Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:00
Mobiel.nl heeft dus al een aantal dagen storing, waardoor mijn vriendin haar aanvraag nog niet is goedgekeurd bij mobiel.nl terwijl KPN wel al met een sms en email heeft bevestigd dat het is goedgekeurd en een contractdatum.

Mobiel geeft aan dat er een iPhone 14 Pro klaarligt voor der, maar de order pas verder verwerkt kan worden als de storing is opgelost.

Ze geven aan dat dit nog wel een aantal dagen kan gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Vodafone zojuist geannuleerd. Die slechte informatievoorziening en lange levertijd eventueel staat me echt tegen. Heb echt nog niets gehoord en de status stond nog steeds op onbekend.

Nu voor minder geld per maand, hetzelfde bedrag bijbetalen, waarschijnlijk morgen een iPhone 14 Pro 256GB Black in huis, met een abonnement van KPN.

[ Voor 4% gewijzigd door Dannydekr op 20-09-2022 14:03 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-09 09:53
RnB schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:35:
[...]

Tja, voor mij is het vanaf de pre-order dag niet logisch meer.
Dus. Geloof het. Geloof het niet. I don't care, het is gewoon extra informatie. :)
Rustig maar het is geen aanval op jou. Ben blij dat je de info deelt. Op dit moment geloof ik niet zoveel meer van wat KPN allemaal zegt. Ik had de telefoon al lang moeten hebben volgens de klantenservice… helaas nog steeds stap 1.

Het zal zeker in grote batches vanaf de fabrieken deze kant op komen. En dan wordt het in de distributie centra verder onderverdeeld. KPN een paar T mobile een paar mobiel.nl een paar enz enz.
We gaan wel zien hoe het loopt en hoe lang het gaat duren voordat ze geleverd worden.

[ Voor 14% gewijzigd door CJSP op 20-09-2022 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:51
-NRG- schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:35:
Vergeet niet dat er naar heel veel landen wat verstuurd word. Ze zullen dus in grote batches per container over zee hierheen komen, want dat is het goedkoopst. Kan dus prima zijn dat dat 4 a 5 weken duurt. Apple lijkt de vraag naar Pro Max onderschat te hebben en voor dat de productie word aangepast gaat er ook weer een tijd overheen.
Apple geeft vergelijkbare levertijden aan in Duitsland en Nederland, dus verwacht wel dat dit klopt.
Dit leek mij ook al idd. Maar ook als ik kijk naar in dit topic rond de release vorig jaar zit er een opvallend gat tussen releasedatum en half oktober dus lijkt het me dat we ons daar gewoon het beste op in kunnen stellen.
Vooral irritant vind ik dat ik hier na het drukken op de bestelknop al ergens rekening mee hield, en dan toch zodra je besteld ongeduldig worden :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Southern Sun schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:58:
[...]
en dan toch zodra je besteld ongeduldig worden :+
Heb mij voorgenomen om volgend jaar mijzelf vanaf de keynote offline te houden tot midden oktober. Lach mijzelf bijna uit hoeveel ik stiekem toch met een stom telefoontje bezig was. Betrapte mijzelf erop dat ik zelfs door het raam keek of ik al een geel busje zag…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:47
Rechtstreeks bestellen bij Apple staat de levertijd bijna al op 1 november….

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZHOUx
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-03-2023
Zag dat mobiel.nl de pro 256gb zwart weer op voorraad had, snel een verlenging aangevraagd en krijg ‘m morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:50

cjpostma

Break like the wind

Ben net gebeld door de T-mobile winkel in Alkmaar dat mijn Pro in dieppaars met 256GB klaar ligt. Had hem op 9/9 besteld...

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 12:49
Dennisdn schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:13:
[...]

Heb mij voorgenomen om volgend jaar mijzelf vanaf de keynote offline te houden tot midden oktober. Lach mijzelf bijna uit hoeveel ik stiekem toch met een stom telefoontje bezig was. Betrapte mijzelf erop dat ik zelfs door het raam keek of ik al een geel busje zag…
Herkenbaar... en bij mij komt het busje pas over twee weken... :D

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Kepro schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:20:
Rechtstreeks bestellen bij Apple staat de levertijd bijna al op 1 november….
Wel tof dat het er duidelijk staat.
Mijn model die nog moet komen staat nu inmiddels op:

Phone 14 Pro, 512 GB, spacezwart
€ 1.719,00
Vandaag besteld, in huis:
19 Okt. - 26 Okt. — Gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Toch wel bijzonder als je er over nadenkt.
Dat bij mijn bestelde Airpods Pro "drie weken geleden" al bekend was dat ie op de 23e bezorgd gaat worden.
En dan met een iPhone geven ze "over drie weken" al een periode van een week. 3-10 okt. / 19-26 okt. enz.
Zou het dan toch met de boot komen en is dat op zich een onzekere factor of wat zou het kunnen zijn?
Zou men de grote hoeveelheden als het aan komt in een distributiecentrum, niet aan kunnen op één dag?

Wie heeft daar nog een ander idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:41
GoEV6 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 10:58:
[...]

