Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallMeNuno
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
Mixpower schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:58:
[...]

Waar in je account vind je die bestelstatus dan?
Ik kan mijn bestelling wel zien via de bestelstatus pagina en dat is allemaal in orde, maar onder mijn account zie ik niets waar ik dat zou kunnen inzien. Overigens heb ik dat in het verleden bij T-Mobile ook nog nooit gevonden.

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus
De bestelstatus kan ik in m'n account niet terug vinden, dat moet inderdaad op een aparte pagina, maar er staat nu in mijn Odido account bij "abonnementen" een nieuwe pagina met "Nieuw" die ik daarvoor niet had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ugZuqc8DLyGP_NEkVtjDvE92AuM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hSYGeMwCUmq3AknZVyCFxEPW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:16
Locolau schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:55:
Wat zijn de pros en cons van bestellen bij Apple of bij een provider? 2 jaar garantie is bij beiden toch gewoon? Alleen bij een provider duurt vervanging en reparatie mogelijk langer?
Bij mij was het prijsverschil van 125 euro ipv 1229 voor hetzelfde toestel.
Msi92 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:40:
Jullie maken mij jaloers, bij mij staat ie nog op controleren :'(

[Afbeelding]
Denk dat je kleur je te parten speelt, schijnt vrij gewild te zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door Nicj56 op 19-09-2023 11:08 ]

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nicj56 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:06:
[...]

Bij mij was het prijsverschil van 125 euro ipv 1229 voor hetzelfde toestel.

[...]

Denk dat je kleur je te parten speelt, schijnt vrij gewild te zijn.
Niet specifiek hoor, hier om 14:01 uur besteld, 14:03 uur bevestiging en iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium nog altijd op controleren.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:28

ViezeVis

Sample Text

*lichte frustratie entrered the chat*

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:59
CallMeNuno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:06:
[...]

De bestelstatus kan ik in m'n account niet terug vinden, dat moet inderdaad op een aparte pagina, maar er staat nu in mijn Odido account bij "abonnementen" een nieuwe pagina met "Nieuw" die ik daarvoor niet had.

[Afbeelding]
Maar geldt dit alleen voor iPhones die verzonden worden of ook voor iPhones die vanuit de winkel opgehaald moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeNuno
DonRoger schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:23:
[...]

Maar geldt dit alleen voor iPhones die verzonden worden of ook voor iPhones die vanuit de winkel opgehaald moeten worden?
Ik gok dat dit geldt voor alle nieuwe bestellingen, want we hebben het allemaal op dezelfde manier besteld, met of zonder thuislevering.

Het enige wat zij horen te zien is dat er een telefoon is besteld en vervolgens gekoppeld is aan jouw nummer, ongeacht of deze wordt opgehaald in de winkel. Als zij dit niet zien dan is het niet goed gegaan tijdens het bestellen op de website.

Er zal op de bestelstatus pagina misschien een verschil zitten tussen ophalen in de winkel en thuisleveren, maar bij een verlenging (ik ga er vanuit dat je hebt verlengd) zou je je nieuwe abonnement op je account moeten kunnen zien, want dat heeft verder niks met thuislevering of ophalen in de winkel te maken. Als er geen nieuw abonnement op je account staat dan zou ik zeker even aan de bel gaan trekken.

[ Voor 3% gewijzigd door CallMeNuno op 19-09-2023 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:16
DonRoger schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:23:
[...]

ik heb verlenging met ophalen winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:17:
[...]

*lichte frustratie entrered the chat*
Zelfde hier. Nog steeds op 1. Controleren.

Denk dat ik vandaag ook geen verandering zal zien zelf, aangezien ik nieuwe abo heb gekozen, zullen ze denk wel controle moeten voeren.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
CallMeNuno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:45:
[...]

Ik gok dat dit geldt voor alle nieuwe bestellingen, want we hebben het allemaal op dezelfde manier besteld, met of zonder thuislevering.

Het enige wat zij horen te zien is dat er een telefoon is besteld en vervolgens gekoppeld is aan jouw nummer, ongeacht of deze wordt opgehaald in de winkel. Als zij dit niet zien dan is het niet goed gegaan tijdens het bestellen op de website.

