Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:07
Yesss, mijn iphone 14 red 256Gb zojuist bezorgd door Coolblue. Eindelijk na veel pech te hebben gehad. Ik had het gisteren besteld! 😃👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 09:53
Op het KPN forum gaat het lekker los. Allerlei frustraties over mensen die hun iphone eerder hebben besteld dan andere en nog steeds niks hebben ontvangen terwijl de andere al zijn/haar iphone heeft.

Daarnaast heeft KPN de tekst aangepast naar mensen die een pre order hebben geplaatst kunnen hun toestel eerder ontvangen dan de vermelde levertijd. De vermelde levertijd is als je nu een bestelling plaatst.

[ Voor 34% gewijzigd door CJSP op 21-09-2022 18:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 18:09
CJSP schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:39:
Op het KPN forum gaat het lekker los. Allerlei frustraties over mensen die hun iphone eerder hebben besteld dan andere en nog steeds niks hebben ontvangen terwijl de andere al zijn/haar iphone heeft.

Daarnaast heeft KPN de tekst aangepast naar mensen die een pre order hebben geplaatst kunnen hun toestel eerder ontvangen dan de vermelde levertijd. De vermelde levertijd is als je nu een bestelling plaatst.
Vodafone slaat ook de plank volledig mis. Wat een faal. Terwijl Belsimpel en Mobiel.nl het zo goed lijken te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJSP
IKON schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:46:
[...]

Vodafone slaat ook de plank volledig mis. Wat een faal. Terwijl Belsimpel en Mobiel.nl het zo goed lijken te doen.
Je zou toch verwachten dat twee van zulke grote partijen het beter zouden moeten doen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DylanTO
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2022
CJSP schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:49:
[...]

Je zou toch verwachten dat twee van zulke grote partijen het beter zouden moeten doen…
T-Mobile idem, forum is te deftig ... Forum Leden die net medewerkers van t-Mobile die inspringen wanneer het te hard aan toegaat. Oom agent kijkt daar mee ;-) . 'want we houden het hier wel netjes'

Ja eens, mare... belofte maakt schuld ... als een autoverkoper dat flikt hangt radar en stegeman er boven op ... ach ja, frustratie om een toestel van 2000,- mag ook niet meer 8)7

zwijgen als het graf, alleen wat updates OVER NIKS ... <-frustratie :+

• IKON
CJSP schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:49:
[...]

Inderdaad. Ik ben even het community forum van VF opgedoken en mensen schelden en tieren daar ook. Net als ik hebben sommigen klanten berichtje gekregen dat de telefoon eind week 42 komt! Nu heb ik de 16e nog van model gewisseld, dus vind het jammer, maar dacht al dat die niet morgen zou komen hahaha. Dus ga er niet boos om lopen zijn. Ik ga in de tussentijd wel kijken of ergens anders voorraad komt. Want wat ik gewoon echt niet snap is dat een bedrijf zo groot als KPN en VF zo de plank mis slaat en geen grotere aantallen kunnen afdwingen of het proces soepeler kunnen laten verlopen, daarbij totaal geen transparantie bieden over aantallen en verwachtingen en je in het ongewis laten tot de hele zooi overal uitverkocht is.

Misschien gaat het toch soepeler dan gedacht en wordt week 42 ineens week 40. Hoop alleen dat ze erover communiceren :P

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 21:08
IKON schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:56:
[...]

Inderdaad. Ik ben even het community forum van VF opgedoken en mensen schelden en tieren daar ook. Net als ik hebben sommigen klanten berichtje gekregen dat de telefoon eind week 42 komt! Nu heb ik de 16e nog van model gewisseld, dus vind het jammer, maar dacht al dat die niet morgen zou komen hahaha. Dus ga er niet boos om lopen zijn. Ik ga in de tussentijd wel kijken of ergens anders voorraad komt. Want wat ik gewoon echt niet snap is dat een bedrijf zo groot als KPN en VF zo de plank mis slaat en geen grotere aantallen kunnen afdwingen of het proces soepeler kunnen laten verlopen, daarbij totaal geen transparantie bieden over aantallen en verwachtingen en je in het ongewis laten tot de hele zooi overal uitverkocht is.

Misschien gaat het toch soepeler dan gedacht en wordt week 42 ineens week 40. Hoop alleen dat ze erover communiceren :P
Maar hoe groot denk je dat kpn/Vodafone NL is op wereld toneel..
Uitlever strategie zal gewoon naar rato van sales gaan. Vermoed ik

Overigens valt het ‘los gaan’ op het kpn forum best mee.
Het zijn een 3tal ofzo die alsmaar gal lopen te spuwen.
Lopen de hele tijd te janken over die lever tijd en dat het zo onduidelijk is terwijl de CM daar duidelijk heeft aangegeven dat de levertijden voor nieuwe bestellingen zijn.
Dat hebben ze nu ook in OP gezet komen daar ook weer vragen over en noemen ze het weer onduidelijk.
Gasten zijn gewoon te ongeduldig.

