Ik heb nu ook de bevestigingsmail van PostNL binnen. Wordt idd morgen geleverd.
Wel gek, want sommigen krijgen ze vandaag al. Maargoed als het morgen wordt geleverd ben ik al blij.ymmv schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:51:
[...]
Ik heb nu ook de bevestigingsmail van PostNL binnen. Wordt idd morgen geleverd.
Rij je toch ff langs de Mac? Die bezorger komt morgen of maandag vast nog wel een keertje als je hem net mistToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:51:
Geen idee hoe het komt, maar na de notificatie dat hij onderweg was krijg ik honger.
* Toppe wil broodjes kroket
Nee was volgens Apple zelf, ik kreeg gisteravond ineens een sms dat DHL met mijn iPhone vandaag aan de deur zou staan en de bezorger is om 10 uur vanochtend uit voor levering dus dat is een meevaller.GoldenBirdy schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:51:
[...]
Stond 19-21 september in de DHL app?
Vanmorgen bij Bol 128gb Spaceblack besteld. Vanavond binnen
. Had doordat de Applestore niet meewerkte een levertijd van 3-10 oktober.
thuisbezorgd.nl op iemand extra wachten kan er ook nog wel bijToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:51:
Geen idee hoe het komt, maar na de notificatie dat hij onderweg was krijg ik honger.
* Toppe wil broodjes kroket
[ Voor 9% gewijzigd door Dennisb1 op 16-09-2022 11:58 ]
Hopelijk, want het lijkt alsof er veel mensen zijn die overgestapt zijn naar Belsimpel. Had 'm in de ochtend ook bij hun besteld nadat ik een bericht had ontvangen T-mobile dat de levering gewijzigd is (ook voor afhalen). Wat een grapokkomeijer schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:24:
Had eerst een verlenging staan bij T-mobile en gekozen voor afhalen in de winkel. Geen kans op monitoren wanneer hij geleverd wordt, dus geannuleerd.
Vanochtend bij Belsimpel besteld, kan hem (waarschijnlijk) morgen afhalen.
iPhone 14 pro zwart
Ik heb DHL express maar gewoon even gebeld. Mijn levering gaat mee in de middag levering (levering tussen half 2 en half 9).
[ Voor 3% gewijzigd door Side-Kick op 16-09-2022 12:00 ]
Jup.Jumpman schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:48:
Elk jaar weer hetzelfde, bij de providers of Telecom bedrijven bestellen is onzekerheid.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Welke versie, kleur en opslag had je besteld?Steven030 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:47:
Hier vannacht ook het Vodafone contract in de mail en status uitlevering, maar nog geen t&t. Maandag pas besteld
Ik begin flashbacks te krijgen van mijn iPhone 5, destijds bij KPN met een verlenging.
Hele dag thuis bij de deur gezeten, letterlijk. Krijg ik einde dag een email dat er niemand thuis was en de bezorger de volgende dag nog een poging zou doen.
Telefoon is vlak daarna ‘zoek geraakt’ bij PostNL. Daarna nog weken moeten wachten.
Hele dag thuis bij de deur gezeten, letterlijk. Krijg ik einde dag een email dat er niemand thuis was en de bezorger de volgende dag nog een poging zou doen.
Telefoon is vlak daarna ‘zoek geraakt’ bij PostNL. Daarna nog weken moeten wachten.
Misschien kan je alvast voorwerk doen door deze ook te maken met kut Coolblue voor volgend jaar
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dennisdn schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:52:
[...]
Rij je toch ff langs de Mac? Die bezorger komt morgen of maandag vast nog wel een keertje als je hem net mist
Iemand een 512GB in zwart (ProMax) besteld bij Vodafone en al bericht over de levering gekregen? Zo ja, hoe laat heb je ongeveer besteld? Ik heb een gesprek met service en ze geloven niet dat ze hun orders compleet gefuckt hebben.
