• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 06:58:
Hoe zit dat nu bij Coolblue? Dacht dat die pre-orders pas vanaf maandag open gingen? Door al die storingen viste een vriend van mij gister achter net, maar heeft gisteravond bij Coolblue besteld en betaald. In zijn mail staat ook gewoon bezorgdatum 16 september.

Beetje voorbarig? Maar anders sowieso vreemd dat hij gewoon de order heeft kunnen afronden toch?
Ze hebben besloten toch gisteren al te beginnen, zolang de iphone nog kan worden gepre ordered wordt hij vrijdag ook geleverd

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 23:19

swv

hk12nl schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:28:
Toch bizar al die verschillende ervaringen met bestellen. Ik zat gisteren te wachten met mijn iPad en telefoon. Uiteindelijke was de store via mijn telefoon het snelste op 5G. 2 pro’s besteld en worden geleverd de 16e. Daarna weer de store in en de AirPods met inscriptie besteld en worden de 23e geleverd.

Nergens geen problemen dus. Ik voel mij haast schuldig nav alle berichten 😅
Hier idem.

Was wel bijzonder want op mijn iPhone weigerde de store open te gaan (zelfs na 10 minuten). Op mijn iPad op 5G lukte het ook zo rond 14:04. Ik had de app wel afgesloten en opnieuw gestart en toen kon ik er meteen in.

Viel mij wel op dat afhalen (wat ik ga doen) voor de 16e nog enige tijd mogelijk was. Alleen online liepen de levertijden snel op. Stores worden regelmatig bevoorraad dus waar de wil is om er een snel te bemachtigen is een weg. Zo nee dan geduld hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
This-is-life schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:44:
[...]

Ze hebben besloten toch gisteren al te beginnen, zolang de iphone nog kan worden gepre ordered wordt hij vrijdag ook geleverd
Dat is eigenlijk wel een naai streek. Eerst aankondigen te bestellen vanaf maandag. En dan gewoon drie dagen eerder op de vrijdag al open gooien voor het bestellen.

Niet dat ik me daarvoor had aangemeld, maar kan me voorstellen dat sommigen zich hiermee gepasseerd voelen.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• This-is-life
TheKerremenke schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:59:
[...]

Dat is eigenlijk wel een naai streek. Eerst aankondigen te bestellen vanaf maandag. En dan gewoon drie dagen eerder op de vrijdag al open gooien voor het bestellen.

Niet dat ik me daarvoor had aangemeld, maar kan me voorstellen dat sommigen zich hiermee gepasseerd voelen.
Ik durf zo niet te zeggen of ze de mensen hebben geïnformeerd die zijn ingeschreven.. maar snap je punt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 10:18
Mogelijk interessant voor degenen die nog willen bestellen: https://nl.pepper.com/aan...22-128gb256gb512gb-248812

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

TheKerremenke schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:59:
[...]

Sowieso raar dat dit soort resellers nu al kunnen garanderen dat je hem alsnog op pre order dag hebt. Ik weet zeker dat als je ze nu contact ze gaan aangeven dat ze nog niet weten wat, en hoeveel, de geleverd gaan krijgen.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• niko_c
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-08 13:41
grote_oever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:52:
[...]

Reservering zegt ook niks. Heb mailtje van Apple binnen dat bestelling voltooid is, maar er is nog geen reservering. Ik heb om kwart over 2 een bestelling gedaan.
Ondertussen nog steeds geen bevestigingsmail of afrekening op de cc. Misschien moet ik maar opnieuw bestellen met ondertussen een levertijd voorbij half oktober.

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb ‘m gisterenavond toch maar bij CB besteld. Daar word (of werd?) overal nog 16-sept genoemd. Met name omdat mijn bestelling bij Apple nog niet bevestigd was + geen CC reservering en prognose oktober.. Dus die heb ik maar geannuleerd, we gaan het meemaken!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Tartarus schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:28:
De bestelstatus pagina van T-Mobile doet het nog steeds niet trouwens.
Ik krijg al sinds gisteren de melding ‘Er is een fout opgetreden’ als ik op mijn e-mail of ordernummers zoek.

Ook elders op mijn account zie ik de bestellingen niet terug. Ik ga er maar vanuit dat alles wel gewoon goed zo gaan.
Ik kon me niet inhouden dus even met T-Mobile gebeld en alles is goed doorgekomen bij hun. Hun systemen zijn nog een beetje overstuur van gisteren dus ook de dame aan de lijn moest iets verder kijken dan normaal om de bestelling terug te vinden.

• This-is-life
Toppe schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:42:
[...]

Sowieso raar dat dit soort resellers nu al kunnen garanderen dat je hem alsnog op pre order dag hebt. Ik weet zeker dat als je ze nu contact ze gaan aangeven dat ze nog niet weten wat, en hoeveel, de geleverd gaan krijgen.
Resellers krijgen van te voren te horen wat ze ontvangen, hoe denk je anders dat ze pre-orders kunnen doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:55
This-is-life schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:00:
[...]

Resellers krijgen van te voren te horen wat ze ontvangen, hoe denk je anders dat ze pre-orders kunnen doen?
Ervaringen bij voorgaande pre-orders die ik hier al jaren op Tweakers lees wijzen erop dat sommige bedrijven doen aan 'overpromise, underdeliver'. Elk jaar weer mensen die denken hem op release day te krijgen en dan maanden langer moeten wachten.

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Dennisweb schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:03:
[...]