[ Voor 16% gewijzigd door Flix20 op 21-09-2022 19:09 ]

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:46

pdavie2311

Live life to the fullest..

En binnen! Paarse 14 Pro 128GB via Vodafone!

De zilveren 128GB gaat retour CB! Of iemand hier moet hem over willen nemen?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:29
Vandaag even naar T-mobile shop hier in Veldhoven geweest. Vriendelijk personeel dat heel behulpzaam is. Heb gevraagd of ze al iets weten over mijn bestelling. Beste man keek in zijn systeem en zag dat ik bovenaan de lijst sta als ze geleverd krijgen. Dat was fijn om te horen. Hij bood zelfs aan dat als ze een zelfde model krijgen maar andere kleur dat ze me ook nog zouden bellen om te overleggen of ik die misschien zou willen hebben. Twijfel soms nog over paars… dus heb gezegd dat dat mag. Ze krijgen 2 keer per week geleverd zeggen ze. Het is niet veel maar ze leveren wel uit. Blij dat ik even langs ben geweest.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
Jammer dat Apple niet hiermee werkt in Nederland. Ondertussen in andere landen wel (Belgie ook!).

Vroeger deden ze dat wel volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DACSTa6VR6HOx3Wq7WTJ-c_FTZ8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/maAwZP3kjwJKYg7PgChNM3cD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 21-09-2022 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DylanTO
Knoezelbos schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:26:
Vandaag even naar T-mobile shop hier in Veldhoven geweest. Vriendelijk personeel dat heel behulpzaam is. Heb gevraagd of ze al iets weten over mijn bestelling. Beste man keek in zijn systeem en zag dat ik bovenaan de lijst sta als ze geleverd krijgen. Dat was fijn om te horen. Hij bood zelfs aan dat als ze een zelfde model krijgen maar andere kleur dat ze me ook nog zouden bellen om te overleggen of ik die misschien zou willen hebben. Twijfel soms nog over paars… dus heb gezegd dat dat mag. Ze krijgen 2 keer per week geleverd zeggen ze. Het is niet veel maar ze leveren wel uit. Blij dat ik even langs ben geweest.
1000den staan volgens hun bovenaan de lijst |:( |:( |:( ;w ik ook >:)

• mprkooij
https://www.amazon.nl/dp/B0BDJQ3L5R?th=1

Amazon heeft nog een aantal Apple iPhone's 14 Pro Max (512 GB) - zilver in de verkoop :)

[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 21-09-2022 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
DylanTO schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:36:
[...]

1000den staan volgens hun bovenaan de lijst |:( |:( |:( ;w ik ook >:)
Hahaha.. hij liet het mij zien. Dus ik geloof de beste man.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
IKON schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:56:
[...]
Want wat ik gewoon echt niet snap is dat een bedrijf zo groot als KPN en VF zo de plank mis slaat en geen grotere aantallen kunnen afdwingen.
Vroeger had een fabrikant de providers nodig omdat iedereen dáár de telefoons kocht, meestal op afbetaling in het abonnement. Nu zie je grote retailers ook grote aantallen verkopen. Vodafone en KPN zijn maar gewoon één-van-de inkopers bij Apple. Maar dan met het verschil dat de grote retailers gewend zijn miljoenen orders per dag door hun distributiecentra te stampen. KPN en Vodafone zijn daar helemaal niet op ingericht en doen zo’n event 1 of 2x per jaar op amateurniveau.

Dat het bij Coolblue is misgegaan lijkt me een hele grote inkoop-fail. Het bezorgsmetje van Bol is denk ik omdat ze het goed bedoelde iedereen zsm te bezorgen buiten het normale proces om wat mis is gegaan. Want die paar iPhones stellen normaal gesproken niks voor voor Bol.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennisdn op 21-09-2022 19:53 ]

• DylanTO
Knoezelbos schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:48:
[...]

Hahaha.. hij liet het mij zien. Dus ik geloof de beste man.
Gelukkig kon je het controleren _/-\o_ , wat beter is als gissen. Dat doen de medewerkers aan de tel lijn wel... Want tja, zelfde bandje... opvallende is 2 x een 'nieuwe medewerker' ... zeiden ze er netjes bij. Op zich netjes.. maar begin nu bij T-Mobile overal over te twijfelen

Zakelijk ging het wat rapper, en wist ik precies waar ik aan toe was.

