Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:28
Ton H schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:02:
Mijn iPhone 14 besteld bij Apple op vrijdagmiddag. De week daarop op vrijdag: de bezorger is onderweg. Een paar uur later: bestelling is afgeleverd, getekend door xxxx. Ik heb de bezorger nooit gezien, en degene die tekende ken ik niet. Direct contact met Apple gezocht. Ik werd vriendelijk geholpen, maar zo'n onderzoek kan wel tot twee weken duren werd me meegedeeld. Vorige jaren is het altijd goed gegaan.
Dat lijkt me zo intzettend shit! Zou er vreselijk pissed van worden.

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanaNoura
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-10-2023
SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:55:
[...]

Dat gaven ze mij ook aan, toch gedaan er waren voldoende 1TB's op voorraad nu wordt die verzonden
Ik heb het echt 2 keer nagevraagd en hij was er zeker van dat er geen 1TB’s meer waren. Misschien dat ik net te laat was?

Alvast veel plezier met je nieuwe telefoon! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
RnB schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:57:
[...]

Precies waarom het niet in de lijn der verwachting is, ik heb mijn verlenging afgerond om 14:03.
Ah, dat vind ik vervelend te horen. Mijn partner en ik hebben beide onze iPhone 14 Pro afgelopen vrijdag ontvangen. Vreemd dat jij dan overgeslagen bent.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 19:43
NanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:04:
[...]

Ik heb het echt 2 keer nagevraagd en hij was er zeker van dat er geen 1TB’s meer waren. Misschien dat ik net te laat was?

Alvast veel plezier met je nieuwe telefoon! oOo
Hij staat nog steeds op voor 21:00 uur besteld morgen in huis, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SietzeJBL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 09:07
Ton H schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:02:
Mijn iPhone 14 besteld bij Apple op vrijdagmiddag. De week daarop op vrijdag: de bezorger is onderweg. Een paar uur later: bestelling is afgeleverd, getekend door xxxx. Ik heb de bezorger nooit gezien, en degene die tekende ken ik niet. Direct contact met Apple gezocht. Ik werd vriendelijk geholpen, maar zo'n onderzoek kan wel tot twee weken duren werd me meegedeeld. Vorige jaren is het altijd goed gegaan.
Hier precies hetzelfde verhaal.
Ik zou mijn Pro Max afgelopen zaterdag bezorgd krijgen. Ook bij mij op een gegeven moment een notificatie dat mijn pakket bezorgd zou zijn, inclusief handtekening die absoluut niet van mij is.
Heel irritant! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:57
Zojuist bij Belsimpel de 14 Pro Max 256GB besteld met Vodafone verlenging, wordt morgen al bezorgd als het goed is.
Weet iemand of ik zelf moet tekenen voor ontvangst?

[ Voor 1% gewijzigd door ZicoDon op 19-09-2022 14:22 . Reden: Geheugen gespecificeerd ]

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
  • Laatst online: 20-09 09:53
Flix20 schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:53:
Ondertussen een tweede mail van KPN gekregen, deze keer niet de generieke 'beste klant' maar dit keer persoonlijke aanhef; 'beste heer xx'.
Verdere strekking v/d mail blijft hetzelfde. Wereldwijde tekort blabla
blabla je gereserveerde telefoon komt er bijna aan
blabla eerste besteld eerste geleverd.

Leuk bericht, maar nog steeds 0.0 perspectief.
Wanneer had jij besteld? En welke iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 13:55
Als er nog iemand een 14 Pro Max 256Gb Dieppaars zoekt aan aankoopprijs.
Ik krijg morgen een binnen maar heb ondertussen al 1 van bol.com sinds vrijdag.
Anders gaat deze retour.
Ik ben van België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanaNoura
SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:19:
[...]

Hij staat nog steeds op voor 21:00 uur besteld morgen in huis, thanks!
Ik zag het inderdaad. Mijn man heeft ‘m nu net voor mij besteld zodat ik mijn eigen reservering nog even niet hoef te annuleren. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
NanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:27:
[...]

Ik zag het inderdaad. Mijn man heeft ‘m nu net voor mij besteld zodat ik mijn eigen reservering nog even niet hoef te annuleren. Ben benieuwd!
Ja ben benieuwd denk dat hij zo al springt naar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanaNoura
SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:28:
[...]

Ja ben benieuwd denk dat hij zo al springt naar 2
We kunnen nog helemaal niets inzien. Alleen deze mail ontvangen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7PTF2oWD2e52LzLYu-mvaQuHWzE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TGMpSpMdOe1MsmqUiJHxTMhV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
NanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:51:
[...]

We kunnen nog helemaal niets inzien. Alleen deze mail ontvangen?

[Afbeelding]
Zag je na het bestellen wel een bestelnr?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 21:08
CJSP schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:21:
[...]

Wanneer had jij besteld? En welke iphone?
De 12e, Pro zwart 128gb

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanaNoura
SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:53:
[...]