Er zal op de bestelstatus pagina misschien een verschil zitten tussen ophalen in de winkel en thuisleveren, maar bij een verlenging (ik ga er vanuit dat je hebt verlengd) zou je je nieuwe abonnement op je account moeten kunnen zien, want dat heeft verder niks met thuislevering of ophalen in de winkel te maken. Als er geen nieuw abonnement op je account staat dan zou ik zeker even aan de bel gaan trekken.
Ik bel ze wel weer even, hopelijk komt er wat meer duidelijkheid.

Ik kan trouwens op de app wel op "verlengen" klikken maar dan komt er een foutmelding.

[ Voor 4% gewijzigd door DonRoger op 19-09-2023 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeNuno
DonRoger schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:51:
[...]

Ik bel ze wel weer even, hopelijk komt er wat meer duidelijkheid.

Ik kan trouwens op de app wel op "verlengen" klikken maar dan komt er een foutmelding.
De jongen aan de telefoon gaf aan dat als de knop verlengen er nog zou staan, dat dit een teken zou zijn dat het bestellen niet was gelukt. Ik kreeg alleen geen foutmelding als ik op die knop klikte, dus ik weet niet wat dat bij jou betekent.

Toen ik opnieuw bestelde verdween die knop vrijwel onmiddelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
CallMeNuno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:58:
[...]

De jongen aan de telefoon gaf aan dat als de knop verlengen er nog zou staan, dat dit een teken zou zijn dat het bestellen niet was gelukt. Ik kreeg alleen geen foutmelding als ik op die knop klikte, dus ik weet niet wat dat bij jou betekent.

Hmm, dan zal het wel niet goed gegaan zijn inderdaad.

als ik op de site op verlengen klik staat er: "Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen."

Raar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
CallMeNuno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:58:
[...]

Opnieuw bestellen zou mij ook niet lukken. Knop verlengen is er wel maar die geeft foutmelding.
Al met al worden de beloftes nu nog niet waar gemaakt waarmee ze zo groot adverteerden :?

“Het bedrijf wil onder de vlag van Odido een andere koers varen dan onder de naam T-Mobile. "Bij Odido staat niet de technologie centraal, maar draait alles om de mensen", zegt CEO Søren Abildgaard. Dat moeten klanten vooral gaan merken in de dienstverlening van Odido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-09 16:13
Bij mij ook nog geen verandering in mijn account van Belsimpel. Er staat: bestelling wacht op levering toestel van onze leveranciers.

Odido abbo, iphone 15 pro max 256gb Blauw.

[ Voor 14% gewijzigd door elaho op 19-09-2023 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:39
DonRoger schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:01:
[...]

als ik op de site op verlengen klik staat er: "Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen."

Raar allemaal.
Dit heb ik ook, maar wel de bevestigingsmail gekregen dat ik een SMS krijg wanneer hij opgehaald kan worden bij de Odido winkel. Ik bel er maar even heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 14:43
NLjorn schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:04:
[...]

Dit heb ik ook, maar wel de bevestigingsmail gekregen dat ik een SMS krijg wanneer hij opgehaald kan worden bij de Odido winkel. Ik bel er maar even heen.
Hoor graag wat je te weten komt, ik heb exact hetzelfde maar kan niet bellen omdat ik aan het werk ben en de wachttijden heel lang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
KPN is bij mij ook nog geen stap verder, dus die staat op controleren, stap 1.

Verlenging - met een iPhone 15 Pro Max Titanium Blue en besteld rond 14:05,

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 16:30

mwa

We hebben het nog steeds over een telefoon hè. Wat een lichte paniek hier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edebee
mwa schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:06:
Klopt en als ik hem niet op 22-9 zou krijgen dan is dat geen groot probleem maar wil wel graag weten of de bestelling nu wel of niet goed doorgekomen is. Die communicatie is niet al te best van Odido.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
mwa schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:06:
Ik vind het best wel vermakelijk om te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Even gebeld maar het toestel staat gewoon confirmed in het systeem, en dat alles in het systeem gewoon goed staat. Dat m'n nieuwe abonnement er nog niet in staat komt hij pas te zien is als ik hem ophaal. Ok..
edebee schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:08:
[...]

Klopt en als ik hem niet op 22-9 zou krijgen dan is dat geen groot probleem maar wil wel graag weten of de bestelling nu wel of niet goed doorgekomen is. Die communicatie is niet al te best van Odido.
Dit dus, communicatie is gewoon 0. Niet heel gek toch dat je zeker wilt zijn of het abonnement überhaupt goed door gekomen is? :?

