Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Er gaan verhalen dat er grotere optical zoom komt in de iPhone 15 Pro Max (dus niet de kleinere Pro) a la Chinese Android merken, dus met een prisma => plat liggende zoom lens => prisma => sensor.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:06:
[...]
Sommige dingen blijven gelukkig koffie dik kijken. Andere dingen zijn een herhaling van voorgaande jaren
Maar moet het ook nog zien,
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hoop niet dat DHL dat hier doet. We moeten namelijk zo weg. Voor nu hebben ze nog 50 min om binnen het tijdslot af te leveren. 😇loekf2 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:55:
[...]
UPS schuift me net door naar een avondlevering.
Lijkt .... kuch ... DHL Express wel.
Volgens de DHL Express T&T rijdt de chauffeur vanaf 10:00 rond vanuit Amsterdam. Woon in Nijmegen. Ik verwacht file vorming rond 18:00 vanavond.TheVMaster schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:09:
[...]
Hoop niet dat DHL dat hier doet. We moeten namelijk zo weg. Voor nu hebben ze nog 50 min om binnen het tijdslot af te leveren. 😇
Ik verwacht ook van DHL Express nog een avondlevering melding. Kan me niet voorstellen dat het al om 10:00 in Apeldoorn lag.
(moet een iPhone en een AW krijgen vandaag)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Tot nu toe is de pro en pro max altijd aan elkaar gelijk geweest. Zou gek zijn als dat nu niet het geval is/blijft.loekf2 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:09:
[...]
Er gaan verhalen dat er grotere optical zoom komt in de iPhone 15 Pro Max (dus niet de kleinere Pro) a la Chinese Android merken, dus met een prisma => plat liggende zoom lens => prisma => sensor.
Maar moet het ook nog zien,
Vermoed dat ze eerder een ultra model model introduceren als ze daar de kans toe hebbenToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:13:
[...]
Tot nu toe is de pro en pro max altijd aan elkaar gelijk geweest. Zou gek zijn als dat nu niet het geval is/blijft.
PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond
Even Coolblue of CB in het zoek veldje tikken.Nicklesz schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:12:
Zijn ze bij Coolblue al in de verkoop geweest? of moet dat nog komen?
We kunnen wel concluderen dat Coolblue dit jaar de grootste fuckup is en alle lof naar Bol.com moet gaan.
Ik heb als tijdslot "voor einde dag"HhK1907 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:14:
DHL Express; Had gisteren mijn levermoment veranderd naar 10:00-14.00 en je raadt het al, nog steeds niets geleverd gekregen... Spannendd..
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ja hopen dat ze hem nog uitleveren en niet denken helaas telaat heeft geen zin meer. Daar baal ik ook van. Heb hem op 9.00 tm 17.00 staanHhK1907 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:14:
DHL Express; Had gisteren mijn levermoment veranderd naar 10:00-14.00 en je raadt het al, nog steeds niets geleverd gekregen... Spannendd..
Dan hebben ze nog even? Zijn ze al onderweg?Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:16:
[...]
Ja hopen dat ze hem nog uitleveren en niet denken helaas telaat heeft geen zin meer. Daar baal ik ook van. Heb hem op 9.00 tm 17.00 staan
Vanaf 10.07 vanuit Amsterdam. Moet naar Raalte. Dus tjah zeg het maarToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:16:
[...]
Dan hebben ze nog even? Zijn ze al onderweg?

Is dat niet ook gewoon een stukje perceptie omdat zij geen of weinig voorverkoop hebben gedaan en dus nu voorraad over hebben?Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:14:
[...]
Even Coolblue of CB in het zoek veldje tikken.
We kunnen wel concluderen dat Coolblue dit jaar de grootste fuckup is en alle lof naar Bol.com moet gaan.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dat weten ze daar zelf niet eens op het moment (aldus de medewerker die ik vanmorgen sprak)Nicklesz schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:12:
Zijn ze bij Coolblue al in de verkoop geweest? of moet dat nog komen?
Geen voorverkoop. Maar daarom verkopen ze nu wel alle toestellen binnen een dag en stellen ze geen klanten teleur.Nevalus schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:17:
[...]
Is dat niet ook gewoon een stukje perceptie omdat zij geen of weinig voorverkoop hebben gedaan en dus nu voorraad over hebben?
Wat mij betreft is Apple de enige die zekerheid kan geven over de levertijd en moeten Coolblue, Mediamarkt enzo geen pre-orders doen.