Hahaha. Wij doen vaak 1x in de twee weken wat laten kopen van de snackbar hier een dorp verderop.Dennisb1 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:53:
[...]
thuisbezorgd.nl op iemand extra wachten kan er ook nog wel bij
Altijd lange bezorging. Niet erg, houden we rekening mee. Dus wij bestellen altijd bewust wat eerder, staat die kerel hier half uur te vroeg
Zojuist in ontvangst genomen!
iPhone 14 Pro Max 128GB paars, via Vodafone verlengd
tikfouten? tjah..m..
FTFY!IKON schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:58:
Iemand een 512GB in zwart (ProMax) besteld bij Vodafone en al bericht over de levering gekregen? Zo ja, hoe laat heb je ongeveer besteld? Ik heb een gesprek met service en ze geloven niet mogen niet zeggen dat ze hun orders compleet gefuckt hebben.
Vodafone forum bekijken?IKON schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:58:
Iemand een 512GB in zwart (ProMax) besteld bij Vodafone en al bericht over de levering gekregen? Zo ja, hoe laat heb je ongeveer besteld? Ik heb een gesprek met service en ze geloven niet dat ze hun orders compleet gefuckt hebben.
En elke provider maakt er een potje van elk jaar weer opnieuw…
forzabesiktas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:00:
Zojuist in ontvangst genomen!
Credits @Rivanov, @FamousRoos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:01:
[...]
Vodafone forum bekijken?
En elke provider maakt er een potje van elk jaar weer opnieuw…
[ Voor 20% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 12:01 ]
Zojuist de verzendbevestiging van Bol.com voor levering vanavond ontvangen!
Hier ook, maandag besteld. Afwachten maar..
Krijg net deze sms van Vodafone:
“iPhone 14-bericht! Wat leuk dat je een iPhone 14 hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 21 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum.
Groet, Vodafone.”
Status staat op Uitleveren in de app. Gaat dus om een iPhone Pro Max 128GB Deep Purple, vorige week vrijdag om 17:38 besteld.
“iPhone 14-bericht! Wat leuk dat je een iPhone 14 hebt besteld bij ons. We bezorgen 'm zo snel mogelijk bij je. Uiterlijk 21 september ontvang je een sms met informatie over de leverdatum.
Groet, Vodafone.”
Status staat op Uitleveren in de app. Gaat dus om een iPhone Pro Max 128GB Deep Purple, vorige week vrijdag om 17:38 besteld.
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenVerweij op 16-09-2022 12:05 ]
Elk jaar hetzelfde met de providers en met de afleveringen vanuit wat dan ook.
Niks nieuws 🤔
Niks nieuws 🤔
Huh? Dat lukt mij niet meer (1 uur geleden). Woon ik in zn boeren gehucht?Herax10NL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:03:
Zojuist de verzendbevestiging van Bol.com voor levering vanavond ontvangen!
Heb echt slecht ervaring met hun hoop voor je dat je hem vandaag krijgtJWHtje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:51:
[...]
Same!
08:15 bij Bol besteld.
11:45 Verzendbevestiging Budbee
17:00 - 22:00 Globale schatting op dit moment
Noice! Ik zou ook de paarse willen indien ik voor de 14 Pro zou gaan. Veel plezier ermee!
Lijkt in lijn met hoe het vorig jaar bij providers ging, toen had o.a. T-Mobile de woensdag erna ook een levertijd update - zal vast en zeker meer voorraad op weg zijn naar de providers atmJeroenVerweij schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:04:
Krijg net deze sms van Vodafone:
Groet, Vodafone.”
Nee je woont naast mij en ik kon hem om 8.30 nog wel voor avondlevering kiezen. Denk gewoon dat de avondlevering slots op zijn ze kopen gewoon xxx aantal in per dag.grote_oever schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:05:
[...]
Huh? Dat lukt mij niet meer (1 uur geleden). Woon ik in zn boeren gehucht?
