Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:44

Apoca

Array Technology Industry

Reem0nN schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:40:
Snappen jullie het nog hoe het zit bij mobiel.nl, in ene is er heel veel op voorraad volgens hun website: https://www.mobiel.nl/smartphone/apple/iphone-14-pro
Telefoons in de pool zijn gekoppeld aan een provider, daarom kun je wel voorraad hebben bij KPN maar niet bij Tele2 bijvoorbeeld enz. Iedere partij heeft zijn eigen allocatie in hoeveelheid dus. En het kan zelfs zo zijn dat men afhankelijk is van de provider in doorlevering, maar dat weet ik niet zeker :)

[ Voor 16% gewijzigd door Apoca op 16-09-2022 15:47 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:18
Apoca schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:43:
[...]

Telefoons in de pool zijn gekoppeld aan een provider, daarom kun je wel voorraad hebben bij KPN maar niet bij Tele2 bijvoorbeeld etc.
Ja kwam er ook nu net achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:19
@xandje Was het een grote fout in je order?
En waarschijnlijk had die dame gewoon niet in de gaten hoe snel het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Roos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:50:
@xandje Was het een grote fout in je order?
En waarschijnlijk had die dame gewoon niet in de gaten hoe snel het gaat.
Niet groot genoeg om een order over te annuleren, derhalve mijn indicatie dat ik hem pertinent NIET wilde annuleren. Toch gedaan. En nu kom ik er niet meer tussen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 19:28
xandje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:51:
[...]

Niet groot genoeg om een order over te annuleren, derhalve mijn indicatie dat ik hem pertinent NIET wilde annuleren. Toch gedaan. En nu kom ik er niet meer tussen :-(
Maaaar wat was de fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
Skybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:04:
[...]

Kan makkelijk een avondlevering worden!
De T&T was schijnbaar stuk, ze zijn er :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
Vanochtend iets na 8u besteld bij bol.com, krijg net de push van Budbee dat ze onderweg zijn voor avondlevering. Zou mooi zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Net nog even met mobiel.nl gebeld, ze zeggen dat ik tot vanavond kan blijven wachten want dan zouden er nog batches verstuurd kunnen worden, en aangezien ik snel besteld heb (14:08), ZOU er een kans moeten zijn....

Ik zie wel dat via mobiel.nl Vodafone nog wel een direct leverbare Pro 128 GB Paars heeft, maar denk dat het niet zoveel zin heeft om nu nog van provider te gaan veranderen puur om 'm eerder te krijgen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:22
Ik ben uiteindelijk eerder naar de Apple Store in Amsterdam gegaan dan mijn gekozen timeslot van 18:00. Het is dat ik vooraf had gebeld anders had de vrouw aan het begin van de rij me er niet tussen gelaten.. 😳

Het voelt wel erg schaapachtig in de rij te staan. Als het volgend wel jaar lukt laat ik het thuis mooi thuis bezorgen. Deze experience hoeft van mij niet zo 😅

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
xandje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:51:
[...]

Maar waarom er dan voor bellen?
Wat was je idee erachter dan?
Systemen zijn gewoon zo log dat even iets wijzigen meer niet dan wel kan.
bokkow schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:55:
Ik ben uiteindelijk eerder naar de Apple Store in Amsterdam gegaan dan mijn gekozen timeslot van 18:00. Het is dat ik vooraf had gebeld anders had de vrouw aan het begin van de rij me er niet tussen gelaten.. 😳

Het voelt wel erg schaapachtig in de rij te staan. Als het volgend wel jaar lukt laat ik het thuis mooi thuis bezorgen. Deze experience hoeft van mij niet zo 😅
Klinkt alsof vele buiten hun tijdslot zijn geweest voor jouw en dan worden ze er wel streng op
Zoals al bedacht was eigenlijk

[ Voor 42% gewijzigd door Roos79 op 16-09-2022 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
Reem0nN schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:40:
Snappen jullie het nog hoe het zit bij mobiel.nl, in ene is er heel veel op voorraad volgens hun website: https://www.mobiel.nl/smartphone/apple/iphone-14-pro
De voorraad verschilt kennelijk per operator bij Mobiel.nl en ook of je hem los bij hun koopt.
Alleen nog enkele varianten i.c.m. KPN op voorraad nu.