Zag je na het bestellen wel een bestelnr?
Ja dat wel. Kan ik alleen nog niet invoeren omdat die pas na een uur beschikbaar is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:58
sn0w13 schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:23:
Als er nog iemand een 14 Pro Max 256Gb Dieppaars zoekt aan aankoopprijs.
Ik krijg morgen een binnen maar heb ondertussen al 1 van bol.com sinds vrijdag.
Anders gaat deze retour.
Ik ben van België.
PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
NanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:54:
[...]

Ja dat wel. Kan ik alleen nog niet invoeren omdat die pas na een uur beschikbaar is..
Oke normaal was die direct zichtbaar bij mij misschien omdat het een nieuwe bestelling is

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZicoDon schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:21:
Zojuist bij Belsimpel de 14 Pro Max 256GB besteld met Vodafone verlenging, wordt morgen al bezorgd als het goed is.
Weet iemand of ik zelf moet tekenen voor ontvangst?
Nee hoor. Komt gewoon met PostNL

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:57
Donstil schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:03:
[...]

Nee hoor. Komt gewoon met PostNL
Top, ik ben niet thuis maar mijn vriendin wel. Kan die hem mooi in ontvangst nemen :)

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanaNoura
SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:00:
[...]

Oke normaal was die direct zichtbaar bij mij misschien omdat het een nieuwe bestelling is
Heb een annulering email ontvangen zonder verdere info. Heb jij online besteld of telefonisch? Misschien omdat we voor betaling aan de deur hebben gekozen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QaUTGA1EP9hycx9b0qYAujVzuNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bCAfyOlf1dTRGQoyZsrdlZh8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
NanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:20:
[...]

Heb een annulering email ontvangen zonder verdere info. Heb jij online besteld of telefonisch? Misschien omdat we voor betaling aan de deur hebben gekozen?

[Afbeelding]
Dit gebeurde bij mij ook, omdat er blijkbaar meerdere malen heb geprobeerd te bestellen. Gaan ze uit of het fraude kan zijn. Telefonisch bestellen, dan gaan ze ook bellen met een afdeling acceptanten ofzo iets, ze zetten je in whitelist en kunnen ze je helpen met bestellen, anders jijzelf weer bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09 21:09
De Apple Store (website) geeft aan dat als je de Pro Max 256GB Zwart nu besteld hij geleverd wordt tussen: 25 Okt. - 1 Nov. Krijgt de fysieke store ondertussen levering voor verkoop in de winkel of krijgen die geen stock meer? Iemand die dat weet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:20
Mediamarkt outlet heeft nog een paar modellen in de aanbieding als outlet model. Gezien de release moeten die wel echt als nieuw zijn. Doe je voordeel ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanaNoura
SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:23:
[...]

Dit gebeurde bij mij ook, omdat er blijkbaar meerdere malen heb geprobeerd te bestellen. Gaan ze uit of het fraude kan zijn. Telefonisch bestellen, dan gaan ze ook bellen met een afdeling acceptanten ofzo iets, ze zetten je in whitelist en kunnen ze je helpen met bestellen, anders jijzelf weer bestellen
Ik heb gebeld en dat was het inderdaad.

Het is nu gelukt. Ben benieuwd! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
NanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:05:
[...]

Ik heb gebeld en dat was het inderdaad.

Het is nu gelukt. Ben benieuwd! :*)
Yes als hij nog op nu besteld morgen in huis staat alvast veel plezier ermee morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 11:38

Toppe

Oké ✅

WouterL schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:01:
Mediamarkt outlet heeft nog een paar modellen in de aanbieding als outlet model. Gezien de release moeten die wel echt als nieuw zijn. Doe je voordeel ermee!
Retouren van mensen die toch een ander model, kleur of opslag grootte willen hebben.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:17
WouterL schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:01:
Je hebt met je tip toch al 3 mensen blij gemaakt zo te zien. 1x Pro Max 128GB Deep Purple en 1x 256GB Pro Max Deep Purple en 1x Pro Max 256GB Space Black

Als mensen nou ook nog is even je netjes bedanken ervoor. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Gewoon weer te laat voor de 256GB Space Black Pro Max :+ O-)

[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 19-09-2022 16:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Misschien zelfs wel alleen beschadigde doosjes. MediaMarkt is niet de vlotste in bezorgen en afhandelen van retouren, heen-en-weer-flippen sinds afgelopen vrijdag kan ik bij hun bijna niet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynden
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Is er ook bekend wanneer Apple nieuwe batches de deur uit doet? Doen ze dit structureel elke vrijdag of is dit willekeurig? Heb op releasedag bij Amac besteld om 16:03 maar zat nog niet in de eerste batch helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Reem0nN schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:16:
[...]