Hopen dat ze spoedig eens wat echte updates delen, ipv die onduidelijke afgedraaide scripts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IKON
firecaps30 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:58:
En verzonden! Levering morgen op het PostNL punt.
Nice! VF stuurde me sms: eind week 42.
Mobiel.nl zegt 1 à 2 weken levertijd. Ga contact met hun zoeken en zelfde doen denk ik (Belsimpel had ook 3 weken staan). Contract open laten gooien bij Vodafone en dan bij ander bedrijf bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door IKON op 21-09-2022 20:20 ]

Verwijderd

mprkooij schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:26:
Jammer dat Apple niet hiermee werkt in Nederland. Ondertussen in andere landen wel (Belgie ook!).

Vroeger deden ze dat wel volgens mij.

[Afbeelding]
Dit deden ze een paar jaar geleden idd. Waarschijnlijk mee gestopt omdat er dan te veel mensen een order plaatsten die ze niet kwamen ophalen. Of scalpers die ze dan massaal reserveerden.

Verwijderd

firecaps30 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:32:
[...]

Voor de zekerheid bij Belsimpel al een bestelling klaargezet zodat ik meteen kon bestellen terwijl ik met Vodafone aan de lijn hing voor het geval dat er iets mis zou gaan.

Bij de klantenservice aangegeven dat ik de Next order zou willen annuleren omdat de levertijd bij VF mij te lang is (en vanwege vakantie) en ze elders wel op vooraad zijn. Medewerkster aan de telefoon gaf aan dat het waarschijnlijk niet mogelijk zijn zou zijn om elders te verlengen aangezien het een Next verlenging betrof maar ze ging het navragen.

Na een paar minuten werd ik blij verrast, ze begreep de situatie en na overleg is besloten de Next order te annuleren en het nummer direct verlengbaar te maken _/-\o_. Moet zeggen dat de medewerkster echt heel vriendelijk was en het helemaal begreep.

Net besteld bij Belsimpel en als alles goed gaat morgen in huis!
Mooi dat t is gelukt, werkt dus blijkbaar nog steeds! Zou eigenlijk ook niet weten waarom niet. Zij ronden je oude abonnement af, drukken op t knopje verlengbaar en dan begint de procedure zoals je dat altijd zou doen.

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:18
Ik heb altijd Android telefoons gehad, maar ik heb nu besloten om te switchen naar iOS.

Ik wil graag de iPhone 14 Pro Max Midnight Black 128 GB aanschaffen in combinatie met een KPN abonnement. Ik volg nu al een tijdje dit topic maar ik heb krijg geen duidelijk beeld waar ik het beste kan bestellen (lees: waar ik de telefoon het snelst mogelijk geleverd krijg). Sommige zie ik hier namelijk in het topic dat ze een bestelling plaatsen en de dag erna al geleverd krijgen :?
Iemand hier die iets meer informatie heeft? Bijvoorbeeld via mobiel.nl, rechtstreeks bij KPN of Belsimpel ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
SnoopBok schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:30:
Ik heb altijd Android telefoons gehad, maar ik heb nu besloten om te switchen naar iOS.

Ik wil graag de iPhone 14 Pro Max Midnight Black 128 GB aanschaffen in combinatie met een KPN abonnement. Ik volg nu al een tijdje dit topic maar ik heb krijg geen duidelijk beeld waar ik het beste kan bestellen (lees: waar ik de telefoon het snelst mogelijk geleverd krijg). Sommige zie ik hier namelijk in het topic dat ze een bestelling plaatsen en de dag erna al geleverd krijgen :?
Iemand hier die iets meer informatie heeft? Bijvoorbeeld via mobiel.nl, rechtstreeks bij KPN of Belsimpel ...
Zelf bij Mobiel.nl besteld. Goed gekeken welke combo er de volgende dag leverbaar was. Vanavond netjes ontvangen. Ging snel, soepel en voor een goede prijs van zowel het toestel en het abonnement. Dik tevreden dus!

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:23
Store Amsterdam Pro Max 256 Zwart morgen op te halen

Het is weer September 2025 :)

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:15:
[...]

Mooi dat t is gelukt, werkt dus blijkbaar nog steeds! Zou eigenlijk ook niet weten waarom niet. Zij ronden je oude abonnement af, drukken op t knopje verlengbaar en dan begint de procedure zoals je dat altijd zou doen.
Het enige is dat ik er voor had kunnen kiezen niet bij Vodafone te verlengen. Met Next hebben ze die garantie dat ik blijf wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:12

Ik heb enorm goede ervaringen met Belsimpel. Je kan de voorraad ook checken op de site icm het juiste abonnement.

Overigens goede keus de switch ;)

I don't have dreams, I have goals!!