[ Voor 52% gewijzigd door DonRoger op 19-09-2023 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:35
CallMeNuno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 10:34:
[...]

Dit had ik dus ook en dan heb ik in dit geval slecht nieuws, vrees ik.

Na meerdere mensen van Odido gesproken te hebben was er 1 medewerker die zag dat de order in het ene systeem er wel in stond, maar in het andere systeem niet bestond. Dit betekende dat de order niet correct is binnengekomen, ondanks wat er op de website stond na bestellen. Ik denk dat de mensen die jij hebt gesproken maar in 1 systeem zitten te kijken.

Ik heb 'm opnieuw moeten bestellen en toen kreeg ik netjes alle bevestigingen en kon ik de bestelstatus terugvinden en het nieuwe abonnement op mijn account zien.
Ik kan de order niet zien bij mijn bestellingen onder het bestelnummer maar ik kan ook niet nog een bestelling plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 14:58
CallMeNuno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 11:06:
[...]

[Afbeelding]
Dat dacht ik al, dat hebben ze dus niet geïntegreerd.
Ah nice, dat zie ik hier ook! :*)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
Mixpower schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:20:
[...]

Dat dacht ik al, dat hebben ze dus niet geïntegreerd.
Ah nice, dat zie ik hier ook! :*)
Hebben jullie een nieuwe abonnement afgesloten of met verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 14:58
NLjorn schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:22:
[...]

Hebben jullie een nieuwe abonnement afgesloten of met verlenging?
Verlenging hier, was al een jaar vrij dus kon sowieso verlengen.
Al kloppen de prijzen en datum van toestelkrediet wat bij Odido staat totaal niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Mixpower op 19-09-2023 12:24 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 00:22
DonRoger schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:01:
[...]

Raar allemaal.
Hey verrek, dat heb ik ook! En ook ik heb alleen een SMS gekregen dat de telefoon niet op voorraad is. Zou het dan toch ergens in een systeem staan maar niet weergegeven worden op de website?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:06
Grappig, krijg nu een nieuwsbrief-mail van Vodafone "Kies nu je abonnement voor nummer ..."

"Weet je al met welk abonnement je wilt verlengen? Om het je wat makkelijker te maken, zie je hieronder wat klanten met een vergelijkbaar abonnement kozen. En de non-stop gratis extra’s? Die blijven natuurlijk ook."

Wel knap hoe ze alleen maar voor meer verwarring kunnen zorgen. Neig steeds meer toch even te checken bij de klantenservice.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 00:22
Geronimous schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:31:
Grappig, krijg nu een nieuwsbrief-mail van Vodafone "Kies nu je abonnement voor nummer ..."

"Weet je al met welk abonnement je wilt verlengen? Om het je wat makkelijker te maken, zie je hieronder wat klanten met een vergelijkbaar abonnement kozen. En de non-stop gratis extra’s? Die blijven natuurlijk ook."

Wel knap hoe ze alleen maar voor meer verwarring kunnen zorgen. Neig steeds meer toch even te checken bij de klantenservice.
En je bent niet de enige. Of je nou bij KPN, T-Mobile Odido of Vodafone bestelt, alle klantenservice medewerkers zullen blij zijn als de komende twee weken voorbij zijn denk ik :D

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLjorn
LOL, naar Odido gebeld en door het keuzemenu heen gegaan. 1e medewerker kon mij er niks over vertellen, na een half uur alweer een half uur gewacht en uiteindelijk weer doorverbonden. Moest mijn ordernummer doorgeven, weer gewacht en kreeg opeens reparatiecenter Dynafix aan de telefoon dat ze niet bereikbaar zijn. En toen was het gesprek afgesloten. Verbasing alom, het moet niet gekker worden. 7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door NLjorn op 19-09-2023 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
NLjorn schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 12:04:
[...]

Ik hoor graag wat de uitkomst is, ik heb precies hetzelfde. Al via X geprobeerd maar daar is het een beetje druk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Uit interesse; nieuw/bestaand abo? Hoelaat besteld en de bevestiging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasten
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-09 17:39

sebasten

⚡️

De meeste voorraad zal pas morgen/donderdag geleverd gaan worden gezien Apple dit allemaal onder embargo houd. Rustig aan mensen vrijdag komt die pas “officieel” op de markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratereducer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Net gebeld door het hoofdkantoor van Coolblue, ze hebben bijna geen Pro Max'en in de eerste levering zitten dus ondanks precies om 14.00 besteld te hebben gaan ze hem vrijdag niet uitleveren. Kan 6 weken duren...

