Acties:
  • +9 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 09:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBPkP7hbgxkNLc33_1IizfxtOmU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/82UrB59wnVJBg8KzIgVpEdon.jpg?f=fotoalbum_large

Daar is ie dan! Bedankt mensen het was gezellig. Tot de volgende keer en veel succes allemaal, hopelijk ontvangen jullie je iphone ook snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:51
CJSP schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:22:
[Afbeelding]

Daar is ie dan! Bedankt mensen het was gezellig. Tot de volgende keer en veel succes allemaal, hopelijk ontvangen jullie je iphone ook snel.
Nice, eindelijk! Volgens mij heb ik een week na jou besteld, hopelijk komt ie hier ook binnen 1 a 2 weken, maar we zullen zien. Veel plezier van je nieuwe phone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimutje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:06
Van mij ook toevallig net geleverd! En ik was nog wel bereid om nog rustig 4 weken te wachten. Succes voor degene die nog in afwachting zijn…

Ter info voor de nog wachtende;
14 pro Max space black 128
KPN - verlenging
Tijdspad vrijdag 9 sept;
Besteld 14:20
Bevestiging 14:30
Reservering 17:05

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:45

Christiano007

Ich bin der champion

Via vodafone friends and family gisteren contractverlenging gedaan voor de pro 256 GB purple en vandaag al binnen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizoss
  • Registratie: December 2021
  • Nu online
Zijn er mensen die een iPhone 14 pro (max) bestelling bij Apple hebben open staan met als bezorg window 26 sept. - 3 okt? Ik krijg signalen (via o.a. Reddit) dat Apple vaak eerder uitlevert dan later. Hoe zijn de ervaringen hier?

Begin lichtelijk ongeduldig te worden haha, Tegelijkertijd is het nog geen 26 september geweest dus moet netjes op m’n beurt wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:44
Chrizoss schreef op zondag 25 september 2022 @ 00:17:
Zijn er mensen die een iPhone 14 pro (max) bestelling bij Apple hebben open staan met als bezorg window 26 sept. - 3 okt? Ik krijg signalen (via o.a. Reddit) dat Apple vaak eerder uitlevert dan later. Hoe zijn de ervaringen hier?

Begin lichtelijk ongeduldig te worden haha, Tegelijkertijd is het nog geen 26 september geweest dus moet netjes op m’n beurt wachten.
Ze leveren vaak binnen het window wat gemeld is en een enkele keer eerder of later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• the_scary_door
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13:02

Ik kreeg vrijdag een verzendmelding en een sms van DHL, maandag wordt hij geleverd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pimutje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:06

Van andere Apple producten die ik heb besteld ben ik erachter gekomen dat de levering vaak dicht tegen de “eerste” datum van de range ligt. Ongeveer 25% van mijn bestellingen kwamen eerder. De andere 75% op of 1 dag rond de eerste gecommuniceerde datum. Nog nooit is een bestelling later geleverd (op een keer na wat buiten Apple’s controle lag).

Hopelijk helpt dit je een beetje! Alvast veel plezier van het nieuwe toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Gisterochtend vroeg via mediamarkt outlet iPhone 14 pro besteld maar enige wat ik in mn mail heb gehad is: Wanneer jouw bestelling "xxx" definitief is verwerkt en betaald ontvang je hierover per e-mail bericht.

Begin nu wel benieuwd te worden of die idd echt geleverd gaat worden. Iemand ervaring met de MM outlet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hillwoods
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 20:20

Ik heb dezelfde window. Bij mij staat de status nog op "wordt verwerkt". Is dat bij jou ook, of al "verzending wordt voorbereid"? Hopelijk snel een status update :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrizoss
  • Nu online
Hillwoods schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:54:
[...]

Ik heb dezelfde window. Bij mij staat de status nog op "wordt verwerkt". Is dat bij jou ook, of al "verzending wordt voorbereid"? Hopelijk snel een status update :)
Bij mij is de status ook nog steeds “wordt verwerkt”
Wellicht dat er morgen wat beweging is aangezien het dan de 26e is! Fingers crossed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrizoss
  • Nu online
Pimutje schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:05:
[...]

Van andere Apple producten die ik heb besteld ben ik erachter gekomen dat de levering vaak dicht tegen de “eerste” datum van de range ligt. Ongeveer 25% van mijn bestellingen kwamen eerder. De andere 75% op of 1 dag rond de eerste gecommuniceerde datum. Nog nooit is een bestelling later geleverd (op een keer na wat buiten Apple’s controle lag).

