ja heb een 3dubbele. dus straks komen er weer 2 iPhone 14 pro beschikbaarRazr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:55:
Mogelijk dat er nog veel "wacht op betaling"/dubbele orders bij Apple in het systeem zitten die de komende uren/dagen geannuleerd gaan worden? Dan zouden de 3-10okt orders misschien ook wat naar voren komen qua prognose levertijd.
Ik hoop voor je dat paars een mooie kleur isFamous schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:11:
[...]
Benieuwd hoeveel paarse iPhones ik ga zien.
Lijkt toch wel populair eigenlijk.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik heb de tweede bevestiging ook al binnen maar zie nergens hoe ik voor het toestel moet betalen. Er stond op de website dat ik daar een aparte factuur voor krijg, maar niet hoe ik moet betalen en wanneer de factuur binnenkomt.BobB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:05:
[...]
Voor het eerst dat ik het via KPN direct doe: heb jij al 'n bevestiging binnen?
@BobB Heb jij inmiddels een factuur/betaallink ontvangen?
Doen bij de mensen die bij T-mobile hebben besteld wel de statuschecker het?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Letterlijk je bal gegeven voor een iPhone 14, wat een commitmentToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:09:
[...]
Waarschijnlijk gaat de rechter er eerdaags uit
sorry.. niet leuk natuurlijk, sterkte!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Meh, hoesjesToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:12:
[...]
Ik hoop voor je dat paars een mooie kleur is
Bosgroen besteld
Dat hoop ik met je meeToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:12:
[...]
Ik hoop voor je dat paars een mooie kleur is
Voor de Belgen die Telenet klant zijn.
Alle iphones zijn daar nu te bestellen met grote korting.
Bv Iphone 14 Pro Max 256Gb 1459 ipv 1609
150 euro op zo'n bedrag is een korting, maar geen grote natuurlijk.sn0w13 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:13:
Voor de Belgen die Telenet klant zijn.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
€150,- korting op Apple met release is zeker wel groot te noemen..carpebios schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:15:
[...]
150 euro op zo'n bedrag is een korting, maar geen grote natuurlijk.
Nee, de app geeft ook foutmelding dus zal wel down zijn.carpebios schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:12:
Joh, sommigen mensen denken dat 10 cm al groot is...carpebios schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:15:
[...]

8% vind ik best een aardige korting hoor…carpebios schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:15:
[...]
9,5% zelfs
Mijn niet betaalde bestelling (betalingspagina werd niet getoond) is nu bevestigd voor 16-sep en mijn wel betaalde bestelling nog niet. spannend. Eerste keer ooit dat ik een iphone koop...
Bedankt voor de tips! Ik had initieel om 13:43 bij Amac besteld. Echter, ik zag zojuist dat ik bij Vodafone kon verlengen en 135 euro toestelkorting kreeg. Dat wilde ik niet laten liggen dus heb Amac geannuleerd en bij Vodafone besteld. Dan maar later in huis maar wel 135 euro in mijn zak houden
Eigenlijk wilde ik mijn 12 Pro houden, maar mijn accu gaat toch wel erg snel leeg en de providers geven een mooie korting!
Dan laat je toch gewoon de accu vervangenturkeyhakan schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:18:
Eigenlijk wilde ik mijn 12 Pro houden, maar mijn accu gaat toch wel erg snel leeg en de providers geven een mooie korting!
Bij mij niet, heb wel kunnen bestellen en ook kunnen betalen (met cc, hoop niet dat dat nog vertraagd).carpebios schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:12:
Nou het duurde iets van een uurtje via allerlei verschillende manieren, maar het verlengen bij T-Mobile is gelukt!
iPhone 14 Pro Spacezwart 128GB.
Netjes betaald en nu maar wachten op track&Trace
Of zal het dit jaar ook weer netjes via AMP gaan?
iPhone 14 Pro Spacezwart 128GB.
Netjes betaald en nu maar wachten op track&Trace
Of zal het dit jaar ook weer netjes via AMP gaan?