Dat verklaart ook de verschillende uitleveringen.

De mijne wordt mogen bezorgd, die van mijn partner staat nog op 2-3 weken. Beide i.c.m. T-Mobile.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Roos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:56:
[...]

Maar waarom er dan voor bellen?
Wat was je idee erachter dan?
Systemen zijn gewoon zo log dat even iets wijzigen meer niet dan wel kan.
Sorry maar werk jij voor Bol.com? Beetje victim blaming dit. :')

Ik vraag of er een mogelijkheid is tot wijzigen, zij annuleert de order rücksichtslos terwijl daar specifiek NIET om gevraagd werd, en vervolgens zegt ze "Over een uurtje kan je het nog een keer proberen, fijn weekend!" en sluit de chat af.

Je kan vanalles zeggen over logge systemen etc, we zijn allemaal Tweakers die wat van technologie snappen, maar dit is gewoon incompetentie en klantonvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
xandje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:05:
[...]

Sorry maar werk jij voor Bol.com? Beetje victim blaming dit. :')

Ik vraag of er een mogelijkheid is tot wijzigen, zij annuleert de order rücksichtslos terwijl daar specifiek NIET om gevraagd werd, en vervolgens zegt ze "Over een uurtje kan je het nog een keer proberen, fijn weekend!" en sluit de chat af.

Je kan vanalles zeggen over logge systemen etc, we zijn allemaal Tweakers die wat van technologie snappen, maar dit is gewoon incompetentie en klantonvriendelijk.
Logisch dat je het als klant onvriendelijk ervaart. Dat is ook zeker niet netjes van ze. Maar wij zijn wel gewoon nieuwsgierig naar wat de fout / wijziging was. Want dat weegt ook af in een besluit van iemand :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:36

Side-Kick

Timmy!

Telefoon hier ook geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:59

TheVMaster

Moderator WOS
loekf2 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:12:
[...]

Volgens de DHL Express T&T rijdt de chauffeur vanaf 10:00 rond vanuit Amsterdam. Woon in Nijmegen. Ik verwacht file vorming rond 18:00 vanavond.

Ik verwacht ook van DHL Express nog een avondlevering melding. Kan me niet voorstellen dat het al om 10:00 in Apeldoorn lag.

(moet een iPhone en een AW krijgen vandaag)
Die van mij is vanmiddag rond 14:30 afgeleverd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anauv
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Zojuist gebeld door de t-mobile shop dat ik hem op mag komen halen :). Besteld vorige vrijdag om 15:00

NDH Automotive: https://ndh.nu/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybox_
Anauv schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:13:
Zojuist gebeld door de t-mobile shop dat ik hem op mag komen halen :). Besteld vorige vrijdag om 15:00
Woeh, lekker! Veel ophaal plezier 🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 11:10
Ondertussen zit ik nog te wachten. Gefeliciteerd aan iedereen die hem wel al heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
Goed nieuws of slecht nieuws.... De levertijd is verdwenen bij mijn order op Mobiel.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w6AKddRkmgzHwNqiTOGvwviV_Oo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mYQHtyqmv1wT6cAV9KZYvD2C.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:34
Bevestiging gekregen van mobiel.nl over mijn nieuwe pro purple 128gb verlenging met Vodafone. Morgenmiddag wordt die geleverd door PostNL. Bestelling was vrijdagmiddag gedaan om
14:19.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
BertP schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:55:
Vanochtend iets na 8u besteld bij bol.com, krijg net de push van Budbee dat ze onderweg zijn voor avondlevering. Zou mooi zijn!
Budbee :'). Een van de meest pauperige, leugenachtige bezorgdiensten die er is. Bezorgers die elke keer aangeven dat iemand niet thuis is (na ongevraagd 1 seconden gebeld te hebben), terwijl daar wel sprake van is. Niet geweten dat Bol nu ook zaken met deze partij doet.

