Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Hoe krijg jij avond levering? Of ben ik net te laat?Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:05:
[...]
[Afbeelding]
Check. Dit doet bol.com echt 👍
Toevallig precies net een melding dat ie onderweg is en er met een uurtje zou moeten zijn.
Hoe laat vertrokken als ik vragen mag?Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:06:
[...]
Toevallig precies net een melding dat ie onderweg is en er met een uurtje zou moeten zijn.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ja vanmorgen om half 9 besteld. Denk dat bol.com gewoon aantal avond slots koopt bij een vervoeder er daar normaal gesproken mee uit de voeten kan. Deze zullen helaas nu wel op zijn en valt ze ook niet kwalijk te nemen.grote_oever schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:06:
[...]
Hoe krijg jij avond levering? Of ben ik net te laat?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Goed kijken of je naam er op staat
@Toppe Kun je niet een extra kollemetje toevoegen met de werkeljk ontvangen datum?Toppe schreef op donderdag 15 september 2022 @ 19:35:
[...]
Lees: Waarschijnlijk heel veel mensen teleurstellen.
Dat lijkt me best leerzaam voor volgende jaren.
Ik snap er soms ook niets van hoe anderen veel later bestellen en hem vandaag gewoon krijgen terwijl anderen (zoals ik) op een eerder tijdstip bij Apple zelf bestellen en drie/vier werken moeten wachten.
Als we dat opsommen en vergelijken met het bestel moment dan hebben we een idee welke shops we kunnen passeren volgend jaar.
Maar dan moet iedereeen wel braaf de data alsnog aanpassen na ontvangst.....
Hoewel, nu ik er over nadenk, dat zou een aparte poll moeten zijn anders gaat dat nooit lukken. (ik ben niet zo handig met dat soort dingen anders zou ik het doen)
there's no place like cloudbase
Uitverkocht zegt niks over aantallen... als ze er maar 10 binnen hebben gehad zijn die na 3 seconden al uitverkocht.Davidas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:08:
De iPhone 14 Pro Max is al ver uitverkocht bij Bol.com, lijkt toch het populairst te zijn ieder jaar bij het algehele publiek.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Net besteld! Morgen levering! Ben weer helemaal blij. Geen 3 t/m 10 oktober._Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:09:
alle 14 Pro's modellen/kleuren nog prima op voorraad op Bol
Daar is de kolom "Afleverdatum" toch voor?antonyv schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:09:
[...]
@Toppe Kun je niet een extra kollemetje toevoegen met de werkeljk ontvangen datum?![]()
Dat lijkt me best leerzaam voor volgende jaren.
Ik snap er soms ook niets van hoe anderen veel later bestellen en hem vandaag gewoon krijgen terwijl anderen (zoals ik) op een eerder tijdstip bij Apple zelf bestellen en drie/vier werken moeten wachten.
Als we dat opsommen en vergelijken met het bestel moment dan hebben we een idee welke shops we kunnen passeren volgend jaar.
Maar dan moet iedereeen wel braaf de data alsnog aanpassen na ontvangst.....
Hoewel, nu ik er over nadenk, dat zou een aparte poll moeten zijn anders gaat dat nooit lukken. (ik ben niet zo handig met dat soort dingen anders zou ik het doen)
Voor het gemak even een extra optie "Tweakers gebruikersnaam" er bij gezet. Niet verplicht maar wel makkelijk
[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 11:13 ]
Hele ochtend stond ie op 10-15u, en ineens net een bericht via de dhl-app en mail dat ie onderweg is. Dat zal het moment zijn dat ie hem de bus ingescand heeft denk ik. Hier wel via de gewone DHL, niet express.
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 16-09-2022 11:10 ]
Huh? DHL Parcel? Waar heb je hem besteld dan?Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:10:
[...]
Hele ochtend stond ie op 10-15u, en ineens net een bericht via de dhl-app en mail dat ie onderweg is. Dat zal het moment zijn dat ie hem de bus ingescand heeft denk ik. Hier wel via de gewone DHL, niet express.