Verwijderd

firecaps30 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:53:
[...]

Het enige is dat ik er voor had kunnen kiezen niet bij Vodafone te verlengen. Met Next hebben ze die garantie dat ik blijf wel.
Ja dat is waar. Maar wel heel nice dat t kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:46

Je kunt het beste mobiel.nl en Belsimpel in de gaten houden. Aangezien je deze al noemt gok ik dat je voor een verlening van je abonnement gaat.

Voorraad lijkt mondjesmaat gedurende week binnen te druppelen, ook zal er regelmatig wel iets geannuleerd worden waardoor er weer eentje beschikbaar komt. Succes en welkom in het Apple-kamp!

Have you tried turning it off and on again?

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Toch wel een beetje faal deze release. Kreeg gisteren bij de Apple Store hier (HK) te horen dat ze geen orders meer van de Pro Max doen. Als je een Pro Max wil kan alleen online bestellen en dan laten bezorgen.
Dat terwijl de Apple Store 5min om de hoek zit en bij bezorgen ik nog verder moet lopen naar de lockers :P
En ook een tegoedbon krijg voor trade-in ipv direct korting. Bij de release van de 13 ging het toch een stuk beter. Datum is nu “eind November”.
Gewone Pro’s zijn wel gewoon in stock..

• CJSP
Kenzi schreef op donderdag 22 september 2022 @ 03:00:
Toch wel een beetje faal deze release. Kreeg gisteren bij de Apple Store hier (HK) te horen dat ze geen orders meer van de Pro Max doen. Als je een Pro Max wil kan alleen online bestellen en dan laten bezorgen.
Dat terwijl de Apple Store 5min om de hoek zit en bij bezorgen ik nog verder moet lopen naar de lockers :P
En ook een tegoedbon krijg voor trade-in ipv direct korting. Bij de release van de 13 ging het toch een stuk beter. Datum is nu “eind November”.
Gewone Pro’s zijn wel gewoon in stock..
Typisch dat levering bij jou op eind nov staat. In NL bestel je de 14 en krijg je hem uiterlijk eind okt (pro) begin nov (max) geleverd. Je zou toch zeggen dat jij dichter bij het vuur zit.
Gopro is idd top. Gisteren besteld vandaag ontvangen gewoon via gopro.com. Heb ik wat te doen tijdens het wachten op mij iphone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

CJSP schreef op donderdag 22 september 2022 @ 06:58:
[...]

Typisch dat levering bij jou op eind nov staat. In NL bestel je de 14 en krijg je hem uiterlijk eind okt (pro) begin nov (max) geleverd. Je zou toch zeggen dat jij dichter bij het vuur zit.
Gopro is idd top. Gisteren besteld vandaag ontvangen gewoon via gopro.com. Heb ik wat te doen tijdens het wachten op mij iphone.
Chi / HK model is exclusief voor hier. En daarbij zal het gros naar mainland gaan, niet HK.
Vraag me af of die “Made in India” ook deze kant opkomen maar lijkt me niet.
Alles behalve de Max wordt door scalpers al met verlies / weinig winst verkocht. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:46

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hou binnenkort CB Tweedekans in de gaten. Mijn zilveren 14 Pro 128GB gaat vandaag retour.
Paarse variant via Vodafone ontvangen ;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 09:07
Ik heb zojuist een Pro Max 256GB Deep Purple bij Bol.com kunnen bestellen. Hij staat nog op beschikbaar, dus misschien zijn er meerdere!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Bij Mediamarkt is de zwarte 14 pro 256GB weer beschikbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:53

Secsytime

Automagisch

Symsonic schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:11:
Net een 256gb Deep Purple besteld, dank voor de tip!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 12:49
Absurd. Ook de zwarte 512GB Pro te bestellen. morgen in huis of af te halen.
Waar moet het dan bij Apple zelf zo lang duren?
Ik ga volgende keer echt anders bestellen.

there's no place like cloudbase

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Secsytime schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:19:
[...]

Net een 256gb Deep Purple besteld, dank voor de tip!
Hier ook besteld en Apple geannuleerd..... :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 10:48
Hmm volgens mij nu niet meer. :X Sta nog steeds bij Apple in de wacht, levering eind oktober voor een 256 GB Pro in zwart.

• Senser
Senser schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:45:
[...]