[ Voor 4% gewijzigd door BramViking op 16-09-2022 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 19:20

KoudeAardbei

Moderator

Budbee heeft hem net pas ontvangen, had extra betaald om hem <6 te krijgen maar gezien ik in het noorden woon gaan ze dat vast niet meer redden. En zo gaat het wachten weer wat matiger worden... =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:36

lorenzopot

fenomenaal

BramViking schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:20:
[...]

Budbee :'). Een van de meest pauperige, leugenachtige bezorgdiensten die er is. Bezorgers die elke keer aangeven dat iemand niet thuis is (na ongevraagd 1 seconden gebeld te hebben), terwijl daar wel sprake van is. Niet geweten dat Bol nu ook zaken met deze partij doet.
Ik heb dat juist met PostN(iet)L(everen). Ben blij dat het met Budbee komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 16:03
Nou dhl express gewonnen iphone 14 pro binnen. Nu wachten op de avondlevering van bol.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:12
Die van mij komt tussen 18.50 en 19.50. Vanochtend besteld bij Bol.com iphone 14 pro max 128Gb paars.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier ook beiden geleverd, besteld bij KPN afgelopen vrijdag om 14:35 uur en vanmiddag netjes geleverd. Keurig geregeld.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:06
TheVMaster schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:12:
[...]

Die van mij is vanmiddag rond 14:30 afgeleverd.
Hier kwam ie rond 15:00 langs, was alleen met de buurman aan het klooien met de voordeur omdat de UPS chauffeur er net voor was voor de iPjhone.

Voordeur achter me dicht gegooid....

Zucht.. maandag weer achter de geraniums.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Laatst online: 18:50
Zo, vanmiddag de iPhone 14 Pro Max 256 GB Space Black geleverd gekregen door DHL. Alles is geïnstalleerd en klaar, dus ik meld me volgend jaar weer in het nieuwe topic ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Hier nog aan het wachten op DHL om de iPhone 14 te ontvangen.

Leuke dagen dit altijd. :) Alle updates volgen van iedereen hier en op Instagram enzo, foto's checken. En dan hopelijk zometeen levering. Doet me ook denken aan lang lang geleden toen ik gewoon naar de Apple Store Amsterdam ging om te kijken of ze een iPhone 5S hadden. En ja, die was er. Jaar erna de iPhone 6 gereserveerd en toen opgehaald bij de Store in Den Haag. Heerlijke tijden rondom zo'n launch. O+

Is nu overigens de iPhone 14 voor m'n zoon die geleverd wordt. Volgend jaar ga ik weer voor een nieuwe iPhone.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1UYf_mO0SciaJAYgZ8sSiGFmiok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UtPy8mgjjjxSQhcmDdQjYnwF.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is echt balen man!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:00
Yups, is het grootste probleem vandaag bij CB, ze hebben praktisch geen iPhones. De meeste andere hebben de boel gecancelled en bij bol.com besteld, alleen bol.com is nu ook uitverkocht. Maar je hebt wel die 25 euro in the pocket (die kreeg ik niet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:30

Secsytime

Automagisch

Net even bij de MM geweest hier in de stad, ze hadden alleen nog een Pro Deep Purple 128.. Maar dat is voor mij echt te weinig. Daarna even doorgelopen naar de Amac, daar hadden ze niks door "chiptekorten" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woess
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:37
Gelukt bij CB, stond voor zondag ophalen, vanmiddag gegaan en geleverd gekregen 14 Pro 256 wit/zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Nou, Belsimpel komt z'n afspraak na. Morgen ophalen!
iPhone 14 Pro 128GB zwart, met T-Mobile verlenging 1 jaar. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucifertje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 11:57
Ik vind het nu toch wel beetje spannend worden. Gaat het nog gebeuren of ververs ik straks en staat er 2-3 weken? 🥹

Bestelde vorige week 14:08, mag toch hopen dat niet veel mensen deze config besteld hebben en twee jaar geleden ging het smoothless bij ze.

