Na ellende via de apple shop heb ik een uur geleden de iPhone 14 Pro 256gb binnen gekregen via bol.com.grote_oever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:28:
Wat een onzin zeg... wat een VOLLEDIGE bullshit..
1ste keer bestellen -> levering 16 september
na, ik overdrijf niet, meer dan 10x traject door te gaan en foutmelding te krijgen verspringt hij naar 19 september. Kom ik de betaling niet door.. wat denk je? Uiteindelijk doorgekomen met levering 3 tot 10 oktober..
Bestelling bij Bol.com gisteravond geplaatst maar werd helaas gecancelled wegens geen voorraad. Iemand die er nog iPhone 14 pro 512gb zwart regio Den Haag weet mag ik zich melden
Poeh, als ik dat allemaal lees, mag ik blij zijn dat ik om gisteravond rond half zeven mijn IPhone via Bol heb gekregen. Bezorgd door Budbee.
Uit angst bestelt iedereen 2-3 iPhones waardoor de schaarste door en voor elkaar gecreëerd wordt.. bijzonder irritant.
Stel dat ik hem een dag later krijg!!!!!
Verwijderd
Net ff gekeken, Apple Amsterdam heeft iedere kleur in 512gb, maar degene die jij wilt is precies degene die ze niet op voorraad hebben.TheTweakDude schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:30:
Bestelling bij Bol.com gisteravond geplaatst maar werd helaas gecancelled wegens geen voorraad. Iemand die er nog iPhone 14 pro 512gb zwart regio Den Haag weet mag ik zich melden
Veel plezier met je nieuwe phone! 😃👍Ruud0012 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:37:
Poeh, als ik dat allemaal lees, mag ik blij zijn dat ik om gisteravond rond half zeven mijn IPhone via Bol heb gekregen. Bezorgd door Budbee.
Thanks ik zal het in de gaten houdenVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:40:
[...]
Net ff gekeken, Apple Amsterdam heeft iedere kleur in 512gb, maar degene die jij wilt is precies degene die ze niet op voorraad hebben.
Niet allemaal. Netjes rond 18.30 bezorgd door Budbee. Om 18.00 uur stond er dat hij er in 1 minuut zou zijn. 😂😂😂. Duurde iets langer.BramViking schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:57:
Haha wist meteen al toen ik de eerste berichten zag staan, dat Budbee de koeriersdienst is, dat het weer een drama zou worden. Kan je nu al zeggen, voor de mensen die het vanavond als uitlevering hebben staan, ook die afspraak gaat niet nagekomen worden.
Dat was wel ff schrikken vanmorgen. PostNL zou tussen 11 en 1 komen, dus ik om 10:45 wakker van de wekker, zie ik in de app dat er om 10:07 al bezorgd is. Ik denk heh, hoe kan dat nou? In de brievenbus zal het niet passen.
Blijkt het gewoon bijna een uur lang in de portiek van de flat te hebben gestaan. Bezorger heeft gewoon een handtekening gezet (volgens mij de C van corona) en heeft het pakketje onbeheerd achtergelaten. Gelukkig lag het er nog, maar man man man.
Heb uiteraard een klacht ingediend.
Blijkt het gewoon bijna een uur lang in de portiek van de flat te hebben gestaan. Bezorger heeft gewoon een handtekening gezet (volgens mij de C van corona) en heeft het pakketje onbeheerd achtergelaten. Gelukkig lag het er nog, maar man man man.
Ik heb ook net mijn iPhone 14 Pro 256GB van bol.com (via DHL) binnen gekregen, de gegevens worden nu overgezet. Zeker een positieve ervaring tav CoolBlue. Ik ga het topic verlaten, en we zien elkaar volgend jaar weer rond deze tijd!
Net even gebeld met KPN om te controleren of er een probleem is met mijn gegevens. Al had ik gezien bij andere lang dezelfde status heeft van "controleren van gegevens" . Gegevens zouden verder in orde zijn.
Ik vermoed dat ze de order hier express op laten staan. Als hij een stap verder zou staan, dan gaat de telefoon er waarschijnlijk automatisch uit als deze opgeboekt word.
Ik vermoed dat ze de order hier express op laten staan. Als hij een stap verder zou staan, dan gaat de telefoon er waarschijnlijk automatisch uit als deze opgeboekt word.
Dat is te laat en kunnen we hier net zo goed op de 15 gaan wachten…. 🧐Secsytime schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:39:
Vind zelf ook dat de kpn iets beter heeft kunnen communiceren. Maar dat hoor ik van veel provides. Had gehoopt dat het allemaal in orde zou komen maar heb mij er nu bij neergelegd. Nog even geduld hebben zullen we maar zeggen! Welk model had je besteld?-NRG- schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:15:
Net even gebeld met KPN om te controleren of er een probleem is met mijn gegevens. Al had ik gezien bij andere lang dezelfde status heeft van "controleren van gegevens" . Gegevens zouden verder in orde zijn.
