Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
aschja schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:09:
[...]

Morgenmiddag Den Haag. Maar vrees dat het zo erg is.
Daar sta je tenminste wel droog. 8)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:22
Reem0nN schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:31:
[...]

Meen je?

Ik weet niet hoe je aan deze informatie precies komt en of het klopt, maar het klinkt als goed nieuws.
Ben blij dat je even de tijd hebt genomen om dit melden, want van mobiel.nl hoor je vrij weinig, tot helemaal niks.

Mijn dank is groot. _/-\o_
Dit na aanleiding van ervaring uit eerdere bestellingen bij Mobiel.nl. Denk dat je snel wat meer beweging in de status pagina zult zien :) .

Edit;
Ook bij andere hier op Tweakers en ook bij mijn partner stond sinds vanmiddag de levertijd indicatie van 2-3 weken en toch zijn deze uiteindelijk vandaag nog verzonden.

[ Voor 14% gewijzigd door don spike op 16-09-2022 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
alienfruit schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:23:
Eentje gekocht op Heathrow. Genoeg op voorraad kon de kleur zelfs nog kiezen :)
Nu alleen problemen simkaart omzetten naar eSIM
owh, heb ik liggen slapen? Kan er geen normale sim in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommerhondjes14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-08 11:52
Iemand advies over webwinkels met de snelste levertijd voor de iPhone 14 Pro Max 128GB?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• trinity999
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:12
Zo, dit jaar alweer op de stressloze manier gedaan. En dat is me goed bevallen.
Vanmiddag een 14 Pro MAX besteld en zojuist geleverd. Tussen bestellen en leveren 7 uurtjes. niet slecht lijkt me
Geen stress tijdens de pre-order, geen week in spanning en geen gezeik met niet leveren op afspraak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alo70
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09-2022
iphone bestel bij bol
koerier van budbee komt aan de deur
sorry meneer u pakket is vermist.
tot ziens en fijne avond :(
reactie bol sorry we kunnen pas maandag een onderzoek doen
wat een bend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust419
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 13:08
trinity999 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:42:
Zo, dit jaar alweer op de stressloze manier gedaan. En dat is me goed bevallen.
Vanmiddag een 14 Pro MAX besteld en zojuist geleverd. Tussen bestellen en leveren 7 uurtjes. niet slecht lijkt me
Geen stress tijdens de pre-order, geen week in spanning en geen gezeik met niet leveren op afspraak.
Hoe dan?

Another one bites the DUST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 19:43
Mensen die bij KPN de 1tb Pro Max besteld hebben? Bij mij staat die nog op controleren eerste stap terwijl er staat voor 21:00 besteld morgen in huis. Als of het een preorder is staat hij erin apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:48
Zojuist mijn T Mobile abonnement verlengt via Belsimpel (iPhone 14 Pro 128GB). Status: “Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door T-Mobile” volgens de klantenservice van T Mobile lopen de systemen op dit moment in de soep vanwege de vele verlengingen en moet ik rekening houden met dat het volgende week pas verwerkt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
Wat is het snelste om te verlengen en een nieuw toestel te scoren? Heb weinig vertrouwen in t-mobile zelf.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
alo70 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:49:
iphone bestel bij bol
koerier van budbee komt aan de deur
sorry meneer u pakket is vermist.
tot ziens en fijne avond :(
reactie bol sorry we kunnen pas maandag een onderzoek doen
wat een bend
Dat is nog gemeen ook, kom dan helemaal niet. Nu was je misschien een paar tellen blij met een dode mus toen je hem zag. Apart verhaal ook dat ie het komt vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CalaglinV
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-08 16:59
Milan93 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:55:
Zojuist mijn T Mobile abonnement verlengt via Belsimpel (iPhone 14 Pro 128GB). Status: “Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt door T-Mobile” volgens de klantenservice van T Mobile lopen de systemen op dit moment in de soep vanwege de vele verlengingen en moet ik rekening houden met dat het volgende week pas verwerkt is :)
Oof, vandaag een verlenging ook gedaan via belsimpel, de telefoon zou morgen af te halen moeten zijn maar als er nog geen aanvraag bij t-mobile door heen is dan gaat dat hem natuurlijk niet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 23:54

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Moet niet gekker worden.
Bij Dynalogic stond ineens dat mijn zending in onderzoek was.
Dus ik Dynalogic weer opbellen, konden mij niets vertellen en moest Vodafone maar bellen.

Ik Vodafone opbellen, wisten ze mij te vertellen dat nu ineens mijn iPhone vermist is, en dat er een vermissingscase aangemaakt moet worden, gaat nog eens 5 dagen duren...
Eerst is er een zogenaamde storing met het pinapparaat bij Dynalogic, en nu is mijn iPhone ineens vermist.

