Voor de mensen die bij Vodafone hebben besteld hebben jullie inmiddels een bevestiging gekregen. Mijn bestelling word sinds 14:30 verwerkt? Ik heb alleen een besteloverzicht en dat linkje dat ik akkoord moest gaan maar verder geen bevestiging. Als ik op de app de status van mijn bestelling wil kijken krijg ik een error?
Ja krijg ook een error als ik de bestelling wil volgen. Denk dat ze alles even op een rijtje moeten zetten met die chaos van vanmiddag en alle bestellingen. Hij staat tussen mijn bestellingen in de app dus heb er vertrouwen in dat het goed komt.Sherwoods schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 22:42:
Voor de mensen die bij Vodafone hebben besteld hebben jullie inmiddels een bevestiging gekregen. Mijn bestelling word sinds 14:30 verwerkt? Ik heb alleen een besteloverzicht en dat linkje dat ik akkoord moest gaan maar verder geen bevestiging. Als ik op de app de status van mijn bestelling wil kijken krijg ik een error?
Statz87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 22:55:
[...]
Ja toch? en heb je wel een bestelbevestiging?
Ja krijg ook een error als ik de bestelling wil volgen. Denk dat ze alles even op een rijtje moeten zetten met die chaos van vanmiddag en alle bestellingen. Hij staat tussen mijn bestellingen in de app dus heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Yes 3 mailtjes totaal.
Bevestiging van de bestelling
Samenvatting van de overeenkomst
En besteloverzicht.
Statz87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:17:
[...]
Raar ik heb dat niet, 2 mailtjes alleen maar geen bevestiging. En op de app staat dat het wordt verwerkt. En als ik erop druk krijg ik een error.
Yes 3 mailtjes totaal.
En besteloverzicht.
Raar ik heb dat niet, 2 mailtjes alleen maar geen bevestiging. En op de app staat dat het wordt verwerkt. En als ik erop druk krijg ik een error.
Statz87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:17:
[...]
Yes 3 mailtjes totaal.
En besteloverzicht.
Snap er nog steeds niets van. Besteld bij Odido en ik heb enkel een SMS gehad dat het toestel niet op voorraad is.
Bestelling invoeren op de website geeft een foutmelding. Hoe moeilijk kan dit nou allemaal zijn? Emails sturen of een werkende website mag je in 2023 toch wel verwachten?
Bestelling invoeren op de website geeft een foutmelding. Hoe moeilijk kan dit nou allemaal zijn? Emails sturen of een werkende website mag je in 2023 toch wel verwachten?
Have you tried turning it off and on again?
Ik heb onder een steen gelegen, maar officiële release van Apple is denk ik 22?
Ben er bang voor of Amazon, laat besteld, dan wel de 24ste levert.
Wat zijn de ervaringen met Amazon?
Heb normaal Apple om 10:00…
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Yep. Apple gaat vanaf 22 september uitleveren. Hoe dat met Amazon zit, weet ik niet. En tegenwoordig doet Apple de pre-ordering om 14:00.Famous schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:31:
Dan is het net als vorig jaar het systeem over belast. Ik zou morgen even bellen of de bestelling wel goed is door gekomen of is blijven hangen in het systeem.Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:27:
Snap er nog steeds niets van. Besteld bij Odido en ik heb enkel een SMS gehad dat het toestel niet op voorraad is.
Nice, vaak verschuift die datum niet en daarom staat er 25 sept maar als je dit ziet dan moet 22 sept wel goed komen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
14:00 inderdaad!Dennisweb schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:38:
[...]
Yep. Apple gaat vanaf 22 september uitleveren. Hoe dat met Amazon zit, weet ik niet. En tegenwoordig doet Apple de pre-ordering om 14:00.
Ik had besteld om 18:34
Keep you posted
Iemand ervaringen met uitlevering vanuit mobiel.nl? Ik heb hem daar zojuist besteld en ze geven aan hem te kunnen leveren 22 september, daarna kan ik niet ivm een lange vakantie.
Ah joh 18:34 zit ook een 4 in, dat komt wel goedFamous schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 00:07:
[...]
14:00 inderdaad!
Ik had besteld om 18:34
Keep you posted
Zou er niet op rekenen, mobiel had als ik mij goed herinner afgelopen jaar helemaal niets.This-is-life schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 00:28:
Iemand ervaringen met uitlevering vanuit mobiel.nl? Ik heb hem daar zojuist besteld en ze geven aan hem te kunnen leveren 22 september, daarna kan ik niet ivm een lange vakantie.
4 jaar geleden daar besteld, ook met bevestiging voor launch (en paar minuten na 14:00), kwamen afspraken niet na, dag voor launch niets verstuurd, toestellen waren er niet etc.
