Dat is ook de reden waarom ik geen iPhone bij launch bij coolblue besteld, maar dit jaar sla ik over. De 14 Pro voldoet nog 1-2 jaartjes, ook krijg ik ruzie met opladers, alles is hier nog lightingPrettigGestoord schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:44:
[...]
Klopt, ik heb er toen om 16:30 nog kunnen bestellen en met succes. Andere mensen die veel vroeger hun order hadden geplaatst vielen uit de boot.
Ze hadden er blijkbaar maar een loting van gemaakt
Welke betaalmethode heb je gebruikt, en welk model heb je besteld?Phyraxz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:24:
Iemand bij Amazon besteld? Klopt het dat daar de betaling nog niet is verwerkt?
Zojuist ook nog maar een bestelling geplaatst bij A-Mac. Benieuwd hoe die gaat verlopen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Aanvankelijk Pro (Blue) via Amac besteld, maar toch maar geannuleerd omdat Odido beduidend goedkoper was i.c.m. verlengen van abo... (rookie mistake om dat niet eerst te bekijken...)
Inmiddels al zoekende naar een leuke case / screen protector. Zal wel weer het oude vertrouwde Rhinoshield worden
Inmiddels al zoekende naar een leuke case / screen protector. Zal wel weer het oude vertrouwde Rhinoshield worden
[ Voor 43% gewijzigd door Xraylolx op 15-09-2023 15:54 ]
Heel raar... Net bestelling gedaan bij Mobiel.nl heb ik nu opeens 2x black besteld ipv 1x blue en kon ik ook niet betalen... Nieuw order gedaan voor blue en die kon ik wel betalen.
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Wauw! Dat is best een flinke sprong aldcell schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:51:
Ondertussen is de levertijd van de Pro Max 256Gb naturel opgelopen naar 6 Nov. - 13 Nov.
Wat voor mail kreeg jij?Xtr3me4me schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:34:
[...]
Dat is een hele andere mail dan wat ik kreeg.
Had om 14:00 gelijk bij Odido kunnen bestellen (iPhone 15 Pro Max 256GB Zwart) vervolgens kreeg ik de melding betaling in behandeling probeer het over een uur nog eens...
Heb zojuist pas de betaling kunnen voldoen.
Hopelijk ben ik er nog steeds op tijd bij
Heb zojuist pas de betaling kunnen voldoen.
Hopelijk ben ik er nog steeds op tijd bij
[ Voor 6% gewijzigd door Leg3ndaryGuy op 15-09-2023 16:07 ]
Idem, besteld met CCPhyraxz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:24:
Iemand bij Amazon besteld? Klopt het dat daar de betaling nog niet is verwerkt?
Voor de mensen die issues hebben met het bestellen en/of afhalen. Ik had hem besteld en kon hem pas 2-9 okt geleverd krijgen, afhalen was niet beschikbaar. Half uur later keek ik nog eens en toen kon ik hem wel op de 22ste afhalen (moest wel paar keer proberen btw).
Dus het loont om even later nog eens te proberen. Ik moet nu alleen die eerste bestelling nog ff annuleren.
Dus het loont om even later nog eens te proberen. Ik moet nu alleen die eerste bestelling nog ff annuleren.
Ik heb om 14:00 bij Odido gelijk besteld en nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen...
De klantenservice is ook echt onbereikbaar. Ben ik nou de lul of????
Ik heb dit jaar bij Coolblue besteld en zat om 14u netjes aan mijn pc te wachten. Bestelling gelukt en bevestigingsmail ontvangen om 14:05, met daarin ophaaldatum 22/09.PrettigGestoord schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:44:
[...]
Klopt, ik heb er toen om 16:30 nog kunnen bestellen en met succes. Andere mensen die veel vroeger hun order hadden geplaatst vielen uit de boot.
Ze hadden er blijkbaar maar een loting van gemaakt
Inmiddels zie ik op de site dat je geen toestellen meer kan bestellen (alvast de Pro Max toch niet), dus lijkt me dat ze het dit jaar beter aanpakken.