Over providers maar niets te zeggen. Geloof dat @Rivanov daar wel een goed onderbouwd gifje van heeft
Yup.. en dan nog niet te vergeten de wildgroei aan dubbele / driedubbele bestellingen die worden gemaakt... bijzonder dat het kan en mag... maar hey. Altijd baas boven baas ;-) .. snap het wel, maar de helft gaat retour ... Weer een geluk voor de wachtenden.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:19:
[...]
Geen voorverkoop. Maar daarom verkopen ze nu wel alle toestellen binnen een dag en stellen ze geen klanten teleur.
Wat mij betreft is Apple de enige die zekerheid kan geven over de levertijd en moeten Coolblue, Mediamarkt enzo geen pre-orders doen.
Over providers maar niets te zeggen. Geloof dat @Rivanov daar wel een goed onderbouwd gifje van heeft
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Paars is echt gaaf!
Ik ben benieuwd... mijn status staat nog op "Je bestelling wordt verzameld" en verwachte bezorging is nog steeds 17-09-2022.Arthur-94 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:09:
Pff Belsimpel verschoven naar voorraad 19-09 en 20-09 leveren
Verlenging vanochtend om 09:38 gedaan en om 13.24 was de verlenging door T-Mobile afgerond.
Van 3-4 weken status plots naar beweging, 2e voorraad lijkt dus bezorgd.
Is Vodafone overigens.
:strip_exif()/f/image/NdzNhebFs3TsCBKYrzpkwcDn.jpg?f=fotoalbum_large) 
                                                [ Voor 226% gewijzigd door kevinho040 op 16-09-2022 14:28 ]
Uiteraard tegen kostprijs.
Zal ook in VA sectie plaatsen
Was jij eerst wat anders aan het doen gezien je Prive zit?kevinho040 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:25:
Voor alle mensen via mobiel.nl
Is Vodafone overigens.
[Afbeelding]
Zou wel even je adres weghalen.kevinho040 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:25:
Is Vodafone overigens.[Afbeelding]
Moet wel net al die nieuwe iPhone foto’s toch.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:27:
[...]
Was jij eerst wat anders aan het doen gezien je Prive zit?
En adres was ook nog zichtbaar lol.

Wanneer besteld, en welk model?kevinho040 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:25:
Is Vodafone overigens.[Afbeelding]
Was het maar de Maxjmetselaars schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:27:
Mocht ik iemand blij kunnen maken in de regio Arnhem-Nijmegen met een 14 Pro 256 in zwart of dieppaars dan heb ik die nog over.
Uiteraard tegen kostprijs.
Zal ook in VA sectie plaatsen
iPhone 14 Pro 128gb space black 14:16
In zo'n bus zitten misschien pakketten voor wel 200 adresbezorgingen. Het is maar net welke route de chauffeur gaat nemen. Met een beetje pech redt ie het niet allemaal voor vandaag en wordt het de volgende werkdag.Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:17:
[...]
Vanaf 10.07 vanuit Amsterdam. Moet naar Raalte. Dus tjah zeg het maar
Hier al meermaals gehad dat ze na het tijdslot kwamen.Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:17:
[...]
Vanaf 10.07 vanuit Amsterdam. Moet naar Raalte. Dus tjah zeg het maar
Zeker op drukke dagen is dat niet gek.
Is PostNL, denk dat bij T-Mobile + Tele2 iets fout is gegaan in communicatiesystemen, waardoor T&T’s niet helemaal goed zijn gecommuniceerd.Rule schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:35:
Ik krijg net een track en trace code van Stay Connected (AMP?)! Zal Tele2 dan toch nog leveren zonder enige communicatie?
Bol.com leverbaar hoor 256gb pro max zwart
https://www.bol.com/nl/nl...mzAA1Bjw.2.3.ProductImage
[ Voor 32% gewijzigd door Practics op 16-09-2022 14:37 ]
Inmiddels T&T binnen! Morgen levering!!!JeroenVerweij schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:04:
Krijg net deze sms van Vodafone:
“iPhone 14-bericht! Wat leuk dat je een iPhone 14 hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 21 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum.
Groet, Vodafone.”
Status staat op Uitleveren in de app. Gaat dus om een iPhone Pro Max 128GB Deep Purple, vorige week vrijdag om 17:38 besteld.
Ik zie nog steeds geen verandering, heb een iPhone 14 pro Black 128gb besteld. Denk dat ze niks hebben voor mij vandaag
Overzetten vanuit mn iphone 12 duurt 4 uur hier
Volgens mij net uitverkocht. Als ik hem toevoeg,is mijn winkelmandje leeg.Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:37:
[...]
