Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:50
SietzeJBL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:09:
[...]

Succes ermee!
Ik heb het ook nog nooit gehad. Uitgerekend bij een nieuwe iPhone. Wellicht is het ook geen toeval natuurlijk.

[...]

Ik kan de handtekening ook gewoon zien in de PostNL app. Het lijkt niet eens op de mijne.
Ik ben uiteraard ook erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Mobiel.nl gaf zelf ook al aan dat dit geen hoge uitzondering is. Het gebeurt geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hybris132
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 09-12-2024
Nou ik heb ook weer wat moois. Ik had omdat de levering van Belsimpel was uitgesteld snel 1 besteld die nog op voorraad was bij de Mediamarkt. Gaat om de 14 pro max 1TB versie. De duurste dus zegmaar.

Krijg ik vandaag een notificatie dat die is bezorgd, ik zag niks. Maar zag 5 min later wel de bezorger rijden. Dus ik de straat ingerend en gevraagd waar mijn pakket is.

Zegt de PostNL bezorger. '2 straten verderop kwam ik iemand tegen en die zij dat hij *insert mijn naam* was en hij had ook een ID met mijn naam. Bezorger had een foto van ID gemaakt dus ik kijken. Het was bijna komisch, maar een turkse jongeman (aan de foto te zien echt maar een jaar of 15-16) met een oerhollandse voor- en- achternaam...

Anyways, ik gok dat er wat duistere jongens in het magazijn van Mediamarkt werken want deze kansparel had een nep ID met mijn voor + achternaam en wist precies wanneer de bezorger langskwam.

Nu is er een onderzoek geopend door Mediamarkt, heb aangifte gedaan bij de politie en een klacht ingediend bij PostNL want de bezorger moest aanbellen. Hij had dit nooit mogen afgeven aan een random mafkees op straat.

Kreeg van de Mediamarkt wel de mededeling dat dit soort onderzoeken heel lang duren. Tot die tijd kan ik dus fluiten naar mijn 2150 euro.

Heb ik weer, kon echt wel janken vandaag....

[ Voor 5% gewijzigd door hybris132 op 27-09-2022 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-06 15:54
Rond de nieuwe iPhone hoor je dit wel heel veel…
En zeker omdat mensen geen geduld hebben en dubbel bestellen is dit vaak een groter risico…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
hybris132 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:19:
Nou ik heb ook weer wat moois. Ik had omdat de levering van Belsimpel was uitgesteld snel 1 besteld die nog op voorraad was bij de Mediamarkt. Gaat om de 14 pro max 1TB versie. De duurste dus zegmaar.

Krijg ik vandaag een notificatie dat die is bezorgd, ik zag niks. Maar zag 5 min later wel de bezorger rijden. Dus ik de straat ingerend en gevraagd waar mijn pakket is.

Zegt de PostNL bezorger. '2 straten verderop kwam ik iemand tegen en die zij dat hij *insert mijn naam* was en hij had ook een ID met mijn naam. Bezorger had een foto van ID gemaakt dus ik kijken. Het was bijna komisch, maar een turkse jongeman (aan de foto te zien echt maar een jaar of 15-16) met een oerhollandse voor- en- achternaam...

Anyways, ik gok dat er wat duistere jongens in het magazijn van Mediamarkt werken want deze kansparel had een nep ID met mijn voor + achternaam en wist precies wanneer de bezorger langskwam.

Nu is er een onderzoek geopend door Mediamarkt, heb aangifte gedaan bij de politie en een klacht ingediend bij PostNL want de bezorger moest aanbellen. Hij had dit nooit mogen afgeven aan een random mafkees op straat.

Kreeg van de Mediamarkt wel de mededeling dat dit soort onderzoeken heel lang duren. Tot die tijd kan ik dus fluiten naar mijn 2150 euro.

Wow, wat een bizar verhaal man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:47

Was er geen handtekening aan te pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanTO
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2022

De kans dat deze 'kansparels' ... in een magazijn aanwezig zijn is altijd mogelijk, echter acht ik de kans daarop klein. Dat er georaniseerde criminelen bij dit soort bedrijven werkzaam (kunnen) zijn zal eerder bij postnl (zzp constructie) eerder aan de orde zijn.

De pakkans in een magazijn is groot, vaak genoeg meegemaakt binnen organisaties.

De pakkans bij postnl bezorger, en dat die 'foute bedoelingen' hebben is iets minder groot en eerder aannemelijk.

Daar komt bij, dat ik veel eerder vermoed dat men via hacks / scanning van uitgaande mails bij postnl en gehackte accounts van U en/of bezorgdiensten acht ikzelf vele malen groter in dan menig mens denkt.

Hacken van mailaccounts en phising is namelijk easy peazy voor hen die weten hoe.

U als klant heeft het nakijken.

Een Mediamarkt zou u schadeloos moeten stellen, dit is iets tussen PostNL en Mediamartk... waarin PostNL verzaakt.

Maak ze dat maar eerst nog eens duidelijk, Zij nemen dit risico via een bezorgdienst. Zij komen tekort.

U heeft juist gehandeld, zodra aangetoond (en dat kan best snel) Tip: laat u niet afschepen met 'kost tijd' zit er dagelijks een veeltal telefoontjes bovenop.. Contact opnemen tot en met de managers en daarboven.