Gewoon de bevestigingsmail met daarbij extra link om mijn order te volgen. De T&T zal denk aankomende week worden.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hier ook besteld, geen leverdatum en geen reservering CC.
15 PM 256GB Naturel Titanium
:fill(white):strip_exif()/f/image/0z55SOVTIvqSIEHGjRYA3dKl.png?f=user_large)
JepCallMeNuno schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:02:
Ben ik nou de lul of????
Ik ben d'r net met wat moeite doorheen gekomen, ze gaven aan dat de mail tot 24u kan duren... Ik heb gevraagd of ik hem naar een van hun filialen kon wijzigen voor afhalen, daarna kreeg ik wel de mail direct binnen. Nu maar hopen dat we optijd zijn, maar je zou dat kunnen proberen. Duurde bij mij net ongeveer een half uur. Chat's werken bij mij al sinds overgang niet.CallMeNuno schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:02:
Ik heb om 14:00 bij Odido gelijk besteld en nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen...
Bij sales/klantenservice gaven ze aan hier geen zicht op te hebben helaas...n3z schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:10:
Weet iemand wanneer Odido een leverdatum kan/gaat geven?
Logisch. Die gaan zich daar niet aan branden.Comilion schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:14:
[...]
Bij sales/klantenservice gaven ze aan hier geen zicht op te hebben helaas...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
He dat is leuk. Toch nog een exemplaar net kunnen kopen bij MediaMarkt. Een zwarte pro Max 256gb 
Zo te zien nog beschikbaar: https://www.mediamarkt.nl...art-titanium-1791438.html
Zo te zien nog beschikbaar: https://www.mediamarkt.nl...art-titanium-1791438.html
[ Voor 39% gewijzigd door WouterL op 15-09-2023 16:18 ]
15 Pro Natural Titanium 256 via Odido besteld.
Toch nog even getwijfeld met Black, maar dit ziet er wel fancy uit icm een Watch Ultra
Voor mijn gevoel kiezen de meeste hier de Natural Titanium. Iemand een poll?
Toch nog even getwijfeld met Black, maar dit ziet er wel fancy uit icm een Watch Ultra
Voor mijn gevoel kiezen de meeste hier de Natural Titanium. Iemand een poll?
Heb je toevallig ook gevraagd of het lange wachten op de bevestigingsmail invloed heeft op de order zelf? Ik heb echt om 14:01 al besteld...Comilion schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:13:
[...]
Ik ben d'r net met wat moeite doorheen gekomen, ze gaven aan dat de mail tot 24u kan duren... Ik heb gevraagd of ik hem naar een van hun filialen kon wijzigen voor afhalen, daarna kreeg ik wel de mail direct binnen. Nu maar hopen dat we optijd zijn, maar je zou dat kunnen proberen. Duurde bij mij net ongeveer een half uur. Chat's werken bij mij al sinds overgang niet.
Zijn topics voor: https://community.odido.n...-iphone-15-pro-max-355004 meer info geven ze niet.n3z schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:10:
Weet iemand wanneer Odido een leverdatum kan/gaat geven?
Durfde ze helaas ook geen antwoord op te geven... Mail in de gaten houden en wachten tot je een verzendbevestiging ontvangt vanuit AMP dacht ik dat die zei. Dat zou de bezorgdienst zijn voor de iPhones.CallMeNuno schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:24:
[...]
Heb je toevallig ook gevraagd of het lange wachten op de bevestigingsmail invloed heeft op de order zelf? Ik heb echt om 14:01 al besteld...
Verwijderd
Voor de Belgen…. Ook beschikbaar voor Telenet klanten met €130-€200 korting.
€1099 voor de 15Pro en €1329 voor de Pro Max, niet verkeerd.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2023 16:30 ]
Ik denk altijd dat het bewust wordt gedaan om de hype te voeren en naam hoog te houden. Met alle ervaring zouden ze best een week eerder kunnen produceren of iets later aankondigen…
Nee, denk ik niet. Als je zag hoe slecht de store daarstraks bereikbaar was vanuit alle werelddelen. Vooral de naturel titanium lijkt erg populair.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Na 3 jaar in de wacht gestaan te hebben bevestigde ze dat m'n order gewoon was binnen gekomen, maar de bevestigingsmail nog niet was gestuurd. Ik vroeg ook gelijk of dat invloed had op wanneer ik 'm binnen zou krijgen en ze gaf aan dat dit geen invloed zou hebben. Ik kon 'm volgende week vrijdag verwachten.Comilion schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:27:
[...]