Ps. Mediamarkt Den Bosch en Tilburg geven aan niks ontvangen te hebben. Zal straks even langs Eindhoven rijden.
[ Voor 11% gewijzigd door Xmoo op 16-09-2022 14:39 ]
Blijven proberen lukte mij net nog welXmoo schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:39:
[...]
Volgens mij net uitverkocht. Als ik hem toevoeg,is mijn winkelmandje leeg.
Edit helaas nu grijs idd. Zou he, gewoon nog even in de gaten houden
[ Voor 13% gewijzigd door Practics op 16-09-2022 14:41 ]
Ik heb zelf rechtstreeks via KPN besteld, mijne komt wel morgen.RadarWolf schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:38:
[...]
Ik zie nog steeds geen verandering, heb een iPhone 14 pro Black 128gb besteld. Denk dat ze niks hebben voor mij vandaag
Mijn vriendin via mobiel.nl maar die heeft ook de status 2-3 weken levertijd.

Waarom zo lang?nils7 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:38:
[...]
[ Voor 192% gewijzigd door The Jackel op 16-09-2022 14:52 ]
DHL bezorger had ongeveer 50% meer pakketten dan zijn standaard dag.
Tja.. smaken verschillen lijkt me.The Jackel schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:46:
Is de paarse echt mooier dan de zwarte 14 pro? Ik heb een zwarte besteld, maar die is niet voorradig terwijl de paarse nog leverbaar is. Ik heb al een midnight leather case van Apple binnen.. twijfel ook of dat wel mooi staat bij een paarse..
Zie daar namelijk niets van op me telefoon ?
Besteld op 9 sept om 14.30 icm Vodafone.
iPhone 14 Pro 128GB Zwart
Waarschijnlijk eerder al eens gebruik gemaakt van de aanbieding? Geldt alleen voor de 1e keer Apple Music.richards3 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:50:
Kreeg je bij een nieuwe iPhone niet ook 6 maanden gratis Apple music?
Zie daar namelijk niets van op me telefoon ?
Zojuist is mijn iPhone via Belsimpel aangemeld bij PostNL. Verwacht morgen tussen 13:00-15:30.ollie_1982 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:32:
[...]
Mijn status is zojuist gewijzigd naar :
Status bestelling: Je bestelling is klaar om verzameld te worden
UPS bezorger is toch maar weer langs gereden. Ik heb mijn iphoneSilversin schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:44:
Nou lekker dan. UPS geeft tijdslot tussen 10:30 en 14:30. Ik kind half 10 even naar de opvang brengen. En wie staat er voor de deur om kwart voor 10 denk je?
Dat wordt dus maandag

UPS komt met iPhone. Trek ik de deur achter m'n dicht. Naar de buurman, mis ik de DHL Express bezorger.
AW8 nu maandag .
En idd het lenzen island op de 14 is mega dik vergeleken met de 12 Pro.
[ Voor 21% gewijzigd door loekf2 op 16-09-2022 14:56 ]
Van mij staat nu weer op morgenollie_1982 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:25:
[...]
Ik ben benieuwd... mijn status staat nog op "Je bestelling wordt verzameld" en verwachte bezorging is nog steeds 17-09-2022.
Verlenging vanochtend om 09:38 gedaan en om 13.24 was de verlenging door T-Mobile afgerond.
 . Ook staat er niet meer de tekst dat de iPhone nog binnen moet komen. Heb nog geen IMEI nummer overigens.
 . Ook staat er niet meer de tekst dat de iPhone nog binnen moet komen. Heb nog geen IMEI nummer overigens.
                    Haha nice! Wat vind je van de kleur?Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:47:
EINDELIJK BINNEN!
DHL bezorger had ongeveer 50% meer pakketten dan zijn standaard dag.
Klopt. Begreep ik ook al van Amac Tilburg.Profcranberry schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:56:
Amac wacht nog steeds op hun voorraad van vandaag blijkbaar -.-
Ben aan het wachten in Maastricht nog… hoop echt dat we iets terug zullen horen vanmiddag
Mijn gevoel zegt dat ze voorrang geven aan bestellingen met abonnement. Ik heb los toestel besteld en had de order bevestiging vorige week vrijdag om 13;59 in m’n mailbox. Waardeloos bedrijf eigenlijk. Ik geeft ze nog even anders annuleer ik ook. Geef ik een andere winkel wel een kan…prodygee schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:51:
Zat een beetje de reacties over Mobiel.nl te lezen. Iedereen massaal annuleren. Bedankt haha. Nu net m’n verzendbevestiging gehad!
