DHL heeft zojuist mijn 14 pro max purple 512gb & AW8 gebracht.
Nu nog even wachten op UPS voor de andere AW8
Nu nog even wachten op UPS voor de andere AW8
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Apart, heb na gearriveerd nog een "processing" stap, maar goed de mijne is ook nog niet onderwegPractics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:11:
[Afbeelding]
Nou hij is de parkeerplaats af 🤡
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Nou ja dat snap ik wel… had eerder verwacht dat ze zullen weten of ze sowieso een levering vandaag zullen krijgen
3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus
shoombak schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:08:
[...]
volgens mij is er buiten dit topic helemaal geen schaarste, wat ook niet zo gek is gezien 12% inflatie en complete gezinnen die deze winter kapot zullen gaan. Dus dat formulier lijkt me redelijk overbodig inmiddels en het elke keer posten al helemaal
Dat zegt niks. Als in de bestelstatus staat dat je bestelling is overgedragen aan de koerier zou je hem moeten krijgen. (Maar het is wel vaag dat daar dan staat 'AMP koeriers" terwijl blijkbaar PostNL hem gaat bezorgen)
Jep iPhone komt zo met express, die is is al onderweg.
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Maar de leverdatum is dus gegarandeerdovertones schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:17:
[...]
Jep iPhone komt zo met express, die is is al onderweg.
Toevallig komt er ook iets van de Hema met Parcel die moet nog beginnen aan z’n rit.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik heb precies hetzelfde gedaan. Komt vanavond binnen.NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:18:
Vodafone had mijn bestelling niet juist verwerkt en ben daardoor weer helemaal achteraan gezet. Vanochtend dus toch maar bij Bol.com en deze gaat vanavond geleverd worden.
@Ruud0012 lijstje ingevuld?beezjeh schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:19:
Bol.com gewoon op voorraad en bezorging vanavond, betreft een iPhone 14 Pro paars, ik wou bijna in centrum Groningen rond zwerven 🤣.
Nee staat nu dat die bij de koerier is voor uitlevering. Dus zal wel zonder tussen station worden uitgeleverd.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:12:
[...]
Toch raar dat die van jou niet "Verwerkt" is. Zullen ze hem dan nu naar een lokaal depot rijden?
iPhone Plus? Die is toch pas in oktober verkrijgbaar?elaho schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:16:
Bestelling voor iphone plus bij Apple geannuleerd. 2e bestelling geplaatst bij Tmobile is Weer Niet goed gegaan zucht. Dus nu bij Bol.com besteld met bezorging vanavond. Ben benieuwd. ☺️
Kan ik de resultaten ook inzien? Kan geen link vinden
https://docs.google.com/s...Vj5qMPUw/edit?usp=sharingJWHtje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:22:
[...]
Kan ik de resultaten ook inzien? Kan geen link vinden
Dat wordt maandag pasAlpoholic schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:23:
iPhone 14 Pro besteld bij Apple. Zou vandaag worden geleverd door UPS maar de status is van 'levering voor het einde van de dag' naar 'vertraagd, nieuwe leverdatum volgt' gegaan... 😒
Straks staat tie op ‘Dashcam Nederland’Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:20:
[...]
@Ruud0012 lijstje ingevuld?
Dit is overigens m’n hoesje, die kerel heeft aardig gas gegeven om vanuit Amsterdam naar onder Groningen te rijden
Bol.com avond levering en gaanAlpoholic schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:23:
iPhone 14 Pro besteld bij Apple. Zou vandaag worden geleverd door UPS maar de status is van 'levering voor het einde van de dag' naar 'vertraagd, nieuwe leverdatum volgt' gegaan... 😒
[ Voor 39% gewijzigd door Flix20 op 16-09-2022 10:25 ]
PSN: Flix20-NL
Zolang hij maar zorgt dat m’n pakketje goed geleverd wordt.Sinus_rhythm schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:24:
[...]
Straks staat tie op ‘Dashcam Nederland’
Ja ik had dienst voor het werk. Dus was al op tijd wakker.BertP schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:25:
[...]
Wel knap dat iemand om 07:30 bij bol heeft besteld.
[ Voor 11% gewijzigd door JWHtje op 16-09-2022 10:26 ]
Zou kunnen toch? Uiteindelijk ben je altijd afhankelijk van de eerlijkheid van mensenBertP schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:25:
[...]
