Alles is goed gegaan, het volledige bedrag staat gereserveerd op mijn creditcard en ik krijg hem vrijdag 16 september binnen. Toen het bij @RiccardoNL verkeerd ging heb ik onmiddellijk zijn creditcardgegevens overgenomen en er nog één besteld. Gelukkig zaten we naast elkaar.
had ik verdikke nu maar 2 besteld toen ze er per ongeluk inzaten, toch op CC.. damn it.. nog NIKS
no comment
Staat ie bij jou al op "Verzending wordt voorbereid"?RiccardoNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:29:
Hoera, het hele bedrag is gereserveerd op de creditcard. In de Apple Store app staat nu ook dat 'ie wordt klaargemaakt voor verzending op de 16e..
2 jaar geleden ook netjes gegaan allemaal
Poeh, voor t eerst niet zonder problemen kunnen bestellen op launch day. Uiteindelijk gelukt met een incognito browser venster. Leverdatum stond al op 3 okt, kon wel nog kiezen voor afhalen in Amsterdam op de 17, dus daar maar voor gekozen
iPhones zijn besteld, de Watch Series 8 ook, maar ik kon die niet betalen vanwege mijn daglimiet lol. Bestelling is wel binnen gekomen zie ik, kan ik achteraf betalen alsnog via iDeal?
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Hier ging het bestellen blijkbaar veel beter dan bij velen.
Hier ook zonder problemen hoor.MC Taz Man schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:34:
Hier ging het bestellen blijkbaar veel beter dan bij velen.
3 x iPhone 14 Pro en 1 x AirPods Pro 2nd Gen. besteld met levering 16 september en 23 september voor AirPods..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je zou bijna een hypotheek moeten uitbreiden daarvoor... 3 iphone 14 pro's.Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:35:
[...]
Hier ook zonder problemen hoor.
3 x iPhone 14 Pro en 1 x AirPods Pro 2nd Gen. besteld met levering 16 september en 23 september voor AirPods..
Niet te doen: zoveel foutmeldingen heb ik in mijn hele leven nog nooit gezien. Mijn partner aan de andere kant van de lijn besteld en lukt het na 2 pogingen voor de 16e. Mijn bestelling komt er niet door met name door gemekker over Mastercard. Nu levering voor 3-10 oktober. Gelukkig is mijn man zo aardig om te zeggen: neem jij die van mij maar eerst.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
Nice ik heb niks voor het eerst in tien jaar, ze willen mijn 2k niet hebben. Misschien maar een jaartje die zooi overslaan, ik hoef het iig niet meer als ik het niet op launch date kan krijgen.Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:35:
[...]
Hier ook zonder problemen hoor.
hier wel reservering van 0 cwent.. nja ... verder white screen of irritation
no comment
Ben benieuwd hoe dit dan werkt, mag via DMCopyCatz schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:31:
[...]
pak vodafone f&f, je kan voor jezelf een code genereren.
Of, en misschien is dit een raar concept, je hebt ff wat langer geduld?Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:36:
[...]
Nice ik heb niks voor het eerst in tien jaar, ze willen mijn 2k niet hebben. Misschien maar een jaartje die zooi overslaan, ik hoef het iig niet meer als ik het niet op launch date kan krijgen.
Martinus schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:37:
hier wel reservering van 0 cwent.. nja ... verder white screen of irritation
Jullie hebben reserveringen?
Volgende week proberen te scoren bij de Coolblue's, Bol.com's en Mediamarkten van deze wereld?Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:36:
[...]
Nice ik heb niks voor het eerst in tien jaar, ze willen mijn 2k niet hebben. Misschien maar een jaartje die zooi overslaan, ik hoef het iig niet meer als ik het niet op launch date kan krijgen.
