Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:52
Ferret schreef op zondag 11 september 2022 @ 08:33:
[...]

Ik en mijn vrouw ook op zaterdagochtend met twee aansluitende tijdblokken :P Twee keer de Pro; Deep Purple voor mij en Goud voor vrouwlief.
Hoe dan? Ik krijg de melding dat ze niet af te halen zijn bij de Apple store??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
IKON schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:05:
Iemand die bekend is met wanneer winkels showmodellen krijgen? Amac zegt de 16e, bij KPN, VF en TM wisten ze het niet, maar VF dacht donderdag. Bij Media Markt wisten ze het niet precies, maar dinsdag of woensdagavond zouden apple medewerkers stands komen opbouwen.

Wil graag de paarse in het echt zien en eventueel mijn bestelling aanpassen, ook al moet ik langer wachten dan (heb nu black).
Ben ook benieuwd of je bij Amac bijv op de 16de gewoon een iPhone 14 Pro Max kan kopen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-10 20:46
aschja schreef op zondag 11 september 2022 @ 09:13:
[...]

Ben ook benieuwd of je bij Amac bijv op de 16de gewoon een iPhone 14 Pro Max kan kopen in de winkel.
Ja ik ook. Alhoewel de medewerker wist te vertellen dat het hoofdkantoor voor hun vestiging bv 6x deep purple pro max 512gb had besteld, maar 15 klanten gereserveerd hadden. Dat schiet niet op dan hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was ineens een iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple beschikbaar om af te halen in Amsterdam de 17e. Meteen mijn gouden 256GB voor ophalen in Den Haag geannuleerd en de Deep Purple besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2022 @ 09:37:
Er was ineens een iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple beschikbaar om af te halen in Amsterdam de 17e. Meteen mijn gouden 256GB voor ophalen in Den Haag geannuleerd en de Deep Purple besteld.
Gedurfd! Respect :) Ik heb spaceblack besteld. Twijfel tussen die en de Deep Purple. Ik hoop dat een winkel het aan durft om ze donderdag in de showroom te zetten zodat ik kan vergelijken en eventueel nog kan aanpassen naar Deep Purple haha. Ben te schijterig om die gewoon te bestellen en ga kapot van de stress dat die zwarte misschien foute keuze was hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
Net bij Coolblue besteld. Die garanderen levering op de 16de zeiden ze aan de telefoon. Ik heb nu ook een afhaalafspraak aanstaande vrijdag. Ook bij Amac gereserveerd, maar denk dat het daar ook langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IKON schreef op zondag 11 september 2022 @ 09:59:
[...]

Gedurfd! Respect :) Ik heb spaceblack besteld. Twijfel tussen die en de Deep Purple. Ik hoop dat een winkel het aan durft om ze donderdag in de showroom te zetten zodat ik kan vergelijken en eventueel nog kan aanpassen naar Deep Purple haha. Ben te schijterig om die gewoon te bestellen en ga kapot van de stress dat die zwarte misschien foute keuze was hahaha.
Hahaha soms moet je gewoon schijt hebben.

Ik zag aardig wat filmpjes op YouTube waar de paarse goed te zien is en op basis daarvan heb ik dus m’n gouden geannuleerd(had ik overigens niet gedaan als de paarse niet beschikbaar was gekomen).

Mocht ik de paarse uiteindelijk toch niks vinden, Apple is vrij makkelijk met het retourneren binnen 14 dagen. Als je hem online bij Apple koopt, zelfs 30 dagen(staat niet op de site vermeld, maar heb wel eens wat terug kunnen sturen buiten de 14 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-10 20:31
IKON schreef op zondag 11 september 2022 @ 09:59:
[...]

Dat mogen ze niet en zullen ze ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:34
aschja schreef op zondag 11 september 2022 @ 09:11:
[...]

Hoe dan? Ik krijg de melding dat ze niet af te halen zijn bij de Apple store??
Misschien omdat alle tijdblokken vol zijn? Ik heb zelf twee bestellingen achter elkaar gedaan, gekozen voor afhalen i.p.v. versturen en vervolgens een datum en daarna een tijdblok gekozen (11:00 - 11:15) en bij de tweede bestelling een aansluitend tijdblok gekozen (11:15 - 11:30).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tr3bboR
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-06 12:37
aschja schreef op zondag 11 september 2022 @ 10:00:
Net bij Coolblue besteld. Die garanderen levering op de 16de zeiden ze aan de telefoon. Ik heb nu ook een afhaalafspraak aanstaande vrijdag. Ook bij Amac gereserveerd, maar denk dat het daar ook langer gaat duren.
Via Twitter (DM) geeft CB aan dat ze verwachten (eventueel met een kleine vertraging) dat ze alle bestellingen kunnen leveren op de 16e, want dat hebben ze met Apple afgesproken. Heb geen “gegarandeerd” gelezen, maar zou mooi zijn!

Belsimpel geeft overigens eenzelfde antwoord over de 16e: ze verwachten het, maar kunnen het niet 100% garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Tr3bboR schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:16:
[...]