Bol.com wordt eigenlijk altijd met PostNL verstuurd... behalve als het opeens om waardevol goed gaat, dan met het verschrikkelijke (en waarschijnlijk goedkope) DHL. Men zou er tussen 12 en 14 zijn, maar ik wacht tot ik een ons weeg...
Had vorige week vrijdag om 14:15 bij mobiel.nl besteld. Nou was ik niet de eerste maar zeker wel een van de. meerdere malen contact opgenomen maar nee hoor levertijd is gewoon 3 weken. Gaat om een iphone 14 pro max 256gb zwart i.c.m. een T-Mobile abbo. Had toen de order maar geannuleerd en maar bij belsimpel besteld. Ook met een T-Mobile abbo. Krijg zojuist een verzendbevestiging dat die morgen aankomt. Nooit meer mobiel.nl voor mij dus....
Winnaars van dit jaar:
1. Bol.com (Slimme strategie)
2. Apple Store himself (As usual)
3. Belsimpel (Stabiel)
Verliezers van dit jaar:
1. Coolblue (Complete chaos en dat voor zo’n bedrijf)
2. Tele2 (Stop er gewoon mee en laat het over aan andere winkels)
3. Coolblue (Zie 1)
Zo, dat moest gezegd worden.
3. Belsimpel (Stabiel)
Verliezers van dit jaar:
3. Coolblue (Zie 1)
Het is weer bijna September 2026 :)
De status vind ik wat verwarrend. Had pas afgelopen woensdag besteld na de reviews bekeken te hebben. Had dus ook niet verwacht hem snel te ontvangen en heb dus ook niet naar een levertijd gevraagd.Pimutje schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:40:
[...]
Vind zelf ook dat de kpn iets beter heeft kunnen communiceren. Maar dat hoor ik van veel provides. Had gehoopt dat het allemaal in orde zou komen maar heb mij er nu bij neergelegd. Nog even geduld hebben zullen we maar zeggen! Welk model had je besteld?
IPhone 14 Pro Max 256GB Ruimte Zwart
Nee jouw opmerking is onzin. Je hoeft alleen maar naar de reviews op Google te kijken en de hoeveelheid 1 sterren reviews in de afgelopen jaar, laten je ongelijk zien en is tevens stuitend te noemen. Zijn genoeg mensen die problemen met Budbee ervaren. Waaronder ik. Ik heb de afgelopen jaar 3 bestellingen gedaan (bij Coolblue) en met alle drie de bestellingen waren er problemen. Coolblue heeft uiteindelijk afscheid genomen wat Budbee._Bailey_ schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:15:
[...]
wat een onzin.
Heb afgelopen weken/maanden zat bestellingen van Bol met Budbee ontvangen; 98% volgens afgesproken moment en/of afgesproken plek (zowel thuis en bezorging in een kluis bij de Appie)
[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 17-09-2022 16:09 ]
Man, man, man, dat verschrikkelijke bol.com ook. Net het pakket ontvangen, ligt het doosje in een veel te grote doos te rammelen. Dit hoef ik niet eens open te maken. Het personeelstekort is stuitend, bizar!
Bij veel bedrijven wordt het in te grote doosjes gedaan?Yordi- schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:19:
Man, man, man, dat verschrikkelijk bol.com ook. Net het pakket ontvangen, ligt het doosje in een veel te grote doos te rammelen. Dit hoef ik niet eens open te maken. Het personeelstekort is stuitend, bizar!
Enkel Apple zelf stuurt passende doosjes…
Dan hoort het toch gewoon opgevuld te zijn met luchtzakjes of plastic?Roos79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:20:
[...]
Bij veel bedrijven wordt het in te grote doosjes gedaan?
Enkel Apple zelf stuurt passende doosjes…
Hoezo maak je het niet open? Omdat je denkt dat het kapot is?Yordi- schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:19:
Man, man, man, dat verschrikkelijke bol.com ook. Net het pakket ontvangen, ligt het doosje in een veel te grote doos te rammelen. Dit hoef ik niet eens open te maken. Het personeelstekort is stuitend, bizar!
Wat is er dan gebeurd? In brand gevlogen door het overschot aan zuurstof? iPhone zal het toch wel overleeft hebbenYordi- schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:20:
[...]
Dan hoort het toch gewoon opgevuld te zijn met luchtzakjes of plastic?

Ik denk dat het Apple doosje best wel wat kan hebben, maar een telefoon die al aantoonbaar zoveel rond gegooid is in de doos mogen ze weer retour hebben. Bol is leuk voor de staafmixer, maar voor dit soort dingen dus absoluut niet.