Erg zuur maar wees ook een beetje blij dat je weet waar je aan toe bent. En kwijtgeraakt of gejat? :). Ik hoop nog op een positief bericht van Budbee over mijn bestelde IPhone maar verwacht er niet veel van. De mijne zal ook wel 'kwijtgeraakt' zijn.
Heb net ook bericht gehad van Budbee dat mijn pakketje (met IPhone 14 pro max) kwijt is geraakt. Ze nemen contact op met Bol.com waarna ik mijn geld terug krijg. Ik vind het opmerkelijk zullen we maar zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:29
antonyv schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:33:
Dat bij mijn bestelde Airpods Pro "drie weken geleden" al bekend was dat ie op de 23e bezorgd gaat worden.
En dan met een iPhone geven ze "over drie weken" al een periode van een week. 3-10 okt. / 19-26 okt. enz.
Zou het dan toch met de boot komen en is dat op zich een onzekere factor of wat zou het kunnen zijn?
Zou men de grote hoeveelheden als het aan komt in een distributiecentrum, niet aan kunnen op één dag?

Heb het idee dat iPhones allemaal per vrachtvliegtuig de wereld over gaan en niet per boot. Veel sneller en denk nog best goedkoop ook. Tis geen heel bankstel dat in een container moet

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
antonyv schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:33:
Het meeste spul zal per vliegtuig gaan. Schepen zijn veel te lang onderweg én er zijn wel wat spectaculaire berovingen van Apple-containers op vliegvelden bekend. En al komt er maar één pallet per vliegtuig… er gaan héél wat iPhones op een pallet. Hoe de rest loopt: geen idee. Zijn ze ook niet heel open in om begrijpelijke redenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 20-09-2022 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanTO
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2022
dado88 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:43:
T-Mobile heeft zoals het nu lijkt de topics van de Pro en Pro Max verwijderd.... Mensen waren absoluut niet te tevreden over de gang van zaken en communicatie. Wordt er niet beter op zo....

Klanten geven aan dat ze op advies van de klantenservice gekozen hebben om af te halen, omdat dat zogenaamde snelste manier zou zijn... Het lijkt er op dat ze door hun eigen opgestelde statement zichzelf alleen maar in de voet hebben geschoten.
Ik kijk er regelmatig, is er nog steeds volgens mij: https://community.t-mobil...o-max-345266/index23.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik kan het niet uitsluiten, maar voor componenten gaat er er veel meer via schepen tegenwoordig. Sinds corona is luchtvracht aanzienlijk duurder geworden. Vooreen high end videokaart is dat van zo'n 10$ voor corona naar zo'n 17$ op dit moment gegaan. Per boot maar een paar $.

[ Voor 7% gewijzigd door -NRG- op 20-09-2022 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Laatst online: 23:07
GoEV6 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:35:
[...]

Heb net ook bericht gehad van Budbee dat mijn pakketje (met IPhone 14 pro max) kwijt is geraakt. Ze nemen contact op met Bol.com waarna ik mijn geld terug krijg. Ik vind het opmerkelijk zullen we maar zeggen.
Vind het wel heel toevallig dat er nu pakketten kwijt zijn bij Budbee met de nieuwste iphone er in. Ik ben netjes gebeld door bol.com dat ze mijn geld hebben terug gestort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
elaho schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:53:
[...]

Vind het wel heel toevallig dat er nu pakketten kwijt zijn bij Budbee met de nieuwste iphone er in. Ik ben netjes gebeld door bol.com dat ze mijn geld hebben terug gestort. :)
Ik heb nog geen bericht van Bol.com. Vertrouw erop dat ze de betaling op mijn CC terugstorten. Bol.com heeft ook niks fout gedaan. Maar Budbee doe ik geen zaken meer mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
-NRG- schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:42:
Ik kan het niet uitsluiten, maar voor componenten gaat er er veel meer via schepen tegenwoordig. Sinds corona is luchtvracht aanzienlijk duurder geworden. Vooreen high end videokaart is dat van zo'n 10$ voor corona naar zo'n 17$ op dit moment gegaan. Per boot maar een paar $.
Luchtvrachten waren tijdens en net na Corona heel duur omdat vracht vaak op passagiersvluchten mee gaat en die gingen nauwelijks.

Zeevracht is op dit moment nog 15 tot 20x duurder als voorheen. Waar je normaal zo’n 1200 betaalde voor een zeecontainer is het nu 25.000. Maar omdat er ook 100.000 videokaarten in een zeecontainer gaan merk je daar qua prijs weer minder van als bijvoorbeeld bij een tuinset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:09
LET OP:

Er komt een iPhone 14 Pro Max 256GB Zwart beschikbaar voor ophalen in de Apple Store in Amsterdam. Ik red het ophaalmoment niet. Ik heb hem geannuleerd. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 21-09 09:36

gday

TENACIOUS D TIME!!!

mprkooij schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:15:
LET OP:

Er komt een iPhone 14 Pro Max 256GB Zwart beschikbaar voor ophalen in de Apple Store in Amsterdam. Ik red het ophaalmoment niet. Ik heb hem geannuleerd. :|
Volgens mij kun je tot een week na je ophaalmoment alsnog je bestelling ophalen. Als je niet geannuleerd had. ;)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
gday schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:20:
[...]