Indien U immers kan aantonen, aangiftes, naam en toenamen hebt (wat uw geluk is) .. het aanhouden van deze transport gast staat u zoals u zelf zegt sterk.

Succes in ieder geval, jammer dat we in zo een samenleving met elkaar om kunnen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hybris132
Ryatzu schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:40:
[...]

Was er geen handtekening aan te pas?
Jawel er moest een handtekening gezet worden. En er stond bij het pakket bij dat die niet bij de buren, niet bij een pakketpunt bezorgd mag worden. De handtekening in kwestie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Hvz43-CsxsDpWkEEyikEcvTyOA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wcOJgFUve8JCl84P5OH6h7dS.png?f=user_large

Ook niet mijn handtekening... obviously :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Randleman schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:30:
[...]

Wow, wat een bizar verhaal man...
Daarom kies ik zelf altijd voor 'ophalen en betaal in de winkel' loop je zelf geen risico.

Heb er van geleerd met zulke dure items.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hybris132
DylanTO schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:46:
[...]

De kans dat deze 'kansparels' ... in een magazijn aanwezig zijn is altijd mogelijk, echter acht ik de kans daarop klein. Dat er georaniseerde criminelen bij dit soort bedrijven werkzaam (kunnen) zijn zal eerder bij postnl (zzp constructie) eerder aan de orde zijn.

De pakkans in een magazijn is groot, vaak genoeg meegemaakt binnen organisaties.

De pakkans bij postnl bezorger, en dat die 'foute bedoelingen' hebben is groter en eerder aannemelijk.

Daar komt bij, dat ik veel eerder vermoed dat men via hacks / scanning van uitgaande mails bij postnl en gehackte accounts van U en/of bezorgdiensten acht ikzelf vele malen groter in dan menig mens denkt.

Hacken van mailaccounts en phising is namelijk easy peazy voor hen die weten hoe.

U als klant heeft het nakijken.

Een Mediamarkt zou u schadeloos moeten stellen, dit is iets tussen PostNL en Mediamartk... waarin PostNL verzaakt.

Maak ze dat maar eerst nog eens duidelijk, Zij nemen dit risico via een bezorgdienst. Zij komen tekort.

U heeft juist gehandeld, zodra aangetoond (en dat kan best snel) Tip: laat u niet afschepen met 'kost tijd' zit er dagelijks een veeltal telefoontjes bovenop.. Contact opnemen tot en met de managers en daarboven.

Indien U immers kan aantonen, aangiftes, naam en toenamen hebt (wat uw geluk is) .. het aanhouden van deze transport gast staat u zoals u zelf zegt sterk.

Succes in ieder geval, jammer dat we in zo een samenleving met elkaar om kunnen gaan...
Dankjewel voor je reactie. Gelukkig ben ik niet vies van lang volhouden, bellen, en zeuren dus ik blijf hier zeker bovenop zitten.... het is inderdaad wel echt triest dat het zo moet in de samenleving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
038Robijno schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:48:
[...]

Daarom kies ik zelf altijd voor 'ophalen en betaal in de winkel' loop je zelf geen risico.

Heb er van geleerd met zulke dure items.
Heel slim van je... Wellicht in het vervolg ook maar doen met dure spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanTO
Randleman schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:50:
[...]

Heel slim van je... Wellicht in het vervolg ook maar doen met dure spullen.
Tot de deur, verzekerd .. (video bewaking/deurbel installeren ... een fractie van de kosten van een telefoon)
In doors (en soms terrein(: inboedel verzekering... En alles is afgedekt...

Alles is, wat als...

Wat als u beroofd word ?
Wat als u pin transactie gescimmed word ?
Wat als...

Fraude is er in alle soorten.

Straatroven zijn imo het ergst... Dat wil je echt niet meemaken.

We leven steeds meer in een arm / rijk samenleving. Waarin de berover meer risico's willen nemen en de beloningen steeds groter zijn.

Staan er genoeg op parkeerplaatsen die er niet zijn om te shoppen, maar hun slachtoffers geduldig uitzoeken... Desnoods meerijden tot aan uw huis...

wat als...

Dit zijn praktijkvoorbeelden, die helaas van dagelijkse aard zijn...

De pakkans van deze mensen is 1% de pakkans door het werk van recherche / politie is 20% van die 1% (al denk ik dat dat nog veel te hoog is) ...

wat als ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-06 23:05

Wow. Hier word ik echt stil en bod van. Ongelofelijk.

Had dit laatst bij marktplaats. Enphase 3 phase relay. Had corona en kon niet ophalen. Lang verhaal kort: pakket is nooit verzonden. Risico koper. Weg 140 euro.

In 12 jaar mp nog nooit meegemaakt.

Door dit horror verhaal wacht ik maar rustig tot mijn preorder in de winkel wordt uitgeleverd.

Wat een stress geeft je dit. Veel sterkte man!

Ps: misschien een apart topic maken zodat we dit kunnen volgen en van kunnen leren als community

AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantsjie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-03 21:14

Wel met Paypal betaald? Als hij niet geleverd is, dan kun je je geld terugvragen via Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
Daantsjie schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:17:
[...]