Toen ik zei dat dit gewoon niet klopt en vroeg wat er in godsnaam gaande was gooide ze de lijn neer.
Vervolgens zijn de lijnen nu gesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:55

RnB

SP75 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:55:
Mensen die bij KPN de 1tb Pro Max besteld hebben? Bij mij staat die nog op controleren eerste stap terwijl er staat voor 21:00 besteld morgen in huis. Als of het een preorder is staat hij erin apart
Het kan natuurlijk nog komen, maar eerlijk gezegd denk ik dat KPN geen idee heeft met wat ze aan het doen zijn.

Vandaag geen preorder om 14:03 mogen ontvangen, want er zou zogenaamd een wereldwijd tekort zijn.
Twee keer gebeld, beide zeggen geen inzage te hebben in de voorraad.
Vandaag weer gebeld om te vragen of ze mijn preorder kunnen annuleren, zodat ik een nieuwe order kan plaatsen van het 1TB model, want op voorraad.
Zegt ze doodleuk dat die niet op voorraad is, maar wel de 256GB (die ik dus gepre-ordered had). Ik om een dubbele bevestiging gevraagd en doe gaf ze, ze zag dat er >500 stuks nog op voorraad zijn.
Ik zou deze volgende week mogen verwachten.

Nou, kijken of ik weer belazerd word. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 19:28
RnB schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:15:
[...]

Het kan natuurlijk nog komen, maar eerlijk gezegd denk ik dat KPN geen idee heeft met wat ze aan het doen zijn.

Vandaag geen preorder om 14:03 mogen ontvangen, want er zou zogenaamd een wereldwijd tekort zijn.
Vandaag weer gebeld om te vragen of ze mijn preorder kunnen annuleren, zodat ik een nieuwe order kan plaatsen van het 1TB model, want op voorraad.
Zegt ze doodleuk dat die niet op voorraad is, maar wel de 256GB (die ik dus gepre-ordered had). Ik om een dubbele bevestiging gevraagd en doe gaf ze, ze zag dat er >500 stuks nog op voorraad zijn.

Als ik het moet vergelijken bij T-Mobile: waar veel mensen van de eerste paar minuten ook nog niet zijn geholpen. Zou je haast denken dat koeriersdiensten het niet aankonden en ze dus simpelweg niet alles konden verzenden.

Of inderdaad aan ‘t lijntje worden gehouden door KPN 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
RnB schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:15:
[...]

Ja ze zeggen het op voorraad te hebben maar lijkt alsof ik wacht alsof het een preorder is, had een 256 in de preorder die gecanceld puur omdat de 1tb op voorraad was maar nu lijkt het voor niks meer betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:50
Bizar dat preorderen bij KPN 🥲, via BOL vanmorgen besteld nu bezig met iCloud restore.. Volgende keer doe ik dat dus niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larszoersel
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 16:44
Net terug heel wat pro max modellen te koop gekomen op bol.com voor wie hem morgen nog wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
larszoersel schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:32:
Net terug heel wat pro max modellen te koop gekomen op bol.com voor wie hem morgen nog wil.
Maar drukt nog een 150 euro er bovenop?

Laat maar, Max…

[ Voor 5% gewijzigd door renegrunn op 16-09-2022 20:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bommerhondjes14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-08 11:52
Net de iPhone Pro Max 256GB Deep Purple bestelt op bol.com. Morgen komt ie al :D
Bedankt voor de tip! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:31:
[...]

Dat klinkt wel alsof je deze gewoon eigenlijk echt niet wilt. Dan zou ik contact zoeken met Bol en voor een geval als dit kom je vast wel boven aan de lijst. Maar dan is het distribueren van de iPhones in ieder geval handwerk buiten de normale stroom om geweest. Anders was het pakketje bij de gewichtcontrole wel uit het proces getrokken.
Nou, ik heb me op zich inmiddels wel verzoend met het idee om een Max te gebruiken maar toch maar zo netjes geweest om dit even te melden bij Bol. Krijg een email met verdere instructies dus dat zal er wel op neerkomen dat ik 'm moet terugsturen. Dat ga ik alleen niet doen voordat ik een nieuw toestel heb. Uitermate frustrerend, de nieuwste iPhone op release dag in huis hebben maar 'm niet mogen gebruiken |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 23:58
Cheers! Zojuist een 512 weten te scoren. 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb toch een slimme zet gedaan om bij vodafone (zelfs een dag later) de 14 pro 256gb zwart te bestellen.
Vandaag gewoon binnen gekregen.
De iphone welke ik op de pre order dag 14:15 besteld heb geannuleerd. Die staat nog steeds voor 3okt-10okt…

>PC specs<

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
MadDonkey schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:36:
Ligt het aan mij of was er minder animo dan andere jaren voor de nieuwe iphone? Best veel voorraad nog her en der in de winkels
Klopt hoor veel minder animo, zie ook mijn post over bv mediamarkt in dit topic.
Vandaag gewoon nog een 128gb pro zwart kunnen ophalen aldaar zonder reservering of wat dan ook.

