Heb ik vaak met bestellingen van Coolblue, Amazon en bol.com. Veel te grote verpakkingen zonder vullingenYordi- schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:19:
Man, man, man, dat verschrikkelijke bol.com ook. Net het pakket ontvangen, ligt het doosje in een veel te grote doos te rammelen. Dit hoef ik niet eens open te maken. Het personeelstekort is stuitend, bizar!
Ik zou even bellen als ik jou was, want er gaat blijkbaar iets niet goed met jouw order, als de tijden kloppen die je hebt aangegeven.CJSP schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:52:
[...]
Ik ben heel benieuwd. Hoe laat heb jij besteld?
Ik vrij 9 sept 14:03 online bij KPN-> bevestigin om 17:09 en reservering mail om 17:25
Status: Stap 1 controleren.
Ook een 14 pro m 256 zwart
Ik heb gisteren mijn 14 Pro Max 256Gb Space Black binnen gekregen, nieuw abonnement direct via KPN online webshop.
Vrijdag 09-09-2022
14:02 - iDeal betaling afgerond
14:08 - Orderbevestiging
14:40 - je iPhone 14 is gereserveerd
Dinsdag: 13-09-2022
10:41 - Je kunt een bezorgmoment inplannen
Zaterdag 17-09-2022
Afgeleverd
Misschien heb je wat aan deze informatie, en als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.
Belsimpel 14 Pro Max voorraad met Vodafone, morgen levering
Het is weer bijna September 2026 :)
Dan krijg jij hem nog eerder dan ik! (Als we de First in first out methode moeten geloven.)CJSP schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:52:
[...]
Ik ben heel benieuwd. Hoe laat heb jij besteld?
Ik vrij 9 sept 14:03 online bij KPN-> bevestigin om 17:09 en reservering mail om 17:25
Status: Stap 1 controleren.
Ook een 14 pro m 256 zwart
Bleef jouw bestelling ook eerst hangen op Stap 1 controleren?Reem0nN schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:01:
[...]
Ik zou even bellen als ik jou was, want er gaat blijkbaar iets niet goed met jouw order, als de tijden kloppen die je hebt aangegeven.
Ik heb gisteren mijn 14 Pro Max 256Gb Space Black binnen gekregen, nieuw abonnement direct via KPN online webshop.
Vrijdag 09-09-2022
Zaterdag 17-09-2022
Afgeleverd
Misschien heb je wat aan deze informatie, en als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.
Jammer dat ze geen losse toestels leveren..... Wil helemaal geen Vodafone abboJaymone schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:10:
Belsimpel 14 Pro Max voorraad met Vodafone, morgen levering
Wel een 14 Pro Max tochmprkooij schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:14:
[...]
Jammer dat ze geen losse toestels leveren..... Wil helemaal geen Vodafone abbo
Het is weer bijna September 2026 :)
Thanks voor je info idd. Ja ik heb al meerdere keren gebeld maar alles staat er goed in. Volgens mij had ik ook 30 min na mijn bestelling een reservering moeten ontvangen. Helaas voor mij zal er iets mis zijn gegaan en is hij pas om 17:25 voor mij gereserveerd. Ik was er dus op tijd bij maar door een bug konden er allemaal mensen voor gaan. Dat is mijn theorie althans.Reem0nN schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:01:
[...]
Ik zou even bellen als ik jou was, want er gaat blijkbaar iets niet goed met jouw order, als de tijden kloppen die je hebt aangegeven.
Vrijdag 09-09-2022
Zaterdag 17-09-2022
Afgeleverd
Hopelijk hebben we hem beide snel! Als ik een update krijg laat ik het weten.NanaNoura schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:12:
[...]
Dan krijg jij hem nog eerder dan ik! (Als we de First in first out methode moeten geloven.)Bij KPN heb ik pas maandag besteld, en ‘s middags reservering mail binnen gekregen. Staat ook nog steeds op stap 1 controleren. Bij Tele2 heb ik wel direct op pre order dag besteld.
Ik had eenzelfde tijdspad:CJSP schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:43:
[...]
Thanks voor je info idd. Ja ik heb al meerdere keren gebeld maar alles staat er goed in. Volgens mij had ik ook 30 min na mijn bestelling een reservering moeten ontvangen. Helaas voor mij zal er iets mis zijn gegaan en is hij pas om 17:25 voor mij gereserveerd. Ik was er dus op tijd bij maar door een bug konden er allemaal mensen voor gaan. Dat is mijn theorie althans.
14:20 besteld
~ 17:00 reserveringsbevestiging
Sta nu nog op stap 1 helaas… even geduld nog dus
Ik had contact opgenomen met KPN ze had aangegeven dat men die heeft gepreorderd hem komend week kan ontvangen evt, ze verwachtten dan een levering voor de iPhone Pro Max 256gb, ik zelf heb m geannuleerd nu zit ik ook te kijken wat ik ga doen
Heeft er iemand al een iPhone 14 Pro Max 1tb zwart van tmobile in bezit?