Via Twitter (DM) geeft CB aan dat ze verwachten (eventueel met een kleine vertraging) dat ze alle bestellingen kunnen leveren op de 16e, want dat hebben ze met Apple afgesproken. Heb geen “gegarandeerd” gelezen, maar zou mooi zijn!

Belsimpel geeft overigens eenzelfde antwoord over de 16e: ze verwachten het, maar kunnen het niet 100% garanderen.
Ik verwacht ook deze maand de 20 miljoen te winnen bij de Staatsloterij, maar kan het niet 100% garanderen.

Alle gekheid op een saté prikker;

3rd party verkopers weten zo rond woensdag/donderdag pas écht wat ze binnen gaan krijgen van Apple.
Gewoon koffiedik op t moment dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 08:22
Andere jaren waren er eenvoudige voorraad trackers beschikbaar waar je kon zien welke apple stores fysieke voorraad hebben. Weet iemand of er nog zulke trackers beschikbaar zijn. Heb gezocht maar kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edamme
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09-10 01:21
Ik heb vrijdag een iPhone online gekocht in de Apple Store website, maar heb dezelfde dag opgezegd en in plaats daarvan via T-Mobile besteld. Hoe lang duurt het voordat de terugbetaling is verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
Tr3bboR schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:16:
[...]

Ik heb dus ook een afhaalafspraak aanstaande vrijdag. Ik zou het heel raar vinden en zeer klantonvriendelijk als ze dit nu niet gaan nakomen. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 09:21
Teknoviking schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:33:
Bij mij was er iets mis gegaan met de bestelling bij T-mobile (betaallink werd niet meer geactiveerd na een mislukte betaling). Enige optie was de bestelling opnieuw plaatsen waardoor mijn bestelling achteraan aansluit (van 09/09 +/-15:15 naar vanochtend +/-09:15). Volgens de klantenservice maakte dat niet veel uit want a.s. maandag gaat de "bestelling" richting apple er pas uit. ik heb er geen vertrouwen in dat ik mijn iPhone nog op de lanceerdatum krijg maar ik laat me graag verrassen.
Ik heb hetzelfde, zakelijk om 14.19u bestelling geplaatst én e-mail ontvangen: bedankt voor je bestelling.

Uiteindelijk via Twitter DM gaven ze aan dat die binnen was gekomen, maar kreeg verder geen andere email bevestiging. Gisteravond opnieuw gecheckt en vanochtend te horen gekregen dat bestelling niet was doorgekomen. Dus van vrijdag 14.19u naar zondag 11.59u 😵.

‘T is zuur, maar niks aan te doen. Ga er vanuit dat het eind oktober gaat worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr3bboR
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-06 12:37
aschja schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:46:
[...]

Ik heb dus ook een afhaalafspraak aanstaande vrijdag. Ik zou het heel raar vinden en zeer klantonvriendelijk als ze dit nu niet gaan nakomen. We gaan het zien.
Ik heb zelf een bestelbevestiging, is dat wat je bedoelt of heb je nog een aparte afhaalafspraak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:43
Heeft iemand nog een nieuwe status die bij kpn hebben gekocht/verlengd? Ik had ook om 14:01 besteld die is verkeerd gegaan en pas om 17:15 weer, nu staat er bij mij je nieuwe toestel is gereserveerd maar weet niet of dit bij iedereen zo staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdbergg
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-04-2024
SP75 schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:33:
Heeft iemand nog een nieuwe status die bij kpn hebben gekocht/verlengd? Ik had ook om 14:01 besteld die is verkeerd gegaan en pas om 17:15 weer, nu staat er bij mij je nieuwe toestel is gereserveerd maar weet niet of dit bij iedereen zo staat.
Ik heb vrijdag rond 14:15 mijn 14 pro max besteld en kreeg daarna een mail met je toestel is gereserveerd met een link voor bestelling volgen, daar staat de status nog steeds op controleren. Verder geen info meer gekregen van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ik kreeg twee sms’jes van de T-Mobile winkel waar ik mijn iPhone 14 Pro Max 512GB Gold en Watch S8 Silver ga afhalen.
Ben benieuwd of ze ze op de 16’e al kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lottepanda
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-12-2022
Dvdbergg schreef op zondag 11 september 2022 @ 14:25:
[...]

Ik heb vrijdag rond 14:15 mijn 14 pro max besteld en kreeg daarna een mail met je toestel is gereserveerd met een link voor bestelling volgen, daar staat de status nog steeds op controleren. Verder geen info meer gekregen van KPN.
Hier hetzelfde.
Ik had ook rond 14:15 besteld, de pro 128 purple. Staat nog op controleren maar wel gereserveerd. Dus ergens ga ik er toch vanuit dat ik hem vrijdag al dan niet zaterdag gewoon heb.
Of is dat te optimistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdbergg
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-04-2024
lottepanda schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:08:
[...]