Hopelijk helpt dit je een beetje! Alvast veel plezier van het nieuwe toestel :)
Dank voor het delen van jouw ervaringen, dit helpt zeker! Wellicht gebeurd er morgen al wat :)

I’ll keep you posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizoss
  • Nu online
the_scary_door schreef op zondag 25 september 2022 @ 10:33:
[...]

Ik kreeg vrijdag een verzendmelding en een sms van DHL, maandag wordt hij geleverd.
Nice! Veel plezier met je nieuwe iPhone

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 21:08
Mijn 14Pro zwart 128gb bij KPN is ondertussen naar status 2; verwerking.
Toestel is op voorraad en wordt klaargemaakt voor verzending.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Yes die van mij ook. Besteld op maandag de 12e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Michel8 schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:35:
Yes die van mij ook. Besteld op maandag de 12e
Ja ik ook.
Maar geloof het pas als ik bericht heb dat er een pakketje bij een bezorger is afgegeven.
(en afgeleverd gezien de berichten hier van 'kwijtgeraakte' pakketjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon1029
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 18:07
Flix20 schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:02:
Mijn 14Pro zwart 128gb bij KPN is ondertussen naar status 2; verwerking.
Toestel is op voorraad en wordt klaargemaakt voor verzending.
Hier ook vandaag naar de tweede status, besteld op dinsdag de 13e. Gaat ook om een iPhone 14 Pro zwart 128 GB.

[ Voor 42% gewijzigd door simon1029 op 26-09-2022 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-08 19:48
simon1029 schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:10:
[...]

Hier ook vandaag naar de tweede status, besteld op dinsdag de 13e. Gaat ook om een iPhone 14 Pro zwart 128 GB.
Ik heb eveneens dinsdag 13 besteld, maar dan bij T-mob. Een 14 Pro Zilver 128gb, maar helaas nog geen statusupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
simon1029 schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:10:
[...]

Ja op het KPN forum ook meerdere berichten.
Of er is dit weekend/vanochtend een flinke lading geleverd, of het is een lekkermakertje om wat 'beweging' in de bestelling te zetten.

Zoals ik al zei. totdat ik een T&T heb, reken ik mezelf nog niet rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon1029
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 18:07
Flix20 schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:28:
[...]

Ja op het KPN forum ook meerdere berichten.
Of er is dit weekend/vanochtend een flinke lading geleverd, of het is een lekkermakertje om wat 'beweging' in de bestelling te zetten.

Zoals ik al zei. totdat ik een T&T heb, reken ik mezelf nog niet rijk.
Even afwachten dan nog. Hopelijk komen de T&T codes vandaag nog, maar is wel een ander bericht dan de 3-4 weken levertijd die eerder werden afgegeven op het KPN forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 23:13
iPhone 14 Pro 128GB zwart via Belsimpel besteld met een Vodafone abbonement. Is op voorraad en wordt morgen geleverd :)

[ Voor 11% gewijzigd door Randleman op 26-09-2022 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 20:06
Randleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:39:
iPhone 14 Pro 128GB zwart via Belsimpel besteld met een Vodafone abbonement. Is op voorraad en wordt morgen geleverd :)
Goud pro in alle varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Het lijkt erop een beetje te gaan lopen. Iemand ook een Pro Max ontvangen?

Twijfel of het slim van mijzelf was om de bestelling in de winkel bij de Mediamarkt te doen ipv online.. naja volgend jaar maar op een andere manier.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr-ordinary
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10-2024
Vorige week woensdag besteld bij kpn. Volgende bericht gekregen

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 14 Pro 5G 256GB, Deep Purple is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25

Fjeze

AllesPerfect!

Afgelopen vrijdag besteld bij mobiel.nl en wordt als het goed is vandaag geleverd.

iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple.
Erg benieuwd naar de kleur, twijfelde/twijfel tussen Deep Purple en Space Black. Toch de gok genomen voor Deep Purple...

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:18
Fjeze schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:12:
Afgelopen vrijdag besteld bij mobiel.nl en wordt als het goed is vandaag geleverd.

iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple.
Erg benieuwd naar de kleur, twijfelde/twijfel tussen Deep Purple en Space Black. Toch de gok genomen voor Deep Purple...
Was de telefoon op vrijdag al op voorraad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25

Fjeze

AllesPerfect!

SnoopBok schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:13:
[...]