Jij ook de pro max zwart 256Pimutje schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:15:
[...]
Ik had eenzelfde tijdspad:
14:20 besteld
~ 17:00 reserveringsbevestiging
Sta nu nog op stap 1 helaas… even geduld nog dus
Ik las het ja. Nog geen beweging in je 1tb bestelling?SP75 schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:39:
Ik had contact opgenomen met KPN ze had aangegeven dat men die heeft gepreorderd hem komend week kan ontvangen evt, ze verwachtten dan een levering voor de iPhone Pro Max 256gb, ik zelf heb m geannuleerd nu zit ik ook te kijken wat ik ga doen
Top! Ben benieuwd.CJSP schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:44:
[...]
Hopelijk hebben we hem beide snel! Als ik een update krijg laat ik het weten.
Even een leek vraag betreft Belsimpel; krijg je áltijd gewoon een EU toestel geleverd? Puur technisch dat het tegenwoordig geen bal mee uit maakt uit welk land die komt voor 4/5G verbinding, right?
Ik heb een toestel van Belsimpel. Hoe check je dat?Skybox_ schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:59:
Even een leek vraag betreft Belsimpel; krijg je áltijd gewoon een EU toestel geleverd? Puur technisch dat het tegenwoordig geen bal mee uit maakt uit welk land die komt voor 4/5G verbinding, right?
Via model nummer I guess https://support.apple.com/en-ie/HT201296IMusteat50 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:03:
[...]
Ik heb een toestel van Belsimpel. Hoe check je dat?
De eerste (en laatste) keer dat ik bij Belsimpel bestelde was de Iphone 13 Pro max. Toestel geleverd gekregen met allemaal krassen en vlekken onder het glas van de achterkant. Nooit meer Belsimpel voor mij. Vraag mij nog steeds af hoe dit kon gebeuren.. Een fabrieksfout maak je mij niet wijs.Skybox_ schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:59:
:strip_exif()/f/image/JCj2wOcnbJzuRZmgwTLg7Onf.jpg?f=fotoalbum_large)
Je hebt dan wel gewoon recht op vervanging of zelfs van de koop afzien? Lijkt mij namelijk wel fabrieksfout, maar eveneens garantie dan.NanaNoura schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:07:
[...]
De eerste (en laatste) keer dat ik bij Belsimpel bestelde was de Iphone 13 Pro max. Toestel geleverd gekregen met allemaal krassen en vlekken onder het glas van de achterkant. Nooit meer Belsimpel voor mij. Vraag mij nog steeds af hoe dit kon gebeuren.. Een fabrieksfout maak je mij niet wijs.
[Afbeelding]
Ik las bij meerdere slechte recensies dat er regelmatig beschadigde toestellen geleverd worden, of toestellen met mankementen. Ik heb toen wel netjes mijn geld terug gekregen en bij Tele2 een abonnement afgesloten.Skybox_ schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:09:
[...]
Je hebt dan wel gewoon recht op vervanging of zelfs van de koop afzien? Lijkt mij namelijk wel fabrieksfout, maar eveneens garantie dan.
Mijn modelnummer komt niet overeen met de nummers die op apple staan. Gaat om een iphone 14 pro.
Moest op de modelnummer drukken hahah. Other regions dus ga er van uit een EU model.
Moest op de modelnummer drukken hahah. Other regions dus ga er van uit een EU model.
[ Voor 31% gewijzigd door IMusteat50 op 18-09-2022 18:14 ]
Dat had ik toen dus ook met de Iphone 13 pro max.IMusteat50 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:12:
Mijn modelnummer komt niet overeen met de nummers die op apple staan. Gaat om een iphone 14 pro
Hmm, ja in de instellingen moet je wel op modelnummer klikken, dan verschijnt er een kortere nummer, wellicht is dat het verschil?IMusteat50 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:12:
Mijn modelnummer komt niet overeen met de nummers die op apple staan. Gaat om een iphone 14 pro
Edit: ik zie je ge-edit bericht, thanks voor checken!
[ Voor 7% gewijzigd door Skybox_ op 18-09-2022 18:15 ]
Die vlek lijkt wel een vinger tijdens het productieproces ofzo. Vroeger werd een item nog meer waard ook als hij langs alle kwaliteitskeuringen zo in de winkel terecht was gekomen.
Had ik eerder moeten weten!Dennisdn schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:16:
Die vlek lijkt wel een vinger tijdens het productieproces ofzo. Vroeger werd een item nog meer waard ook als hij langs alle kwaliteitskeuringen zo in de winkel terecht was gekomen.
Liep vanmiddag de lokale Mediamarkt binnen (Apeldoorn). Vroeg of ze nog een Iphone 14 pro Space black 128gb hadden voor losse verkoop. Het antwoord was : ja nog 1tje, ik liep dus blij met een nieuwe iphone naar buiten .