Volgens mij kun je tot een week na je ophaalmoment alsnog je bestelling ophalen. Als je niet geannuleerd had. ;)
Ik heb gebeld om te vragen of ik ook later kon komen. Dat kon niet. Het kon wel eerder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 21-09 09:36

gday

TENACIOUS D TIME!!!

mprkooij schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:21:
[...]

Ik heb gebeld om te vragen of ik ook later kon komen. Dat kon niet. Het kon wel eerder.....
Ik had zondag 18 september ook een ophaalmoment niet gehaald voor mijn watch, en daarna stond in m'n bestelling dat het product klaar zou blijven liggen t/m de 25e.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:32
Ik ga zaterdag een Pro Black 256Gb bij Apple in Den Haag terug brengen dus als je 'm daar wil kopen heb je zaterdag middag gok ik een mogelijkheid.

Had een afreken error en daarna opnieuw besteld en toen stond ie er ineens 2x in :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-09 21:58
Afgelopen vrijdagochtend om 10:00 besteld bij bol.com; 14 pro deep purple 256GB. Ik zou die avond + weekend niet thuis zijn, dus bezorging op maandag de 19e gezet. Zondagavond kreeg ik een track & trace van DHL; So far so good.

Echter, de Track en Trace van DHL zegt nog steeds "Zending nog niet ontvangen of verwerkt", en mijn bestellingpagina op Bol.com zegt doodleuk "We kunnen dit pakket niet volgen, maar we gaan ervan uit dat het is bezorgd op 19 september 2022".

De klantenservice gaf aan dat ik tot donderdag moet wachten en als ik dan nog niets ontvangen had dat ze dan een onderzoek kunnen starten. Zodra er een Track & Trace code is, is annuleren niet meer mogelijk, dus voorlopig zit er niet veel anders op..

Het zou best mogelijk zijn dat er echt iets fout is gegaan bij Bol.com / DHL, maar mijn cynisme zegt me dat ze tijd aan het rekken zijn tot de volgende levering. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
GoEV6 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:56:
[...]

Ik heb nog geen bericht van Bol.com. Vertrouw erop dat ze de betaling op mijn CC terugstorten. Bol.com heeft ook niks fout gedaan. Maar Budbee doe ik geen zaken meer mee.
Doet Apple zelf ook de levering met Budbee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:23
antonyv schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:18:
[...]

Nope

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
antonyv schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:18:
[...]

Nee met Dhl express en Ups

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IKON
  • Laatst online: 06-09 18:09
Ik snap soms echt niet hoe een bedrijf als Vodafone overeind blijft. Slechte communicatie zou ik nog begrijpen, maar Vodafone communiceert gewoon NIET. Status wordt op onbekend gezet en je hoort verder helemaal niks meer en kunt alleen maar wachten. Erg slechte klantrelaties daar. Goeiemorgen. Als je abonnement wilt afsluiten of opzeggen kunnen ze je ineens elke dag bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynden
  • Niet online
IKON schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:56:
Ik snap soms echt niet hoe een bedrijf als Vodafone overeind blijft. Slechte communicatie zou ik nog begrijpen, maar Vodafone communiceert gewoon NIET. Status wordt op onbekend gezet en je hoort verder helemaal niks meer en kunt alleen maar wachten. Erg slechte klantrelaties daar. Goeiemorgen. Als je abonnement wilt afsluiten of opzeggen kunnen ze je ineens elke dag bellen.
Bij Amac precies hetzelfde. Als je in de winkel ge-pre-ordered hebt kunnen ze nog wel stiekem iets zeggen maar over een online pre-order niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:46

pdavie2311

Live life to the fullest..

Grappig dat mijn andere zending bij CB steeds een dag verschuift. Morgen afhalen en dat iedere dag weer. Die hebben dus ook eerst geen voorraad meer. Wellicht dat ik toch mijn zilveren ga omruilen voor de paarse die dus nog gereserveerd staat. Nog niet zeker hoor, maar zolang hij nog niet voor mij klaar ligt, prima..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• elaho
Ik heb nieuwe bestelling gedaan bij Coolblue nadat mijn iphone besteld bij bol.com is kwijt geraakt bij bezorgdienst Budbee.
Echter heb ik nu geen 14 pro max besteld maar een iphone 14 256gb product red. Dit omdat ik gisteren in de apple store was en de 14 pro max toch wat te groot vond, ook dynamic island was ik niet van onder de indruk en camera gebruik ik eigenlijk heel weinig. Ik durf niet al te juichen dat mn toestel morgen binnenkomt na 2 mislukte bestellingen bij Tmobile en zoekgeraakt toestel bij Bol. Maar hoop dat iedereen voor me mee duimt dat morgen eindelijk mn nieuwe iphone 14 mag ontvangen! ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoEV6
elaho schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:24:
Ik heb nieuwe bestelling gedaan bij Coolblue nadat mijn iphone besteld bij bol.com is kwijt geraakt bij bezorgdienst Budbee.
Echter heb ik nu geen 14 pro max besteld maar een iphone 14 256gb product red. Dit omdat ik gisteren in de apple store was en de 14 pro max toch wat te groot vond, ook dynamic island was ik niet van onder de indruk en camera gebruik ik eigenlijk heel weinig. Ik durf niet al te juichen dat mn toestel morgen binnenkomt na 2 mislukte bestellingen bij Tmobile en zoekgeraakt toestel bij Bol. Maar hoop dat iedereen voor me mee duimt dat morgen eindelijk mn nieuwe iphone 14 mag ontvangen! ☺️
Deel je ook je ervaring bij Trustpilot over Budbee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Vanmiddag ook de 14 pro 256gb space black kunnen bestellen via mobiel.nl
Komt morgen binnen oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
GoEV6 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:28:
[...]