Jezus, waar je je maar druk overmaakt. Mensen zijn echt te verwend pffff…
I don't have dreams, I have goals!!
Wees blij!Fylax schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:59:
Dat was wel ff schrikken vanmorgen. PostNL zou tussen 11 en 1 komen, dus ik om 10:45 wakker van de wekker, zie ik in de app dat er om 10:07 al bezorgd is. Ik denk heh, hoe kan dat nou? In de brievenbus zal het niet passen.
Bij mij hetzelfde verhaal.. aangetekend verzonden, en alleen leveren op huisadres.. In de app kreeg ik een notificatie dat het pakketje bezorgd zou zijn met een handtekening, maar dus niet mijn handtekening en het pakketje is nergens te bekennen.
Ik snap opzich wat je bedoeld. Echter ben ik zelf altijd zuinig op mijn eigen spullen en al helemaal op die van een ander. Dan is het vervelend als andere dan niet eens een beetje voorzichtig zijn, maar zelfs met jouw spullen te lijken hebben gegooid.Redondo1982 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:52:
Jezus, waar je je maar druk overmaakt. Mensen zijn echt te verwend pffff…
iPhone net binnen van Belsimpel. Had misschien toch voor de space black moeten gaan Ipv de deep purple 🥲
Als het een 256gb is neem ik wel van je over hoor. Space black is veeeeeel mooierrespawn123 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:03:
iPhone net binnen van Belsimpel. Had misschien toch voor de space black moeten gaan Ipv de deep purple 🥲
07B2 - http://pvoutput.org/list.jsp?userid=22724 [Zonneboiler + 38 zonnepanelen, Warmtepomp 11.2 Ecodan + Daikin Ururu airco] Van gas los sinds 07-2019 - Goede doel Oekraine ondersteunen? zie blog: https://ritvanjeleven.blogspot.com
Gebeurt nauwelijks meer, vooral vanwege het milieu en vanwege de kosten.Yordi- schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:20:
[...]
Dan hoort het toch gewoon opgevuld te zijn met luchtzakjes of plastic?
En echt nergens neergelegd?SietzeJBL schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:00:
[...]
Wees blij!
Bij mij hetzelfde verhaal.. aangetekend verzonden, en alleen leveren op huisadres.. In de app kreeg ik een notificatie dat het pakketje bezorgd zou zijn met een handtekening, maar dus niet mijn handtekening en het pakketje is nergens te bekennen.
Nu dus onderzoek afwachten?
Mijn iPhone zat vanuit Apple netjes in een op maat gemaakte omdoos, daar kan je toch ook gewoon mee gooien?Yordi- schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:19:
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Die lucht zakjes zijn tegenwoordig biologisch afbreekbaarRoos79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:25:
[...]
Gebeurt nauwelijks meer, vooral vanwege het milieu en vanwege de kosten.
Beide iPhones 14 Pro - 256GB - Space Black via Mobiel.nl waren vanochtend al bezorgddon spike schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:31:
Hier nog een update van Mobiel.nl
De eerste iPhone 14 Pro - 256GB - Space Black - verlenging T-Mobile was vandaag al verzonden.
Nu is een tweede eenzelfde iPhone ook onderweg, zelfs nadat we einde middag de order nog hebben laten aanpassen van Deep Purple naar Space Black.
Beide vorige week vrijdag besteld tijdens de pre-order, 14.14h en de ander een ruim kwartier later.
Hopelijk lukt het PostNL morgen om alles te bezorgen.
Later in de middag zijn ook de Mous cases bezorgd, nu alles aan het overzetten
Klopt maar vanwege kosten doen ze dat niet vaak meerToppe schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:35:
[...]
Die lucht zakjes zijn tegenwoordig biologisch afbreekbaar
FTFYRoos79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:46:
[...]
Klopt maar vanwege kosten het gemak doen ze dat niet vaak meer
Net mn nieuwe iPhone opgehaald bij de Apple Store in Den Haag. Geen centje pijn. Geen wachtrij whatsoever. Alleen Centrum Den Haag is een ramp. 🤡
Apple Store kan ik nu niet echt als winnaar bestempelen. Het was dikke chaos bij bestellen.Jaymone schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:53:
Winnaars van dit jaar:
3. Belsimpel (Stabiel)
Verliezers van dit jaar:
3. Coolblue (Zie 1)
Bij bol.com gisteren om 11.00 besteld en vandaag binnen. Apple heb ik vorig week, na een frustrerend half uur met problemen bij betalingen en foutmeldingen op website, besteld en kreeg ik leverdatum van 3 tot 10 oktober. Dus zet Apple Store maar in rijtje verliezers.
Het gaat om een iPhone 14 pro Max 128GBpeterpijpelink schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:08:
[...]