Bij mij is het hele bedrag eraf gegaan nu. Door al dat gehaast helaas niet mijn cadaukaart kunnen gebruiken. Het wordt helaas wel bij mij thuis afgeleverd ondanks dat er een ander adres staat als afleveradres in mijn account.
ik kan met het email adres als klant bij voda weer een code genereren voor een ander email adres van me, daar moet je mee bestellen (is gekoppeld) maar maakt verder niet uit.
Haha hier ben ik het volledig mee eens.. maar is toch jammerMC Taz Man schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:37:
[...]
Of, en misschien is dit een raar concept, je hebt ff wat langer geduld?
Maar inderdaad niet het einde van de wereld.
Wat een ervaring, ik krijg er 0, 1 of 2
. Eerste poging leek gefaald maar ik twijfel nu, de tweede was wel succesvol (beide met CC). Er is nog niets gereserveerd dus ik ga het meemaken.
Goede nieuws is dat de eerste poging wel met ~16 sept. als indicatie is. De tweede poging begin oktober. We gaan het meemaken...
Goede nieuws is dat de eerste poging wel met ~16 sept. als indicatie is. De tweede poging begin oktober. We gaan het meemaken...
Nou ik heb de handdoek in de ring gegooid. Vodafone F&F pakt mijn postcode ineens niet ik de laatste stap.
Ik ga er volgende week een maand tussenuit. Zie ik daarna wel wat er wanneer leverbaar is.
Ik ga er volgende week een maand tussenuit. Zie ik daarna wel wat er wanneer leverbaar is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hier ook per ongeluk 2 zwarte Pro's besteld... betaling via CC ging niet goed (foutmelding) waardoor alles vast liep. Via iDeal wel in 1 keer erdoor... blijkt de CC bestelling er ook door te zijn gekomen. Ach, 1 maar annuleren.
/f/image/OOCT6YPtcKMBPwWfJ2VvHLqc.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door Ikkeja33 op 09-09-2022 14:43 ]
Blijven proberen. Hij pakte hem bij mij na de 5e keerDonstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:41:
Nou ik heb de handdoek in de ring gegooid. Vodafone F&F pakt mijn postcode ineens niet ik de laatste stap.
Eens en ik snap teleurstelling ook heeeeeeeel goed. Maar om boos te worden dat je een nieuw speeltje niet krijgt op de dag van release...hantheman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:40:
[...]
Haha hier ben ik het volledig mee eens.. maar is toch jammerer zit iets leuks aan om op release met je nieuwe speeltje te kunnen prutsen.
Maar inderdaad niet het einde van de wereld.
Hier een reservering van 0,00 en het volledige bedrag.Razr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:41:
Wat een ervaring, ik krijg er 0, 1 of 2. Eerste poging leek gefaald maar ik twijfel nu, de tweede was wel succesvol (beide met CC). Er is nog niets gereserveerd dus ik ga het meemaken.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Had precies hetzelfde, CC besteling staat op expresslevering op 16 sept.Ikkeja33 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:42:
Hier ook per ongeluk 2 zwarte Pro's besteld... betaling via CC ging niet goed (foutmelding) waardoor alles vast liep. Via iDeal wel in 1 keer erdoor... blijkt de CC bestelling er ook door te zijn gekomen. Ach, 1 maar annuleren.
Maar bij ideal bestelling staat datum wordt bevestigd als betaling is ontvangen. Wordt dat dan later dan 16 sept?
Weet ik tenminste welke ik moet cancellen
Hier uiteindelijk ook na een stuk of 30x... Al vraag ik me af of alles goed gegaan is aangezien de bevestiging op de pagina leeg was. Ik heb wel een mail ontvangen dus dat zal wel goed zitten.falconxp schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:42:
[...]
Blijven proberen. Hij pakte hem bij mij na de 5e keer
Wel is ergens bij het opnieuw proberen de vodafone ziggo korting eraf gevallen... Maar even contact zoeken met de klantenservice om die weer te laten activeren

2x pro besteld, betaald met ideal, lijkt gewoon 16/9 te worden (tenminste, ideal duurt wat langer maar 16/9 zou daar niet door later mogen worden meen ik me te herinneren van andere jaren).