Was de telefoon op vrijdag al op voorraad?
Ja hij was op voorraad, ik zie nu ook bij PostNL dat hij vandaag bezorg wordt. _/-\o_

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:49
Marc19700 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 01:58:
Ik zie nu in de apple online store, dat wanneer je een iphone 14 pro max bestelt, de leveringstijd ligt tussen 22 okt en 29 okt.
Eerder deze week was het nog begin november.
Dus blijkbaar is de leveringstijd nu korter geworden.
Ik heb er eentje bestelt om 14:20 toen hij bestelbaar was op 9 sept, en heb toen leveringstijd tussen 3 okt en 10 okt gekregen.
Zou hij nu ook iets eerder geleverd worden, doordat de leveringstijd korter is geworden?
Ik heb er weinig hoop in hoor, want de status staat nog steeds op “artikelen worden verwerkt”.
IK heb hetzelfde verhaal. Levering 3-10 okt. en nu nog steeds status op Wordt verwerkt.
We wachten mar gewoon af. Ik hoop dat het ook 3 okt. wordt en niet nog een week later.

there's no place like cloudbase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv

Ik ben ook zeer benieuwd welke dag hij dan komt. OP de 26e of toch meer richting de 3e?
Mijn periode zou zijn 3-10 okt. Dan kan ik het ook een beetje inschatten aan de hand van jouw ervaring.

[ Voor 26% gewijzigd door antonyv op 26-09-2022 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Voor de liefhebber Bij Mediamartk staat nu een Spaceblack 14 Pro met 1TB beschikbaar voor bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
japjaan schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:07:
Gisterochtend vroeg via mediamarkt outlet iPhone 14 pro besteld maar enige wat ik in mn mail heb gehad is: Wanneer jouw bestelling "xxx" definitief is verwerkt en betaald ontvang je hierover per e-mail bericht.

Begin nu wel benieuwd te worden of die idd echt geleverd gaat worden. Iemand ervaring met de MM outlet?
Vandaag een update gehad. Lijkt alsof ze in het weekend gewoon niet werken dus. Morgen komt ie binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 12:35
TNSN schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 09:52:
[...]

Levertijd blijkt toch langer dan van te voren beloofd, Belsimpel zegt momenteel dat hij “naar verwachting” woensdag geleverd wordt.
Levertijd wéér verlengd door Belsimpel, zonder bericht verplaatst naar 1/10. Snap er niks van.. iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
TNSN schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:42:
[...]

Levertijd wéér verlengd door Belsimpel, zonder bericht verplaatst naar 1/10. Snap er niks van.. iemand hier ook last van?
Tot nu toe niet. Heb vanochtend een 14 Pro 128GB besteld bij Belsimpel en zou morgen al geleverd worden. We wachten af :P.

EDIT: net verplaatst naar 4-10...

[ Voor 6% gewijzigd door Randleman op 26-09-2022 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
Randleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:45:
[...]

Tot nu toe niet. Heb vanochtend een 14 Pro 128GB besteld en zou morgen al geleverd worden. We wachten af :P.

EDIT: net verplaatst naar 4-10...
Bij welke provider heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
TNSN schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:47:
[...]

Bij welke provider heb je besteld?
Vodafone en volgens Belsimpel op voorraad (voor 23:30 besteld,morgen in huis). Niet dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
Randleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:48:
[...]

Vodafone en volgens Belsimpel op voorraad (voor 23:30 besteld,morgen in huis). Niet dus :P
Dat is toch vreemd? Ik bij Tele2 en dat was ook de volgende dag in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
TNSN schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:49:
[...]

Dat is toch vreemd? Ik bij Tele2 en dat was ook de volgende dag in huis..
Klopt, voorraad systeem gewoon niet up-to-date. Ik heb geannuleerd. Ik wacht rustig af tot ze op voorraad komen. Mijn telefoon houdt het nog wel even vol haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
Randleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:50:
[...]

Klopt, voorraad systeem gewoon niet up-to-date. Ik heb geannuleerd. Ik wacht rustig af tot ze op voorraad komen. Mijn telefoon houdt het nog wel even vol haha.
Ik twijfel ook, maar ik heb al betaald. Had jij dat ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
TNSN schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:54:
[...]