Wel met Paypal betaald? Als hij niet geleverd is, dan kun je je geld terugvragen via Paypal.
Lijkt mij ook een ding. “Handtekening” is gezet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hybris132
[...]

Nee via Ideal betaald. Echt mega spijt dat ik het niet gewoon met creditcard heb betaald..

Nouja, leermomenten weer he. Hopelijk heb ik snel mijn 2000 euro terug van de Mediamarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hybris132
SimD schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 18:59:
[...]

Wow. Hier word ik echt stil en bod van. Ongelofelijk.

Had dit laatst bij marktplaats. Enphase 3 phase relay. Had corona en kon niet ophalen. Lang verhaal kort: pakket is nooit verzonden. Risico koper. Weg 140 euro.

In 12 jaar mp nog nooit meegemaakt.

Door dit horror verhaal wacht ik maar rustig tot mijn preorder in de winkel wordt uitgeleverd.

Wat een stress geeft je dit. Veel sterkte man!

Ps: misschien een apart topic maken zodat we dit kunnen volgen en van kunnen leren als community
Ja je verliest wel een beetje het vertrouwen in de mensheid zo. Zodra er een update is deel ik het zeker even :).

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 16:21

Ik loop bijna mee te koken met je van dit verhaal.
Wat een verschrikkelijke manier van oplichting! Dat dit gewoon kan, van alle kanten.
Ik leef heel erg met je mee en hoop dat ze die kerel pakken en de gehele organisatie daarachter. Pure oplichting en diefstal.

Is toch absurd dat je gewoon voor de zekerheid dan maar je eigen pakketje moet ophalen in de winkel, anders zou je hem wellicht niet kunnen krijgen en moet je ook nog eens veel te lang wachten op restitutie, laat staan een nieuwe mobiel.

Zieke mensen op de wereld. :(

Sterkte met het proces.

there's no place like cloudbase

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:47
Ik heb vorige week donderdag een iPhone 14 Pro Max 128 GB besteld bij mobiel.nl
De levertijd stond toen, en nu nog steeds, op twee tot drie weken.

Ik ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die bij mobiel.nl hebben besteld terwijl het toestel niet op voorraad was: hebben jullie het toestel al ontvangen en zo ja, hoe lang heb je moeten wachten?

• Randleman
Update.

Gisteravond 20:15 een update dat het pakket (nogmaals?) beschikbaar is op het PostNL punt. Om 11:54 die dag ook al een bericht dat het pakket klaar zou liggen.

Ik dus vanochtend voor de zekerheid naar de winkel. Maar nogmaals niks.

Waar komt die update van 20:15 dan vandaan?...

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 09:44
Mijn status bij Belsimpel staat inmiddels op ''je abbonementsaanvraag wordt verwerkt door Tele2''

Waarschijnlijk hebben ze de telefoon binnen dus..

• SnoopBok
TNSN schreef op woensdag 28 september 2022 @ 11:50:
Mijn status bij Belsimpel staat inmiddels op ''je abbonementsaanvraag wordt verwerkt door Tele2''

Waarschijnlijk hebben ze de telefoon binnen dus..
Wanneer heb je besteld en welk model ?

• TNSN
SnoopBok schreef op woensdag 28 september 2022 @ 12:09:
[...]

Wanneer heb je besteld en welk model ?
19/9, iPhone 14 Pro 256GB

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-06 21:16
Iemand een idee op welke dag ze juist leveringen krijgen de winkels of kan dat elke dag ?

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 13:26

Misschien interessant voor jou om te weten..
Ik heb dus precies hetzelfde gehad (al heb ik niet de bezorger opgespoord ;)) Ook een notificatie gehad dat het pakket is bezorgd met handtekening, terwijl ik niets heb ontvangen. En ook besteld bij Mediamarkt..
Vanochtend heb ik de bevestiging ontvangen dat het geld wordt teruggestort. UIteindelijk heeft het dus 11 dagen geduurd tussen "bezorging" en een bevestiging van de terugbetaling.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het langer zou gaan duren, dus wat dat betreft ben ik wel tevreden over de afhandeling van Mediamarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:44
Apple iPhone 14 Pro Max, 256GB Zwart vandaag op te halen in de Apple Store in Den Haag!
Apple iPhone 14 Pro Max, 128GB Goud vandaag op te halen in de Apple Store in Den Haag!
Apple iPhone 14 Pro Max, 128GB Dieppaars vandaag op te halen in de Apple Store in Den Haag!
Apple iPhone 14 Pro, 128GB Zwart vandaag op te halen in de Apple Store in Den Haag!
Apple iPhone 14 Pro, 256GB Dieppaars vandaag op te halen in de Apple Store in Den Haag!
Apple iPhone 14 Pro, 512GB Dieppaars vandaag op te halen in de Apple Store in Den Haag!

[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 28-09-2022 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
Zojuist de bezorger gesproken die meent zich mijn pakket te kunnen herinneren en deze netjes bij de Karwei te heben afgeleverd.

Wie heeft mijn telefoon? :+

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-06 15:54
Randleman schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:45:
Zojuist de bezorger gesproken die meent zich mijn pakket te kunnen herinneren en deze netjes bij de Karwei te heben afgeleverd.

