Bij mij is 'ie bij Belsimpel wéér naar een dag later verschoven.. lekker.
https://www.vodafone.nl/t...ijd/Levertijden-iPhone-13Grindtegel schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:01:
iemand een idee hoe de leveringstijden bij vodafone zijn voor de pro max 128?
Welke heb je besteld?hopkin schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:02:
Gisteren om 12:00 verlenging gedaan bij Vodafone met de iPhone 13 pro 256GB zilver net ontvangen via PostNL.
Geeft ie wel aan dat je bestelling klaar is om verzameld te worden?hopkin schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:02:
Sierra Blue 128gb
Yup, dat is op dit moment de status idd.Marleytjuh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:41:
[...]
Geeft ie wel aan dat je bestelling klaar is om verzameld te worden?
Als je nog moet bestellen raad ik nog steeds aan gewoon de site van Apple in de gaten te houden. Ik heb mijne nu in mijn handen en moet zeggen hij is top (Iphone 13 Pro Max) Zie nu elke dag wel een paar bij komen. Eerst geloofde ik het niet tot dat ik toch echt mijn andere order geannuleerd had en in de Apple store stond om hem op te halen.
Ik heb gister gebeld met KPN over de status van mijn bestelling, een vriendelijke dame gaf aan dat ze vandaag of morgen 590 iPhone 13 Pro 128GB Grafiet verwachten.
Hopelijk zit mijne daar ook tussen! De volgende lichting verwachten ze in week 41.
Hopelijk zit mijne daar ook tussen! De volgende lichting verwachten ze in week 41.
Gisteren avond op de Vodafone website een Pro 256GB sierra besteld, ligt nu al op m'n bureau. Duurde te lang voor Grafiet weer op voorraad kwam, vodafone gaf aan 3-4 weken.
Welke kleur / geheugen heb je besteld en wanneer heb je hem besteld ?GeertMuuz schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:56:
Als je nog moet bestellen raad ik nog steeds aan gewoon de site van Apple in de gaten te houden. Ik heb mijne nu in mijn handen en moet zeggen hij is top (Iphone 13 Pro Max) Zie nu elke dag wel een paar bij komen. Eerst geloofde ik het niet tot dat ik toch echt mijn andere order geannuleerd had en in de Apple store stond om hem op te halen.
Ik heb afgelopen zaterdag bij Apple zelf de grafiet pro max 256gb besteld maar tot nu toe geen enkele status update gezien.
Bol heeft voorraad 13 pro, wel 1228 ipv 1155 euro.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Oh dan zijn ze door de voorraad heen, ze hadden vanochtend een flinke vracht aan 128GB grafiet en zilver voor de standaardprijs. Heb een grafiet model weten te scoren.NeHoX schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:25:
[ Voor 3% gewijzigd door Nickvdd op 30-09-2021 13:32 ]
QempZoR schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:21:
[...]
Ahh gaaf! Mazzel! Veel plezier er mee
Helaas laat BelSimpel icm KPN mij nogsteeds in de steek.
Mijn om 16.00 bestelde Max blue 128Gb bij Mediamarkt is zojuist wel verstuurd. Ff denken wat ik ga doen hmm
Ik had achteraf gisteren middag nog wel een hoesje voor de pro max besteld maar die is gisteren niet verstuurd. Raar hoor was wel op voorraad.hopkin schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:02:
Kansloos dit soort aasgieren. Een Iphone is geen Xbox Series SNeHoX schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:25:
Ik kreeg mijn nieuwe 13 Pro, die ik toch net een beetje teleurstellend vond na de hype, niet hier verkocht op V&A voor de adviesprijs met ook nog een gratis nieuwe Apple leather cover er bij. De telefoon gaat vandaag weer retour naar de winkel. Hoesje blijft te koop
Ik heb nu de Gold met 256gb. Woensdag ochtend besteld en gelijk die middag gehaald, Af en toe komen er gewoon een paar losse toestellen als je kijkt of ze beschikbaar zijn in de winkel. De pro max grafiet was ook voorbij gekomen zag ik. Maar je moet uiteraard snel wezen met zoiets. Ik hield het 2 dagen een beetje in de gaten en uiteindelijk zag ik wat ik wilde.ComTech schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:57:
[...]