DIe is ook geannuleerd omdat het een preorder leek, nu krijg ik hem er niet meer in, morgen ochtend bellen telefonisch lukt het hun welCJSP schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:46:
[...]
Ik las het ja. Nog geen beweging in je 1tb bestelling?
Net een iPhone 14 Pro 256GB Space Black bij Belsimpel besteld i.c.m. Tele2 verlenging. Ik lees en zie dat ze eigenlijk overal uitverkocht zijn, maar Belsimpel vermeldde specifiek dat de telefoon op voorraad is en morgen al opgehaald kan worden bij hun vestiging.
Ben benieuwd..
Ben benieuwd..
Have you tried turning it off and on again?
Verwijderd
Als het doosje geseald was zijn het zeker fabrieksfoutenNanaNoura schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:07:
[...]
De eerste (en laatste) keer dat ik bij Belsimpel bestelde was de Iphone 13 Pro max. Toestel geleverd gekregen met allemaal krassen en vlekken onder het glas van de achterkant. Nooit meer Belsimpel voor mij. Vraag mij nog steeds af hoe dit kon gebeuren.. Een fabrieksfout maak je mij niet wijs.
[Afbeelding]
Ik hoop dinsdag een sms te krijgen van t-mobile…
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar met de nieuwe seal weet je het maar nooit..Verwijderd schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:18:
[...]
Als het doosje geseald was zijn het zeker fabrieksfouten
:strip_exif()/f/image/nzw2lijh4hnD6yMt2uiqHufY.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand ervaring met gsmweb.nl?
[ Voor 8% gewijzigd door Jameso0w op 18-09-2022 19:24 ]
Mijn persoonlijke tip: bestel direct bij de providers of koop het toestel los bij Apple.
Dus jij denkt dat Belsimpel beschadigde telefoons resealt en dan verstuurd als nieuwe telefoons?NanaNoura schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:23:
[...]
Ja dat dacht ik in eerste instantie ook, maar met de nieuwe seal weet je het maar nooit..![]()
[Afbeelding]
mijne is blijven hangen op stap 1 van 09-09 tot 13-09, daarna ging het allemaal vrij vlot.NanaNoura schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:13:
[...]
Bleef jouw bestelling ook eerst hangen op Stap 1 controleren?
Geen idee, dat weet alleen Belsimpel. Wat mij destijds opviel aan de slechte recensies, is dat heel veel toestellen die daar besteld zijn allerlei mankementen vertonen. Dingen die je niet verwacht bij een nieuw toestel. Zoiets kan natuurlijk wel eens gebeuren, maar als ik het zo vaak lees over verschillende toestellen trek ik toch mijn twijfels. Ik neem liever het zekere voor het onzekere..CalaglinV schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:39:
[...]
Dus jij denkt dat Belsimpel beschadigde telefoons resealt en dan verstuurd als nieuwe telefoons?
Ik heb veel,toestellen bij Belsimpel besteld en nooit problemen gehad. Toestellen waren gewoon gloednieuw en werkte uitstekend. Service van Belsimpel vind ik ook heel goed.
Belsimpel.nl is van oudsher een website met zeer veel import toestellen die heel Europa door reizen om btw te omzeilen. Tegenwoordig is dat minder van toepassing, zeker bij iPhones net na release, maar met oudere iPhones gebeurd het zeker nog. Je kunt niet zomaar voordelig zijn.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Thanks all! Dus in deze fase is het allemaal nog een safe keuze 😌THE_BASE schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:31:
Belsimpel.nl is van oudsher een website met zeer veel import toestellen die heel Europa door reizen om btw te omzeilen. Tegenwoordig is dat minder van toepassing, zeker bij iPhones net na release, maar met oudere iPhones gebeurd het zeker nog. Je kunt niet zomaar voordelig zijn.
Hmmm balen man.SP75 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:32:
[...]
DIe is ook geannuleerd omdat het een preorder leek, nu krijg ik hem er niet meer in, morgen ochtend bellen telefonisch lukt het hun wel
Nooit geen problemen met Belsimpel gehad. Prima service en betalen ook snel terug als je wel een keer iets retour stuurt..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Zulke beschadigingen ónder het glas had ik ook met een iPhone 11 Pro Max die ik gewoon bij Apple zelf gekocht had. Kan dus zeker een fabrieksfout zijn. Heb het de dag erna weer om kunnen ruilen in de Apple Store.NanaNoura schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:07:
[...]
[Afbeelding]
ingen vill veta var du köpt din tröja
En ja hoor. Een storing bij Tele2 volgens Belsimpel. Telefoon wordt pas gereserveerd als de provider het contract heeft geaccepteerd. Ik zal wel weer pech hebben.