Mediamarkt, bol.com, etc gewoon bakken met voorraad. Dat is de afgelopen jaren nog nooit voorgekomen.
Volgens medewerker mediamarkt ook super veel annuleringen deze week.

Verbaasd mij niets na de reviews en de huidige issues mbt betaalbaarheid (maar dat is een andere discussie).

Zelfs nu is de 128gb pro zwart nog gewoon direct bestelbaar en leverbaar bij bol.com
Dat vat dit gewoon heel goed samen.

Zelf overigens ook mn orders geannuleerd. Wel voor een collega dus eentje gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:19
Baynes schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:48:
[...]

Nou, ik heb me op zich inmiddels wel verzoend met het idee om een Max te gebruiken maar toch maar zo netjes geweest om dit even te melden bij Bol. Krijg een email met verdere instructies dus dat zal er wel op neerkomen dat ik 'm moet terugsturen. Dat ga ik alleen niet doen voordat ik een nieuw toestel heb. Uitermate frustrerend, de nieuwste iPhone op release dag in huis hebben maar 'm niet mogen gebruiken |:(
Waarom ga je dat niet doen?
Ga je deze gebruiken dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Vriend van me heeft vandaag alsnog verzendbevestiging ontvangen vanuit Coolblue.
Maar hij 'm vanochtend al bij Bol.com besteld en vandaag ontvangen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Laatst online: 13-08 21:05
Vandaag via de telefoon mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd en daarna direct bij belsimpel besteld (12:02 na bevestiging van voorraad). Rond 18:00 was de verlenging akkoord en om 19:00 was de telefoon verzonden. Kan ineens snel gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19:27
NiteSpeed schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:50:
[...]

Cheers! Zojuist een 512 weten te scoren. 😃
Vandaag mijn deep purple 1Tb pro Max van bol.com ontvangen. Vanmorgen besteld. Super blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
  • Laatst online: 20-09 09:53
SP75 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:18:
[...]

Ja ze zeggen het op voorraad te hebben maar lijkt alsof ik wacht alsof het een preorder is, had een 256 in de preorder die gecanceld puur omdat de 1tb op voorraad was maar nu lijkt het voor niks meer betaald
Ik zat ook te denken on te annuleren en de 1tb te kopen maar als ik jou nu hoor is ook die niet op voorraad…. Waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
Roos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:58:
[...]

Waarom ga je dat niet doen?
Ga je deze gebruiken dan?
Ik had een klein beetje gehoopt dat Bol zou zeggen, hou deze maar als je dat wilt, hebben we het nergens meer over O-) . Maar ik heb er uiteraard volledig begrip voor dat ze daar niet in meegaan. Nu zal ik alleen moeten wachten tot mijn gewenste toestel op voorraad is. Ik ga de Max in de tussentijd natuurlijk niet gebruiken, die gaat weer terug naar Bol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 21-09 16:03
Baynes schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:10:
[...]

Ik had een klein beetje gehoopt dat Bol zou zeggen, hou deze maar als je dat wilt, hebben we het nergens meer over O-) . Maar ik heb er uiteraard volledig begrip voor dat ze daar niet in meegaan. Nu zal ik alleen moeten wachten tot mijn gewenste toestel op voorraad is. Ik ga de Max in de tussentijd natuurlijk niet gebruiken, die gaat weer terug naar Bol.
Ik snap je wel. Jij bent netjes meld het en uiteindelijk ben jijzelf slechter af en hoop gedoe en de tegen partij doet 0 moeite om jou tegemoet te komen, of het voor jou soepel te laten verlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:54
Baynes schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:10:
[...]

Soms is niets zeggen het beste (als je echt deze uitvoering prima vindt)

Staat er op de factuur geen s/n of iets dergelijks?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Gelukkig toch morgen mijn 14 Pro 128 GB Paars via Mobiel.nl nadat ik eerst bang was dat het 5 weken zou gaan duren <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:47
De meneer van Budbee is hier nog steeds onderweg. Nog 50 minuten te gaan met nog 10+ stops. Ben benieuwd of het vandaag een stuk drukker is geweest bij die toko en het daarom zo laat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Is ook meer dan een uur geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:48
okio schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:58:
[...]