Ervaringen bij voorgaande pre-orders die ik hier al jaren op Tweakers lees wijzen erop dat sommige bedrijven doen aan 'overpromise, underdeliver'. Elk jaar weer mensen die denken hem op release day te krijgen en dan maanden langer moeten wachten.
Ik geloof ook niet dat bedrijven nu al de iphones op voorraad hebben liggen. Dus dan moeten ze het doen op aannames of beloftes van hun leveranciers. Pas op het moment dat de toestellen er echt fysiek zijn kunnen ze dingen garanderen. Vroeger vaak zat gehoord dat een winkel 20stuks toegezegd was maar er 10 oid geleverd is. Kut voor de klant maar als verkoper kun je er weinig aan doen.

Echter wat er nu bij cb gebeurd, klopt van geen kant. Nagenoeg geen enkele winkel doet nog beloven dat de 16de geleverd word en cb geeft 3x op de bestelpagina aan de 16de. Noway als je hem nu besteld dat ze dat waar kunnen maken. Of denk je echt dat cb meer voorraad heeft dan een amac of apple zelf? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
Practics schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:09:
[...]

Ik geloof ook niet dat bedrijven nu al de iphones op voorraad hebben liggen. Dus dan moeten ze het doen op aannames of beloftes van hun leveranciers. Pas op het moment dat de toestellen er echt fysiek zijn kunnen ze dingen garanderen. Vroeger vaak zat gehoord dat een winkel 20stuks toegezegd was maar er 10 oid geleverd is. Kut voor de klant maar als verkoper kun je er weinig aan doen.

Echter wat er nu bij cb gebeurd, klopt van geen kant. Nagenoeg geen enkele winkel doet nog beloven dat de 16de geleverd word en cb geeft 3x op de bestelpagina aan de 16de. Noway als je hem nu besteld dat ze dat waar kunnen maken. Of denk je echt dat cb meer voorraad heeft dan een amac of apple zelf? :+
Denk dat we aan het einde van komende week, vrijdag de 16e, wel gaan horen hoe snel CB is. O-)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:03:
[...]

MediaMarkt en AMAC zijn hier King in.
Van alles beloven, zo’n 1% waarmaken.
Elk.Jaar.Weer.

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Practics schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:09:
[...]

Ik snap wel wat je zegt, maar toch heeft CB in het verleden wel een reputatie opgebouwd waarbij ze hebben bewezen keer op keer te kunnen leveren wat ze beloofden, zels bij de PS5 (waar de ellende nog groter was / is?) wisten ze te leveren aan iedereen die er een beloofd was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
Tim14ww schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:15:
[...]

Ik snap wel wat je zegt, maar toch heeft CB in het verleden wel een reputatie opgebouwd waarbij ze hebben bewezen keer op keer te kunnen leveren wat ze beloofden, zels bij de PS5 (waar de ellende nog groter was / is?) wisten ze te leveren aan iedereen die er een beloofd was.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2P7atPVVbfmEcPKV23nstH7FzU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Sh7ul1tMnd9iSwtpkOGHTOXp.png?f=fotoalbum_large

Zelfs nu kun je alle modellen nog bestellen met belofte 16de geleverd 8)7

Ga er maar vanuit dat dit drama gaat worden.

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-09 17:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lb0orvwzB7NPovwbXtqAAEtuCHw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xB3reaARiXWDl3ADRQWJBbxf.png?f=fotoalbum_large

In hoeverre zal dit op de 16e blijven staan? Had de bestelling namelijk ruim na 14:00 gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim14ww
Tayfunc schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:29:
[Afbeelding]

In hoeverre zal dit op de 16e blijven staan? Had de bestelling namelijk ruim na 14:00 gedaan.
Vrij zeker. Winkelvoorraad is een andere dan online-voorraad bij Apple.

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

This-is-life schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:00:
[...]

Ja, maar geen week van te voren. Wat @Dennisweb al zegt. Elk jaar hoor je weer dat ze tóch minder toestellen hebben gekregen dan verwacht.

• THE_BASE
  • Niet online
iPhones worden aan resellers geleverd, in dit geval, op donderdag voor de release. Ze mogen pas op vrijdag vanaf 9 uur worden geactiveerd en verkocht. Als Apple ziet dat er een iPhone eerder wordt geactiveerd (bijvoorbeeld omdat een medewerker er één koopt), kun je een boete of intrekking van het partnerschap verwachten.

Ik geloof er dus niets van dat bijvoorbeeld Coolblue nu al weet hoeveel er binnen gaan komen, dat is echt voor elke reseller een verrassing. Je schrijft er honderden in, je ontvangt er een flink aantal en die worden verdeeld.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 19:27
Practics schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:18:
[...]

[Afbeelding]

Zelfs nu kun je alle modellen nog bestellen met belofte 16de geleverd 8)7

Ga er maar vanuit dat dit drama gaat worden.
Wat gaat precies een drama worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
Sunri5e schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:13:
[...]

Wat gaat precies een drama worden?
Nou mensen die gaan klagen dat ze hun iphone zomaar maand later krijgen. Mensen op forums die klagen dat er willekeurige wordt uitgeleverd enz enz enz. Nog nooit een release mee gemaakt?

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-10 20:46
Denken jullie dat de kleur van de iPhone in de bestelling nog aan te passen is?

Verwijderd

Ik denk dat CB vrijdag wat zal gaan meemaken op de klantendienst 8)7
Met een reputatie als die van hun dan zo'n misleidende info gaan publiceren (als die uiteindelijk niet zou kloppen), ik zou het niet durven.

Maar, als ze dit kunnen waarmaken dan verdienen ze een dikke pluim hoor _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2022 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:29:
Als je weer achteraan sluit sw. Rest is wachten op de goodwill van de verkoper.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-10 19:27
Practics schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:28:
[...]

Nou mensen die gaan klagen dat ze hun iphone zomaar maand later krijgen. Mensen op forums die klagen dat er willekeurige wordt uitgeleverd enz enz enz. Nog nooit een release mee gemaakt?
Volgens mij wel maar ik kreeg hem voor mijn gevoel altijd netjes op tijd.