Ja zeker weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie interesse heeft: er zal binnenkort een 2dekansje op CB verschijnen van een 14 Pro 128GB Space Black.
Ik heb de mijne vandaag retour gestuurd wegens een downgrade.

Doe je voordeel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:12:
Voor wie interesse heeft: er zal binnenkort een 2dekansje op CB verschijnen van een 14 Pro 128GB Space Black.
Ik heb de mijne vandaag retour gestuurd wegens een downgrade.

Doe je voordeel :9
Welke ga je nu nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:38

alienfruit

the alien you never expected

alienfruit schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 23:37:
Ik had zelf eentje bij Amazon Uk besteld maar die zaten moeilijk te doen met de betaling vanochtend terwijl ik vorige week al akkoord had gegeven in de app van de bank. Uiteindelijk op het vliegveld gekocht (blijft jammer dat je niet tax free kan shoppen in U.K. of Schiphol) 1378euro voor de Pro 256gb
Inmiddels nog niet bezorgd door Amazon Uk en het lijkt er op dat ze deze iPhone kwijtgeraakt zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
BigF25 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:29:
Vanmiddag ook de 14 pro 256gb space black kunnen bestellen via mobiel.nl
Komt morgen binnen oOo
Los of met abonnement? (eventueel de provider)

[ Voor 4% gewijzigd door -NRG- op 20-09-2022 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Laatst online: 22:13
Milan93 schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:45:
Zijn er toevallig anderen die vanaf vrijdag een iphone hebben besteld met een verlenging T mobile via Belsimpel? Ik tast al sinds vrijdag in het duister in verband met een storing..
De storing is inmiddels opgelost. Nu nog wachten op de verzending.

Edit: en hij is onderweg. Als het goed is morgen binnen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Milan93 op 20-09-2022 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

13 Pro (2dehands)
Ik heb deze uitgebreid naast elkaar kunnen testen en gezien ik van een Xr kom is het verschil er sowieso, alleen zijn de 14 Pro features mij geen enkele 100'en euro's extra waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
-NRG- schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:36:
[...]

Los of met abonnement? (eventueel de provider)
Verlenging met tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meconium
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-10-2022
Hier exact dezelfde frustratie! Het gebrek aan communicatie is echt stuitend. Ik had niks gehoord van mijn pre-order en na 2x gebeld te hebben met de reactie “wij weten het ook niet” uiteindelijk via de chat wel reactie. Blijkbaar stonden er nog vragen open omtrent de toestellening terwijl ik die wel ingevuld had… Toen die beantwoord waren kreeg ik binnen een dag reactie en een T&T code.
Wellicht is het voor jou ook zoiets?

Hier dus sinds gisteren mijn 14 pro 256GB deep purple binnen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb15
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09 10:04
Milan93 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:46:
[...]

De storing is inmiddels opgelost. Nu nog wachten op de verzending.
Hoe weet je dat de storing is opgelost? Ik wacht sinds zaterdag de 10e op een verlening T-mobile via Belsimpel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan93
  • Laatst online: 22:13
frankb15 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:15:
[...]

Hoe weet je dat de storing is opgelost? Ik wacht sinds zaterdag de 10e op een verlening T-mobile via Belsimpel
Dat is mij verteld door een medewerker van de klantenservice van Belsimpel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
Precies dezelfde ervaring. Ik heb vanmorgen geannuleerd en via mobiel.nl een bestelling geplaatst bij een andere provider. Morgen wordt m’n iPhone 14 pro geleverd voor een betere prijs tegen betere voorwaarden dan Vodafone (en dat was al met korting).

Kan je het van harte aanraden om te annuleren en simpelweg een bestelling te plaatsen bij belsimpel, mobiel.nl etc. Het order proces is echt een verademing.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:29
Dannydekr schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:35:
[...]

Precies dezelfde ervaring. Ik heb vanmorgen geannuleerd en via mobiel.nl een bestelling geplaatst bij een andere provider. Morgen wordt m’n iPhone 14 pro geleverd voor een betere prijs tegen betere voorwaarden dan Vodafone (en dat was al met korting).