Ik twijfel ook, maar ik heb al betaald. Had jij dat ook?
Ja, had ook al betaald. Meestal krijg je dat met een paar dagen gewoon teruggestort. Weet ik uit ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb een paarse 14 pro Max 512 GB besteld bij Belsimpel. Tijdens het bestellen was de levertijd 1 dag, nu niks meer bekend. Berichtje gestuurd, nog geen reactie. Mocht iemand een dergelijke telefoon te koop weten, ik hou me aanbevolen. Mag ook een 256GB zijn. De bestelling bij Belsimpel ga ik maar annuleren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Jopio schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:59:
Ik heb een paarse 14 pro Max 512 GB besteld bij Belsimpel. Tijdens het bestellen was de levertijd 1 dag, nu niks meer bekend. Berichtje gestuurd, nog geen reactie. Mocht iemand een dergelijke telefoon te koop weten, ik hou me aanbevolen. Mag ook een 256GB zijn. De bestelling bij Belsimpel ga ik maar annuleren denk ik
Op het moment is de levertijd indicatie bij Belsimpel niet betrouwbaar. Wellicht dat dit komt door het grote aantal bestellingen zodra er wat op voorraad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Randleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 14:00:
[...]

Op het moment is de levertijd indicatie bij Belsimpel niet betrouwbaar. Wellicht dat dit komt door het grote aantal bestellingen zodra er wat op voorraad komt.
Mijn belsimpel ervaring vorige week;
Deze was inderdaad niet betrouwbaar, op de site stond vermelding leverbaar 2-4 werkdagen, na bestellen en bevestiging kreeg ik een verwachte levering van 2 weken.
Vervolgens over gebeld en medewerker kon me vertellen dat melding op de website niet correct was..
Zouden ze aanpassen, was ook gebeurd paar uur later maar zie dat ze nog steeds wat steken laten vallen en alsnog foute info plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kwam er ook achter, best vervelend dat ze er zo slecht mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Er lijkt wel een grote lading 14 Pro's binnengekomen te zijn. Mediamarkt heeft ineens elk model op voorraad.

Behalve de 14 Pro Max :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
SimD schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:33:
Er lijkt wel een grote lading 14 Pro's binnengekomen te zijn. Mediamarkt heeft ineens elk model op voorraad.

Behalve de 14 Pro Max :(
Helaas geen Black 256GB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
Begin nu toch langzaam aan te twijfelen om de 14 Pro te annuleren en om een 13 Pro te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Niet online, maar wel in de winkel zie ik.
TNSN schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:40:
Begin nu toch langzaam aan te twijfelen om de 14 Pro te annuleren en om een 13 Pro te bestellen.
Je kunt hem toch annuleren en bestellen bij een winkel met voorraad?

[ Voor 41% gewijzigd door SimD op 26-09-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Dan wacht ik nog even :) Misschien komt de 256 nog wel op voorraad online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
SimD schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:43:
[...]

Niet online, maar wel in de winkel zie ik.
[...]

Je kunt hem toch annuleren en bestellen bij een winkel met voorraad?
Waar dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
MediaMarkt Hoofddorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNSN
Hoe betrouwbaar is mobiel.nl, meerdere providers vandaag besteld morgen in huis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
TNSN schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:31:
Hoe betrouwbaar is mobiel.nl, meerdere providers vandaag besteld morgen in huis..
Imo betrouwbaar, vorige week zelf besteld, let op, wel afhankelijk van kleur/storage/provider dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
BigF25 schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:44:
[...]

Imo betrouwbaar, vorige week zelf besteld, let op, wel afhankelijk van kleur/storage/provider dus
Ik zie dat ze bij Mobiel.nl de iPhone 14 Pro 256GB Space Black gewoon kunnen leveren i.c.m. KPN abonnement. Dit zijn toch gewoon Simlockvrije toestellen neem ik aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 20:06
mprkooij schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:49:
[...]

Ik zie dat ze bij Mobiel.nl de iPhone 14 Pro 256GB Space Black gewoon kunnen leveren i.c.m. KPN abonnement. Dit zijn toch gewoon Simlockvrije toestellen neem ik aan?
Yes in Europa zijn in bijna alle landen de iphones Simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Killer61 schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:53:
[...]

Yes in Europa zijn in bijna alle landen de iphones Simlock vrij.
Thanks, dan bestel ik hem via mobiel.nl, scheelt toch weer 160,- t.o.v. Apple, MediaMarkt, Coolblue, Bol.com, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
mprkooij schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:54:
[...]

Thanks, dan bestel ik hem via mobiel.nl, scheelt toch weer 160,- t.o.v. Apple, MediaMarkt, Coolblue, Bol.com, etc.
Prijzen zijn toch overal gelijk? Bij de mm kun je ook verlengen en scheelt het ook tov alleen een toestel aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
SimD schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:03:
[...]