Klopt hoor veel minder animo, zie ook mijn post over bv mediamarkt in dit topic.
Vandaag gewoon nog een 128gb pro zwart kunnen ophalen aldaar zonder reservering of wat dan ook.

Mediamarkt, bol.com, etc gewoon bakken met voorraad. Dat is de afgelopen jaren nog nooit voorgekomen.
Volgens medewerker mediamarkt ook super veel annuleringen deze week.

Verbaasd mij niets na de reviews en de huidige issues mbt betaalbaarheid (maar dat is een andere discussie).

Zelfs nu is de 128gb pro zwart nog gewoon direct bestelbaar en leverbaar bij bol.com
Dat vat dit gewoon heel goed samen.

Zelf overigens ook mn orders geannuleerd. Wel voor een collega dus eentje gehaald.
Hier zitten wel een paar gevaarlijke aannames achter; namelijk dat 1) de productiecapaciteit van dit jaar gelijk is aan voorgaande jaren (Corona in 2021, Apple die steeds meer suppliers gebruikt, etc) en 2) dat de allocatie per land identiek is aan voorgaande jaren (er kunnen nu meer shipments zijn naar de Nederlandse markt tov andere markten bijv).

Ik wil zeker niet beweren dat dit gaande is, maar het is wel erg makkelijk om op basis van het beschikbare aanbod bij een paar winkels te concluderen dat het animo lager is. Natuurlijk speelt het issue van de gestegen prijzen, de verzadiging van de markt, het gebrek aan wow-effect, etc etc.

Uiteindelijk zal Apple met de cijfers moeten komen, willen we een echt oordeel kunnen vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
mprkooij schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:37:
[...]

Is ook meer dan een uur geleden ;)
Lol, ik ben vanaf 15:00 uur aan het refreshen en die zijn er niet meer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:29

Toppe

Oké ✅

PWA777 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:39:
[...]

Hier zitten wel een paar gevaarlijke aannames achter; namelijk dat 1) de productiecapaciteit van dit jaar gelijk is aan voorgaande jaren (Corona in 2021, Apple die steeds meer suppliers gebruikt, etc) en 2) dat de allocatie per land identiek is aan voorgaande jaren (er kunnen nu meer shipments zijn naar de Nederlandse markt tov andere markten bijv).

Ik wil zeker niet beweren dat dit gaande is, maar het is wel erg makkelijk om op basis van het beschikbare aanbod bij een paar winkels te concluderen dat het animo lager is. Natuurlijk speelt het issue van de gestegen prijzen, de verzadiging van de markt, het gebrek aan wow-effect, etc etc.

Uiteindelijk zal Apple met de cijfers moeten komen, willen we een echt oordeel kunnen vellen.
Even wachten op de kwartaal cijfers.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2e__xo30munNL-tupXYy3heAAEk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4wiARKZ3ReBOlYZO9hq1RCZV.gif?f=user_large

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
GentiLi schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:39:
[...]

Lol, ik ben vanaf 15:00 uur aan het refreshen en die zijn er niet meer :F
Ze waren er echt, nog heel even getwijfeld of ik voor de paarse zou gaan of zilveren aangezien die op voorraad waren. Toch besloten om maar even te wachten op de Space Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HhK1907
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Misschien even offtopic, maar wat waren de sites waarbij je je iphone kon verkopen? Volgend mij gaven ze ook nog een redelijk bedrag ervoor..

PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:48
Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:46:
[...]

Even wachten op de kwartaal cijfers.. [Afbeelding]
Dat het amazing is staat vast.

Overigens kan het ook een rol spelen dat Apple nu mogelijk meer productie van de Pro heeft gedraaid dan voorgaande jaren en het aanbod dus beter aansluit op de vraag. Ook de mini was in voorgaande jaren bijvoorbeeld niet uitverkocht op launch-day, net zoals de iPhone 14 nu (de niet-Pro’s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:12
endness schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:32:
De meneer van Budbee is hier nog steeds onderweg. Nog 50 minuten te gaan met nog 10+ stops. Ben benieuwd of het vandaag een stuk drukker is geweest bij die toko en het daarom zo laat wordt.
En….heb je hem al ontvangen? Ik hoop het voor je. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Baynes
refused81 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:23:
[...]

Soms is niets zeggen het beste (als je echt deze uitvoering prima vindt)

Staat er op de factuur geen s/n of iets dergelijks?
Nee helemaal niets behalve dan de uitvoering die ik origineel had besteld. Ik denk echt dat ze geen idee hebben welk toestel ze precies geleverd hebben aan mij. Ik wil daar geen misbruik van maken en heb dit netjes gemeld. Naar aanleiding van eerder contact vanavond zou ik een mail krijgen over het vervolg. Die heb ik nog niet ontvangen maar daar ga ik ook niet te lang op zitten wachten. Ik heb gedaan wat ik kon, als Bol daar dan geen actie op onderneemt kan ik er ook niets meer aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
elaho schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:09:
[...]