Wel knap dat iemand om 07:30 bij bol heeft besteld.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hier pas om 8u beschikbaar vandaar.JWHtje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:25:
[...]
Ja ik had dienst voor het werk. Dus was al op tijd wakker.
Staat toch gewoon in de app naar welk adres hij gaat? Die gasten kijken nooit naar de sticker maar altijd naar de barcodeFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:26:
Hier DHL 10:00 en 15:00, netjes zoals gisteren besproken met een medewerker.
Nu hopen dat de adres aanpassing ook goed is gegaan
Bijna weekendJWHtje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:25:
[...]
Ja ik had dienst voor het werk. Dus was al op tijd wakker.
Edit: 08:15 inderdaad. Was eeeeerg vroeg vanochtend
Oh ik heb geen app, zit online te koekeloeren.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:27:
[...]
Staat toch gewoon in de app naar welk adres hij gaat? Die gasten kijken nooit naar de sticker maar altijd naar de barcode
App, online, wat maakt het allemaal uitFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:29:
[...]
Oh ik heb geen app, zit online te koekeloeren.
Levering wijzigenhugo92 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:30:
Heb net dhl express app gedownload en een account gemaakt. Er staat nog steeds “einde van de dag” 🤦🏻♂️
Dat zou ik nu niet meer doe neeToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:31:
[...]
Levering wijzigen
Al kan dat ook fout aflopen
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Dan is er niemand voor je beschikbaar omdat ze andere mensen helpen. Soms heb je geluk omdat er wat vrij inloop tijd is maar meestal pech.jessepost schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:34:
Iemand enig idee of ze streng zijn op de inchecktijd? In de Apple Store Haarlem kan ik die van mij om 15.30 ophalen, maar ik ga bij nader inzien liever toch wat vroeger op de dag...
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisb1 op 16-09-2022 10:35 ]
Als ik iets erg vond ik mijn tijd als winkelier was het wel dat ze net een iPhone bij de buren halen en bij mij een glaasje komen plakken. Alsof je met je zak diepvries patat naar de snackbar loopt om het daar in de frituur te laten gooien...QempZoR schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:32:
Zojuist ook mijn Pro Max 128GB Deep Purple opgehaald bij CB Arnhem.
Direct een Belkin laten plakken bij de Amac ernaast. Die hadden zojuist wat binnen gekregen
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ook zonder simtray heb je dual e-sim.Stone- schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:35:
Kan het zijn dat de beschrijving bij Bol voor de 14 pro niet klopt? Ze geven aan dat hij geen dualsim heeft.
Fout in de beschrijving of is het een versie die oorspronkelijk voor een andere regio bedoeld was?
(Omdat er ook een versie zonder sim tray is)
Zal een foutje zijn. Bol.com krijgt gewoon dezelfde modellen geleverd als de rest van Nederland.Stone- schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:35:
Kan het zijn dat de beschrijving bij Bol voor de 14 pro niet klopt? Ze geven aan dat hij geen dualsim heeft.
Fout in de beschrijving of is het een versie die oorspronkelijk voor een andere regio bedoeld was?
(Omdat er ook een versie zonder sim tray is)
Tsja, hadden ze maar voorraad moeten hebben mijn preorder moeten leveren.THE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:35:
[...]
Als ik iets erg vond ik mijn tijd als winkelier was het wel dat ze net een iPhone bij de buren halen en bij mij een glaasje komen plakken. Alsof je met je zak diepvries patat naar de snackbar loopt om het daar in de frituur te laten gooien...
[ Voor 4% gewijzigd door QempZoR op 16-09-2022 10:37 ]
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Ja dat je hem koopt met airtag in de verpakkingToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:30:
[...]
App, online, wat maakt het allemaal uit
Volgende keer graag een gps chip in de verpakking voor live updates
Ah mooi, was al een beetje wantrouwig omdat ze vandaag al kunnen bezorgen terwijl ik bij Apple zelf op 13 oktober gepland sta. Dank je.NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:36:
[...]
Zal een foutje zijn. Bol.com krijgt gewoon dezelfde modellen geleverd als de rest van Nederland.