Vorige week vrijdag nog een 256 Pro kunnen bestellen bij coolblue met ophaling in de winkel morgen. Net bericht gekregen dat hij er toch niet is... waardeloze winkel
T-mobile had vanaf vrijdag avond ook problemen, helaas kan de telefoon pas verstuurd worden als er een contract gekoppeld is met imei etc. Inmiddels is de storing bij T-mobile opgelost en is mijn telefoon gisteren verstuurd.Gr4mpyC3t schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:43:
En ja hoor. Een storing bij Tele2 volgens Belsimpel. Telefoon wordt pas gereserveerd als de provider het contract heeft geaccepteerd. Ik zal wel weer pech hebben.
Was hij verzegeld? Ja, dan productie fout. Nee? Gebruikt toestel.NanaNoura schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:07:
[...]
[Afbeelding]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Coolblue heeft dit jaar inderdaad de plank volledig mis geslagen wat betreft de pre orders. Als je het topic doorgelezen hebt had je die conclusie zelf ook kunnen trekken.SKB schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:48:
Vorige week vrijdag nog een 256 Pro kunnen bestellen bij coolblue met ophaling in de winkel morgen. Net bericht gekregen dat hij er toch niet is... waardeloze winkel
Wellicht wordt het tijd voor een ‘Tweakers pre-order’ prijs
Koop het bij Apple en neem lekker een sim-only bij de provider.turkeyhakan schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:28:
Mijn persoonlijke tip: bestel direct bij de providers of koop het toestel los bij Apple.
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om een toestel los te kopen. Vandaar mijn tip. En bovendien krijg je bij de providers ook nog eens 100 tot 200 euro korting. Dat is niet niets.Toppe schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:02:
[...]
Koop het bij Apple en neem lekker een sim-only bij de provider.
Heb 1443 betaald voor mijn 256GB Pro Max. Vond ik een prima deal. Verlenging van 1 jaar en toestel volledig betaald bij aankoop.turkeyhakan schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:15:
[...]
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om een toestel los te kopen. Vandaar mijn tip. En bovendien krijg je bij de providers ook nog eens 100 tot 200 euro korting. Dat is niet niets.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bedankt voor de gene die zijn Pro Max 256 zwart per ongeluk geannuleerd had bij Bol.com. Hij komt vandaag binnen

[ Voor 5% gewijzigd door Xmoo op 19-09-2022 09:37 ]
Dan gaat er toch iets mis als iemand wel een toestel 'koopt' die hij/zij eigenlijk niet kan betalen...turkeyhakan schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:15:
[...]
Niet iedereen heeft de mogelijkheid om een toestel los te kopen. Vandaar mijn tip. En bovendien krijg je bij de providers ook nog eens 100 tot 200 euro korting. Dat is niet niets.
Merk bij mezelf ondertussen wel wat irritatie aan de onduidelijkheid van KPN omtrent levertijden.
Tuurlijk hoe eerder hoe beter, maar ook 2 weken wachten is geen ramp, maar dat er momenteel nog niets gezegd kan worden over een levertijd is wel vervelend. Iets van een richtlijn zou wel fijn zijn.
De melding die ze op het kpn forum geven is; hou je 'mijn bestelling' pagina in de gaten' is ook wel een beetje een dooddoener. De mail schijnt daar nog niet helemaal lekker bij te werken en om nou iedere dag naar die pagina te gaan...
[ Voor 14% gewijzigd door Flix20 op 19-09-2022 09:42 ]
PSN: Flix20-NL
Geen probleem man, geniet ervanXmoo schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:36:
Bedankt voor de gene die zijn Pro Max 256 zwart per ongeluk geannuleerd had bij Bol.com. Hij komt vandaag binnen
Ahhhhhhhh ik was net te laat, zag hem ook 🥺 enjoy
KPN maakt er echt een zooitje van. Het wachten is waardeloos maar dat is nu eenmaal zo. Waar het mis gaat is dat ze kunnen niet communiceren en weten niet wat service is. Ze doen beloftes die ze niet na kunnen komen en spreken elkaar tegen. Ook wordt de ene klant direct voor getrokken ten opzichte van de andere klant.Flix20 schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:40:
[...]
Dan gaat er toch iets mis als iemand wel een toestel 'koopt' die hij/zij eigenlijk niet kan betalen...
Merk bij mezelf ondertussen wel wat irritatie aan de onduidelijkheid van KPN omtrent levertijden.
Tuurlijk hoe eerder hoe beter, maar ook 2 weken wachten is geen ramp, maar dat er momenteel nog niets gezegd kan worden over een levertijd is wel vervelend. Iets van een richtlijn zou wel fijn zijn.
De melding die ze op het kpn forum geven is; hou je 'mijn bestelling' pagina in de gaten' is ook wel een beetje een dooddoener. De mail schijnt daar nog niet helemaal lekker bij te werken en om nou iedere dag naar die pagina te gaan...
Nog geen 3e bezorgmoment gehad voor vandaag van Budbee dus maar even chat gestuurd. Ben benieuwd! ☺️
256GB Space Black ook https://www.bol.com/nl/nl...038719/?s2a=#productTitlemprkooij schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:06:
1x iPhone 14 Pro Max Gold 512GB op voorraad
Bij Bol.com
Nee die al 10-15 min niet meer. Probeer hem maar in je winkelmandje te krijgen.Reem0nN schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:08:
[...]