Durfde ze helaas ook geen antwoord op te geven... Mail in de gaten houden en wachten tot je een verzendbevestiging ontvangt vanuit AMP dacht ik dat die zei. Dat zou de bezorgdienst zijn voor de iPhones.
Hopen dat dat hier ook zo loopt danCallMeNuno schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:30:
[...]
Na 3 jaar in de wacht gestaan te hebben bevestigde ze dat m'n order gewoon was binnen gekomen, maar de bevestigingsmail nog niet was gestuurd. Ik vroeg ook gelijk of dat invloed had op wanneer ik 'm binnen zou krijgen en ze gaf aan dat dit geen invloed zou hebben. Ik kon 'm volgende week vrijdag verwachten.
De 15 Pro 256GB Naturel Titanium.Comilion schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:31:
[...]
Hopen dat dat hier ook zo loopt danVoor welke was je gegaan?
Nou maar hopen dat ze ook echt daadwerkelijk gelijk heeft!
Een collega van mij zocht vorig jaar na release de 14 Pro. Hij liep met een X rond waarvan de face-id het niet deed en het scherm was gebarsten. Ding was in ieder geval rijp voor de sloop.Dennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:29:
[...]
Ik denk altijd dat het bewust wordt gedaan om de hype te voeren en naam hoog te houden. Met alle ervaring zouden ze best een week eerder kunnen produceren of iets later aankondigen…
Ik had hem overtuigd dat hij toch echt toe was aan een nieuwe telefoon en hij besloot een 14 Pro te kopen. ook toen moest hij flink zoeken rond oktober/november.
Een miljardenbedrijf zou schat ik zelf in toch wel een beetje een vooranalyse hebben gedaan over de geschatte verkoopaantallen, per model, per opslag en en per kleur en daarop anticiperen lijkt mij. Maar goed wij gaan het natuurlijk nooit weten.Davidas schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:30:
[...]
Nee, denk ik niet. Als je zag hoe slecht de store daarstraks bereikbaar was vanuit alle werelddelen. Vooral de naturel titanium lijkt erg populair.
Heeft überhaupt iemand bij Mediamarkt de 15 Pro 128GB Natural Titanium bij hun bestelling staan met levering / afhalen op 22 september?!
[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 15-09-2023 16:35 ]
Er waren vorig jaar wel horrorverhalen van bestellingen die > 2 maanden weg bleven..Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:28:
Heb jij een bestelling gedaan bij Telenet? Had gelezen dat de leverdatum al op 27 oktober staat.Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:28:
PSN : Fruitsla379
Hier een mooie situatie: ik had een mail ontvangen dat ik kon verlengen. Bestelling geplaatst bij KPN mét nummerbehoud (ik kom dus van een andere provider af). KPN bevestigt bestelling, maar het nummerbehoud is afgekeurd. Blijkbaar kom ik toch nog vier dagen tekort.
De bestelling zelf is echter niet geannuleerd.
"Je hebt nog een contract bij een andere telecomaanbieder. Daarom kunnen we je aanvraag nu nog niet verwerken. 120 dagen vóór de einddatum van je lopende contract behandelen we je verzoek. Je hoeft zelf niets te doen. Meteen als je huidige aanbieder de overstap heeft goedgekeurd, ontvang je weer bericht van ons."
Ik hoop dus stiekem dat het over een paar dagen nog goedkomt en de bestelling blijft staan.
"Je hebt nog een contract bij een andere telecomaanbieder. Daarom kunnen we je aanvraag nu nog niet verwerken. 120 dagen vóór de einddatum van je lopende contract behandelen we je verzoek. Je hoeft zelf niets te doen. Meteen als je huidige aanbieder de overstap heeft goedgekeurd, ontvang je weer bericht van ons."