128gb Natural in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 20:12
ratereducer schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:05:
Net gebeld door het hoofdkantoor van Coolblue, ze hebben bijna geen Pro Max'en in de eerste levering zitten dus ondanks precies om 14.00 besteld te hebben gaan ze hem vrijdag niet uitleveren. Kan 6 weken duren...

Meen je :(
Dat is mooi kloten, voor nu geen statuswijziging, behalve dat het besteld is en gereed is om ingepakt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-09 12:20

Pro Max 128?
Wel enorm balen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Laatst online: 24-09 09:44

Niek_1981

Think Different.

TR1969 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:11:
[...]

Pro Max 128?
Wel enorm balen.
Wou net zeggen, dan kun je heel lang wachten want die bestaat simpelweg niet. :D

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebasten

sebasten

⚡️

Niek_1981 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:12:
[...]

Wou net zeggen, dan kun je heel lang wachten want die bestaat simpelweg niet. :D
Ik ben ook nog nooit gebeld door een hoofdkantoor op dinsdag voor release dat ze geen voorraad hebben 😅 geen enkele partij zal hier uitspraken over doen.

[ Voor 7% gewijzigd door sebasten op 19-09-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-09 13:10

Maat van me bij Coolblue ook gebeld 256GB pro Max titanium geen voorraad voor vrijdag. Besteld 14:10 Coolblue.

Ai!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 14:43

Er bestaat toch geen pro Max met 128?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratereducer
  • Laatst online: 02-02-2024
Smeldor schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:22:
[...]

Er bestaat toch geen pro Max met 128?
Nee was nog even in de war dat ze de opslag hebben vergroot, 256gb natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLjorn
Zojuist weer gebeld naar Odido aangezien ik mijn bestelling niet kon vinden met de ordernummer. (Ook nog geen nieuw contract inzage) wel bevestigingsmail gehad. Vertelde mij dat mijn bestelling goed was binnengekomen en niks aan de hand was. Vertelde mij dat meer pre orders daar last van hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinns
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:20
Ik heb met Odido ook iets vreemds. Ik kon mijn abonnement verlengen met telefoon, terwijl mijn abonnement nog loopt tot eind 2024. Nu staat in de app:
- huidig (sim only) abonnement met einddatum eind 2024
- nieuw abonnement met startdatum januari 2024 (zelfde contractnummer als huidige contract)
- email van bestelling: startdatum nieuw abonnement 15 september 2023

Ik heb ze toch maar even gebeld. Een service medewerker heeft aangegeven dat het eigenlijk niet mogelijk had moeten zijn om al te verlengen, maar dat hij voordat de telefoon is geleverd ook niet in het systeem kon zien waar het mis is gegaan. Hij zei dus dat we het maar even moeten afwachten. Mijn verwachting bij verlengen is dat de 2 jaar van het nieuwe abonnement bovenop het nog openstaande jaar komen, dus ik hoop dat we dat zo kunnen oplossen.

Verder zoals anderen zo goed als geen communicatie, wat ik toch appart vind bij een bestelling van 1000+ euro + abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
NLjorn schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:30:
Zojuist weer gebeld naar Odido aangezien ik mijn bestelling niet kon vinden met de ordernummer. (Ook nog geen nieuw contract inzage) wel bevestigingsmail gehad. Vertelde mij dat mijn bestelling goed was binnengekomen en niks aan de hand was. Vertelde mij dat meer pre orders daar last van hadden.
Van Odido word je ook niet veel wijzer dus. Nou ik wacht vrijdag wel af of ik een sms’je krijg dat ik de telefoon op kan halen in de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edebee
Kevinns schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:40:
Ik heb met Odido ook iets vreemds. Ik kon mijn abonnement verlengen met telefoon, terwijl mijn abonnement nog loopt tot eind 2024. Nu staat in de app:
- huidig (sim only) abonnement met einddatum eind 2024
- nieuw abonnement met startdatum januari 2024
- email van bestelling: startdatum nieuw abonnement 15 september 2023

Ik heb ze toch maar even gebeld. Een service medewerker heeft aangegeven dat het eigenlijk niet mogelijk had moeten zijn om al te verlengen, maar dat hij voordat de telefoon is geleverd ook niet in het systeem kon zien waar het mis is gegaan. Hij zei dus dat we het maar even moeten afwachten. Mijn verwachting bij verlengen is dat de 2 jaar van het nieuwe abonnement bovenop het nog openstaande jaar komen, dus ik hoop dat we dat zo kunnen oplossen.