Bij mij zijn alle bestellingen gereserveerd op m'n creditcard (ING).
€ 2.658,- voor de twee iPhones en € 299 voor de AirPods Pro.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ze zijn weer leverbaar qua afhalen de 16e, nu nog zien hoe ik mijn >1 oktober kan annuleren..
Same here!Swenn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:19:
[...]
Bij mij niet, heb wel kunnen bestellen en ook kunnen betalen (met cc, hoop niet dat dat nog vertraagd).
Wel besteld/betaald met orderstatus-site doet het (nog) niet.
Bij Amazon.nl nu ook online:
https://www.amazon.nl/dp/B0BDJ61GFY (iPhone 14 Pro)
https://www.amazon.nl/dp/B0BDJ52BBT (iPhone 14 Pro Max)
https://www.amazon.nl/dp/B0BDJ61GFY (iPhone 14 Pro)
https://www.amazon.nl/dp/B0BDJ52BBT (iPhone 14 Pro Max)
[ Voor 37% gewijzigd door MelvinW op 09-09-2022 15:27 ]
Nice komt 16e binnen
[ Voor 89% gewijzigd door BarendBotje op 09-09-2022 15:32 ]
Ik was het helemaal zat met de website van Vodafone ... Eerst kon ik niet inloggen, toen kon ik niet refreshen, toen begon het scherm te knipperen en kon ik de verlenging niet voltooien. Meerdere malen geprobeerd. In een ander venster had ik alles voor KPN al kunnen regelen. Dus maar de overstap gemaakt naar KPN voor mij en mijn vrouw
Kan ik Ziggo ook een keer de deur uit doen als er glas komt.
Kan je de iPhone daar los pre-orderen. Heb een bestaand KPN sim only abonnement.THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:10:
Toch maar via KPN ook besteld, dan annuleren we die van Apple maar.
KPN vraagt 1200 euro voor die iPhone 14 Pro, dat is al een voordeel van 129 euro, daarnaast een inruilwaarde van 600 euro voor iPhone 12 Pro en cashback van 50 euro. Prijs iPhone 14 Pro wordt dan slechts 550,- euro. Dus zo wordt het toch wel interessanter om mijn abonnementje 1 jaar te verlengen.
Ik heb nog maar even via de chat contact gezocht met de Vodafone support, en mijn bestelling is wel goed doorgekomen. Inmiddels heb ik de bevestiging van mijn bestelling voor de iPhone 14pro deep purple in mijn mailbox zitten en is deze zichtbaar in mijn account 
Geen idee van de levertijd, hopen dat het een beetje meevalt.
De support medewerker wist me te vertellen dat er binnen 5 minuten al 1100 mensen in de digitale wachtrij stonden.
Geen idee van de levertijd, hopen dat het een beetje meevalt.
De support medewerker wist me te vertellen dat er binnen 5 minuten al 1100 mensen in de digitale wachtrij stonden.
Ik hou me in. Zou niet bestellen, maar het doet wel wat. Maar goed ik weet dat ik ontzettend teleurgesteld zal zijn als de Oppo Find N2 in Nederland te bestellen is (waar alle verwachting naaruit gaan) en ik voor hetzelfde bedrag een nieuwe foldable kan hebben. Nee ik wacht.
Dit is wat ik het liefst wil

10 jaar ouder geworden (dank T-mobile) maar na een uur was het gelukt. Nu begint de grootste ellende: Het wachten niet (want als ik weet dat het 3 weken langer duurt is dat meer dan prima) maar de gebrekkige communicatie vanuit T-Mobile.
Nee geeft hier ook een foutmelding. T-mobile ligt gewoon op z'n gat.carpebios schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:12:
Iemand ervaring met mobiel.nl
iPhone pro Max besteld maar ben ik dan verzekerd van levering de 16e ? Staat er wel bij ?
iPhone pro Max besteld maar ben ik dan verzekerd van levering de 16e ? Staat er wel bij ?
Als je niet kunt verlengen, dan kun je hem niet los kopen.aschja schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:30:
[...]
