Bij UPS heb je niks te kiezenRoos79 schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:15:
[...]
Had jij zelf de tijd gekozen of hebben zei dat gedaan?
Geen 1. Zie pricewatchGdumme schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:27:
Misschien annuleer ik ook wel bij Apple. Maar welke winkel heeft er nog voorraad? Pro Max 128gb zwart?
Niet alle winkels zijn aangesloten bij de PW…
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Klopt, maar een beetje zoeken geeft redelijk hetzelfde resultaatToppe schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:52:
[...]
Niet alle winkels zijn aangesloten bij de PW…
Zoals ieder jaar zijn de pro modellen moeilijk leverbaar tot aan december/kerst. Echt afgelopen jaren al zo.
Dus weinig verrassend. Die 13 pro (max) zal gewoon komende 2 maanden nauwelijks leverbaar zijn.
Dus weinig verrassend. Die 13 pro (max) zal gewoon komende 2 maanden nauwelijks leverbaar zijn.
Doe je jezelf te kort.Gdumme schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:09:
Of toch voor een 12 pro (Max) gaan… ben zo zat van m’n huidige toestel, en wachten duurt lang
3 grote verbeteringen:
- Veel betere accu screen on time/standbye time
- Betere camera’s
- 120 hz versus 60 hz scherm
Eens..Joehoe900 schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:13:
[...]
Doe je jezelf te kort.
3 grote verbeteringen:
- Veel betere accu screen on time/standbye time
- Betere camera’s
- 120 hz versus 60 hz scherm
Maar even advocaat van de duivel:
camera gebruik ik nauwelijks.
Ik kom nooit boven 1 uur gemiddelde scherm tijd per dag.
En ja, 120hz.. zeker mooi, maar als je het toch nog nooit hebt gezien…..
Ik weet het niet zo goed.
Nou; zojuist ook maar overstag gegaan en de Pro Max 128GB Sierra besteld. Abbonement moest toch verlengd worden en via BelSimpel met KPN zou er voorraad zijn…
Status nu: Je bestelling is klaar om verzameld en verstuurd te worden. Bezorgdatum Morgen
Ben benieuwd..
Status nu: Je bestelling is klaar om verzameld en verstuurd te worden. Bezorgdatum Morgen
Ben benieuwd..
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Net bij Vodafone de Pro Max 128GB Sierra blue bij Vodafone besteld icm abbo, zou binnen 5-10 werkdagen geleverd moeten worden. Ben komende week toch nog op vakantie dus komt goed uit!
mijn T-Mobile order is vanmorgen door de koerier prima geleverd conform afspraak.
op pre-order dag besteld, Silver 256GB Pro Max, icm een verlenging
ook m'n hoesje is prima geleverd, de screenprotector verwacht ik morgen. dan kunnen we bijna aan de slag met de transfer van alles
op pre-order dag besteld, Silver 256GB Pro Max, icm een verlenging
ook m'n hoesje is prima geleverd, de screenprotector verwacht ik morgen. dan kunnen we bijna aan de slag met de transfer van alles
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
17e besteld in de winkel en afgelopen vrijdag mijn 13 Pro Sierra Blue 256GB opgehaald bij AMAC Edenullr0ute schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:15:
Meer mensen die hebben besteld bij Amac en nog wachten op hun iPhone?
Ik heb mijn 13 Pro op de 17e besteld, maar Amac geeft aan dat ze de toestellen nog niet binnen hebben en ook niet weten wanneer ze wel komen. Ik vind het een beetje een raar verhaal.
Netjes! Hoe laat heb je ongeveer je bestelling geplaatst? Schijnt enorm veel uit te makenfalconxp schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:24:
[...]
17e besteld in de winkel en afgelopen vrijdag mijn 13 Pro Sierra Blue 256GB opgehaald bij AMAC Ede
13:50nullr0ute schreef op maandag 27 september 2021 @ 20:27:
[...]