Wie heeft mijn telefoon? :+
Ha ha hij meent te herinneren, hij wil het natuurlijk niet op zijn bordje krijgen

• Randleman
Roos79 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:49:
[...]

Ha ha hij meent te herinneren, hij wil het natuurlijk niet op zijn bordje krijgen
Uiteraard, geen idee wie in deze te vertrouwen is. Maar goed, onderzoek duurt zo'n 2 weken en dan zal er wel een nieuwe telefoon worden opgestuurd...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chrizoss
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 09-05 14:47
Update van mijn kant:

iPhone 14 PM 128 GB is inmiddels bezorgd door DHL.
Ik maakte mij stiekem wel een beetje zorgen als je de horror verhalen van mede-tweakers leest ;(

Even een summary:
- Besteld op 9 september 14:15 (eerder kwam ik de apple site niet in)
- Bezorgwindow: 26 september - 3 oktober
- 26 september rond 22:00 is de status veranderd van 'Bestelling wordt verwerkt' naar 'Verzending wordt voorbereid'
- 28 september toestel ontvangen

Hopelijk helpt dit met het inschatten wat de levertijd is als de bestelling eenmaal wordt voorbereid.
Succes allemaal en dank voor alle info.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6zboNJ9bUGoNG7XEpX1YvAmc4U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ucwujNmE6QeQGTnyITuuophf.jpg?f=fotoalbum_large

• TNSN
Hoe langer het duurt hoe meer ik twijfel om de 14 Pro te annuleren en toch de 13 Pro te nemen, vind het heel moeilijk want qua functies voegt de 14 Pro voor mij echt niks toe. Esthetisch misschien wel + de hogere waarde die hij houdt t.o.v. de 13 Pro.

Twijfels twijfels twijfels.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Heeft iemand afgelopen dagen toevallig nog een iPhone 14 Pro kunnen oppikken in een Apple Store?

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het lijkt er op dat Belsimpel net een stevige voorraad heeft binnen gehad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svenn15
Vind zelf nergens de pro max op voorraad.

• SimD
svenn15 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:54:
Vind zelf nergens de pro max op voorraad.
Jawel, Belsimple heeft ze. Hele berg lijkt het idd.

• svenn15
SimD schreef op woensdag 28 september 2022 @ 16:35:
[...]

Jawel, Belsimple heeft ze. Hele berg lijkt het idd.
3 weken levertijd staat er .
Morgen maar even de brusselse apple store in de gaten houden.

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:23
Jopio schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:38:
Het lijkt er op dat Belsimpel net een stevige voorraad heeft binnen gehad!
Zag idd ook de 14 Pro 128GB black weer op voorraad bij Belsimpel. Hing al boven de bestelknop en bij KPN in de wacht om te annuleren, maar zie net ook dat er bij mijn KPN bestelling beweging in zit. Nu staat er gegevens zijn goedgekeurd, toestel op voorraad en wordt gereed gemaakt voor verzending (besteld op 15 september). Dan kan ik nog wel een paar dagen langer wachten en hou ik het maar bij mijn eerste order.

Edit: status is weer geüpdatet. Nu naar verzonden en binnen 2 werkdagen geleverd. Valt me nog mee! Had me ingesteld op min. Half oktober. Nu moet ik toch echt even de switch vanaf Android gaan uitpluizen en op accessoire jacht.
Verzending met PostNL. Ik doe even of ik de berichten van de laatste dagen niet heb gelezen.

[ Voor 22% gewijzigd door Southern Sun op 28-09-2022 18:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:44
iPhone 14 Pro Max 512GB Dieppaars bij Bol.com op voorraad.

18:10, nog 1 beschikbaar.

[ Voor 20% gewijzigd door mprkooij op 28-09-2022 18:11 ]

• DylanTO
[...]

Nog wel, in de wandelgangen gaan ze wss hiermee binnenkort ook stoppen, vanwege, jawel .. oplopende gevallen diefstal O-)

• svenn15
mprkooij schreef op woensdag 28 september 2022 @ 18:06:
iPhone 14 Pro Max 512GB Dieppaars bij Bol.com op voorraad.

18:10, nog 1 beschikbaar.
Spijtig,zoek max 256 gb.

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 22:49
Nog….
Steeds…
Niks…
Vanuit…
De…
T-mobile shop…
Hier…
In..
Veldhoven…
|:(

9-9 preorder gedaan via de klantenservice service om 14:45 uur voor een iPhone 14 pro max 128gb zilver….
Why me…..

[ Voor 38% gewijzigd door Knoezelbos op 28-09-2022 22:29 ]

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-04 10:33

Crp

SietzeJBL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 17:09:
[...]

Succes ermee!
Ik heb het ook nog nooit gehad. Uitgerekend bij een nieuwe iPhone. Wellicht is het ook geen toeval natuurlijk.

[...]

Ik kan de handtekening ook gewoon zien in de PostNL app. Het lijkt niet eens op de mijne.
Ik ben uiteraard ook erg benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Geen deurbel camera of andere camera's in de buurt waarmee je kan bewijzen dat hij niet aan de deur is geweest ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 13:26
Crp schreef op woensdag 28 september 2022 @ 22:56:
[...]