Welke kleur / geheugen heb je besteld en wanneer heb je hem besteld ?
Ik heb afgelopen zaterdag bij Apple zelf de grafiet pro max 256gb besteld maar tot nu toe geen enkele status update gezien.
[ Voor 3% gewijzigd door GeertMuuz op 30-09-2021 13:37 ]
Doe mij dat gratis hoesje dan 😉Of-Aaargh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:35:
[...]
Kansloos dit soort aasgieren. Een Iphone is geen Xbox Series S.
Ik kreeg mijn nieuwe 13 Pro, die ik toch net een beetje teleurstellend vond na de hype, niet hier verkocht op V&A voor de adviesprijs met ook nog een gratis nieuwe Apple leather cover er bij. De telefoon gaat vandaag weer retour naar de winkel. Hoesje blijft te koop
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
. Edit: sorry verkeerde topic
[ Voor 88% gewijzigd door elaho op 30-09-2021 15:22 ]
Hoe lang van te voren krijg je een afhaalbericht van Apple als je hem in store wil halen?
Ik heb een tijd slot voor rond 1700 en heb nog geen bericht gehad.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Heb helaas nog geen 13 Pro 128 kunnen bestellen die op voorraad is..
Zojuist leek die op voorraad bij de Mediamarkt maar bij het afrekenen kreeg ik de melding dat ie alweer uitverkocht was.
Zojuist leek die op voorraad bij de Mediamarkt maar bij het afrekenen kreeg ik de melding dat ie alweer uitverkocht was.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ik kreeg binnen een half uur een SMS en mail.Kapitein187 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:36:
Hoe lang van te voren krijg je een afhaalbericht van Apple als je hem in store wil halen?
Hou de Apple store in de gaten. Ik kon in de ochtend een Pro 128 reserveren en dezelfde dag nog ophalen.jorank schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:42:
Heb helaas nog geen 13 Pro 128 kunnen bestellen die op voorraad is..
[ Voor 39% gewijzigd door PakoeDIEP op 30-09-2021 15:55 ]
Zag ik inderdaad, maar zit totaal niet in de buurt van een Apple store helaas..PakoeDIEP schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:54:
[...]
Ik kreeg binnen een half uur een SMS en mail.
[...]
Hou de Apple store in de gaten. Ik kon in de ochtend een Pro 128 reserveren en dezelfde dag nog ophalen.
Ja Apple Store Haarlem heeft best veel voorraad. Toen straks nog voor een collega langs gelopen en meteen meegenomen.
Welke versie en kleur was dat precies? Via de apple store app kan ik de 128gb grafiet niet afhalen/reserveren in de winkel (Haarlem) namelijkjd89 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 16:28:
Ja Apple Store Haarlem heeft best veel voorraad. Toen straks nog voor een collega langs gelopen en meteen meegenomen.
Mijn eerder bestelde pro max gaat als brievenbus pakket met Postnl mee zaterdag. Hoef er niet voor thuis te blijven maar lijkt me handiger dat ik dat zeker wel doe.
Raar dat ze zo’n duur apparaat door de brievenbus doen. Als je brievenbus beetje hoog zit klapt ie een meter naar beneden op de grond.Fiekert schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:38:
Mijn eerder bestelde pro max gaat als brievenbus pakket met Postnl mee zaterdag. Hoef er niet voor thuis te blijven maar lijkt me handiger dat ik dat zeker wel doe.

Ja vond ik ook al bijzonder, ik ga de gok niet nemen. Tevens door zo'n smalle gleuf gaat dat never nooit passen. In het verleden wel eens eerder bij Postnl gezien. "Past door de bus" en dan daarna een "we hebben u gemist" bericht. Niet handig.elaho schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:50:
[...]
Raar dat ze zo’n duur apparaat door de brievenbus doen. Als je brievenbus beetje hoog zit klapt ie een meter naar beneden op de grond.