En….heb je hem al ontvangen? Ik hoop het voor je. :)
Nope, om 22.00 kapt de bezorger er schijnbaar mee. Als compensatie heb ik nu de mogelijkheid een tijdslot te kiezen, dus morgen tussen 14 en 15 hoop ik hem dan alsnog te ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
Oh wat jammer, das ff een teleurstelling. Nu dan maar uitkijken naar morgen.☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan93
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:48
Teknoviking schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:00:
Vandaag via de telefoon mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd en daarna direct bij belsimpel besteld (12:02 na bevestiging van voorraad). Rond 18:00 was de verlenging akkoord en om 19:00 was de telefoon verzonden. Kan ineens snel gaan.
Dan heb je of mazzel gehad of ik veel pech. Bij mij gaat het vandaag niet meer gebeuren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:18

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vanmiddag bij BOL besteld, nog steeds geen verzendvericht gehad, spanned :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
endness schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:19:
[...]

Nope, om 22.00 kapt de bezorger er schijnbaar mee. Als compensatie heb ik nu de mogelijkheid een tijdslot te kiezen, dus morgen tussen 14 en 15 hoop ik hem dan alsnog te ontvangen :)
Budbee is echt een flut bedrijf. Heb daar ook wel eens meegemaakt dat ze pas om 22:30 voor de deur stonden, of gewoon niet meer zoals jij ook aangeeft.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• endness
Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:30:
[...]

Budbee is echt een flut bud bedrijf. Heb daar ook wel eens meegemaakt dat ze pas om 22:30 voor de deur stonden, of gewoon niet meer zoals jij ook aangeeft.
FTFY ;)

Ik was er eerlijk gezegd al bang voor, vanaf ±20.00 werd de planning aangepast naar na 22.00. Een waarschuwing tonen dat de bezorging mogelijk niet door gaat kan dan wat teleurstelling voorkomen.

Nog beter zou zijn als ze de pakketten die ze niet hebben kunnen bezorgen aan het einde van de shift bij een pakketpunt dumpen. Afijn, 1 dagje extra overleef ik nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinho040
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-06 06:44
HhK1907 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:57:
Misschien even offtopic, maar wat waren de sites waarbij je je iphone kon verkopen? Volgend mij gaven ze ook nog een redelijk bedrag ervoor..
Swappie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schej87
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18-09 11:04
Morgen tussen 10:45 en 13:15 is PostNL er met mn bestelling. iPhone 14 Pro 128GB deep purple, vanmorgen besteld bij belsimpel.

Techniek - Gaming - Audio - Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:37

alienfruit

the alien you never expected

Ik had zelf eentje bij Amazon Uk besteld maar die zaten moeilijk te doen met de betaling vanochtend terwijl ik vorige week al akkoord had gegeven in de app van de bank. Uiteindelijk op het vliegveld gekocht (blijft jammer dat je niet tax free kan shoppen in U.K. of Schiphol) 1378euro voor de Pro 256gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

En verzendbericht. Morgen als goed is vrouwlief feliciteren met een leuk kado :)

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Bol.com heeft nog steeds een iPhone 14 Pro Max (paars) met 256 GB op voorraad.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

ymmv schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 00:59:
[...]

Bol.com heeft nog steeds een iPhone 14 Pro Max (paars) met 256 GB op voorraad.
Hoe dan?

100x verversen per uur?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Om eerlijk te blijven en niet af te branden, vermoed dat bol.com op de resten en annuleringen draait. zodra er iemand annuleert wordt er weer 'beschikbaar'vermeld, ik had veel pijn en moeite om er 1 te bestellen (verdween continu uit mijn winkelwagen), maar heb uiteindelijk 1 kunnen bestellen en daarna ging hij direct op 'niet meer leverbaar'.

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Nvm.

[ Voor 99% gewijzigd door dennisk. op 17-09-2022 05:28 ]

Reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Sobby

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Xqlus1ve schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:25:
Vanmiddag bij BOL besteld, nog steeds geen verzendvericht gehad, spanned :p
Hier komt de bol.com bestelling tussen 10.00 en 15.00 met een mooi pakketje!

• CJSP
Apple store heeft nog een paar pro max as we speak

• CJSP
SP75 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 20:18:
[...]