Je hebt met je tip toch al 3 mensen blij gemaakt zo te zien. 1x Pro Max 128GB Deep Purple en 1x 256GB Pro Max Deep Purple en 1x Pro Max 256GB Space Black

Als mensen nou ook nog is even je netjes bedanken ervoor. |:(
Is toch niet te zeggen dat deze iPhones aan Tweakers verkocht zijn? Zullen heus wel meer mensen op azen. Zou w.m.b. goed kunnen dan 1, 2 of wellicht alle 3 de toestellen aan niet-Tweakers verkocht zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Superhuuper schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:37:
[...]

Is toch niet te zeggen dat deze iPhones aan Tweakers verkocht zijn? Zullen heus wel meer mensen op azen. Zou w.m.b. goed kunnen dan 1, 2 of wellicht alle 3 de toestellen aan niet-Tweakers verkocht zijn. :)
Zou zomaar kunnen, maar kans is wel erg klein dat er iemand vlak na release op de Mm Outlet kijkt voor een 14 Pro toch, maar je hebt een punt, het zou zomaar kunnen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Op het KPN levertijden topic:
Bart_Z Moderator9024 reacties1 uur geleden
Voor nu zal ik ze even beantwoorden. De Pro Max Silver ook ongeveer 4 a 5 weken en de Deep Purple inderdaad met een week of 2.

Voor de rest wil ik vragen even te wachten met deze vragen. We werken aan een overzicht waar je de levertijden per toestel kan zien. Hier komen wij nog op terug. Tot die tijd hou je bestelstatus in de gaten.
.
EDIT:
https://forum.kpn.com/toe...n-en-specificaties-572705

Apple iPhone 14 Pro Max

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Space Black 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Silver 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Gold 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Deep Purple 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Space Black 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Silver 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Gold 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Deep Purple 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Space Black 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Silver 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Gold levertijd volgt z.s.m.
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Deep Purple 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Silver levertijd volgt z.s.m.
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Deep Purple 1 tot 2 weken
Let op: Het overzicht hieronder laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Apple verwachten. Je kunt jouw iPhone 14 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw iPhone bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

[ Voor 63% gewijzigd door -NRG- op 19-09-2022 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimutje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:06
Ze hebben inmiddels een overzicht op de website gezet, wordt dus nog 4-5 weken wachten voor de meesten (inclusief mijzelf). Wel jammer als je optijd pre-ordered. Maargoed, het is niet anders!

Zie: https://forum.kpn.com/toe...n-en-specificaties-572705

Dan iets naar beneden scrollen en je ziet de levertijd per variant van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 19:29
DylanTO schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:50:
[...]

Volgens mij is het bij T-Mobile een grote bende achter de schermen. Jammer dat ze niet transparant zijn en daarover eerlijk informeren.

Was dat gewend bij KPN en Vodafone. Maar ja allemaal dus *** Providers..

Zie op T-mobile diverse mensen voorbij komen die hetzelfde ervaren, slecht functionerende site, betaallink, bevestigingen, etc.

Allen rond de eerste 2 uur, die orders zijn wel gedaan, maar zie al nieuwere bestellingen rondvliegen ordernummers, exact zelfde toestel / latere betalingen... Thuislevering als in de winkel ophalen een drama.

Vanuit T-mobile zwijgt men... zoals gewoonlijk, stilzwijgen = instemmen en een dikke middelvinger ... Voelt hetzelfde als: wanneer er 100 man voordringen bij een kassa... alleen nu kan je iemand niet virtueel aan zijn jasje terugtrekken of terugmeppen...

Klantenservice ... 'geen commentaar' 'FIFO' 'U staat boven aan de lijst... Euhm, dat horen er duizenden ... Natuurlijk... 8)7 8)7 8)7 ...

En je doet er niks tegen, anders dan annuleren en elders achterin de rij gaan hangen.... tja keuzes.
Bij T-mobile krijgen zakelijke klanten voorrang lijkt het op. Valt natuurlijk veel meer geld mee te verdienen. Heb ik paar dagen terug nog op gereageerd hier in dit forum om iemand die zakelijk had besteld (later) en voor bezorgen had gekozen.
Particulieren zijn natuurlijk helemaal niet interessant en worden naar een verdomhoekje verplaatst.. krijgen de restjes.. ooit… in de winkel….ooit…ooit….. :'(

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 19:28
Knoezelbos schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:53:
[...]

Bij T-mobile krijgen zakelijke klanten voorrang lijkt het op. Valt natuurlijk veel meer geld mee te verdienen. Heb ik paar dagen terug nog op gereageerd hier in dit forum om iemand die zakelijk had besteld (later) en voor bezorgen had gekozen.
Particulieren zijn natuurlijk helemaal niet interessant en worden naar een verdomhoekje verplaatst.. krijgen de restjes.. ooit… in de winkel….ooit…ooit….. :'(
Kan dat ontkrachten, heb 1 particuliere order en 1 nieuwe zakelijke order geplaatst. En beide zijn nog pending, wellicht doordat ik voor afhalen heb gekozen, gezien dat nog niet helemaal smooth loopt bij T-Mobile. Maar, so far nog geen voorrang (helaas >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Skybox_ schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:54:
[...]