Kan je de iPhone daar los pre-orderen. Heb een bestaand KPN sim only abonnement.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Alles gelukt?Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:05:
Zo ik ga maar eens richting het ziekenhuis, bepakt en bezakt. Mocht ik voor die tijd niet meer kunnen reageren:
[Afbeelding]
En dan speciaal voor @Donstil @Rivanov @hk12nl @Dennisweb @Dennisdn @Famous
Als los toestel betaal je de normale prijs.aschja schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:30:
[...]
Kan je de iPhone daar los pre-orderen. Heb een bestaand KPN sim only abonnement.
Enkel in combi met abonnement krijg je korting op toestel.
WTF is dat dan voor gedrochtBramViking schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:35:
Ik hou me in. Zou niet bestellen, maar het doet wel wat. Maar goed ik weet dat ik ontzettend teleurgesteld zal zijn als de Oppo Find N2 in Nederland te bestellen is (waar alle verwachting naaruit gaan) en ik voor hetzelfde bedrag een nieuwe foldable kan hebben. Nee ik wacht.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
begin me wel beetje te frustreren als ik al die 16 september leveringen zie. Ik gun ze het wel... maar toch. klote website
Net hier lokaal, in een klein dorpje, bij een telefoonwinkel naar binnen gestapt.
Die hoopte hoopt eind oktober te kunnen leveren maar ging al uit van november

Zeker, lekker die warme gel op je balzak
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Nu lekker de Pro Max 256gb in het paars besteld met een leren, bosgroen, hoesje
Bij jou de bestelling ook gelukt?
Gefeliciteerd!Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:51:
[...]
Zeker, lekker die warme gel op je balzak![]()
***members only***
Yes, ook de paarse 256. Moet er alleen de 18e voor naar Amsterdam, maar dat combineren we vast wel met iets
Telefoon winkel??? dat klinkt zoooo 2000Famous schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:51:
Net hier lokaal, in een klein dorpje, bij een telefoonwinkel naar binnen gestapt.
Thanks! En een bezoekje aan de Apple store is altijd leuk, woon alleen 2 uur verderop dus voor mij totaal niet handigDennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:53:
[...]
Gefeliciteerd!
Yes, ook de paarse 256. Moet er alleen de 18e voor naar Amsterdam, maar dat combineren we vast wel met iets
Paarse iphone gangDennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:53:
[...]
Gefeliciteerd!
Daar zit een DHL punt dus kom er regelmatig.schumi1986 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:54:
[...]
Telefoon winkel??? dat klinkt zoooo 2000
Anders zou ik er ook niet binnen stappen nee.
Hij had wel twee bestellingen, een gouden en een zilveren variant.
"Vroeger" waren het op release altijd wel 10+ maar door de slechtere levertijd heeft die bijna niets meer.
Voor ons is het een dik uurtje. Maar mijn eerste bestelling bleek in de bevestiging niet op 3 oktober te komen, maar tussen 3 en 10 oktober. En de 6e moet ik voor paar weken naar buitenland. Dus toen nog snel een ophaler besteld voor de 18e, die andere ga ik zo annuleren.Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:54:
[...]
Thanks! En een bezoekje aan de Apple store is altijd leuk, woon alleen 2 uur verderop dus voor mij totaal niet handig
Als omgevingsgenoot: Bij de Rijnpoort naast Kronenburg zit nu ook een DHL-automaat 24/7. Hoef je alleen even van de pley af te duikenFamous schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:57:
[...]
Daar zit een DHL punt dus kom er regelmatig.
[ Voor 24% gewijzigd door Dennisdn op 09-09-2022 16:00 ]
Door toevallige woordcombinatie kwam de bevestiging in een andere mailbox terecht. (via een geautomatiseerde regel binnen de mail-app)Chickendorp schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:56:
[...]
Nee, ik heb ook nog steeds geen bevestiging, het geld is wel afgeboekt...
Hopelijk maakt dat niet uit voor de leverdatum.