En zit er al beweging in je order?
Zwart en goud staan nog steeds op voorraad…. Voor zover dat weer niet een fabeltje is

[ Voor 10% gewijzigd door CJSP op 17-09-2022 07:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:24
Gister tot mn verbazing een nieuwe kunnen scoren op Schiphol in de elektronica winkel achter security. Hij had er genoeg zei die!
Heb 600 euro gekregen voor de 13Mini bij Rebuy.nl, waar ik vorig jaar bij Vodafone 750 voor heb betaald, erg netjes dus denk ik. Maar die had ik paar dagen geleden al ingediend, zag dat ze gister er een paar tientjes af hebben gehaald voor nieuwe indieners.
Ascension schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 07:42:
Gister tot mn verbazing een nieuwe kunnen scoren op Schiphol in de elektronica winkel achter security. Hij had er genoeg zei die!
Jammer dat het daar geen echte taxfree meer is :)

[ Voor 22% gewijzigd door Dennisdn op 17-09-2022 07:44 ]

• Roos79
Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:17:
[...]

Ik snap je wel. Jij bent netjes meld het en uiteindelijk ben jijzelf slechter af en hoop gedoe en de tegen partij doet 0 moeite om jou tegemoet te komen, of het voor jou soepel te laten verlopen.
Ja dat wel maar het scheelt wat enkele 100 euro’s.
En niet een paar tientjes.

• CJSP
Ascension schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 07:42:
Misschien moet KPN daar zijn telefoons gaan inkopen….

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
diverse 14 Pro en 14 Pro Max modellen nu te reserveren en vandaag nog op te halen in de Apple Store te Amsterdam

[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 17-09-2022 08:38 ]

• SP75
CJSP schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 07:36:
[...]

En zit er al beweging in je order?
Zwart en goud staan nog steeds op voorraad…. Voor zover dat weer niet een fabeltje is
Nee helemaal niks vind t erg raar dit ze zeggen voorraad te hebben 44 stuks maar alsnog mijn order als preorder erin hebben

Vraag mij af of dit bij een verlening zo gebeurt, gisteren was namelijk geen preorder maar een normale bestelling

[ Voor 13% gewijzigd door SP75 op 17-09-2022 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bahbah, Bol nog steeds voorraad. Wel de gewone, de Pro’s lijken op de 1TB’s na wel uitverkocht te zijn.

• CJSP
SP75 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 08:44:
[...]

Nee helemaal niks vind t erg raar dit ze zeggen voorraad te hebben 44 stuks maar alsnog mijn order als preorder erin hebben

Vraag mij af of dit bij een verlening zo gebeurt, gisteren was namelijk geen preorder maar een normale bestelling
Heel bijzonder allemaal. Gisteren werd ik teruggebeld door KPN omdat ik een enquête had ingevuld over de klantenservice. Die dame had het over een schaarste lijst waar de klantenservice medewerker op zou moeten. Aan de hand daarvan zou ze dan kunnen zien of er voorraad was of niet. Heel vreemd allemaal.

Ze kunnen bij KPN en bij andere providers een voorbeeld nemen aan megekko of alternate. Daar vul je je ordernummer in en krijg je netjes je positie op de wachtrij te zien. Is in elk geval weer wat transparanter dan alleen maar een pagina waar je status op 1 blijft hangen.

• SP75
CJSP schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:07:
[...]

Heel bijzonder allemaal. Gisteren werd ik teruggebeld door KPN omdat ik een enquête had ingevuld over de klantenservice. Die dame had het over een schaarste lijst waar de klantenservice medewerker op zou moeten. Aan de hand daarvan zou ze dan kunnen zien of er voorraad was of niet. Heel vreemd allemaal.

Ze kunnen bij KPN en bij andere providers een voorbeeld nemen aan megekko of alternate. Daar vul je je ordernummer in en krijg je netjes je positie op de wachtrij te zien. Is in elk geval weer wat transparanter dan alleen maar een pagina waar je status op 1 blijft hangen.
Klopt idd 1TB staat niet op het schaarstelijst dus zou hij opzocht op voorraad kunnen zijn zegt ze, maar preorder kunnen voorrang hebben. Snap er niks van, als iets op voorraad is ga je ervanuit dat de preorders zijn verstuurd en dit losse verkoop is

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18
Heel benieuwd hoe lang het bij KPN nu zal gaan duren. Zie bij Belsimpel een levertijd van 3 weken staan (14 pro 128gb zwart). Probeer m'n blik voorlopig maar op oneindig te houden en dan hopelijk ergens in de tussentijd toch verrast te worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Southern Sun op 17-09-2022 09:15 ]

• elaho
grote_oever schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 07:30:
[...]