Hier hetzelfde.
Ik had ook rond 14:15 besteld, de pro 128 purple. Staat nog op controleren maar wel gereserveerd. Dus ergens ga ik er toch vanuit dat ik hem vrijdag al dan niet zaterdag gewoon heb.
Ja ergens hoop ik het ook.. vrijdagavond heb ik contact gehad met KPN of ze enigszins een idee hadden wanneer er wat geleverd ging worden dit was hun antwoord:

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 14 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. We houden je dan ook per SMS op de hoogte over de status van je bestelling zodra er nieuws is.

Hoop toch dat ik begin van de week wat krijg te horen van ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 09:21
Skybox_ schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:08:
[...]

Ik heb hetzelfde, zakelijk om 14.19u bestelling geplaatst én e-mail ontvangen: bedankt voor je bestelling.

Uiteindelijk via Twitter DM gaven ze aan dat die binnen was gekomen, maar kreeg verder geen andere email bevestiging. Gisteravond opnieuw gecheckt en vanochtend te horen gekregen dat bestelling niet was doorgekomen. Dus van vrijdag 14.19u naar zondag 11.59u 😵.

‘T is zuur, maar niks aan te doen. Ga er vanuit dat het eind oktober gaat worden nu.
Inmiddels ook daadwerkelijk de echte bevestiging ontvangen. Jammer dat ik hierdoor al mijn moeite van afgelopen vrijdag voor niks heb gedaan en dus extra lang moet wachten 8)7 . Verder erg benieuwd naar de hoeveelheden en of alles een beetje vlot gaat met aanvullen van de voorraden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niko_c
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-08 13:41
HavermansP schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:58:
Bij Coolblue om 17:32 de bestelling gedaan en bevestiging ontvangen. Ik hoefde echter niet te betalen? Hebben meerdere dit? Er staat in dat ik in de store zelf kan betalen bij afhalen dmv pin.
heb wel zakelijke account. Weet niet of het daarmee te maken heeft.
Uiteindelijk gisteren ook bij Coolblue(.be) besteld en ik
moet inderdaad pas betalen bij afhaling. Die datum staat op 16/09! Ze houden de telefoon opzij tot 21/09. Gezien de problemen met bestellen bij Apple(.be) was dit wel een aangenamere online koopervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
[...]

Hier hetzelfde.
Afwachten kan je alleen maar, waarschijnlijk weten zei pas woensdag of donderdag wat ze binnen krijgen en gaan dat verdelen over de bestellingen.
En dan moet je nog een afspraak ingepland zien te krijgen en vrijdag is vaak al snel vol en zaterdag of een kleiner tijdsvak moet je voor betalen.
niko_c schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:19:
[...]

Uiteindelijk gisteren ook bij Coolblue(.be) besteld en ik
moet inderdaad pas betalen bij afhaling. Die datum staat op 16/09! Ze houden de telefoon opzij tot 21/09. Gezien de problemen met bestellen bij Apple(.be) was dit wel een aangenamere online koopervaring.
Dat weet je pas aankomende week of ze nakomen wat ze zeggen…

[ Voor 25% gewijzigd door Roos79 op 11-09-2022 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:03

Toppe

Oké ✅

Dvdbergg schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:15:
[...]

Ja ergens hoop ik het ook.. vrijdagavond heb ik contact gehad met KPN of ze enigszins een idee hadden wanneer er wat geleverd ging worden dit was hun antwoord:

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 14 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. We houden je dan ook per SMS op de hoogte over de status van je bestelling zodra er nieuws is.

Hoop toch dat ik begin van de week wat krijg te horen van ze..
Dikke kans dat ze pas woensdag bij KPN zijn, ga er dus maar vanuit dat je donderdag pas wat hoort.

Alleen als je bij Apple zelf besteld (afhaal, levering) dan is de door Apple genoemde datum ‘gegarandeerd’. Partijen die jou beloven dat je dat je de 16de een iPhone geleverd krijgt zijn in een glazen bol aan het kijken.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niko_c
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-08 13:41
Roos79 schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:05:
[...]

Afwachten kan je alleen maar, waarschijnlijk weten zei pas woensdag of donderdag wat ze binnen krijgen en gaan dat verdelen over de bestellingen.
En dan moet je nog een afspraak ingepland zien te krijgen en vrijdag is vaak al snel vol en zaterdag of een kleiner tijdsvak moet je voor betalen.

[...]

Dat weet je pas aankomende week of ze nakomen wat ze zeggen…
Ik ga mij er niet al te druk in maken, luxeproblemen 😉 Al bij al tevreden dat het bestellen is gelukt zonder ‘page not found errors’ en dergelijke 👌🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:23

pdavie2311

Live life to the fullest..

Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:19:
[...]

Dikke kans dat ze pas woensdag bij KPN zijn, ga er dus maar vanuit dat je donderdag pas wat hoort.

Alleen als je bij Apple zelf besteld (afhaal, levering) dan is de door Apple genoemde datum ‘gegarandeerd’. Partijen die jou beloven dat je dat je de 16de een iPhone geleverd krijgt zijn in een glazen bol aan het kijken.
CB levert al paar jaar echt op release hoor. Vrijdag gewoon naar Groningen om hem op te halen. 😉

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

pdavie2311 schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:32:
[...]