Geen deurbel camera of andere camera's in de buurt waarmee je kan bewijzen dat hij niet aan de deur is geweest ?
Dat heb ik niet helaas.
Maar goed, inmiddels de bevestiging gekregen dat ik mijn geld terug krijg. Gelukkig netjes en vlot opgelost. Ik hield er inmiddels al rekening mee dat dit verhaal lang zou gaan duren, maar dat valt dus gelukkig mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
Knoezelbos schreef op woensdag 28 september 2022 @ 22:27:
Nog….
Steeds…
Niks…
Vanuit…
De…
T-mobile shop…
Hier…
In..
Veldhoven…
|:(

9-9 preorder gedaan via de klantenservice service om 14:45 uur voor een iPhone 14 pro max 128gb zilver….
Why me…..
Not only you...
Tien minuten eerder dan jij een 14Pro 512GB black besteld bij Apple zelf. Ook nog niks, behalve levertijd 3-10okt.

Maar als ik het verhaal van Chrizoss zo lees dan zou de mijne moeten komen op 5 okt.
Vingers crossed.

• svenn15
Net de zwarte pro max 256 gb met abonnement besteld via proximus.
Zou dinsdag geleverd worden.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:23

alienfruit

the alien you never expected

Amazon gewoon voor tweede keer iPhone kwijtgeraakt, moet niet gekker worden

• DJ1997
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-09-2022
Er is een Apple iPhone 14 Pro Max - 1TB - Dieppaars beschikbaar bij Bol.com

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:32
Bol heeft een aantal 14 pro's in Space Black op voorraad. Zojuist een 256gb besteld.

• Daan4444
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-10-2024
De status van mijn bestelling is net aangepast naar: Je bestelling is overgedragen aan onze koerier, AMP.

Besteld bij Tele2
Datum van bestelling: 12-09-2022
Toestel: iPhone 14 pro 256 gb zwart

Het gaat toch wat sneller dan aangegeven :)
Nu hopen dat het toestel ook snel geleverd word

[ Voor 3% gewijzigd door Daan4444 op 29-09-2022 12:08 ]

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:58
Begin deze week besteld bij de provider en levering staat gepland voor vandaag (is toch wel sneller dan de voorgeschreven 2/3 weken). :D

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:20
Zojuist een iPhone 14 Pro 128Gb Black en Silver via Coolblue besteld!

Meerdere op voorraad nu!

[ Voor 28% gewijzigd door -Muncky- op 29-09-2022 14:02 ]

• SnoopBok
turkeyhakan schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:28:
Begin deze week besteld bij de provider en levering staat gepland voor vandaag (is toch wel sneller dan de voorgeschreven 2/3 weken). :D
Waar heb je besteld en welke versie heb je besteld?

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
mensen die nog een bestelling willen plaatsen icm een Vodafone abbo, vergeet niet dat je via ING (Rente punten, maar geen punten voor nodig) een code kan krijgen waarmee je bij mobiel.nl €60 korting krijgt op de uiteindelijke bijbetaling van het toestel.
Alles wat je daarvoor nodig hebt is dus of zelf een ING rekening of iemand die er 1 heeft en ff die code voor je kan genereren.

is toch weer 6 tientjes... O-)

[ Voor 24% gewijzigd door _Bailey_ op 29-09-2022 14:01 ]

• Nicklesz
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-10-2022
Mijn bestelling bij Apple op 9/9/2022 om 14:45 is van wordt verwerkt naar verzending wordt voorbereid gegaan.
Verwachte lever datum is wel nog steeds 3 - 10 oktober.

Iemand ervaring, hoe snel ik een T&T kan verwachten?

• Marc19700
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
Zojuist is de status van mijn iphone 14 pro max verandert naar “je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending”.
Bestelt op 9 september in de apple online store met als levering status: tussen 3 en 10 oktober.
Dus dan ga ik hem misschien morgen al en anders maandag 3 oktober ontvangen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Nicklesz schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:00:
Mijn bestelling bij Apple op 9/9/2022 om 14:45 is van wordt verwerkt naar verzending wordt voorbereid gegaan.
Verwachte lever datum is wel nog steeds 3 - 10 oktober.

Iemand ervaring, hoe snel ik een T&T kan verwachten?
Als ik eerdere berichten hier zag zou ik uit gaan van 2 dagen.\
Meteen hongerig mijn status bekeken, ook window van 3-10 okt, maar ongewijzigd :( Bestelmoment is 15:45 via Apple.nl (14 pro 128GB).

[ Voor 13% gewijzigd door RickvN op 29-09-2022 14:51 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• antonyv
antonyv schreef op donderdag 29 september 2022 @ 09:06:
[...]

Not only you...
Tien minuten eerder dan jij een 14Pro 512GB black besteld bij Apple zelf. Ook nog niks, behalve levertijd 3-10okt.

Maar als ik het verhaal van Chrizoss zo lees dan zou de mijne moeten komen op 5 okt.
Vingers crossed.
UPDATE: Vanmiddag is de status veranderd bij Apple van "Wordt verwerkt" naar "Verzending wordt voorbereid".

Goede hoop dat de verzending van datum van 3-10 okt. eerder komt. Ik denk zelf over twee dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
Marc19700 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:31:
Zojuist is de status van mijn iphone 14 pro max verandert naar “je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending”.
Bestelt op 9 september in de apple online store met als levering status: tussen 3 en 10 oktober.
Dus dan ga ik hem misschien morgen al en anders maandag 3 oktober ontvangen denk ik.
Wat had je besteld Marc?