Prijzen zijn toch overal gelijk? Bij de mm kun je ook verlengen en scheelt het ook tov alleen een toestel aanschaffen.
Zeker niet, ik heb hem net bij Mobiel.nl besteld, i.c.m. KPN voor 1 jaar, 0,00 bijbetaling, gelijk het toestel betalen voor 1296,-. Scheelt toch, t.o.v. de normale 1459,- die hij kost.

[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 26-09-2022 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Ook besteld bij Mobiel.nl. 14 Pro 256GB zwart op voorraad i.c.m. KPN. Morgen in huis. Ben benieuwd. Anders annuleren we hem gewoon weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:04
TNSN schreef op maandag 26 september 2022 @ 16:31:
Ik bestelde er gisteren een AWU die 'op voorraad' zou zijn. Ging mooi niet door. Net als bij Belsimpel een voorraadfout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
Inmiddels in mijn bestelstatus ook de melding dat hij niet op voorraad is. Wat een drama haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Randleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:16:
Inmiddels in mijn bestelstatus ook de melding dat hij niet op voorraad is. Wat een drama haha.
Hier ook opeens in bestelling, terwijl er net, en nu ook gewoon nog op de website Op Voorraad staat...... Bij mij is de aanvraag ook nog niet goedgekeurd door KPN, wel verzonden aan KPN.

Hoewel, besteld terwijl er voorraad was. Ben benieuwd of ze de volgorde aanhouden.

[ Voor 9% gewijzigd door mprkooij op 26-09-2022 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
mprkooij schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:26:
[...]

Hier ook opeens in bestelling, terwijl er net, en nu ook gewoon nog op de website Op Voorraad staat...... Bij mij is de aanvraag ook nog niet goedgekeurd door KPN, wel verzonden aan KPN.

Hoewel, besteld terwijl er voorraad was. Ben benieuwd of ze de volgorde aanhouden.
Ik heb ook besteld toen hij nog op voorraad stond. Ook na mijn bestelling stond hij nog op voorraad. Een tijdje later niet meer.

Ik twijfel of ik ga annuleren of gewoon ga wachten...

[ Voor 5% gewijzigd door Randleman op 26-09-2022 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Randleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:48:
[...]

Ik heb ook besteld toen hij nog op voorraad stond. Ook na mijn bestelling stond hij nog op voorraad. Een tijdje later niet meer.

Ik twijfel of ik ga annuleren of gewoon ga wachten...
Ik zou gewoon nog even wachten, waarschijnlijk is die na onze bestellingen naar "In bestelling" gegaan en ontvangen we hem gewoon morgen/overmorgen. Is jouw aanvraag al goedgekeurd door KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:25
Komen de verwachte levertijden op de website van KPN overeen met de realiteit? Of worden de toestellen sneller geleverd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Afgelopen zondag bij de Mediamarkt, iPhone pro max 256gb space black besteld, vandaag al opgehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door 038Robijno op 26-09-2022 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
mprkooij schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:50:
[...]

Ik zou gewoon nog even wachten, waarschijnlijk is die na onze bestellingen naar "In bestelling" gegaan en ontvangen we hem gewoon morgen/overmorgen. Is jouw aanvraag al goedgekeurd door KPN?
Nope :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
mprkooij schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:04:
[...]

Zeker niet, ik heb hem net bij Mobiel.nl besteld, i.c.m. KPN voor 1 jaar, 0,00 bijbetaling, gelijk het toestel betalen voor 1296,-. Scheelt toch, t.o.v. de normale 1459,- die hij kost.
Zie het idd. Met abonnement scheelt het 72 euro met de mediamarkt. Betere deals met inkopers?
038Robijno schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:02:
Afgelopen zondag bij de Mediamarkt, iPhone pro max 256gb space black besteld, vandaag al opgehaald.
Ah lekker!! Ik wacht al 2 weken bij de Mediamarkt op dit model. Welke winkel?

Winkels kopen dus ook afzondelijk in van elkaar.

[ Voor 30% gewijzigd door SimD op 26-09-2022 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Voor mij houdt het feestje helaas op. Via de KPN website kun je je SimOnly omzetten naar een abonnement met telefoon. Dit kan dan eerder dan de (120 dagen) voor je SimOnly verloopt. Schijnbaar kan dat alleen via KPN zelf. Via Mobiel.nl krijg ik de melding: "Je hebt bij ons een contractverlenging aangevraagd. Helaas krijgen wij de melding vanuit KPN dat je huidige contract nog niet verlengbaar is. Dit kan vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige contract.".

Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
mprkooij schreef op maandag 26 september 2022 @ 18:50:
[...]

In mijn orderstatus staat hij nu weer op voorraad. Heel raar allemaal haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Randleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:31:
[...]

In mijn orderstatus staat hij nu weer op voorraad. Heel raar allemaal haha.
Dan is de bestelling van jou als het goed is door KPN geaccepteerd. Die van mij is geannuleerd, dus daarom zal die wel op voorraad zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door mprkooij op 26-09-2022 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
mprkooij schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:37:
[...]

Dan is de bestelling van jou als het goed is door KPN geaccepteerd. Die van mij is geannuleerd, dus daarom zal die wel op voorraad zijn.
Volgens de status is er nog niks naar KPN verstuurd. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Ik ben ongeduldig, wil een 14 pro bestellen bij coolblue (vanwege verzekering) maar heeft al dagen geen voorraad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
KorteGebruiker schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:59:
Ik ben ongeduldig, wil een 14 pro bestellen bij coolblue (vanwege verzekering) maar heeft al dagen geen voorraad :/
Wat is er bijzonder aan Coolblue en verzekering? Dat kan toch overal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik heb zelf mijn bestelling inmiddels geannuleerd bij KPN zelf en verlengt via mobiel.nl. Die hebben de Zilveren 14 Pro Max 512gb op voorraad. Had deze vrijdag besteld en zaterdag in huis.
Ik vind de zilveren zijkant erg mooi met de zwarte voorkant, de achterkant had van mij ook zwart mogen zijn. Beetje zoals de iPhone 4, vond die ook altijd erg mooi.

Wel even wennen na jaren Android, maar bevalt goed.

Iedereen die nog aan ‘t wachten is, succes en waarschijnlijk tot over 2 jaar 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
-NRG- schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:57:
Ik heb zelf mijn bestelling inmiddels geannuleerd bij KPN zelf en verlengt via mobiel.nl. Die hebben de Zilveren 14 Pro Max 512gb op voorraad. Had deze vrijdag besteld en zaterdag in huis.
Ik vind de zilveren zijkant erg mooi met de zwarte voorkant, de achterkant had van mij ook zwart mogen zijn. Beetje zoals de iPhone 4, vond die ook altijd erg mooi.

Wel even wennen na jaren Android, maar bevalt goed.

Iedereen die nog aan ‘t wachten is, succes en waarschijnlijk tot over 2 jaar 😉
Ik stap ook weer over na jaren Android. Ben benieuwd of het mij kan bekoren :)

Update: iPhone is verzonden door Mobiel.nl!

[ Voor 3% gewijzigd door Randleman op 26-09-2022 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
SimD schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:22:
[...]

Zie het idd. Met abonnement scheelt het 72 euro met de mediamarkt. Betere deals met inkopers?

[...]

Ah lekker!! Ik wacht al 2 weken bij de Mediamarkt op dit model. Welke winkel?

Winkels kopen dus ook afzondelijk in van elkaar.
Zwolle.. zondag besteld en gekozen om vandaag op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Randleman schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:39:
[...]

Wat is er bijzonder aan Coolblue en verzekering? Dat kan toch overal?
Off-topic: Okee, ik ben van gedachten veranderd. Heb een beetje rond gegoogeld en de verzekering bij coolblue lijkt een beetje duur. Is AppleCare aan te raden? Wil wel langer dan 2 jaar met de telefoon doen namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
KorteGebruiker schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:48:
[...]

Off-topic: Okee, ik ben van gedachten veranderd. Heb een beetje rond gegoogeld en de verzekering bij coolblue lijkt een beetje duur. Is AppleCare aan te raden? Wil wel langer dan 2 jaar met de telefoon doen namelijk
AppleCare(+) is echt aan te raden als je weet wat ik bedoel... is wel "maar" tot 2 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomass
  • Laatst online: 27-09-2022
Op 9 september om 14:40 via Apple Store een iPhone 14 Pro Max, 128GB, spacezwart besteld.
Geschatte levertijd was van 26 Sep. - 3 Okt, sinds gisteravond is de status eindelijk van 'Bestelling verwerken' naar 'Verzending wordt voorbereid' gegaan.