Hmm volgens mij nu niet meer. :X Sta nog steeds bij Apple in de wacht, levering eind oktober voor een 256 GB Pro in zwart.
Okay.. nu weer leverbaar, gelijk besteld. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ik heb mijn iPhone 14 Pro Max 512GB Gold bestelling die ik op preorder dag had besteld gisteren mogen ophalen in de T-Mobile Shop.
Ik ben blij dat ik geen 2-3 weken hoefde te wachten, want 5 dagen is al lang zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
iPhone 14 Pro, 128 GB, goud beschikbaar bij Apple Store Den Haag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Bol.com voorraad iPhone 14 Pro Max 256 Paars.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7bGO3EDf3vNuzssLsP5OlBVQlM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fQFxRSd331zqE3ypO6vHyajc.png?f=fotoalbum_large

Ze hebben er 3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Ook de MediaMarkt heeft nog een kleine voorraad. Dit keer iPhone Pro, geen Max variant. Paars 256GB en 512GB.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vp_mw33hnGjtvOAKRcjHRFesGDQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sIsVHrI9DoPGuXTYqobcYbeq.png?f=fotoalbum_large

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:38

alienfruit

the alien you never expected

Amazon UK bied nu 5euro 'sorry, we zijn je telefoon kwijtgeraakt'. Behoorlijk triest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ook net besteld op bol.com
14 pro max 256 dieppaars
Moet je een paar keer refreshen voordat je daadwerkelijk kan bestellen...
Voor mij iig gelukt, morgen is ie binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:46
Vanmiddag de iPhone ontvangen van mobiel.nl. Toch bijzonder dat het zo snel terwijl sommigen pas over 2/3 weken terecht kunnen.

Succes aan iedereen die er nog eentje probeert te bemachtigen!

Have you tried turning it off and on again?

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:38

alienfruit

the alien you never expected

@Gr4mpyC3t Twee weken valt nog mee. Mijn tweede telefoon kan ik pas over 1-2 maanden krijgen volgens Amazon UK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 21-09 12:35
Mediamarkt heeft de iPhone 14 Pro 256GB Space Black momenteel beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -NRG-
  • Laatst online: 26-08 14:41
Pro Max 128GB Space Black:
https://www.mediamarkt.nl...-space-black-1738432.html

Pro Max 1TB Space Black:
https://www.mediamarkt.nl...-space-black-1738444.html

[ Voor 5% gewijzigd door -NRG- op 22-09-2022 15:43 ]

• Lynden
  • Niet online
TNSN schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:40:
Mediamarkt heeft de iPhone 14 Pro 256GB Space Black momenteel beschikbaar.
Zag ik ook net, ook de 128 in zwart. Heb 'm gelijk besteld, morgen in huis! :9~. Ben wel klaar met die Amac die 0,0 kan laten weten hoe lang ik nog moet wachten.

Edit: er is meer dan één, na mijn bestelling nog steeds beschikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Lynden op 22-09-2022 15:44 ]

• TNSN
Lynden schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:43:
[...]

Zag ik ook net, ook de 128 in zwart. Heb 'm gelijk besteld, morgen in huis! :9~. Ben wel klaar met die Amac die 0,0 kan laten weten hoe lang ik nog moet wachten.

Edit: er is meer dan één, na mijn bestelling nog steeds beschikbaar.
Nice, veel plezier mee! De normale Pro of de Pro Max?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynden
  • Niet online
TNSN schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:45:
[...]

Nice, veel plezier mee! De normale Pro of de Pro Max?
Dankjewel! Ik heb de Pro Max gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:18
Zojuist een iPhone 14 Pro Max Midnight Black 128 GB besteld bij Mobiel.nl in combinatie met een KPN abonnement. De website geeft 2-3 weken levertijd aan, dus het ongeduldige wachten kan beginnen :P

Ik heb ook nog even geïnformeerd bij de lokale telefoon verkopers hier, maar ook zij hebben niks op voorraad en tasten in het donker qua levertijden. Daarom voor Mobiel.nl gekozen, ik verwacht dat zij eerder kans op nieuwe leveringen hebben dan een lokaal telecom winkeltje.

Ik ben erg benieuwd hoe de overstap naar iOS gaat zijn, maar verwacht eigenlijk geen problemen. Een aantal mensen in mijn omgeving hebben iPhone, dus ik ken het wel een beetje. Hiervoor heb ik altijd Android gehad:
Samsung Galaxy S2
HTC One X
Samsung Galaxy S4
Samsung Galaxy Note 4
OnePlus 5T
OnePlus 8 Pro

Als ik de telefoon een weekje in bezit heb ben ik van plan om een review te schrijven: over de telefoon én over de overstap :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
SnoopBok schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:18:
Zojuist een iPhone 14 Pro Max Midnight Black 128 GB besteld bij Mobiel.nl in combinatie met een KPN abonnement. De website geeft 2-3 weken levertijd aan, dus het ongeduldige wachten kan beginnen :P

Ik heb ook nog even geïnformeerd bij de lokale telefoon verkopers hier, maar ook zij hebben niks op voorraad en tasten in het donker qua levertijden. Daarom voor Mobiel.nl gekozen, ik verwacht dat zij eerder kans op nieuwe leveringen hebben dan een lokaal telecom winkeltje.