Als het een 256gb is neem ik wel van je over hoor. Space black is veeeeeel mooier
Denk dat mensen met een goede ervaring van Budbee niet snel een review op Google zetten. Zijn ze niet mee bezig. Dan is de werkelijkheid al snel scheef getrokken. Natuurlijk zet je slechte ervaringen op Google. Dat snap ik ook wel. Dan ben je boos. En terecht.BramViking schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:08:
[...]
Nee jouw opmerking is onzin. Je hoeft alleen maar naar de reviews op Google te kijken en de hoeveelheid 1 sterren reviews in de afgelopen jaar, laten je ongelijk zien en is tevens stuitend te noemen. Zijn genoeg mensen die problemen met Budbee ervaren. Waaronder ik. Ik heb de afgelopen jaar 3 bestellingen gedaan (bij Coolblue) en met alle drie de bestellingen waren er problemen. Coolblue heeft uiteindelijk afscheid genomen wat Budbee.
Daarom zijn dit soort reviews (sites) zo onduidelijk en niet al te nauwkeurig. Er zijn maar weinig review sites waarvan de resultaten echt kloppen. Dat moet je altijd op internet in je achterhoofd houden.
En een slechte ervaring met wat voor vervoerder dan ook is altijd vervelend. Zeker met dit soort dingen als je toch je nieuwe iPhone op de dag van release wil hebben.
gistermiddag bij BOL een van de laatste Paars Pro Max 256GB gekocht, vandaag afgeleverd door DHL rond 5 uur.
Met Budbee heb ik persoonlijk alleen maar slechte ervaringen. Gelukkig zijn er niet veel grote partijen die zaken met hun doen, maar ook Coolblue was ontevreden met ze.Ruud0012 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:32:
[...]
Denk dat mensen met een goede ervaring van Budbee niet snel een review op Google zetten. Zijn ze niet mee bezig. Dan is de werkelijkheid al snel scheef getrokken. Natuurlijk zet je slechte ervaringen op Google. Dat snap ik ook wel. Dan ben je boos. En terecht.
Daarom zijn dit soort reviews (sites) zo onduidelijk en niet al te nauwkeurig. Er zijn maar weinig review sites waarvan de resultaten echt kloppen. Dat moet je altijd op internet in je achterhoofd houden.
En een slechte ervaring met wat voor vervoerder dan ook is altijd vervelend. Zeker met dit soort dingen als je toch je nieuwe iPhone op de dag van release wil hebben.
En wij met coolblueBramViking schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:36:
[...]
Met Budbee heb ik persoonlijk alleen maar slechte ervaringen. Gelukkig zijn er niet veel grote partijen die zaken met hun doen, maar ook Coolblue was ontevreden met ze.
Ja dat is supervervelend. Dan moet je proberen om andere vervoerders proberen te regelen. Tot nu toe ging het bij mij ( gelukkig) altijd goed.BramViking schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:36:
[...]
Met Budbee heb ik persoonlijk alleen maar slechte ervaringen. Gelukkig zijn er niet veel grote partijen die zaken met hun doen, maar ook Coolblue was ontevreden met ze.
Verliezers dit jaar:Jaymone schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:53:
Winnaars van dit jaar:
3. Belsimpel (Stabiel)
Verliezers van dit jaar:
3. Coolblue (Zie 1)
Coolblue
En
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pZBvGpCwk6wn9hkSPXnkEXGr.gif?f=user_large)
@Famous @Dennisweb @Dennisdn @Donstil nog wat toe te voegen?
[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 17-09-2022 19:02 ]
Ja vakantie plannen op releaseToppe schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:59:
[...]
Verliezers dit jaar:
Coolblue
En
[Afbeelding]

Maar zonder gekheid, Vodafone heeft onze orders netjes weer (zoals afgelopen jaren) geleverd op launch.
1x 512 pro Zilver > 14:45 besteld F&F
1x 128 Pro Max zwart > 16:30 besteld normale verlenging
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als jou handtekening er niet opstaat, heb je het ook niet ontvangen xd , contact opnemen met de verzender.Fylax schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:59:
De bezorger vroeg of ik de persoon was op wiens naam pakketje stond en moest mijn naam en handtekening zetten. (DHL belgie - besteld bij Apple) Er stond ook duidelijk een sticker op het pakket dat het niet bij de buren mag geleverd worden.
Had echt verwacht dat jij rechtstreeks bij Apple zou bestellenDonstil schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:16:
[...]
Ja vakantie plannen op release![]()
Maar zonder gekheid, Vodafone heeft onze orders netjes weer (zoals afgelopen jaren) geleverd op launch.