Ik hoop dus stiekem dat het over een paar dagen nog goedkomt en de bestelling blijft staan.
Verwijderd
Kreeg net de bevestiging inderdaad 27/10. Voor die €130 korting kan ik wel een maandje wachten…fruitsla2800 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:01:
[...]
Heb jij een bestelling gedaan bij Telenet? Had gelezen dat de leverdatum al op 27 oktober staat.
Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat het geld terug gestort wordt, als ik het toestel annuleer in de Apple store.
Heb een 15 Pro besteld maar doe toch maar de Pro Max.
Een paar werkdagen. Maar je krijgt wel een flinke levertijd voor de Pro Max, dan.Garret1410 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:07:
Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat het geld terug gestort wordt, als ik het toestel annuleer in de Apple store.
Die heb ik nog los daarvan gehad.Xtr3me4me schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:04:
[...]
Gewoon de bevestigingsmail met daarbij extra link om mijn order te volgen. De T&T zal denk aankomende week worden.
Toch maar een pro max besteld bij amazon.nl kon nog kiezen uit blauw of wit. Om geen ruzie te krijgen met de vrouw betaling in 4 termijnen lijkt hij goedkoper
[ Voor 36% gewijzigd door rayvonrk op 15-09-2023 17:15 ]
Daar ben ik dus ook bang voor. Bij KPN lijkt de Max nog wel op voorraad en 100,- goedkoper bij een maandelijks abonnement. Dus één maandje abonnement en dan afzeggen.Dennisweb schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:08:
[...]
Een paar werkdagen. Maar je krijgt wel een flinke levertijd voor de Pro Max, dan.
Daar kunnen ze meestal niks over zeggen…CallMeNuno schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:30:
[...]
Na 3 jaar in de wacht gestaan te hebben bevestigde ze dat m'n order gewoon was binnen gekomen, maar de bevestigingsmail nog niet was gestuurd. Ik vroeg ook gelijk of dat invloed had op wanneer ik 'm binnen zou krijgen en ze gaf aan dat dit geen invloed zou hebben. Ik kon 'm volgende week vrijdag verwachten.
Pas enkele dagen voor levering weten providers hoeveel voorraad er binnen is gekomen en hoeveel plek AMP heeft om uit te leveren.
Geheel nieuw voor me, sinds wanneer kan je bij Amazon betalen in termijnen?rayvonrk schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:13:
Toch maar een pro max besteld bij amazon.nl kon nog kiezen uit blauw of wit. Om geen ruzie te krijgen met de vrouw betaling in 4 termijnen lijkt hij goedkoper
Nee de bevestigingsmail niet maar de manier van betalen soms wel, waar heb je mee betaald?CallMeNuno schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:24:
[...]
Heb je toevallig ook gevraagd of het lange wachten op de bevestigingsmail invloed heeft op de order zelf? Ik heb echt om 14:01 al besteld...
Nevermind, zie nu dat het niet om een apple bestelling gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 15-09-2023 18:21 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja Vodafone komt met PostNL idd.siemo schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 16:48:
Vraagje. Heb je afgelopen je telefoon op releasedatum binnen gekregen van Vodafone? Sturen ze het via post.nl?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vanmiddag net na 2 uur besteld bij Belsimpel, geen zin in gedoe met KPN
In DE kan dat, wist niet dat NL het ook aanbood.Otto Jans schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:14:
[...]
Geheel nieuw voor me, sinds wanneer kan je bij Amazon betalen in termijnen?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Bij Amazon leek de levering op zondag te staan.
Hele dag druk geweest en echt geen tijd gehad. Benieuwd of ze het waar maken.
Toch weer niet gelukt om niet te bestellen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Komende zondag?Famous schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:35:
Bij Amazon leek de levering op zondag te staan.
Volgende week, de 24ste
Ja hallo, wel duidelijk zijn hè. We hebben je al in dit topic gemist en dan ga je me ook nog bijna een hart aanval bezorgen. Niet lieV
Amazon kan je nu in termijnen betalen, volgens mij 4. Als je een VISA of Express CC hebt, met een MasterCard werkt het niet.Otto Jans schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:14:
[...]