CB levert al paar jaar echt op release hoor. Vrijdag gewoon naar Groningen om hem op te halen. 😉
Kwestie van geluk omdat Apple nog steeds niets kan toezeggen qua geleverde aantallen, en wanneer.

[ Voor 14% gewijzigd door Toppe op 11-09-2022 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Lekker toch….😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
En toch is het meer dan geluk. Jaren geleden was het inderdaad "We hebbben er 5000 besteld maar krijgen er 100 geleverd", de laatste jaren lijkt het er toch meer en meer op dat externe partijen een beter beeld hebben wat er komt. Die zullen het inderdaad niet op het exacte aantal weten, maar lijken een indicatie te krijgen die in ieder geval de laatste twee releases meer dan prima klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
Tr3bboR schreef op zondag 11 september 2022 @ 13:18:
[...]

Ik heb zelf een bestelbevestiging, is dat wat je bedoelt of heb je nog een aparte afhaalafspraak?
Ik bedoel dat ik heb aangegeven de iPhone in de winkel te willen afhalen. Ook in de orderbevestiging staat dat het 16 september is. En dan de order blijft liggen tot 21 september. Betaling is wel vreemd. Op mn iPhone is het alleen reserveren zonder betaling. Op de Macbook moest ik meteen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:36:
[...]

Kwestie van geluk omdat Apple nog steeds niets kan toezeggen qua geleverde aantallen, en wanneer.
Op basis van welke informatie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Roos79 schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:05:
Nah dat weet ik niet. Het hangt af van de logistieke partner die ze uitzoeken en ze kopen gewoon een aantal slots in, zodra de leverdatum bekend wordt zullen ze extra slots reserveren.

Reken er ook maar op dat providers afspraken maken met die zelfde partners qua leverzekerheid en dat ze op piek momenten alsnog x procent van het aantal bestellingen moeten uitleveren.

Beter dan hoe Apple het doet kan je je als logistiek bedrijf niet wensen. Een week voorbereiding is dan aardig veel waardoor je snel kan schakelen door bijvoorbeeld ook mensen vanuit kantoor de weg op te sturen.

Twee (of drie) jaar geleden kreeg ik m’n iPhone via UPS en die chauffeur werkte alleen op de ‘wagen’ als het druk was. Nu deden ze met z’n tweeën alleen maar een rondje Apple met iets van 80 adressen. Met een minimale prijs van €1000 is z’n busje -bruto verkoop- aardig wat waard :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

aschja schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:39:
[...]

Op basis van welke informatie is dat?
Ervaring :)

Kijk naar Media Markt, die roepen elk jaar dat ze kunnen leveren en puntje bij paaltje hebben ze minder geleverd gekregen als wat ze verwachten.

Dat je als verkopende partij 1000 iPhones besteld en Apple jou een order bevestiging stuurt van die 1000 geeft je niet de garantie dat je ze op de dag van de release in huis hebt. Je weet alleen zeker dát je er 1000 krijgt.

[ Voor 51% gewijzigd door Toppe op 11-09-2022 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Tim14ww schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:38:
[...]

En toch is het meer dan geluk. Jaren geleden was het inderdaad "We hebbben er 5000 besteld maar krijgen er 100 geleverd", de laatste jaren lijkt het er toch meer en meer op dat externe partijen een beter beeld hebben wat er komt. Die zullen het inderdaad niet op het exacte aantal weten, maar lijken een indicatie te krijgen die in ieder geval de laatste twee releases meer dan prima klopt.
Verwacht eerder dat resellers hun voorraad bewust wat lager zullen houden. Als ze er 100 meer binnen krijgen als wat er nu besteld is zijn ze die toch wel zo kwijt.

Als er voorraad online komt is het met een half uur weer uitverkocht, mensen nemen het dan niet meer zo nauw op de kleur en opslag grote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:36:
[...]

Nah dat ligt wel iets anders hoor, ook lang niet alle winkels krijgen “van Apple” geleverd.

Distributie weet wel wat er in Nederland is (want dat is er allemaal al) probleem is vooral dat elke winkel 10x meer kan verkopen dan ze er krijgen.

Het is niet zo dat ze een order doen van 1000 stuks en bij het openen van de doos donderdag pas zien dat het er 4 geworden zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:49:
[...]

Nah dat ligt wel iets anders hoor, ook lang niet alle winkels krijgen “van Apple” geleverd.

Distributie weet wel wat er in Nederland is (want dat is er allemaal al) probleem is vooral dat elke winkel 10x meer kan verkopen dan ze er krijgen.

Het is niet zo dat ze een order doen van 1000 stuks en bij het openen van de doos donderdag pas zien dat het er 4 geworden zijn.
Niemand krijgt ‘van Apple’ geleverd want Apple doet zelf de distributie voor ze APR’s niet. Voor het gemak heb ik het over ‘Apple’ omdat het anders wellicht wat ingewikkeld werd :)

Zodra je een bestelling doet dan krijg je een order bevestiging, daarop staat gewoon wat je besteld hebt en wanneer je het geleverd wil krijgen.