Via https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen wel kunnen zien dat de bestelling helemaal goed gaat.Tim14ww schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:38:
[...]
Nee geeft hier ook een foutmelding. T-mobile ligt gewoon op z'n gat.
Nou heb het inmiddels toch gehaald (14:50)
512 GB Pro Zilver.
Wel 2 jaar gedaan ipv 1 jaar want volgend jaar ga ik weer lekker voor Apple 😆
512 GB Pro Zilver.
Wel 2 jaar gedaan ipv 1 jaar want volgend jaar ga ik weer lekker voor Apple 😆
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Apple heeft toch de reservering gemaakt voor het volledige bedrag. Dacht dat ze dat pas deden vlak voor verzending?
Hier ook besteld inmiddels. De 14 Pro 128 GB zwart, voor € 1165 via Belsimpel. Ben benieuwd wanneer hij af te halen is.
jd89 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:10:
Iemand enig idee wat de levertijd is bij Vodafone?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rQ2lKEdzVz5cSz0EDwIW9Bxk.jpg?f=user_large)
Echt raar, probeer net opnieuw de telefoon te bestellen, in de Apple Store app en kon het in ene de 16e in de store ophalen. Versturen stond op 3 - 10 oktober...
* Huigie doet een klein dansje
IOS 16, private relay aan en de betaalpagina in Safari geeft: "The page you are looking for can't be found.
* Huigie doet een klein dansje

IOS 16, private relay aan en de betaalpagina in Safari geeft: "The page you are looking for can't be found.

Krijg net een mailtje van Apple, wordt de 13e al geleverd
. Dacht dat het pas vanaf de 16e was
[ Voor 49% gewijzigd door Pindakaaskroket op 09-09-2022 16:20 ]
Hier precies hetzelfde (ook qua bedragen)Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:21:
Bij mij zijn alle bestellingen gereserveerd op m'n creditcard (ING).
©2004
Ik heb denk ik alles binnen dat ik zou moeten hebben. Besteld omstreeks 14:02, bestelbevestiging is onderweg om 14:08, de bestelbevestiging met prijzen, voorwaarden enzovoort om 14:13. Reserveringsmail om 14:24.tom.ber schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:12:
[...]
Ik heb de tweede bevestiging ook al binnen maar zie nergens hoe ik voor het toestel moet betalen. Er stond op de website dat ik daar een aparte factuur voor krijg, maar niet hoe ik moet betalen en wanneer de factuur binnenkomt.
@BobB Heb jij inmiddels een factuur/betaallink ontvangen?
O, en om nog even inhoudelijk te reageren: ik meen ergens gelezen te hebben dat het bedrag met de eerste factuur verrekend zal worden.
[ Voor 9% gewijzigd door BobB op 09-09-2022 16:32 ]
waarschijnlijk een hoesje of ander item bijbesteld? dat wordt eerder geleverdPindakaaskroket schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:18:
Krijg net een mailtje van Apple, wordt de 13e al geleverd. Dacht dat het pas vanaf de 16e was
Gefeliciteerd man! Kan uit ervaring vertellen dan het feest dan echt gaat beginnen!Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:51:
[...]
Zeker, lekker die warme gel op je balzak![]()
***members only***
©2004
Haha, we hebben al een dochter. Hopen dat de tweede net zo makkelijk wordt maar iets rustiger, ze is nogal een stuiterbal. Zal ze wel van mij hebbenhk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:23:
[...]
Gefeliciteerd man! Kan uit ervaring vertellen dan het feest dan echt gaat beginnen!

Ik dacht dat het nu wel een probleem zou zijn om Apple.nl te bereiken maar het lijkt wel alsof er helemaal geen wachtrijen zijn ofzo. Ik heb dus zonet zonder een probleem of hik de Pro in het paars besteld en volgende week zaterdag kan ik hem ophalen bij de store in XXX.
Van de week ook nog een gouden versie bestellen. Vrouwlief vindt mij maar ongeduldig en wacht gewoon nog even...