Weet iemand of bol.com ook al pre orders aannam vandaag of volgt dit allicht volgende week nog?
Vanmiddag om 14:27 gelukt via de Apple Store via Apple Pay. Alles lijkt in orde, maar het bedrag is nog niet geïnd bij de bank (creditcard). Kan dit kloppen? Heeft iemand anders dit ook en/of eerder gehad?
Andere baan dit jaar, sorryToppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:40:
[...]
Ja hallo, wel duidelijk zijn hè. We hebben je al in dit topic gemist en dan ga je me ook nog bijna een hart aanval bezorgen. Niet lieV
Hopelijk redden ze het
Beetje laat maar.. get on the hype train!
Ja, eerst reservering van €0,00 en later het bedrag eraf.Cordon schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:48:
Vanmiddag om 14:27 gelukt via de Apple Store via Apple Pay. Alles lijkt in orde, maar het bedrag is nog niet geïnd bij de bank (creditcard). Kan dit kloppen? Heeft iemand anders dit ook en/of eerder gehad?
Je abonnement start over 120 dagen met een tijdelijk nummer en wordt daarna alsnog met je eigen nummer overschreven. Niets aan de hand.Uniciteit schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:03:
Hier een mooie situatie: ik had een mail ontvangen dat ik kon verlengen. Bestelling geplaatst bij KPN mét nummerbehoud (ik kom dus van een andere provider af). KPN bevestigt bestelling, maar het nummerbehoud is afgekeurd. Blijkbaar kom ik toch nog vier dagen tekort.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Dit kan ook een dag of paar dagen later nog?Famous schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:50:
[...]
Ja, eerst reservering van €0,00 en later het bedrag eraf.
Paar dagen inderdaad.Cordon schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:57:
[...]
Dit kan ook een dag of paar dagen later nog?
Als je wisselt van baan, mooi moment om 2 extra uurtjes uit te onderhandelenFamous schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:49:
[...]
Andere baan dit jaar, sorry
Hopelijk redden ze het![]()
Beetje laat maar.. get on the hype train!
Shit ik was het niet van plan maar heb het toch gedaan… 15 pro besteld bij Odido.
Wat de doorslag bij me gaf was de hoge inkoop prijs bij swappie van me 14 pro en de mooie korting bij odido, bij een verlenging. Hoefde nog nauwelijks iets bij te leggen.
Hoe betrouwbaar is de prijs die je vooraf krijgt bij swappie?
Wat de doorslag bij me gaf was de hoge inkoop prijs bij swappie van me 14 pro en de mooie korting bij odido, bij een verlenging. Hoefde nog nauwelijks iets bij te leggen.
Gaf mij ook de doorslag. Voor 400 euro weer up-to-date vind ik niet heel gekrichards3 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:10:
Shit ik was het niet van plan maar heb het toch gedaan… 15 pro besteld bij Odido.
Wisselend als je de ervaringen zo leest.richards3 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:10:
Thx voor je reactie!THE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:56:
[...]
Je abonnement start over 120 dagen met een tijdelijk nummer en wordt daarna alsnog met je eigen nummer overschreven. Niets aan de hand.

Wordt pas van je creditcard afgehaald zodra je bestelling wordt verzonden.Cordon schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:48:
Ik heb toevallig gisteren contact gehad met Bol. De inkoopafdeling gaf aan dat ze waarschijnlijk volgende week donderdag pas online verschijnen omdat men dan een betere schatting van voorraad kan maken.IJS-T schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:45:
Weet iemand of bol.com ook al pre orders aannam vandaag of volgt dit allicht volgende week nog?
exact ook mijn beweegreden.....richards3 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:10:
1105 aankoop, 900 verkoop.
Onderhandeld is er zeker, maar bijkomend was een hogere werkdrukToppe schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:05:
[...]
Als je wisselt van baan, mooi moment om 2 extra uurtjes uit te onderhandelen
helemaal blij overigens!