Ik dezelfde statuswijziging. Had een 14Pro/512GB Black besteld op 9-9/14:35 (bij Apple dus).

• Marc19700
antonyv schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:50:
[...]

Wat had je besteld Marc?

Ik dezelfde statuswijziging. Had een 14Pro/512GB Black besteld op 9-9/14:35 (bij Apple dus).
Ik had een iphone 14 pro max 128gb dieppaars bestelt.

• Randleman
alienfruit schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:47:
Amazon gewoon voor tweede keer iPhone kwijtgeraakt, moet niet gekker worden
Kwijt 8)

• Southern Sun
Wat blijft bezorging toch eigenlijk irritant. Zag voormelding in de post nl app bezorgtijd vandaag 13.00-15.30. Natuurlijk nog niemand gezien, zie ik nu pas dat zending op gesorteerd staat en nu "we doen ons best vandaag nog te komen". Voortaan kies ik wel ergens ophalen in een winkel.
* En nu sorry bezorg moment niet gehaald, voorspelbaar
* Nu ineens toch weer onderweg 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Southern Sun op 29-09-2022 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:58
SnoopBok schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:54:
[...]

Waar heb je besteld en welke versie heb je besteld?
KPN Purple 256GB. Volgens het KPN forum hebben heel veel mensen de afgelopen dagen een verzendbevestiging gekregen. Erg netjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:48
Zaterdag 10 september in de ochtend in een fysieke store van Vodafone de iPhone 14 pro Max 256gb graphite (😜) besteld en vandaag geleverd gekregen🤗.
Succes iedereen die nog in afwachting is!

[ Voor 12% gewijzigd door Timx2 op 29-09-2022 18:21 ]

• EdvanAl
  • Laatst online: 16-06 15:08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNSN
Vandaag mijn iPhone 14 Pro 256gb Space Black binnen gekregen, ik kom van de normale 13 af en dit is echt een groot verschil. Lang getwijfeld tussen de 13 Pro en 14 Pro maar uiteindelijk toch de laatste gekozen omdat ik de nieuwe zwarte kleur toch mooier vind en hij een hogere restwaarde heeft voor volgend jaar. Succes nog iedereen!

• SimD
Ik denk dat ik rond Sinterklaas aan de beurt ben. Mediamarkt... wat een drama. Twee preorders Pro Max. Beide nog helemaal niets gehoord. Ook online geen methode om de doorlooptijd in te zien; want preorder in de Hoofddorp winkel incl. aanbetaling.

Ondertussen F5 ik de website, als er eentje opkomt laat ik hem direct bezorgen in Hoofddorp.

Wat een amateur zaak is het geworden.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:59

pdavie2311

Live life to the fullest..

CB had vandaag een flink aantal. 128//256/512 in paar kleuren.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Niet online
pdavie2311 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:07:
CB had vandaag een flink aantal. 128//256/512 in paar kleuren.
Maar geen pro in deep purple 128gb, zucht… ben nogal ongeduldig aan het worden.
Heb vandaag te horen gekregen van ze dat het nog wel even duurt voordat er weer een nieuwe voorraad binnenkomt, midden oktober naar verwachting. Ze gaan eerst de preorders leveren en dan de rest op de webshop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Southern Sun
Wow, dit had ik begin van deze week nog niet durven hopen, maar hij is zojuist bezorgd! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKZyvErrd7y5uLIWymIFBxrWkwU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ljEsO1UoEkyfnMYmVJ6kptO8.jpg?f=fotoalbum_large

Leek er nog even op dat bezorgmoment vandaag niet gehaald was, meer kreeg toen ineens alsnog bericht dat de bezorger onderweg was in de avond.

Iphone 14 Pro 128 Gb space black. Besteld op 15 september bij KPN met verlenging.
Bestelstatus bleef sindsdien op stap 1 hangen. Gisteren veranderde dit naar op voorraad en wordt geleverd en nu dus binnen.

Succes/sterkte met het verdere wachtproces allen.

[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 29-09-2022 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Niet online
Veel plezier met je toestel @Southern Sun!

• pdavie2311

pdavie2311

KorteGebruiker schreef op donderdag 29 september 2022 @ 20:16:
[...]

Maar geen pro in deep purple 128gb, zucht… ben nogal ongeduldig aan het worden.
Heb vandaag te horen gekregen van ze dat het nog wel even duurt voordat er weer een nieuwe voorraad binnenkomt, midden oktober naar verwachting. Ze gaan eerst de preorders leveren en dan de rest op de webshop
Mijne gaat morgen retour naar Belsimpel. 1 week gebruikt. Ga toch voor de zilveren..

• RickvN
RickvN schreef op donderdag 29 september 2022 @ 14:45:
[...]

Als ik eerdere berichten hier zag zou ik uit gaan van 2 dagen.\
Meteen hongerig mijn status bekeken, ook window van 3-10 okt, maar ongewijzigd :( Bestelmoment is 15:45 via Apple.nl (14 pro 128GB).
Update: ook hier ineens mail van Apple met statusupdate, maar ook meteen van DHL voor verzending morgen :)

Jammer genoeg een halve dag naar kantoor, ‘s ochtends maar ff levertijd checken….