Enige ervaringen hoe lang het nu ongeveer duurt tot hij daadwerkelijk wordt verzonden? En hoe lang bezorging dan duurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc19700
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
thomass schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:12:
Op 9 september om 14:40 via Apple Store een iPhone 14 Pro Max, 128GB, spacezwart besteld.
Geschatte levertijd was van 26 Sep. - 3 Okt, sinds gisteravond is de status eindelijk van 'Bestelling verwerken' naar 'Verzending wordt voorbereid' gegaan.

Enige ervaringen hoe lang het nu ongeveer duurt tot hij daadwerkelijk wordt verzonden? En hoe lang bezorging dan duurt?
Grote kans dat hij vandaag nog verzonden wordt, en dat je hem morgen in huis hebt.
Mijne was op 9 sept om 14:20 bestelt en staat op levering tussen 3 en 10 oktober.
Ik hoop dat de mijne begin volgende week geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
*snip* geen V&A op het forum

[ Voor 110% gewijzigd door Daedalus op 27-09-2022 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizoss
  • Nu online
thomass schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:12:

Ik heb precies dezelfde toestel config en bij mij staat de besteling nu ook op 'Bestelling verwerken' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
Chrizoss schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:35:
[...]

Ik heb precies dezelfde toestel config en bij mij staat de besteling nu ook op 'Bestelling verwerken' _/-\o_
Hmm, jammer dat die levertijden toch blijken te kloppen. De mijne staat nog op 21/28 oktober en ik had de stille hoop dat het naar voren zou gaan. Alleen lijkt het daar niet op.

't Hoesje is al wel door Apple geleverd, da's in ieder geval iets! :+

(en ja, annuleren en opnieuw bestellen kan, maar 't is zakelijk en alles inclusief activa is al geboekt, dus dat is gedoe om weer ongedaan te maken..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
freggel schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:05:
[...]
dus dat is gedoe om weer ongedaan te maken..)[/i]
Mwa :9

Window blijft hier van 3-10 oktober staan en elders nog geen iPhone gezien direct leverbaar. Blijf dus nog wachten.... :(

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nivvle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-06 21:21
Euuh okay, het is niet zozeer dat ik hem wil promoten, anders breng ik hem gewoon terug... Meer dat ik iemand wil helpen die anders moet wachten. Maargoed mocht iemand interesse hebben in een bepaalde iPhone dan zal ik hem even op het aanbod forum zetten (even uitzoeken hoe dat werkt)..... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.jelle
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
15-09 11:00 besteld via KPN.
Net bezorgmoment kunnen plannen, voor op zijn vroegst komende vrijdag 30-09.

Betreft een iPhone 14 Pro 128GB Space Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Kan worden opgehaald bij de CoolBlue in Almere.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5Jol8rhjRXAnxox0TI7AFFTtg8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YkuV1JcPXxZ4SV6KcQ7sVoaN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
Heb 'm ondertussen binnen. Mediamarkt outlet op zaterdag besteld. Doosje zou beschadigd zijn waardoor hij 100 euro goedkoper was. Er zat echt een mini deukje in de bovenkant van het doosje lol. Slaat eigenlijk nergens op maar ik klaag niet! Mooi toestel. Nu even wennen aan de overstap van Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Het lijkt wel alsof het heel moeilijk is om aan een iPhone 14 Pro 256 model te komen (zwart). Op zowel MediaMarkt, Bol.com als Coolblue zijn de 128GB / 512GB en 1TB opties meermaals voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
japjaan schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:54:
Heb 'm ondertussen binnen. Mediamarkt outlet op zaterdag besteld. Doosje zou beschadigd zijn waardoor hij 100 euro goedkoper was. Er zat echt een mini deukje in de bovenkant van het doosje lol. Slaat eigenlijk nergens op maar ik klaag niet! Mooi toestel. Nu even wennen aan de overstap van Android :)
Probeer ook aan een Outlet model te komen, maar sinds zaterdag volgens mij niet meer online gekomen op de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
mprkooij schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:54:
Het lijkt wel alsof het heel moeilijk is om aan een iPhone 14 Pro 256 model te komen (zwart). Op zowel MediaMarkt, Bol.com als Coolblue zijn de 128GB / 512GB en 1TB opties meermaals voorbij gekomen.
Ik merk het ook, ik vermoed dat het is omdat het het goedkoopste (:+) toestel is dat in 4k ProRes kan filmen en omdat mensen vaak de tweede optie nemen, niet de 16GB maar de 32GB etc. "Je weet maar nooit of je het nodig bent!"