Vrijdag om 22:40 besteld bij KPN en kreeg een mailtje dat omdat ik tijdens de voorverkoop het toestel heb besteld ik 1 van de eersten ben die 'm geleverd gaat krijgen. Ik ben benieuwd. MP versie in natural.
I don’t get my hopes up. Maar we zullen zien.Donstil schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:53:
[...]
Nice, vaak verschuift die datum niet en daarom staat er 25 sept maar als je dit ziet dan moet 22 sept wel goed komen
/edit: weet overigens 99.99% zeker dat tijdens het bestellen er ook gewoon 22 september als leverdatum stond. En ineens na afronden stond er. 25 september. Dat vond ik al opmerkelijk.
En nu alle eerste orders op Preparing to Ship staan, inclusief die van mij…
[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 16-09-2023 06:05 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik kom em vorig jaar op release dag afhalen. Het gros kreeg em op 1 dag na release omdat ze zelf pas hun bestelling op release dag binnen kregen. Ik begreep dat ze hun toestellen van de providers krijgen en niet direct van apple. Dus ik zou uitgaan van 23 september.This-is-life schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 00:28:
Ik krijg om 14.15 vrijwel meteen 2 verschillende mailtjes: 1 bevestiging van bestelling en 1 met de samenvatting-overeenkomst. Die waren er al voordat het scherm uberhaupt aangaf dat het was gelukt. De mail met het defenitieve besteloverzicht ontving ik pas in de avond.Sherwoods schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 22:42:
Maar ik zie nu dat Vodafone nog steeds alle modellen aanbiedt onder de noemer preorder. Ze lijken dus geen rekening te houden met hoeveel ze verwachten. Of ze verwachten er heel veel.....
Op de Voda-site nu wel de grappige situatie van een dure 14 en goedkopere 15.... Als je nu een nieuw toestel wilt bestellen zit er maar 20 euro verschil tussen een 14Pro en een 15Pro...
[ Voor 20% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2023 07:10 ]
Ik begin steeds meer spijt te krijgen dat ik een pre order bij Amazon heb geplaatst om 6% te besparen. Krijg totaal geen duidelijkheid wanneer er eventueel een verzenddatum bekend is.
Dat weten ze waarschijnlijk zelf ook nog niet
Nog steeds niet van mijn ABN AMRO credit card afgeschreven. Is de bestelling nu wel gelukt ondanks bevestigingsmail Apple?
Je zou een reservering moeten kunnen zien van 0 euro. De echte afschrijving vindt plaats zodra ze je adres op het doosje hebben geplakt. Woensdag of donderdag (als je bij de eerste zit).SAICRJMPM schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:26:
Nog steeds niet van mijn ABN AMRO credit card afgeschreven. Is de bestelling nu wel gelukt ondanks bevestigingsmail Apple?
[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2023 07:30 ]
Dat gebeurt pas volgende week woensdag of donderdag. Tot die tijd is het een reservering.SAICRJMPM schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:26:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geen ervaring met Amazon mbt iPhone release maar wel met wekelijks bestellingen. Bij ons wordt alles door dhl geleverd en dat is in de regio Arnhem gewoon ronduit slecht. 50% van de bestellingen zijn we thuis en hebben ze ons gemistFamous schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:31:
Grappig, hier Arnhem-Zuid. Het is sinds het bestaan van DHL nog nóóit goed gegaan.Blekkienl schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:33:
[...]
dat is in de regio Arnhem gewoon ronduit slecht. 50% van de bestellingen zijn we thuis en hebben ze ons gemist
Zelfs bezorgen in hun eigen afhaalkluizen lukt D(uurt) H(eel) L(ang) niet.
Ze bouwen een nieuwe hub bij Velperbroek, wellicht gaat het dan beter.
https://www.dhlparcel.nl/...cityhub-voor-regio-arnhem
[ Voor 20% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2023 07:36 ]
Ik heb hier trouwens een reservering van het volledige bedrag.Dennisdn schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:28:
[...]
Je zou een reservering moeten kunnen zien van 0 euro. De echte afschrijving vindt plaats zodra ze je adres op het doosje hebben geplakt. Woensdag of donderdag (als je bij de eerste zit).
Dan zijn ze al erg druk, want bij mij is de reservering van 0 er af en is het echte bedrag al geïncasseerdDennisdn schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:28:
[...]
Je zou een reservering moeten kunnen zien van 0 euro. De echte afschrijving vindt plaats zodra ze je adres op het doosje hebben geplakt. Woensdag of donderdag (als je bij de eerste zit).
Voor het eerst besteld via Belsimpel niet rechtstreeks via Odido. Zijn er mensen die ervaring hebben met IPhone Launch en Belsimpel?
Grappig al die verschillende ervaringen. Hier ook regio Arnhem en ik zou geen andere bezorger willen. Pakketjes komen altijd netjes aan en de bezorger weet ook dat wanneer wij niet open doen hij het in de achtertuin kan leggen. Dat zou ik met een iPhone niet adviseren maar dan nog 😉Dennisdn schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:34:
[...]