Kunnen ze dan helaas alsnog niet.Jelmar1990 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:26:
[...]
Ik heb toevallig gisteren contact gehad met Bol. De inkoopafdeling gaf aan dat ze waarschijnlijk volgende week donderdag pas online verschijnen omdat men dan een betere schatting van voorraad kan maken.
Geen idee kreeg de optie 4 termijnen rente vrij.Otto Jans schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:14:
[...]
Hier ook hoor, een aankoop van 1100 euro en verkoop van 900 euro. Dan betaal je slechts 200 euro bij voor die nieuwe iPhone 15 Pro. Dat is beter dan een jaar wachten, dan is de waarde van m'n iPhone 14 Pro alweer stukken lager en wie weet wat de prijs van een iPhone 16 Pro gaat worden (die ik toch wel wil, haha).richards3 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:10:
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Daarom vind ik altijd die verwijtende berichten wel grappig met: “je bent gek als je elk jaar opgrade, ik doe 5 jaar met een toestel!”THE_BASE schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:55:
[...]
Hier ook hoor, een aankoop van 1100 euro en verkoop van 900 euro. Dan betaal je slechts 200 euro bij voor die nieuwe iPhone 15 Pro.
Die is na 5 jaar tot nul afgeschreven en zijn we over die 5 jaar dus om en nabij even veel geld kwijt geweest…
We got the same black beast!!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Tot gisteravond heel hard lopen twijfelen tussen Naturel Titanium en Zwart Titanium. Nachtje heerlijk geslapen en vanmorgen dacht ik: "Als de Naturel tegenvalt, moet ik maanden wachten tot ik hem om kan ruilen voor een zwarte. Doe het dan maar in één keer goed."
Ik wou echt vandaag de Naturel bestellen maar lukte niet op release date. Toch heel blij dat het niet gelukt is en ik de zwarte heb genomen. Geeft veel meer rust tussen scherm en randen en gaat ook niet snel vervelen. Daarbij verkopen ze ook elk jaar goed als neutrale kleur..Dennisweb schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 20:07:
[...]
Tot gisteravond heel hard lopen twijfelen tussen Naturel Titanium en Zwart Titanium. Nachtje heerlijk geslapen en vanmorgen dacht ik: "Als de Naturel tegenvalt, moet ik maanden wachten tot ik hem om kan ruilen voor een zwarte. Doe het dan maar in één keer goed."
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Precies dit. Die bezel. Een geheel. Veel beter.pdavie2311 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 20:09:
[...]
Ik wou echt vandaag de Naturel bestellen maar lukte niet op release date. Toch heel blij dat het niet gelukt is en ik de zwarte heb genomen. Geeft veel meer rust tussen scherm en randen en gaat ook niet snel vervelen. Daarbij verkopen ze ook elk jaar goed als neutrale kleur..
Heb ook erg getwijfeld over de kleur, in mijn geval tussen de blauwe en de naturel. Op de video reviews zag het blauw er voor mij persoonlijk toch wat mooier uit, de naturel deed me erg denken aan de Nokia 8810. Een statement, maar wel erg smaak gevoelig. De blauwe is wat zakelijker in mijn ogen, en dat was in mijn geval wel een betere keus. Uiteraard weet ik het pas als ik ze naast elkaar in het ‘echt’ gezien heb, vooralsnog heb ik de blauwe Pro 256Gb in voorstelling staan via Apple met geplande levering op de 22e.
Ik ben toch blij voor de Naturel titanium te hebben gekozen. Die vind ik er toch het meest premium uitzien. Zwart heb ik nooit mooi gevonden. Ook niet bij auto's e.d.
Maar zoveel mensen, zoveel smaken!
Maar zoveel mensen, zoveel smaken!

Dank voor de reactieJelmar1990 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:26:
[...]
Ik heb toevallig gisteren contact gehad met Bol. De inkoopafdeling gaf aan dat ze waarschijnlijk volgende week donderdag pas online verschijnen omdat men dan een betere schatting van voorraad kan maken.