256GB Space Black ook https://www.bol.com/nl/nl...038719/?s2a=#productTitle
Dat is het dus een beetje.CJSP schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:45:
[...]
KPN maakt er echt een zooitje van. Het wachten is waardeloos maar dat is nu eenmaal zo. Waar het mis gaat is dat ze kunnen niet communiceren en weten niet wat service is. Ze doen beloftes die ze niet na kunnen komen en spreken elkaar tegen. Ook wordt de ene klant direct voor getrokken ten opzichte van de andere klant.
Ze hoeven van mij echt niet te zeggen woensdag 21sept om 13:03u ontvang je 'm.
Maar een indicatie van 1á2 weken, 3 tot 4, maand tot 2 maanden.
Ze zullen ondertussen voorzichtig een beetje een beeld hebben hoeveel voorraad ze gehad hebben, hoeveel er aan zit te komen en hoeveel orders er nog open staan. Aan de hand daarvan kan je een redelijke guestimation maken.
Overigens als je op een belsimpel.nl kijkt staat daar dat ze ieder toestel op voorraad hebben, behalve de 128 wit en zwart.
Dat maakt het nog wel wat vervelender.
Zie het nu, voelt een beetje als dat je in de supermarkt loopt, en denkt YES, laatste zak chips ligt er nog, dus je pakt hem, en wilt naar de kassa lopen, en je komt erachter dat de zak chips niet in je winkelmandje zit?mprkooij schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:09:
[...]
Nee die al 10-15 min niet meer. Probeer hem maar in je winkelmandje te krijgen.
Dat probleem heb ik bij de pro 256 deep purple ook.mprkooij schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:09:
[...]
Nee die al 10-15 min niet meer. Probeer hem maar in je winkelmandje te krijgen.
Zoektocht gaat verder
Mijn 1TB wordt klaar gemaakt voor verzending, zojuist opnieuw besteld en met 10 min was de status veranderd naar 2CJSP schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:45:
[...]
KPN maakt er echt een zooitje van. Het wachten is waardeloos maar dat is nu eenmaal zo. Waar het mis gaat is dat ze kunnen niet communiceren en weten niet wat service is. Ze doen beloftes die ze niet na kunnen komen en spreken elkaar tegen. Ook wordt de ene klant direct voor getrokken ten opzichte van de andere klant.
Nice! Moest je lang wachten tot die andere waren geannuleerd? Had 2 dagen terug ook de 1TB online besteld maar werd direct daarna geannuleerd omdat ik al de pre order bestelling (256gb) heb lopen.SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:33:
[...]
Mijn 1TB wordt klaar gemaakt voor verzending, zojuist opnieuw besteld en met 10 min was de status veranderd naar 2
Ik lees af en toe klachten dat dealers er een zooi van maken.
Maar dat doen heel veel mensen hier zelf.
Als iedereen nou dubbele orders maken en dan de snelste levering accepteren en de andere dan maar cancellen, dan wordt het vanzelf een zooi. Niemand kan daar op anticiperen.
Daarom komen af en toe weer een aantal in de verkoop en dat maakte me voorheen wel wat ongeduldig, maar...
Ik heb gewoon geaccepteerd dat ik via Apple een paar minuten te laat was en daarom op de tweede zending of later moet wachten en geloof geluiden van anderen dat Apple's datum van levering gewoon klopt.
Ik wist echter ook niet dat via telcom's het gewoon fors goedkoper was, dan had ik dat daar besteld, een paar dagen later als de rust wedergekeerd is, en dan gewoon gewacht en daar dan ook rekening mee gehouden.
Dit was mijn eerste pre-order van een mobiel ooit en tsja, aldoende leert men.
Maar choas creëren doen we hier ook wel een beetje zelf.
(maar ja we zijn tweakers en willen graag ook wel heel snel de de nieuwe gadget, dat snap ik ook wel)
Maar dat doen heel veel mensen hier zelf.
Als iedereen nou dubbele orders maken en dan de snelste levering accepteren en de andere dan maar cancellen, dan wordt het vanzelf een zooi. Niemand kan daar op anticiperen.
Daarom komen af en toe weer een aantal in de verkoop en dat maakte me voorheen wel wat ongeduldig, maar...
Ik heb gewoon geaccepteerd dat ik via Apple een paar minuten te laat was en daarom op de tweede zending of later moet wachten en geloof geluiden van anderen dat Apple's datum van levering gewoon klopt.
Ik wist echter ook niet dat via telcom's het gewoon fors goedkoper was, dan had ik dat daar besteld, een paar dagen later als de rust wedergekeerd is, en dan gewoon gewacht en daar dan ook rekening mee gehouden.
Dit was mijn eerste pre-order van een mobiel ooit en tsja, aldoende leert men.