Grappig, hier Arnhem-Zuid. Het is sinds het bestaan van DHL nog nóóit goed gegaan.
Zelfs bezorgen in hun eigen afhaalkluizen lukt D(uurt) H(eel) L(ang) niet.
Ze bouwen een nieuwe hub bij Velperbroek, wellicht gaat het dan beter.
https://www.dhlparcel.nl/...cityhub-voor-regio-arnhem
[ Voor 4% gewijzigd door Beun op 16-09-2023 08:22 ]
Ik heb nog even gekeken of de opvolger van Tele2 nog een leuke aanbieding had, maar helaas zijn de mooie aanbiedingen met 1 maand abonnement niet meer beschikbaar bij Obobitoko.
Ik heb hem ook via Belsimpel besteld. Met de iPhone 13 Pro ging dat goed en had ik hem op de juiste dag binnen.elaho schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:21:
Voor het eerst besteld via Belsimpel niet rechtstreeks via Odido. Zijn er mensen die ervaring hebben met IPhone Launch en Belsimpel?
Ik heb om 14:00 bij Odido besteld en nog steeds geen bevestigingsmail. De vrouw aan de telefoon gaf aan dat de bestelling wel goed was doorgekomen, dus je zou eventueel kunnen bellen.Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:27:
Ik heb alleen geen sms gehad met dat er geen iPhones meer op voorraad zijn dus dat geeft mij dan wel weer een goed gevoel, maar voor jou ben ik dan wel weer bang…
Same, belangrijker is “toestel is gereserveerd”, wat zou inhouden dat er daadwerkelijk dibs is op eentje op releasedag.rmk_ schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 01:19:
Vrijdag om 22:40 besteld bij KPN en kreeg een mailtje dat omdat ik tijdens de voorverkoop het toestel heb besteld ik 1 van de eersten ben die 'm geleverd gaat krijgen. Ik ben benieuwd. MP versie in natural.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
2 jaar geleden zat ik buiten op een stoel te wachten voor UPS, komt aanrijden, vraagt ‘wacht je op je iphone?’ Ja, geeft iPhone’s en rijdt wegBeun schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:22:
[...]
Grappig al die verschillende ervaringen. Hier ook regio Arnhem en ik zou geen andere bezorger willen. Pakketjes komen altijd netjes aan en de bezorger weet ook dat wanneer wij niet open doen hij het in de achtertuin kan leggen. Dat zou ik met een iPhone niet adviseren maar dan nog 😉

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Is dat niet gewoon een standaard mailtje?rmk_ schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 01:19:
Filter bestellingen -> ‘iPhone 15*’ -> stuur mail
[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 16-09-2023 08:27 ]
Hier ook nu de Ultra 2, dinsdag besteld en de 15 Pro Max, gisteren besteld beide van mijn CC. Staat nog reservering maar het bedrag is wel in mindering van mijn limiet. Beide worden de 22e geleverd. Lekker man!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Kan ik mijn bestelling van de pro max bij apple laten veranderen van verzenden naar ophalen ?
Kan niks vinden online.
Kan niks vinden online.
Bij mij stond er ‘je nieuwe iPhone is gereserveerd’. Ik weet niet of je diezelfde e-mail hebt ontvangen?rmk_ schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 01:19:
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Nee, zijn 2 hele andere bestellingen. Je moet tijdens bestellen de store en tijd kiezen, dan wordt tijd en toestel van die voorraad gereserveerd.Grandisimo schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:38:
Kan ik mijn bestelling van de pro max bij apple laten veranderen van verzenden naar ophalen ?
Kan niks vinden online.
Bezorgen via centraal magazijn.
Bij mij staat iets anders in de status van mijn bestelling:rmk_ schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 01:19:
:strip_exif()/f/image/nr1naNGavY2QWlTTzA4F63cK.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus niets over dat ik tijdens de voorverkoop heb besteld en dat ik 1 van de eersten ben die ‘m geleverd gaat krijgen. Ik heb op vrijdag om 14:01 uur besteld i.cm. KPN verlenging en ontving de orderbevestiging om 14:04 uur in de mail.
Oh, dat is inderdaad niet prettig.. misschien zit het verschil in de bezorging? Laat ‘m naar de Odido winkel verzenden.CallMeNuno schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:25:
[...]
Ik heb om 14:00 bij Odido besteld en nog steeds geen bevestigingsmail. De vrouw aan de telefoon gaf aan dat de bestelling wel goed was doorgekomen, dus je zou eventueel kunnen bellen.