Kan je het van harte aanraden om te annuleren en simpelweg een bestelling te plaatsen bij belsimpel, mobiel.nl etc. Het order proces is echt een verademing.
Klinkt goed. Maar ik zweef zelf een beetje in grijs gebied. Ga ik nu annuleren maar bellen/sms ze morgen toevallig. Of annuleer ik en bestel ik bij een ander en moet ik nog 3 weken wachten….. lastig…

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Knoezelbos schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 23:14:
[...]

Klinkt goed. Maar ik zweef zelf een beetje in grijs gebied. Ga ik nu annuleren maar bellen/sms ze morgen toevallig. Of annuleer ik en bestel ik bij een ander en moet ik nog 3 weken wachten….. lastig…
De dame aan de telefoon sprak over nog minimaal 2 weken. Dat was voor mij de druppel. Bij mobiel.nl en belsimpel is de levertijd hooguit enkele dagen bij de meeste modellen/provides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Dannydekr schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:35:
[...]

Zou ik gelijk doen, maar ik heb Vodafone Next gebruikt, dat kan alleen bij VF zelf. In ieder geval met die korting... Als ik die bij mobiel wil, dan moet ik een abonnement erbij pakken, maar die heb ik al. Heb bij VF ook toestel gekocht met in een keer betalen, maar pro Max 512GB krijg ik nergens "los" voor 1700€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Mediamarkt hoofddorp gaf aan dat ze “niet weten” wanneer mijn pre order binnen is. Iemand ervaring met preorders bij mediamarkt in de winkel? Heb 50 euro moeten aanbetalen om “op de lijst” te staat voor de 14 pro max.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:30
https://www.mediamarkt.nl...-space-black-1738436.html

256 GB Space Zwart op voorraad bij de Mediamarkt :)

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PzaL_wn8y3ph2rpcHnAG464o76E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MWRGTJwAmrGZgSn2wpymEDW7.jpg?f=fotoalbum_large

Zondag heerlijk rustig mijn iPhone 14 Pro Max Gold 256GB op kunnen halen. Toch heel blij dat ik voor de goud ben gegaan in plaats van Paars.

Verwijderd

IKON schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 23:38:
[...]

Zou ik gelijk doen, maar ik heb Vodafone Next gebruikt, dat kan alleen bij VF zelf. In ieder geval met die korting... Als ik die bij mobiel wil, dan moet ik een abonnement erbij pakken, maar die heb ik al. Heb bij VF ook toestel gekocht met in een keer betalen, maar pro Max 512GB krijg ik nergens "los" voor 1700€
Ik weet niet hoe dat nu zit, maar ik heb het in het verleden wel eens voor elkaar gekregen om via Next te verlengen, de bestelling te annuleren en vervolgens een bestelling te plaatsen bij mobiel.nl. Ik heb dit later bij de klantenservice van Vodafone nog nagevraagd en ze hadden er geen problemen mee.

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 21:08
Waar ik wel benieuwd naar ben, je hoort dus dat mondjesmaat er wel toestellen uitgeleverd worden.
Krijgen leveranciers buiten de verwachte 'bulk' levering van over 4-5 weken nog hier en daar losse kleine leveringen toegestuurd, of zijn dit toestellen die vrijkomen uit reserveringen die geannuleerd zijn/niet opgehaald.

Daarnaast is dus ook niet helemaal duidelijk vanaf welk moment die 4-5 weken gelden. Is dat v/a release, v/a vandaag, voor nieuwe bestellingen, voor lopende bestellingen.

PSN: Flix20-NL

• antonyv
GoEV6 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:28:
[...]

Ik vind dat een slechte bezorger ook zeker als zodanig beoordeeld mag/moet worden.

Maar zou het nut hebben? Jij kiest toch immers niet voor die partij? Dat doet toch de verkoper.
Als er te veel % mis gaat dan neemt de verkoper vanzelf wel afscheid de slechte bezorger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 19:28
Flix20 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:24:
Waar ik wel benieuwd naar ben, je hoort dus dat mondjesmaat er wel toestellen uitgeleverd worden.
Krijgen leveranciers buiten de verwachte 'bulk' levering van over 4-5 weken nog hier en daar losse kleine leveringen toegestuurd, of zijn dit toestellen die vrijkomen uit reserveringen die geannuleerd zijn/niet opgehaald.

Daarnaast is dus ook niet helemaal duidelijk vanaf welk moment die 4-5 weken gelden. Is dat v/a release, v/a vandaag, voor nieuwe bestellingen, voor lopende bestellingen.
Hoe dat gaat met leveringen weet geloof ik niemand 100% zeker, dat is giswerk. Maar je zou hierin zeggen dat de stroom van voorraad gewoon doorlopend is en die 4-5 weken is denk ik eerder gewoon een ‘wachttijd’ en niet dat er dan een hele bulk levering komt. Dus elke dag beetje bij beetje meer toestellen = over 4-5 weken je wachtrij hebben ‘afgewerkt’.