Maar choas creëren doen we hier ook wel een beetje zelf.
(maar ja we zijn tweakers en willen graag ook wel heel snel de de nieuwe gadget, dat snap ik ook wel)
there's no place like cloudbase
Nee annuleren is met enkele minuten gedaan en je kunt direct een nieuwe bestellenNanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:47:
[...]
Nice! Moest je lang wachten tot die andere waren geannuleerd? Had 2 dagen terug ook de 1TB online besteld maar werd direct daarna geannuleerd omdat ik al de pre order bestelling (256gb) heb lopen.
Hadden ze nog genoeg 1TB op voorraad? Dan ga ik denk ik ook zo bellen, ben het wachten zat.SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:52:
[...]
Nee annuleren is met enkele minuten gedaan en je kunt direct een nieuwe bestellen
Nice! Kun je morgen ervan gaan genieten!SP75 schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:33:
[...]
Mijn 1TB wordt klaar gemaakt voor verzending, zojuist opnieuw besteld en met 10 min was de status veranderd naar 2
Helemaal mee eens, maar ze hebben het medio oktober pas weer beschikbaarToppe schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:02:
[...]
Koop het bij Apple en neem lekker een sim-only bij de provider.
Als ik bij Vodafone moest verlengen, kreeg ik wel de iPhone goedkoper, maar mijn abonnement werd duurder... conclusie, uiteindelijk komt de prijs op hetzelfde neer en zou ik nog twee jaar vast bij Vodafone moeten zijn...turkeyhakan schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:15:
[...]
Haha toch weer moeten annuleren en opnieuw besteld, had perongeluk een duurder abonnement aangeklikt maar nu zou t goed moeten zijn!
Hij gaf aan nog 11 op voorraadNanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:54:
[...]
Hadden ze nog genoeg 1TB op voorraad? Dan ga ik denk ik ook zo bellen, ben het wachten zat.
Is je nieuwe bestelling inmiddels ook naar stap 2? Sta nu in de wacht.
Ja 2e is ook snel naar stap 2 gegaanNanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:45:
[...]
Is je nieuwe bestelling inmiddels ook naar stap 2? Sta nu in de wacht.
Mijne is een verlengingRnB schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:52:
@SP75 @NanaNoura Ik wacht nu ook al veel te lang op mijn iPhone bij KPN, ondanks dat ze zelf aangeven de spullen op voorraad te hebben.
Hebben jullie de iPhone inclusief verlenging abonnement of is het een los toestel?
Hier nog steeds aan het wachten op een bericht van Budbee over de levering....Treurig hoe ze daar werken. Eerst een levering 1 uur voor geplande levertijd annuleringen wegens een interne fout en daarna krijg ik mondjesmaat info als ik zelf via de chat, met veel geduld, vraag naar een update.
14 Pro 128gb binnen via Belsimpel. Vrijdag middag besteld, zou eigenlijk zaterdag binnen komen maar door storing bij systeem van T-Mobile kon het abonnement niet overgezet worden en was dat pas zaterdag gebeurt.
Nice! Die van mij is nu onderweg met de bezorger, maar precies hetzelfde voorval. Bij mij was het abonnement pas gister overgezet. De telefoon zou tussen nu en 14:35 moeten aankomen!Arthur-94 schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:37:
14 Pro 128gb binnen via Belsimpel. Vrijdag middag besteld, zou eigenlijk zaterdag binnen komen maar door storing bij systeem van T-Mobile kon het abonnement niet overgezet worden en was dat pas zaterdag gebeurt.
Merci, zojuist binnen. Jij al een nieuwe kunnen bestellen?
Zijn er toevallig anderen die vanaf vrijdag een iphone hebben besteld met een verlenging T mobile via Belsimpel? Ik tast al sinds vrijdag in het duister in verband met een storing..
Paar berichten boven je.Milan93 schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:45:
Zijn er toevallig anderen die vanaf vrijdag een iphone hebben besteld met een verlenging T mobile via Belsimpel? Ik tast al sinds vrijdag in het duister in verband met een storing..
Volgens mij is het bij T-Mobile een grote bende achter de schermen. Jammer dat ze niet transparant zijn en daarover eerlijk informeren.Arthur-94 schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:37:
Was dat gewend bij KPN en Vodafone. Maar ja allemaal dus *** Providers..
Zie op T-mobile diverse mensen voorbij komen die hetzelfde ervaren, slecht functionerende site, betaallink, bevestigingen, etc.
Allen rond de eerste 2 uur, die orders zijn wel gedaan, maar zie al nieuwere bestellingen rondvliegen ordernummers, exact zelfde toestel / latere betalingen... Thuislevering als in de winkel ophalen een drama.
Vanuit T-mobile zwijgt men... zoals gewoonlijk, stilzwijgen = instemmen en een dikke middelvinger ... Voelt hetzelfde als: wanneer er 100 man voordringen bij een kassa... alleen nu kan je iemand niet virtueel aan zijn jasje terugtrekken of terugmeppen...