In die van mij zit nu ook beweging in bij Mobiel.nl;Yellow schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:33:
Er is beweging bij mobiel.nl
iPhone 14 Pro - 128GB - Spaceblack
Besteld om 14:08
Verlengd met T-Mobile
[Afbeelding]
De melding dat hij niet op voorraad is, is weg.
En nu ik dit tik gaat het van, de aanvraag moet nog naar T-Mobile worden verstuurd, naar het
Pakket gereedmaken
iPhone 14 Pro - 256GB - Space Black
Verlenging T-Mobile
Order bevestiging e-mail 14.14h
https://www.rtlnieuws.nl/...op-iphones-later-dit-jaar
Met een korreltje zout nemen, maar zou wel handig zijn als je bij de release ‘m automatisch toegestuurd krijgt
Met een korreltje zout nemen, maar zou wel handig zijn als je bij de release ‘m automatisch toegestuurd krijgt
Ik woon ook in een, wat veel mensen 'boeren gehucht' noemen. Dus dat zou niet uit moeten makengrote_oever schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:05:
[...]
Huh? Dat lukt mij niet meer (1 uur geleden). Woon ik in zn boeren gehucht?
Mobiel.nl icm Vodafone helaas geen beweging.don spike schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:08:
[...]
In die van mij zit nu ook beweging in bij Mobiel.nl;
De melding dat hij niet op voorraad is, is weg.
En nu ik dit tik gaat het van, de aanvraag moet nog naar T-Mobile worden verstuurd, naar het
Pakket gereedmaken.
iPhone 14 Pro - 256GB - Space Black
Verlenging T-Mobile
Order bevestiging e-mail 14.14h
Als je kan kiezen voor een avond levering dan woon je niet in een boeren gehucht!Herax10NL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:10:
[...]
Ik woon ook in een, wat veel mensen 'boeren gehucht' noemen. Dus dat zou niet uit moeten maken
Das nog veel eerder en dat geloof ik wel. Zal idd wel per regio X aantal sloten zijn.Practics schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:07:
[...]
Nee je woont naast mij en ik kon hem om 8.30 nog wel voor avondlevering kiezen. Denk gewoon dat de avondlevering slots op zijn ze kopen gewoon xxx aantal in per dag.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TsEc6xdSPSCKmegZ72az3EGy.gif?f=user_large)
Dit is mijn 12.000ste post op Tweakers!
Toppe in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5"
Tijd voor taart!
Krijg hier beetje Pimp my Ride fibes bij.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:09:
https://www.rtlnieuws.nl/...op-iphones-later-dit-jaar
yo dog, let me put a 'abbonement' on you 'abonnement' so you can ....
PSN: Flix20-NL
Lekker, kom je stukje brengen? Kan niet weg bij de voordeur hier.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:13:
[Afbeelding]
Tijd voor taart!
Stuur dhl express welDennisb1 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:14:
[...]
Lekker, kom je stukje brengen? Kan niet weg bij de voordeur hier.
@Famous heb je nou je toestel of ben je ‘aan het werk’? Je bent zo rustig
[ Voor 16% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 12:15 ]
Ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaak in dit forum.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Pro 256gb deep purple. Maandag rond 10:30 besteld en vanmorgen om 09:50 in huis. Had ik niet verwachtIKON schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:54:
[...]
Welke versie, kleur en opslag had je besteld?
Afwisseling van blijheid en frustratie
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
houd DHL Express levering nog wat in is dat sneller of vroeger dan bij een normale levering ? het hoesje was met een normale levering.
maar ik vrees dat ze hier pas savonds laat aan de deur gaan staan met mijn telefoon
maar ik vrees dat ze hier pas savonds laat aan de deur gaan staan met mijn telefoon
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
En straks bloedt het topic weer dood en zodra de Keynote is geweest gaan we allemaal weer bestellen, waarschuwen we elkaar dat het vorig jaar bij de providers allemaal kut was en houden sommige hoopKnoezelbos schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:17:
Afwisseling van blijheid en frustratie
:strip_exif()/f/image/aELx3LWANDwuYhh2P2zXuQ5K.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kies altijd voor de nieuwe kleuren, en ze bevallen altijd goed. Paars ziet er wel wat leuker uit in het echt, in een donkere kamer lijkt het zwart en in zonlicht donkerblauw
Zie hierbij 12 Pro Max, 13 Pro Max en de 14 Pro Max
edit: helaas foto moeten nemen met een iPad (aardappel)
[ Voor 3% gewijzigd door forzabesiktas op 16-09-2022 12:26 ]
tikfouten? tjah..m..