Op de vooraanmelding zullen pas de daadwerkelijk geleverde aantallen staan en dat is 2 dagen na de aankondiging simpel weg niet bekend.

offtopic:
Zelf voor APR’s gewerkt en met elke release is het zo ongeveer het zelfde: we kunnen pas wat toezeggen als we de producten fysiek in ons hand hebben, helemaal wat betreft aantallen.

Vanuit de leveranciers werd het ook nog wel eens op veiligheid gegooid omdat er hier en daar wel eens een palletje iPhones verdween 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Toppe op 11-09-2022 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Laatst online: 13-08 09:55
Donstil schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:49:
[...]

Dit was mijn punt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:53:
[...]

Op de vooraanmelding zullen pas de daadwerkelijk geleverde aantallen staan en dat is nu simpel weg niet bekend.
Toen ik in retail/inkoop werkte (is wel al wat releases geleden) ging dat wel wat anders. Week van te voren wist je al wel wat je ging krijgen het was geen verrassing met de pakbon of verzendbevestiging ofz.

Lijkt mij sterk dat dit nu voor de grote spelers wel zou gelden (Providers. CoolBlue, etc)

Edit: Overigens niet op winkel niveau mijn ervaring. Kan mij voorstellen dat het per vestiging ook nog wat kan verschillen etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 11-09-2022 18:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-10 06:31
Op vrijdag online geprobeerd om bij Vodafone te bestellen. Was geen doorkomen aan. Uiteindelijk via chat ging het erg vlot. Vriendelijke dame Samantha maakte alles snel voor elkaar. Al met al rond 15.56 uur bevestiging binnen. Nu afwachten. Zijn er nog meer de de Pro Max 1Tb besteld hebben? Komen niet veel langs volgens mij. Op site Apple is de levertijd 5-6 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:58
edamme schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:44:
Ik heb vrijdag een iPhone online gekocht in de Apple Store website, maar heb dezelfde dag opgezegd en in plaats daarvan via T-Mobile besteld. Hoe lang duurt het voordat de terugbetaling is verwerkt?
Ik las iets van vijf werkdagen.

there's no place like cloudbase

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
Ruud0012 schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:07:
Op vrijdag online geprobeerd om bij Vodafone te bestellen. Was geen doorkomen aan. Uiteindelijk via chat ging het erg vlot. Vriendelijke dame Samantha maakte alles snel voor elkaar. Al met al rond 15.56 uur bevestiging binnen. Nu afwachten. Zijn er nog meer de de Pro Max 1Tb besteld hebben? Komen niet veel langs volgens mij. Op site Apple is de levertijd 5-6 weken.
Ik heb de Pro 512 besteld om vijf voor drie een bevestiging gehad op vrijdag maar levertijd tussen 3 en 10 oktober.
Ik wilde annuleren want bij T-Mobile is het goedkoper maar daar verwacht ik nog veel langere wachttijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:58:
[...]

Toen ik in retail/inkoop werkte (is wel al wat releases geleden) ging dat wel wat anders. Week van te voren wist je al wel wat je ging krijgen het was geen verrassing met de pakbon of verzendbevestiging ofz.

Lijkt mij sterk dat dit nu voor de grote spelers wel zou gelden (Providers. CoolBlue, etc)

Edit: Overigens niet op winkel niveau mijn ervaring. Kan mij voorstellen dat het per vestiging ook nog wat kan verschillen etc.
In mijn tijd in de retail (20 jaar voor verschillende onafhankelijke telecomketens gewerkt) was het bij elke iPhone release drama. Inschrijven bij elke provider voor elke iPhone. Dus voor KPN, Vodafone en T-Mobile en dan ook nog van elk type, elke kleur en elke opslag.

Je kunt zoveel bestellen als je wilt, je krijgt mondjesmaat wat binnen. Ook pas de dag voor de release, zonder pakbonnen of van te voren te weten wat er geleverd gaat worden. En je snapt wie er dan gebeld wordt... vriendjespolitiek. :+

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

THE_BASE schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:23:
[...]

In mijn tijd in de retail (20 jaar voor verschillende onafhankelijke telecomketens gewerkt) was het bij elke iPhone release drama. Inschrijven bij elke provider voor elke iPhone. Dus voor KPN, Vodafone en T-Mobile en dan ook nog van elk type, elke kleur en elke opslag.

Je kunt zoveel bestellen als je wilt, je krijgt mondjesmaat wat binnen. Ook pas de dag voor de release, zonder pakbonnen of van te voren te weten wat er geleverd gaat worden. En je snapt wie er dan gebeld wordt... vriendjespolitiek. :+
Zo kwam ik altijd aan de nieuwste Apple speeltjes. Haalde ze altijd rond 06:00 op bij het DC :D

Nu bestel ik rechtstreeks van Apple. Die geven je als enige écht de zekerheid dat je hem de gecommuniceerde datum krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 11-09-2022 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 18:31

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

antonyv schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:21:
[...]