Besteld op 9 sept om 14.30 icm Vodafone.
iPhone 14 Pro 128GB Zwart
Hier dus inmiddels al een T&T via Belsimpel. Hopelijk krijg je het alsnog dit weekend.Arthur-94 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:56:
[...]
Van mij staat nu weer op morgen. Ook staat er niet meer de tekst dat de iPhone nog binnen moet komen. Heb nog geen IMEI nummer overigens.
Oh niet zo ongeduldig nils7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...nils7 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:38:
[...]
Er zijn mensen die nog drie weken moeten wachten...

there's no place like cloudbase
Donker, mocht van mij wel iets lichter
Geen idee, nu al geeft ie nog 44 minuten aan
Dat doen ze altijd, net als Belsimpel. Daar heb ik paar jaar geleden een keer een iPhone los besteld met de verwachte uitleverdatum op de dag van release, maar kreeg kort daarna een e-mail dat het nog wel een week of zes kon duren omdat ze eerst abonnementen gaan uitleveren. Daarna nooit meer wat besteld bij die toko.RadarWolf schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:58:
[...]
Mijn gevoel zegt dat ze voorrang geven aan bestellingen met abonnement. Ik heb los toestel besteld en had de order bevestiging vorige week vrijdag om 13;59 in m’n mailbox. Waardeloos bedrijf eigenlijk. Ik geeft ze nog even anders annuleer ik ook. Geef ik een andere winkel wel een kan…
Heb m direct vanuit het doosje mn hoesje in gegooidloekf2 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:02:
Black (midnight black ?) is trouwens wel een mega vinger afdrukken magneet.
Ik ga altijd naakt, sinds m'n eerste iPhone 4Snils7 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:02:
[...]
Heb m direct vanuit het doosje mn hoesje in gegooid
Kan makkelijk een avondlevering worden!Nachtapotheker schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:02:
Volgens mijn T&T van dhl (via apple zelf) ligt de telefoon sinds vanmorgen 8:38 nog in het distributie centrum.... Zal wel maandag worden ben ik bang
heb pas een hoesje sinds de iPhone 6s daarvoor ook altijd zonderloekf2 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:04:
[...]
Ik ga altijd naakt, sinds m'n eerste iPhone 4S
Heb wel een sleeve, maar die dingen zijn ook bijna niet meer te koop. CellularLine sleeves heb ik altijd, maar maar bij Mediamarkt en Saturn zijn ze niet meer te vinden. Toch gevonden via Bol.com.nils7 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:04:
[...]
heb pas een hoesje sinds de iPhone 6s daarvoor ook altijd zonder
HELD!Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:37:
[...]
Ik ben morgen jammer genoeg in Belgie. Dus wordt maandag bezorg.
Apple iPhone 14 Pro Max - 256GB - Spacezwart
Verkoop door: bol.com
Wordt 19 september 2022 bezorgd
Oh jammer.Dennischo schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:51:
[...]
Waarschijnlijk eerder al eens gebruik gemaakt van de aanbieding? Geldt alleen voor de 1e keer Apple Music.
Alleen ivm abonnement bij specifieke providers…Kuzomu schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:16:
mobiel.nl geannuleerd, ging 3-4 weken duren. belsimpel kan morgen leveren voor 20 euro meer, keuze snel gemaakt dan
Nu alsnog bevestigd voor morgen, blijkbaar leveren ze pas vandaag aan PostNL uit bij Belsimpelrjvisje schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:47:
Hier een Belsimpel tegenvaller, 14 pro max 256 zwart op 09-09 om 14:24 besteld, stond vanochtend op producten verzamelen en nu weer op wacht op levering...
gelukkig is dit bij de providers die ik wil, en is mijn abonnement inmiddels al 9 maanden verlopenRadarWolf schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:19:
[...]
Alleen ivm abonnement bij specifieke providers…
wilde t-mobile of tele2 aangezien daarvan al abonnementen in gebruik zijn hier thuis, dan krijg je geloof ik korting. wel naar inderdaad dat ze m ook niet los leveren
Ik kreeg op de meest grove wijze verteld dat zij mij geen updates verschuldigd zijn en ik maar had moeten wachten tot ze, eventueel, de iphone aan DHL hadden gegeven. Ben nu blij dat ik geannuleerd heb man man man
Telefonisch? Anders screenshot en vragen op twitter of dit normale gang van zaken islorenzopot schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:28:
Had dus een annulering bij BCC aangevraagd en erbij gezegd dat ik de radiostilte wel absurd vind.