Waar besteld??Fiekert schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:38:
Weet ik dat ik die oversla… @Fiekert
Vanavond bij mobiel.nl een iPhone 13 pro 256gb graphite besteld, wordt morgen geleverd.
Fly or Die
Idd half uur later een sms en mail.PakoeDIEP schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:54:
[...]
Ik kreeg binnen een half uur een SMS en mail.
[...]
Hou de Apple store in de gaten. Ik kon in de ochtend een Pro 128 reserveren en dezelfde dag nog ophalen.
Vanmiddag dus besteld en smiddsags opgehaald.
[ Voor 12% gewijzigd door Kapitein187 op 30-09-2021 22:27 ]
Hij zit goed ingepakt hoor, daar kan 'ie prima tegen. D'r wordt wel meer met pakketten gesmeten bij bezorgdiensten, ik zou me om die brievenbus de minste zorgen maken.elaho schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:50:
[...]
Raar dat ze zo’n duur apparaat door de brievenbus doen. Als je brievenbus beetje hoog zit klapt ie een meter naar beneden op de grond.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Via belsimpel in combinatie met t-mobile abonnement, gister besteld morgen krijg ik het binnen.
Iphone 13 pro max sierra blue 256gb. Lekker vlot moet ik zeggen. T&T is binnen.
Hoelaat heb je de t&t ontvangen? Zojuist? Ik wacht er nog op, ik hoop het voor 23.30 binnen te hebben....ashraf13579 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:57:
Via belsimpel in combinatie met t-mobile abonnement, gister besteld morgen krijg ik het binnen.
20 minuten geleden.Marleytjuh schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:00:
[...]
Hoelaat heb je de t&t ontvangen? Zojuist? Ik wacht er nog op, ik hoop het voor 23.30 binnen te hebben....
Yesssss! Hij is binnen! Morgen Amac nog ff canceled, die mogen voortaan zwaaien naar m'n geld 👋
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Best wel wat gedoe rond aanvraag via belsimpel. Niet helemaal de schuld van belsimpel. Mijn contract bij T-Mobile liep nog. Afgekocht, maar verwerking aan de T-Mobile kant laat nogal wat te wensen over.
Bestelling geplaatst op 27-09-2021. Maar toen ze checkten of ik mocht verlengen kregen ze nog de oude einddatum terug van mijn contract. Na tig keer contact te hebben gehad met T-Mobile, melde T-Mobile dat er gecheckt moest worden op wanneer nummer overgenomen kon worden door KPN. Dat vandaag uitgelegd aan belsimpel, en de dame van klantenservice zou het doorgeven aan de meisjes & jongens van de abonnementen. Daarna bleef het even stil, en nu om 22:58 een update vanuit belsimpel : "KPN heeft iets meer tijd nodig."
Oh ja, ik heb de iPhone 13 Pro 256 GB besteld. Ik vraag me af wat nu de echte status is: geen voorraad iPhone's of echt dat KPN de boel moet verwerken.
Bestelling geplaatst op 27-09-2021. Maar toen ze checkten of ik mocht verlengen kregen ze nog de oude einddatum terug van mijn contract. Na tig keer contact te hebben gehad met T-Mobile, melde T-Mobile dat er gecheckt moest worden op wanneer nummer overgenomen kon worden door KPN. Dat vandaag uitgelegd aan belsimpel, en de dame van klantenservice zou het doorgeven aan de meisjes & jongens van de abonnementen. Daarna bleef het even stil, en nu om 22:58 een update vanuit belsimpel : "KPN heeft iets meer tijd nodig."
Oh ja, ik heb de iPhone 13 Pro 256 GB besteld. Ik vraag me af wat nu de echte status is: geen voorraad iPhone's of echt dat KPN de boel moet verwerken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gaat niet heel top bij Belsimpel. Mijn eigen telefoon sinds vandaag via vodafone binnen, maar belsimpel blijft hun levertijd maar aanpassen. Toch houden ze de “vandaag besteld morgen thuis” er op, zonde. Hopelijk versturen ze een van de dagen alsnog.