Kan dat ontkrachten, heb 1 particuliere order en 1 nieuwe zakelijke order geplaatst. En beide zijn nog pending, wellicht doordat ik voor afhalen heb gekozen, gezien dat nog niet helemaal smooth loopt bij T-Mobile. Maar, so far nog geen voorrang (helaas >:) )
In ieder geval geen “first in, first out”
Das echt kletskoek

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Knoezelbos schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:56:
[...]

In ieder geval geen “first in, first out”
Das echt kletskoek
Dat is een feit inderdaad. Heb (hopeloos) contact gehad met klantenservice maar ze blijven lekker cliche en politiek correct elke keer negeren als ik voorbeeld geef dat iemand met dezelfde toestel (config) en laten bezorgen mij heeft ingehaald. Op de community blijf ik iig lastig zijn met berichten, verder al lang geaccepteerd dat het langer gaat duren, valt ook gewoon niks aan te veranderen dus doe ik ook niet moeilijk over. Dat is gewoon risico met providers. Maar verwacht wel gewoon nog steeds een normaal berichtje dat 't niet helemaal lekker is verlopen en toestel asap naar filiaal gaat :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mprkooij
Reem0nN schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:38:
[...]

Zou zomaar kunnen, maar kans is wel erg klein dat er iemand vlak na release op de Mm Outlet kijkt voor een 14 Pro toch, maar je hebt een punt, het zou zomaar kunnen uiteraard.
Zo te zien in ieder geval bij een tweaker terecht gekomen die nog wat winst eruit probeert te halen :O

V&A aangeboden: Apple iPhone 14 Pro Max, 256GB opslag Paars

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reem0nN
mprkooij schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:05:
[...]

Zo te zien in ieder geval bij een tweaker terecht gekomen die nog wat winst eruit probeert te halen :O

Inderdaad 2 Tweakers.. :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3GrcUxo2_SfvjakFR6GMFjswsEU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LOIjdbY6D20fid9KpbsTrIOb.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Reem0nN op 19-09-2022 17:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een bestelling staan bij de Mediamarkt Zoetermeer voor een iPhone 14 Pro Max 256GB Deep Purple. Iemand hier in geïnteresseerd?

Edit: @xandje heeft m inmiddels afgehaald.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2022 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:42

pdavie2311

Live life to the fullest..

Alles voor een paar tientjes winst! 🤮
Lachen als ze ermee blijven zitten..

[ Voor 32% gewijzigd door pdavie2311 op 19-09-2022 17:20 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:18:
Ik begrijp het ook niet zo. Best een groot bedrag om te investeren. Met “gedoe” van bestellen, ontvangen, advertentie maken, weer gedoe met vreemde mensen, kans dat je opgelicht of beroofd wordt… en dat voor een paar tientjes. Dat kunstje moet je nog een keer of 5 herhalen om er een etentje van te kunnen doen, laat staan een avond op stap…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
-NRG- schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:47:
Op het KPN levertijden topic:

[...]

EDIT:

Apple iPhone 14 Pro Max

Toestel Verwachte levertijd
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Space Black 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Silver 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Gold 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 128GB Deep Purple 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Space Black 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Silver 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Gold 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 256GB Deep Purple 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Space Black 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Silver 4 tot 5 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Gold levertijd volgt z.s.m.
iPhone 14 Pro Max 5G 512GB Deep Purple 3 tot 4 weken
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Silver levertijd volgt z.s.m.
iPhone 14 Pro Max 5G 1TB Deep Purple 1 tot 2 weken

[...]
Zou het serieus zo zijn dat KPN voor de pro max 256 zwart pas over 4a5 weken weer een eerste levering krijgt?! Ik mag toch hopen dat ze gewoon deze week weer een levering krijgen en volgende week ook en dat als je hem op dit moment besteld je ongeveer over 4a5 weken je telefoon hebt.

Weet iemand toevallig nog hoe dat vorig jaar ging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandje
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:18:
Ik heb hier nog een bestelling staan bij de Mediamarkt Zoetermeer voor een iPhone 14 Pro Max 256GB Deep Purple. Iemand hier in geïnteresseerd?

Edit: Ik hoef geen winst. Hij moet zelfs nog betaald worden.
Ook PM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larszoersel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 16:44
shyheim schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:50:
Besteld bij Telenet (BE) en wordt vandaag niks denk ik :(
Ik heb zonet mijn bevestiging mogen ontvangen van Telenet, morgen wordt mijn toestel geleverd.

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elaho
  • Laatst online: 10:56
Bol.com gaat nu onderzoek instellen naar mijn pakket die bezorgd zou worden door Budbee. Dat duurt 2 werkdagen. Ik heb inmiddels om mijn geld terug gevraagd. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Lynden schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:34:
Is er ook bekend wanneer Apple nieuwe batches de deur uit doet? Doen ze dit structureel elke vrijdag of is dit willekeurig? Heb op releasedag bij Amac besteld om 16:03 maar zat nog niet in de eerste batch helaas.
Apple en AMAC zijn 2 verschillende dingen.
Niks over te zeggen dus wanneer Amac weer een levering van Apple krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NanaNoura
Het is gelukt om de Space Black 1TB te bestellen bij KPN.