Ik kreeg op de meest grove wijze verteld dat zij mij geen updates verschuldigd zijn en ik maar had moeten wachten tot ze, eventueel, de iphone aan DHL hadden gegeven. Ben nu blij dat ik geannuleerd heb man man man
Over het algemeen vind ik de BCC een zeer nette winkel. Vreemd dat ze je zo te woord hebben gestaan.lorenzopot schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:28:
Had dus een annulering bij BCC aangevraagd en erbij gezegd dat ik de radiostilte wel absurd vind.
there's no place like cloudbase
Was via hun chat maar heb het met walging weg geklikt lolPractics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:29:
[...]
Telefonisch? Anders screenshot en vragen op twitter of dit normale gang van zaken is
En bleef jezelf wel rustig en netjes?lorenzopot schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:30:
[...]
Was via hun chat maar heb het met walging weg geklikt lol
Ligt klaar om bij de mediamarkt afgehaald te worden...
Kwam achter dat er een foutje zat in de orderdetails, dus ik met de Bol.com klantenservice contact opgenomen of dit gewijzigd kon worden. Kon niet. Enkel annuleren en opnieuw plaatsen. Ik gaf aan dat ik hier niet comfortabel mee was gezien iemand anders er waarschijnlijk snel mee weg zou lopen.
Zonder verder te bespreken heeft ze toen de bestelling geannuleerd. Nou, je raad het al, ik refresh de pagina en hij is natuurlijk meteen door iemand anders gepakt. (waarschijnlijk de laatste tweaker die hier net reageerde op de Bol.com link, gezien het rond die exacte tijd was).
Daarna gaven ze aan dat ik maar geduldig moest zijn, want hij was wel degelijk op voorraad(?) en indien ik dit niet zo zag, het waarschijnlijk een probleem met mijn device was. Over een uurtje zou het probleem zichzelf wel oplossen.
En uiteraard is alle stock nu weg. Bedankt, Ingrid, voor het zomaar annuleren van mijn bestelling!
Huuuh!! Dit precies hetzelfde voor Tele2!Reem0nN schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:40:
Snappen jullie het nog hoe het zit bij mobiel.nl, in ene is er heel veel op voorraad volgens hun website: https://www.mobiel.nl/smartphone/apple/iphone-14-pro
https://www.tele2.nl/mobi...pr=T2C04,T2A04,SK390&lp=1
Staat op Direct Leverbaar. Wat is hier aan de hand..
Ja, ik schreef gewoon; Ik zou graag mijn order willen annuleren. Ik heb het product bij een andere winkel kunnen kopen. Verder vind ik het vreemd dat er radiostilte is op het vlak van updates qua voorraad, levering en dergelijke -(zoiets)
en kreeg toen zo’n respons
Dat is de gewone 14, als je naar 14 Pro gaat zie je wel 4/5 weken staan.Rule schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:42:
[...]
Huuuh!! Dit precies hetzelfde voor Tele2!
https://www.tele2.nl/mobi...pr=T2C04,T2A04,SK390&lp=1
Staat op Direct Leverbaar. Wat is hier aan de hand..
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.

:fill(white):strip_exif()/i/2006085380.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/2006085286.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/2005333472.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2004606044.png?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/2006085342.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/2005333556.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/2005333580.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2004606072.png?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2004606086.png?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2003921462.png?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2003921420.png?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/2006085350.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2004606116.png?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2003060680.png?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2003921468.png?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2003060706.png?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2003060714.png?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/2002468080.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/i/2003921510.png?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/101621/apple.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/47442/hacktic.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/811033/crop6250509c2bcde_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/297330/12548.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/154021/razr-icon.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/328458/crop60b3cfa5180a9_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/114484/crop57052020d82ad_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/1473716/crop66d056589530a_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/558734/crop68af78a823b3f_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/326363/crop60f54cda1689a_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/162674/crop5ea039db94dbf_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/406497/crop61a4902d4e6a0_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/YCApbbdq9sQ7Bx4BIQKcc1at.jpg?f=fotoalbum_large)
/u/471340/crop5d91fcbc4b167_cropped.png?f=community) 
            /u/518735/crop590c368ed64a4_cropped.png?f=community) 
            /u/652732/crop5fd25ae66c2e5_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/543298/crop59d4c9ae3c827.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/159119/crop5cdab6e88ded4_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/356502/crop5b17f4bc39e72_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/423022/crop619ce02b00544_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/613511/crop5f7495ed55cc2_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/699588/crop60a934dd904a4_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/216854/crop5c1bbcb02dcee_cropped.jpeg?f=community)