Overigens belsimpel net praktisch alles nog op voorraad in combinatie met KPN abonnement..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_saVKz3W3W3_H8gQVc9koVB2lrA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/woPl0QsCX999JVPhimO30vkE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
mooi toch, 25 euro tegoed opmaken en dan ergens anders kopen en deze annuleren

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorenzopot

lorenzopot

fenomenaal

hebben nog meer mensen Kaj bij budbee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 21:49

PBP

lorenzopot schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:55:
Nee Mokhels, ben benieuwd. Had voorheen nooit eerder van budbee gehoord.

Overigens staat hij al tijdje stil op 1 plaats, heb niet idee dat die kaart helemaal goed werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door PBP op 16-09-2022 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 19:20

KoudeAardbei

Moderator

lorenzopot schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:55:
Adnane hier! Staat alleen al een kwartier vast in Zwolle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• don spike
Fylax schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:20:
Goed nieuws of slecht nieuws.... De levertijd is verdwenen bij mijn order op Mobiel.nl

[Afbeelding]
Dit is goed nieuws. Dan is een iPhone aan jouw order gekoppeld. Ze zijn bij Mobiel.nl nog druk bezig met het koppelen van iPhones aan orders.
Bij meerdere is het van 2-3 weken naar uiteindelijk verzonden veranderd vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:48
Deze had ik ook. Maar wel vanochtend deze draad gelezen en toen gezien dat je vandaag gewoon nog bij Apple kon bestellen met same-day-pick-up. Wel balen dat ie bij jou nu pas binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:47
Mijn bestelling is verkeerd gesorteerd dus komt vandaag niet. Bijzonder vind ik het. Morgen nieuwe kans zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 22:50
Net even Apple gebeld om een tijdslot aan te passen. Dat gaat dus niet, maar het is geen probleem om eerder te komen. Wellicht dat je niet even moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-08 21:28
GoEV6 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:17:
Mijn bestelling is verkeerd gesorteerd dus komt vandaag niet. Bijzonder vind ik het. Morgen nieuwe kans zullen we maar zeggen.
Budbee zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
ik ben erg teleurgesteld in deze dag. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.....

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jajofisher
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17:46
Ok tijd voor mijn Coolblue verhaal. Net zoals meer mensen hier onaangenaam verrast toen de preorders gestart waren voor maandag. Ik heb uiteindelijk zaterdag om 18:45 en 14 pro deep purple 256 pre-ordered met afhalen (want ik wilde het bedrag niet overmaken zonder zekerheid dat ie zou komen hehe).

Natuurlijk deze week met ‘spanning’ meegelezen op dit forum en obsessief m’n telefoon en mailbox bijgehouden. Maar ik hoorde niets. Ook vanmorgen duurde het vrij lang. Uiteindelijk kreeg ik vanmorgen om 8:14 een mail met als onderwerp ‘je pre-order is zondag af te halen’. In de tekst van de mail stond ook weer zondag. Maar in het blokje ophaaldatum stond weer ‘vandaag’. In de Coolblue app stond ‘je bestelling ligt klaar’.

Verwarrend dus toch maar even de klantenservice gebeld rond 9u. Daar kreeg ik te horen dat al meerdere mensen hadden gebeld over deze conflicterende informatie. Maar het was een voorraad-issue en hij zou zondag écht klaarliggen.

Om 16:52 kreeg ik een mail van Coolblue. Met de melding dat, itt de eerdere mail, mijn telefoon toch stiekem nu al af te halen is. Dus ik spring zo in de auto.

Heel soepel allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lorenzopot

lorenzopot

fenomenaal

Kaj van Budbee zit twee straten verder van mij, maar moet nog 10+ stops en komt over twee en een half uur :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWA777
Jajofisher schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:28:
Ok tijd voor mijn Coolblue verhaal. Net zoals meer mensen hier onaangenaam verrast toen de preorders gestart waren voor maandag. Ik heb uiteindelijk zaterdag om 18:45 en 14 pro deep purple 256 pre-ordered met afhalen (want ik wilde het bedrag niet overmaken zonder zekerheid dat ie zou komen hehe).
Vandaag heb ik Cooblue geannuleerd (wegens geen voorraad), ik moet 1 ding zeggen - het geld was binnen paar uur terug gestort... Dat vond ik wel netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDonkey
Om 17:00 uur was het wachten voorbij !!