Van de week ook nog een gouden versie bestellen. Vrouwlief vindt mij maar ongeduldig en wacht gewoon nog even...
Keep on dreamingToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:25:
[...]
Haha, we hebben al een dochter. Hopen dat de tweede net zo makkelijk wordt maar iets rustiger, ze is nogal een stuiterbal. Zal ze wel van mij hebben

©2004
Support medewerker die ik op de chat had gaf aan dat vanaf de 14e de bestellingen verzonden worden... Maar geen idee hoeveel voorraad vs de hoeveelheid bestellingen.jd89 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:10:
Iemand enig idee wat de levertijd is bij Vodafone?
Vanaf de 14de zullen de iPhones bij Vodafone zijn, 15de versturen. Ze gaan het risico niet nemen door die dingen een dag bij PostNL of DHL te leggen.Robsta86 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:28:
[...]
Support medewerker die ik op de chat had gaf aan dat vanaf de 14e de bestellingen verzonden worden... Maar geen idee hoeveel voorraad vs de hoeveelheid bestellingen.
Voordeel van het wonen in de grensregio is dat ik zojuist via Mediamarkt DE de 14 Pro Max heb kunnen bestellen zodat ik 'm vrijdag in de winkel af kan halen. Nu nog hopen dat het vrijdag ook echt kan
Wel tanken in Nederland hèHerax10NL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:34:
Voordeel van het wonen in de grensregio is dat ik zojuist via Mediamarkt DE de 14 Pro Max heb kunnen bestellen zodat ik 'm vrijdag in de winkel af kan halen. Nu nog hopen dat het vrijdag ook echt kan
We zijn een stapje verder..
:fill(white):strip_exif()/f/image/omw1AT5Nv8uvn1c5UvI17ilG.png?f=user_large)
Ik hoop dat mijn order goed en wel is doorgekomen bij T-mobile zodat ik 'm vrijdagochtend snel op kan halen voor mijn vakantie 😬, luxeprobleem much.
Vorige release was 24/9, serieus nog geen jaar met het toestel gedaan

Net op de Apple site een ophaler besteld in Amsterdam, op 18 september (kon niet later selecteren). Iemand enig idee hoelang ze deze vasthouden? Die 18e ben ik er niet, haal 'm pas de 21e.
Meer mensen die bij Vodafone hebben besteld? Ik heb een verlening gedaan, de iPhone 14 Pro Max besteld en die bestelling kunnen afronden. Zag in beeld "Bedankt voor je bestelling" en kreeg ook een order nummer in beeld (foto van gemaakt).
Heb ook een samenvatting van het contract op de pagina gedownload en is precies zoals ik wil. Mailtje gehad met titel "Bevestiging van je bestelling bij Vodafone" om 15:14 en daar stond in dat ik nog definitieve info met alle details zou krijgen.
Aangezien ik in de app nog steeds zie dat ik "Verlengen" kan aanklikken en de bestelling ook nergens terug zie, toch maar even gebeld. Dame aan de lijn zegt doodleuk dat ze niks terug kan vinden van mijn bestelling, ook niet op mijn order nummer. Dan begint ze erover dat ik een alleen een "Offerte" heb opgevraagd en geen bestelling. Ik snap er niks van want dat is absoluut niet wat in beeld stond. Ze zegt ook dat ik mailtjes moet hebben gehad om akkoord te geven maar die heb ik niet gehad.
Iemand die iets kan delen over zijn bestel ervaring bij Vodafone?
Heb ook een samenvatting van het contract op de pagina gedownload en is precies zoals ik wil. Mailtje gehad met titel "Bevestiging van je bestelling bij Vodafone" om 15:14 en daar stond in dat ik nog definitieve info met alle details zou krijgen.
Aangezien ik in de app nog steeds zie dat ik "Verlengen" kan aanklikken en de bestelling ook nergens terug zie, toch maar even gebeld. Dame aan de lijn zegt doodleuk dat ze niks terug kan vinden van mijn bestelling, ook niet op mijn order nummer. Dan begint ze erover dat ik een alleen een "Offerte" heb opgevraagd en geen bestelling. Ik snap er niks van want dat is absoluut niet wat in beeld stond. Ze zegt ook dat ik mailtjes moet hebben gehad om akkoord te geven maar die heb ik niet gehad.
