If it bleeds, it can be killed!
Krijg je geen ID check bij deze vanwege de waarde?Danielson schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:21:
Ik heb hem bij KPN besteld, het was toch zo dat zodra je de T&T code hebt ontvangen, je ook een afleverpunt kunt kiezen i.p.v. huisadres?
Mediamarkt bestelling staat op 22 september.
Apple.com bestelling staat op 25 september.
We'll wait and see.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
M2Dennisweb schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:21:
[...]
* Dennisweb had om 14:05 zelfs de bevestiging al binnen.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dat kan dan toch ook? Bij mijn vorige iPhone ook gedaan, kon me alleen niet meer herrenderen of ik dat nou tijdens het bestellen had gedaan of later via de T&T code!ViezeVis schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:22:
[...]
Krijg je geen ID check bij deze vanwege de waarde?
Na mn xs max eindelijk een upgrade voor mezelf kunnen verantwoorden
ps Je hoeft de site niet te refreshen, dat doet ie zelf.
En toch vertrouwen wij dat nietHDknakker schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:24:
Besteld!
ps Je hoeft de site niet te refreshen, dat doet ie zelf.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
ik 14:06killer9 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:24:
14.09 bevestigingsmail van Odido gehad. hopen dat we in de eerste batch zitten
Ik wacht nog op de bevestiging. Maar was later met bestellen.killer9 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:24:
14.09 bevestigingsmail van Odido gehad. hopen dat we in de eerste batch zitten
Natuurlijke titanium 256Gb Pro Max idem dito.
Overige modellen allemaal nog beschikbaar voor 22 september (tijdstip 14h28)
Is het bij jou ook gelijk afgeschreven? Bij mij iig nietTasminos schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:27:
Via app lukt me niet. Uiteindelijk via website wel gelukt. Betaling via iDeal.
Hier met Amex ook nog niks te zien.SAICRJMPM schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:28:
Dat is gek. Ik heb bevestiging en alles maar het is nog niet van mijn credit card af.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Mijn vrouw krijgt 'm trouwens een week later. Zo snel gaat dat dus.
Gelijk afgeschreven inderdaad.pepijndamen schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:28:
[...]
Is het bij jou ook gelijk afgeschreven? Bij mij iig niet.
Op dit soort momenten loopt het systeem van Apple altijd wat achter, komt binnen nu en een uur alsnog wel.
Deze is bij mij gelijk afgeschreven inderdaad.pepijndamen schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:28:
[...]
Is het bij jou ook gelijk afgeschreven? Bij mij iig niet.
ja elk kwartier komt er een week bij. Ik wacht wel lekker af of ik hem na release niet ergens anders kan scoren.PWA777 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:30:
Pro Max 256Gb naturel titanium nu vanaf 2e week oktober via Apple (14h30). Gaat keihard.
15 pro max blue; na 7 android jaren terug naar iPhone; benieuwd!
Nu wel reservering 😃PWA777 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:30:
[...]
Op dit soort momenten loopt het systeem van Apple altijd wat achter, komt binnen nu en een uur alsnog wel.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De naturel titanium in 512Gb Pro Max is nog wel op 22 september leverbaar via Apple.dcell schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:31:
[...]
ja elk kwartier komt er een week bij. Ik wacht wel lekker af of ik hem na release niet ergens anders kan scoren.
Voor de naturel titanium Pro is dat alleen nog de 1TB variant.
In de andere kleuren is vrijwel alles nog beschikbaar voor 22 september.
Welkom terug, we maken allemaal foutenDe_Remus schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:32:
Na 20 minuten eindelijk gelukt via Apple store website
15 pro max blue; na 7 android jaren terug naar iPhone; benieuwd!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je kan toch het geld op je cc storten?Northernstar1 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:33:
Bij apple besteld, maar je kon dus echt alleen met cc betalen. Niet via Apple Pay en dan andere rekeningen die ik gekoppeld heb. Balen. De bestelling is er nu wel door via cc, maar die reikt helaas niet zover, dus verwacht binnenkort alsnog een annulering. Erg zuur, heb t geld op m’n rekening en kan niet kopen.