Ik heb de Pro 512 besteld om vijf voor drie een bevestiging gehad op vrijdag maar levertijd tussen 3 en 10 oktober.
Ik wilde annuleren want bij T-Mobile is het goedkoper maar daar verwacht ik nog veel langere wachttijden.
Waar zie jij die levertijden bij Vodafone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 08:22
wel bijzonder dat je bij CB gewoon nog kan pre-orderen voor afhalen nog zonder betaling. Net nog maar de pro 265 silver gereserveerd. Geen idee of ik ‘m echt wil.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

badbadpresident schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:38:
wel bijzonder dat je bij CB gewoon nog kan pre-orderen voor afhalen nog zonder betaling. Net nog maar de pro 265 silver gereserveerd. Geen idee of ik ‘m echt wil.
Ik vind het eerder bijzonder dat je iets besteld zonder dat je weet of je het wil 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:42:
[...]

Ik vind het eerder bijzonder dat je iets besteld zonder dat je weet of je het wil 8)7
Precies dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 17:21
badbadpresident schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:38:
Mjah dit kan niet goed gaan imo...
Bij mediamarkt lijkt het inmiddels iets realistischer, daar staan inmiddels verschillende modellen op niet meer op voorraad/af te halen op de 16e. Alhoewel zij ook geen goede reputatie hebben.

Maar wat CB nu doet lijkt mij echt sterk, apple zelf staat nu al op een maand extra levertijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:30:
[...]

Zo kwam ik altijd aan de nieuwste Apple speeltjes. Haalde ze altijd rond 06:00 op bij het DC :D

Nu bestel ik rechtstreeks van Apple. Die geven je als enige écht de zekerheid dat je hem de gecommuniceerde datum krijgt.
Haha ja dat waren leuke tijden. Week van te voren een iPhone al hebben maar hebben moeten zweren op je moeder dat je hem aan niemand liet zien :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:12
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:42:
[...]

Ja precies. Lees erg veel mensen die ook maar een tweede order bij CB hebben geplaatst, je hoeft toch niet vooruit te betalen. Maar ik vind dat eigenlijk vooral asociaal. Ook blijven die reserveringen vrij lang op je naam staan bij CB, en houd je mogelijk ook een iPhone voor een ander bezet.

Zelf verlengt via provider (scheelt ook zo’n 200 euro). Vrijdag ontvangen zou erg fijn zijn, maar het is ook niet het einde van de wereld als het later komt.

We zullen het wel zien hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
[...]

Hier hetzelfde.
Ik hoop het voor je.
Ik denk wel wat optimistisch.
Ik had om 14:55 een bevestiging van Apple store dat ik de bestelling gedaan had. En de levertijd is over drie/vier weken, ergens tussen 3 - 10 okt. En dat is bij Apple zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:48:
[...]

Haha ja dat waren leuke tijden. Week van te voren een iPhone al hebben maar hebben moeten zweren op je moeder dat je hem aan niemand liet zien :P
Toen we nog naar Oberhausen gingen dan was ik meestal rond de middag tussen 14:00 en 16:00 wel weer op ‘t werk, iedereen kwijlen en ik doorlopen ogen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Joshoon schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:36:
[...]

Waar zie jij die levertijden bij Vodafone?
Ik zei nergens Vodafone. Ik heb het bij Apple zelf besteld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:32
Ik heb bijna elke iPhone sinds de iPhone 6S wel op de release date gehad. Behalve de 7. Die wilde ik overslaan en later wilde ik hem toch hebben. Heb toen een bot geprogrammeerd die me berichtjes stuurde als er voorraad was in Amsterdam of Haarlem.

Maar ook de 14 Pro Max staat op release date gepland. Ik heb of veel geluk, of snap hoe je snel in het proces komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:11:
Ik heb bijna elke iPhone sinds de iPhone 6S wel op de release date gehad. Behalve de 7. Die wilde ik overslaan en later wilde ik hem toch hebben. Heb toen een bot geprogrammeerd die me berichtjes stuurde als er voorraad was in Amsterdam of Haarlem.

Maar ook de 14 Pro Max staat op release date gepland. Ik heb of veel geluk, of snap hoe je snel in het proces komt.
Ik heb een spreadsheet documentje gemaakt, kunnen we allemaal invullen!

Invul lijstje: https://forms.gle/Lfk77LrNk2EnQTYq7

Overzicht: https://docs.google.com/s...74AHRjJg/edit?usp=sharing

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZefsMqZYZ1sSCg-qaTr9UlUFgw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q9uL0CuTWtm0O9JW0OKjwsT0.png?f=fotoalbum_large

Typo gemaakt? Stuur me even een PB met de tijdstempel en de juiste combi

[ Voor 26% gewijzigd door Toppe op 11-09-2022 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Wel leuk om resultaten te kunnen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

IKON schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:41:
[...]

Wel leuk om resultaten te kunnen zien ;)
Iemand besteld een Pro in Middennacht, een combi die niet bestaat :D

Zie edit in het bericht

[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 11-09-2022 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-10 04:38
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:42:
[...]