Hi all, ik heb de 14 pro besteld en wilde met iDeal betalen. Had mijn daglimiet al behaald dus drukte in iDeal op annuleren maar toen is mijn order wel bevestigd. Wie weet wat er nu gebeurt? Krijg je alsnog een link om te betalen?
op CC, maar verder doet webshop niks meer...grote_oever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:38:
[...]
[Afbeelding]
Jullie hebben reserveringen?
no comment
Op CC heb ik geen reservering. Zie wel de order gewoon in apple staat, dus zal wel goed gaan. Maar goed, de koopervaring bij mij is omgeslagen naar "blegggghh, klote website".Martinus schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:45:
[...]
op CC, maar verder doet webshop niks meer...
Heb er nog maar eentje besteld, in Amsterdam was nog wel een paarse beschikbaar op de 17e 
Kan ik die eerste die op 3 oktober wordt bezorgd straks annuleren? (Er staat nu: je kunt bestelling nog niet wijzigen, kom later terug)
Kan ik die eerste die op 3 oktober wordt bezorgd straks annuleren? (Er staat nu: je kunt bestelling nog niet wijzigen, kom later terug)
Bij t-mobile lijkt alles wel vast te lopen, want de bestelstatus geeft een error aan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gratis iPhone.thekingmatt3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:44:
Hi all, ik heb de 14 pro besteld en wilde met iDeal betalen. Had mijn daglimiet al behaald dus drukte in iDeal op annuleren maar toen is mijn order wel bevestigd. Wie weet wat er nu gebeurt? Krijg je alsnog een link om te betalen?
Ik kan mijn bestelling in zien in de store.grote_oever schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:46:
[...]
Op CC heb ik geen reservering. Zie wel de order gewoon in apple staat, dus zal wel goed gaan. Maar goed, de koopervaring bij mij is omgeslagen naar "blegggghh, klote website".
Staat ook gewoon netjes levering 16 september.
JipDennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:47:
Heb er nog maar eentje besteld, in Amsterdam was nog wel een paarse beschikbaar op de 17e
had ik ook, na een paar keer pakte ie wel.Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:41:
zelfs safari hangt nu... nog nooit deze shit mee gemaakt./
no comment
Helaas geen 16 september hier... Maar toen ik iphone in winkelwagen gooide stond er wel 16 september.. en toen 19 september en toen opeens 3 tot 10 oktober.Famous schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:47:
[...]
Ik kan mijn bestelling in zien in de store.
Staat ook gewoon netjes levering 16 september.
49 minuten maar mijn t-mobile verlenging is doorgekomen, geen idee of ik hem nog volgende week ga ontvangen - maar als ik de rest van de t-mobile ervaringen zo lees ben ik alsnog 1 van de eerste.
Kom nou zeg, je kan toch niet van een klein start up bedrijfje als Apple verwachten dat alles netjes werkt. Is ook allemaal nieuw voor henMartinus schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:49:
zelfs safari hangt nu... nog nooit deze shit mee gemaakt./
Verwijderd
Kon nu wel de AirPods Pro 2gen bestellen met CC. Maandag maar bij Coolblue de iPhone proberen.
Ik heb nog wel een hangende iDeal iPhone, maar volgens mij annuleren ze die of kan je alsnog betalen maar dan wel met de levertijd van nu en niet van de bestelling.
Ik heb nog wel een hangende iDeal iPhone, maar volgens mij annuleren ze die of kan je alsnog betalen maar dan wel met de levertijd van nu en niet van de bestelling.
Ikkeja33 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:42:
[Afbeelding]
Heb het ook, de vrouw en de mama wilden ook een apple watch dus in 1x bestellen.richards3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:43:
[...]
Had precies hetzelfde, CC besteling staat op expresslevering op 16 sept.