Verder zoals anderen zo goed als geen communicatie, wat ik toch appart vind bij een bestelling van 1000+ euro + abonnement.
Voor zover ik weet kun je bij Odido een lopende sim only altijd vervroegd verlengen als je een abo met telefoon neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-09 13:57

amphora

Websites & Fotografie

Sorry, te lui om 874 pagina's terug te lezen, maar stel, ik wacht de reviews van vanmiddag nog even af. Waar zou ik vanavond nog een iPhone 15 pro kunnen preorderen die er vrijdag ook is? Los toestel, dus zonder abo...
Of is dat wishful thinking?

[ Voor 13% gewijzigd door amphora op 19-09-2023 13:50 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:19
edebee schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:44:
[...]

Voor zover ik weet kun je bij Odido een lopende sim only altijd vervroegd verlengen als je een abo met telefoon neemt.
Voor zover ik dan weer weet dien je hier wel extra voor te betalen en kan dit alleen als je huidige contract niet al via dezelfde manier vervroegd is verlengd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasten

sebasten

⚡️

amphora schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:49:
Sorry, te lui om 874 pagina's terug te lezen, maar stel, ik wacht de reviews van vanmiddag nog even af. Waar zou ik vanavond nog een iPhone 15 pro kunnen preorderen die er vrijdag ook is? Los toestel, dus zonder abo...
Ik zou persoonlijk dan tot donderdag afwachten dan zijn levertijden beter overal bekend. Vaak krijg je dan direct te zien of je hem vrijdag in huis hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
amphora schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:49:
Dat is voor 99.9% zekerheid wishful thinking.
Maar het ligt eraan welke uitvoering je specifiek zoekt?

Mochten mijn Apple, A-Mac én Mediamarkt bestellingen a.s. vrijdag geleverd worden dan heb ik een iPhone 15 Pro 128GB Black en Natural Titanium over. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2023 13:55 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edebee
Reckoner schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:49:
[...]

Voor zover ik dan weer weet dien je hier wel extra voor te betalen en kan dit alleen als je huidige contract niet al via dezelfde manier vervroegd is verlengd
Is zover ik weet gratis na 30 dagen, noemen ze toestelflexibiliteit :)
https://community.odido.n...estelflexibiliteit-331276

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
Vrijdag rond 14:15 uur besteld bij KPN (verlenging) een iPhone 15 zwart 128GB

Status op dit moment:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KsgzfDGaYGp13gHeHSJN0EyQx7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/efIxmw3pM7C5MY9BILdNQBf8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
bruudx schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:55:

Status op dit moment:
[Afbeelding]
Kreeg je ook nog een mail van PostNL om hem eventueel op een afleverpunt af te laten leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredpret
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 08:59
bruudx schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:55:

Status op dit moment:
[Afbeelding]
Ik zit op dezelfde bestelling, alleen op vrijdag 16:30. Als je goed kijkt, zie je dat die zelfs op de 3e stap is, activeren. Heb namelijk hetzelfde. Vraag me af wanneer ik hem dan binnen krijg, lijkt me niet dat die eerder dan 22-9 geleverd zal worden toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aVKl3cYlgc-PyPSaYjeQa-PIlgA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0fuBpnra60ry3Qyo371p3b9l.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Laatst online: 20-09 15:23
Heb zelf dus zaterdagnacht gepreorderd bij KPN, maar zit met Titanium Blue 256 GB ook nog steeds bij het eerste puntje van de 5 stappen. Ben benieuwd of ie vrijdag aan gaat komen, dan is er alsnog geen man over boord!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

sashakoevoets98 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:09:
Heb zelf dus zaterdagnacht gepreorderd bij KPN, maar zit met Titanium Blue 256 GB ook nog steeds bij het eerste puntje van de 5 stappen. Ben benieuwd of ie vrijdag aan gaat komen, dan is er alsnog geen man over boord!
Geen man overboord??? Het hele schip zinkt dan!!!!