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:30:
Met een reputatie als die van hun dan zo'n misleidende info gaan publiceren (als die uiteindelijk niet zou kloppen), ik zou het niet durven.

Dat is gewoon een mail met excuus en een “druk 1 voor vragen over je iPhone bestelling”, vervolgens hoor je “sorry, het is extreem druk” en wordt je aan het lijntje gehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:29:
Annuleren en een nieuwe bestelling doen.

• Rsport40
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:02
Gisteren 14:10 besteld via de Apple app met cc. Zojuist het bedrag van de cc gereserveerd. En bij Apple wordt de verzending voorbereid. Duurde dus even.

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb gisteren om 14:20 bij apple de bestelling gedaan van een 14 pro zwart 256gb
Ik kon alleen selecteren bezorgen. Niet afhalen bij een apple store. Weet iemand waarom?
Ik heb de apple store den haag daarna gebeld. Die man dacht dat er geen verschil zat in levertijden van bezorging of afhalen bij een store.

Vervolgens kreeg ik de bevestiging tussen 3 okt en 10 okt levering..
Dit is voor mij te laat dan ben ik net op vakantie.
Ik ga er denk ik maar nog 1 bij vodafone bestellen en wellicht in de apple store zelf.

[ Voor 15% gewijzigd door KappeNou op 10-09-2022 11:56 ]

>PC specs<

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zo ik was er gisteren na het bestellen even een paar uur tussenuit maar “hij zal wel minder besteld worden door zijn prijs” kan wel uit het raam.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

KappeNou schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:55:
Ik heb gisteren om 14:20 bij apple de bestelling gedaan van een 14 pro zwart 256gb
Ik kon alleen selecteren bezorgen. Niet afhalen bij een apple store. Weet iemand waarom?
Ik heb de apple store den haag daarna gebeld. Die man dacht dat er geen verschil zat in levertijden van bezorging of afhalen bij een store.
Als je de store niet meer kan kiezen dan is die voorraad op meestal.

Je kunt wel op en rond release de store even in de gaten houden, er komt af en toe wel wat extra nieuwe voorraad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:15:
Zo ik was er gisteren na het bestellen even een paar uur tussenuit maar “hij zal wel minder besteld worden door zijn prijs” kan wel uit het raam.
Denken we dat niet elk jaar om vervolgens weer te concluderen dat we het fout hebben? :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Practics
Toppe schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:17:
[...]

Denken we dat niet elk jaar om vervolgens weer te concluderen dat we het fout hebben? :')
Schokkend vond ik zelf dat 85% van alle pre-orders een pro (max) is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Practics schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:19:
[...]

Ik denk wel dat speelt: als je een pre-order doet, moeite doet om op tijd klaar te zitten etc, dan ben je al wel een liefhebber. En die zullen misschien eerder ook voor een Pro gaan. De "gewone burger" krijgt volgende week pas een teken als het Apple weer is gelukt wat marketing-rijen voor de deur in het nieuws te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:17
Dat kun je natuurlijk op launch dag nooit concluderen. Mensen van het eerste uur zullen altijd bestellen
(de echt vaste kern kijkt niet naar de prijs.. zie b.v. ook in dit topic waar mensen er 2 of 3 kopen), maar de vraag is hoe het de komende dagen/weken/maanden gaat. Ik vermoed dat er echt wel veel mensen, door de energie prijzen, een jaar over moeten slaan. En daar werkt deze prijs niet aan mee.

Ook zeggen de problemen van gisteren niks over hoeveel er besteld zijn. Enige wat je misschien kan concluderen is dat Apple de vraag misschien kleiner had geschat en daardoor minder ingezet heeft op het bestelproces.
niko_c schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:44:
[...]

Ondertussen nog steeds geen bevestigingsmail of afrekening op de cc. Misschien moet ik maar opnieuw bestellen met ondertussen een levertijd voorbij half oktober.
Ik ben bang dat je bestelling niet doorgekomen is. Gisteren heb ik het ook, en ik overdrijf niet, meer dan 10x moeten doorlopen. Ik ben 2x door het betaalproces gekomen, wat inhoud dat ik 2x in mijn rabobank app de betaling heb goedgekeurd, maar ik heb maar 1 order lopen nu. In die ene order krijg ik duidelijk in beeld dat de bestelling gelukt is en dat ik een mail krijg in mijn inbox. De order is gewoon in mijn account te zien... De andere order, waar ik de betaling van goedgekeurd heb zie ik nergens terug. Ook kwam deze betaling van "Apple" vandaan en de betaling die wel doorkwam van "Apple NL".

maaaaaaarrrrrrr.. ik heb tot nu toe nog steeds geen reservering op mijn CC.
[...]

Eerlijk? Deze schok is bewust gemaakt bij Apple. Saaien iphone 14 die, voor de EU, bijna hetzelfde is als een iphone 13. Daarnaast zitten alle nieuwe functies op de iphone 14 pro. Dus Apple heeft echt een bewuste keuze gemaakt om de iphone 14 pro veel beter in de markt te zetten. Ze wisten maar al te goed dat de iphone 14 stukken minder verkocht ging worden dan de iphone 14 pro.
Dennisdn schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:28:
[...]

Ik denk wel dat speelt: als je een pre-order doet, moeite doet om op tijd klaar te zitten etc, dan ben je al wel een liefhebber. En die zullen misschien eerder ook voor een Pro gaan. De "gewone burger" krijgt volgende week pas een teken als het Apple weer is gelukt wat marketing-rijen voor de deur in het nieuws te krijgen.
iphones worden zakelijk ook veel afgezet. Ik denk wel dat de pro daar minder interessant zal zijn en dat juist daar veel iphone 14 weggezet worden.