Maar bij ideal bestelling staat datum wordt bevestigd als betaling is ontvangen. Wordt dat dan later dan 16 sept?
Weet ik tenminste welke ik moet cancellen
Ging mis omdat ik dacht dat het bedrag te groot was.
Dus de iphone los besteld en een losse bestellingen van de Apple Watches.
En nu ook twee bestellingen er in staan.
1 met enkel de iphone en 1 met de iphone en de apple watches.

Bellen naar ze lukt niet
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Kun je de aansluitkosten bij Tele 2 ook op de één of andere manier voorkomen?
Hier ook verlenging bij T-Mobile erdoorheen gekregen na 51 minuten. Dat dit iedere keer toch weer hetzelfde liedje is....
Mij was het 14:19 gelukt (zakelijk), maar ging hier ook enorm moeizaam. Zojuist (14.52) voor partner (particulier) verlening kunnen plaatsen.JesseV schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:50:
49 minuten maar mijn t-mobile verlenging is doorgekomen, geen idee of ik hem nog volgende week ga ontvangen - maar als ik de rest van de t-mobile ervaringen zo lees ben ik alsnog 1 van de eerste.
https://www.cashbackxl.nl/webshops/tele2-mobielBramViking schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:51:
Kun je de aansluitkosten bij Tele 2 ook op de één of andere manier voorkomen?
Heb je er niet twee tegelijk besteld? Maar los van elkaar?Famous schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:43:
[...]
Hier een reservering van 0,00 en het volledige bedrag.
©2004
Hier ook pas na 51 minuten.JesseV schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:50:
MijnT-Mobile bestelling nu ook kunnen plaatsen, de volgende horde is om de betaling te voldoen.
Of zal ik al een plek in de wachtrij hebben, en kan ik ook als het straks wat rustiger is betalen?
Of zal ik al een plek in de wachtrij hebben, en kan ik ook als het straks wat rustiger is betalen?
Voor T-mobile: let op dat je nog een mail hebt gekregen om te betalen. Volgens mij is de verlenging dan pas definitief, de betaallink deed het bij mij wederom alleen maar in een private tab.
Edit: nvm
[ Voor 93% gewijzigd door timdieperink op 09-09-2022 14:55 ]
Mogelijk dat er nog veel "wacht op betaling"/dubbele orders bij Apple in het systeem zitten die de komende uren/dagen geannuleerd gaan worden? Dan zouden de 3-10okt orders misschien ook wat naar voren komen qua prognose levertijd.
hahaha, we kunnen altijd blijven hopen!Razr schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:55:
Mogelijk dat er nog veel "wacht op betaling"/dubbele orders bij Apple in het systeem zitten die de komende uren/dagen geannuleerd gaan worden? Dan zouden de 3-10okt orders misschien ook wat naar voren komen qua prognose levertijd.
Nee, ik heb ook nog steeds geen bevestiging, het geld is wel afgeboekt...BobB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:05:
[...]
Voor het eerst dat ik het via KPN direct doe: heb jij al 'n bevestiging binnen?
Hopelijk maakt dat niet uit voor de leverdatum.
Zucht betaling ging mis net, opnieuw proberen en gaf alsnog 19-21 september aan. Nu staat hij op 26 sept - 2 oktober, zit dan een maand in het buitenland dus dat is mooi matig....
Ik zou maandag pas gaan bellen. CC wordt, doorgaans, niet meteen betaald & dan zullen ze het aanzienlijk minder druk hebben. Grotere kans dat je alles in één keer kan regeleln.nils7 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:51:
[...]
[...]
Heb het ook, de vrouw en de mama wilden ook een apple watch dus in 1x bestellen.
Ging mis omdat ik dacht dat het bedrag te groot was.
Dus de iphone los besteld en een losse bestellingen van de Apple Watches.
En nu ook twee bestellingen er in staan.
1 met enkel de iphone en 1 met de iphone en de apple watches.