Ik ben erg benieuwd hoe de overstap naar iOS gaat zijn, maar verwacht eigenlijk geen problemen. Een aantal mensen in mijn omgeving hebben iPhone, dus ik ken het wel een beetje. Hiervoor heb ik altijd Android gehad:
Samsung Galaxy S2
HTC One X
Samsung Galaxy S4
Samsung Galaxy Note 4
OnePlus 5T
OnePlus 8 Pro

Als ik de telefoon een weekje in bezit heb ben ik van plan om een review te schrijven: over de telefoon én over de overstap :)
Gaat je vast en zeker bevallen.
Zelf ben ik niet zozeer merk gebonden en koop wat ik het op het moment leukst vind. Sinds vorig jaar weer een iphone (de iphone 4 was mijn laatste iphone) en daarvoor van alles gehad, Samsung/Pixel/LG etc, waar in Android voorheen leuk was om te customizen, is dat niet meer een plus voor mij. Na paar keer gedaan te hebben is de nieuwigheid er van af en wil je voornamelijk een stabiel en goedwerkend systeem.
Wat de iphone goed doet is simpel, alles werkt zoals het hoort, hij is snel, goede camera en software updates etc. Kortom, wat saai maar je krijgt er een stabiel systeem (in mijn ervaring) voor terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Komoppppp, nu de 256gb nog…… in het zwart…..

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Iphone 14 Pro 128gb goud op voorraad bij de mediamarkt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7-kInREpPiiTsTVojFhy2yrp_Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KQqOoeQom8gwyV4pJ9tnQZdL.png?f=fotoalbum_large

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:43
refused81 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:16:
Pakketje onderweg, Via de DHL app ingesteld dat ze 22ste leveren ivm vakantie. Zal mij benieuwen of dit goed gaat 😇
En warempel, dat ging nog soepel ook met dhl 😎

Alles werkt natuurlijk als een trein. Ik vind de dynamic island erg goed. Tov van mijn 13 mini zijn de camera/faceid beter weggewerkt qua zwart dichtheid in de notch.
De camera van de pro voor macro/zoom foto doet het 20x zo goed. Precies waar ik hem voor heb gekocht 💪

iRacing Profiel

• CJSP
Bij KPN zit er nu beweging in de pro 128 gb varianten.

• IKON
Zouden dat nieuwe leveringen zijn, of teruggestuurde exemplaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IKON schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:49:
Zouden dat nieuwe leveringen zijn, of teruggestuurde exemplaren?
Ik denk ook heel veel annuleringen van dubbele, drievoudige of viervoudige reserveringen. Heb ik zelf ook schaamteloos gedaan met wat tijdsloten en verschillende retailers om maar zeker te zijn van de releasedag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Ik zie dat de Apple Store verschillende Max modellen nu kan bezorgen tussen 21 en 28 oktober ipv 4 november. Gaat allemaal wat soepeler daar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:25
Gisteren besteld bij belsimpel, vandaag mijn 14 Pro ontvangen. Tot over 2 (of 1 >:) ) jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:31
Kpn pro max 128gb aangepast naar controleren! Wie weet morgen morgen? :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Jochem1995 op 22-09-2022 21:49 ]

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-09 11:42
Helaas nog overal 3 weken wachten lijkt het nu voor de 14 pro (128gb goud)

[ Voor 6% gewijzigd door Mik0s op 22-09-2022 22:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
Voor de nachtbrakers ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5SVNFKcIb-DedxbmBQGj1RVS9U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fFWpuXDxN0wfN366xGf5wesu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 20:35
Gewone Pro ook nog op voorraad bij MM in verschillende configuraties. Net eentje gescoord :-)

[ Voor 0% gewijzigd door sijbren op 23-09-2022 02:34 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
.

[ Voor 99% gewijzigd door sijbren op 23-09-2022 02:41 . Reden: Verkeerde antwoord op een bericht ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:10
Super bedankt voor het melden hierboven 👍. Ik heb zojuist een 14 pro black 256 kunnen scoren bij MM. Cancel ik die van apple straks.

[ Voor 5% gewijzigd door jordy5 op 23-09-2022 08:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:14
Ferrox1 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:24:
Hier bij T-mobile vandaag opnieuw moeten bestellen na een pittig chat gesprek. Wel een mail gehad dat de bestelbevestiging er aan zou komen. Echt kwam deze niet. Maandag in de chat is beloofd dat het goed zou komen. Vandaag in de chat na meerdere excuses van verschillende mensen dat ik toch echt opnieuw moest bestellen. Echt heel erg slecht dit. Jammer dat ze best interessant zijn met de prijs icm een thuis aansluiting. Ik had overigens op ophalen gezet bij de t-mobile shop.