Nee, express houdt in dat de leverdatum gegarandeerd is, bij Parcel kan het afwijken.BruceLee schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:19:
houd DHL Express levering nog wat in is dat sneller of vroeger dan bij een normale levering ? het hoesje was met een normale levering.
Is er trouwens überhaupt iemand die z’n bestelling op heeft kunnen halen bij een t-mobile filiaal?
Vanochtend met een vriend van mij langs gegaan kon zijn iphone 14 pro max ophalen. De verkoper gaf aan dat hij gestopt was met order picken omdat het anders te druk werd...Profcranberry schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:17:
Nog geen reacties vanuit amac?
Vanochtend iphone 14 pro max 128 deep purple bij Bol.com besteld en half uurtje geleden bericht gekregen dat hij is verstuurd en vanavond wordt bezorgd met Budbee. 😃👍🎉
Net ook sms ontvangen dat ook de Watch niet vandaag op te halen is in T-Mobile Shop.
Of ik de levertijden pagina in de gaten wil houden voor updates
Interessant. Nu vraag ik me af of ik beter kan annuleren en gewoon via bol.com bestellen. Had toch mijn huidige iPhone willen inleverenA. Ben schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:21:
[...]
Vanochtend met een vriend van mij langs gegaan kon zijn iphone 14 pro max ophalen. De verkoper gaf aan dat hij gestopt was met order picken omdat het anders te druk werd...
Ja, op T-Mobile community hebben mensen gisteren iets gehoord om vandaag op te halen. Maar alsnog kan je vandaag iets horen om op te halen.Knoezelbos schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:20:
Is er trouwens überhaupt iemand die z’n bestelling op heeft kunnen halen bij een t-mobile filiaal?
Zie een behoorlijke dode hoek, ik zou buiten voor de deur gaan zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisb1 op 16-09-2022 12:23 ]
Hier bij T-mobile vandaag opnieuw moeten bestellen na een pittig chat gesprek. Wel een mail gehad dat de bestelbevestiging er aan zou komen. Echt kwam deze niet. Maandag in de chat is beloofd dat het goed zou komen. Vandaag in de chat na meerdere excuses van verschillende mensen dat ik toch echt opnieuw moest bestellen. Echt heel erg slecht dit. Jammer dat ze best interessant zijn met de prijs icm een thuis aansluiting. Ik had overigens op ophalen gezet bij de t-mobile shop.
Mijn advies, als je alleen een mail hebt gehad met de bestelbevestiging komt er aan icm bezorgen. Even contact opnemen ter controle of het goed gaat.
Mijn advies, als je alleen een mail hebt gehad met de bestelbevestiging komt er aan icm bezorgen. Even contact opnemen ter controle of het goed gaat.
Dode hoek? Ik zie ze al aankomen als ze wijk in komen rijdenDennisb1 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:23:
[...]
Zie een behoorlijke dode hoek, ik zou buiten voor de deur gaan zitten.
Te druk met? Teleurgestelde klanten?A. Ben schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:21:
[...]
Vanochtend met een vriend van mij langs gegaan kon zijn iphone 14 pro max ophalen. De verkoper gaf aan dat hij gestopt was met order picken omdat het anders te druk werd...
Ben je daar nou verbaasd over?Tartarus schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:22:
Net ook sms ontvangen dat ook de Watch niet vandaag op te halen is in T-Mobile Shop.