1x 512 pro Zilver > 14:45 besteld F&F
1x 128 Pro Max zwart > 16:30 besteld normale verlenging

Nah heb nu paar keer achter elkaar bij Vodafone verlengt. Telkens goed gegaan dus rechtstreeks bij Apple heeft niet zo heel veel toegevoegde waarde meer.Toppe schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:25:
[...]
Had echt verwacht dat jij rechtstreeks bij Apple zou bestellen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier idem dito, afgeleverd bij nummer 1 in een openstaande schuur waarvan de deur gewoon wapperde. Die mensen waren ook helemaal niet thuis. Dus op het verkeerde nummer en ook nog eens in een openstaande schuur neergezet open en bloot. Vorige aflevering van PostNL gewoon in een hele verkeerde wijk afgeleverd bij een oude vrouw die nooit wat besteld. Haar dochter is het toen komen leveren.SietzeJBL schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:00:
[...]
Wees blij!
Als je ook ziet welke hersenlozen erop zitten. Het kan ook niet anders. Alles moet snel snel, mag niks kosten en er is nul toezicht vanuit de werkgever/opdrachtgever.
Helaas niet! Alles nagelopen.Roos79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:31:
[...]
En echt nergens neergelegd?
Nu dus onderzoek afwachten?
Dus inderdaad mag het onderzocht gaan worden. Ik vrees een hoop gedoe en veel tijd!
Is bij mij ook een keer gebeurd, de bezorgers stonden zelfs op de camera bij mij. Ze waren over aan het gooien over de busdeuren heen en tussen de scharnierende kant. Vonden ze blijkbaar leuk. Ging toen om Airpods volgens mij. Maar alles was intact en ik heb het gewoon in gebruik genomen. Melding gemaakt bij de vervoerder, maar zoals altijd doen ze daar geen flikker mee. Ik wilde zelfs de camerabeelden aanleveren. Ze mochten blij dat ik niet thuis was, want ik had ze echt overreden. Ik was in alle staten. Zo boos was ik, want je hebt wel heel weinig respect als je dit doet voor iemands woning. Dan ben je voor mij totaal niks waard.-NRG- schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:01:
[...]
Ik snap opzich wat je bedoeld. Echter ben ik zelf altijd zuinig op mijn eigen spullen en al helemaal op die van een ander. Dan is het vervelend als andere dan niet eens een beetje voorzichtig zijn, maar zelfs met jouw spullen te lijken hebben gegooid.
T-Mobile was ook dit jaar weer top! Pas om 16:00/30 besteld, vriendelijke dame aan de telefoon die ook de tijd nam, status pagina waar je alles kon volgen en vrijdag netjes bezorgd met PostNL. Volgende keer bestel ik weer bij zeJaymone schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:53:
Winnaars van dit jaar:
3. Belsimpel (Stabiel)
Verliezers van dit jaar:
3. Coolblue (Zie 1)
Nou dat heb ik dit jaar dus totaal niet. Ik heb veel eerder qua tijd besteld maar helemaal niks nada…..Katseviool schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:00:
[...]
T-Mobile was ook dit jaar weer top! Pas om 16:00/30 besteld, vriendelijke dame aan de telefoon die ook de tijd nam, status pagina waar je alles kon volgen en vrijdag netjes bezorgd met PostNL. Volgende keer bestel ik weer bij ze
Vorige keren was het wel beter. Dit jaar verloopt het allemaal stroef bij T-Mobile
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
+1... T-Mobile is echt ruk dit jaar, vooral dat generieke smsje waarin staat dat jouw levering gewijzigd is zonder enige verdere toelichtingKnoezelbos schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:28:
[...]
Nou dat heb ik dit jaar dus totaal niet. Ik heb veel eerder qua tijd besteld maar helemaal niks nada…..
Vorige keren was het wel beter. Dit jaar verloopt het allemaal stroef bij T-Mobile

Had wel zakelijk telefonisch besteld en het was tevens een verlenging. Misschien dat dat uitmaakte.Knoezelbos schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:28:
[...]
Nou dat heb ik dit jaar dus totaal niet. Ik heb veel eerder qua tijd besteld maar helemaal niks nada…..
[ Voor 4% gewijzigd door Katseviool op 17-09-2022 20:38 ]
Mijne was ook een verlenging. Verschil met jou is tijd van bestellen (ik 9-9 om 14:45 uur), particulier en afhalen in winkel.Katseviool schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:33:
[...]
Had wel zakelijk telefonisch besteld en het was tevens een verlenging. Misschien dat dat uitmaakte.
Dus het lijkt erop dat oftewel bezorgen of zakelijk prioriteit heeft bij T-Mobile. En ze dus flauwekul over “first in, first out” neuzelen..

(Oh en idd zeer minimale communicatie)
[ Voor 6% gewijzigd door Knoezelbos op 17-09-2022 20:56 ]
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Bizar die verhalen hier over de bezorgers!