Daarom lukt het AMP niet om tussen 08.00 - 11.00 te leveren... Ga ik de 9,95 euro kosten ook niet betalen
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - Anker Solix Solarbank 3 Pro - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Gebeld met klantenservice: hij zit in de dag route, dus iig voor 1730.
Irritant dat ze in 2022 nog steeds niet zo'n tracker op die bus hebben ala DPD, of een tijdvak ala UPS.
Haters everywhere but I don’t really care
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Die van jou is in tenminste al onderwegFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:12:
Nou opschieten DHL.. heeft nu wel lang zat geduurd.
Waar ik het meest benieuwd naar ben is of de Pro Max en de Plus ook een stuk van de iPad verkopen kannabaliseren. Dat lijkt me van wel. Als je zo’n koelkast eenmaal hebt dan lijkt het me ook dat je hem gebruikt als volwaardig entertainment apparaat. Dan is consumeren met de iPad een stuk minder noodzakelijk dunkt me.Davidas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:08:
De iPhone 14 Pro Max is al ver uitverkocht bij Bol.com, lijkt toch het populairst te zijn ieder jaar bij het algehele publiek.
I don't have dreams, I have goals!!
die van u niet??
Oh, zie nu dat die van jou in het water ligt
[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 16-09-2022 11:15 ]
Hier helaas nog niet, maar goed... ik heb ook pas vrijdag 9 september omsteeks 14:38 besteld.Yellow schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:33:
Er is beweging bij mobiel.nl
iPhone 14 Pro - 128GB - Spaceblack
Besteld om 14:08
Verlengd met T-Mobile
[Afbeelding]
iPhone 14 Pro - 128GB Spaceblack
Verlengd met T-Mobile
Gisteravond last-minute bij WehkampToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:11:
[...]
Huh? DHL Parcel? Waar heb je hem besteld dan?
STFUFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:15:
[...]
die van u niet??
Oh, zie nu dat die van jou in het water ligt
Check doet die ook 🤣🤡
Wss geen expres maar normale
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - Anker Solix Solarbank 3 Pro - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Wat een luxe track en trace, wie komt er langs?
Maatje zit in TN vlakbij de Apple Store en wilt er 1 meenemen voor mij.
Als ik de iPhone in de basket doe dan zie ik alleen "Your order is only eligible for delivery."
Heb een tijdslot van 14:00 en veel vrije tijd tussen nu en dan....
Op de bonnefooi er naartoe of alsnog netjes wachten op mn tijdslot?
Het weer speelt niet echt lekker mee (hoosbui momenteel).
De dieppaars 256GB niet hoorDavidas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:08:
Hey, wtf! ik woon een straat naast je!
Uh, ze hebben dan geen vrije voorraad.makooy schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:20:
Weet iemand vanaf welk tijdstip je in de USA een winkelreservering kan doen via Apple.com?
Maatje zit in TN vlakbij de Apple Store en wilt er 1 meenemen voor mij.
Als ik de iPhone in de basket doe dan zie ik alleen "Your order is only eligible for delivery."
Dat is AMP.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:20:
[...]
Verwijderd
Dit is AMP via T-Mobile en nieuw contract.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:20:
[...]
Helaas was het geen expres dienst dus, kan weer rustig verder slapen. Ook aan het wachten op?grote_oever schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:21:
[...]
Hey, wtf! ik woon een straat naast je!
[ Voor 86% gewijzigd door _Bailey_ op 16-09-2022 11:23 ]
Relaxt:RiccardoNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:22:
Hier hetzelfde euvel, @Toppe. Nog steeds ‘Processed in Amsterdam.’ Ik vrees voor de late avondlevering of anders komende week. Dat zou wel een beetje teleurstellend zijn, natuurlijk.
elke avond levering afgelopen jaar heb ik de volgende dag pas gehad
geklaagd elke keer maar ze doen niks
Ik had daarom gisteren het telefoonnummer in het topic gezet met keuze menu, dan kon je gewoon een tijdsvak kiezenRiccardoNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:22:
Hier hetzelfde euvel, @Toppe. Nog steeds ‘Processed in Amsterdam.’ Ik vrees voor de late avondlevering of anders komende week. Dat zou wel een beetje teleurstellend zijn, natuurlijk.