Netjes! Hoe laat heb je ongeveer je bestelling geplaatst? Schijnt enorm veel uit te maken
Die hebben zeker invloed, ik denk wel dat ze de abonnementen voorrang geven of zoiets.EHA1337 schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:52:
[...]
Maakt dit niet uit wat voor abonnement er bij neemt of eventueel voor losse verkoopt gaat? Wellicht hebben deze opties nog invloed.
Ik heb hem bij de apple store besteld, ik zie het wel wanneer die komt heb gelukkig nog een prima telefoon zelfs al met 120 hz

Als ik hem maar voor half november heb
Zojuist gebeld door CB, bestelling van afgelopen vrijdag ochtend de 24ste,wordt geanulleerd ivm onbekende levertijd.
Was op voorraad op de site en volgende dag leveren. vanmiddag was het nog de 30ste komen er 300 binnen en 70 man hadden het zelfde issue. nu dus niet meer.
zoveelste keer slechte service CB
Was op voorraad op de site en volgende dag leveren. vanmiddag was het nog de 30ste komen er 300 binnen en 70 man hadden het zelfde issue. nu dus niet meer.
zoveelste keer slechte service CB
Jammer van CB…
Ik ben een beetje gedwongen om daar te bestellen, omdat ik via hun een budget voor een telefoon heb van mijn werk.
Dus moet helaas nog wat langer wachten..
Ik ben een beetje gedwongen om daar te bestellen, omdat ik via hun een budget voor een telefoon heb van mijn werk.
Dus moet helaas nog wat langer wachten..
Vrijdag besteld bij CB en zaterdag geleverd! Topservice weer!
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Wow... Dat zou ik wel bizar vinden zeg! Hun zijn de enige premium reseller Van Apple in Nederland. Je mag dan wel verwachten dat ze dan korte lijntjes hebben. Daarnaast weten ze dat de vraag hoog is en ze dus gerust groot kunnen inkopen.Falkreath schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:47:
Op 19 sept een iPhone 13 pro besteld bij amac en helaas nog niet ontvangen, dus zojuist maar is contact gehad met de Amac klantenservice om te vragen wat de verwachte levertijd is en zoals verwacht kon de medewerkerndit niet echt goed inschatten.
Wat mij wel verbaasde is dat hij aangaf dat amac maar 1x per week (vrijdag) voorraad krijgt aangeleverd, iemand anders dit ook gehoord?
Zelf ook aan het wachten op m'n Amac bestelling, ik was wat aan de late kant (21e) dus ik mag denk ik nog wel even wachten. Maar het enige wat ik erg vervelend vind is dat ze geen indicatie geven... Als ze vertellen dat het half oktober wordt zou ik daar rustiger van worden dan van 0 informatie.
Heb ook getwijfeld om hem ergens anders te halen maar de extra jaar garantie (1j van Apple is echt belachelijk!) vind ik wel het wachten waard.
256gb Max Pro Sierra Blue overigens
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Jeetje wat is AMP slecht zeg. Heb ik een tijdvak gekozen in de middag voor 10 euro aan kosten vanwege een tandarts afspraak. Krijg ik net mail dat ze toch in de ochtend komen en ik nog steeds die kosten moet betalen. Dat ga ik dus niet doen, wat belachelijk.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Same. Wanneer heb je besteld?Danielson schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:11:
Dit topic wordt rustiger en rustiger en ik zit hier nog steeds te F5en op stap 1 van de KPN bestel site
Ondertussen is mijn bestelling bij mobiel.nl gewijzigd van 1 a 2 weken naar 2 a 3 weken
. Heb m wel pas een paar dagen na de pre order dag besteld.
Waarom ga je dan niet voor een normale 13?Gdumme schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:16:
[...]
Eens..
Maar even advocaat van de duivel:
camera gebruik ik nauwelijks.
Ik kom nooit boven 1 uur gemiddelde scherm tijd per dag.
En ja, 120hz.. zeker mooi, maar als je het toch nog nooit hebt gezien…..
Ik weet het niet zo goed.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Vind het wel lachen ook, ik bestel op de 17e om 14.14 pre-order bij Tele2 en krijg waarschijnlijk pas over 3/4 weken geleverd.