Want er is niks nieuws aan…
Gooi het gifje van @Rivanov anders ff erinRoos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:26:
[...]
Ben je daar nou verbaasd over?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou voor mij is het wel de eerste keer dat ik em niet meteen kan ophalen bij de shop. Heb al 3 keer gehad dat ik em op release dag kan oppikken na preorderen. Dus ik ben wel licht teleurgesteld nu..Roos79 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:26:
[...]
Ben je daar nou verbaasd over?
aan het werk inderdaad jaToppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:15:
[...]
Stuur dhl express wel
@Famous heb je nou je toestel of ben je ‘aan het werk’? Je bent zo rustig
Ja dat is lullig en zuur. Ik heb ongeveer hetzelfde gehad, vrijdag 14.19 mail ontvangen “bedankt voor bestelling” en vervolgens niks meer gehoord, zaterdag gecheckt met klantenservice of ze mijn order in systeem konden zien staan en gevraagd of ze een order nummer konden doorgeven. Toen zondagochtend het bericht: hij bestaat niet - dus heb vrij snel weer kunnen bestellen.Ferrox1 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:24:
Hier bij T-mobile vandaag opnieuw moeten bestellen na een pittig chat gesprek. Wel een mail gehad dat de bestelbevestiging er aan zou komen. Echt kwam deze niet. Maandag in de chat is beloofd dat het goed zou komen. Vandaag in de chat na meerdere excuses van verschillende mensen dat ik toch echt opnieuw moest bestellen. Echt heel erg slecht dit. Jammer dat ze best interessant zijn met de prijs icm een thuis aansluiting. Ik had overigens op ophalen gezet bij de t-mobile shop.
Was mijn eerste keer verlengen via T-Mobile, dus nu weet ik voor de volgende keer hoe het gaat. Geen order nummer = geen bestelling. En als je bij klantenservice specifiek je order nummer opvraagt besteden ze tijd aan je verzoek ipv standaard antwoord die terug krijgt dat je je geen zorgen hoeft te maken, want drukke servers
Toppe schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:13:
[Afbeelding]
Tijd voor taart!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZsGfxj0LMNX4EMm51JmZrBzZ.gif?f=user_large)
Ik denk dat T-Mobile achter de schermen beetje hickups heeft gehad:Knoezelbos schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:29:
[...]
Nou voor mij is het wel de eerste keer dat ik em niet meteen kan ophalen bij de shop. Heb al 3 keer gehad dat ik em op release dag kan oppikken na preorderen. Dus ik ben wel licht teleurgesteld nu..
1. Bestellingen via PostNL zijn grotendeels vandaag pas verzonden
2. Nog lang niet alle winkels hebben voorraad gekregen
Dus denk dat het de komende dagen wel rechttrek.
Die heb ik bij T-mobile geannuleerd ja en bij Belsimpel weer aangevraagd.randje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:25:
[...]
Cancel je dan ook je verlenging?
Een sim only heeft geen enkel voordeel als je al een abo hebt. Je levert alleen de flexibiliteit van opzeggen op.
Enige voordeel van verlenging is toestelkorting (€134 zo uit mn hoofd op i14pro 256GB).
Ik zeg nietsSkybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:31:
[...]
Ik denk dat T-Mobile achter de schermen beetje hickups heeft gehad:
1. Bestellingen via PostNL zijn grotendeels vandaag pas verzonden
2. Nog lang niet alle winkels hebben voorraad gekregen
Dus denk dat het de komende dagen wel rechttrek.
Toch nog gered hahahaVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:02:
[...]
Als je naar Schiphol gaat heb je daar alle tijd om hem te bewonderen in de lange rijen
tikfouten? tjah..m..