Als je een los toestel wil ben je inderdaad veel sneller af bij Apple zelf. Wel afhalen. Komen regelmatig ‘drops’. Zelf nu voor de Pro 256gig in siërra Blue gegaan. M’n eerste privé iPhone.
Ik heb vanochtend een 13 pro 256 bij Bol.com besteld, en word vanavond al geleverd!
Kon niet meer wachten op een 128
Lekker spelen in het weekend!jorank schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:32:
Ik heb vanochtend een 13 pro 256 bij Bol.com besteld, en word vanavond al geleverd!
I don't have dreams, I have goals!!
Was deze los of met een abbo?Fjeze schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:20:
Vanavond bij mobiel.nl een iPhone 13 pro 256gb graphite besteld, wordt morgen geleverd.
Met abonnement van KPN
Fly or Die
Hoe heb je dat gedaan? Als ik een 256GB bij elkaar klik met T-Mobile dan heb ik een levertijd van 1-2 weken.Fjeze schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:20:
Ik gok dat ik rond een uur of 23:00 een mail krijg van belsimpel met de melding dat KPN mijn aanvraag nog niet heeft kunnen verwerken en dat ze er alles aan gaan doen om het in orde te brengen.
Voor sommige providers hebben ze meer telefoons op voorraad. Mobiel.nl heeft geen losse telefoons op voorraad op dit moment, die ze aan een abbo kunnen koppelen.Landon schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:47:
[...]
Hoe heb je dat gedaan? Als ik een 256GB bij elkaar klik met T-Mobile dan heb ik een levertijd van 1-2 weken.
''Je bestelling komt iets later!'' - bullshit ja. Vandaag nog gebeld en er werd gezegd dat alles al klaarligt maar dat ze er maar niet aan toe komen om de T&T aan te maken. We wachten maar afOMX2000 schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:06:
Ik gok dat ik rond een uur of 23:00 een mail krijg van belsimpel met de melding dat KPN mijn aanvraag nog niet heeft kunnen verwerken en dat ze er alles aan gaan doen om het in orde te brengen.

Echt ongelofelijk idd. Ik krijg iedere dag om 23.48 een mail over dat ze het vandaag niet is gelukt, ik verwach t vandaag weer dezelfde mail. Wat een onzin.hopkin schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:31:
[...]
''Je bestelling komt iets later!'' - bullshit ja. Vandaag nog gebeld en er werd gezegd dat alles al klaarligt maar dat ze er maar niet aan toe komen om de T&T aan te maken. We wachten maar af
Pakketje is blijkbaar om 2215 verzonden. Maar alsnog later dan beloofd😛
[ Voor 7% gewijzigd door Marleytjuh op 01-10-2021 22:26 ]
Vandaag ook besteld 256gb pro sierra blue met vodafone abo, morgen geleverd.
Nu wachten op hoesje en screenprotector.
Nu wachten op hoesje en screenprotector.
Hello fellow humans
Krijg dus zowaar net het verzendmailtje binnen.. te vroeg geklaagd hahaMarleytjuh schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:25:
[...]
Echt ongelofelijk idd. Ik krijg iedere dag om 23.48 een mail over dat ze het vandaag niet is gelukt, ik verwach t vandaag weer dezelfde mail. Wat een onzin.
Pakketje is blijkbaar om 2215 verzonden. Maar alsnog later dan beloofd😛
Hier was het gisteren helaas helemaal stil vanuit Belsimpel. Ik verwacht ook niet dat er vandaag wat gaat gebeuren, en vermoed eigenlijk maandag ook niet.hopkin schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 23:15:
[...]
Krijg dus zowaar net het verzendmailtje binnen.. te vroeg geklaagd haha
We hebben maar weer geduld
Afgelopen week Vodafone ingestapt met het idee een 13 pro en 13 max mee te kunnen nemen.
Niet dus
Gewoon 3 - 4 weken wachten. En dan hier lezen hoe de 1 na de ander z’n telefoontje binnenharkt. En dat voor een toestel die van 12 naar 13 niet zo heul speciaal is.
Niet dus
Gewoon 3 - 4 weken wachten. En dan hier lezen hoe de 1 na de ander z’n telefoontje binnenharkt. En dat voor een toestel die van 12 naar 13 niet zo heul speciaal is.