Oké ik werk vooral in de avond en nacht dus ik kan bijna al mijn pakketjes aannemen en doordat mijn honden blaffen heb ik meestal de deur al open voordat ze moeten aanbellen (en zware pakketjes help ik mee uitladen)
ik besef mij maar al te goed dat een goede band met de bezorger een must is als je veel online besteld.
Ik geef de bezorgers in de zomer koud drinken, ijsjes en met kerst een kleinigheidje.
Als ik niet thuis ben laten ze het achter op een plek die ik ze jaren geleden verteld heb, en als iemand het weg haalt ik ze nooit aansprakelijk zal stellen.
Moet er wel bij zeggen dat ik in een heel klein dorpje woon waar echt helemaal niets gebeurd
Oké ik werk vooral in de avond en nacht dus ik kan bijna al mijn pakketjes aannemen en doordat mijn honden blaffen heb ik meestal de deur al open voordat ze moeten aanbellen (en zware pakketjes help ik mee uitladen)
ik besef mij maar al te goed dat een goede band met de bezorger een must is als je veel online besteld.
Ik geef de bezorgers in de zomer koud drinken, ijsjes en met kerst een kleinigheidje.
Als ik niet thuis ben laten ze het achter op een plek die ik ze jaren geleden verteld heb, en als iemand het weg haalt ik ze nooit aansprakelijk zal stellen.
Moet er wel bij zeggen dat ik in een heel klein dorpje woon waar echt helemaal niets gebeurd
Vanavond bericht gekregen, morgenmiddag wordt mijn iPhone 14 pro max gold 128GB geleverd. Vorige week vrijdag bestelt om 14:02 bij KPN!
Pick-up date 10 sept?

Straight to the point! Dus óf ze hebben afspraken met DHL om dit soort zendingen nog niet in de track en trace te vermelden of ze vullen donderdag een afhaal datum van 5 dagen eerder. Interessant!
Toppe schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:23:
[...]
Straight to the point! Dus óf ze hebben afspraken met DHL om dit soort zendingen nog niet in de track en trace te vermelden of ze vullen donderdag een afhaal datum van 5 dagen eerder. Interessant!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7HXoTnzdzAK09YSwGQLUjl6Y.jpg?f=user_large)
Heb gistermiddag bij kpn besteld en Postnl kwam vanmiddag al met mijn IPhone 14 256 gb👌
Gewone 14, bedoel je?chielsen schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:26:
Heb gistermiddag bij kpn besteld en Postnl kwam vanmiddag al met mijn IPhone 14 256 gb👌
Bol heeft het verdiend. Doen ze vaker hoor. Ik had op 4 december 2020, een maand na de release van de PS5, echt mazzel dat ik net 5 minuten ervoor telegram had geïnstalleerd met een bot, Bol kwam online met een berg voorraad en een dag later had ik hem in huis.Toppe schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:59:
[...]
Verliezers dit jaar:
Coolblue
En
[Afbeelding]
Maar met hun bezorgdiensten wel met een smetje afgerond voor een aantal. Ik moet eerlijk zeggen… wij hebben er eentje van de Wehkamp bij. Donderdagavond besteld, vrijdag voor de middag binnen. Van wie ik het wel het laatste verwacht had en gewoon een gokje was tegen beter weten in…
Kreeg gisteren van Vodafone deze SMS:
iPhone 14-bericht! Wat leuk dat je een iPhone 14 hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 21 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum.
Groet, Vodafone.
Heb de zilveren variant besteld, afgelopen maandag. Als verlenging, telefonisch. Wist dat de kans niet groot was dat ik hem nog op release zou krijgen, maar had wel het idee dat zilver dit jaar verre van populair is, dus nog een beetje hoop :-)
Ben benieuwd of ze hem snel kunnen naleveren.
iPhone 14-bericht! Wat leuk dat je een iPhone 14 hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 21 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum.
Groet, Vodafone.
Heb de zilveren variant besteld, afgelopen maandag. Als verlenging, telefonisch. Wist dat de kans niet groot was dat ik hem nog op release zou krijgen, maar had wel het idee dat zilver dit jaar verre van populair is, dus nog een beetje hoop :-)
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik zou een avondje met mijzelf in gevecht zijn of ik het zou doen of niet, maar deze bezorger maakt het wel héél makkelijk. Die kan nooit bewijzen dat het pakketje niet “door een zwerver in lange regenjas” is gestolen nadat ie het neergelegd heeft… de verzender geen medelijden mee, de bezorgdienst geen medelijden mee… weet alleen niet hoe ze met zo’n bezorger omgaan, die wil ik ook weer niet werkloos maken….Azmodann schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:16:
[...]
Als jou handtekening er niet opstaat, heb je het ook niet ontvangen, contact opnemen met de verzender.