Ik heb alleen geen sms gehad met dat er geen iPhones meer op voorraad zijn dus dat geeft mij dan wel weer een goed gevoel, maar voor jou ben ik dan wel weer bang…
Ik heb in de sheet de transporteurs en de verzenddatum bij iedereen er uit gegooid. Verzenddatum is NIET de verwachte leverdatum maar de datum waarop je de verzendbevestiging hebt ontvangen! Koerier weten we pas gelijktijdig met die mail ondanks dat de kans groot is dat het gewoon de ‘standaard’ transporteur is.
Ik ben toch ook maar overstag gegaan ook al had ik nog de 13 pro max, kan ik eindelijk eens lightning kabeltje eruit doen.
Mijn normale Ipad van vorig jaar had ook al usb-c, en de macbook m1 ook dus nu iphone ook eindelijk.
En ja goed krijg nu toch nog meeste geld er voor terug, 15 pro max 256gb kost mij nu 899
.
Ik ben voor de witte gegaan tenminste nog een beetje kleurig, de andere kleuren zo donker en grauw(Vond mijn blauwe 13 pro max ook juist zo mooi licht).
Mijn normale Ipad van vorig jaar had ook al usb-c, en de macbook m1 ook dus nu iphone ook eindelijk.
En ja goed krijg nu toch nog meeste geld er voor terug, 15 pro max 256gb kost mij nu 899
Ik ben voor de witte gegaan tenminste nog een beetje kleurig, de andere kleuren zo donker en grauw(Vond mijn blauwe 13 pro max ook juist zo mooi licht).
[ Voor 19% gewijzigd door Carlos0_0 op 16-09-2023 09:28 ]
Bij mij staat er dit:alvani schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:57:
[...]
Bij mij staat iets anders in de status van mijn bestelling:
[Afbeelding]
Dus niets over dat ik tijdens de voorverkoop heb besteld en dat ik 1 van de eersten ben die ‘m geleverd gaat krijgen. Ik heb op vrijdag om 14:01 uur besteld i.cm. KPN verlenging en ontving de orderbevestiging om 14:04 uur in de mail.
Dacht dat dat nog niet veel betekende, maar je kan dus ook jouw tekst hebben. Dit klinkt wat positiever.Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Natural Titanium met bestelnummer goed ontvangen. Omdat u dit nieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro 5G 128GB, Natural Titanium leverbaar is, bellen wij u voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte.
Ik dacht anders dat het gewoon een standaard tekstje was als stemmingmakerij vandaar dat ik benieuwd ben.
Als die volgende week niet levert wegens gebrek aan voorraad wanneer horen we dan weer wat?
Ik zit er niet op te springen hoor maar mijn 6s takelt de laatste tijd wel heel erg af. 🥲
Als die volgende week niet levert wegens gebrek aan voorraad wanneer horen we dan weer wat?
Ik zit er niet op te springen hoor maar mijn 6s takelt de laatste tijd wel heel erg af. 🥲
Verwacht woensdag of donderdag een bericht of je hem gaat ontvangen. Daarna zal je iets horen behalve ‘we leveren zo snel mogelijk’. Pas als je de Track&Trace hebt weet je dat je hem gaat ontvangen.rmk_ schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:30:
Ik dacht anders dat het gewoon een standaard tekstje was als stemmingmakerij vandaar dat ik benieuwd ben.
Shit zooi, was er een 15 PM naturel 256Gb afhalen Apple Store Leidseplein, ik snel Cc invoeren etc.. ophaalafspraak weg. Waarom reserveren ze dat. Jet even een aantal minuten?
Reem0nN schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:45:
Shit zooi, was er een 15 PM naturel 256Gb afhalen Apple Store Leidseplein, ik snel Cc invoeren etc.. ophaalafspraak weg. Waarom reserveren ze dat niet even een aantal minuten?
Die heb ik waarschijnlijk gekaaptReem0nN schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:45:
Shit zooi, was er een 15 PM naturel 256Gb afhalen Apple Store Leidseplein, ik snel Cc invoeren etc.. ophaalafspraak weg. Waarom reserveren ze dat. Jet even een aantal minuten?
Balen, was boodschappen doen en toen zag ik het toevallig, ik snel langs de weg stoppen om het af te ronden. Naja dan maar wachten op de volgende.dcell schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:47:
[...]
Die heb ik waarschijnlijk gekaaptIk moest ook alles opnieuw invullen.
Hou het af en toe in de gaten. Vanochtend was er ook een blauwe variant 256GB PM beschikbaar en de blauwe 512GB PM verschijnt ook af en toe.Reem0nN schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:48:
[...]
Balen, was boodschappen doen en toen zag ik het toevallig, ik snel langs de weg stoppen om het af te ronden. Naja dan maar wachten op de volgende.
Er ziit best wel een kans in dat de 256GB PM Naturel weer voor afhaal beschikbaar komt de komende dagen.
haha KPN houdt het spannendKartmans1 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 09:17:
[...]
Bij mij staat er dit:
[...]
Dacht dat dat nog niet veel betekende, maar je kan dus ook jouw tekst hebben. Dit klinkt wat positiever.