Hé hé, niet alles is een horror verhaal
100%.richards3 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:35:
Volgens mij fake…
Das pech, iPhone weg. Hengsels zijn alleen wit, die zijn normaal toch grijs?DutchCrownNL schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:34:
Van Twitter geplukt, het zou je maar gebeuren dat je een 14 Pro ophaalt maar het tasje is niet stevig genoeg![]()
[Afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 16-09-2022 12:36 ]
Das balen, nieuwe halen
Dat weet ik wel zekerrichards3 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:35:
Volgens mij fake…
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hopen dat je niet bij een provider zit
Moeten we hem nog een keer posten?
Is toch belachelijk, gewoon nergens is hij te koop en morgen geleverd
Mijn stappen van bestellen:
1. Bij Tele2 icm verlenging
2. Bij belsimpel icm tele2 verlenging
3. Bij belsimpel met T-mobile abonnement omdat deze morgen geleverd kan worden
Alle drie betaald, hopelijk storten ze het snel retour
1. Bij Tele2 icm verlenging
2. Bij belsimpel icm tele2 verlenging
3. Bij belsimpel met T-mobile abonnement omdat deze morgen geleverd kan worden
Alle drie betaald, hopelijk storten ze het snel retour
Nummer 1 is hier net bezorgd door DHL Express. Kwam met zijn elektrische busje 'gewoon' vanaf het depot hier in Zwolle. Sterker nog, het was m'n achterbuurman 
Edit:
Nummer 2 komt zometeen met PostNL, dat wordt degene die ik hou. Nummer 1 gaat weer retour...
Edit:
Nummer 2 komt zometeen met PostNL, dat wordt degene die ik hou. Nummer 1 gaat weer retour...
[ Voor 24% gewijzigd door Jaws77 op 16-09-2022 12:38 ]
Bol.com?Xqlus1ve schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:37:
Gelukkig is die elektrisch bezorgd en gaat die uitstoot-loos terug 🕳️Jaws77 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:37:
Nummer 1 is hier net bezorgd door DHL Express. Kwam met zijn elektrische busje 'gewoon' vanaf het depot hier in Zwolle. Sterker nog, het was m'n achterbuurman
Edit:
Er hebben veel mensen net bij bol.com besteld en die krijgen vanavond al geleverd.Xqlus1ve schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:37:
Je hebt de boot gemist… ik zeg nietsFamous schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:39:
[...]
Er hebben veel mensen net bij bol.com besteld en die krijgen vanavond al geleverd.
[YouTube: FMG - Boot (prod.by Benn&Paul)]
Ik zag dat iemand anders in dit topic om 14:08 had besteld en 'ie al in de volgende stap was, ik 14:16 en nog dit
Sad
Mijn iPhone 14 Pro - 256GB - Space Black verlenging bij T-Mobile via Mobiel.nl (14.14h) staat inmiddels op status verzonden incl. track & trace van PostNL. Wordt morgen verwacht
.
Was toch even spannend, maar voor mijzelf uiteindelijk wel hoe ik het verloop had verwacht (zaterdag gaan ontvangen).
Was toch even spannend, maar voor mijzelf uiteindelijk wel hoe ik het verloop had verwacht (zaterdag gaan ontvangen).
Hij is binnen met DHL Express 
9:16 processed
11:10 out for delivery
12:40 binnen
9:16 processed
11:10 out for delivery
12:40 binnen
Als ik achteraf had geweten dat ik 'm via mijn werk zo snel kon bestellen had ik de bestelling bij Apple nooit geplaatstSkybox_ schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 12:39:
[...]
Gelukkig is die elektrisch bezorgd en gaat die uitstoot-loos terug 🕳️
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
:strip_exif()/f/image/8iKm6J61mBBIbgyWr3jk7djf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JEbBgjWqkJPBeV5mG8juzh0t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dZwj589ONahKGPa0UNFKyXxZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/o87BKkKwNIS50hJPQOkm843G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KO8iCKMJRpMfqI5q2T8AIXRk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S7ynHE6vjBr9mtLBNjCyLYzv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EAIEUrevtMfsZUcVsBmBBRaB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HpfavBxT0bttfn4JX35FPlHc.png?f=fotoalbum_large)