Net ook besteld bij Vodafone. Lukte bij T-Mobile maar niet en weigerden uiteindelijk mijn bestelling. Toen Tele2 geprobeerd, zelfde verhaal. Bij de BKR check werd het afgewezen. Heb geen schulden, betaal altijd alles netjes op tijd.JeroenVerweij schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:58:
Meer mensen die bij Vodafone hebben besteld? Ik heb een verlening gedaan, de iPhone 14 Pro Max besteld en die bestelling kunnen afronden. Zag in beeld "Bedankt voor je bestelling" en kreeg ook een order nummer in beeld (foto van gemaakt).
Heb maar bij Vodafone besteld met nummer behoud en is nog goedkoper ook ivm Ziggo korting.
Heb besteloverzicht zojuist ontvangen
Bij mij geen BKR-check want ik betaal het toestel ineens. Hoe liep voor jou het proces? Zie jij de bestelling wel terug in je Vodafone account? Heb je mailtjes gehad om akkoord te geven?Joshoon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:03:
[...]
Net ook besteld bij Vodafone. Lukte bij T-Mobile maar niet en weigerden uiteindelijk mijn bestelling. Toen Tele2 geprobeerd, zelfde verhaal. Bij de BKR check werd het afgewezen. Heb geen schulden, betaal altijd alles netjes op tijd.
Heb maar bij Vodafone besteld en is nog goedkoper ook ivm Ziggo korting.
Heb geen Vodafone account.JeroenVerweij schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:04:
[...]
Bij mij geen BKR-check want ik betaal het toestel ineens. Hoe liep voor jou het proces? Zie jij de bestelling wel terug in je Vodafone account? Heb je mailtjes gehad om akkoord te geven?
Heb overeenkomst per mail ontvangen en zojuist ook besteloverzicht.
Foutje denk ik?Pindakaaskroket schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:18:
Krijg net een mailtje van Apple, wordt de 13e al geleverd. Dacht dat het pas vanaf de 16e was
Schuift meestal gewoon nog enkele dagen op.
En het besteloverzicht bevat ook echt een bijlage met het contract van je bestelling?Joshoon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:05:
[...]
Heb geen Vodafone account.
Heb overeenkomst per mail ontvangen en zojuist ook besteloverzicht.
Ik heb telefonisch besteld, mailtje om akkoord te geven ontvangen, deze geaccepteerd en direct daarna kreeg ik een e-mail met een besteloverzicht.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Mooier dan dat iPhone gedrocht
Als ik t zo lees dan ben ik bang dat het bij mij mislukt is. Vind t wel heel vreemd dat ik een bestelnummer heb maar dat ze daar niks op kunnen vinden.
Denk dat er niks anders op zit dan opnieuw verlengen. Hopelijk krijg ik hem dan nog voor kerst
Denk dat er niks anders op zit dan opnieuw verlengen. Hopelijk krijg ik hem dan nog voor kerst
Wat gebeurt er als je betaling geweigerd is maar wel een bevestiging hebt gekregen?
dan word hij er uit gegooid kan je opnieuw achteraan sluiten en een nieuwe bestelling plaatsen met een betaling die wel luktthekingmatt3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:12:
Wat gebeurt er als je betaling geweigerd is maar wel een bevestiging hebt gekregen?
[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 09-09-2022 17:14 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Nee maar de samenvatting van overeenkomst wel.JeroenVerweij schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:06:
[...]
En het besteloverzicht bevat ook echt een bijlage met het contract van je bestelling?
Check, dankjewel. Bij mijn zijn de mailtjes leeg (los van algemene tekst). Dus denk dat ik opnieuw moetJoshoon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:16:
[...]
Nee maar de samenvatting van overeenkomst wel.