Voor de mensen die nog zoeken, bij Apple Store in Amsterdam is voorraad. Een nadeel is er wel, ze hebben niet alles. Grafiet kleur is bijvoorbeeld niet beschikbaar
Vanmorgen de Pro 512GB Sierra Blue kunnen reserveren en ophalen bij de Apple Store in Amsterdam, was niet extreem druk maar ze vertelde wel dat vooral de Sierra Blue als warme broodjes gingen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Jammer dat je dan alleen kan ophalen en ze die voorraad niet versturen.Emryte schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:29:
Voor de mensen die nog zoeken, bij Apple Store in Amsterdam is voorraad. Een nadeel is er wel, ze hebben niet alles. Grafiet kleur is bijvoorbeeld niet beschikbaar
Heb 1.5 week geleden één besteld maar staat nog steeds op 26 okt - 2 november.
Kan ik m'n bestelling niet omzetten naar afhalen ?
Jeminee wat een draak om te verkrijgen vanuit d’n luie stoel.
Wil de 12 pro blauw 128GB gewoon verkopen voor een faire prijs en dan de 13 pro 128GB aanschaffen, kleine moeite zou je denken…
Van de week eens weer naar Duitsland, kijken hoe de voorraden daar staan, want hoger in GB heb ik totaal niet nodig.
Wil de 12 pro blauw 128GB gewoon verkopen voor een faire prijs en dan de 13 pro 128GB aanschaffen, kleine moeite zou je denken…
Van de week eens weer naar Duitsland, kijken hoe de voorraden daar staan, want hoger in GB heb ik totaal niet nodig.
Hier nog een. Vrijdag contact via social media genomen of ze genoeg voorraad hebben en de tijd kunnen waarmaken op site. Moest geen problemen opleveren.hopkin schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:31:
[...]
''Je bestelling komt iets later!'' - bullshit ja. Vandaag nog gebeld en er werd gezegd dat alles al klaarligt maar dat ze er maar niet aan toe komen om de T&T aan te maken. We wachten maar af
Helaas, niks is minder waar. Verwacht vanavond dezelfde mail weer dat ie vertraagd is..
Gaat om de Pro Graphite 256gb.
Ik kreeg vandaag om iets van 11:50 weer dat bericht, maar ook een SMS met "Beste klant, om je bestelling [ordernummer] af te ronden, hebben we nog iets van je nodig. Check je mail voor meer informatie! - Belsimpel" Terwijl ik dus geen mail had gehad, en ik ook niks kon zien op de belsimpel site.EHA1337 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:00:
[...]
Hier nog een. Vrijdag contact via social media genomen of ze genoeg voorraad hebben en de tijd kunnen waarmaken op site. Moest geen problemen opleveren.
Helaas, niks is minder waar. Verwacht vanavond dezelfde mail weer dat ie vertraagd is..
Zeg dan niks.
Totally random krijg ik net een mail en SMS van KPN dat mijn 13 Pro Max 256GB onderweg is en morgen arriveert!
Besteld op 20 september via KPN zelf.
Besteld op 20 september via KPN zelf.
Altijd met nieuwe iPhones dat het niet gelijk makkelijk te bestellen is.Vorkie schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:28:
Jeminee wat een draak om te verkrijgen vanuit d’n luie stoel.
Maar opstaan uit je luie stoel en via een Apple store is sneller
Je moet gewoon even een rondje maken tussen de Apple store en de grote jongens. Ik ging gister pas voor het eerst kijken en kon bij Coolblue gelijk terecht voor een 13 Pro 256GB graphiet. Gistermiddag besteld, vandaag opgehaald.Roos79 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:40:
[...]
Altijd met nieuwe iPhones dat het niet gelijk makkelijk te bestellen is.
Maar opstaan uit je luie stoel en via een Apple store is sneller
Maar wel een beetje moeite doen ipv zeggen dat er niks is 😉Flex schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:55:
[...]