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/TSH8ZbRh4CoAAAAC/nail-biting-spongebob.gif

--

Fun fact; kpn heeft in hun portaal wel de iPhone 15 Pro Max Natural Titanium foto toegevoegd... wat een spanning 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door ViezeVis op 19-09-2023 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
Danielson schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:58:
[...]

Kreeg je ook nog een mail van PostNL om hem eventueel op een afleverpunt af te laten leveren?
Nog geen mail gehad met verzendgegevens en staat nog nog in de PostNL app. Nog even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Laatst online: 20-09 15:23
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:11:
[...]

Geen man overboord??? Het hele schip zinkt dan!!!!

[Afbeelding]

--

Fun fact; kpn heeft in hun portaal wel de iPhone 15 Pro Max Natural Titanium foto toegevoegd... wat een spanning 8)7
De titanic is er niets bij :P

[ Voor 11% gewijzigd door sashakoevoets98 op 19-09-2023 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 12:02
fredpret schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:00:
[...]

Ik zit op dezelfde bestelling, alleen op vrijdag 16:30. Als je goed kijkt, zie je dat die zelfs op de 3e stap is, activeren. Heb namelijk hetzelfde. Vraag me af wanneer ik hem dan binnen krijg, lijkt me niet dat die eerder dan 22-9 geleverd zal worden toch?

[Afbeelding]
Krijg je een email bij een wijziging of is het gewoon refreshen? (bij mij gebeurd niets, geen mail en geen wijziging in de portal).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredpret
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 08:59
errox schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:22:
[...]

Krijg je een email bij een wijziging of is het gewoon refreshen? (bij mij gebeurd niets, geen mail en geen wijziging in de portal).
Was een kwestie van refreshen/opnieuw inloggen. Zou de stappen die zijn aangegeven even checken, daar is het niet heel duidelijk. Als je op 2 klikt, dan zie je ook of je op die stap bent als er iets veranderd. Standaard blijft die op 1 staan, behalve als je op een andere stap klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:40
Wil niet zuur overkomen maar wat is hier zo bijzonder aan? Het hele internet staat vol hands-on video’s en foto’s..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avanholten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09-2023
Vodafone wacht met het sturen van updates totdat ze Visual Voicemail hebben geïmplementeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@schumi1986 verder niks bijzonders aan, vandaar de /teaser disclaimer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
fredpret schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:26:
[...]

Was een kwestie van refreshen/opnieuw inloggen. Zou de stappen die zijn aangegeven even checken, daar is het niet heel duidelijk. Als je op 2 klikt, dan zie je ook of je op die stap bent als er iets veranderd. Standaard blijft die op 1 staan, behalve als je op een andere stap klikt.
Ja dat werkt ook niet, moet gewoon geduld hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Bij amazon iphone 15 pro 128gb leverdatum 22/23 september 1229 Euro.

https://www.amazon.nl/App...Z2V0TmFtZT1zcF9hdGY&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
elaho schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:33:
Bij amazon iphone 15 pro 128gb leverdatum 22/23 september 1229 Euro.

https://www.amazon.nl/App...Z2V0TmFtZT1zcF9hdGY&psc=1
Uhh. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iRt8YRqDdqhTn1AQMM2P3XJb6sE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NsbHQ0GNqTlUJjNDiXTZ7664.png?f=user_large

En de meeste modellen staan op levering 28 september - 2 oktober.

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 19-09-2023 14:36 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Oeps nah 25 september is ook snel. 😅😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda074
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5UCu-peJoQ62g9X92nFDsPJazY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mXY8t7UVt60nttR65nIAI4s7.png?f=fotoalbum_large

Nog geen beweging bij Coolblue. Hoop op een levering Vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Hier ondertussen ook stap 2 bij KPN! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoNootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 01:06
Danielson schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:16:
Hier ondertussen ook stap 2 bij KPN! oOo
Hier ook! 15 Pro Black Titanium 128 om 14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
DiscoNootje schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:17:
[...]

Hier ook! 15 Pro Black Titanium 128 om 14:30
Hier ook een 15 Pro Black om 14:01!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisRick
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-09 13:09
Ik ben bang dat ik de boot heb gemist, gisteren besteld bij KPN, 15 Pro Max Black Titanium 256GB. Zit nog bij stap 1.

Zal naar alle waarschijnlijkheid pas ergens in oktober/november de telefoon geleverd krijgen, mogelijk geluk maar denk het niet gezien de tekorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:14
Hier nog steeds op stap 1 bij KPN doordat de KPN site niet werkte met Edge rond 1410-1415 pas kunnen bestellen. 15 Pro 256GB in natural, kreeg wel pas om 1438 de bevestiging.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallMeNuno
Ondertussen nog steeds geen nieuws van Odido sinds vrijdag 14:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasten

sebasten

⚡️

CallMeNuno schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:28:
Ondertussen nog steeds geen nieuws van Odido sinds vrijdag 14:00
Belsimpel en alle andere ook nog niet, gezien iPhones een deze dagen binnen komen. Het is pas dinsdag hè haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

HetisRick schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:23:
Ik ben bang dat ik de boot heb gemist, gisteren besteld bij KPN, 15 Pro Max Black Titanium 256GB. Zit nog bij stap 1.

Zal naar alle waarschijnlijkheid pas ergens in oktober/november de telefoon geleverd krijgen, mogelijk geluk maar denk het niet gezien de tekorten.
Hoor verder ook nog weinig van de Pro Max hier hoor, i.c.m. KPN. Pro Max staat hier ook nog op Controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TURBOKOEKJE
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-09 02:15
Vodafone-mensen, kunnen jullie inmiddels de status van jullie bestelling zien? Of nog steeds een foutmelding? Nog nieuwe updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
Is het ook niet zo dat vanaf nu tot aan het verzadigen van de markt er dagelijks / meerdere keren per week leveringen komen? Althans zoiets stel ik mij dan voor. Dus ook al heb je vandaag niet goed nieuws, dan kan dat alsnog morgen of overmorgen gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetisRick
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:
[...]

Hoor verder ook nog weinig van de Pro Max hier hoor, i.c.m. KPN. Pro Max staat hier ook nog op Controle.
Wist ik al, we hebben elkaar al gesproken op 't KPN Forum hahaha, heb andere username hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:57

Cordon

Lievelings jankert

errox schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:
Is het ook niet zo dat vanaf nu tot aan het verzadigen van de markt er dagelijks / meerdere keren per week leveringen komen? Althans zoiets stel ik mij dan voor. Dus ook al heb je vandaag niet goed nieuws, dan kan dat alsnog morgen of overmorgen gebeuren.
Tot de 22ste kan alles nog gebeuren. Mensen zijn gewoon ongeduldig omdat bij de ene de status update en bij de andere niet. Eigenlijk weet je het pas zeker op donderdagavond/vrijdag of je het echt dan krijgt. :P

En anders zal er de komende weken genoeg leveringen plaatsvinden waardoor je iSchermpje uitgeleverd wordt. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
Eindelijk bericht gehad van Odido nadat ik alleen een bevestigingsmail had gekregen vrijdag maar de bestelling niet in mijn overzicht te zien is. Bestelling is goed doorgekomen en ik krijg een sms als de telefoon klaar ligt in de winkel, hopelijk vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 16:25
HetisRick schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:23:

Zelfde besteld bij kpn maar dan op zaterdag ochtend. Ook hier nog geen verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-09 14:11
iPhone 15 pro van KPN, ook nog niks helaas. Ga volgende week dinsdag(ochtend) 2 maanden het land uit dus die zal wel terugbouncen naar KPN :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gangstahh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 09:07
TURBOKOEKJE schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:
Vodafone-mensen, kunnen jullie inmiddels de status van jullie bestelling zien? Of nog steeds een foutmelding? Nog nieuwe updates?
Nog steeds een foutmelding, afgelopen vrijdag rond 14:30 wel bevestiging gekregen en gisteren het welbekende smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier twee orders van KPN van 14:01 en 14:04 uur nog altijd op stap 1, gaat om een verlenging. Lijkt dan wel een beetje random pickorder te zijn.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

THE_BASE schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:02:
Hier twee orders van KPN van 14:01 en 14:04 uur nog altijd op stap 1, gaat om een verlenging. Lijkt dan wel een beetje random pickorder te zijn.
https://forum.kpn.com/toe...ostid=1822102#post1822102
KPN bevestigde dat dit niet zo is en dat ze op volgorde van bestelling werken.