Klantenservice ... 'geen commentaar' 'FIFO' 'U staat boven aan de lijst... Euhm, dat horen er duizenden ... Natuurlijk...

En je doet er niks tegen, anders dan annuleren en elders achterin de rij gaan hangen.... tja keuzes.
Hier hetzelfde bij mij al 2x bezorging geannuleerd. Wacht nu op nieuw bezorgmoment.GoEV6 schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:28:
Hier nog steeds aan het wachten op een bericht van Budbee over de levering....Treurig hoe ze daar werken. Eerst een levering 1 uur voor geplande levertijd annuleringen wegens een interne fout en daarna krijg ik mondjesmaat info als ik zelf via de chat, met veel geduld, vraag naar een update.
Dat providers moeite hebben, is gelukkig wel bekend (elk jaar opnieuw). Wat er inderdaad bij T-Mobile dit jaar wel fout is gegaan: mensen met hoger order nummer die thuis bezorgen hebben gekozen krijgen hun toestel eerder dan mensen die voor afhalen hebben gekozen en lager in order nummer zijn. Maar wel dezelfde telefoon config hebben.DylanTO schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:50:
[...]
Volgens mij is het bij T-Mobile een grote bende achter de schermen. Jammer dat ze niet transparant zijn en daarover eerlijk informeren.
Was dat gewend bij KPN en Vodafone. Maar ja allemaal dus *** Providers..
Zie op T-mobile diverse mensen voorbij komen die hetzelfde ervaren, slecht functionerende site, betaallink, bevestigingen, etc.
Allen rond de eerste 2 uur, die orders zijn wel gedaan, maar zie al nieuwere bestellingen rondvliegen ordernummers, exact zelfde toestel / latere betalingen... Thuislevering als in de winkel ophalen een drama.
Vanuit T-mobile zwijgt men... zoals gewoonlijk, stilzwijgen = instemmen en een dikke middelvinger ... Voelt hetzelfde als: wanneer er 100 man voordringen bij een kassa... alleen nu kan je iemand niet virtueel aan zijn jasje terugtrekken of terugmeppen...
Klantenservice ... 'geen commentaar' 'FIFO' 'U staat boven aan de lijst... Euhm, dat horen er duizenden ... Natuurlijk...![]()
![]()
...
En je doet er niks tegen, anders dan annuleren en elders achterin de rij gaan hangen.... tja keuzes.
En dan hoor je vervolgens inderdaad dat je telefoon besteld is, want niet op voorraad. En dat ze niet in systeem kunnen zien of je telefoon gereserveerd is / onderweg is naar filiaal
Je denkt er inderdaad slim aan te doen om de telefoon te laten bezorgen in een filiaal zodat je 'm op jouw eigen moment kun ophalen..Skybox_ schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:00:
[...]
En dan hoor je vervolgens inderdaad dat je telefoon besteld is, want niet op voorraad. En dat ze niet in systeem kunnen zien of je telefoon gereserveerd is / onderweg is naar filiaaldus dit jaar is het een tikkeltje erger, volgend jaar gewoon weer laten thuis bezorgen
Ik zie nu dat de reviews op Trustpilot er niet om liegen. Geduld hebben dan maar.elaho schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:00:
[...]
Hier hetzelfde bij mij al 2x bezorging geannuleerd. Wacht nu op nieuw bezorgmoment.
Nope, ik heb gewoon echt achter het net gevist. Ik heb nog een pre-order voor een los toestel via Mobiel.nl op 9 sep, maar die leveren volgens mij vrijwel enkel aan mensen die er een abbo bij hebben genomen.Xmoo schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:44:
[...]
Merci, zojuist binnen. Jij al een nieuwe kunnen bestellen?
Dus voor mij is het wachten totdat er een nieuwe batch komt en mijn preorder gevuld wordt, wanneer dat ook moge zijn, of (bijv.) Bol.com weer een nieuwe levering heeft en ik daarmee geluk heb. Dus ik houd dit topic in de gaten...
Voor nu is het tasten in het duister en enigszins sad zijn dat Bol.com mijn bestelling annuleerde door een incompetente medewerker, maar goed, als iemand anders er maar van geniet
(KPN) Ik ben toch maar niet voor de 1TB gegaan. Volgens de meneer die ik sprak was die niet meer op voorraad en was het te riskant om mijn bestelling van de 256 gb te annuleren en daardoor mijn pre order plekje kwijt te raken.
@RnB Wat jij zegt over de voorraad klopt. Meneer gaf aan dat er voor de 14 Pro Max 256 Space Black :
807 bestellingen lopen (vanaf pre order dag tot vandaag)
323 op voorraad zijn
En er dus een tekort is van 484.
Mijn pre order is trouwens een nieuw abonnement, geen verlenging. Vraag me af wanneer die voorraad dan eens verstuurd gaat worden.