Mijn vrouw is erg blij met haar cadeautjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imtek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 15:19
In Alkmaar bij MM langs gegaan, hadden nog een Purple 256GB Pro liggen. Met verleng korting voor prijs van een 128GB meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 16:03
Ghayath van Budbee

Rijd nu lekker rond in luttenberg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWA777
Mijn broertje appt net. Zijn bestelling zou vandaag komen met UPS; hele dag niets gehoord en net belt er iemand aan uit een wit Mercedes Vito busje met zijn iPhone. "Hebben er alles aan gedaan om vandaag nog te redden".

14 Pro Max 128 goud; via Apple.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 16:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Berhane van Budbee is er over 2 minuten. 🥳

Edit: Hij rijdt verkeerd. Zal wel 3 minuten worden dan.

Edit2: Het werden uiteindelijk 4 minuten. Maar ik mag ook promoveren naar het ervaringen-topic! 🙂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9xAjKs0xTR55tTwZ1cWsD9m-orM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6D0npinBwZAs9U2h8bF2yH4Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 109% gewijzigd door gday op 16-09-2022 17:41 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadDonkey
Ligt het aan mij of was er minder animo dan andere jaren voor de nieuwe iphone? Best veel voorraad nog her en der in de winkels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWA777
gday schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:35:
Berhane van Budbee is er over 2 minuten. 🥳

Edit: Hij rijdt verkeerd. Zal wel 3 minuten worden dan.
Strategie van bol.com is vandaag wel echt goud. Alleen maar blije mensen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 16:48

gday

TENACIOUS D TIME!!!

PWA777 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:37:
[...]

Strategie van bol.com is vandaag wel echt goud. Alleen maar blije mensen!
Zeker! Bol is nooit m’n favoriete webshop geweest maar dit was wel een seamless experience. Op dag van release bestellen en 7 uur later heb je hem in handen.

[ Voor 10% gewijzigd door gday op 16-09-2022 17:42 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWA777
gday schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:42:
[...]

Zeker! Bol is nooit m’n favoriete webshop geweest maar dit was wel een seamless experience.
Is ie er inmiddels?

Edit: ja dus :z

[ Voor 4% gewijzigd door PWA777 op 16-09-2022 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Laatst online: 21:47
Klopt. Ervaring hiermee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWA777
MadDonkey schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:36:
Ligt het aan mij of was er minder animo dan andere jaren voor de nieuwe iphone? Best veel voorraad nog her en der in de winkels
Denk niet dat het aan jou ligt, maar vrijwel alle webshops (incl Apple) zijn nu toch wel uitverkocht voor 2 tot 3 weken (sommigen zelfs 4 tot 5 weken).
De pre-orders voor de Pro en de Pro Max zijn gewoon solide, met een backlog die in weken in plaats van dagen wordt uitgedrukt.

Ik denk wel dat webshops steeds beter worden in het begrijpen van de dynamiek van pre-orders met een aantal winnaars (bol.com, Apple Store) en verliezers (CoolBlue, Tele2); waarbij de conclusie toch wel is dat de partijen die hun voorraad pas vrij geven op release-day een nieuw fenomeen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baynes
Net Budbee op bezoek gehad. Bol is iets te snel geweest met inpakken zullen we maar zeggen. Ipv Pro 256 Gb zwart een Pro Max 512Gb gold gekregen 🤨. Maar even contact opnemen met Bol hoe ze dit willen gaan oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:10
Ja behoorlijk.. hadden mij toegezegd 2x dat hij vandaag gehaald kon worden.. vanmorgen in de app naar morgen, dacht nog… hmmm morgen, ok dan… gevraagd en dat was niet zeker.. zag hier van bol.com, daar besteld en bezorger in NU onderweg :)
En 25 korting in account van coolblue, waar ik de iPhone heb geannuleerd nadat de €25 zichtbaar was >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Baynes schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:53:
Net Budbee op bezoek gehad. Bol is iets te snel geweest met inpakken zullen we maar zeggen. Ipv Pro 256 Gb zwart een Pro Max 512Gb gold gekregen 🤨. Maar even contact opnemen met Bol hoe ze dit willen gaan oplossen.
Ik zou de gold verstoppen in een hoesje, extra opslag _/-\o_ :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lorenzopot

lorenzopot

fenomenaal

Mijn budbee busje rijdt zo te zien in het water!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Skybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:54:
[...]