Mijn advies, als je alleen een mail hebt gehad met de bestelbevestiging komt er aan icm bezorgen. Even contact opnemen ter controle of het goed gaat.
Gisterenavond telefoon gehad van de shop dat ik hem op mag komen halen *O*

Valt me nog veel mee eigenlijk, had het zelfs niet verwacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CJSP
Yes! Mijn status is door KPN naar 2 aangepast. Toestel is op voorraad en wordt klaar gemaakt voor verzending.

14 pro max black 256 bestel op 14:03
Bevestiging op 14:09 en reservering op 17:25.

Hopelijk duurt het nu niet lang meer🥳

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TNSN
Zojuist de iPhone 14 Pro Space Black 256 GB besteld bij Belsimpel! Komt morgen al binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochem1995
CJSP schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:07:
Yes! Mijn status is door KPN naar 2 aangepast. Toestel is op voorraad en wordt klaar gemaakt voor verzending.

14 pro max black 256 bestel op 14:03
Bevestiging op 14:09 en reservering op 17:25.

Hopelijk duurt het nu niet lang meer🥳
Hier ook! Pro max 128GB, zelfde bestelmoment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Iemand nog belang bij een nieuwe Iphone 14 pro Purple 512GB?
Die namelijk ligt klaar bij de mediamarkt.

Ga zelf voor de 256gb variant.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NanaNoura
  • Laatst online: 07-10-2023
Wel de 1TB ipv 256.. maar Hey, hij is er!
Dat word verplicht extra veel foto’s schieten en apps downloaden 8)7

Bedankt voor de tips hier en leuke (stressvolle) dagen!
Tot over 2 (of 1 :')) jaar. Liefs, Applefangirl. :w

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/psImt8MwH-kIesaVnlavRNy2jRU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Up9yzN5jW7O7zwMsq9hWowvQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senser
De mijne ook net opgehaald, gisterochtend besteld bij MediaMarkt en gelijk m'n Apple bestelling geannuleerd. Nu aan het restoren.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJSP
NanaNoura schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:16:

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Geniet ervan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NanaNoura
  • Laatst online: 07-10-2023
CJSP schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:35:
[...]

Gefeliciteerd! Geniet ervan
Dankjewel ga ik doen. Jij ook alvast veel plezier met je nieuwe telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 07:24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
-Muncky- schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:35:
[...]

Voor de iPhone 14 wel ja, niet voor de Pro.
Oh shit! Ik zocht op Pro maar blijkbaar toch niet goed gekeken.. doh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterloedeman
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 11:52
Net van de week een 14 Pro Space Black 256GB opgehaald bij een Tweaker (gezien de levering via KPN nog 4 weken leek te duren), kreeg ik gister een verzendbevestiging van KPN voor het toestel.

Ik heb dus een gesealde 14 Pro Space Black 256GB over voor de liefhebber. Deze gaat dit weekend in de verkoop (voor normale adviesprijs op Tweakers), maar mocht je al interesse hebben > stuur me een PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
NanaNoura schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:59:
[...]

Dankjewel ga ik doen. Jij ook alvast veel plezier met je nieuwe telefoon!
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hybris132
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-09 16:45
Heb op 09-09 de 14 pro max 128gb zwart besteld, zou morgen binnenkomen via Belsimpel maar zie nu in de order staan dat die pas op 28-09 binnenkomt.... Lekker dan, niks over gehoord van Belsimpel, het is dat ik nu toevallig in mijn account kijk.

Zijn er meer mensen bij wie dit het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem1995
Jochem1995 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:13:
[...]

Hier ook! Pro max 128GB, zelfde bestelmoment. :)
Hij is onderweg, morgen bezorging :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• mprkooij
Jaaaahaaa :9 gelukt! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iy-bNpQ-Ra3X8DugMHsBaMmF-6I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/umslft0YoB20WDILQnqNy8sd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IKON
@firecaps30 thanks voor de tip. Zag net ineens 512GB Pro Max in paars op voorraad op mobiel.nl. Bestelling snel klaar gezet. VF gebeld, NEXT geannuleerd, abonnement op verlengbaar gezet door medewerker en klaar! Als het goed is morgen binnen :D

Edit: volgens mij was het zelfs de enige...