Ik kreeg hem ook, maar ik hecht weinig waarde aan dit sms’je eerlijk gezegd. Ik verwacht iets van “de leverdatum is nog niet bekend. Uiterlijk 28 september ontvang je een sms met…”Dannydekr schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:17:
Kreeg gisteren van Vodafone deze SMS:
Groet, Vodafone.
Dat kan wellicht nog snel gaan. Ik kreeg de sms gisteren om 12:00. Ik type dit bericht nu op mijn iPhone 14 Pro Max die begin deze middag is bezorgd hierTimx2 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:26:
[...]
Ik kreeg hem ook, maar ik hecht weinig waarde aan dit sms’je eerlijk gezegd. Ik verwacht iets van “de leverdatum is nog niet bekend. Uiterlijk 28 september ontvang je een sms met…”
Ik ben benieuwd dan! Fijn dat je hem zo snel hebt!JeroenVerweij schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:02:
[...]
Dat kan wellicht nog snel gaan. Ik kreeg de sms gisteren om 12:00. Ik type dit bericht nu op mijn iPhone 14 Pro Max die begin deze middag is bezorgd hier
Mediamarkt in Enschede had geen pro's, alleen als je een pre-order deed oid
Ter land, ter zee en in de kroeg
Komen ze jou iphone op zondag brengen? Netjes niet met postnl lijkt me. Kreeg je per mail bericht?Dvdbergg schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 21:19:
Vanavond bericht gekregen, morgenmiddag wordt mijn iPhone 14 pro max gold 128GB geleverd. Vorige week vrijdag bestelt om 14:02 bij KPN!
Ja dat verbaasde me ook al dat ze op zondag bezorgen, iPhone wordt geleverd via AMP.CJSP schreef op zondag 18 september 2022 @ 06:36:
[...]
Komen ze jou iphone op zondag brengen? Netjes niet met postnl lijkt me. Kreeg je per mail bericht?
Ik kreeg via sms en mail bericht hierover
Nice! Veel plezier ermee alvast!Dvdbergg schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:26:
[...]
Ja dat verbaasde me ook al dat ze op zondag bezorgen, iPhone wordt geleverd via AMP.
Ik kreeg via sms en mail bericht hierover
Richting de verkopende partij zullen ze aangeven dat hij de keus zelf gemaakt heeft en dat de bezorger dus exit is. Of hij echt exit is zal je nooit weten, die wordt eventueel op een andere route gezet en klaar.Dennisdn schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 22:24:
[...]
Ik zou een avondje met mijzelf in gevecht zijn of ik het zou doen of niet, maar deze bezorger maakt het wel héél makkelijk. Die kan nooit bewijzen dat het pakketje niet “door een zwerver in lange regenjas” is gestolen nadat ie het neergelegd heeft… de verzender geen medelijden mee, de bezorgdienst geen medelijden mee… weet alleen niet hoe ze met zo’n bezorger omgaan, die wil ik ook weer niet werkloos maken….
Levertijd 14 pro 128gb zwart bij KPN staat nu op 4-5 weken... Heb eens dit topic rond de release vorig jaar terug zitten lezen en kwam toen ook tot de conclusie dat het zo maar eens ver in oktober zou kunnen worden.
Ik weet niet hoe het vorig jaar was maar wat ik opvallend vind is dat er toch nog best wel wat te verkrijgen is middels vrije verkoop. Volgens mij was dat vorige jaren wel anders. Anyways we wachten het maar weer af.Southern Sun schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:13:
Levertijd 14 pro 128gb zwart bij KPN staat nu op 4-5 weken... Heb eens dit topic rond de release vorig jaar terug zitten lezen en kwam toen ook tot de conclusie dat het zo maar eens ver in oktober zou kunnen worden.
Ik heb vorige week zaterdagavond om 21:30 3 pro’s besteld via de Apple store.
Die staan nu gepland tussen 11-18 okt, en staan nog steeds op wordt verwerkt.
Anderen die later hebben besteld hebben wel al geleverd gekregen.
Heeft iemand zoiets al eerder gezien?
2 jaar geleden bij de mini gebeurde mij toen precies hetzelfde 😂
Die staan nu gepland tussen 11-18 okt, en staan nog steeds op wordt verwerkt.
Anderen die later hebben besteld hebben wel al geleverd gekregen.
Heeft iemand zoiets al eerder gezien?
2 jaar geleden bij de mini gebeurde mij toen precies hetzelfde 😂
Ik heb 2 bestellingen lopen bij KPN & Tele2. Beide de 14 Pro Max Space Black 256 gb. Ik heb bij Tele2 al een tijdje een vaste medewerker die ik te spreken krijg als ik met vragen zit en hij blijft er echt zeker van dat ik de aankomende week bericht zal krijgen van de bezorgdienst. Ook bij KPN krijg ik te horen dat ik geen 4/5 weken hoef te wachten omdat ik ‘1 van de eerste’ was. Voorbereid op het ergste maar hoop op het beste. We gaan het zien..