Bij mij staat er, iets over 14:00 besteld, het volgende
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Blue Titanium leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.
Ja heb echt enkel m’n pijlen gericht op de PM Naturel 256GB. Ik heb alleen niet echt de mogelijkheid om het constant in de gaten te houden. Puppy, newborn, werk. Dus zou dan toevallig er tegen aan moeten lopen zoals net.dcell schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:53:
[...]
Hou het af en toe in de gaten. Vanochtend was er ook een blauwe variant 256GB PM beschikbaar en de blauwe 512GB PM verschijnt ook af en toe.
Er ziit best wel een kans in dat de 256GB PM Naturel weer voor afhaal beschikbaar komt de komende dagen.
duurde bij mij, net zoals zovelen, een eeuwigheid via de app om een bestelling te plaatsen; uiteindelijk maar via de site gedaan rond 1420u voor een clearcase,poweradapter en een mooie blauwe 512 pro max.
gewoon via iDeal kunnen betalen en verwerkt.
levering staat voorlopig op 25-27 voor de telefoon. wat niet super erg is voor een kantoor levering; maar toch benieuwd of het naar vrijdag a.s. gaat. we wachten ongeduldig af
levering staat voorlopig op 25-27 voor de telefoon. wat niet super erg is voor een kantoor levering; maar toch benieuwd of het naar vrijdag a.s. gaat. we wachten ongeduldig af
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Wat is je status van bestelling? Mijne staat op 25 september maar heeft al wel sinds gisteren de status: Verzending wordt voorbereid.Dawn schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:24:
duurde bij mij, net zoals zovelen, een eeuwigheid via de app om een bestelling te plaatsen; uiteindelijk maar via de site gedaan rond 1420u voor een clearcase,poweradapter en een mooie blauwe 512 pro max.
Hier ook besteld bij Odido. Gister (15-9) om 14:10. Tot zover nog geen bevestiging mail of betaal link ontvangen. Wel een order nummer (screenshot) tijdens het bestellen.CallMeNuno schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:25:
[...]
Ik heb om 14:00 bij Odido besteld en nog steeds geen bevestigingsmail. De vrouw aan de telefoon gaf aan dat de bestelling wel goed was doorgekomen, dus je zou eventueel kunnen bellen.
Net gesproken met Odido (wachttijd is circa 15 min) en ze kunnen bevestigen dat mijn order wel zichtbaar is en nog verwerkt door het systeem moet worden. Daarnaast gaf ze aan dat het kan gebeuren dat een nieuwe order wel gelijk binnenkomt. Er lijkt een flinke backlog te zijn welke nog verwerkt dient te worden.
Advies is om tot na het weekend te wachten. En ma of di aan de bel te trekken als er geen bevestiging komt.
Edit: inmiddels 16/9 om 18:13 bevestiging ontvangen. Nu wachten tot hij klaar ligt in de winkel.
[ Voor 4% gewijzigd door WouTer14 op 16-09-2023 18:26 ]
Bij mij staat nog steeds het volgende:alvani schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 08:57:
[...]
Bij mij staat iets anders in de status van mijn bestelling:
[Afbeelding]
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 15 Pro 5G 256GB, Blue Titanium goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 15 Pro 5G 256GB, Blue Titanium leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.
Als ik nu op de Apple site kijk wordt je telefoon pas verwacht medio november zou je 'm nu bestellen. Misschien dat je 'm dan nog voor Sinterklaas hebt.
Bestelling bij Odido:
Ik heb om 14:20 ongeveer besteld.De telefoon die je hebt besteld is nu niet op voorraad. Of nog niet aan je bestelling gekoppeld. Je krijgt een e-mail van onze bezorger als alles klaarligt. Hierin lees je alles over de bezorging. We houden je op de hoogte.
Je bestelling duurt wat langer dan verwacht. Op dit moment zijn sommige telefoons moeilijker leverbaar. We weten niet precies wanneer, maar doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.
toestel staat nog op 'wordt verwerkt', de accessoires op voorbereid.Rivanov schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:43:
[...]
Wat is je status van bestelling? Mijne staat op 25 september maar heeft al wel sinds gisteren de status: Verzending wordt voorbereid.
dit laatste was wel de verwachting overigens; dat de accessoires sneller zouden komen.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Degene die nog een blauwe 15 PM 256GB zoeken, met leverdatum 24/25 https://www.amazon.nl/gp/...in_title_s00?ie=UTF8&th=1
Waarom melden het andere dan wel dat ze het van hun credit card zien? En reserveringen zie ik normaal wel vermeldt.Rivanov schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:32:
[...]
Dat gebeurt pas volgende week woensdag of donderdag. Tot die tijd is het een reservering.