Ik zou de gold verstoppen in een hoesje, extra opslag _/-\o_ :9~
Daar zal Bol niet mee akkoord gaan zomaar denk ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:44

Apoca

Array Technology Industry

lorenzopot schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:57:
Mijn budbee busje rijdt zo te zien in het water!
The iPhone 14 is also rated IP68, giving it a water resistance of up to 6 meters for 30 minutes.
Geen paniek :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Profcranberry
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 16-10-2022
Net opgehaald bij de Amac!! Blijkbaar hadden ze “honderden” pre-orders binnen gekregen maar een stuk of 40 ontvangen.

Maar… ik ben blij 🥳🥳

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Opgehaald bij CB :)

Medewerker gaf aan dat ze dus random geloot hebben en een 600tal orders hebben geleverd.
Iets meer dan 1000 gecancelled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 23:54

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Waardeloos dit.
Zit groot deel van de dag thuis te wachten op mijn iPhone.
Krijg ik uiteindelijk SMS van Dynalogic dat ze om 16:50 langs komen, dus ik zit klaar om hem aan te nemen, krijg ik ineens om 16:49 in de T&T te zien dat de pintranslatie is mislukt, terwijl ze helemaal niet aan de deur zijn geweest;

Ik die club opbellen, is er blijkbaar een pinstoring met het pinapparaat, dus mag de koerier niet verder en mag weekend gaan vieren.
Ze bezorgen morgen niet, en kan bij Vodafone ook niet het toestel in de winkel afhalen. Mag nu dus wachten tot maandag.

Welke koerier gaat nou de hele dag op pad met 1 pinautomaat, zonder een reserve bij zich te hebben voor het geval...

Snap ook niet dat Vodafone überhaupt met dat bedrijf zaken doet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
aschja schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:22:
Net even Apple gebeld om een tijdslot aan te passen. Dat gaat dus niet, maar het is geen probleem om eerder te komen. Wellicht dat je niet even moet wachten.
Ik hoop niet dat je naar de Apple-store in Amsterdam gaat. Ik fietste daar een half uur geleden voorbij. D'r stond een enorme rij met mensen buiten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
[b]Joshoon schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:05:[/b)

Snap ook niet dat Vodafone überhaupt met dat bedrijf zaken doet...
Echt overmacht helaas…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HhK1907
  • Laatst online: 23:19
Oke guys, levering tussen 10:00-14:00 door DHL Express. Uiteindelijk levering 18:00. Beter laat dan nooit, was gezellig!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2i7rm6Z_PLQ0mrMBW2fi5qGyelA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jjVb7sxP9CgPkc8yqdDv1oUB.jpg?f=fotoalbum_large

PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:05:

Medewerker gaf aan dat ze dus random geloot hebben en een 600tal orders hebben geleverd.
Dat is dus wel interessante informatie, en ook om te onthouden voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Roos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:59:
[...]

Geen idee hoe ze daar achter moeten komen? Ze weten niet wat in de doos zit 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:05:

Dus niet op orderintake? Dat werd mij gisteren verteld. Eerste orders worden het eerst uitgeleverd..Lijkt mij ook het meest logisch en eerlijk..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mister-Mouse
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21-09 14:42
Heeft er hier iemand iets gehoord van amac? Wanneer je iets vraagt krijg je eigenlijk alleen maar zwaar nutteloze informatie. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Joshoon schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:05:
Welke koerier gaat nou de hele dag op pad met 1 pinautomaat, zonder een reserve bij zich te hebben voor het geval...
Kom op zeg, ik snap de teleurstelling en Dynalogic is ook een vreselijke partner, maar een extra pinapparaat aan elke bezorger meenemen voor het geval dát? Dat gaat echt te ver. 8)7

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Roos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 17:59:
[...]