[ Voor 24% gewijzigd door grote_oever op 10-09-2022 12:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
grote_oever schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:37:
[...]

Dat kun je natuurlijk op launch dag nooit concluderen. Mensen van het eerste uur zullen altijd bestellen
(de echt vaste kern kijkt niet naar de prijs.. zie b.v. ook in dit topic waar mensen er 2 of 3 kopen), maar de vraag is hoe het de komende dagen/weken/maanden gaat. Ik vermoed dat er echt wel veel mensen, door de energie prijzen, een jaar over moeten slaan. En daar werkt deze prijs niet aan mee.

Ook zeggen de problemen van gisteren niks over hoeveel er besteld zijn. Enige wat je misschien kan concluderen is dat Apple de vraag misschien kleiner had geschat en daardoor minder ingezet heeft op het bestelproces.
Nah ik weet niet of dat zo is, de voorraden weten wij inderdaad niet maar schijnen volgens de geruchten net zo groot geweest te zijn als met de 13 pro.

Wat je wel zag is dat er diverse shops uit de lucht gingen of het erg zwaar hadden. Dat was de afgelopen jaren niet en krijgen die paar early adapters niet zomaar voor elkaar. Daarmee gaat toch wel het vermoeden dat de sales gisteren in ieder geval prima waren.

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:17
Donstil schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:46:
[...]

Nah ik weet niet of dat zo is, de voorraden weten wij inderdaad niet maar schijnen volgens de geruchten net zo groot geweest te zijn als met de 13 pro.

Wat je wel zag is dat er diverse shops uit de lucht gingen of het erg zwaar hadden. Dat was de afgelopen jaren niet en krijgen die paar early adapters niet zomaar voor elkaar. Daarmee gaat toch wel het vermoeden dat de sales gisteren in ieder geval prima waren.
De vraag zal inderdaad veel groter zijn geweest dan de iphone 13 pro. Naar mijn idee was die overigens ook best saai en zal vermoedelijk te maken hebben gehad met de corona periode.

Zelf kom ik van een iphone X, maar die was destijds ook dramatisch om te krijgen. Ik zat toevallig in mijn postgeschiedenis terug te kijken en kan topic niet meer terug vinden.. maar destijds heb ik zelf ook weken moeten wachten totdat er één op voorraad was. Er was zelfs een bot die de voorraad van alle Apple shops scande.

De iphone X was ook de "schok" telefoon die de prijs boven de 1000 euro uit liet schieten. Mensen zeiden "zo'n dure telefoon wil je toch niet mee op zak lopen".

[ Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 10-09-2022 12:55 ]

• HavermansP
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Bij Coolblue om 17:32 de bestelling gedaan en bevestiging ontvangen. Ik hoefde echter niet te betalen? Hebben meerdere dit? Er staat in dat ik in de store zelf kan betalen bij afhalen dmv pin.
heb wel zakelijke account. Weet niet of het daarmee te maken heeft.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ook besteld bij Coolblue, ik ga het wel zien. Ergens wel bijzonder dat ze expliciet vermelden dat ze gaan verzenden op 16-9. Maargoed met PS5 en Series X ging dat ook goed

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
grote_oever schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:37:
[...]

Ik vermoed dat er echt wel veel mensen, door de energie prijzen, een jaar over moeten slaan. En daar werkt deze prijs niet aan mee.
[...]
https://www.nu.nl/economi...n.html#coral_talk_wrapper

die huishoudens vindt je in ieder geval niet in dit topic! :+

• Practics
Denk dat dat nog vies tegenvalt. Ken zat mensen die gewoon kopen met hun laatste centen en straks in de winter tot een nare conclusie komen of eind van hun contract. Hoeveel bestellen hem niet lekker op afbetaling, je moet helemaal aan de grond zitten wil je dat niet kunnen. Nu zal het op tweakers relatief meevallen omdat de meesten wat hoger opgeleid zijn en wat meer cashflow hebben.

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 08:51
[offtopic]
Die vind je amper op Tweakers ben ik bang. De meesten hebben een goed betaalde baan in de IT.

Dit topic en het nieuwbouw topic zitten wel de echte uitwassen. Hier koopt men een paar iPhones en een apple watch erbij. In het nieuwbouw topic zet men haast geen keukens onder de 20k.

[\offtopic]

On topic; Er lijkt wel iets geks te zijn geweest de afgelopen dagen met CC betalingen bij Apple. Had een Apple watch 8 gekocht op de 8e. Heb alle stappen doorlopen, op de CC een 0 euro reservering van Apple. Maar toen ik gisteravond nog even checkte was de betaling toch niet goed gegaan. Heb gister avond opnieuw 'betaald', reservering stond toen wel direct op mijn CC.

• TheKerremenke
  • Nu online
Hier staat die al sinds gisteren gereserveerd op de creditcard.

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10 12:27
[...]

Van pro naar pro zal met inruil nog wel te doen zijn of niet?

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-10 18:56
Bij mij was er iets mis gegaan met de bestelling bij T-mobile (betaallink werd niet meer geactiveerd na een mislukte betaling). Enige optie was de bestelling opnieuw plaatsen waardoor mijn bestelling achteraan aansluit (van 09/09 +/-15:15 naar vanochtend +/-09:15). Volgens de klantenservice maakte dat niet veel uit want a.s. maandag gaat de "bestelling" richting apple er pas uit. ik heb er geen vertrouwen in dat ik mijn iPhone nog op de lanceerdatum krijg maar ik laat me graag verrassen.

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:40
Geld moet rollen joh :+
Maar inderdaad het was niet normaal druk overal, ik heb om 14:05 vrij makkelijk een bestelling er door gekregen bij Apple voor een 14 Pro Max 256GB Gold want geen blauw dit jaar. ;(

It's All In The "Mix"

• KappeNou
Mixpower schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:35:
[...]

Geld moet rollen joh :+
Maar inderdaad het was niet normaal druk overal, ik heb om 14:05 vrij makkelijk een bestelling er door gekregen bij Apple voor een 14 Pro Max 256GB Gold want geen blauw dit jaar. ;(
Precies, dat wilde ik ook zeggen :*)
Wat geven ze bij jou op als lever week? Bij mij 3okt -10okt.

Net nog eentje bij vodafone besteld. Scheelt ook meer dan €100 met los bij Apple kopen.
Ik ben benieuwd of het voor 27sept lukt anders cancel ik beide orders.

[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 10-09-2022 14:44 ]

>PC specs<

• Mixpower
KappeNou schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:43:
[...]

Precies, dat wilde ik ook zeggen :*)
Wat geven ze bij jou op als lever week? Bij mij 3okt -10okt.

Net nog eentje bij vodafone besteld. Scheelt ook meer dan €100 met los bij Apple kopen.
Ik ben benieuwd of het voor 27sept lukt anders cancel ik beide orders.
Haha, hier als het goed is gewoon de 16e. :*)

It's All In The "Mix"

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:56
Teknoviking schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:33:
Bij mij was er iets mis gegaan met de bestelling bij T-mobile (betaallink werd niet meer geactiveerd na een mislukte betaling). Enige optie was de bestelling opnieuw plaatsen waardoor mijn bestelling achteraan aansluit (van 09/09 +/-15:15 naar vanochtend +/-09:15). Volgens de klantenservice maakte dat niet veel uit want a.s. maandag gaat de "bestelling" richting apple er pas uit. ik heb er geen vertrouwen in dat ik mijn iPhone nog op de lanceerdatum krijg maar ik laat me graag verrassen.
Je had toch gewoon bij aflevering bij de koerier kunnen betalen? Dan had je je bestelling gewoon kunnen laten staan.

Ik heb telefonisch besteld bij klantenservice tmobile en kreeg bestelbevestiging met betaallink maar heb gekozen om deze niet binnen 2/3 uur te betalen en dan mag je bij aflevering bij de koerier betalen. :)

• ITWarrior
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 18:00
Iemand enig idee wanneer de vodafone bestellers horen wat de leverdatum is? Ik kreeg net een bericht met "sorry voor de vertraging" maar dat lijkt me meer te slaan op het feit dat het een pre-order is. De laatste keer dat ik bij vodafone een iPhone besteld heb is 4 jaar geleden dus ik weet niet precies meer hoe dat toen ging.

Ik had om 14:03 de bevestigings mail van vodafone binnen dus ik denk dat ik wel bij de eerste lading zit.

• KappeNou
Mixpower schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:45:
[...]

Haha, hier als het goed is gewoon de 16e. :*)
Staat dat in je bevestiging mail?

>PC specs<

• Mixpower
KappeNou schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:08:
[...]

Staat dat in je bevestiging mail?
Bij de bestelstatus staat "Wordt bezorgd: vr 16 Sep" dus moet goed komen.

It's All In The "Mix"

• JHNGLT
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 31-03-2023
Krijg je eigelijk op de bezorgdag een bericht met tijdswindow voor bezorging of is het echt afwachten :?

[ Voor 13% gewijzigd door JHNGLT op 10-09-2022 15:18 ]

• KappeNou
Mixpower schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:13:
[...]

Bij de bestelstatus staat "Wordt bezorgd: vr 16 Sep" dus moet goed komen.
Oja nice!
Dat is bij mij niet zo helaas.
JHNGLT schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:17:
Krijg je eigelijk op de bezorgdag een bericht met tijdswindow voor bezorging of is het echt afwachten :?
Tijd window moest je vooraf aangeven toch? Was bij mij wel.
Maar mij. Ervaring is dat je op de dag ook nog die vraag of mededeling krijgt

>PC specs<

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-10 20:31
ITWarrior schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:59:
Iemand enig idee wanneer de vodafone bestellers horen wat de leverdatum is? Ik kreeg net een bericht met "sorry voor de vertraging" maar dat lijkt me meer te slaan op het feit dat het een pre-order is. De laatste keer dat ik bij vodafone een iPhone besteld heb is 4 jaar geleden dus ik weet niet precies meer hoe dat toen ging.

Ik had om 14:03 de bevestigings mail van vodafone binnen dus ik denk dat ik wel bij de eerste lading zit.
Vodafone forum en anders je glazen bol pakken

• Teknoviking
  • Laatst online: 12-10 18:56
elaho schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:55:
[...]

Je had toch gewoon bij aflevering bij de koerier kunnen betalen? Dan had je je bestelling gewoon kunnen laten staan.

Ik heb telefonisch besteld bij klantenservice tmobile en kreeg bestelbevestiging met betaallink maar heb gekozen om deze niet binnen 2/3 uur te betalen en dan mag je bij aflevering bij de koerier betalen. :)
Helaas was dat bij mij niet het geval. Volgens de klantenservice werd er geen mobiel gereserveerd tot de betaling binnen was en was dit een fout in het systeem. Erg bijzonder maar helaas wel mijn plekje kwijt dus.

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 10:01
[...]

Hm niet echt. Waarom zou je de ‘budget’ versie
Iphone pre orderen? Dan kan je net zo goed de Iphone 13 pro aanschaffen. Verbaasd me dus niet dat pre orders vrijwel alleen maar pro’s zijn. Logisch zelfs

• Tim14ww
Voor de T-mobile verlengers: Heeft iemand na het betalen via de betaallink nog wat gehoord (in de vorm van het contract bijvoorbeeld?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jari401
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-10 21:49
Tim14ww schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:01:
Voor de T-mobile verlengers: Heeft iemand na het betalen via de betaallink nog wat gehoord (in de vorm van het contract bijvoorbeeld?)
Nope hier ook niks. Geduld is denk ik het antwoord :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasVisser
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
JeroenVerweij schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:10:
Als ik t zo lees dan ben ik bang dat het bij mij mislukt is. Vind t wel heel vreemd dat ik een bestelnummer heb maar dat ze daar niks op kunnen vinden.

Denk dat er niks anders op zit dan opnieuw verlengen. Hopelijk krijg ik hem dan nog voor kerst :P
Was mij inderdaad ook opgevallen. Het bestelnummer zoals weergegeven op de website, kwam niet overeen met het uiteindelijke ordernummer die ik via de mail heb ontvangen. Wellicht voor de zekerheid het ordernummer in de mail nog even nagaan.

Overigens vandaag een mail ontvangen van Vodafone; "Excuses voor de vertraging" 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door ThomasVisser op 10-09-2022 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Tim14ww schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:01:
Nope hier ook niks na betaling…
Was overigens 2 jaar geleden toen ik verlengde ook niet…

• JeroenVerweij
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 12-10 10:50
ThomasVisser schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:42:
[...]

Was mij inderdaad ook opgevallen. Het bestelnummer zoals weergegeven op de website, kwam niet overeen met het uiteindelijke ordernummer die ik via de mail heb ontvangen. Wellicht voor de zekerheid het ordernummer in de mail nog even nagaan.

Overigens vandaag een mail ontvangen van Vodafone; "Excuses voor de vertraging" 8)7
Ik heb opnieuw moeten bestellen helaas. Nu maar rustig afwachten. Maar goed, wel 135 euro bespaard ten opzichte van de Amac bestelling die ik om 13:43 uur al had afgerond

• Yellow
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 17:35
Iemand toevallig ervaring met mobiel.nl?

Ik heb toegang tot mijn persoonlijke orderstatus pagina en de terugkoppeling die ik krijg, is: het product is niet op voorraad en de eerste levering zal zijn op 16 september. Zullen ze een deze dagen de status updaten of ga ik moeten wachten tot 16 september voordat ze met meer nieuws komen?

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:59
Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:15:
[...]

Balen. Volgende keer niet de testpagina gebruiken :9~ . Bij T-mobile stond die ook online maar kon je geen kleur kiezen, dus was vrij duidelijk in dat geval dat het fout zou gaan.

Maar even: kan je niet een nieuw abonnement plaatsen met nummerbehoud? Wellicht is dat een fix.
Vandaag belde de klantenservice mij met exact die fix ze verwacht nogsteeds dat hij de 16de geleverd gaat worden. Ik ben benieuwd :)

• Joshoon
  • Laatst online: 10-10 18:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

ITWarrior schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:59:

Ik heb veel later besteld en dat bericht niet gehad..

• Tr3bboR
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-06 12:37
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:30:

Ik ben ook wel benieuwd of CB dit kan waarmaken, zelfs nu nog kun je een heleboel iPhone 14 modellen pre-orderen. Ditzelfde geldt ook voor Media Markt. Inmiddels zijn wel steeds meer toestellen niet meer beschikbaar (of alleen i.c.m. abonnement).

Ikzelf vind het ook geen ramp als ze de 16e niet halen, zolang ik maar niet maanden hoef te wachten, dan kan ik net zo goed wachten totdat deze normaal te verkijgen is.

Stiekem hoop ik dat de meeste mensen via de Apple Store of via telefoonproviders hebben besteld, waardoor een CB en MM toch wat lucht geeft :+

• IKON
Iemand die bekend is met wanneer winkels showmodellen krijgen? Amac zegt de 16e, bij KPN, VF en TM wisten ze het niet, maar VF dacht donderdag. Bij Media Markt wisten ze het niet precies, maar dinsdag of woensdagavond zouden apple medewerkers stands komen opbouwen.

Wil graag de paarse in het echt zien en eventueel mijn bestelling aanpassen, ook al moet ik langer wachten dan (heb nu black).

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:05:
Iemand die bekend is met wanneer winkels showmodellen krijgen? Amac zegt de 16e, bij KPN, VF en TM wisten ze het niet, maar VF dacht donderdag. Bij Media Markt wisten ze het niet precies, maar dinsdag of woensdagavond zouden apple medewerkers stands komen opbouwen.

Wil graag de paarse in het echt zien en eventueel mijn bestelling aanpassen, ook al moet ik langer wachten dan (heb nu black).
Vanaf de 16e.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• IKON
Waar? Bij MediaMarkt waren ze ECHT overtuigd van eerdere showmodellen. Woensdag of donderdag dus.

• Rivanov
  • Nu online
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:10:
[...]

Waar? Bij MediaMarkt waren ze ECHT overtuigd van eerdere showmodellen. Woensdag of donderdag dus.
Normaliter gewoon vanaf releasedag. Mediamarkt moet je met een korrel zout nemen.
Zij hebben daar niets over te zeggen.. dat is een shop-in-shop.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 10-09-2022 20:20 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• This-is-life
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:10:
[...]

Nooit eerder dan de 16e dan verliezen retailers hun inkooprecht bij Apple omdat ze het embargo schenden. Normaal worden op de 16e direct alle iphones geplaatst

• IKON
This-is-life schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:20:
[...]

Nooit eerder dan de 16e dan verliezen retailers hun inkooprecht bij Apple omdat ze het embargo schenden. Normaal worden op de 16e direct alle iphones geplaatst
Het embargo gaat er toch eerder af? Meestal verschijnen op dinsdag toch al reviews enz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:24:
[...]

Het embargo gaat er toch eerder af? Meestal verschijnen op dinsdag toch al reviews enz?
Online reviews is iets anders dan fysiek het model in de winkel....
16 september is releasedag. Punt.

Als je zo twijfelt had je hetzelfde moeten doen als ik, zowel SpaceBlack als Deep Purple bestellen. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Rivanov op 10-09-2022 20:28 ]

• IKON
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umr7yCKpknW1Ul-FetXNBiJfzN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oiB5nkLuasOC1No9Ukt5uSIV.jpg?f=fotoalbum_large

Ze worden in ieder geval al verstuurd.

• IKON
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:26:
[...]

Online reviews is iets anders dan fysiek het model in de winkel....
16 september is releasedag. Punt.

Als je zo twijfelt had je hetzelfde moeten doen als ik, zowel SpaceBlack als Deep Purple bestellen. ;)
Ging niet bij abonnement verlenging helaas. Maar had ik wel moeten doen misschien :P. Zal morgen eens vragen bij MM of het nog kan. Maar heb nu 512GB voor €1700 ipv €1850+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Nee, Apple heeft ze aangemeld bij UPS. Dat is ook wat de Track&Trace zegt.
Zijn nog niet verzonden.

En ik zeg het maar alvast;

Ja, je iPhone gaat donderdag van Nederland naar Brussel en in de nacht van donderdag op vrijdag terug naar Nederland. Dus ben niet gevreesd.

En als je het afleveradres ingesteld hebt op je werkadres, zorg ervoor dat je hebt aangegeven dat dit een Bedrijf is. Anders gaat het met de reguliere verzending mee, en dan heb je kans dat het in de avond wordt geleverd.. als je kantoor gesloten is.

Als je aangeeft dat het een bedrijfslocatie is, dan wordt het voor 17:00 geleverd.

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 10-09-2022 20:36 ]

• IKON
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:34:
[...]

Nee, Apple heeft ze aangemeld bij UPS. Dat is ook wat de Track&Trace zegt.
Zijn nog niet verzonden.
Meestal gebeurt dat op de dag dat de transporteur ook de spullen krijgt. Lijkt me ook stug dat ze nog later gaan verzenden als alles nog uit China moet komen.

[ Voor 4% gewijzigd door IKON op 10-09-2022 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:35:
[...]

Meestal gebeurt dat op de dag dat de transporteur ook de spullen krijgt. Lijkt me ook stug dat ze nog later gaan verzenden als alles nog uit China moet komen.
Ze worden in ieder geval nog niet naar de eindklant verstuurd, als je dat denkt. Dit is allemaal normal procedure. Ieder jaar weer.

Maargoed, zoals ieder jaar gaan de discussies de komende dagen ook weer over hetzelfde. Vandaar m'n vorige post. ;)

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:56
Zijn er ook mensen die de 14 plus hebben besteld? Of de meeste mensen een pro?

• IKON
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:37:
[...]

Ze worden in ieder geval nog niet naar de eindklant verstuurd, als je dat denkt. Dit is allemaal normal procedure. Ieder jaar weer.

Maargoed, zoals ieder jaar gaan de discussies de komende dagen ook weer over hetzelfde. Vandaar m'n vorige post. ;)
Nee oke, dat denk ik ook niet inderdaad. Dat zal donderdag pas zijn.

Hoop dat iemand zich vergist heeft in de paarse en toch liever de zwarte wilt zodat ik niet hoef te wachten tot eind oktober als ik wil ruilen. En anders is het maar zo. Kan wel een maandje zonder iphone :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IKON
elaho schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:42:
Zijn er ook mensen die de 14 plus hebben besteld? Of de meeste mensen een pro?
Bijna iedereen een pro. Ipv regular 14 was een 13 pro de betere keuze. Dus veel mensen hebben die.

• Rivanov
  • Nu online
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:42:
[...]

Nee oke, dat denk ik ook niet inderdaad. Dat zal donderdag pas zijn.

Hoop dat iemand zich vergist heeft in de paarse en toch liever de zwarte wilt zodat ik niet hoef te wachten tot eind oktober als ik wil ruilen. En anders is het maar zo. Kan wel een maandje zonder iphone :).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JGVxKD1Fpa3ynOrxF8Box3oQ_vU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JhVKLnQsuZiVy3fmR9F7cwv5.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/veKjidnUsdP44in8OOoG69JBVv4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Hg8n2QWZ8pMtLG2V2KneQ3Fc.png?f=user_large

https://forums.macrumors....022.2357188/post-31438578

Zoals je ziet, iPhone onderweg vanuit China. Maar gewoon a.s. vrijdag geleverd.

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 07:48
Ik wil 3x een pro bestellen via de Apple store app, geeft ie aan dat Max 2 per klant is.
Iemand ervaring mee?
Anders bestel ik er 2, maak de bestelling af, en doe dan apart de laatste bestellen. Maar ik weet niet of dat zo werkt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Banshee schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:53:
Ik wil 3x een pro bestellen via de Apple store app, geeft ie aan dat Max 2 per klant is.
Iemand ervaring mee?
Anders bestel ik er 2, maak de bestelling af, en doe dan apart de laatste bestellen. Maar ik weet niet of dat zo werkt :D
Ik heb één order met 2 Deep Purple iPhone's en een tweede order met één SpaceBlack iPhone. Beide op hetzelfde Apple ID.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3AoMvXH9qeqrwL9rcsbLMurXNdk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/igdUKtZRH4crABtJs7HhCz2J.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 10-09-2022 20:55 ]

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 07:48
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:54:
[...]

Ik heb één order met 2 Deep Purple iPhone's en een andere order met één SpaceBlack iPhone. Beide op hetzelfde Apple ID.
Tnx, zo’n constructie zocht ik :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor wie er gister naast zat... Er lijken telefoons te zijn teruggekomen. Ik kon zojuist weer een zwarte 128 Pro bestellen om zaterdagmiddag op te halen.

• IKON
Dennisdn schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 21:10:
Voor wie er gister naast zat... Er lijken telefoons te zijn teruggekomen. Ik kon zojuist weer een zwarte 128 Pro bestellen om zaterdagmiddag op te halen.
Ja er waren veel foute bestellingen.
Was dit op Apple store in NL?

• Joshoon
  • Laatst online: 10-10 18:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Dennisdn schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 21:10:
Zijn heel veel foutieve dubbele bestellingen gedaan, deze worden nu dus geannuleerd.

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:21
Gisteren de pro max besteld via Belsimpel in de kleur paars. Site was super traag, uiteindelijk de order kunnen bevestigen om 15:20. Neem aan dat er volgende week wel wat duidelijk gaat worden over de hoeveelheid toestellen ze krijgen. Ik hoop dat ik ‘m ergens in november heb.
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 21:42:
[...]

Ja er waren veel foute bestellingen.
Was dit op Apple store in NL?
Ja. Was gister toen ik er eindelijk doorheen kwam al niet mogelijk meer om een zwarte op te halen in Amsterdam voor ver in oktober. En nu voor komende zaterdag al. Maar tijdens het afrekenen verschoven de beschikbare tijdsblokken wel op dus er zijn er meer aan het bestellen.

• IKON
Dennisdn schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 21:52:
[...]

Ja. Was gister toen ik er eindelijk doorheen kwam al niet mogelijk meer om een zwarte op te halen in Amsterdam voor ver in oktober. En nu voor komende zaterdag al. Maar tijdens het afrekenen verschoven de beschikbare tijdsblokken wel op dus er zijn er meer aan het bestellen.
Hmmm... Vind het zo jammer dat de toestellen bij providers zoveel goedkoper zijn. Anders had ik gewoon nog een paarse besteld naast mijn zwarte en gehoopt dat die nog op tijd binnen zou komen. Ben bang dat als ik wil swappen ik inderdaad moet wachten tot eind oktober / begin november. Anyway, hoop dat de jouwe op tijd is :)

[ Voor 10% gewijzigd door IKON op 10-09-2022 21:57 ]

IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 21:56:
[...]

Hmmm... Vind het zo jammer dat de toestellen bij providers zoveel goedkoper zijn. Anders had ik gewoon nog een paarse besteld naast mijn zwarte en gehoopt dat die nog op tijd binnen zou komen. Ben bang dat als ik wil swappen ik inderdaad moet wachten tot eind oktober / begin november. Anyway, hoop dat de jouwe op tijd is :)
Bij de AppleStore hoef je niet te hopen dat ie op tijd binnen is. Als bij het bestellen het tijdslot beschikbaar is ligt ie gewoon voor je klaar op dat tijdslot. Daarom kon ik nu makkelijk annuleren en switchen. In theorie zou er nu dus een paarse 256 voor zondag beschikbaar gekomen moeten zijn in Amsterdam.

[ Voor 19% gewijzigd door Dennisdn op 10-09-2022 22:13 ]

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Hier de bestelling uiteindelijk gelukt om 14:20. Vooralsnog levertijd 3 okt - 10 okt. Ben benieuwd of er nog verandering in gaat komen.

• IKON
Dennisdn schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:08:
[...]

Bij de AppleStore hoef je niet te hopen dat ie op tijd binnen is. Als bij het bestellen het tijdslot beschikbaar is ligt ie gewoon voor je klaar op dat tijdslot. Daarom kon ik nu makkelijk annuleren en switchen. In theorie zou er nu dus een paarse 256 voor zondag beschikbaar gekomen moeten zijn in Amsterdam.
Ja dat is wel nice. Kost me wel bijna 200 euro extra dan. Wacht ik wel voor ;)

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10 12:27
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:34:
[...]

En als je het afleveradres ingesteld hebt op je werkadres, zorg ervoor dat je hebt aangegeven dat dit een Bedrijf is.
Kan je dit achteraf nog laten aanpassen door de klantenservice?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
cracking cloud schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 23:27:
[...]

Kan je dit achteraf nog laten aanpassen door de klantenservice?
Je kunt UPS / DHL (afhankelijk welke jij krijgt toegekend) donderdag bellen zodra je Track&Trace hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wéér even gekeken, een gunstiger tijdslot gevonden, besteld, en de oude geannuleerd. Zelfs vrijdag was/is weer beschikbaar in Amsterdam, maar laat in de avond. Heb nu een paarse voor zaterdagochtend. Paars of zwart maakt me niet meer uit, ik kijk gewoon zolang de bestellingen zijn te annuleren af en toe of er een gunstiger tijdstip is vrijgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
CB heeft nu al een shitload aan klanten die bellen. Denk dat als ik CB medewerker was geweest vanaf vrijdag een week vrij had genomen🤡

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YO43h8j_gH3ztuPRBqyEGqtXi0o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OhTFjOk3BlC2nl1X3lB0850a.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Practics op 11-09-2022 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:34
Dennisdn schreef op zondag 11 september 2022 @ 07:53:
En wéér even gekeken, een gunstiger tijdslot gevonden, besteld, en de oude geannuleerd. Zelfs vrijdag was/is weer beschikbaar in Amsterdam, maar laat in de avond. Heb nu een paarse voor zaterdagochtend. Paars of zwart maakt me niet meer uit, ik kijk gewoon zolang de bestellingen zijn te annuleren af en toe of er een gunstiger tijdstip is vrijgekomen :)
Ik en mijn vrouw ook op zaterdagochtend met twee aansluitende tijdblokken :P Twee keer de Pro; Deep Purple voor mij en Goud voor vrouwlief.
Pagina: 1 ... 171 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.