Dat laatste, wellicht provider afhankelijk, in geval van T-Mobile is dat een vanaf datum van je eigen bestelling. T-Mobile heeft bijvoorbeeld paar iPhone Pro Max modellen nu van 09-09 naar 10-09 gezet, dat zou technisch betekenen dat alle 09-09 orders zijn verwerkt. Wellicht dat andere providers ook deze manier toepassen.

• GoEV6
antonyv schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:29:
[...]

Ik vind dat een slechte bezorger ook zeker als zodanig beoordeeld mag/moet worden.

Maar zou het nut hebben? Jij kiest toch immers niet voor die partij? Dat doet toch de verkoper.
Als er te veel % mis gaat dan neemt de verkoper vanzelf wel afscheid de slechte bezorger.
Tja als je niks doet weet je zeker dat er niks zal veranderen. Kleine moeite om je ervaring te delen en mogelijk kijkt Bol.com ook mee en stoppen ze met deze partij.

• mprkooij
Gisteren is het ophalen van de iPhone Pro Max 256gb geannuleerd bij mij. Nu stond het bedrag gisteren gereserveerd 1609,-. En nu ondanks creditatie mail van Apple is het gereserveerde bedrag afgeschreven. Ondanks dat ik hem niet heb opgehaald. Is dit gebruikelijk? Iemand die dat weet?

• firecaps30
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 13:25
Vodafone heeft een update geplaatst over levertijden: https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• firecaps30
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2022 @ 07:53:
[...]

Ik weet niet hoe dat nu zit, maar ik heb het in het verleden wel eens voor elkaar gekregen om via Next te verlengen, de bestelling te annuleren en vervolgens een bestelling te plaatsen bij mobiel.nl. Ik heb dit later bij de klantenservice van Vodafone nog nagevraagd en ze hadden er geen problemen mee.
Interessant, ik heb dit ook nagevraagd van de week via chat maar er werd aangegeven dat dit niet kon. Ik zou het er eigenlijk wel op willen gokken..

Verwijderd

firecaps30 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:55:
[...]

Interessant, ik heb dit ook nagevraagd van de week via chat maar er werd aangegeven dat dit niet kon. Ik zou het er eigenlijk wel op willen gokken..
Ja t kan best zijn dat ze er nu strenger op zijn. T is ook al weer een jaar of 5 geleden.

• IKON
firecaps30 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:55:
[...]

Als je gaat gokken, houd me op de hoogte! XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:30
Zojuist een sms van Vodafone ontvangen. Verwachte levertijd eind week 39 (pro max 256gb zwart). Nog even geduld dus 😊.

• IKON
3-4 weken voor een paarse Pro Max 512GB. Ongeacht wanneer besteld. Snap ik echt geen fuck van. 128GB en 256GB zijn verreweg het meest populair. Zeker bij een preorder zou het gewoon op tijd moeten zijn imo.

• Flix20
IKON schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:40:
[...]

3-4 weken voor een paarse Pro Max 512GB. Ongeacht wanneer besteld. Snap ik echt geen fuck van. 128GB en 256GB zijn verreweg het meest populair. Zeker bij een preorder zou het gewoon op tijd moeten zijn imo.
Ook wel opvallend dat de verschillende providers/resellers verschillende levertijden hanteren.

• firecaps30
IKON schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:37:
[...]

Als je gaat gokken, houd me op de hoogte! XD
Voor de zekerheid bij Belsimpel al een bestelling klaargezet zodat ik meteen kon bestellen terwijl ik met Vodafone aan de lijn hing voor het geval dat er iets mis zou gaan.

Bij de klantenservice aangegeven dat ik de Next order zou willen annuleren omdat de levertijd bij VF mij te lang is (en vanwege vakantie) en ze elders wel op vooraad zijn. Medewerkster aan de telefoon gaf aan dat het waarschijnlijk niet mogelijk zijn zou zijn om elders te verlengen aangezien het een Next verlenging betrof maar ze ging het navragen.

Na een paar minuten werd ik blij verrast, ze begreep de situatie en na overleg is besloten de Next order te annuleren en het nummer direct verlengbaar te maken _/-\o_. Moet zeggen dat de medewerkster echt heel vriendelijk was en het helemaal begreep.

Net besteld bij Belsimpel en als alles goed gaat morgen in huis!

• CJSP
Timx2 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:40:
Zojuist een sms van Vodafone ontvangen. Verwachte levertijd eind week 39 (pro max 256gb zwart). Nog even geduld dus 😊.
Wanneer had je besteld?

• firecaps30
Timx2 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:40:
Voor mijn (nu geannuleerde) bestelling bij Vodafone kreeg ik ook een SMS, eind week 40 voor de 14 Pro 256 Space Black. Besteld maandag 12-9, bestelnummer 370369***

Verwijderd

Aardig wat iPhones weer beschikbaar bij Apple om af te halen.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:57

RnB

Zelf ook even geprobeerd via Belsimpel, maar ze hebben provider afhankelijke voorraden.
De vandaag besteld, morgen in huis die ik gezien heb, geldt helaas niet in combinatie met een KPN abonnement. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• firecaps30
RnB schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:54:
Zelf ook even geprobeerd via Belsimpel, maar ze hebben provider afhankelijke voorraden.
De vandaag besteld, morgen in huis die ik gezien heb, geldt helaas niet in combinatie met een KPN abonnement. :p
Mobiel.nl heeft nog voorraad, de 14 alle varianten bijna nog, en van de 14 Pro alleen nog de 256 Silver met KPN.