Ging vrij snel! Binnen 5 min naar stap 2 en kon direct daarna een bezorg afspraak inplannen. Hij word woensdag geleverd. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
mprkooij schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:05:
[...]

Diezelfde tweaker die hier met de tip kwam, die? ;)
Er waren er een hoop, en ik heb ze echt niet allemaal gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NanaNoura
SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:10:
[...]

Yes als hij nog op nu besteld morgen in huis staat alvast veel plezier ermee morgen :D
Eerste mogelijkheid was woensdag. Jij ook veel plezier ermee en nog bedankt voor alle info en tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
NanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:12:
Het is gelukt om de Space Black 1TB te bestellen bij KPN.

Ging vrij snel! Binnen 5 min naar stap 2 en kon direct daarna een bezorg afspraak inplannen. Hij word woensdag geleverd. *O*
Das een behoorlijk prijzig telefoontje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
pdavie2311 schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:18:
Kan niet echt met de wkoa natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
NanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:16:
[...]

Eerste mogelijkheid was woensdag. Jij ook veel plezier ermee en nog bedankt voor alle info en tips! :)
Goedzo veel plwzier ermee 👍🏼😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:42

pdavie2311

Live life to the fullest..

WouterL schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:34:
[...]

Kan niet echt met de wkoa natuurlijk.
Ah, je probeer hem eerst hier duurder te slijten en anders weer retour..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
pdavie2311 schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:41:
[...]

Ah, je probeer hem eerst hier duurder te slijten en anders weer retour..
Dat is inderdaad het idee. Voor de leuke dingen pot.
Maar hij gaat waarschijnlijk gewoon naar een tweaker die het niet gelukt is er eentje preorderen;) voor het volle kortingsbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Mijn vriendin treft het wel met haar pre-order voor een 14 Pro 256GB Gold. :F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlCg9Y8xwoybyPkCaOTk-9Vp7oM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pLa6nnpHV9teiRgkzoz9f4lT.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 07:40

SKB

iemand soms al besteld bij Lab9?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
CJSP schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:27:
[...]

Weet iemand toevallig nog hoe dat vorig jaar ging?
Ik wil je geen slecht nieuws brengen, maar KPN had vorig jaar wel vrij grote leveringsproblemen. Er werd zeer mondjesmaat uitgeleverd. Van T-Mobile werden er meer uitgeleverd.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimutje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 21:06
THE_BASE schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:12:
[...]

Ik wil je geen slecht nieuws brengen, maar KPN had vorig jaar wel vrij grote leveringsproblemen. Er werd zeer mondjesmaat uitgeleverd. Van T-Mobile werden er meer uitgeleverd.
Liever slecht nieuws dan geen nieuws ;) dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

larszoersel schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:39:
[...]

Ik heb zonet mijn bevestiging mogen ontvangen van Telenet, morgen wordt mijn toestel geleverd.

_/-\o_
Ik vanochtend ook, idem dus. _/-\o_

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
larszoersel schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:39:
[...]

_/-\o_
Ik haat wachten!! Komaan Telenet hoe lang nog

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
[...]

Ok nah ja niks aan te doen. We wachten het maar af dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

elaho schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:47:
Bol.com gaat nu onderzoek instellen naar mijn pakket die bezorgd zou worden door Budbee. Dat duurt 2 werkdagen. Ik heb inmiddels om mijn geld terug gevraagd. ☺️
off topic.
Gelijkaardig verhaal ooit meegemaakt met CB en BE post (bpost), heeft uiteindelijk 7 weken geduurd maar toch een nieuwe gekregen van CB. Koerier had afgetekend voor 2 zendingen en maar 1 geleverd...ra ra ra.

Positieve noot: wees blij dat ze nog in werkdagen spreken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:24
[...]

KPN heeft mij netjes op release day een iPhone 14 Pro bezorgd. Ligt er maar net aan wanneer je hebt besteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:48
Southern Sun schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:13:
Levertijd 14 pro 128gb zwart bij KPN staat nu op 4-5 weken... Heb eens dit topic rond de release vorig jaar terug zitten lezen en kwam toen ook tot de conclusie dat het zo maar eens ver in oktober zou kunnen worden.
Pfff krijg ineens een DHL mail.... Was alleen vergeten dat ik ook nog een pan had besteld via Air Miles shop 8)7 blij dat ik dat nu nog bedacht voor de teleurstelling pas kwam na bezorging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanTO
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2022
Knoezelbos schreef op maandag 19 september 2022 @ 16:53:
[...]