@RnB Wat jij zegt over de voorraad klopt. Meneer gaf aan dat er voor de 14 Pro Max 256 Space Black :
323 op voorraad zijn

Mijn pre order is trouwens een nieuw abonnement, geen verlenging. Vraag me af wanneer die voorraad dan eens verstuurd gaat worden.
Tja, de telefoniste aan mijn kant zag nog 500+ op voorraad en wist me te verzekeren dat ik deze week de telefoon binnen kan krijgen.
Ik vroeg me gewoon even af of er misschien nog verschil zit in een bestelling inclusief abonnement, dan wel een verlenging, dan wel een nieuw abonnement en een losse toestel bestelling.
Ik heb het gevoel dat providers liever nieuwe klanten zien dan dat ze hun huidige klanten tevreden stellen.
Maar goed, dit gaat niet over gevoel en objectief is er ook niet echt een mouw aan te passen. We wachten rustig verder.....
Ik vroeg me gewoon even af of er misschien nog verschil zit in een bestelling inclusief abonnement, dan wel een verlenging, dan wel een nieuw abonnement en een losse toestel bestelling.
Ik heb het gevoel dat providers liever nieuwe klanten zien dan dat ze hun huidige klanten tevreden stellen.
Maar goed, dit gaat niet over gevoel en objectief is er ook niet echt een mouw aan te passen. We wachten rustig verder.....
Erg vervelend dat wanneer ik op Belsimpel kijk, ik zie dat bepaalde toestellen met Vodafone verlengbaar zijn en de volgende dag geleverd kunnen worden. Bij Vodafone zelf 0,0 info, geen enkele aanwijzing of wat dan ook.
Ik zou voor 21 september een bericht moeten krijgen met leverinformatie. Ik wacht dat nog even af en kijk dan of ik niet beter kan annuleren en gewoon via zo'n derde partij ga verlengen.
Ik zou voor 21 september een bericht moeten krijgen met leverinformatie. Ik wacht dat nog even af en kijk dan of ik niet beter kan annuleren en gewoon via zo'n derde partij ga verlengen.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Besteld bij KPN om 14:35 uur, verlenging met volledige betaling en vrijdag netjes geleverd. Klopt dus keurig met de lijn der verwachting: snel bestellen is snel uitleveren.RnB schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:40:
Tja, de telefoniste aan mijn kant zag nog 500+ op voorraad en wist me te verzekeren dat ik deze week de telefoon binnen kan krijgen.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Volgens mijn zakelijk account manager bij Vodafone, zijn dit toestellen die Belsimpel/Mobiel.nl/etc zelf in voorraad hebben voor klanten bij die provider, en heeft Vodafone hier inderdaad geen zicht op of invloed in.Dannydekr schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:48:
Erg vervelend dat wanneer ik op Belsimpel kijk, ik zie dat bepaalde toestellen met Vodafone verlengbaar zijn en de volgende dag geleverd kunnen worden. Bij Vodafone zelf 0,0 info, geen enkele aanwijzing of wat dan ook.
Ondertussen een tweede mail van KPN gekregen, deze keer niet de generieke 'beste klant' maar dit keer persoonlijke aanhef; 'beste heer xx'.
Verdere strekking v/d mail blijft hetzelfde. Wereldwijde tekort blabla
blabla je gereserveerde telefoon komt er bijna aan
blabla eerste besteld eerste geleverd.
Leuk bericht, maar nog steeds 0.0 perspectief.
Verdere strekking v/d mail blijft hetzelfde. Wereldwijde tekort blabla
blabla je gereserveerde telefoon komt er bijna aan
blabla eerste besteld eerste geleverd.
Leuk bericht, maar nog steeds 0.0 perspectief.
Dat gaven ze mij ook aan, toch gedaan er waren voldoende 1TB's op voorraad nu wordt die verzondenNanaNoura schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:18:
(KPN) Ik ben toch maar niet voor de 1TB gegaan. Volgens de meneer die ik sprak was die niet meer op voorraad en was het te riskant om mijn bestelling van de 256 gb te annuleren en daardoor mijn pre order plekje kwijt te raken.
323 op voorraad zijn![]()
Precies waarom het niet in de lijn der verwachting is, ik heb mijn verlenging afgerond om 14:03.THE_BASE schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:52:
[...]
Besteld bij KPN om 14:35 uur, verlenging met volledige betaling en vrijdag netjes geleverd. Klopt dus keurig met de lijn der verwachting: snel bestellen is snel uitleveren.
Mijn iPhone 14 besteld bij Apple op vrijdagmiddag. De week daarop op vrijdag: de bezorger is onderweg. Een paar uur later: bestelling is afgeleverd, getekend door xxxx. Ik heb de bezorger nooit gezien, en degene die tekende ken ik niet. Direct contact met Apple gezocht. Ik werd vriendelijk geholpen, maar zo'n onderzoek kan wel tot twee weken duren werd me meegedeeld. Vorige jaren is het altijd goed gegaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.