Kennis besteld afgelopen zondag bij KPN en krijgt gisteren al geleverd..
Kennis besteld afgelopen zondag bij KPN en krijgt gisteren al geleverd..
Zag net dat de iPhone 13 Pro Max 256 Grafiet op te halen is bij Apple Den Haag.
Voor de zekerheid maar 1 voor vanmiddag gereserveerd. Levertijd online staat nog steeds op 4-11 oktober.
Voor de zekerheid maar 1 voor vanmiddag gereserveerd. Levertijd online staat nog steeds op 4-11 oktober.
Is er nog iemand hier die ook op een iPhone 13 Pro zilver (welke opslag dan ook) wacht via Vodafone?
Die lijken ze nog steeds niet uitgeleverd te hebben en het is ook best wel stil met updates inmiddels.
Die lijken ze nog steeds niet uitgeleverd te hebben en het is ook best wel stil met updates inmiddels.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
In hoeverre kan ik belsimpel geloven?
Tot aan de laatste stap geeft ie aan morgen in huis als ik nu bestel maar ik doe het via verlenging van mijn abbo. En is het daarna makkelijk te annuleren als de wachttijd langer word?
Tot aan de laatste stap geeft ie aan morgen in huis als ik nu bestel maar ik doe het via verlenging van mijn abbo. En is het daarna makkelijk te annuleren als de wachttijd langer word?
Nou, en inderdaad niet waar gemaakt. Staat nog steeds op verzamelen -> Levering morgen..?QempZoR schreef op maandag 27 september 2021 @ 19:19:
Nou; zojuist ook maar overstag gegaan en de Pro Max 128GB Sierra besteld. Abbonement moest toch verlengd worden en via BelSimpel met KPN zou er voorraad zijn…
Ben benieuwd..
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Niet. Ik heb ook via belsimpel besteld (ook met abbo verlening) maar moet nu zeker paar dagen wachten (staat dat ze morgen nieuwe batch binnen krijgen). Nu is dit voor mij geen probleem, maar dan moet je ook niet reclame maken met "morgen in huis".ococ schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:38:
Kreeg de optie om vandaag nog in Amsterdam een 13 Pro Zilver 128GB op te halen. Ben benieuwd of het lukt, om 18:00 mag ik langskomen
.
Edit: Intussen een bevestiging per mail ontvangen.
[ Voor 16% gewijzigd door PakoeDIEP op 28-09-2021 12:54 ]
Ik heb zelf net mijn bestelling bij Amac geannuleerd, aangezien de Mediamarkt ze wel gewoon op voorraad heeft en de Amac inderdaad absoluut niets kon zeggen over de levertijd (ook op de eerste dag besteld)...Sc0tTy schreef op maandag 27 september 2021 @ 22:37:
[...]
Wow... Dat zou ik wel bizar vinden zeg! Hun zijn de enige premium reseller Van Apple in Nederland. Je mag dan wel verwachten dat ze dan korte lijntjes hebben. Daarnaast weten ze dat de vraag hoog is en ze dus gerust groot kunnen inkopen.
Zelf ook aan het wachten op m'n Amac bestelling, ik was wat aan de late kant (21e) dus ik mag denk ik nog wel even wachten. Maar het enige wat ik erg vervelend vind is dat ze geen indicatie geven... Als ze vertellen dat het half oktober wordt zou ik daar rustiger van worden dan van 0 informatie.
Heb ook getwijfeld om hem ergens anders te halen maar de extra jaar garantie (1j van Apple is echt belachelijk!) vind ik wel het wachten waard.
256gb Max Pro Sierra Blue overigens
Ik de 20e en sta ook nog op stap 1. Ik gok (hoop) dat het nog +-2 weken gaat duren.
Ik heb de 17e een preorder gedaan bij Alternate.nl. Had inmiddels wel een update verwacht, daarom maar een telefoontje gedaan. Maar ze kunnen nog niets zeggen over een eventuele levering. Baal wel een beetje dat ik niet gewoon bij amac of coolblue een preorder heb gedaan maar goed, ik wacht nog maar even af. Ben bang dat het nog wel even gaat duren.