Hebben hier zowel zakelijk als prive,.. dit bij beiden nog niet meegemaakt. En particulier is denk ik persoonlijk vele male interessanter voor T-Mobile, zakelijk staat redelijk vast met abbo en tarieven of een heel bedrijf moet nieuwe regelen voor het personeel en bulk aankopen doen.. dat kan. eisen van de zakelijke markt is anders. partikulier imo fast money ;-) ... is en blijft gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Pimutje schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:18:
[...]

Liever slecht nieuws dan geen nieuws ;) dan weten we in ieder geval waar we aan toe zijn!
Helemaal mee eens... als CoolBlue me op tijd had laten weten dat ze een bende met de preorders hadden gedaan, had ik het ook op tijd elders kunnen bestellen! Zucht...!

Zo krijg je de nijging om nooit meer bij hun iets te kopen, aanbod genoeg tegenwoordig.

[ Voor 10% gewijzigd door GentiLi op 19-09-2022 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 18:17
Heb net een losse iPhone 14 Pro 256GB besteld bij mobiel.nl en zag te laat dat het een Vodafone versie betreft. Ik heb zelf een abonnement lopen bij T-Mobile. Weet iemand of dit gaat werken? Dacht dat er geen simlock zat op de toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Bizar hier (HK) Waar voorheen bij releases de eerste paar dagen voor scalpers zijn waren de iPhones daarna vaak wel in de Apple store te krijgen. Nu krijg ik te horen, “als je de Pro Max wil, alleen online te bestellen”, met een leverdatum van halverwege November. De 14 en 14 Pro zijn wel gewoon in stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
fiftyfive schreef op maandag 19 september 2022 @ 23:52:
Heb net een losse iPhone 14 Pro 256GB besteld bij mobiel.nl en zag te laat dat het een Vodafone versie betreft. Ik heb zelf een abonnement lopen bij T-Mobile. Weet iemand of dit gaat werken? Dacht dat er geen simlock zat op de toestellen.
Zou gewoon moeten werken!

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
fiftyfive schreef op maandag 19 september 2022 @ 23:52:
Volgens mij is het de bedoeling dat je die krijgt bij het afsluiten van een Vodafone-abonnement. Qua functionaliteit maakt het niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenzi schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 02:48:
Bizar hier (HK) Waar voorheen bij releases de eerste paar dagen voor scalpers zijn waren de iPhones daarna vaak wel in de Apple store te krijgen. Nu krijg ik te horen, “als je de Pro Max wil, alleen online te bestellen”, met een leverdatum van halverwege November. De 14 en 14 Pro zijn wel gewoon in stock.
Die begrijp ik denk ik wel. Als ik in een toeristische of zakelijke omgeving ben valt altijd echt op dat Aziaten het liefst een zo groot mogelijk scherm hebben. Die staan met iPad's foto's te maken van de Eiffeltoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dennisdn schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 06:47:
[...]

Die begrijp ik denk ik wel. Als ik in een toeristische of zakelijke omgeving ben valt altijd echt op dat Aziaten het liefst een zo groot mogelijk scherm hebben. Die staan met iPad's foto's te maken van de Eiffeltoren.
Dat is altijd al zo geweest, en bij de vorige releases van iPhones nooit geen probleem. Dit is de eerste keer dat ik van de Apple Store te horen krijg dat ze geen stock in store krijgen maar alleen online. (Wat irritant is ivm trade-in en gebruik van andere betaalmethodes).
Volgens mij hebben ze het een beetje onderschat hoeveel Pro Max modellen er hierheen zouden moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-09 17:23
Kenzi schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:14:
[...]

Dat is altijd al zo geweest, en bij de vorige releases van iPhones nooit geen probleem. Dit is de eerste keer dat ik van de Apple Store te horen krijg dat ze geen stock in store krijgen maar alleen online. (Wat irritant is ivm trade-in en gebruik van andere betaalmethodes).
Volgens mij hebben ze het een beetje onderschat hoeveel Pro Max modellen er hierheen zouden moeten komen.
Store Amsterdam geeft idd ook aan dat de vraag naar de Max modellen dit jaar overtreft. Ieder jaar is er wel een stock issue, dus niets verbaast me meer ;)

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:58
GentiLi schreef op maandag 19 september 2022 @ 23:37:
[...]

Helemaal mee eens... als CoolBlue me op tijd had laten weten dat ze een bende met de preorders hadden gedaan, had ik het ook op tijd elders kunnen bestellen! Zucht...!

Zo krijg je de nijging om nooit meer bij hun iets te kopen, aanbod genoeg tegenwoordig.
Op deze gigantisch cluster-f*ckup na, leveren is normaal wel de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
kloon schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:52:
[...]

Ik haat wachten!! Komaan Telenet hoe lang nog
De mijne van Telenet wordt vanmiddag geleverd :P
14 Pro Max 256Gb Dieppaars.