![]()
Bellen naar ze lukt niet
3-10 okt.. na 3x gelukt... nja... wat een poep
no comment
Hmm ik dacht even een Iphone 14 pro te gaan bestellen om volgende week zelf op te halen bij de Apple store. Nu al geen voorraad meer! Is er dan zoveel minder dan vorig jaar of meer interesse? Toen was ik er ook niet bepaald als de kippen bij...
Aan de prijs te zien zijn beide iphones wel als reservering op de CC (in mn rabo app).MC Taz Man schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:57:
[...]
Ik zou maandag pas gaan bellen. CC wordt, doorgaans, niet meteen betaald & dan zullen ze het aanzienlijk minder druk hebben. Grotere kans dat je alles in één keer kan regeleln.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Via mijn account werkte het allemaal niet, uiteindelijk 'als gast' besteld (maar wel met m'n normale AppleID e-mail adres).
Van m'n iPhone bestelling heb ik het bestelnummer opgeschreven en die kan ik daarmee ook terugvinden.
Ik had een losse bestelling geplaatst voor de AirPods Pro 2, helaas vergeten bestelnummer te noteren.
Van beide nog geen mail ontvangen en staan ook niet in mijn account, wel 2 reserveringen van 0 euro op m'n CC.
Heeft iemand enig idee hoe ik m'n Airpods bestelling terug kan vinden?
Van m'n iPhone bestelling heb ik het bestelnummer opgeschreven en die kan ik daarmee ook terugvinden.
Ik had een losse bestelling geplaatst voor de AirPods Pro 2, helaas vergeten bestelnummer te noteren.
Van beide nog geen mail ontvangen en staan ook niet in mijn account, wel 2 reserveringen van 0 euro op m'n CC.
Zo slecht als nu heb ik het echt nog nooit meegemaakt. Terwijl je gezien alle crisissen zou verwachten dat het minder druk was geweest als andere jaren..._Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:50:
[...]
Kom nou zeg, je kan toch niet van een klein start up bedrijfje als Apple verwachten dat alles netjes werkt. Is ook allemaal nieuw voor hen
creatieve manier van screenshots maken ...HavermansP schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:56:
Net kunnen bestellen bij Amac, geen idee of ik erbii zit voor 16 september. Iemand enig idee?
[Afbeelding]
Fair, maar is jouw CC reservering ook iets wat meteen afgeschreven wordt? Onze CC gaat (indien gebruikt) aan het einde van de maand er pas af.nils7 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:00:
[...]
Aan de prijs te zien zijn beide iphones wel als reservering op de CC (in mn rabo app).
ik zie de reservering nuTheVMaster schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:17:
[...]
Ja, zelfde met Apple Pay betaling. Die is bij Apple (eigenlijk alleen bij de bestelling van de iPhones) nooit direct. Dat wordt altijd later verwerkt. De Watch Ultra is bij mij ook nog niet afgeschreven, dat komt altijd goed.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
asielzoekerscrisis
energiecrisis
klimaatcrisis
inflatiecrisis
en nu ook 'get my new iPhone 14 pro on Sep-16' crisis
energiecrisis
klimaatcrisis
inflatiecrisis
en nu ook 'get my new iPhone 14 pro on Sep-16' crisis
Eindelijk via Vodafone F&F gelukt.
Iemand al een bevestigingsmail gehad met de leveringsdatum ?
Mail is waarschijnlijk vertraagd. Ik had hetzelfde met de bestelling van de oplader/hoesje. Mail kwam pas een half uur laterpposthoorn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:00:
Via mijn account werkte het allemaal niet, uiteindelijk 'als gast' besteld (maar wel met m'n normale AppleID e-mail adres).
Nou het is eerst een reservering... dan wordt ie definitief en dan 1x per maand wel pas afgeschreven maar die reservering of definitief is wel een status verschilMC Taz Man schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:01:
[...]