Ik heb met ideal betaaldNorthernstar1 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:33:
Bij apple besteld, maar je kon dus echt alleen met cc betalen. Niet via Apple Pay en dan andere rekeningen die ik gekoppeld heb. Balen. De bestelling is er nu wel door via cc, maar die reikt helaas niet zover, dus verwacht binnenkort alsnog een annulering. Erg zuur, heb t geld op m’n rekening en kan niet kopen.
Zeker, @Northernstar1. De controle is alleen om te verifiëren dat je gegevens kloppen. Als je nu geld op je creditcard zet, is de kans groot dat je er gewoon bij zit.
prijzig maandje
Hier ook bevestiging dat 22 sept mijn natural titanium Pro Max 512gb in de wachtrij staat!
klikkerdeklik :+
Ondertussen ook niet meer. Alle Pro Maxjes 256Gb zijn nu 9-16 oktober.PWA777 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:34:
[...]
De naturel titanium in 512Gb Pro Max is nog wel op 22 september leverbaar via Apple.
Voor de naturel titanium Pro is dat alleen nog de 1TB variant.
In de andere kleuren is vrijwel alles nog beschikbaar voor 22 september.
Via de website krijg je bij verlenging 125 euro korting (128GB 15 Pro voor 1104,-). Ik betwijfel of je telefonisch meer zult krijgen.BluRay schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:29:
Is het iemand gelukt om de "vaste klant" korting te verkrijgen bij KPN bij telefonisch verlengen?
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Hier ook met ideal kunnen betalen. Had gisteravond wel nog via de apple website de apple pay kunnen toevoegen als betaalmiddel. Misschien dat het daarom met ideal is gelukt...?Northernstar1 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:33:
klikkerdeklik :+
Heb in de browser wel al de melding dat ik binnen een paar minuten een bevestiging krijg. Heb echter nog 0,0 gezien, ook geen sms ofzo. Wel beetje eng zo
Klopt, geldt wel alleen voor naturel titanium. Die kleur lijkt veruit het meest populair.dcell schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:36:
[...]
Ondertussen ook niet meer. Alle Pro Maxjes 256Gb zijn nu 9-16 oktober.
De overige kleuren blijven gewoon nog beschikbaar voor afhalen op 22 september (tijdstip 14h37)
Duurt enkele werkdagen. Heb ook nu de weigering van ING al binnen. Heb altijd zoveel geluk
Heb ik dus weer niets aan.
Dan wordt het gewoon wachten op maandag de 25e.
Je betaling is gelukt. Je bestelling ligt klaar om ingepakt te worden.
Heb voor de zekerheid ook even een appje naar ze gestuurd of hij bij de eerste lichting zit. Keep posted.
My name is Karl. Ich bin expert.
hopelijk komt mn CB bestelling wel op tijd
:fill(white):strip_exif()/f/image/I1qt4BAKUhz72dNg0WKhEYCh.png?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door dezeppo op 15-09-2023 14:46 ]
Kreeg de melding nu ook van Apple en kon gelukkig kiezen voor een andere betaalmethode. Het lijkt nu oké.kapa schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:37:
[...]
Hier ook met ideal kunnen betalen. Had gisteravond wel nog via de apple website de apple pay kunnen toevoegen als betaalmiddel. Misschien dat het daarom met ideal is gelukt...?
Iets geleerd weer voor een volgende keer. Alleen CC. Dus dan niet eerst een Watch bestellen met je CC
Weet alleen niet of dit blijven refreshen werkt om de voorraad in de winkel opnieuw te zien:
[ Voor 46% gewijzigd door mprkooij op 15-09-2023 14:51 ]
tijd 14:44
bestelnummer: xxxxxx9845
Bij ING kun je meteen storten. Dat is nieuw.Northernstar1 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:37:
[...]