Staat al te koop want ben al voorzien sinds vrijdag via Bol.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xandje
Ik heb inmiddels ook een 14 Pro Max bemachtigd dankzij @Verwijderd, hartstikke bedankt! Gisteren even turbo naar Zoetermeer gescheurd om hem in de avond op te halen. Ik wilde oorspronkelijk Space Black, maar ik moet zeggen dat Deep Purple echt prachtig is en ik hiermee eigenlijk nog blijer ben.
sn0w13 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:41:
[...]

Ook nog een shoutout naar @sn0w13 voor het apart houden. Hopelijk kan je er iemand anders blij mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
iPhone 14 Pro Max 256 Dieppaars op voorraad in de Apple Store in Haarlem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Laatst online: 10:56
Het is officieel mijn iphone 14 pro max die ik vrijdag bij bol.com had besteld is kwijtgeraakt bij bezorgdienst Budbee. Net ben ik gebeld door bol.com en mn centjes worden teruggestort. Wel jammer dat kwijt is geraakt.😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
[...]

Heb net dezelfde in bestelling staan.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
KPN heeft ondertussen op hun forum de verwachte (vanaf) levertijden aangegeven.
Dus een soort van indicatie wat uiteraard niets zegt voor individuele gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:27
elaho schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:58:
Het is officieel mijn iphone 14 pro max die ik vrijdag bij bol.com had besteld is kwijtgeraakt bij bezorgdienst Budbee. Net ben ik gebeld door bol.com en mn centjes worden teruggestort. Wel jammer dat kwijt is geraakt.😢
Erg zuur maar wees ook een beetje blij dat je weet waar je aan toe bent. En kwijtgeraakt of gejat? :). Ik hoop nog op een positief bericht van Budbee over mijn bestelde IPhone maar verwacht er niet veel van. De mijne zal ook wel 'kwijtgeraakt' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Laatst online: 06-09 18:09
[...]

Wanneer had je bij Telenet besteld? Ik wacht ook nog op mijne... Maar nog niks gehoord (Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Nou ook eens duidelijkheid over de clusterf*ckv die er bij t-mobile gaande is. Als je ophalen hebt gedrukt (of als je net als ik niet eens de keus hebt gehad) heb je dus gewoon pech en ben je afhankelijk van wat de shops geleverd krijgen. Lekker duidelijk allemaal en dikke middelvinger cadeau vanuit t-mobile 😡

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-F78E9qZiyB-Ic-HDgbPyBrLrU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n5TQvH3jzANdRg4kinDQtyJn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dado88
  • Laatst online: 06-12-2024
T-Mobile heeft zoals het nu lijkt de topics van de Pro en Pro Max verwijderd.... Mensen waren absoluut niet te tevreden over de gang van zaken en communicatie. Wordt er niet beter op zo....

Klanten geven aan dat ze op advies van de klantenservice gekozen hebben om af te halen, omdat dat zogenaamde snelste manier zou zijn... Het lijkt er op dat ze door hun eigen opgestelde statement zichzelf alleen maar in de voet hebben geschoten.

[ Voor 43% gewijzigd door dado88 op 20-09-2022 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
dado88 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:43:
T-Mobile heeft zoals het nu lijkt de topics van de Pro en Pro Max verwijderd.... Mensen waren absoluut niet te tevreden over de gang van zaken en communicatie. Wordt er niet beter op zo....

Klanten geven (terecht) aan dat ze op advies van de klantenservice gekozen hebben om af te halen, omdat dat zogenaamde snelste manier zou zijn...
Lol! Directe link werkt zo te zien nog wel, maar idd vanuit de main topic is die niet meer bereikbaar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
dado88 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:43:

Klanten geven aan dat ze op advies van de klantenservice gekozen hebben om af te halen, omdat dat zogenaamde snelste manier zou zijn... Het lijkt er op dat ze door hun eigen opgestelde statement zichzelf alleen maar in de voet hebben geschoten.
Nou ja zeg…. Hahaha.. gelukkig heb ik hier het bewijs gepost. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
IKON schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:31:
[...]

Wanneer had je bij Telenet besteld? Ik wacht ook nog op mijne... Maar nog niks gehoord (Vodafone)
Besteld op 9/9 en vandaag geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynden
  • Niet online
Wie heeft nog meer een pre-order bij Amac? Weten jullie wellicht iets over levertijden? Ik ben zowel in de winkel als via de chat volledig in het duister gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Laatst online: 06-09 18:09
Flix20 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 10:35:
KPN heeft ondertussen op hun forum de verwachte (vanaf) levertijden aangegeven.
Dus een soort van indicatie wat uiteraard niets zegt voor individuele gevallen.
Zin om dat hier te plakken? Ben benieuwd wat ze zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-

