem aan dat het wel goed gaat komen.

• CallMeNuno
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
DonRoger schreef op maandag 18 september 2023 @ 08:52:
[...]

Pfff, wat een rotzooi... Had je bij de eerste keer (toen het fout ging) wel een bevestigingsmail binnen gekregen?
Nee, ik had helemaal niks gekregen, maar omdat die vrouw van Odido aangaf dat het verder in het systeem stond (ze kon m’n gekozen telefoon opnoemen en al) gaf ik haar de voordeel van de twijfel. Uiteindelijk had ik maar gewoon voor de zekerheid 2x moeten bestellen…

• DonRoger
CallMeNuno schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:23:
[...]

Nee, ik had helemaal niks gekregen, maar omdat die vrouw van Odido aangaf dat het verder in het systeem stond (ze kon m’n gekozen telefoon opnoemen en al) gaf ik haar de voordeel van de twijfel. Uiteindelijk had ik maar gewoon voor de zekerheid 2x moeten bestellen…
Wow lekker zeg... Ik heb wel een mail gekregen, maar bij de bestelstatus staat dat ze de bestelling niet kunnen vinden. Dus ik ga ze toch maar even bellen.

• TinusXIII
edebee schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:23:
[...]

Bij mijn bestelling van vrijdag vindt de site ook niets. Heb wel email met ordernummer.
Zojuist even gebeld met Odido, wel lange wachttijden, de medewerker zag de order in het systeem staan dus neem aan dat het wel goed gaat komen.
Ik heb even een DM gestuurd naar Odido. Even afwachten inderdaad. Hopelijk kan ik ‘m ophalen vrijdag
Pagina: 1 ... 216 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.