Je moet gewoon even een rondje maken tussen de Apple store en de grote jongens. Ik ging gister pas voor het eerst kijken en kon bij Coolblue gelijk terecht voor een 13 Pro 256GB graphiet. Gistermiddag besteld, vandaag opgehaald.
Weet iemand wat er gebeurt als je kiest voor ophalen bij de applestore en je kiest voor morgen, maar komt hem daadwerkelijk pas vrijdag ophalen? Ik ga sowieso morgen wel even bellen of ik het kan verzetten natuurlijk.
[ Voor 20% gewijzigd door xGROOVER op 03-10-2021 07:09 ]
Verwijderd
Dat is geen probleem. Het toestel blijft 7 of 14 dagen voor je liggen. Staat ook in de mail die je ontvangt.xGROOVER schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 06:58:
Weet iemand wat er gebeurt als je kiest voor ophalen bij de applestore en je kiest voor morgen, maar komt hem daadwerkelijk pas vrijdag ophalen? Ik ga sowieso morgen wel even bellen of ik het kan verzetten natuurlijk.
Ik kon gisteren opeens mijn 13 Pro 128GB Grafiet bij Amac ophalen. Besteld op de 17e om 17:05. Dus ik ga naar het andere topic
Dan heb je wel geluk gehad Ik ben daar al een week mee bezig maar mij is het niet gelukt.Flex schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:55:
[...]
Je moet gewoon even een rondje maken tussen de Apple store en de grote jongens. Ik ging gister pas voor het eerst kijken en kon bij Coolblue gelijk terecht voor een 13 Pro 256GB graphiet. Gistermiddag besteld, vandaag opgehaald.
Wil graag een pro max 256 Gb grafiet maar een zilveren of blauwe vind ik ook al prima als ik die te pakken kan krijgen maar tot nu toe geen succes.
Heb een bestelling staan bij de apple store maar denk dat ik die ga annuleren, die 1 jaar garantie die je daar maar hebt zit me niet lekker voor zo'n duur apparaat.
Als je het niet zakelijk aangeschaft dan heb je sowieso het 2e jaar consumentenrecht.
Inmiddels bericht gehad dat ie als het goed is maandag na 15:00 klaar ligt op t PostNL punt.EHA1337 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:00:
[...]
Hier nog een. Vrijdag contact via social media genomen of ze genoeg voorraad hebben en de tijd kunnen waarmaken op site. Moest geen problemen opleveren.
Nou, ik heb eindelijk een T&T gekregen voor de iPhone 13 Pro Sierra Blue gekregen. De les is dat de status updates op Belsimpel te cryptisch of beter gezegd eigenlijk te weinig duidelijkheid geven of de voortgang en eventuele strubbelingen. Nadat ik vandaag weer te horen kreeg dat ze van belsimpel een bewijs wilden dat T-Mobile ook echt de afkoop van mijn contract had goedgekeurd, ben ik maar gaan bellen. En ze wilden eigenlijk of een screenshot, of een kopie van de mailtekst van T-Mobile ontvangen, dat was me dus in een eerder telefonisch contact niet verteld. En ik had dat ook niet eerder gedaan omdat het me bijzonder leek om dat te doen, terwijl zo'n bewijs makkelijk te faken is. En mij lijkt KPN, of een andere provider, niet gek en zullen zelf ook wel checken.
Anyways. Ik heb dus een screenshot gestuurd, waarna ik na een paar uur een sms van T-Mobile kreeg, en even later een sms van KPN. Dus het balletje ging eindelijk rollen.
Dus de les is dat zodra er wat geks lijkt te gebeuren bij een order bij belsimpel dat je het beste kunt bellen, en doorvragen naar de concrete acties om de boel weer recht te trekken. En als iets net iets gekker gaat, T-Mobile die de administratie al dan niet bewust niet op orde lijk te hebben, gaat er gedoe ontstaan. De communicatie met belsimpel via e-mail gaat ook te traag, terwijl ze via de telefoon niet slecht bereikbaar zijn.
Anyways. Ik heb dus een screenshot gestuurd, waarna ik na een paar uur een sms van T-Mobile kreeg, en even later een sms van KPN. Dus het balletje ging eindelijk rollen.