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc19700
RickvN schreef op donderdag 29 september 2022 @ 21:51:
[...]

Update: ook hier ineens mail van Apple met statusupdate, maar ook meteen van DHL voor verzending morgen :)

Jammer genoeg een halve dag naar kantoor, ‘s ochtends maar ff levertijd checken….
Vreemd, bij mij staat sinds donderdagnamiddag nog steeds “bestelling wordt klaargemaakt voor verzending”.
Ik had ook gehoopt dat ik hem vandaag vrijdag nog voor het weekend zou hebben, maar zal dus helaas ten vroegste pas maandag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kecin schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:36:
Meer mensen bij het inzien van de order bij Mediamarkt (incl verlenging) deze melding? Als je er op klikt kan je je telefoonnummer invullen voor verificatie. Daarna staat er dat je order doorgegeven wordt en je telefoonnummer verlengt. Doe ik dit echter een uur later weer dan krijg ik de melding opnieuw :7
[Afbeelding]
Na dit bovenstaande gezeur de order nogsteeds uitstaan bij Mediamarkt ondanks dat ze zelf aangeven dat ze normaliter wel gewoon de order annuleren binnen 9 dagen (als er niet geleverd kan worden).
15 september besteld.
23 september geannuleerd.
23e besteld bij Mobiel.nl, daar gaven ze een levertijd van 2-5 weken aan dacht ik, via iDeal voldaan.
26e achteraan gemailt.
26e mobiel.nl heeft toestel beschikbaar maar kan niet verlengen
27e mail terug: "gaat naar de juiste afdeling". (ondertussen is er wel 600 euro van de CC afgeschreven)
29e mail gestuurd: waar blijft de annulering?
29e e-mail binnengekregen: je toestel is niet op voorraad.
29e weer bellen, meermaals, eindelijk s'avonds laat een bevestiging van annulering. Nu hopen dat mobiel.nl kan doorpakken, die hebben al een tijdje een iPhone 14 Pro Max 256gb zwart voor me |:(

Al met al zeer dramatische zaken bij de MM, geld weg, order kon niet worden geannuleerd, kastje->muur qua helpdesk, en de mevrouw die 27e heeft gemailt met "naar de juiste afdeling" moet nogsteeds een reactie teruggeven. Pfff...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Marc19700 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 02:09:
[...]

Vreemd, bij mij staat sinds donderdagnamiddag nog steeds “bestelling wordt klaargemaakt voor verzending”.
Ik had ook gehoopt dat ik hem vandaag vrijdag nog voor het weekend zou hebben, maar zal dus helaas ten vroegste pas maandag worden.
Ik ben ook erg benieuwd. Status bij mij is wel "Verzonden".
Gisteravond aangekomen in Eindhoven, vannacht in Brussel en vanochtend ook weer vertrokken vanuit Brussel.... Maar ik check nooit zo in detail die stappen, maar vandaag wel :+ :9~
Nog geen mail van DHL gehad o.i.d. met een bezorgwindow en dat krijg je meestal toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc19700
Zijn er nog mensen die ook gisteren namiddag hun status van hun iphone van de apple online store verandert was naar “verzending wordt voorbereid” en vandaag nog steeds hetzelfde staat?
Want er zijn blijkbaar mensen die gisterenavond hun status al verandert is naar “verzonden”.
Maar mijn staat nog steeds op “verzending wordt voorbereid”.
Hopelijk wordt hij dan vandaag verzonden en is er niets misgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:50
Weer een aantal iPhone’s in het zwart en goud beschikbaar bij Bol.com :)

https://www.bol.com/nl/nl...038721/?s2a=#productTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
NLjorn schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:28:

Wel jammer dat ze nog ff € 150 per telefoon willen schrapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

RickvN schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:31:
[...]

Serieus? Wat een aso ballentent is dat dan zeg. En mensen kopen ze ook nog.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:43

swv

Helemaal niet. Zijn gewoon de adviesprijzen voor zover ik nu (nog) kan zien (indien bol.com de verkoper is he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:50
RickvN schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:31:
[...]

Wat bedoel je precies? Zijn precies dezelfde prijzen als bij Apple zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Nevermind, over het hoofd gezien dat het om de Max gaat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-06 09:51
NLjorn schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:28:

Dank je.

Zojuist besteld, vanavond in huis :) _/-\o_

Pro Max Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
je kunt wel merken dat het bijna weekend is voor een aantal hier.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
_Bailey_ schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:00:
je kunt wel merken dat het bijna weekend is voor een aantal hier.... :+
thuiswerkdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Marc19700 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:16:
Zijn er nog mensen die ook gisteren namiddag hun status van hun iphone van de apple online store verandert was naar “verzending wordt voorbereid” en vandaag nog steeds hetzelfde staat?
Want er zijn blijkbaar mensen die gisterenavond hun status al verandert is naar “verzonden”.
Apple gaf mij ook een update....
Heel snel ineens, gisteravond naar verzonden. En nu allerlei updates van DHL
Ik hoopte op morgen maar verwachtte eigenlijk levering maandag.

Echter, nu is het al onderweg met DHL en zal
het vandaag bezorgd worden.