Daar zou ik me nou écht geen zorgen om maken. Als ze er al achter komen boeit het ze niet. Maatje kreeg eens 2 grote Amerikaanse koelkasten geleverd ipv één. Antwoord wat ie kreeg van Bol was: hou maar, is allang als faalkost in de logistiek weggeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Nou. Heb toch maar even de t-mobile shop gebeld hier. Eigenlijk om toch maar eens te vragen of mijn order überhaupt goed doorgekomen is. Dat was gelukkig wel. Maarrrrrrr toen ik vroeg of er wat progressie in de levering was zei de beste man dat er pas volgende week dinsdag weer leveringen zullen zijn..

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
Knoezelbos schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:26:
Nou. Heb toch maar even de t-mobile shop gebeld hier. Eigenlijk om toch maar eens te vragen of mijn order überhaupt goed doorgekomen is. Dat was gelukkig wel. Maarrrrrrr toen ik vroeg of er wat progressie in de levering was zei de beste man dat er pas volgende week dinsdag weer leveringen zullen zijn..
Hopen ‘t beste! Heb je gevraagd of je dinsdag in die batch erbij zit? Want dan is het wachten gelukkig niet meer al te lang voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Skybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:30:
[...]

Hopen ‘t beste! Heb je gevraagd of je dinsdag in die batch erbij zit? Want dan is het wachten gelukkig niet meer al te lang voor jou.
Dat kon de beste man niet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

THE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:17:
[...]

Kom op zeg, ik snap de teleurstelling en Dynalogic is ook een vreselijke partner, maar een extra pinapparaat aan elke bezorger meenemen voor het geval dát? Dat gaat echt te ver. 8)7
Ja wat kost een klein pinapparaatje nou tegenwoordig?
Als het goed is komen ze vanuit Zwolle, ik woon ver in het noorden.
Hoe dom is het dan als je als koerier dat hele eind gaat rijden om er vervolgens achter te komen dat je pinautomaat niet werkt?

Oke prima, komt hij maandag... maar het probleem is meer dat de waardes van de iPhone 12 Pro nu flink zakken vanaf dit weekend, dus loop ik daardoor misschien flink wat geld mis als ik hem nu dinsdag pas verkoop op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
Skybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:14:
[...]

Geen idee hoe ze daar achter moeten komen? Ze weten niet wat in de doos zit 🤷🏻‍♂️
Welke IMEI of Serienummer staat er op de factuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBirdy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 25-08 21:28
Ja, die zijn niet vaak op tijd in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:14:
[...]

Dus niet op orderintake? Dat werd mij gisteren verteld. Eerste orders worden het eerst uitgeleverd..Lijkt mij ook het meest logisch en eerlijk..
Dit is nu wel Coolblue BE, als het een verschil maakt.
En je kan het ook niet verifieren of het nu waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jethropotter
  • Laatst online: 20-07 10:28
Mister-Mouse schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:15:
Heeft er hier iemand iets gehoord van amac? Wanneer je iets vraagt krijg je eigenlijk alleen maar zwaar nutteloze informatie. 8)7
That is what I end it up with...

"We don’t exactly know, because your order is a webshop order with delivery address/pickup Amac Groningen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Is dit een goed of slecht teken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NI67pg4RWBpAAhrZeNyidnqMmPM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/F5KRPmDfAYLqE143wcxTc5gD.png?f=user_large

Er stond namelijk eerst niet op voorraad, levertijd 2-3 weken, maar nu helemaal geen info meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jethropotter
  • Laatst online: 20-07 10:28
Profcranberry schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:00:
Net opgehaald bij de Amac!! Blijkbaar hadden ze “honderden” pre-orders binnen gekregen maar een stuk of 40 ontvangen.

Maar… ik ben blij 🥳🥳
Did you receive an email asking you to pick it up at store? I am thinking just drop by and check it out...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baynes
don spike schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:39:
[...]