Toen ik vorig jaar maart (middenin de corona maatregelen. Buiten wachten etc.) 2 uur eerder kwam kon ik gewoon m'n bestelde 12 mini ophalen. Deze ze helemaal niet moeilijk over (want kost toch maar een paar minuten).jessepost schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:34:
Iemand enig idee of ze streng zijn op de inchecktijd? In de Apple Store Haarlem kan ik die van mij om 15.30 ophalen, maar ik ga bij nader inzien liever toch wat vroeger op de dag...
I know, ik dacht meer aan een budget versie voor India ofzo.Dennisb1 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:36:
[...]
Ook zonder simtray heb je dual e-sim.
Is gewoon een foutje.
Thanks! Dan ga ik het gewoon proberen zodra het droog isAlpoholic schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:39:
[...]
Toen ik vorig jaar maart (middenin de corona maatregelen. Buiten wachten etc.) 2 uur eerder kwam kon ik gewoon m'n bestelde 12 mini ophalen. Deze ze helemaal niet moeilijk over (want kost toch maar een paar minuten).
UPS bellen, vaak valt er wel wat te regelenSilversin schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:44:
Nou lekker dan. UPS geeft tijdslot tussen 10:30 en 14:30. Ik kind half 10 even naar de opvang brengen. En wie staat er voor de deur om kwart voor 10 denk je?![]()
Dat wordt dus maandag
Had je nu maar een videodeurbelSilversin schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:44:
Nou lekker dan. UPS geeft tijdslot tussen 10:30 en 14:30. Ik kind half 10 even naar de opvang brengen. En wie staat er voor de deur om kwart voor 10 denk je?![]()
Dat wordt dus maandag
De wachttijd valt zeker mee. Nu net is de bestelstatus aangepast en is mijn toestel op voorraad (14pro 256gb Space Black) en wordt klaar gemaakt voor verzending. Zal wel na het weekend worden denk ik ....heho schreef op donderdag 15 september 2022 @ 21:59:
Net bericht dat hij niet meer op voorraad is bij KPN. Helaas pindakaas….
Hopelijk valt de wachttijd een beetje mee.
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
[ Voor 95% gewijzigd door Daedalus op 16-09-2022 10:58 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Laat toch echt Amsterdam zien.turkeyhakan schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:49:
Voor jullie informatie: DHL Express laat altijd zien dat ze vanuit Amsterdam zijn vertrokken. Maar dat klopt niet. Ze vertrekken vanuit een lokaal distributiecentrum in de buurt. De scan laat echter Amsterdam zien. @Toppe
Heb je mijn bericht wel gelezen? De scan laat Amsterdam zien, maar als jij in Groningen woont komt jouw iPhone never nooit uit Amsterdam.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:51:
[...]
Laat toch echt Amsterdam zien.
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door turkeyhakan op 16-09-2022 10:54 ]
Bezorger zou het wellicht nog eind van de dag proberen, maar ik bel wel evenToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:45:
[...]
UPS bellen, vaak valt er wel wat te regelen
Die heb ik ook. Past niet door postbus en mocht hem niet achterlaten bij de buren
Hier staat Rotterdamturkeyhakan schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:53:
[...]
Heb je mijn bericht wel gelezen? De scan laat Amsterdam zien, maar als jij in Groningen woont komt jouw iPhone never nooit uit Amsterdam.
Ik woon ook niet in de buurt van Amsterdam maar mijn pakketje wordt wel binnen 2 uur (vertrektijd 10u) vanuit Amsterdam bezorgd (conform tracking). Dat kan niet. Dan zou de bezorger direct naar mij toe moeten rijden en met 100 km/h doe je er al snel 2 uur over.
De bezorger heeft dit trouwens ook geverifieerd (want had hem de vraag gesteld of hij uit Amsterdam kwam).
|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Techniek - Gaming - Audio - Video
Dan is jouw distributiecentrum wellicht verbonden aan Rotterdam, of je woont in Rotterdam.
Er zit sowieso vertraging in die tijden, vaak lopen ze al een half uur achter.turkeyhakan schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:53:
[...]
Heb je mijn bericht wel gelezen? De scan laat Amsterdam zien, maar als jij in Groningen woont komt jouw iPhone never nooit uit Amsterdam.