Duurt enkele werkdagen. Heb ook nu de weigering van ING al binnen. Heb altijd zoveel geluk
Dat het maar duidelijk mag zijn
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
50+ mobiel is veel goedkoper en ook op het Vodafone netwerk. 5 euro per maand icm ing rentepunten. 16gb en onbeperkt bellen heb je dan.KarlHungus schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:43:
Lekker Vodafone. Ik kijk wel elders voor een iPhone, en verleng gewoon sim-only
Ik vond de 100 euro toestelkorting met verlengen wel karig.
Voor het geval ik me toch wil bedenken als ik m in het echt gezien heb, dan is het toch beter door te verkopen lijkt me.
En klopt het dat je niet kan afhalen bij Apple store
[ Voor 25% gewijzigd door Help!!!! op 15-09-2023 15:08 ]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Die krijg je pas ergens aankomende week gok ik!Xtr3me4me schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:58:
Iemand hier bij KPN besteld met nieuwe Abo en nummer en al de T&T gekregen?
Bijdeze TK iPhone pro Max natural titanium 256GB Simlockvrij nieuw in doos met bon.. alles ! 2000€
Ja. Geen plastic cellofaantje meer maar een soort strip die je eraf trekt.Help!!!! schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:02:
Als je bij Apple zelf besteld, zijn de doosjes dan gesealed![]()
Voor het geval ik me toch wil bedenken als ik m in het echt gezien heb, dan is het toch beter door te verkopen lijkt me.
Ja.Help!!!! schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:02:
Als je bij Apple zelf besteld, zijn de doosjes dan gesealed![]()
Naturel en zwart hier, hoop dat naturel mooi is dan hou ik die en gaat de zwarte geseald terug. En anders hou ik zwart en gaat de titanium geopend retour.
Haters everywhere but I don’t really care
Mijn ervaring dateerd met de 12 Pro van 3 jaar geleden toen ging het in ieder geval goed via de Media Markt
Geen gezeik en alle vrijheid
Want vrijdag regent het weer posts met tracking updates waar niemand iets aan heeft, PostNL/DHL busjes die zomaar voorbij je huis rijden zonder te stoppen (wat een lef zeg!) en mensen die hun badkamer gaan volstomen om toch maar die tempered glass zonder stof erop te krijgen
Backup erop en na een uurtje zijn we precies terug bezig met onze oude iphone want het ziet er hetzelfde uit maar dan -1K EUR.
Best een vermakkelijke dag die release day
Sorry hoor, maar vind je dit niet een beetje asociaal? Het is al moeilijk genoeg om er eentje te bemachtigen, geef een ander dan ook gewoon de kans... (en ja het is me ook gelukt, uiteindelijk)matthijst schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:08:
[...]
Ja.
Naturel en zwart hier, hoop dat naturel mooi is dan hou ik die en gaat de zwarte geseald terug. En anders hou ik zwart en gaat de titanium geopend retour.
Ja, had ik kunnen doen. Na het bestellen van de iPhone 14 Pro Max 256 GB Black had ik de mogelijkheid om ook Naturel Titanium nog op release day te hebben. Maar zo zit ik niet in elkaar.Ibix schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:06:
Dit doet me denken aan de good old release days![]()
Bijdeze TK iPhone pro Max natural titanium 256GB Simlockvrij nieuw in doos met bon.. alles ! 2000€![]()
En een boel verdachte bezorgers “die hem dan wel gestolen zullen hebben”…PrettigGestoord schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:13:
Want vrijdag regent het weer posts met tracking updates waar niemand iets aan heeft, PostNL/DHL busjes die zomaar voorbij je huis rijden zonder te stoppen (wat een lef zeg!) en mensen die hun badkamer gaan volstomen om toch maar die tempered glass zonder stof erop te krijgen
You snooze, you lose?Elidibus schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:17:
[...]
Sorry hoor, maar vind je dit niet een beetje asociaal? Het is al moeilijk genoeg om er eentje te bemachtigen, geef een ander dan ook gewoon de kans... (en ja het is me ook gelukt, uiteindelijk)
Typisch scalper gedragmatthijst schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:08:
[...]
Ja.