In het 16GB era ging die vlieger wat meer op dan nu, maar ik doe 't ook. Niet de 128GB maar de 256GB, niet omdat ik ruimte te kort kom met 128GB, maar "je weet het maar nooit!".

Ik baal wel dat zoveel mensen het doen, of dat Apple er geen rekening mee heeft gehouden... :( (en dat ik "te laat" was met bestellen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomass
  • Laatst online: 27-09-2022
Chrizoss schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:35:
[...]

Zojuist versprongen naar verzonden _/-\o_ ! Kan de track & trace nog niet inzien maar dat duurt altijd even.
Hopelijk komt er bij jou ook snel vordering in de zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 21:34
Hoop de 14 pro max met een proximus abonnement te bestellen maar helaas al paar dagen niet leverbaar met proximus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizoss
  • Nu online
thomass schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:25:
[...]

Zojuist versprongen naar verzonden _/-\o_ ! Kan de track & trace nog niet inzien maar dat duurt altijd even.
Hopelijk komt er bij jou ook snel vordering in de zaak!
Nice! bij mij is de status inmiddels ook 'verzonden' via het besteloverzicht op de Apple website kan ik mijn bestelling volgen. Wordt morgen geleverd met DHL Express

Wellicht kan jij daar ook even kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
Het is niet te geloven...

Mijn pakket is waarschijnlijk geleend door de PostNL koerier. Bezorging zou plaatsvinden in pakketautomaat. App gaf aan dat het pakket niet in de automaat maar in de winkel zelf (Karwei) zou liggen. Karwei weet nergens van en verwijst naar de pakketautomaat. Geen code ontvangen. Tweemaal contact gehad met PostNL. Vervolgens neemt PostNL contact op met Karwei om het nogmaals te controleren. Slecht nieuws. Pakket nergens bekend maar wel "afgeleverd" bij Karwei.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Randleman schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:58:
Het is niet te geloven...

Mijn pakket is waarschijnlijk geleend door de PostNL koerier. Bezorging zou plaatsvinden in pakketautomaat. App gaf aan dat het pakket niet in de automaat maar in de winkel zelf (Karwei) zou liggen. Karwei weet nergens van en verwijst naar de pakketautomaat. Geen code ontvangen. Tweemaal contact gehad met PostNL. Vervolgens neemt PostNL contact op met Karwei om het nogmaals te controleren. Slecht nieuws. Pakket nergens bekend maar wel "afgeleverd" bij Karwei.

8)
Dus van de vrachtwagen gevallen? Heb je nog geluk dat hij niet “thuis” bezorgd is. Maak het dan maar hard dat je hem niet ontvangen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 09:07
SimD schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:04:
[...]

Dus van de vrachtwagen gevallen? Heb je nog geluk dat hij niet “thuis” bezorgd is. Maak het dan maar hard dat je hem niet ontvangen hebt.
Daar ben ik dus nog mee bezig!
Inmiddels een week geleden een onderzoek gestart bij PostNL en gisteren kwam de uitkomst binnen. Het pakket is bij het huisadres afgeleverd en er is voor getekend. Nou, niet dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
SimD schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:04:
[...]

Ja daar ga ik eigenlijk wel een beetje vanuit....
SietzeJBL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:06:
[...]

Inmiddels een week geleden een onderzoek gestart bij PostNL en gisteren kwam de uitkomst binnen. Het pakket is bij het huisadres afgeleverd en er is voor getekend. Nou, niet dus... :(
Klote man. Dit is de eerste keer dat dit mij overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
SietzeJBL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:06:
[...]

Handtekening opvragen? Kan onmogelijk jouw handtekening zijn. Bizar man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 09:07
Randleman schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:07:
[...]

Ja daar ga ik eigenlijk wel een beetje vanuit....

[...]

Klote man. Dit is de eerste keer dat dit mij overkomt.
Succes ermee!
Ik heb het ook nog nooit gehad. Uitgerekend bij een nieuwe iPhone. Wellicht is het ook geen toeval natuurlijk.
SimD schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:07:
[...]

Handtekening opvragen? Kan onmogelijk jouw handtekening zijn. Bizar man.
Ik kan de handtekening ook gewoon zien in de PostNL app. Het lijkt niet eens op de mijne.
Ik ben uiteraard ook erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.

[ Voor 35% gewijzigd door SietzeJBL op 27-09-2022 17:12 ]

Pagina: 1 ... 204 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.