Hier komt de bol.com bestelling tussen 10.00 en 15.00 met een mooi pakketje!
Met welke bezorgdienst wordt er bij jou bezorgd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Mocht er iemand zijn die ergens nog een zwarte iPhone 14 Pro Max 256gb tegenkomt op voorraad ;) ik houd me aanbevolen gisteren geen 256gb bij bol.com meer online gekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door mprkooij op 17-09-2022 09:38 ]

• CJSP
SP75 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:10:
[...]

Klopt idd 1TB staat niet op het schaarstelijst dus zou hij opzocht op voorraad kunnen zijn zegt ze, maar preorder kunnen voorrang hebben. Snap er niks van, als iets op voorraad is ga je ervanuit dat de preorders zijn verstuurd en dit losse verkoop is
Tja de logica van KPN gaat onze pet te boven… lijkt mij vrij logisch dat 1 preorder -1 op de voorraadlijst is. Bovendien hoezo hebben we het nog over preorders. Het is een gewone bestelling die direct kan worden uitgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

elaho schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:26:
[...]

DHL, vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QempZoR
  • Nu online
*snip* geen V&A op het forum

[ Voor 110% gewijzigd door Daedalus op 19-09-2022 10:14 ]

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Practics
Roos79 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 07:58:
[...]

Ja dat wel maar het scheelt wat enkele 100 euro’s.
En niet een paar tientjes.
Ja boeiend? Klant meld het netjes. Dan kun je een voorstel doen om het zo gladjes mogelijk voor beide partijen op te lossen. Dat kan op verschillende manieren. Lomp terug laten sturen en achter in de wachtrij plaatsen met een standaard mailtje is nou niet echt lekker voor een klant.

Klant vooraan in de wachtrij plaatsen automatisch voor zijn gekozen optie. Is netjes

Klant voorstel doen om hem te houden met bijbetaling (van 100% tot coulance. Bedoel paketjes heen en weer sturen controleren is ook niet gratis) is netjes

Klant kortingsbon geven voor de overlast is netjes

Moet ik doorgaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
elaho schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:26:
[...]

DHL

• peterpijpelink
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 08:03

peterpijpelink

07B2 - 11110110010

_Bailey_ schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 08:37:
diverse 14 Pro en 14 Pro Max modellen nu te reserveren en vandaag nog op te halen in de Apple Store te Amsterdam
als ik kijk is afhalen alleen mogelijk op maandag.

07B2 - http://pvoutput.org/list.jsp?userid=22724 [Zonneboiler + 38 zonnepanelen, Warmtepomp 11.2 Ecodan + Daikin Ururu airco] Van gas los sinds 07-2019 - Goede doel Oekraine ondersteunen? zie blog: https://ritvanjeleven.blogspot.com

• _Bailey_
  • Niet online
peterpijpelink schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:36:
[...]

ja, nu na ruim een uurtje.... kan snel gaan he. Wellicht ook maar summiere voorraad

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Bij bol.com besteld gisteren met levertijd avond. Krijg ik bericht dat er iets fout is gegaan in sorteercentrum. Zou vandaag worden bezorgd, maar nog geen bericht. Zijn ook niet te bereiken. Iemand anders in deze situatie en/of advies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:47
Menace_1981 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:07:
Bij bol.com besteld gisteren met levertijd avond. Krijg ik bericht dat er iets fout is gegaan in sorteercentrum. Zou vandaag worden bezorgd, maar nog geen bericht. Zijn ook niet te bereiken. Iemand anders in deze situatie en/of advies?
Hier precies hetzelfde. Levering is nu maandag als het goed is. Prutsers bij Budbee :(

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
GoEV6 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:11:
[...]

Hier precies hetzelfde. Levering is nu maandag als het goed is. Prutsers bij Budbee :(
Okay, dan kan ik ervan uitgaan dat ie wel komt en niet van vrachtwagen is afgevallen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Menace_1981 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:07:
Ook de mijne is vertraagd door Budbee verkeerd gesorteerd. Nu wordt ie vanavond bezorgd. Heb al een tijdsvak gekregen. Nou ben benieuwd.

Ik had trouwens gisterochtend besteld bij bol.com met dezelfde dag levering. :)

Verwijderd

peterpijpelink schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:36:
[...]

Ik keek toevallig net nog even en afhalen is voor vandaag weer mogelijk.
Practics schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:48:
[...]

Ja boeiend? Klant meld het netjes. Dan kun je een voorstel doen om het zo gladjes mogelijk voor beide partijen op te lossen. Dat kan op verschillende manieren. Lomp terug laten sturen en achter in de wachtrij plaatsen met een standaard mailtje is nou niet echt lekker voor een klant.