• BigF25
firecaps30 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:58:
[...]

Mobiel.nl heeft nog voorraad, de 14 alle varianten bijna nog, en van de 14 Pro alleen nog de 256 Silver met KPN.
Zie ook de space black 256gb icm tmobile beschikbaar?

• RnB

RnB

firecaps30 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:58:
[...]

Thanks, had ook even op mobiel.nl gekeken inderdaad.
Maar de 14 Pro Max in Zwart of Paars, hadden ze ook niet op voorraad.

• Lynden
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:51:
Aardig wat iPhones weer beschikbaar bij Apple om af te halen.
Nice, thanks voor de tip! Ben zaterdag in A'dam maar afhaal inplannen kan enkel t/m vrijdag :'( . Hopelijk ligt er morgen nog eentje op voorraad, maar zal wel niet vermoedelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vanochtend ook mijn bestelling bij KPN geannuleerd vanwege alle onduidelijkheid. Bij mobiel.nl was er nog een 14 pro 256GB Space Black op voorraad met KPN abbo dus die besteld. Zojuist een verzendbevestiging ontvangen.

Ik wilde eigenlijk graag een deep purple, maarja... zovaak kijk ik waarschijnlijk toch niet naar de onderkant van mijn telefoon :+

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:18
BastiaanN schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:02:
Vanochtend ook mijn bestelling bij KPN geannuleerd vanwege alle onduidelijkheid. Bij mobiel.nl was er nog een 14 pro 256GB Space Black op voorraad met KPN abbo dus die besteld. Zojuist een verzendbevestiging ontvangen.

Ik wilde eigenlijk graag een deep purple, maarja... zovaak kijk ik waarschijnlijk toch niet naar de onderkant van mijn telefoon :+
Hoe kan je op mobiel.nl zien welke varianten nog beschikbaar zijn in combinatie met welke provider? Bij mij staat alles op 'In bestelling' :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJSP
Ik lees op internet nu toch wat mensen die afgelopen vrijdag met de 14 pro achter het net hadden gevist bij KPN met een preorder en nu dan toch een verzend bevestiging ontvangen. Er is dus toch wel wat beweging. Nu hopen dat die doorzet naar de max 256 zwart

Verwijderd

RnB schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:00:
[...]

Thanks, had ook even op mobiel.nl gekeken inderdaad.
Maar de 14 Pro Max in Zwart of Paars, hadden ze ook niet op voorraad.
Hij blijft 7 dagen voor je liggen na je afhaaldatum. Gewoon bestellen en zaterdag ophalen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:46
Vanochtend ook de bestelling bij Belsimpel geannuleerd. Hing al drie dagen op de validatie bij Tele2. Kreeg netjes bericht van een storing maar duurde toch wel heel erg lang.

Daarna direct bij mobiel.nl precies hetzelfde gedaan voor een 14 Pro 256GB Space Black en binnen twee uur zat de T&T in mijn mail.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Gr4mpyC3t schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:23:
Vanochtend ook de bestelling bij Belsimpel geannuleerd. Hing al drie dagen op de validatie bij Tele2. Kreeg netjes bericht van een storing maar duurde toch wel heel erg lang.

Daarna direct bij mobiel.nl precies hetzelfde gedaan voor een 14 Pro 256GB Space Black en binnen twee uur zat de T&T in mijn mail.
Gisteravond bij Belsimpel de 14 Pro Paars besteld met Vodafone verlenging. Wordt straks geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
SnoopBok schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:10:
[...]

Hoe kan je op mobiel.nl zien welke varianten nog beschikbaar zijn in combinatie met welke provider? Bij mij staat alles op 'In bestelling' :?
Op deze pagina kun je dat zien zodra je de gewenste kleur en opslag kiest:
https://www.mobiel.nl/smartphone/apple/iphone-14-pro

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Ton H
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:14
antonyv schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:04:
[...]

Dat lijkt me zo intzettend shit! Zou er vreselijk pissed van worden.
Ik heb vanochtend al een vervangend exemplaar ontvangen. Via een andere vervoerder.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:53

Secsytime

Automagisch

Wel grappig om te zien dat het provider spelletje uit Amerika is overgewaaid naar Nederland.

• IKON
firecaps30 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:32:
[...]

Voor de zekerheid bij Belsimpel al een bestelling klaargezet zodat ik meteen kon bestellen terwijl ik met Vodafone aan de lijn hing voor het geval dat er iets mis zou gaan.

Bij de klantenservice aangegeven dat ik de Next order zou willen annuleren omdat de levertijd bij VF mij te lang is (en vanwege vakantie) en ze elders wel op vooraad zijn. Medewerkster aan de telefoon gaf aan dat het waarschijnlijk niet mogelijk zijn zou zijn om elders te verlengen aangezien het een Next verlenging betrof maar ze ging het navragen.