Zijn er al ergens video reviews in het wild gespot ?
de reviewers krijgen hem ook pas maar de 16e. dus als je snel bent met een video maken ben je binnenjos707 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:17:
Zijn er al ergens video reviews in het wild gespot ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Wanneer kunnen we de iPhone 14 bestellen?
Nee, meestal krijgen zij hem eerder en mogen ze de videos 2 dagen van te voren online zettenBruceLee schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:17:
[...]
de reviewers krijgen hem ook pas maar de 16e. dus als je snel bent met een video maken ben je binnen
Nee toch? Meestal hebben hem die hem toch al. Embargo ergens rond dinsdag eraf?BruceLee schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:17:
[...]
de reviewers krijgen hem ook pas maar de 16e. dus als je snel bent met een video maken ben je binnen
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Om 13:57 kunnen verlengen via Vodafone Friends and Family, zwarte 14 Pro 128 gb. Volgens de chatmedewerkster vooraan in de rij met nog 1100 wachtenden and counting achter me 😅
ValsspelerMarv87 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:22:
Om 13:57 kunnen verlengen via Vodafone Friends and Family, zwarte 14 Pro 128 gb. Volgens de chatmedewerkster vooraan in de rij met nog 1100 wachtenden and counting achter me 😅
Feli
Ik heb daarstraks rond 14u10 een iPhone 14 pro max besteld via de Belgische Apple website. Na het ingeven van mijn betaalgegevens, kreeg ik een foutmelding (page not found), maar mijn winkelmandje was wel leeg. Bij mijn bestellingen verscheen tot een half uur geleden dat niet alle bestellingen konden worden getoond. Ondertussen is die melding weg, maar verschijnt de telefoon niet in mijn bestellingen. Ook telefonisch krijg ik automatisch bericht dat ze hun systemen aan het bijwerken zijn. Wat is jullie advies? Nog even geduld uitoefenen?
Ja, komt wel goed. Ik had hetzelfde met de Airpods Pro vandaag.niko_c schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:23:
Ik heb daarstraks rond 14u10 een iPhone 14 pro max besteld via de Belgische Apple website. Na het ingeven van mijn betaalgegevens, kreeg ik een foutmelding (page not found), maar mijn winkelmandje was wel leeg. Bij mijn bestellingen verscheen tot een half uur geleden dat niet alle bestellingen konden worden getoond. Ondertussen is die melding weg, maar verschijnt de telefoon niet in mijn bestellingen. Ook telefonisch krijg ik automatisch bericht dat ze hun systemen aan het bijwerken zijn. Wat is jullie advies? Nog even geduld uitoefenen?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Cc reservering zegt een boel vaak. 14.09 had ik mijn bestelling na 10 pogingen er pas door heen. Eerst 0 euro reservering en om 14.50 het echte bedrag gereserveerd. En staat netjes in de apple store op 16de geplande leverdatumniko_c schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:23:
iPhone 14 Pro via de App met Apple Pay (cc) besteld om 14:10 en in 1 keer gelukt... 16e in huis.
Na 10 minuten werden ze al volgende maand geleverd.. Ik dacht dat het zo slecht ging met de economie.
(nog steeds geen cc reservering, maar zal vast goedkomen).
Na 10 minuten werden ze al volgende maand geleverd.. Ik dacht dat het zo slecht ging met de economie.
(nog steeds geen cc reservering, maar zal vast goedkomen).
[ Voor 18% gewijzigd door Rsport40 op 09-09-2022 17:33 ]
Voorlopig nog geen reservatie op mijn cc. Ik laat het even voor wat het is.Practics schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:27:
[...]
Cc reservering zegt een boel vaak. 14.09 had ik mijn bestelling na 10 pogingen er pas door heen. Eerst 0 euro reservering en om 14.50 het echte bedrag gereserveerd. En staat netjes in de apple store op 16de geplande leverdatum
Heeft iemand bij kpn besteld rond de klok van 2 uur? Zoja waar kan ik ergens een datum vinden wanneer de iPhone 14 pro 256gb word geleverd?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.