Heb inmiddels wel bestel sms gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door jimmy87 op 15-09-2023 15:27 ]
Wat lul je?
Ik stuur hem terug staat er?
Het idee van scalpen is doorverkopen. Nooit gedaan met iPhones.
Als jij graag 1500 euro uitgeeft aan een kleur die je niet mooi vindt dan mag dat, ik beslis liever zelf welke ik hou.
[ Voor 19% gewijzigd door matthijst op 15-09-2023 15:28 ]
Nogal snel op je teentjes getrapt is het niet?matthijst schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:27:
[...]
Wat lul je?
Ik stuur hem terug staat er?
Het idee van scalpen is doorverkopen. Nooit gedaan met iPhones.
Nee, kan niet tegen gezwam.jimmy87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:28:
[...]
Nogal snel op je teentjes getrapt is het niet?
14:14 bestelling 15 Pro 128 GB Zwart
15:30 bevestiging via de mail ontvangen.
Dat is een hele andere mail dan wat ik kreeg.jimmy87 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:33:
Bj kpn alleen bevestiging van het is een preorder en u bent een van de eerste, wanneer precies laten we u nog weten 🤨
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Wordt inmiddels verwerkt!Gdumme schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:30:
Goh ik verbaas me een beetje dat ik er bij zit. Op het werk de grasmaaier even uitgezet om te bestellen. Mobiele site van Apple gaf pas om 14:07 gehoor, dezelfde minuut besteld en “betaald” bevestiging via de mail om 14:09. 15 pro Max zwart. Op de rekening geld gereserveerd. Dat wordt duimpje draaien.[Afbeelding]
Vorig jaar ging het ook goed mis bij coolblue 😂PrettigGestoord schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:13:
Ik ben ondertussen wel al geleerd uit het verleden: nooit op voorhand betalen en altijd afhalen in de shop zelf.
Geen gezeik en alle vrijheid. Akkoord, niet iedere leverancier kan het op deze manier aanbieden maar daarom bestel ik ook alleen bij Coolblue.
Want vrijdag regent het weer posts met tracking updates waar niemand iets aan heeft, PostNL/DHL busjes die zomaar voorbij je huis rijden zonder te stoppen (wat een lef zeg!) en mensen die hun badkamer gaan volstomen om toch maar die tempered glass zonder stof erop te krijgen![]()
Backup erop en na een uurtje zijn we precies terug bezig met onze oude iphone want het ziet er hetzelfde uit maar dan -1K EUR.
Best een vermakkelijke dag die release dayLaat maar komen die 15 Pro Tit. Black!
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Yep, vorig jaar ontvangen op release. Nu ook 22 sept verwachte leverdatum.Sc0tTy schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:40:
Iemand ervaring met pre-order bij Mobiel.nl? Daar zijn ze allemaal nog te pre-orderen en ik kan me niet voorstellen dat er niet 1 vol is.
Vol? Heb daar mijn 13 en nu net een 15 pro besteld. Gaat gewoon prima. Fijne site, alle providers en alle toestellen en lekker bij elkaar klikken, helemaal soepel. 22e gaan ze uitleveren. Cardcovertje gekocht op Amazon en dan als ie binnen is in galop naar de Amac om er machinaal een hele dikke Belkin plakker op te laten doen.Sc0tTy schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:40:
Iemand ervaring met pre-order bij Mobiel.nl? Daar zijn ze allemaal nog te pre-orderen en ik kan me niet voorstellen dat er niet 1 vol is.
[ Voor 14% gewijzigd door Doane op 15-09-2023 15:45 ]
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Klopt, ik heb er toen om 16:30 nog kunnen bestellen en met succes. Andere mensen die veel vroeger hun order hadden geplaatst vielen uit de boot.UTMachine schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 15:39:
[...]
Vorig jaar ging het ook goed mis bij coolblue 😂
Ze hadden er blijkbaar maar een loting van gemaakt
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
/f/image/NotzXepCrDWcC1FFV2CvDQ3Q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rvku9jzhm0cthTVZ97NpSVXZ.png?f=fotoalbum_large)