Fair, maar is jouw CC reservering ook iets wat meteen afgeschreven wordt? Onze CC gaat (indien gebruikt) aan het einde van de maand er pas af.
Die zitten er ook nog dus valt mee.Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:42:
[...]
Is geen echo van een kind maar van m’n ballen (kind sprong wat te hard!)
Maar nu klaar, op naar huis
It's All In The "Mix"
Hier ook na 50 min wachtrij bij T-Mobile gelukt. Z.s.m. de betaallink via de mail fixen, al geeft die natuurlijk ook weer foutmeldingen.....
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
nee, wel bevestiging, maar nog geen datum_Mitchie_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:03:
Eindelijk via Vodafone F&F gelukt.
Voor de mensen die bij Vodafone besteld/verlengd hebben:
Ik heb een mail ontvangen met een bevestiging van mijn bestelling, maar afgezien van wat algemene tekst staat daar totaal geen order informatie in (wat ik heb besteld, of een order nummer).
Ook in my vodafone is nergens mijn bestelling terug te zien, en ook is mijn abonnement nog steeds te verlengen daar.
ook heb ik nergens de mogelijkheid gehad om te betalen.
Is dit bij jullie ook het geval? Ik heb het idee dat e.e.a. niet goed gegaan is bij mij ondanks dat de order er wel doorheen liep.
Ik heb een mail ontvangen met een bevestiging van mijn bestelling, maar afgezien van wat algemene tekst staat daar totaal geen order informatie in (wat ik heb besteld, of een order nummer).
Ook in my vodafone is nergens mijn bestelling terug te zien, en ook is mijn abonnement nog steeds te verlengen daar.
Is dit bij jullie ook het geval? Ik heb het idee dat e.e.a. niet goed gegaan is bij mij ondanks dat de order er wel doorheen liep.
De reservering is bij mij het volledige bedrag hier voor de 256 pro max
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Lijkt mij dus nog tijd genoeg om de boel te annuleren.nils7 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:04:
[...]
Nou het is eerst een reservering... dan wordt ie definitief en dan 1x per maand wel pas afgeschreven maar die reservering of definitief is wel een status verschil
Heb je die gelijk gekregen? Heb zelf niks ontvangen, maar dat komt denk ik doordat ik ophalen in winkel heb gekozenAntraXxX schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:04:
Hier ook na 50 min wachtrij bij T-Mobile gelukt. Z.s.m. de betaallink via de mail fixen, al geeft die natuurlijk ook weer foutmeldingen.....
Nee, een bestelling.hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:53:
[...]
Heb je er niet twee tegelijk besteld? Maar los van elkaar?
Iemand al een succes bij T-mobile...het is echt dramatisch...
Gelijk gekregen ja, wel aangegeven idd dat ik het toestel thuisbezorgd wil hebben.Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:07:
[...]
Heb je die gelijk gekregen? Heb zelf niks ontvangen, maar dat komt denk ik doordat ik ophalen in winkel heb gekozen
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
T-Mobile betaling is bij mij mislukt, na kiezen betaalmethode klapte de site er weer uit. Krijg nu de melding dat de betaling in behandeling is of is afgebroken en dat ik het over een uur nog eens mag proberen.
Ja het is hier gelukt. Merkte dat browser volledig opsluiten en opnieuw begonnen hielp!Dylannx3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:07:
Dan zal dat wel het verschil zijn, thanks!AntraXxX schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:07:
[...]
Gelijk gekregen ja, wel aangegeven idd dat ik het toestel thuisbezorgd wil hebben.
Dit is inderdaad wel heel slecht voor zo'n groot bedrijf..Dylannx3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:07:
It's All In The "Mix"
Je gaat nog een mail krijgen....hier duurde het ook even voor ik een mail kreeg.pposthoorn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:00:
Ik heb ook enkel die algemene mail. Je krijgt binnenkort nog een mail en kunt dan kiezen tussen betalen in winkel of online, was vorig jar ook het gevalSkybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:07:
[...]