/Edit
Kijk je vervolgens 1 pagina verder staat er een reactie van iemand:
Zondag besteld, staat nu al op verwerken, dus kan zomaar zijn dat ik hem vrijdag heb.
Ehh ja... welke volgorde dan? Toestel i.c.m. besteltijd?
@HetisRick lees je mee? :P

[ Voor 21% gewijzigd door ViezeVis op 19-09-2023 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2TheMaxx
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14-09 10:09
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:30:
[...]

Hier ook. Forum van KPN wordt je ook niet veel wijzer van zag ik al aan je username 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gin1216
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 26-09 23:52
Ik had 2 gemiste oproepen van coolblue, ik terug gebeld, kunnen ze niks vreemds vinden. Zenuwen beginnen toch beetje toe te slaan of het allemaal wel goed zit 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:04:
[...]

/Edit

[...]

Ehh ja.
@ViezeVis gaat het bij jou om een verlening of nieuw abonnement met nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 22:15

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik ben ook gebeld door Coolblue net. Het bericht was dat mijn Pro Max 256GB Natural vrijdag nog niet geleverd kan worden, en ze hebben een aantal opties voorgesteld. Ik heb afgelopen vrijdag de bevestigingsmail van de bestelling gehad om 14:06 dus als je daarna een bevestiging hebt gehad kun je het sowieso schudden.

[ Voor 31% gewijzigd door gday op 19-09-2023 16:11 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

2TheMaxx schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:09:
[...]

@ViezeVis gaat het bij jou om een verlening of nieuw abonnement met nummerbehoud?
Verlenging. Pro Max 256GB NT hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2TheMaxx
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:10:
[...]

Verlenging. Pro Max 256GB NT hier.
Bij mij Pro Max 256 NT nieuw abonnement. Ook nog stap 1 controleren en om 14:05 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

2TheMaxx schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:11:
[...]

Bij mij Pro Max 256 NT nieuw abonnement. Ook nog stap 1 controleren en om 14:05 gekocht.
Ik had de bevestiging 14:04, besteld 13.57 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-09 13:10
Kortom, bij Coolblue besteld ben je het bokje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alouwerse
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 02-07 19:22
Lijkt erop dat de Pro Naturel Titanium 256GB nog niet verwerkt wordt bij KPN.
De black al wel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisRick
ViezeVis schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:04:
[...]

/Edit

[...]

Ehh ja... welke volgorde dan? Toestel i.c.m. besteltijd?
@HetisRick lees je mee? :P
Absoluut lees ik mee, het is duidelijk dat de moderators en ook klantenservice het zelf ook niet echt weten / snappen hoe & wat. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door HetisRick op 19-09-2023 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

HetisRick schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:16:
[...]

Absoluut lees ik mee, het is duidelijk dat de moderators en ook klantenservice het zelf ook niet echt weten. 8)7
'Jamooi' heeft al gereageerd wat ik net zei. Da's makkelijk. Geen idee wie dat hier is. Maar, bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Alouwerse schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:14:
Lijkt erop dat de Pro Naturel Titanium 256GB nog niet verwerkt wordt bij KPN.
De black al wel.
Zou idd ook kunnen. Op volgorde van toestel & kleur totdat alles er doorheen is. Tja... who knows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 22:15

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Otto Jans schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:13:
Kortom, bij Coolblue besteld ben je het bokje ;)
Net als vorig jaar. 😛 In 2021 ging het nog wel goed, maar 2022 en 2023 niet meer. Aangezien ik toch AppleCare aanschaf bij de iPhone biedt Coolblue me weinig meerwaarde dus komende jaren wordt het geen Coolblue meer bij launch.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen2303
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-01-2024
heeft iemand al wat begrepen van belsimpel? Ik heb besloten daar de iphone pro te bestellen maar heb nog geen bericht ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
jeroen2303 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:21:
heeft iemand al wat begrepen van belsimpel? Ik heb besloten daar de iphone pro te bestellen maar heb nog geen bericht ontvangen..
Ik heb hem daar besteld en denk dat we donderdag meer weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:32

MEJ

Bij mij is bestelling bij KPN naar stap 2 gegaan, verwerking. Verlenging 15 pro 128GB natural titanium.

Apple | LEGO | Sony Playstation

Pagina: 1 ... 219 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.