Na een paar minuten werd ik blij verrast, ze begreep de situatie en na overleg is besloten de Next order te annuleren en het nummer direct verlengbaar te maken _/-\o_. Moet zeggen dat de medewerkster echt heel vriendelijk was en het helemaal begreep.

Net besteld bij Belsimpel en als alles goed gaat morgen in huis!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :) Als ik nu op Belsimpel kijk staat dat paars 512GB levertijd afhankelijk van provider is en bij extra info staat dat in combinatie met Vodafone abonnement de levertijd 3 weken is. (Bij andere providers korter)

• RnB

RnB

Nou, wat zou het zijn? Op voorraad of niet? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZOP-Gdr5EYJpYq1bYYwadsmRzk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ekS5vYZDKsJO2KMYvnoERWWO.png?f=fotoalbum_large

Toen ik belde hadden ze er nog maar 2, dus neergelegd en met KPN aan de lijn gehangen voor de annulering, maar na 18min in de wacht, zag ik dus bovenstaande. Hmm.... KPN maar neergelegd. Zul je zien dat ik hier in dezelfde val trap als bij KPN.

• mprkooij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rNIK7lS4BRny0I7KgqxmkumoQuQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7TJVvRzUalVuzRgZaHdnjNtY.jpg?f=fotoalbum_large

• firecaps30
IKON schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:03:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :) Als ik nu op Belsimpel kijk staat dat paars 512GB levertijd afhankelijk van provider is en bij extra info staat dat in combinatie met Vodafone abonnement de levertijd 3 weken is. (Bij andere providers korter)
Voorraad per variant verschilt per provider, denk dat je net pech hebt dan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• firecaps30
RnB schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:07:
Nou, wat zou het zijn? Op voorraad of niet? :P

[Afbeelding]

Toen ik belde hadden ze er nog maar 2, dus neergelegd en met KPN aan de lijn gehangen voor de annulering, maar na 18min in de wacht, zag ik dus bovenstaande. Hmm.... KPN maar neergelegd. Zul je zien dat ik hier in dezelfde val trap als bij KPN.
Ik had hier over gebeld naar mobiel.nl, de 'onderste' voorraad kun je aanhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
BastiaanN schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:02:

Haha had precies hetzelfde, wilde deep purple maar toen dacht ik, gaat toch in een case, space black it is!

• -NRG-
Ge
BigF25 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:30:
[...]

Haha had precies hetzelfde, wilde deep purple maar toen dacht ik, gaat toch in een case, space black it is!
Nice! Ben benieuwd hoe KPN die toestellen verdeeld onder verschillende winkels.

[ Voor 64% gewijzigd door -NRG- op 21-09-2022 13:41 ]

• Flix20
-NRG- schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:37:
Ge
[...]

Nice! Ben benieuwd hoe KPN die toestellen verdeeld onder verschillende winkels.
Vooral niet naar de pre-orders lijkt :+

• mprkooij
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtEkL25TsTpf-DV7Y22biY153Ww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sb5yTzH7j6k0g14J3FBQeeJe.jpg?f=fotoalbum_large

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
BigF25 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 13:30:
[...]

jezus wat een logica… _O- _O- 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
Haha tja wat meer context dan, het was sws een toss up tussen beide, want beide nice imo, en ja zodra je hem in een case doet kijk je toch niet meer naar kleur continu B)

• mprkooij
Verkocht.. was in Den Haag

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BigF25
Boem, binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crDAKkNN2lENW-QAssG7Kzqu9Wg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IsFKjnGOme35MBV3G7BlX0td.jpg?f=fotoalbum_large

• antonyv
Ton H schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:55:
[...]

Ik heb vanochtend al een vervangend exemplaar ontvangen. Via een andere vervoerder.
Oh dat is supertof!
Geukkig dat men dan zo snel reageert op dit verhaal.
Gefeliciteerd, en veel plezier ermee!

• antonyv
IKON schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:40:
[...]

ja dat vond ik ook vreemd , ik wacht ook op en Pro 512GB vanaf pre-saledate.
Maar wellicht heeft Apple het al wel ingecalculeerd met dat hier in EU de prijzen fors zijn gestegen door de zwakkere euro t.o.v. de dollar en dus ingeschat dat er minder animo zou zijn voor de 512GB en 1TB.
Misschien heeft men de vraag nog nog een beetje onderschat.
Ik ben ook wel eens benieuwd hoe het in andere 'rijke' EU landen is wat dit betreft.

Ik zie net zojuist dat in Duitsland men ook bij Apple de mobieltjes in maandelijkse termijnen kan betalen.
Bijv. 24*€54,12/maand of €1299 ineens.

In Duitsland zie ik ook levertijden van de Pro 512GB van 4-5 weken, maar wel €30 goedkoper dan in NL.InDat heeft vast te maken met het belastingtarief van 19%. DE/€1689 : NL/€1719 21%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• firecaps30
En verzonden! Levering morgen op het PostNL punt.
Pagina: 1 ... 202 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.