Vanochtend bij Belsimpel besteld, kan hem (waarschijnlijk) morgen afhalen.
iPhone 14 pro zwart
Ik heb een tijdsvak, tussen 10:00 en 15:00Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:23:
[...]
Ik had daarom gisteren het telefoonnummer in het topic gezet met keuze menu, dan kon je gewoon een tijdsvak kiezen
Nee, morgen komt de bestelling. Zat alleen naar de foto te kijken en dacht: "Potverdikke, we zijn buren".Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:22:
[...]
Helaas was het geen expres dienst dus, kan weer rustig verder slapen. Ook aan het wachten op?
Anderen hier deelden al een verzendbericht van Bol, die heb ik nog niet. Dus hoop dat ze überhaupt weer voorraad genoegnils7 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:22:
[...]
elke avond levering afgelopen jaar heb ik de volgende dag pas gehad
geklaagd elke keer maar ze doen niks
Wel gek dat die van Dennis dan al vertrokken is als jullie dicht bij elkaar wonen.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:24:
[...]
Ik heb een tijdsvak, tussen 10:00 en 15:00
Zat de bus vol en moet die nog ff keer terug naar Amsterdam om weer naar Groningen te rijden
Cancel je dan ook je verlenging?okkomeijer schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:24:
Had eerst een verlenging staan bij T-mobile en gekozen voor afhalen in de winkel. Geen kans op monitoren wanneer hij geleverd wordt, dus geannuleerd.
Vanochtend bij Belsimpel besteld, kan hem (waarschijnlijk) morgen afhalen.
iPhone 14 pro zwart
Een sim only heeft geen enkel voordeel als je al een abo hebt. Je levert alleen de flexibiliteit van opzeggen op.
Enige voordeel van verlenging is toestelkorting (€134 zo uit mn hoofd op i14pro 256GB).
Die van @Dennisweb is ook nog niet vertrokken?Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:25:
[...]
Wel gek dat die van Dennis dan al vertrokken is als jullie dicht bij elkaar wonen.
Zat de bus vol en moet die nog ff keer terug naar Amsterdam om weer naar Groningen te rijden![]()
Inderdaad. Wordt nog verwerkt in Amsterdam. Het is voor het eerst dat DHL zo laat is.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:25:
[...]
Die van @Dennisweb is ook nog niet vertrokken?
wij hebben het meegemaakt hoor, waalwijk (hier 10km vandaan) ... naar schiphol, vlucht eindhoven, DHL naar magazijn ergens in europa, weer tripke terug naar schiphol, overslag ergens, toen via waalwijk pas in de overslag hierheen ... Grapjassen zijn hetRivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 06:48:
Hij hoeft overigens niet ver te reizen, aangezien het in Eindhoven bij UPS ligt en ik in Eindhoven werk.
Het kan nog gekker: partner en ik bestellen allebei bij Amazon op eigen account een Leather Case. Die van mij komt rond 18.30 uur via een chauffeur van Amazon, die van mijn partner om 18.45 uur via DHL Parcel. Schiet mij maar lek.Famous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:25:
[...]
Wel gek dat die van Dennis dan al vertrokken is als jullie dicht bij elkaar wonen.
Zat de bus vol en moet die nog ff keer terug naar Amsterdam om weer naar Groningen te rijden![]()
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
[ Voor 3% gewijzigd door hugo92 op 16-09-2022 11:31 ]
En collega's maar lachen
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Zat in mijn hoofd wel net zo te schelden als Lau ja
Nou, rap doorrijden naar mij dan
RIP Tiny en LauFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:33:
[...]
Zat in mijn hoofd wel net zo te schelden als Lau ja
Ik heb geen tijdvak gekozen hoor. Ik woon gewoon ver van de Randstad. Wel lekker rustig, maar qua bezorging duurt alles altijd lang.hugo92 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:30:
wordt verwerkt door DHL komt doordat jullie een tijdvak heb gekozen 😎 hier is hij al onderweg
Ik niet. ‘By end of day.’ Ik zie het somber in..Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:24:
[...]
Ik heb een tijdsvak, tussen 10:00 en 15:00
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Vol zenuwen ging ik dan boven achter de Nintendo 64 zitten voor afleiding tot er keihard geklopt werd.