Amac is net zo erg hoorSchaap89 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:07:
Ik heb de 17e een preorder gedaan bij Alternate.nl. Had inmiddels wel een update verwacht, daarom maar een telefoontje gedaan. Maar ze kunnen nog niets zeggen over een eventuele levering. Baal wel een beetje dat ik niet gewoon bij amac of coolblue een preorder heb gedaan maar goed, ik wacht nog maar even af. Ben bang dat het nog wel even gaat duren.
We kunnen hier echt geen indicatie over geven. Het kan 1 week duren, maar ook 1 maand, en als we naar vorig jaar kijken met de release van de iPhone 12 hebben sommige mensen wel 3 maanden gewacht.
Ze zetten je abonnement pas door wanneer er echt voorraad is. Ze gaan je order wel pas inpakken op het moment dat je verlenging akkoord is bij de provider. Ik vermoed dat het voorraad systeem van Belsimpel gewoon dik in orde is:)ococ schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:38:
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
die zijn niet op voorraad, de sierra blue is wel op voorraad. vrijdage besteld zaterdag was ie binnenDonstil schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:35:
Is er nog iemand hier die ook op een iPhone 13 Pro zilver (welke opslag dan ook) wacht via Vodafone?
Ik heb 17 september via Tmobile besteld rond 15 uur. Het formulier ingevuld en dacht dat ik verlengd had. Maar achteraf gezien zie ik nu dat er ook aansluitkosten zijn doorberekend. Corrigeren kunnen ze niet, dus moet ik de bestelling opnieuw plaatsenTerrie schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:19:
[...]
Ze zetten je abonnement pas door wanneer er echt voorraad is. Ze gaan je order wel pas inpakken op het moment dat je verlenging akkoord is bij de provider. Ik vermoed dat het voorraad systeem van Belsimpel gewoon dik in orde is:)

Vandaag maar bij belsimpel een tweede bestelling geplaatst icm tmobile. Benieuwd wat het word.
Nu staat 'ie op 6 oktober. Gaat niet helemaal lekker met de leveringen daar.sdevos13 schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:27:
De iPhone 13 Pro Max besteld op 17 september 15:36 bij Belsimpel. Levering helaas uitgesteld tot (waarschijnlijk) woensdag.
Welke kleur / opslag heb je besteld?sdevos13 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:40:
[...]
Nu staat 'ie op 6 oktober. Gaat niet helemaal lekker met de leveringen daar.
Ik had 14:01 op release pre-order besteld.Kcetin1994 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:30:
[...]
die zijn niet op voorraad, de sierra blue is wel op voorraad. vrijdage besteld zaterdag was ie binnen
Maar lijken helemaal niet binnen gekomen te zijn tot nu toe.
De 13 Pro Max 1TB in het blauw. Had eigenlijk verwacht dat die wel leverbaar zou zijn omdat niet zoveel mensen voor 1TB-variant gaan.
Dat zou je inderdaad wel denken ja. Ik zag net dat dat model momenteel wel op voorraad is bij Mediamarktsdevos13 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:07:
[...]
De 13 Pro Max 1TB in het blauw. Had eigenlijk verwacht dat die wel leverbaar zou zijn omdat niet zoveel mensen voor 1TB-variant gaan.
Hmm, valt te overwegen. Maar in combinatie met een abonnement scheelt het bij KPN 154 euro in twee jaar. Lastig..alvani schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:15:
[...]
Dat zou je inderdaad wel denken ja. Ik zag net dat dat model momenteel wel op voorraad is bij Mediamarkt

Heb tot mijn stomme verbazing net een bericht gekregen dat mijn telefoon opgehaald of bezorgd kan worden. Dus ik haal hem donderdagochtend op.
Dit had ik toch totaal niet verwacht.