Fingers crossed.

Bestelmoment 9-9-/14:35 zwarte 14Pro 512GB

Dus het KAN eerder dan Apple voorspelde. (oorspronkelijke levering 3-10 okt.)

[ Voor 3% gewijzigd door antonyv op 30-09-2022 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc19700
antonyv schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:41:
[...]

Fingers crossed.

Dus het KAN eerder dan Apple voorspelde.
Ja, bij mij staat de status nog steeds op “bestelling wordt voorbereid”.
Misschien omdat ik een max heb bestelt.
Ik hoop dat hij vandaag verzonden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-06 23:16
Rino schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 08:55:
[...]

Dank je.

Zojuist besteld, vanavond in huis :) _/-\o_

Pro Max Zwart
Ik hoop voor je dat niet met Budbee wordt verzonden. Zijn iphone pakketten van meerdere tweakers kwijtgeraakt waaronder ook die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
Marc19700 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 07:16:
Bij mij ook, nog steeds de zelfde status als gisteren. Ik verwacht de telefoon dus ook op zijn vroegst Maandag. Maar ik blijf hoop hebben _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:28
elaho schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:53:
[...]

Ik hoop voor je dat niet met Budbee wordt verzonden. Zijn iphone pakketten van meerdere tweakers kwijtgeraakt waaronder ook die van mij.
Ik wilde net de zelfde reactie plaatsen. Had 2 weken geleden een IPhone besteld. Ook zogenaamd zoek geraakt bij Budbee. Volgens mij worden ze daar gejat, kan bijna niet anders. Heb gister mijn geld teruggekregen van Bol maar dus een hoop gedoe en geen telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc19700
Nicklesz schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:04:
[...]

Bij mij ook, nog steeds de zelfde status als gisteren. Ik verwacht de telefoon dus ook op zijn vroegst Maandag. Maar ik blijf hoop hebben _/-\o_
Bedankt voor de info.
Ik werd al ongerust dat er misschien wat mis was gelopen met mijn bestelling omdat sommigen hun toestel gisterenavond wel al verzonden was.
Ik hoop dat de bestelling vandaag verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
elaho schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:53:
[...]

we gaan t meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
Marc19700 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:13:
[...]

Bedankt voor de info.
Ik werd al ongerust dat er misschien wat mis was gelopen met mijn bestelling omdat sommigen hun toestel gisterenavond wel al verzonden was.
Ik hoop dat de bestelling vandaag verzonden wordt.
Zojuist melding ontvangen dat het toestel is verzonden. O-) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc19700
Nicklesz schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:00:
[...]

Zojuist melding ontvangen dat het toestel is verzonden. O-) :*)
Ik helaas nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 07:25

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Er zijn een aantal modellen beschikbaar voor ophalen in Amsterdam.

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-06 22:49
Xilantof schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:23:
Er zijn een aantal modellen beschikbaar voor ophalen in Amsterdam.
Dat ze maar eens een filiaal openen in Eindhoven. Amsterdam of Den Haag is echt te ver weg. En halverwege het land lijkt me prima plan om ook pand te openen. Zit vast een mooi oud Philips pand waar ze in kunnen trekken. Op Strijp-s ofzo.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
antonyv schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:41:
[...]

Fingers crossed.

Dus het KAN eerder dan Apple voorspelde. (oorspronkelijke levering 3-10 okt.)
UPDATE: Mijn nieuwe iPhone is zojuist gearriveerd! Sneller dan ik dacht. Netjes via DHL en mijn vrouw heeft ervoor moeten tekenen, zoals het hoort.

Dus Apple-Store bestellers, het komt goed en waarschijnlijk eerder dan de genoemde datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Laatst online: 16-06 11:52
Ben benieuwd… mijne besteld bij Apple op 13-9, verwacht tussen 12-19 oktober hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc19700
Ik begin me toch wat zorgen te maken dat de status van mijn bestelling in de apple online store, sinds gisteren donderdag namiddag 13:30 nu nog steeds op “je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending” staat.
Anderen die gisteren dezelfde status hadden rond dezelfde tijd, hun bestelling is gisterenavond al verzonden en sommigen vandaag rond de middag.
Het lijkt erop dat ze mijn bestelling misschien vergeten te versturen zijn?
Ik heb rond de middag al eens gebeld naar apple en ze zeiden dat mijn bestelling elk moment verzonden kan worden.
Maar nu is de werkdag om en nog steeds niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50
Marc19700 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:44:
Ik begin me toch wat zorgen te maken dat de status van mijn bestelling in de apple online store, sinds gisteren donderdag namiddag 13:30 nu nog steeds op “je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending” staat.
Anderen die gisteren dezelfde status hadden rond dezelfde tijd, hun bestelling is gisterenavond al verzonden en sommigen vandaag rond de middag.
Het lijkt erop dat ze mijn bestelling misschien vergeten te versturen zijn?
Ik heb rond de middag al eens gebeld naar apple en ze zeiden dat mijn bestelling elk moment verzonden kan worden.
Maar nu is de werkdag om en nog steeds niet verzonden.
Zoiets vergeten ze heus niet hoor, zou je niet al te veel zorgen maken.
Pagina: 1 ... 205 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.