Klant vooraan in de wachtrij plaatsen automatisch voor zijn gekozen optie. Is netjes

Klant voorstel doen om hem te houden met bijbetaling (van 100% tot coulance. Bedoel paketjes heen en weer sturen controleren is ook niet gratis) is netjes

Moet ik doorgaan?
Bij mij zou Bol mogen kiezen…. Met gesloten beurs het ontvangen exemplaar houden óf vooraan de lijst voor vervanging én tot die tijd de verkeerd geleverde lekker gebruiken.

Als je ziet wat er dagelijks naar opkopers gaat zou het hun niets mogen boeien. Heb er eens een rondleiding gehad, en een pakketje wat de weg kwijt raakt op de banden door bijv een slecht geplakte sticker gaat al rechtstreeks naar een opkoper. Ze nemen niet eens de moeite de fout te herstellen. Ook bij tv’s van 5000 euro, die zag ik er gewoon tussen staan.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennisdn op 17-09-2022 11:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
Practics schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:48:
[...]

Moet ik doorgaan?
Nee hoor mij zijn de opties duidelijk.
Maar voor de winkels niet.

Ik hèb bijvoorbeeld wel eens 2 iPhones ontvangen ipv 1 en dat netjes gemeld en terug gestuurd
Maar enigszins coulance of wat dan ook zie je echt niet.
Ook ipv een hart sensor een geheel horloge van 600 euro gekregen en ook daar kon nog geen bedankje vanaf.

En toch blijf ik erbij dat eerlijkheid het langste duurt.
Op een moment dat je zulke dingen netjes meld komt er altijd een moment dat er wel iets je word aangegeven net wanneer je het niet verwacht.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:18
Mijne is binnen, helaas mous case en screen protector nog niet, dus nog even geduld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1weZuE7aI1dCuioF2rM5Xrd4dXA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cgs1VzbcXfl0xIyNnZ3ut236.jpg?f=fotoalbum_large

• elaho
En wéér verkeerd gesorteerd door Budbee. Even op strenge toon met bol.com gesproken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgens mij heeft een MickeyMouse-bezorgbedrijfje zich bij de inkopers van Bol iets groter voorgedaan dan ze zijn….

• elaho
Ja echt waardeloze bezorgdienst. Heb al aangegeven als maandag weer verkeerd ga dat ik dan mijn geld terug wil.

• Practics
Dennisdn schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:35:
Volgens mij heeft een MickeyMouse-bezorgbedrijfje zich bij de inkopers van Bol iets groter voorgedaan dan ze zijn….
Ach ze hebben gewoon duidelijk doelstellingen die gehaald moeten worden. (98% leveren optijd oid) dus dat er een paar bezorgingen verkeerd lopen op een topdag, waar bol.com ook niet flawless is. Zal wel binnen de marges vallen anders hebben ze zo een andere partij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Haha wist meteen al toen ik de eerste berichten zag staan, dat Budbee de koeriersdienst is, dat het weer een drama zou worden :'). Kan je nu al zeggen, voor de mensen die het vanavond als uitlevering hebben staan, ook die afspraak gaat niet nagekomen worden.

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
Ik heb nog een Iphone 14 pro 256 gb deep purple. Komen ze straks brengen van coolblue.

Aangezien ik maandag een nieuwe krijg bij mijn abbonement.

Dus als ik iemand blij kan maken uit de regio ehv. Kan mij een bericht sturen. Anders gaat die maandag retour coolblue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Practics schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:51:
[...]
Ach ze hebben gewoon duidelijk doelstellingen die gehaald moeten worden. (98% leveren optijd oid) dus dat er een paar bezorgingen verkeerd lopen op een topdag, waar bol.com ook niet flawless is. Zal wel binnen de marges vallen anders hebben ze zo een andere partij.
Maar we moeten een tweakersforum niet groter maken dan het is… als hiér zich al een rijtje mensen melden met problemen, dan is buiten tweakers het probleem nog ietsje groter.

• elaho
Net officiële klacht ingediend bij Bol.com en de dame van de klantenservice vertelde me dat er heel veel klachten zijn over Budbee en ze niet begreep waarom ze daar mee samen werkt. Ben benieuwd of ik er nog wat van hoor.☺️

• _Bailey_
  • Niet online
BramViking schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:57:
Haha wist meteen al toen ik de eerste berichten zag staan, dat Budbee de koeriersdienst is, dat het weer een drama zou worden :'). Kan je nu al zeggen, voor de mensen die het vanavond als uitlevering hebben staan, ook die afspraak gaat niet nagekomen worden.
wat een onzin.

Heb afgelopen weken/maanden zat bestellingen van Bol met Budbee ontvangen; 98% volgens afgesproken moment en/of afgesproken plek (zowel thuis en bezorging in een kluis bij de Appie)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
Uit teleurstelling en frustatie ga ik nu een hotdog eten! 😂
Pagina: 1 ... 198 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.