Waar had jij besteld als ik vragen mag?KaiseRRuby schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:08:
Heb tot mijn stomme verbazing net een bericht gekregen dat mijn telefoon opgehaald of bezorgd kan worden. Dus ik haal hem donderdagochtend op.
Zijn er nog meer plekken anders dan Amac waarbij je twee jaar garantie krijgt?
Tele2! Op de dag van de pre-order, om 14.14u.GeertMuuz schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:10:
[...]
Waar had jij besteld als ik vragen mag?
Heel veel modellen op voorraad bij Mediamarkt.. incl de space grey 128gb pro
Mediamarkt heeft 13 pro 256 blauw en grafiet op voorraad en de 128gb blauw. Verder een serie 256 en 512gb niet pro en een blauwe 128gb.
Opvallend aangezien ze verder niet los op voorraad zijn.
Opvallend aangezien ze verder niet los op voorraad zijn.
Update: Na werk opgehaald:PakoeDIEP schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:40:
Kreeg de optie om vandaag nog in Amsterdam een 13 Pro Zilver 128GB op te halen. Ben benieuwd of het lukt, om 18:00 mag ik langskomen.
:strip_exif()/f/image/Ok9SGp1zg2sQLR4aUNxqvZxZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Letterlijk elke winkel. Ze zijn t wettelijk verplicht.Sc0tTy schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:18:
Zijn er nog meer plekken anders dan Amac waarbij je twee jaar garantie krijgt?
Je hebt sowieso 1 jaar fabrieksgarantie waarbij je direct bij de fabrikant kan aankloppen. Buiten het eerste jaar moet je bij de verkopende partij zijn.
Heb je m bij Apple gekocht, loopt je 2e jaar garantie ook daar. Heb je m gekocht bij Coolblue, heb je daar je 2e jaar.
Heb de 17e mijn pre order geplaatst rond 7 uur bij Amac, maar heb nog steeds niks gehoord… Waarom duurt dit zo lang, terwijl andere winkels wel gewoon voorraad hebben?
Volgens mij is er niet super veel voorraad en amac is niet de snelsteAyavaJeroen schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:53:
Heb de 17e mijn pre order geplaatst rond 7 uur bij Amac, maar heb nog steeds niks gehoord… Waarom duurt dit zo lang, terwijl andere winkels wel gewoon voorraad hebben?
Bij Bol zijn er inmiddels ook iPhones beschikbaar zowel Pro als non-Pro. Wel voor ietwat verhoogde prijzen zag ik.
Lijkt erop dat de 13 Pro Zilver voorraad bij Vodafone nu ook binnen is en/of verwerkt wordt. De mijne (pre-order 14:01) is zojuist verstuurd.
Ik ben nu toch maar eens rond gaan kijken en je hebt verdomme gelijkVerwijderd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:39:
[...]
Letterlijk elke winkel. Ze zijn t wettelijk verplicht.
Je hebt sowieso 1 jaar fabrieksgarantie waarbij je direct bij de fabrikant kan aankloppen. Buiten het eerste jaar moet je bij de verkopende partij zijn.
Heb je m bij Apple gekocht, loopt je 2e jaar garantie ook daar. Heb je m gekocht bij Coolblue, heb je daar je 2e jaar.

Al jaren haal ik m'n iPhone bij Amac omdat ik dacht dat je daar 1 jaar extra garantie kreeg maar dat is blijkbaar veranderd; van 3 naar 2 jaar zoals de rest van de winkels.
Dit is dus gelijk de allerlaatste keer dat ik een iPhone daar bestel! Echt een slechte preorder beleving altijd daar maar de extra garantie vond ik het altijd wel waard.