[ Voor 8% gewijzigd door IKON op 23-09-2022 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Nog steeds niks in Veldhoven…. :'(
Dorp.. nie interessant om naartoe te sturen…. }:O
Volgende keer ga ik het echt anders doen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:15
[Knip, vraag was al beantwoord]

[ Voor 92% gewijzigd door Of-Aaargh op 23-09-2022 20:36 . Reden: Vraag al in een eerdere post beantwoord ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toetje134
  • Laatst online: 26-09-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vAfYke8ujwuSA4GEYuvvGwIeiYU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o2qwPAMduLxyThFaNHF5WziZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gv1bAWruQWYpMa-X3J1Suq10rM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UJUqe1XiX8PJoUFKlu5NMn6x.jpg?f=fotoalbum_large
Iphone 14 pro 128gb in het zwart op voorraad bij de mediamarkt :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Ik wacht nu al 2 weken op mijn preorder in de mediamarkt Hoofddorp. Zie ze overal voorbij komen, zelfs even beschikbaar op de website. Naja.. moet maar langer geduld hebben denk ik.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 21:08
Bij kpn is ondertussen mijn status van stap 1 controleren: uw gekozen toestel is niet op voorraad naar stap1 controleren: wij controleren momenteel uw verlenging.

Ben benieuwd wat dat betekend of dat ze het bericht van voorraad gewoon weg willen hebben.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Toetje134 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 21:08:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Iphone 14 pro 128gb in het zwart op voorraad bij de mediamarkt :)))
Alweer uitverkocht, twijfelde om mijn order bij Apple te cancelen hiervoor. Maar niet meer te bestellen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 20:06
Ik zie ook geen mogelijkheid om een e-mail te ontvangen als een product weer op voorraad is. Lidl of bol heeft dat wel.

• Lynden
  • Niet online
Waar heb je ‘m gekocht?

• 038Robijno
Zo te zien bij Bol.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:00
Voor de zoekende, die beetje korting willen, in de Mm outlet zijn nu 3 modellen op voorraad waarvan enkel het doosje beschadigd is.

Zou zeggen profiteer van de korting, voordat de scalpers het doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dEOg4E54vZAmKoW8WqjnXpQSBuo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9ILZcJg2elAGmiwEXKAQIMqv.png?f=fotoalbum_large

• Marc19700
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik zie nu in de apple online store, dat wanneer je een iphone 14 pro max bestelt, de leveringstijd ligt tussen 22 okt en 29 okt.
Eerder deze week was het nog begin november.
Dus blijkbaar is de leveringstijd nu korter geworden.
Ik heb er eentje bestelt om 14:20 toen hij bestelbaar was op 9 sept, en heb toen leveringstijd tussen 3 okt en 10 okt gekregen.
Zou hij nu ook iets eerder geleverd worden, doordat de leveringstijd korter is geworden?
Ik heb er weinig hoop in hoor, want de status staat nog steeds op “artikelen worden verwerkt”.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sijbren
RickvN schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 23:38:
[...]

Alweer uitverkocht, twijfelde om mijn order bij Apple te cancelen hiervoor. Maar niet meer te bestellen.
Gewoon even MM site in de gaten houden. De afgelopen paar dagen zijn er steeds weer een paar op voorraad. Ik heb gister eentje besteld, wordt vandaag geleverd. Mijn pre order bij Apple heb ik geannuleerd. Levering daar stond op 3-10 okt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
Reem0nN schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 01:01:
Voor de zoekende, die beetje korting willen, in de Mm outlet zijn nu 3 modellen op voorraad waarvan enkel het doosje beschadigd is.

Zou zeggen profiteer van de korting, voordat de scalpers het doen.

[Afbeelding]
Bedankt voor de tip!

• TNSN
TNSN schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:25:
Zojuist de iPhone 14 Pro Space Black 256 GB besteld bij Belsimpel! Komt morgen al binnen.
Levertijd blijkt toch langer dan van te voren beloofd, Belsimpel zegt momenteel dat hij “naar verwachting” woensdag geleverd wordt.

• Schanske
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:30
sijbren schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 04:20:
[...]

Gewoon even MM site in de gaten houden. De afgelopen paar dagen zijn er steeds weer een paar op voorraad. Ik heb gister eentje besteld, wordt vandaag geleverd. Mijn pre order bij Apple heb ik geannuleerd. Levering daar stond op 3-10 okt.
Bij Bol ook. Daar komen er bij momenten ook op te staan.
Momenteel een space zwart 1TB

• Schanske
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:30
NanaNoura schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:16:

[Afbeelding]
Amaai, dat is een hele upgrade kwa geheugen en vooral kwa prijs. :o

Is was aan het twijfelen tussen een 256GB en een 512GB, maar aangezien de laatste het eerste beschikbaar was bij Bol is het deze geworden. Ik kan dus ook veel extra foto’s schieten. oOo
Pagina: 1 ... 203 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.