CORRECTIE: ik zie inderdaad een reservering van 0 EUR
[ Voor 7% gewijzigd door SAICRJMPM op 16-09-2023 12:14 ]
Ik zie een reservering van het hele bedrag. Jammer dat DHL en UPS niet uitleveren op basis van wanneer je besteld hebt. Anders had ik hem vrijdag al heel vroeg gehad.SAICRJMPM schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 12:12:
[...]
Waarom melden het andere dan wel dat ze het van hun credit card zien? En reserveringen zie ik normaal wel vermeldt.
CORRECTIE: ik zie inderdaad een reservering van 0 EUR
Zojuist de 15 max pro zwart besteld bij kpn.
Melding dat hij is gereserveerd. Twijfelde heel lang over naturel, mooie kleur maar denk dat hij toch iets te naturel is en meer richting geel, beige, goud is qua kleur. De zwarte blijft de veilige keuze en zo te zien is naturel heel populair. Benieuwd wanneer ik hem geleverd ga krijgen. Heb geen melding gehad dat hij niet op voorraad is zoals eerdere melding in dit topic. Alleen dat hij is gereserveerd en dat ik 1 van de eerste ben die hem krijgt. Kom van een iphone xs
Melding dat hij is gereserveerd. Twijfelde heel lang over naturel, mooie kleur maar denk dat hij toch iets te naturel is en meer richting geel, beige, goud is qua kleur. De zwarte blijft de veilige keuze en zo te zien is naturel heel populair. Benieuwd wanneer ik hem geleverd ga krijgen. Heb geen melding gehad dat hij niet op voorraad is zoals eerdere melding in dit topic. Alleen dat hij is gereserveerd en dat ik 1 van de eerste ben die hem krijgt. Kom van een iphone xs
Ik heb in Arnhem gewoond, eigenlijk nooit dat probleem gehad.Blekkienl schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:33:
[...]
Geen ervaring met Amazon mbt iPhone release maar wel met wekelijks bestellingen. Bij ons wordt alles door dhl geleverd en dat is in de regio Arnhem gewoon ronduit slecht. 50% van de bestellingen zijn we thuis en hebben ze ons gemist
Nu woon ik paar km verderop, daar willen ze maar al te graag leveren
Pakketje die bij de voordeur staat bijvoorbeeld

Ja heb ook nog steeds de error en word verwerkt.Sherwoods schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:21:
[...]
Ik wacht rustig af joh. Merk vrijdag wel of die geleverd word ja of nee 🤷🏻♂️
Oke, dat geeft mij extra goede hoop dat mijn "25 september levering" alsnog de 22e gaat binnenkomen.Dawn schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:57:
[...]
toestel staat nog op 'wordt verwerkt', de accessoires op voorbereid.
dit laatste was wel de verwachting overigens; dat de accessoires sneller zouden komen.
Want klaarblijkelijk staan dus niet alle 25 september leveringen op Verzending wordt voorbereid.
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 16-09-2023 13:46 ]
Iemand al iets vernomen van Vodafone.
Na de bestelling van gisteren.
Net bij Amazon voor levering iPhone 15 Pro Max 512GB naturel titanium kunnen bestellen met levering 24-25 september. Wilde eigenlijk 256GB maar leverdatum is onbekend.
Besteld via Amazon (15PM natural 256gb) omdat Apple niet meewerkte, maar er staat bij mij nog steeds delivery date pending. Ik heb er een hard hoofd in dat hij tijdig wordt geleverd.
Die had ik ook besteld met delivery date pending, DUs nu net maar de 512GB versie besteld, die had in ene levering 24/25VeeGee schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 14:15:
Besteld via Amazon (15PM natural 256gb) omdat Apple niet meewerkte, maar er staat bij mij nog steeds delivery date pending. Ik heb er een hard hoofd in dat hij tijdig wordt geleverd.
Dank, besteldReem0nN schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 12:04:
Degene die nog een blauwe 15 PM 256GB zoeken, met leverdatum 24/25 https://www.amazon.nl/gp/...in_title_s00?ie=UTF8&th=1
Vroeger kreeg ik soms wanneer ik de nieuwe iphone bestelde via de online apple store, een ups tracking code waarmee ik de iphone dagen op voorhand vanuit china al kon volgen.
Maar de laatste jaren is de tracking gewoon telkens vanuit Eindhoven te volgen.
Misschien omdat ze nu per schip komen? weet het niet zeker natuurlijk maar ze waren er wel heel trots op tijdens de keynote.Marc19700 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:16:
Vroeger kreeg ik soms wanneer ik de nieuwe iphone bestelde via de online apple store, een ups tracking code waarmee ik de iphone dagen op voorhand vanuit china al kon volgen.
In de US hebben ze allemaal al UPS trackings.Sinan10 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 15:27:
[...]
Misschien omdat ze nu per schip komen? weet het niet zeker natuurlijk maar ze waren er wel heel trots op tijdens de keynote.