Ik woon ook niet in de buurt van Amsterdam maar mijn pakketje wordt wel binnen 2 uur (vertrektijd 10u) vanuit Amsterdam bezorgd (conform tracking). Dat kan niet. Dan zou de bezorger direct naar mij toe moeten rijden en met 100 km/h doe je er al snel 2 uur over.
De bezorger heeft dit trouwens ook geverifieerd (want had hem de vraag gesteld of hij uit Amsterdam kwam).
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Eindelijk een zichtbare upgrade!_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:58:
net even paar minuten zitten kijken naar de nieuwe 14 Pro van een collega hier die bezig is met zijn setup, oefff weet nog niet of ik de notch of dat nieuwe dynamic island mooier vind.
Dynamic Island is wel erg aanwezig
Staat er bij jouw besteloverzicht op voorraad?Schej87 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:57:
mijn bestelling 128 Pro Black geannuleerd bij Tele2, nieuwe bestelling bij Belsimpel gedaan voor de Deep Purple 128, komt als het goed is morgen binnen.
Sorry chef!Daedalus schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:57:
[modbreak]Als je een bericht ziet wat niet door de beugel kan, maak een TR aan en reageer niet. Dat zorgt er alleen maar voor dat het topic ontspoort.[/]
Die verwachting heb ik ook, maar ik denk ook dat het went. Een beetje zoals de notch in een MacBook, daar hoor je uiteindelijk ook niemand meer over. Wellicht kun je een wallpaper vinden met een zwarte gradient bovenin. Dan valt hij sowieso weg._Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:58:
net even paar minuten zitten kijken naar de nieuwe 14 Pro van een collega hier die bezig is met zijn setup, oefff weet nog niet of ik de notch of dat nieuwe dynamic island mooier vind.
Dynamic Island is wel heel erg aanwezig
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Nee dat niet, wel verwachtte leverdatum 17-9Arthur-94 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:59:
[...]
Staat er bij jouw besteloverzicht op voorraad?
Techniek - Gaming - Audio - Video
ja! ik heb sowieso altijd donkere wallpapers (homescreen), en inderdaad...op mijn 14 MBP valt de notch ook nagenoeg weg.THE_BASE schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:01:
[...]
Wellicht kun je een wallpaper vinden met een zwarte gradient bovenin. Dan valt hij sowieso weg.
Wanneer heb je de bestelling geplaatst? Kan ik zo niet terug vinden in je eerdere posts.heho schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:47:
[...]
De wachttijd valt zeker mee. Nu net is de bestelstatus aangepast en is mijn toestel op voorraad (14pro 256gb Space Black) en wordt klaar gemaakt voor verzending. Zal wel na het weekend worden denk ik ....
Ook die wennen kan ik je uit eigen ervaring vertellen._Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:02:
[...]
ja! ik heb sowieso altijd donkere wallpapers (homescreen), en inderdaad...op mijn 14 MBP valt de notch ook nagenoeg weg.
Alles went, behalve een .......
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik zit net te kijken, maar ik verbaas me erover. Ze zijn nog gewoon op voorraad! Dat terwijl mijn apple shop levering 3 t/m 10 oktober is. Denk dat ik hem ook maar annuleer en voor de bol.com levering ga.lorenzopot schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:51:
Zojuist bij Bol besteld met avondlevering. Ik ga die van BBC annuleren, vind die radiostilte absurd. Wel per direct het geld van je rekening af rukken maar voor/op releasedag wat laten horen hó maar…
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Jij denkt dat je humor hebt?
Allemaal chauffeurs met een Samsung, die willen die iPhones niet uitleveren.
Stel je voor dat alle iPhones in het busje door crash detection een ambulance oproepen
Gelukkig is 'ie waterdicht_Bailey_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:04:
[...]
hey, zie ik daar het pakketje van @Toppe in het water drijven?
iantje31 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:03:
Bol.com bestelling die ik vanochtend geplaatst heb is al verstuurd
/f/image/MQaFFGlJN0QSvkJsKvT0HBGX.png?f=fotoalbum_large)
Ik zit zelf te wachten op DHL... dan doemen dit soort beelden op
12 septemberwouterloedeman schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:02:
[...]
Wanneer heb je de bestelling geplaatst? Kan ik zo niet terug vinden in je eerdere posts.
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq