Lijkt er idd op dat Apple pay wel altijd werkt, vorig jaar ook gedaan toen het niet wilde met de Mastercard CC en nu eigenwijs geweest en dus niksRsport40 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:29:
iPhone 14 Pro via de App met Apple Pay besteld om 14:10 en in 1 keer gelukt... 16e in huis.
Na 10 minuten werden ze al volgende maand geleverd.. Ik dacht dat het zo slecht ging met de economie.
Onzin, ik bestelde om 14:19 (afschrift) en krijg hem 16e binnenRsport40 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:29:
iPhone 14 Pro via de App met Apple Pay (cc) besteld om 14:10 en in 1 keer gelukt... 16e in huis.
Na 10 minuten werden ze al volgende maand geleverd.. Ik dacht dat het zo slecht ging met de economie.
(nog steeds geen cc reservering, maar zal vast goedkomen).
Zojuist om 17:25 mail gehad van kpn waarin staat gefeliciteerd je iphone 14 pro max 256 is gereserveerd. Bestelling email van kpn was om 14:09 binnen gekomen
Huh? Bizar.JeroenVerweij schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:16:
[...]
Check, dankjewel. Bij mijn zijn de mailtjes leeg (los van algemene tekst). Dus denk dat ik opnieuw moet
Bij mij staat er zowel in de mail als in de pdf info over mijn abonnement en toestel etc.
Ben je denk ik 1 van de laatste.. want rond 14:20 keek ik , en werden ze al naar achter geschoven. (rechtstreeks bij Apple)BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:35:
[...]
Onzin, ik bestelde om 14:19 (afschrift) en krijg hem 16e binnen
[ Voor 4% gewijzigd door Rsport40 op 09-09-2022 17:38 ]
Ja ik. Geen exacte datum, enkel dat ik hem als een van de eerste zal ontvangen. Dus mag hopen 16 september.tumtum100 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:32:
Heeft iemand bij kpn besteld rond de klok van 2 uur? Zoja waar kan ik ergens een datum vinden wanneer de iPhone 14 pro 256gb word geleverd?
Waren er nog andere providers die een nog lagere toestel prijs hadden dan €1200? Voor de 128gb
Nog meer mensen hier die net gebeld zijn door de robot van KPN met het bandje dat de iPhone 14 bestelbaar is, nadat je ‘m al uren in bestelling had?
[ Voor 16% gewijzigd door BobB op 09-09-2022 17:43 ]
Iktumtum100 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:32:
Heeft iemand bij kpn besteld rond de klok van 2 uur? Zoja waar kan ik ergens een datum vinden wanneer de iPhone 14 pro 256gb word geleverd?
Enkel een mail gekregen met daarin het volgende:
Je iPhone 14 is gereserveerd
Omdat je dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijg je deze als 1 van de eersten geleverd.
Verder dus geen order-status.
Net als vele had ik grote problemen bij de Apple site.. heel vervelend, maar ja.. dan maar even geduld. Zie wel bij mediamarkt en Coolblue dat je hem daar ook kan reserveren met leverdatum de 16e… is dat betrouwbaar? Bestel de nieuwe normaal via Apple zelf
Toen ik keek voor mijn betaling was het ookal 3 oktober, idk hoe het werkt, maar volgens mij zijn er nog wel mensen doorheen gekomen na die tijd..Rsport40 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:38:
[...]
Ben je denk ik 1 van de laatste.. want rond 14:20 keek ik , en werden ze al naar achter geschoven. (rechtstreeks bij Apple)
Verwijderd
Er staat bij de mediamarkt levering vanaf de releasedatum de 16de, dus dat kan van alles zijn.superericje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:44:
Net als vele had ik grote problemen bij de Apple site.. heel vervelend, maar ja.. dan maar even geduld. Zie wel bij mediamarkt en Coolblue dat je hem daar ook kan reserveren met leverdatum de 16e… is dat betrouwbaar? Bestel de nieuwe normaal via Apple zelf
Vanaf de 16e. En kreeg net een e-mail dat ik één van de eerste ben en de iPhone 14 Pro is gereserveerd. Ik neem dat met een korreltje zout.tumtum100 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:32:
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Mediamarkt echt niet doen! Elk jaar een teleurstelling..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Reservering zegt ook niks. Heb mailtje van Apple binnen dat bestelling voltooid is, maar er is nog geen reservering. Ik heb om kwart over 2 een bestelling gedaan.niko_c schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:32:
[...]
Voorlopig nog geen reservatie op mijn cc. Ik laat het even voor wat het is.
Vorig jaar de 13 besteld bij Mediamarkt. Werd keurig op de dag van release thuisbezorgd. Zou het daar zo weer bestellen en vergeet de cashback niet van 3% bij MM via cashbackxl. Scheelt toch weer een paar tientjessuperericje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:44:
Ja dat zag ik hier vorig jaar en jaar ervoor ook.. hmm. Die valt af.. coolblue toch redelijk te vertrouwen toch? Lastig #firstworldproblems….pdavie2311 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:51:
Mediamarkt echt niet doen! Elk jaar een teleurstelling..
Edit: *zucht* bericht hierboven helpt dan weer niet mee hahaha
[ Voor 9% gewijzigd door superericje op 09-09-2022 17:54 ]
Dan heb ik mazzel, besteld toen de app store live ging zo rond 14:05. Bestellen in de app ging prima, alleen na de creditcard verificatie een bad gate way, maar na refresh ging ie terug naar de app en mail om 14:15.Rsport40 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:38:
[...]
Ben je denk ik 1 van de laatste.. want rond 14:20 keek ik , en werden ze al naar achter geschoven. (rechtstreeks bij Apple)
Watch was ook drama trouwens woensdag. App werkte niet, ook bij creditcard verificatie, Safari wel.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Weet niet of je de 14 pro zoekt, maar zie buiten de 128gb nog genoeg modellen voor ophalen 17e in Amsterdam.superericje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:44:
WTF? Die 'XD' en 'Fijne avond verder' zijn echt zó onprofessioneel en schofterig. Ik zou echt niks meer bestellen bij die hut.aGraPusher schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:57:
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Tot zover de klantenservice… dus 16-9 heb ik het toestel nog niet in huis?
Ja stom pro max, blauw 128.. die nergens.. alleen mm en coolblue reserveringSilversin schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:55:
[...]
Weet niet of je de 14 pro zoekt, maar zie buiten de 128gb nog genoeg modellen voor ophalen 17e in Amsterdam.
Verwijderd
Er komt een mail volgende week om een afspraak te maken, en wanneer je hem krijgt weet niemand.aGraPusher schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:57:
Ah oke ben gewend van de pre orders dat als ke er op tijd bij bent je hem op de launch date krijgt..Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:01:
[...]
Er komt een mail volgende week om een afspraak te maken, en wanneer je krijgt weet niemand.
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Ik ben toch ff aan het balen, ik had dus vanochtend via Tele2 een bestelling geplaatst voor 14:00.
Deze hebben ze moeten annuleren zodat ik om 14:00 een nieuwe bestelling zou kunnen plaatsten.
Wat blijkt: dit was een testpagina en de annulering is in systeem 1 wel doorgevoerd maar niet in systeem 2.
Ik zal moeten wachten tot de bug is gefixed, mijn bestelling verwijderd en dan kan ik pas opnieuw bestellen
Deze hebben ze moeten annuleren zodat ik om 14:00 een nieuwe bestelling zou kunnen plaatsten.
Wat blijkt: dit was een testpagina en de annulering is in systeem 1 wel doorgevoerd maar niet in systeem 2.
Ik zal moeten wachten tot de bug is gefixed, mijn bestelling verwijderd en dan kan ik pas opnieuw bestellen
Die mail kunnen ze je pas sturen als er een track en trace is, die is er nu nog niet want ze hebben fysiek geen toestel voor je.aGraPusher schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:57:
Hun tekst is nogal bij de hand maar deze manier van werken is heel gebruikelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Toppe op 09-09-2022 18:06 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dat kan toch nog steeds? Donderdag een mail - vrijdag levering.aGraPusher schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:04:
[...]
Ah oke ben gewend van de pre orders dat als ke er op tijd bij bent je hem op de launch date krijgt..
De kans dat ze genoeg voorraad krijgen om iedereen er eentje toe te doen op dag 1 is natuurlijk niet heel erg waarschijnlijk?ZiSE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:07:
[...]
Dat kan toch nog steeds? Donderdag een mail - vrijdag levering.
Klopt.refused81 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:10:
[...]
De kans dat ze genoeg voorraad krijgen om iedereen er eentje toe te doen op dag 1 is natuurlijk niet heel erg waarschijnlijk?
Dat is nog steeds een optie, toch? Als je op tijd was en hem de 16de krijgt, dan krijg je volgende week een e-mail om je bezorging in te plannen.aGraPusher schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:04:
[...]
Ah oke ben gewend van de pre orders dat als ke er op tijd bij bent je hem op de launch date krijgt..
Balen. Volgende keer niet de testpagina gebruikenhantheman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:04:
Ik ben toch ff aan het balen, ik had dus vanochtend via Tele2 een bestelling geplaatst voor 14:00.
Maar even: kan je niet een nieuw abonnement plaatsen met nummerbehoud? Wellicht is dat een fix.
Verwijderd
Hmm, bij CB besteld de iPhone 14 Pro Max zwart en het lijkt er op dat deze vrijdag gaat komen.. De bestellling ligt klaar om ingepakt te worden staat er
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2022 18:17 ]
Wachttijden bij apple store lopen mooi op nu al 10/17 okt. Ben benieuwd of het straks weer een drama gaat worden. Meesten zullen vermoed ik toch wel de reviews afwachten tot ze werkelijk beslissen?
Vanmiddag om 14:00 uur meteen met T-mobile aan de telefoon gezeten. Natuurlijk overbelast. Maar na 3 kwartier kwam ik er toch doorheen.
Heb een zilveren iPhone pro Max 128 GB besteld. 16 sept afhalen bij plaatselijke T-mobile shop.
Heb een zilveren iPhone pro Max 128 GB besteld. 16 sept afhalen bij plaatselijke T-mobile shop.
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Hebben jullie meer nieuwe foto's van de zwarte en paarse iPhone's?
Ik hoop het van harte voor je. Ik had hetzelfde met mijn dji mini 3 begin mei maar toen de dag van levering daar was bleek er een probleem te zijn en de voorraad onjuist. Geen drone.Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:16:
Hmm, bij CB besteld de iPhone 14 Pro Max zwart en het lijkt er op dat deze vrijdag gaat komen.. De bestellling ligt klaar om ingepakt te worden staat er
Hopelijk heeft CB zijn zaakjes inmiddels beter voor elkaar.
Als je via de provider besteld krijg je vanzelf een mail om een afspraak in te plannen.aGraPusher schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:04:
[...]
Vaak pas de dag ervoor en soms 2 maar eerder kort ervoor.
Vaak is de Launch dag zelf al vrij snel vol en de zaterdag of kleinere tijds blokken moet je voor betalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Roos79 op 09-09-2022 18:48 ]
Ik heb 2 jaar stagegelopen op een tech redactie, zij kregen de iPhones vaak op vrijdag, testen in het weekend, woensdag om 12:00 of 15:00 voor release het embargo en verschijnen de video’s.BruceLee schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:17:
[...]
de reviewers krijgen hem ook pas maar de 16e. dus als je snel bent met een video maken ben je binnen
Heb bij Belsimpel besteld. De 128gb variant voor 1165 met een tmobile abbo.lottepanda schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:38:
[...]
Ja ik. Geen exacte datum, enkel dat ik hem als een van de eerste zal ontvangen. Dus mag hopen 16 september.
Waren er nog andere providers die een nog lagere toestel prijs hadden dan €1200? Voor de 128gb
Was ff vergeten dat er vorig jaar idd ook al reviews waren op dinsdag draai nog maar anper een jaar mee als apple userremcodegast schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:44:
[...]
Ik heb 2 jaar stagegelopen op een tech redactie, zij kregen de iPhones vaak op vrijdag, testen in het weekend, woensdag om 12:00 of 15:00 voor release het embargo en verschijnen de video’s.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
.
[ Voor 98% gewijzigd door BramViking op 09-09-2022 19:06 ]
Ik kreeg dezelfde mail, maar ik heb m pas later vandaag telefonisch besteld. Dus dat korreltje zout zal wel kloppen ja ;-)THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:50:
[...]
Vanaf de 16e. En kreeg net een e-mail dat ik één van de eerste ben en de iPhone 14 Pro is gereserveerd. Ik neem dat met een korreltje zout.
En nu is apple opeens te snel.
Door de chaos 2 keer de iphone besteld, kon niet annuleren moest na paar uur terug komen.
En nu kan ik nier meer annuleren omdat die al in de fase wordt bezorgd zit.
Pfff, moet ik hem helemaal terug sturen.
Door de chaos 2 keer de iphone besteld, kon niet annuleren moest na paar uur terug komen.
En nu kan ik nier meer annuleren omdat die al in de fase wordt bezorgd zit.
Pfff, moet ik hem helemaal terug sturen.
Verwijderd
Je kan op dit moment nog bij CB een pre-order plaatsen voor 16/09? Vorig jaar stond die al snel op 'Momenteel niet beschikbaar'.
Geloof er niks van. Apple store heeft alle courante kleuren en opslag al op 10/17 okt staan. Natuurlijk is de 14 pro 1tb in paars nog wel gewoon leverbaar voor de 16deVerwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:13:
Je kan op dit moment nog bij CB een pre-order plaatsen voor 16/09? Vorig jaar stond die al snel op 'Momenteel niet beschikbaar'.
Ja de pre-order datum stond eerst op a.s. maandag, maar onverwachts hebben ze alles open gezet.Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:13:
Waardoor ik mogelijk achterin de rij sta nu

Verwijderd
Mwah, zou ik nog niet durven zeggen. Je hebt totaal geen idee van de voorraden die ze hebben, het is evenveel waard om te zeggen dat het zal lukken op 16/09 of dat je gewoon op een lijst komt.Practics schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:15:
[...]
Geloof er niks van. Apple store heeft alle courante kleuren en opslag al op 10/17 okt staan. Natuurlijk is de 14 pro 1tb in paars nog wel gewoon leverbaar voor de 16de
CB zou dit wel meedelen denk ik.
Beetje rare actie inderdaad - die melding van maandag stond er rond 15:00 uur nog. Bij alle modellen en varianten geven ze aan dat je geleverd krijgt op release; dat is wel toch wel zeer twijfelachtig; niet gewend van CB.JWHtje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:16:
[...]
Ja de pre-order datum stond eerst op a.s. maandag, maar onverwachts hebben ze alles open gezet.
Waardoor ik mogelijk achterin de rij sta nu
Verwijderd
Als test heb ik het erop gewaagd, zonet een pre-order geplaatst met afhaling winkel op 16/09. Zo moet ik nog niet betalen
Benieuwd wat het gaat geven.
edit: alles normaal verlopen als een gewone bestelling met mail bevetiging, ziet er tot nu toe legit uit
14 Pro 128GB Space Black, meest gekozen model denk ik.
Benieuwd wat het gaat geven.
edit: alles normaal verlopen als een gewone bestelling met mail bevetiging, ziet er tot nu toe legit uit
14 Pro 128GB Space Black, meest gekozen model denk ik.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2022 19:25 ]
Er staat helaas op halen pre order vanaf 16 september. Hiermee beloven ze niet dat hij er dan is.GoEV6 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:32:
CB geeft nu aan ophalen op 16 september. Vraag me af of dat klopt
Zojuist telefonisch bij Vodafone met contractverlenging de 14 pro paars voor 1224 euro kunnen bestellen. Levering zou ‘volgende week’ zijn. Ben benieuwd!
Bij mij staat die nu ook op Verzending wordt voorbereid. Nooit eerder op pre-order dag gekocht, dus laat me verrassen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Merkwaardig. Om 14:08 bevestigingsmail gekregen, maar nu nog steeds niet afgeboekt van de creditcard. Wel een reservering van 0 euro. De bestelling staat nog op 'wordt verwerkt'. Bezorgdatum wel nog steeds op 16 september.
Haha mijne 14 pro max staat ook al op verzending word voorbereid
Hier koste het Apple maar liefst 31 minuten om van de 0 euro reservering naar het volledige bedrag om te zetten. 14.09 en 14.40PhilipsFan schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:55:
Merkwaardig. Om 14:08 bevestigingsmail gekregen, maar nu nog steeds niet afgeboekt van de creditcard. Wel een reservering van 0 euro. De bestelling staat nog op 'wordt verwerkt'. Bezorgdatum wel nog steeds op 16 september.
Mijn creditcard overzicht.PhilipsFan schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:55:
/f/image/Ag7zOZUAV8EhNZ9jGUhxHVl8.png?f=fotoalbum_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Besteld bij Media Markt. Helaas lees ik hier nu mindere verhalen......
Ik heb 2 iPhone 14 Pro besteld voor mensen op de zaak. 1070,- in de BTW per stuk. Dat valt dus reuze mee
Bij verlengen T-Mobile Zakelijk.
Ja, dat is ook goed. Het blijft een reservering tot de iPhone daadwerkelijk verzonden wordt. En dat is a.s. donderdag (mits je leverdatum op 16 september staat)Practics schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:02:
[...]
[Afbeelding]
Hier blijft het een reservering
Verwijderd
Best verwarrend voor de koper want je moet ook je afhaaldag kiezen in de winkel.Ezekiel-NL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:49:
[...]
Er staat helaas op halen pre order vanaf 16 september. Hiermee beloven ze niet dat hij er dan is.
Ik verwacht wel een update mailtje in de komende dagen met ofwel hun excuses dat het niet gaat lukken of een realistische definitieve datum.
Ik doe nu ook wel mee in de 'race' puur voor de sport
Ik heb (beetje laat zo te zien) ook maar de gok gewaagd op CB! Heb wel een bestelbevestiging met ordernummer, maar ik zie niet wat ik "besteld" heb, het is gewoon niks zeg maar.Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:19:
[...]
Best verwarrend voor de koper want je moet ook je afhaaldag kiezen in de winkel.
Ik verwacht wel een update mailtje in de komende dagen met ofwel hun excuses dat het niet gaat lukken of een realistische definitieve datum.
Ik doe nu ook wel mee in de 'race' puur voor de sportMaar het is best balen als je echt uitkijkt naar die dag.
:strip_exif()/f/image/8Jhhz7FXljXy107vgauFpmFz.jpg?f=fotoalbum_large)
Het heeft me een nier gekost maar ook hier de 14 Pro Max besteld, dat anno vandaag dicht bij een netto-maandsalaris aankomt. Uiteraard voor 100 euro ook een oplader erbij moeten kopen en voor 6 tientjes nog een hoesje erbij.
A.s. zaterdag ophalen, dus ik hoop dat dit een flinke upgrade gaat worden t.o.v. mijn 11 Pro Max
Hoe zit dat met ophalen in de winkel bij de Apple Store. Als je dan je CC gegevens invoert bij het bestelproces. Betaal je dan in de winkel of wordt het geld gewoon gereserveerd/afgeschreven?
KPN ook weer blijfunk-e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:54:
[Afbeelding]
Shit, blijkbaar een 15-jarig abonnement afgesloten 😄
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Heb de iPhone pro Max 128 gb besteld via de mediamarkt. Ophalen in Venlo, dus tussentijds maar even in een meeting 😙
Wat is je bestelstatus? Door een technische storing is mn bestelling van 14:01 geannuleerd drna rond 17:15 telefonisch besteld ging goed, staat nu op toestel gereserveerd iPhone 14 Pro Max 256gb blackfunk-e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:54:
[Afbeelding]
Ik heb de zwarte Pro Max 512GB besteld bij Vodafone. Twijfel nog enorm over de kleur. Wilde ook graag de paarse, maar vind de belichtingen vaak klote in YouTube filmpjes en fotos. Alles enorm overbelicht. Mijn gevoel zegt dat die in het echt heel donker uit valt, maar wilde niet met het probleem zitten dat die toch lichter is dan ik denk, ik wil ruilen, maar de zwarte totaal niet leverbaar is (toch altijd de populairste en eerste op Apple site die langere levertijden liet zien).
Hopelijk kun je bij VF gewoon in de winkel ruilen. Verwacht/hoop dat paars dan gewoon op voorraad is.
Hopelijk kun je bij VF gewoon in de winkel ruilen. Verwacht/hoop dat paars dan gewoon op voorraad is.
Besteld op 17:15 ook op 17:25 zelfde mailtje ontvangenCJSP schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:35:
Zojuist om 17:25 mail gehad van kpn waarin staat gefeliciteerd je iphone 14 pro max 256 is gereserveerd. Bestelling email van kpn was om 14:09 binnen gekomen
Ik heb nu zelf 2 bestellingen gedaan met ideal en beide zijn ze verkeerde gegaan en heb ik in de rabo app niet kunnen betalen. Nu heb ik wel 2 mails met een orderbevestiging. Krijg ik dan nog mail dat ik moet betalen of moet ik hier zelf even bij apple achterna gaan? Heb vanmiddag geprobeerd te bellen, maar ze waren te druk(logisch).
Je kan niet alsnog betalen hij word gewoon geannuleerd als hij niet gelukt is
Verwijderd
Als de iDeal betaling niet goed is gegaan, dan wordt deze vanzelf geannuleerd binnen een paar dagen.kidh0tsh0t schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:28:
Ik heb nu zelf 2 bestellingen gedaan met ideal en beide zijn ze verkeerde gegaan en heb ik in de rabo app niet kunnen betalen. Nu heb ik wel 2 mails met een orderbevestiging. Krijg ik dan nog mail dat ik moet betalen of moet ik hier zelf even bij apple achterna gaan? Heb vanmiddag geprobeerd te bellen, maar ze waren te druk(logisch).
Het beste is om bij Apple met Apple Pay of CC te betalen.
Bij apple zelf besteld, helaas is mijn verwachte levertijd 3 okt - 10 okt
Daarom zojuist bij Coolblue ook nog maar even een afhaalbestelling gedaan voor wel op 16/9.
Kans dat dit CB gaat lukken lijkt mij echt minimaal, maar goed wie weet.
Iphone 14 Pro Paars in 128gb
Daarom zojuist bij Coolblue ook nog maar even een afhaalbestelling gedaan voor wel op 16/9.
Same problemokio schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:52:
Bij apple zelf besteld, helaas is mijn verwachte levertijd 3 okt - 10 okt
Als je reserveert bij CB en je wil hem toch niet.. zit je er toch niet aan vast ofzo? Kan je de reservering gewoon cancelen, of…
superericje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:14:
[...]
Same problem![]()
Als je reserveert bij CB en je wil hem toch niet.. zit je er toch niet aan vast ofzo? Kan je de reservering gewoon cancelen, of…
Je zit goed 👍Bedenktijd bij afhalen internetaankoop
Thuiswinkel
Heb ik ook bedenktijd als ik internetaankoop afhaal bij een afhaalpunt of winkel?
Bij koop of afstand (online aankopen) heb je, als consument, vrij veel consumentenbescherming. Het moet dus wel om een zogeheten consumentenkoop gaan. Bijvoorbeeld een bedenktijd van minimaal 14 dagen waarbinnen je het online gekochte product zonder reden mag terugsturen. De berekening van die 14 dagen bedenktijd leggen we je graag uit.
Als je een internetaankoop doet en die afhaalt op een locatie, zoals een afhaalpunt of fysieke winkel van de webwinkel is het nog steeds een koop of afstand. Het maakt dus niet uit of de internetaankoop naar jouw huis of ergens anders wordt gestuurd. De koopovereenkomst was namelijk al via internet en dus op afstand gesloten. Je hebt dus nog steeds een bedenktijd.
Dit is belangrijk om je te realiseren. Koop je een product online, omdat het niet in voorraad was in de winkel? Dan gelden dus andere regels voor het ruilen en terugsturen. Die geven jou meer bescherming.
Same here. Passen ze vast aan zodra het verzonden is.funk-e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:54:
[Afbeelding]
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Een beetje hoop voor de mensen die vanmiddag naast grepen en nu tot oktober moeten wachten. Plausibel verhaal.
https://twitter.com/Leaks.../1568334753740328960?s=19
Kan zomaar kloppen heb door de chaos ook 2 iPhones besteld waar er 1 van terug gaat.Dennisweb schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:37:
Een beetje hoop voor de mensen die vanmiddag naast grepen en nu tot oktober moeten wachten. Plausibel verhaal.
Maar dat duurtbnog wel want cancellen kan niet meer.
Dennisweb schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:37:
Hier ook alleen maar pro en pro max wat ik zo voorbij zag komen ofniet?3) No one bought the iPhone 14. Some people bought the 14 Plus. Almost everyone today bought a Pro iPhone.
Wilde eigenlijk wachten tot februari met aanschaf los toestel. Maar kreeg vandaag te horen over een mooie financiële meevaller dus via T mobile een 14 pro Max 129gb spaceblack besteld. Het scheelde toch 144 euro in combinatie met m’n abbo bij t-mobile.
Echter de bestel status doet het bij mij niet. Is er een storing? Wel bevestigingsmail gekregen en alle gegevens zijn juist.
Echter de bestel status doet het bij mij niet. Is er een storing? Wel bevestigingsmail gekregen en alle gegevens zijn juist.
Ik weet toevallig uit betrouwbare bron dat je er vanuit kan gaan dat je hem de 16e kan ophalen bij de gekozen vestigingEzekiel-NL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:49:
[...]
Er staat helaas op halen pre order vanaf 16 september. Hiermee beloven ze niet dat hij er dan is.
Vanmiddag om 14:32 besteld. Kreeg de ontvangstbevestiging direct, kreeg anderhalf uur geleden de uiteindelijke bestelbevestiging van t-mobile. Nog niets gehoord over de afhaaldatum, ga er vanuit dat dat gewoon de 16e is.elaho schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:13:
Wilde eigenlijk wachten tot februari met aanschaf los toestel. Maar kreeg vandaag te horen over een mooie financiële meevaller dus via T mobile een 14 pro Max 129gb spaceblack besteld. Het scheelde toch 144 euro in combinatie met m’n abbo bij t-mobile.
Wanneer krijgen fysieke winkels eigenlijk een exemplaar of mock up om te gaan kijken. Dinsdag als embargo lift of echt pas de 16e?
Zelfde statusSP75 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:13:
[...]
Wat is je bestelstatus? Door een technische storing is mn bestelling van 14:01 geannuleerd drna rond 17:15 telefonisch besteld ging goed, staat nu op toestel gereserveerd iPhone 14 Pro Max 256gb black
iPhone 14 Pro 256gb black
14:10 E-mail 1 (Je bestelling bij KPN)
14:15 E-mail 2 (Bedankt voor uw bestelling)
17:11 E-mail 3 (Je iPhone 14 is gereserveerd)
...less is more
Bedoel je status:funk-e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:51:
[...]
Zelfde status
iPhone 14 Pro 256gb black
14:10 E-mail 1 (Je bestelling bij KPN)
14:15 E-mail 2 (Bedankt voor uw bestelling)
17:11 E-mail 3 (Je iPhone 14 is gereserveerd)
Controleren
Wij hebben uw reservering van de Apple iPhone 14 Pro Max 5G 256GB, Space Black goed ontvangen. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Zodra uw Apple iPhone 14 Pro Max 5G 256GB, Space Black leverbaar is brengen wij u per e-mail op de hoogte.
? Ben benieuwd omdat ik pas later op ieuw heb besteld ik m ook veijdag keijg
Hoe zit dat nu bij Coolblue? Dacht dat die pre-orders pas vanaf maandag open gingen? Door al die storingen viste een vriend van mij gister achter net, maar heeft gisteravond bij Coolblue besteld en betaald. In zijn mail staat ook gewoon bezorgdatum 16 september.
Beetje voorbarig? Maar anders sowieso vreemd dat hij gewoon de order heeft kunnen afronden toch?
Beetje voorbarig? Maar anders sowieso vreemd dat hij gewoon de order heeft kunnen afronden toch?
Ofwel heeft apple dit jaar minder nieuwe iPhones op voorraad geproduceerd, ofwel zijn er gisteren om 14:00 massaal meer verkocht dan vorig jaar tijdens de release.
Want gisteren was mijn bestelling van een iPhone 14 Pro Max 128gb via de apple online store pas om 14:20 gelukt en de store was pas rond 14:10 bereikbaar.
En ik heb al levertijd tussen 3 en 10 oktober.
Vorig jaar wilde ik op vrijdag 17 september om 14:00 een iPhone 13 pro max bestellen en door toen problemen met de credit card betaling lukte de bestelling pas om 15:00, maar had ik leveringsdatum 4 oktober.
Dus vorig jaar later bestelt tijdens de release, maar minstens een week sneller geleverd dan dit jaar.
Want gisteren was mijn bestelling van een iPhone 14 Pro Max 128gb via de apple online store pas om 14:20 gelukt en de store was pas rond 14:10 bereikbaar.
Vorig jaar wilde ik op vrijdag 17 september om 14:00 een iPhone 13 pro max bestellen en door toen problemen met de credit card betaling lukte de bestelling pas om 15:00, maar had ik leveringsdatum 4 oktober.
Dus vorig jaar later bestelt tijdens de release, maar minstens een week sneller geleverd dan dit jaar.
Er gingen wat dingen mis, dus wellicht is er niet meer verkocht dit jaar en krijg je je iPhone eerder.Dennisweb schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:37:
Dit kan er ook mee te maken hebben he.Marc19700 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 07:12:
Ofwel heeft apple dit jaar minder nieuwe iPhones op voorraad geproduceerd, ofwel zijn er gisteren om 14:00 massaal meer verkocht dan vorig jaar tijdens de release.
Apple Store errors tripped up many iPhone 14 preorder attempts
Via iPhone geprobeerd in de Apple store?Marc19700 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 07:12:
Had iphone en tablet naast elkaar liggen. Met tablet kon ik er toch 5 minuten eerder de store in. (Rond 14.05) ofzo. En had mijn bestelling rond op 14.09 ondanks de telefoonnummer bug waar ik meer over gelezen heb. Velen kwamen helemaal niet onder die bug uit. Ik moest eerst mijn creditcard gegevens aanpassen voordat die mijn telefoon nummer accepteerde in de afrekenpagina

Zou het forum van T Mobile checken. En er vanuit gaan is wel stellig.remcodegast schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:35:
[...]
Vanmiddag om 14:32 besteld. Kreeg de ontvangstbevestiging direct, kreeg anderhalf uur geleden de uiteindelijke bestelbevestiging van t-mobile. Nog niets gehoord over de afhaaldatum, ga er vanuit dat dat gewoon de 16e is.
Dat is dus gewoon afwachten tot Coolblue er wat over meldRivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 06:58:
Hoe zit dat nu bij Coolblue? Dacht dat die pre-orders pas vanaf maandag open gingen? Door al die storingen viste een vriend van mij gister achter net, maar heeft gisteravond bij Coolblue besteld en betaald. In zijn mail staat ook gewoon bezorgdatum 16 september.
[ Voor 28% gewijzigd door Roos79 op 10-09-2022 07:41 ]
De bestelstatus pagina van T-Mobile doet het nog steeds niet trouwens.
Ik krijg al sinds gisteren de melding ‘Er is een fout opgetreden’ als ik op mijn e-mail of ordernummers zoek.
Ook elders op mijn account zie ik de bestellingen niet terug. Ik ga er maar vanuit dat alles wel gewoon goed zo gaan.
Ik krijg al sinds gisteren de melding ‘Er is een fout opgetreden’ als ik op mijn e-mail of ordernummers zoek.
Ook elders op mijn account zie ik de bestellingen niet terug. Ik ga er maar vanuit dat alles wel gewoon goed zo gaan.
Toch bizar al die verschillende ervaringen met bestellen. Ik zat gisteren te wachten met mijn iPad en telefoon. Uiteindelijke was de store via mijn telefoon het snelste op 5G. 2 pro’s besteld en worden geleverd de 16e. Daarna weer de store in en de AirPods met inscriptie besteld en worden de 23e geleverd.
Nergens geen problemen dus. Ik voel mij haast schuldig nav alle berichten 😅
Nergens geen problemen dus. Ik voel mij haast schuldig nav alle berichten 😅
©2004
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.