Op release day een 256gb Pro Max besteld bij Mobiel.NL en die is gisteren geleverd
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Meer mensen bij het inzien van de order bij Mediamarkt (incl verlenging) deze melding? Als je er op klikt kan je je telefoonnummer invullen voor verificatie. Daarna staat er dat je order doorgegeven wordt en je telefoonnummer verlengt. Doe ik dit echter een uur later weer dan krijg ik de melding opnieuw 
/f/image/nHJHEKU82Ms21UfFw3UieiFV.png?f=fotoalbum_large)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Weet iemand of er dit jaar ook zo'n website is waarbij je bij alle Nederlandse (web)winkels de voorraad kunt inzien? Vorig jaar of dat jaar daarvoor was er zo'n website. Voor het eerst op launch geen iPhone weten te bemachtigen
Bijna op vakantie en had graag de camera upgrade meegenomen.
Check V&A hier….mprkooij schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:14:
Weet iemand of er dit jaar ook zo'n website is waarbij je bij alle Nederlandse (web)winkels de voorraad kunt inzien? Vorig jaar of dat jaar daarvoor was er zo'n website. Voor het eerst op launch geen iPhone weten te bemachtigenBijna op vakantie en had graag de camera upgrade meegenomen.
iPhone 14 Pro Max Zwart 256GB heb ik er nog niet tussen gezien
Ik hoop dat ik morgen weer nieuw bezorgmoment krijg van Budbee voor de 3e keer.😂
[ Voor 7% gewijzigd door elaho op 18-09-2022 11:30 ]
Jeetje, zijn wel even aan het hannesen daaro. Hoop dat iemand hem vandaag nog annuleert in de Apple Store Den Haag / Amsterdam, en dat er opeens een beschikbaar komtelaho schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:30:
Ik hoop dat ik morgen weer nieuw bezorgmoment krijg van Budbee voor de 3e keer.😂
Ik neem aan dat tegen zulke stomheid ook niet te verzekeren is als bezorgdienst zijnde en iémand moet het betalen. Maar aan de andere kant, een bezorger bezorgd er 300 per dag, als een pakketje achterlaten een heel groot persoonlijk risico is dan wist ie dat wel en doen ze het niet…Toppe schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:09:
[...]
Richting de verkopende partij zullen ze aangeven dat hij de keus zelf gemaakt heeft en dat de bezorger dus exit is. Of hij echt exit is zal je nooit weten, die wordt eventueel op een andere route gezet en klaar.
Uh, hier al jaaaaarenA. Ben schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:05:
Sinds wanneer bezorgt post nl op een zondag? Mijn telefoon is onderweg.
Ben wel aardig klaar met Budbee. Volgende keer ga ik niet meer betalen voor bezorging op dezelfde dag. Die 4 euro heb ik overigens wel terug gekregen van Bol omdat ik nog aan het wachten ben. Als ik reguliere bezorging van PostNL had gedaan was hij gister al bezorgd.elaho schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:30:
Apple iPhone 14 Pro Max 512GB Space Black
Op te halen in Arnhem, voor de liefhebber.
Ennnnn weg is die! Graag gedaan
Op te halen in Arnhem, voor de liefhebber.
Ennnnn weg is die! Graag gedaan

[ Voor 11% gewijzigd door mprkooij op 18-09-2022 12:58 ]
Gister netjes binnen gekregen. Probs voor KPN … 👍🏻heho schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:59:
Net bericht dat hij niet meer op voorraad is bij KPN. Helaas pindakaas….
Hopelijk valt de wachttijd een beetje mee.
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Ik ben heel benieuwd. Hoe laat heb jij besteld?NanaNoura schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:07:
Ik heb 2 bestellingen lopen bij KPN & Tele2. Beide de 14 Pro Max Space Black 256 gb. Ik heb bij Tele2 al een tijdje een vaste medewerker die ik te spreken krijg als ik met vragen zit en hij blijft er echt zeker van dat ik de aankomende week bericht zal krijgen van de bezorgdienst. Ook bij KPN krijg ik te horen dat ik geen 4/5 weken hoef te wachten omdat ik ‘1 van de eerste’ was. Voorbereid op het ergste maar hoop op het beste. We gaan het zien..
Ik vrij 9 sept 14:03 online bij KPN-> bevestigin om 17:09 en reservering mail om 17:25
Status: Stap 1 controleren.
Ook een 14 pro m 256 zwart
Ik heb gisteren een paarse 256gb 14 pro bij belsimpel besteld icm een t-mobile abonnement en die is zojuist bezorgd
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.