Zodra die ergens beschikbaar komt cancel ik m'n order bij Amac

Probeer de Pro Max te bestellen maar hij vliegt telkens uit m'n winkelwagenNickvdd schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:11:
Bij Bol zijn er inmiddels ook iPhones beschikbaar zowel Pro als non-Pro. Wel voor ietwat verhoogde prijzen zag ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Sc0tTy op 28-09-2021 23:01 ]
iPhone 13 Pro Max 256GB grafiet moet ik denk ik nog even op wachten…Donstil schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:26:
Lijkt erop dat de 13 Pro Zilver voorraad bij Vodafone nu ook binnen is en/of verwerkt wordt. De mijne (pre-order 14:01) is zojuist verstuurd.
https://www.vodafone.nl/t...ijd/Levertijden-iPhone-13
Vanmiddag 13 pro max blauw besteld, staat nu als verwacht bezorging op 1-10 oktober.MrJames schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:39:
[...]
Ik heb 17 september via Tmobile besteld rond 15 uur. Het formulier ingevuld en dacht dat ik verlengd had. Maar achteraf gezien zie ik nu dat er ook aansluitkosten zijn doorberekend. Corrigeren kunnen ze niet, dus moet ik de bestelling opnieuw plaatsen![]()
Vandaag maar bij belsimpel een tweede bestelling geplaatst icm tmobile. Benieuwd wat het word.
Hoppa zojuist 13 Pro Max 256GB bij Bol.com besteld!
Helaas net te laat voor morgen dus nu overmorgen avond \0/
Zodra de verzendbevestiging binnen is mag Amac fluiten
[ Voor 21% gewijzigd door Sc0tTy op 28-09-2021 23:09 ]
Ooh goed duidelijk overzicht welWouter36 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:45:
[...]
iPhone 13 Pro Max 256GB grafiet moet ik denk ik nog even op wachten…
https://www.vodafone.nl/t...ijd/Levertijden-iPhone-13
Gisteren via bol.com de 13 pro siera 128gb besteld. Kreeg vandaag een mail dat deze is geannuleerd door de partner van bol.com.
Nieuwe partner bij bol is duurder dan de vorige.
Dus Vervolgens bij mediamarkt hetzelfde toestel gekocht voor de juiste prijs als het goed is morgen binnen. 😊
Ps: ik zie dat ze nu weer uitverkocht zijn.
Dus Vervolgens bij mediamarkt hetzelfde toestel gekocht voor de juiste prijs als het goed is morgen binnen. 😊
Ps: ik zie dat ze nu weer uitverkocht zijn.
/f/image/DPxwBw6GGizGVUy9ZdvuppGO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Martijn Meijer op 29-09-2021 00:10 ]
Dinsdag voor de release mijn 13 Pro 256Gb besteld via een partner in Belgë (mijn werkgever werkt ermee samen) en ik wacht nog steeds dat ze daar überhaupt een voorraad binnen krijgen
Had gehoopt de mijne deze week te hebben omdat ik op vakantie vertrek en ik daar ook wel leuke foto's zou willen nemen van mijn pasgeboren dochter zonder daarvoor overal een dedicated camera mee te sleuren. Helaas.
Nu goed, met mijn XS heb ik geen klagen van de foto's, maar elke winst op kwaliteit pak ik graag mee (zeker als ik die foto's binnen 10-15j eens wil herbekijken en de lat nog hoger ligt
).
Had gehoopt de mijne deze week te hebben omdat ik op vakantie vertrek en ik daar ook wel leuke foto's zou willen nemen van mijn pasgeboren dochter zonder daarvoor overal een dedicated camera mee te sleuren. Helaas.
Nu goed, met mijn XS heb ik geen klagen van de foto's, maar elke winst op kwaliteit pak ik graag mee (zeker als ik die foto's binnen 10-15j eens wil herbekijken en de lat nog hoger ligt
[ Voor 6% gewijzigd door shyheim op 29-09-2021 08:46 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Heeft iemand die bij KPN ook nog op stap 1 staat al eens navraag gedaan bij KPN naar de verwachte levertijden?
Na navraag bij Amac gister over de levertijden (en wederom geen antwoord te krijgen) heb ik hem daar geannuleerd en direct bij de Mediamarkt besteld. Ondertussen ligt het pakje al in de bus van de PostNL chauffeur...
Amac verliest zo een hoop klanten (ook voor in de toekomst).