Toch ben ik altijd maar heel even blij als ik “te snel” Apple producten upgrade. Elk jaar veranderd het minimaal en zodra de icloud backup is terug gezet is het toch gewoon weer een IPhone die bijna hetzelfde is als die je al hadDennisdn schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 20:01:
[...]
Daarom vind ik altijd die verwijtende berichten wel grappig met: “je bent gek als je elk jaar opgrade, ik doe 5 jaar met een toestel!”
Die is na 5 jaar tot nul afgeschreven en zijn we over die 5 jaar dus om en nabij even veel geld kwijt geweest…
Verwijderd
Net orderbevestiging binnen, hoop dat de leverdatum schatting klopt a.s. vrijdag 15 Pro Max natural titanium mag bewonderen 
offtopic:
Voor degenen die ook nog bij Odido bestellen groot gedeelte van order informatie staat in een gelinkte PDF. Ik had deze dus geopend op mobiel en dacht oh deze moet ik meteen ook even opslaan op desktop, not! Let dus op in ieder geval ik zelf had bij tweede keer klikken een nare ‘Access denied’. Dus als je wil opslaan meteen even op desktop alleen aanklikken, gaat om dit stukje:
“
Toestelkredietovereenkomst
Bij dit abonnement ga je een lening aan. In dit overzicht staan de details van je krediet, zodat je precies weet waar je aan toe bent.
“
Voor degenen die ook nog bij Odido bestellen groot gedeelte van order informatie staat in een gelinkte PDF. Ik had deze dus geopend op mobiel en dacht oh deze moet ik meteen ook even opslaan op desktop, not! Let dus op in ieder geval ik zelf had bij tweede keer klikken een nare ‘Access denied’. Dus als je wil opslaan meteen even op desktop alleen aanklikken, gaat om dit stukje:
“
Toestelkredietovereenkomst
Bij dit abonnement ga je een lening aan. In dit overzicht staan de details van je krediet, zodat je precies weet waar je aan toe bent.
“
Klopt inderdaad. Heb een zwarte pro max besteld, en kreeg ook die datum. Ik kan wachten, nog nooit op launch day gekocht (was het ook nu niet van plan, maar kon me niet inhoudenfruitsla2800 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:01:
[...]
Heb jij een bestelling gedaan bij Telenet? Had gelezen dat de leverdatum al op 27 oktober staat.

Vervangt mijn 8 plus, denk dat ik wel een beetje verschil ga merken…
Dit is niet een iPhone 15 maar dit is hoe het verzenden nou eenmaal werkt. Van Eindhoven naar Brussel naar Amsterdam naar je woonplaats is heel normaal!
:strip_exif()/f/image/JU259XEbboTxZOeNXUh8UKXw.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanmiddag de pre-order gedaan bij KPN, echter nog geen betaling hoeven doen.
Meer mensen met deze ervaring?
Duidelijk, dat is dus ergens rond vrijdag, als die naar de store word verstuurd.Rivanov schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:25:
[...]
Wordt pas van je creditcard afgehaald zodra je bestelling wordt verzonden.
Ik moest direct betalen (koos wel voor volledige aanbetaling). 14:06 bevestiging van bestelling ontvangen). Heb je wel een bevestiging gekregen?Alouwerse schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:28:

Gelijk moeten betalen hier. 14:06 door de bestelling en iDeal betaling heen. Betrof wel een nieuw abonnement, overstap vanaf obidibodi.Alouwerse schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:28:
Apart, geen mogelijkheid gehad te betalen.
Morgen maar eens bellen. Bedankt allen!
Morgen maar eens bellen. Bedankt allen!
Ik heb vanmiddag verlengd bij KPN met 15 pro, bedrag wordt met de volgende factuur verekend stond er, maar idd geen optie om direct te betalen.Alouwerse schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:28:
Bol.com zet ze ook op de site net voor/op de releasedag.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Odido.Electromonkey schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 21:48:
[...]
Gelijk moeten betalen hier. 14:06 door de bestelling en iDeal betaling heen. Betrof wel een nieuw abonnement, overstap vanaf obidibodi.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.