Iemand besteld een Pro in Middennacht, een combi die niet bestaat :D

Zie edit in het bericht
Schuldig spacezwart had het moeten zijn 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Practics schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:45:
[...]

Schuldig spacezwart had het moeten zijn 8)7
Dat gokte ik al, heb 'm aangepast ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:17
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:34:
[...]

Invullijstje: https://docs.google.com/f...wcOxUMKjznaf3K2g/viewform

Resultaten:
https://docs.google.com/s...3IGEyCGA/edit?usp=sharing

[Afbeelding]

Mag KPN ook in de lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
De wens is natuurlijk de vader van de gedachte, maar het zou me ergens ook wel verbazen als ik ‘m via KPN niet zou krijgen op vrijdag. Een paar tellen na 14:00 zag ik ze op de site staan, snel de kleur en GB’s aangeklikt, rijbewijsnummer ingevuld en voor de rest hoefde niets, want het is een verlenging. Ik gok op 14:02 als bestelling. Mijn bevestiging duurde een aantal minuten, vandaar dat ik het niet precies weet. Heel veel sneller lijkt me niet echt mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door BobB op 11-09-2022 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Maar voor een ieder die en en hebben besteld dus en bij APPLE en bij Coolblue.
Wat als Coolblue dus wel op de 16de levert en je je Apple bestelling niet meer kan annuleren?
Want je kan maar tot bepaald stadium annuleren…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
BobB schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:54:
De wens is natuurlijk de vader van de gedachte, maar het zou me ergens ook wel verbazen als ik ‘m via KPN niet zou krijgen op vrijdag. Een paar tellen na 14:00 zag ik ze op de site staan, snel de kleur en GB’s aangeklikt, rijbewijsnummer ingevuld en voor de rest hoefde niets, want het is een verlenging. Ik gok op 14:02 als bestelling. Mijn bevestiging duurde een aantal minuten, vandaar dat ik het niet precies weet. Heel veel sneller lijkt me niet echt mogelijk.
Nou ik had mn bestelling rond 14:01 klaar, maar door een systeemfout bij KPN (verlenging) werd hij niet geaccepteerd, pas om 17:15 telefonisch kunnen regelen, wel een bevestiging dat t is gereserveerd, maar weet niet of dit veel zegt over 16e levering...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Sorry mensen!

Er ging iets niet helemaal lekker met het lijstje. Dus maar alles verwijderd en opnieuw begonnen, willen jullie hem weer invullen?

Dank is groot!
Stuur bij een typo mij even een bericht met de tijdsstempel en de juiste antwoorden :D
Let ook even goed op: De Pro is dieppaars en niet paars.

[ Voor 20% gewijzigd door Toppe op 11-09-2022 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roos79 schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:57:
Maar voor een ieder die en en hebben besteld dus en bij APPLE en bij Coolblue.
Wat als Coolblue dus wel op de 16de levert en je je Apple bestelling niet meer kan annuleren?
Want je kan maar tot bepaald stadium annuleren…
Wachten tot de Apple order binnen is en dan terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 20:35
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:01:

Sorry mensen!

Er ging iets niet helemaal lekker met het lijstje. Dus maar alles verwijderd en opnieuw begonnen, willen jullie hem weer invullen?

Dank is groot!
Stuur bij een typo mij even een bericht met de tijdsstempel en de juiste antwoorden :D
Kun je Spacezwart nog toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:04:
[...]

Wachten tot de Apple order binnen is en dan terug sturen.
Of hier een berichtje doen dan is ie zo weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

sijbren schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:05:
[...]

Kun je Spacezwart nog toevoegen?
Staat er in hoor :)

Onder (PRODUCT)RED en boven goud :D

[ Voor 9% gewijzigd door Toppe op 11-09-2022 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 20:35
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:06:
[...]

Staat er in hoor :)

Onder (PRODUCT)RED en boven goud :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uw1e7eBBBMCmPvmoa41PfBhXquQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hPwh1oFfvWhYVnHx8cfUer9g.png?f=fotoalbum_large
Ah, nu wel. Stond net option 9. Was wat te vroeg denk ik. Ga em invullen.

[ Voor 44% gewijzigd door sijbren op 11-09-2022 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Waar zie je bij Apple je besteltijd ? Bevestigingsmail kwam een stuk later dan de daadwerkelijke tijd van bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Jur schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:08:
Waar zie je bij Apple je besteltijd ? Bevestigingsmail kwam een stuk later dan de daadwerkelijke tijd van bestellen.
Die kan je niet zien, is. bij benadering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
SP75 schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:59:
[...]

Nou ik had mn bestelling rond 14:01 klaar, maar door een systeemfout bij KPN (verlenging) werd hij niet geaccepteerd, pas om 17:15 telefonisch kunnen regelen, wel een bevestiging dat t is gereserveerd, maar weet niet of dit veel zegt over 16e levering...
En hoe kwam je daar achter? Door een melding? Ontbreken van andere correspondentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Ik heb serieus nog steeds geen bevestigingsmail van Apple gehad. :+ Hecht er ook geen waarde aan. Beide modellen staan op verzending voorbereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dennisweb schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:10:
Ik heb serieus nog steeds geen bevestigingsmail van Apple gehad. :+ Hecht er ook geen waarde aan. Beide modellen staan op verzending voorbereiden.
Heb jij die Pro in het Paars en Middernacht ingevuld? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:11:
[...]