(13 Pro Max 1TB Grafiet)
Amac verliest zo een hoop klanten (ook voor in de toekomst).
(13 Pro Max 1TB Grafiet)
Gaat goed verwachte levertijd is morgen.MrJames schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:07:
[...]
Vanmiddag 13 pro max blauw besteld, staat nu als verwacht bezorging op 1-10.
:fill(white):strip_exif()/f/image/dHnIvsH1XxweiJQg339Nc35J.png?f=user_large)
Had ik zondag ook icm KPN...MrJames schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:51:
[...]
Gaat goed verwachte levertijd is morgen.
[Afbeelding]
Inmiddels nog niks gekregen
Heb er zojuist een kunnen bestellen in de applestore zelf Iphone 13 Pro Max gold 256gb vanmiddag ophalen
Ik had op 17/9 een iPhone 13 pro icm een t-mobile abonnement besteld, op 24/9 kreeg ik de melding dat dit een weekje zou duren voordat het geleverd zou worden. Afgelopen maandag was dit bijgesteld naar 2 tot 3 weken. Gisteren bij belsimpel besteld en vanavond wordt ie geleverd!!! Uiteraard bij mobiel.nl geannuleerd.
Had de grijze besteld 128gbSc0tTy schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:09:
Hoppa zojuist 13 Pro Max 256GB bij Bol.com besteld!
Vanochtend een mail dat er vertraging is met de levertijd.
Via klantenservice is er nu geen voorraad en leveren ze mij uit zodra er is.
Ben benieuwd
Hoop dagen en geen weken
Dan wil ik compensatie. Voorraad zou het geweest moeten zijn.
MrJames schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:51:
[...]
Gaat goed verwachte levertijd is morgen.
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/QtFosAv5gsb8BOLuzRLYWIrq.png?f=user_large)
Die 'voor 23:30 besteld volgende dag in huis' claim van Belsimpel is dus gewoon een leugen? Heb er ook een besteld op zondag, wordt elke dag een dag vooruit geschoven..QempZoR schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:54:
[...]
Had ik zondag ook icm KPN...
Inmiddels nog niks gekregen
Ja, dezelfde ervaring meerdere keren gehad bij Belsimpel. 'Op voorraad' betekent meestal 'misschien op voorraad bij een van onze grijze importpartners, we gaan kijken of er een voorraadje kunne scoren'.hopkin schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:40:
[...]
Die 'voor 23:30 besteld volgende dag in huis' claim van Belsimpel is dus gewoon een leugen? Heb er ook een besteld op zondag, wordt elke dag een dag vooruit geschoven..
Ik zou nooit kopen bij een partner van Bol.com, zeker niet voor zo'n groot bedrag. Zitten een hoop shady bedrijfjes tussen, en de controle door Bol.com is niet altijd even snel.Martijn Meijer schreef op woensdag 29 september 2021 @ 00:06:
Gisteren via bol.com de 13 pro siera 128gb besteld. Kreeg vandaag een mail dat deze is geannuleerd door de partner van bol.com.
Ps: ik zie dat ze nu weer uitverkocht zijn.[Afbeelding]
Daar lijkt het wel op...hopkin schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:40:
[...]
Die 'voor 23:30 besteld volgende dag in huis' claim van Belsimpel is dus gewoon een leugen? Heb er ook een besteld op zondag, wordt elke dag een dag vooruit geschoven..
Ik heb op dit moment nog een iPhone 6, ik hoop dat ik binnenkort een iPhone 12 Mini kan vinden voor een gereduceerde prijs ivm de 13 release. De 6 begint toch wel een oud beestje te worden en ik merk dat sommige apps niet meer willen updaten omdat ik niet naar een hoger IOS kan.
Bol.com heeft alle kleuren 1TB 13 pro max op voorraad
Ik heb gistermiddag besteld bij belsimpel en mijn toestel is onderweg en wordt vanavond geleverd volgens post nl. Zo'n leugen is dat da toch niet?