Wat ik en een ander al gepost hadden. Lijkt er dus op als je nu nog geen verzend info gekregen hebt, dat je dus de tijden die je per toestel ziet minimaal moet wachten. Er word echter niet aangegeven hoeveel toestellen er daadwerkelijk binnen komen. Dus kan best zijn dat je dit maal 2 mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kecin schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:36:
Meer mensen bij het inzien van de order bij Mediamarkt (incl verlenging) deze melding? Als je er op klikt kan je je telefoonnummer invullen voor verificatie. Daarna staat er dat je order doorgegeven wordt en je telefoonnummer verlengt. Doe ik dit echter een uur later weer dan krijg ik de melding opnieuw :7
[Afbeelding]
Probleem blijft. Krijg niemand aan de klantenservice, uuuh… uiteindelijk een verlenging gisteren gedaan bij mobiel.nl, geven 4~6 weken aan. Ben benieuwd :’).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dado88
  • Laatst online: 06-12-2024
Heb net een sms gekregen dat mijn 512GB Pro Black klaar ligt in de winkel. 9 sept direct om 14:00 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
dado88 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:02:
Heb net een sms gekregen dat mijn 512GB Pro Black klaar ligt in de winkel. 9 sept direct om 14:00 besteld.
🥳🥳 lekker! T-mobile toch? Welke winkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

-NRG- schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 12:38:

Wat ik en een ander al gepost hadden. Lijkt er dus op als je nu nog geen verzend info gekregen hebt, dat je dus de tijden die je per toestel ziet minimaal moet wachten. Er word echter niet aangegeven hoeveel toestellen er daadwerkelijk binnen komen. Dus kan best zijn dat je dit maal 2 mag doen.
Neem het met een korrel zout, want KPN, maar vandaag weer gebeld om informatie in te winnen.
Over 4 tot 5 weken komt er weer een lading iPhone 14 Pro Max binnen, specifiek 450 van het Space Black 256GB model. Ik zou met mijn pre-order hier bij horen.
Er zijn ook mensen die er buiten gaan vallen, want de telefoniste zag meer dan 600 bestellingen in het systeem staan voor dit model.

Ik heb me erbij neergelegd en ga wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
RnB schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:09:
[...]

Neem het met een korrel zout, want KPN, maar vandaag weer gebeld om informatie in te winnen.
Over 4 tot 5 weken komt er weer een lading iPhone 14 Pro Max binnen, specifiek 450 van het Space Black 256GB model. Ik zou met mijn pre-order hier bij horen.
Er zijn ook mensen die er buiten gaan vallen, want de telefoniste zag meer dan 600 bestellingen in het systeem staan voor dit model.

Ik heb me erbij neergelegd en ga wachten.
Toch kan ik het me niet voorstellen dat KPN pas over 4a5 wkn 450 toestellen binnen krijgt. Lijkt me niet logisch dat het in 1 keer zo een grote lading is. Lijkt mij logischer dat er per week wat binnen komen….
Apple levert ook ieder week voorraad aan zijn eigen stores. Vaak is dat niet veel in het begin maar er wordt wel geleverd.

[ Voor 7% gewijzigd door CJSP op 20-09-2022 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
CJSP schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:19:
[...]

Toch kan ik het me niet voorstellen dat KPN pas over 4a5 wkn 450 toestellen binnen krijgt. Lijkt me niet logisch dat het in 1 keer zo een grote lading is. Lijkt mij logischer dat er per week wat binnen komen….
Apple levert ook ieder week voorraad aan zijn eigen stores. Vaak is dat niet veel in het begin maar er wordt wel geleverd.
Mij lijkt dat juist logischer dan dat er steeds 5 of 10 toestellen geleverd worden.
Die komen ook in batches vanuit de fabrikant/distributeur aangeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -NRG-
Vergeet niet dat er naar heel veel landen wat verstuurd word. Ze zullen dus in grote batches per container over zee hierheen komen, want dat is het goedkoopst. Kan dus prima zijn dat dat 4 a 5 weken duurt. Apple lijkt de vraag naar Pro Max onderschat te hebben en voor dat de productie word aangepast gaat er ook weer een tijd overheen.
Apple geeft vergelijkbare levertijden aan in Duitsland en Nederland, dus verwacht wel dat dit klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

CJSP schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:19:
[...]

Tja, voor mij is het vanaf de pre-order dag niet logisch meer.
Dus. Geloof het. Geloof het niet. I don't care, het is gewoon extra informatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynden
  • Niet online
-NRG- schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:35:
Vergeet niet dat er naar heel veel landen wat verstuurd word. Ze zullen dus in grote batches per container over zee hierheen komen, want dat is het goedkoopst. Kan dus prima zijn dat dat 4 a 5 weken duurt. Apple lijkt de vraag naar Pro Max onderschat te hebben en voor dat de productie word aangepast gaat er ook weer een tijd overheen.
Apple geeft vergelijkbare levertijden aan in Duitsland en Nederland, dus verwacht wel dat dit klopt.
Viel ook op toen ik om 14:05 de Apple Store-app binnenkwam dat vrijwel direct de iPhone Pro Max zwart 128gb al begin oktober pas geleverd werd, dus dat sluit wel aan met die onderschatting.
Pagina: 1 ... 201 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.