Welke IMEI of Serienummer staat er op de factuur?
Helemaal niks van een IMEI te vinden. Alleen dat ze een 14 Pro 256 GB spacezwart geleverd hebben. Wat een gedoe weer, wil hierin wel netjes handelen en weet ook niet of ik kan wennen aan het grotere formaat. Want het is niet alleen extra opslag in de verkeerde kleur, het is ook nog eens een Max 🙈.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roos79
Baynes schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:05:
[...]

Helemaal niks van een IMEI te vinden. Alleen dat ze een 14 Pro 256 GB spacezwart geleverd hebben. Wat een gedoe weer, wil hierin wel netjes handelen en weet ook niet of ik kan wennen aan het grotere formaat. Want het is niet alleen extra opslag in de verkeerde kleur, het is ook nog eens een Max 🙈.
Eerlijkheid duurt altijd het langst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Zojuist is budbee de iphone komen leveren! :)

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 22:50
ymmv schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:06:
[...]

Ik hoop niet dat je naar de Apple-store in Amsterdam gaat. Ik fietste daar een half uur geleden voorbij. D'r stond een enorme rij met mensen buiten te wachten.
Morgenmiddag Den Haag. Maar vrees dat het zo erg is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:17:
[...]

Inderdaad, dan moet je ook een reserve-antenne op het dak met verlengsnoer voor het geval het netwerk uitvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:37

alienfruit

the alien you never expected

Eentje gekocht op Heathrow. Genoeg op voorraad kon de kleur zelfs nog kiezen :)
Nu alleen problemen simkaart omzetten naar eSIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:10:
[...]

Inderdaad, dan moet je ook een reserve-antenne op het dak met verlengsnoer voor het geval het netwerk uitvalt
Ja of een reservewiel als je nog eens een lekke band krijgt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• don spike
Reem0nN schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 18:54:
Is dit een goed of slecht teken?

[Afbeelding]

Er stond namelijk eerst niet op voorraad, levertijd 2-3 weken, maar nu helemaal geen info meer.
Dit betekend dat de iPhone binnen is (op voorraad) en dat de iPhone inmiddels is gekoppeld aan je order van Mobiel.nl.

De aanvraag zal nu spoedig naar KPN gestuurd worden, daarna gaat het snel.
Als het allemaal mee zit wordt deze vandaag nog verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
don spike schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:26:
[...]

Dit betekend dat de iPhone binnen is (op voorraad) en dat de iPhone inmiddels is gekoppeld aan je order van Mobiel.nl.

De aanvraag zal nu spoedig naar KPN gestuurd worden, daarna gaat het snel.
Als het allemaal mee zit wordt deze vandaag nog verzonden.
Meen je?

Ik weet niet hoe je aan deze informatie precies komt en of het klopt, maar het klinkt als goed nieuws.
Ben blij dat je even de tijd hebt genomen om dit melden, want van mobiel.nl hoor je vrij weinig, tot helemaal niks.

Mijn dank is groot. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baynes schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:05:
[...]
Dat klinkt wel alsof je deze gewoon eigenlijk echt niet wilt. Dan zou ik contact zoeken met Bol en voor een geval als dit kom je vast wel boven aan de lijst. Maar dan is het distribueren van de iPhones in ieder geval handwerk buiten de normale stroom om geweest. Anders was het pakketje bij de gewichtcontrole wel uit het proces getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
Hier nog een update van Mobiel.nl

De eerste iPhone 14 Pro - 256GB - Space Black - verlenging T-Mobile was vandaag al verzonden.

Nu is een tweede eenzelfde iPhone ook onderweg, zelfs nadat we einde middag de order nog hebben laten aanpassen van Deep Purple naar Space Black _/-\o_ .

Beide vorige week vrijdag besteld tijdens de pre-order, 14.14h en de ander een ruim kwartier later.

Hopelijk lukt het PostNL morgen om alles te bezorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:12
https://www.bol.com/nl/nl...038732/?s2a=#productTitle

Iphone 14 pro max 1 Tb bij bol.com
Pagina: 1 ... 197 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.