Net waren veel 13 pro’s op voorraad bij Coolblue. Heb een 13 pro grafiet 128gb kunnen kopen.
Met abonnement of zonder?fabianchang schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:50:
[...]
Ik heb gistermiddag besteld bij belsimpel en mijn toestel is onderweg en wordt vanavond geleverd volgens post nl. Zo'n leugen is dat da toch niet?
Zag dat bol.com nog voorraad had, bij de Apple store nog geen progressie sinds de 17e, 13 Pro Max 256 Sierra blauw staat voor zaterdag in de verzending. we gaan het zien.
Nee hoor, als je 2 modelletjes 13 pro max veel vindt….EpicPuma schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:31:
Mediamarkt heeft ook voorraad!
13 pro niks
Wat ik heb gemerkt is dat mijn abonnement is verlengd en er zit een nieuwe eind datum in dat loopt tot september 2023 op belsimpel.nl. Verder heb ik daarna gekeken naar my tmobile en daar staat ook een zelfde eind datum in als op belsimpel.nl. Als laatste zie ik bij toestel crediet het imei nummer van de bestelde toestel
28 september besteld
29 september administratief in orde gemaakt
30 september verwachte bezorgdatum in de winkel
Al met al, voor nu gaat het heel vlot;
[ Voor 7% gewijzigd door MrJames op 29-09-2021 15:44 ]
13 pro 256gb was wel op voorraad maar is nu weer helemaal weg bij Mediamarkt
Vandaag mijn 13 pro bij belsimpel met abbo ontvangen. Duurde ongeveer drie dagen. snel genoeg voor mij.
-
[ Voor 99% gewijzigd door ndhoum op 30-09-2021 10:49 ]
Daar ben ik nu ook achter gekomen helaas..Of-Aaargh schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:24:
[...]
Ik zou nooit kopen bij een partner van Bol.com, zeker niet voor zo'n groot bedrag. Zitten een hoop shady bedrijfjes tussen, en de controle door Bol.com is niet altijd even snel.
Yup..hopkin schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:40:
[...]
Ik hoop het voor je! Maar juich niet te vroeg, dit stond er bij mij zondag middag ook, inmiddels als 2x een mailtje om 23:50: Helaas u zending komt een dagje later... "Voor 23:30, morgen in huis" - Keiharde leugen!
Vanmiddag even bij CB langs geweest in Arnhem om het gewicht te voelen van de Pro. Viel me mee! Ze hadden nog 1 blauwe. Gewikt en gewogen, en gekocht! Mooie kleur!! Nu nog een cover scoren.
Mijn bestelling bij tmobile met iphone 13 pro 128gb geannuleerd en even later nieuwe bestelling geplaatst. Iphone 13 sterrenlicht 256gb besteld. Deze past beter bij mijn gebruik. Foto’s maak ik nauwelijks dus vandaar deze switch. Wel dus voor wat meer geheugen gekozen omdat ik er films op wil zetten. Toestel wordt zaterdag al bezorgd door Amp. 😃😃😃
-
[ Voor 99% gewijzigd door Plisson op 29-09-2021 22:14 ]
QempZoR schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:47:
[...]
Yup..
[...]
Ik hoop het voor je! Maar juich niet te vroeg, dit stond er bij mij zondag middag ook, inmiddels als 2x een mailtje om 23:50: Helaas u zending komt een dagje later... "Voor 23:30, morgen in huis" - Keiharde leugen!
:strip_exif()/f/image/wAL0HLQUnpU8AftcSPE5VONr.jpg?f=fotoalbum_large)
Morgen dus ophalen
[ Voor 23% gewijzigd door MrJames op 29-09-2021 23:01 ]
Ahh gaaf! Mazzel! Veel plezier er mee
Helaas laat BelSimpel icm KPN mij nogsteeds in de steek.
Mijn om 16.00 bestelde Max blue 128Gb bij Mediamarkt is zojuist wel verstuurd. Ff denken wat ik ga doen hmm
iemand een idee hoe de leveringstijden bij vodafone zijn voor de pro max 128?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.