Ongeveer hetzelfde gevoel nu
Alleen moet je nu werkenFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:36:
Het is net toen ik klein was en Sinterklaas moest over de vloer komen.
Vol zenuwen ging ik dan boven achter de Nintendo 64 zitten voor afleiding tot er keihard geklopt werd.
Ongeveer hetzelfde gevoel nu
Nah. Ik ben aanwezig op kantoor.. that's it.
Wel continue collega's aan m'n bureau met de vraag of ik ze al heb ontvangen.
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 16-09-2022 11:40 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het lijkt erop dat T-Mobile (en Tele2) druppelsgewijs mails zenden over de levering van de nieuwe iPhone via PostNL. Ik heb nog steeds geen mail gekregen, maar ik ga ervan uit dat ik 'em morgen krijg.
Jep ik krijg 'm ook morgen pas.ymmv schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:39:
Ik volg de discussie op https://community.t-mobil...o-max-345261/index16.html
Het lijkt erop dat T-Mobile (en Tele2) druppelsgewijs mails zenden over de levering van de nieuwe iPhone via PostNL. Ik heb nog steeds geen mail gekregen, maar ik ga ervan uit dat ik 'em morgen krijg.
Kan heel de dag zo staan en dan ineens onderweg en dan heb je 'm een uur later. Zo gaat het bij mij ook vaak met DHL ExpressRiccardoNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:36:
[...]
Ik niet. ‘By end of day.’ Ik zie het somber in..
Einde dag kan ook vanavond zijn. Als je geen tijdslot gekozen hebt dan is de kans groot dat ze je in de avond route stoppen. Geen stress nog!Side-Kick schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:44:
Ik zie het hier ook steeds somberder in. Staat nog steeds op einde dag bij DHL, maar nog geen bericht dat de chauffeur onderweg is. (Vorige week vrijdag om 14:02 had ik de bevestiging van Apple in mijn mail. Zou grappig zijn dat mensen die hem vandaag besteld hebben, de telefoon nog eerder ontvangen)
Welke kleur en versie heb je besteld? En wanneer? Ik zit in contact met service daar over mijn bestelling.falconxp schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:06:
Net bezorgd door PostNL, Vodafone verlenging[Afbeelding]
Wat zei je; keer op spugen, misschien lukt het dan wel?Drusillala schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:47:
UPS heeft de mijne net gebracht! Ik zat op de uitkijk voor een bruin busje, maar het was een of andere vage bezorger in een wit huurbusje. Hij probeerde het pakje gewoon door de brievenbus te douwen, maar dat paste net niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Jumpman op 16-09-2022 11:49 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik had destijds met mijn PS5 dat ik opeens in de namiddag een bericht van DHL kreeg en ze een uur later op de stoep stonden met de console. Die notabene een week later gepland was voor bezorgingSide-Kick schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:44:
Ik zie het hier ook steeds somberder in. Staat nog steeds op einde dag bij DHL, maar nog geen bericht dat de chauffeur onderweg is. (Vorige week vrijdag om 14:02 had ik de bevestiging van Apple in mijn mail. Zou grappig zijn dat mensen die hem vandaag besteld hebben, de telefoon nog eerder ontvangen)
* Toppe wil broodjes kroket
Stond 19-21 september in de DHL app?BoomTree schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:50:
PostNL is onderweg met mijn KPN verlenging en DHL ook met mijn Apple store bestelling. Wel apart want mijn Store bestelling stond op bezorging tussen 19 en 21 september maar toch eerder geleverd.
Same!lorenzopot schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:39:
Nou Bol.com iPhone komt vanavond, via Budbee
08:15 bij Bol besteld.
11:45 Verzendbevestiging Budbee
17:00 - 22:00 Globale schatting op dit moment
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
/f/image/j0ut1nxPoz66NPcryYdbUwQI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YnvRgc2viVB3QCiVZFJEhbuz.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pnYSBGb7XzJyn1gsCkdyLbwv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RLYRCvSQ2bFaiXVf5g7JWXnO.jpg?f=fotoalbum_large)