Heb je die gelijk gekregen? Heb zelf niks ontvangen, maar dat komt denk ik doordat ik ophalen in winkel heb gekozen
Ook niet helemaal onderaan de e-mail? Ik heb namelijk telefonisch besteld en bevestiging al binnen ook via SMS bericht gehad dat aanvraag is ontvangen met ordernummer erbij.Robsta86 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:05:
Voor de mensen die bij Vodafone besteld/verlengd hebben:
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik had vorig jaar meer moeite hoor, nu klikte ik er zo doorheen.Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:01:
[...]
Zo slecht als nu heb ik het echt nog nooit meegemaakt. Terwijl je gezien alle crisissen zou verwachten dat het minder druk was geweest als andere jaren...
Bijzonder dat het zo verschilt
Ik had al wel de App Store (app) op de telefoon open staan en liet die zichzelf "verversen".
Nou, geprobeerd via apple.nl en belsimpel.nl, beiden weigeren ze mijn CC naast het feit dat het me meer dan een half uur kostte om uberhaupt doorheen te komen 
Uiteindelijk nu via Media Markt besteld zonder enige problemen. Ben benieuwd of dit wat wordt ...
Uiteindelijk nu via Media Markt besteld zonder enige problemen. Ben benieuwd of dit wat wordt ...
Waarschijnlijk gaat de rechter er eerdaags uit
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Toch maar via KPN ook besteld, dan annuleren we die van Apple maar.
KPN vraagt 1200 euro voor die iPhone 14 Pro, dat is al een voordeel van 129 euro, daarnaast een inruilwaarde van 600 euro voor iPhone 12 Pro en cashback van 50 euro. Prijs iPhone 14 Pro wordt dan slechts 550,- euro. Dus zo wordt het toch wel interessanter om mijn abonnementje 1 jaar te verlengen.
KPN vraagt 1200 euro voor die iPhone 14 Pro, dat is al een voordeel van 129 euro, daarnaast een inruilwaarde van 600 euro voor iPhone 12 Pro en cashback van 50 euro. Prijs iPhone 14 Pro wordt dan slechts 550,- euro. Dus zo wordt het toch wel interessanter om mijn abonnementje 1 jaar te verlengen.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Watch Series 8 - 16 sept bevestigd
iPhone 14 Pro (Dieppaars) - 16 sept bevestigd
iPhone 14 Pro (Spacezwart) - 19 - 21 sept
Via Apple in dit geval. Terwijl ik de iPhones tegelijk in 1 bestelling had gedaan lol.
Via Apple in dit geval. Terwijl ik de iPhones tegelijk in 1 bestelling had gedaan lol.
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Hier enkel 1 Safari venster... Grootste problemen die ik had, was dat ApplePay wat lastig deed, dus maar iDeal gebruikt.Famous schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:09:
[...]
Ik had vorig jaar meer moeite hoor, nu klikte ik er zo doorheen.
Bijzonder dat het zo verschilt![]()
Ik had al wel de App Store (app) op de telefoon open staan en liet die zichzelf "verversen".
Good to know! Thanks man. Mijn eerste keer dat ik via T-mobile doe namelijkremcodegast schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:08:
[...]
Ik heb ook enkel die algemene mail. Je krijgt binnenkort nog een mail en kunt dan kiezen tussen betalen in winkel of online, was vorig jar ook het geval
Gefeliciteerd met de kleineToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:09:
[...]
Waarschijnlijk gaat de rechter er eerdaags uit
[ Voor 11% gewijzigd door Mixpower op 10-09-2022 00:26 ]
It's All In The "Mix"
Benieuwd hoeveel paarse iPhones ik ga zien.Jamoru schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:10:
Lijkt toch wel populair eigenlijk.
Wss ivm het populariteit verschil. Blijkbaar willen weinig mensen de paarse hebben. Mogelijk de reden waarom het bij mij zo soepel gingJamoru schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:10:

Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.