Hoelaat had je besteld/betaald? En je definitieve bestelbevestiging? Ik heb geen sms gekregen.
Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:27:
Om 14:03 en heb nog niets betaald. Ik heb geselecteerd voor ophalen in de winkel en denk dat ik daar ter plekke moet betalen.NanaNoura schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:10:
Hoelaat had je besteld/betaald? En je definitieve bestelbevestiging? Ik heb geen sms gekregen.
[...]
Volgens mij zit het verschil in communicatie bij bezorgen/ophalen. Vandaar dat ik het zo onduidelijk vind.
SMS die ik kreeg:
Beste,
Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!
Met vriendelijke groet,
Odido Shop
Afgezien van de 3 mailtjes van gister niet.CrutzZz schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 14:10:
Iemand al iets vernomen van Vodafone.
Ik heb een standaard 'vertragingsmailtje' gehad die er geenr ekening mee houd dat het een preorder is 
Beste Dhr. Geronimous,
Nog even geduld! Je toestel staat nog niet klaar om te verzenden maar we doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen.
We houden je per sms op de hoogte over het verwachte levermoment en we zullen contact met je opnemen voor een bezorgafspraak. Voor meer informatie over levertijden zie: www.vodafone.nl/act/levertijd.
Bedankt voor je geduld!
Met vriendelijke groet,
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik heb per ongeluk 2x dubbel besteld 😅Statz87 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:29:
[...]
Afgezien van de 3 mailtjes van gister niet.
2x voor mij en 2x voor vriendin.
Ik ben benieuwd hoe het gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door CrutzZz op 16-09-2023 17:32 ]
Hahaha zo dan! Straks 4 abbo’s joh. Extra bereikbaar.CrutzZz schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:32:
[...]
Ik heb per ongeluk 2x dubbel besteld 😅
2x voor mij en 2x voor vriendin.
Ik ben benieuwd hoe het gaat.
Die heb ik inmiddels ook binnen indd.Geronimous schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:44:
Ik heb een standaard 'vertragingsmailtje' gehad die er geenr ekening mee houd dat het een preorder is![]()
[...]
Gister om 14:11 een iPhone Pro Max 256GB blauw besteld bij KPN icm een nieuw abonnement. Afgezien van 11 (ja elf!) keer het volgende mailtje nog niets vernomen.
Ook als ik zoek op bestelnunmer/postcode staat er al meer dan een dag het volgende:We hebben je bestelling ontvangen.
Je ontvangt van ons binnen 1 dag een e-mail met het overzicht van je bestelling. Tot die tijd hoef je niets te doen.
Ik hoop maar dat alles goed gegaan is. Wacht het nog wel even af en anders van de week maar even bellen.Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Hier exact hetzelfde alleen met 8x de bevestiging.WybWyb schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:20:
Gister om 14:11 een iPhone Pro Max 256GB blauw besteld bij KPN icm een nieuw abonnement. Afgezien van 11 (ja elf!) keer het volgende mailtje nog niets vernomen.
[...]
Ook als ik zoek op bestelnunmer/postcode staat er al meer dan een dag het volgende:
[...]
Ik hoop maar dat alles goed gegaan is. Wacht het nog wel even af en anders van de week maar even bellen.
Hopen dat het goed is gegaan, zo niet dan duurt de voorpret alleen maar langer joh
Ik neem aan dat Vodafone dat wel inziet dat het fout is gegaan.Statz87 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:05:
[...]
Hahaha zo dan! Straks 4 abbo’s joh. Extra bereikbaar.
Ja tuurlijk! Zou even een chatberichtje sturen via de app. Reageren altijd redelijk snel wel.CrutzZz schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:35:
[...]
Ik neem aan dat Vodafone dat wel inziet dat het fout is gegaan.
Nou. Bij de app reageren ze niet snel.Statz87 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:00:
[...]
Ja tuurlijk! Zou even een chatberichtje sturen via de app. Reageren altijd redelijk snel wel.
Heb nooit langer dan een half uur hoeven te wachten. Zelfs midden in de nacht kreeg ik reactie 😂
Gisteren bericht gestuurd. Tot nu toe nog niks ontvangen.Statz87 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:17:
[...]
Heb nooit langer dan een half uur hoeven te wachten. Zelfs midden in de nacht kreeg ik reactie 😂
Hier ook via Odido gekozen voor ophalen in de winkel. Moet ook betalen bij ophalen (kan me niet herinneren dat ik een andere optie kreeg), maar ik heb geen sms ontvangen. Daardoor ben ik nu (hoe rot het wellicht is voor jou) optimistisch over levering vrijdag.Gr4mpyC3t schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 16:23:
[...]
Om 14:03 en heb nog niets betaald. Ik heb geselecteerd voor ophalen in de winkel en denk dat ik daar ter plekke moet betalen.