Heb jij die Pro in het Paars en Middernacht ingevuld? :+
Nope. Ik heb een Spacezwarte Pro Max 256GB besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
BobB schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:10:
[...]

En hoe kwam je daar achter? Door een melding? Ontbreken van andere correspondentie?
Kreeg een mailtje dat hij afgewezen was. 17:15 gelukt kreeg rond 17:25 een mail met dat hij gereserveerd is, hopelijk wel op 16e levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb Pro Paars CB ingevuld..😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Niet online
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:34:
[...]

[Afbeelding]

Kan je Tele2 toevoegen als optie bij “Waar besteld?” :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:53
Wat is voordeel om te bestellen via Apple dan Coolblue? Wil denk ik toch abbo annuleren bij tmobile en los toestel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Joshuax8 schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:22:
[...]

Kan je Tele2 toevoegen als optie bij “Waar besteld?” :)
Check.

Mis ik er nog meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IKON
Leuk lijstje. Er is twee keer zoveel zwart als paars besteld hier. En ik ben met nog 1 iemand de enige met een 512GB pro.

[ Voor 9% gewijzigd door IKON op 11-09-2022 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:02
Kan Belsimpel worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07-10 06:31
antonyv schreef op zondag 11 september 2022 @ 18:21:
[...]

Hoe kom jij aan die levertijd? Kan niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Ralluff schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:42:
Kan Belsimpel worden toegevoegd?
Done. Heb er multiple choice van gemaakt zodat iedereen een eigen bedrijf kan invoeren :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

41 antwoorden, geen enkele 'normale' iPhone 14 7(8)7

Welke inflatie? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:52:

Welke inflatie? _O-
Je uurloon pas je toch aan aan de inflatie?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobB

Welke inflatie? _O-
Mja, ik zou dan ook eerder voor een 13 Pro (Max) gaan. Die van mij staat nu ook op V&A en ik dacht nog: da’s echt een lekkerder toestel dan een nagelnieuwe 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:05
Ik wil graag een 13 mini kopen. De leveringsproblemen van een poosje terug waar ik hier over lees lijken er nu niet te zijn. Een poosje terug was hij even 672 euro, zou zo'n prijs nog weer terugkomen? Misschien met Black friday? Of zou tegen die tijd alle voorraad uitverkocht zijn? Prijzen beginnen nu bij 730.

[ Voor 28% gewijzigd door musicfreak op 11-09-2022 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
IKON schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:41:
Leuk lijstje. Er is twee keer zoveel zwart als paars besteld hier. En ik ben met nog 1 iemand de enige met een 512GB pro.
Pro Max, niet de Pro.
Lijkt er op dat ik niet bang hoef te zijn dat de 512 as vrijdag niet leverbaar is _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-10 19:38

Welke inflatie? _O-
Ik hoorde van een vriend dat er bij T-Mobile vrijdagmiddag rond 14:00 zo’n 600 man in de wachtrij stond op de bestellijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitux
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Hopen dat de pre order van cb uitlevert op de releasedatum, hij is besteld 👍

[ Voor 58% gewijzigd door pitux op 11-09-2022 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

pitux schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:58:
De pre-order bij Coolblue staat open. Dacht dat ze maandag pas begonnen..

Doe er je voordeel mee 👍
Uhm, dat is al een tijdje zo? Vanmorgen al eentje besteld..😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitux
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
pdavie2311 schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:02:
[...]

Uhm, dat is al een tijdje zo? Vanmorgen al eentje besteld..😉
Yep zie net dat ik de laatste ben die het ziet 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IKON
Tartarus schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:12:
[...]

Pro Max, niet de Pro.
Lijkt er op dat ik niet bang hoef te zijn dat de 512 as vrijdag niet leverbaar is _/-\o_
Gelukkig maar. Wil misschien switchen naar de purple :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-10 23:19

swv

Er zijn nog allerlei/enkele 14 Pro’s (niet de Max) beschikbaar voor ophalen op de 16e of de 17e bij de Apple Store. En mijn CC is net gelijktijdig belast van de zowel de iPhone als Watch (ik ga afhalen vrijdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2022 @ 09:37:
En zojuist mijn order van Amsterdam geannuleerd en voor de 16e in Den Haag gereserveerd.

Blijkbaar komen er telkens verschillende iPhones en slots beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IKON schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:41:
Hier als in op tweakers? Want ik heb ook een 512 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Donstil schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:29:
[...]

Hier als in op tweakers? Want ik heb ook een 512 besteld
Van mensen die tot dan in de lijst stonden. Jij die Paarse bij Vodafone besteld uit de lijst? :P
Pagina: 1 ... 172 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.