Volgens mij zit het verschil in communicatie bij bezorgen/ophalen. Vandaar dat ik het zo onduidelijk vind.
SMS die ik kreeg:
[...]
Ah joh, we zien het wel. Hoop voor jou dat je ‘m vrijdag hebt dan!eno_W schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:19:
[...]
Hier ook via Odido gekozen voor ophalen in de winkel. Moet ook betalen bij ophalen (kan me niet herinneren dat ik een andere optie kreeg), maar ik heb geen sms ontvangen. Daardoor ben ik nu (hoe rot het wellicht is voor jou) optimistisch over levering vrijdag.
Zie je al wel in de app/website je order terug? Volgens Odido mag ik nog steeds verlengen..
Ik zal zo eens kijken. Ik heb de verlenging van m’n partner mogen misbruiken, maar nu moet ik, door de inlog met sms code, hem steeds lastig vallen voor updates :-D.Gr4mpyC3t schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:21:
[...]
Ah joh, we zien het wel. Hoop voor jou dat je ‘m vrijdag hebt dan!
Zie je al wel in de app/website je order terug? Volgens Odido mag ik nog steeds verlengen..
Ik zit er net zo in hoor, als ie vrijdag komt is dat super tof, maar anders wacht ik zo geduldig mogelijk tot ie geleverd wordt.
Ik wacht nog steeds op mijn bevestigingsmail. Heb ook nog niet betaald.Gr4mpyC3t schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:21:
[...]
Wel al 2x contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat de order wel goed is ontvangen, maar nog niet correct is verwerkt door een storing. Bij mij staat er ook nog steeds dat ik kan verlengen.
Volgens de klantenservice zou het gewoon goed moeten komen, maar ik ben nog steeds gewoon zenuwachtig en ik gok dat dit een lange week wordt voor mij
[ Voor 3% gewijzigd door CallMeNuno op 16-09-2023 20:06 ]
Wij kunnen ook nog steeds verlengen en mijn bestelling wordt ook niet gevonden als ik zoek op bestelnummer. Wel een bevestigingsmail ontvangen van de verlenging.Gr4mpyC3t schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:21:
[...]
Bevestigingsmail gehad en betaald voor de iPhone 15 PM incl odido verlenging.
In de app staat nogsteeds dat ik kan verlengen, ik ga ervanuit dat dit verandert als de iPhone (hopelijk) de 22e arriveert 🤠
In “mijn odido” staat overigens “vorige, huidige en toekomstige” abonnement, en bij toekomstige staat de verlening op ingangsdatum 15 januari. Schijnt standaard te zijn omdat het in moet gaan uiterlijk 4 maanden na afsluiten abbo.
In de app staat nogsteeds dat ik kan verlengen, ik ga ervanuit dat dit verandert als de iPhone (hopelijk) de 22e arriveert 🤠
In “mijn odido” staat overigens “vorige, huidige en toekomstige” abonnement, en bij toekomstige staat de verlening op ingangsdatum 15 januari. Schijnt standaard te zijn omdat het in moet gaan uiterlijk 4 maanden na afsluiten abbo.
[ Voor 36% gewijzigd door JimmyJoness op 16-09-2023 20:18 ]
Hier ook direct na het pre orderen bij Odido (gisteren) een bevestigingsmail binnen gehad, maar geen sms en m'n oude abbo staat gewoon nog actief ( nieuwe abbo staat er überhaupt niet bij ). Ik ben in ieder geval niet de enige als ik dat zo lees hier. Ik heb ook aangeklikt om hem in de winkel op te halen en te betalen.
Ook besteld bij Odido en netjes mail gehad ter bevestiging.DonRoger schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:35:
Hier ook direct na het pre orderen bij Odido (gisteren) een bevestigingsmail binnen gehad, maar geen sms en m'n oude abbo staat gewoon nog actief ( nieuwe abbo staat er überhaupt niet bij ). Ik ben in ieder geval niet de enige als ik dat zo lees hier. Ik heb ook aangeklikt om hem in de winkel op te halen en te betalen.
IN mijn app zie ik ook het nieuwe contract met de iphone staan welke ingaat bij levering.
Volgens mij gaat dus alles goed bij me, nu alleen kijken of het de 22e wordt maar iets later is ook geen ramp, kan ik in de tussentijd met de ultra 2 spelen die wel vrijdag van apple komt.
Gelukkig is het bij jou in ieder geval goed gegaan. Op welke dag had je deze gereserveerd?richards3 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 20:55:
[...]
Ook besteld bij Odido en netjes mail gehad ter bevestiging.
IN mijn app zie ik ook het nieuwe contract met de iphone staan welke ingaat bij levering.
Volgens mij gaat dus alles goed bij me, nu alleen kijken of het de 22e wordt maar iets later is ook geen ramp, kan ik in de tussentijd met de ultra 2 spelen die wel vrijdag van apple komt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.