Dus de les is dat zodra er wat geks lijkt te gebeuren bij een order bij belsimpel dat je het beste kunt bellen, en doorvragen naar de concrete acties om de boel weer recht te trekken. En als iets net iets gekker gaat, T-Mobile die de administratie al dan niet bewust niet op orde lijk te hebben, gaat er gedoe ontstaan. De communicatie met belsimpel via e-mail gaat ook te traag, terwijl ze via de telefoon niet slecht bereikbaar zijn.
Coolblue heeft het een en ander op voorraad. Zojuist de 128gb blauwe 13 pro besteld
13 pro 128Gb pro silver staat op voorraad.
Coolblue tip!!
Coolblue tip!!
[ Voor 18% gewijzigd door Joehoe900 op 04-10-2021 11:32 ]
Moet zeggen het is ieder jaar hetzelfde maar als je op zoek bent naar de 13 pro Max losse voorraad is niet te doen.
Och ik wacht wel paar maanden. iPhone 11 werkt nog prima.
13 pro is makkelijker aan te komen, maar die batterij van de 13 pro max en grootte scherm😍😍
13 pro is makkelijker aan te komen, maar die batterij van de 13 pro max en grootte scherm😍😍
Nog steeds complete radiostilte hier vanuit KPN, ik wacht op de Pro 128GB Graphiet, iemand al een update?
Niet opgeven!Joehoe900 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:03:
Moet zeggen het is ieder jaar hetzelfde maar als je op zoek bent naar de 13 pro Max losse voorraad is niet te doen.
Ik had door omstandigheden ook geen preorder, maar dagelijks de apple store voorraad checken rond 9u-10u via de app of coolbue in de gaten houden heeft ervoor gezorgd dat ik bijna een pro max 256 had gekocht (apple store) hoewel ik eigenlijk een 128 zocht dus maar besloten om even te wachten.
Deze morgen had coolblue, zoals hierboven aangegeven, nog wat voorraad plots en heb ik de sierra blue 128 pro max intussen klaar voor verzending
Bol.com had gisteravond ook nog enkele pro maxen liggen (regelmatig eens checken), maar besloten om via een iets betrouwbaardere shop aan te kopen.
Dus ik had kansen genoeg om er een te kopen
Woon in zuiden des land dus geen apple store of cb winkel in de buurtTopgear90 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:25:
[...]
Niet opgeven!
Ik had door omstandigheden ook geen preorder, maar dagelijks de apple store voorraad checken rond 9u-10u via de app of coolbue in de gaten houden heeft ervoor gezorgd dat ik bijna een pro max 256 had gekocht (apple store) hoewel ik eigenlijk een 128 zocht dus maar besloten om even te wachten.
Deze morgen had coolblue, zoals hierboven aangegeven, nog wat voorraad plots en heb ik de sierra blue 128 pro max intussen klaar voor verzending![]()
Bol.com had gisteravond ook nog enkele pro maxen liggen (regelmatig eens checken), maar besloten om via een iets betrouwbaardere shop aan te kopen.
Dus ik had kansen genoeg om er een te kopen
Jammer vanochtend druk aan werk dus niet cb site in de gaten gehouden
Sierra Blue iPhone 13 Pro Max 128GB om 16:01 besteld zondag 19-9 bij Tele2, had nog niks gehoord maar net een email / sms om een bezorgafspraak te maken, als het goed is krijg ik hem woensdag dus!
Hopelijk krijgen andere Tele2 bestellers hem ook binnenkort!
Hopelijk krijgen andere Tele2 bestellers hem ook binnenkort!
Ik heb mijn tmobile bestelling gewijzigd ipv iphone 13 256gb sterrenlicht toch voor de roze iphone 13 256gb gegaan. Deze wordt woensdag bezorgd. 😃🤩
Zijn er meer mensen die een gewone iphone 13 hebben besteld?
Zijn er meer mensen die een gewone iphone 13 hebben besteld?
Mediamarkt heeft weer stock! Mijn 13 pro komt als het goed is morgen binnen!
Dank je wel, zojuist besteld 👍🏻FlorisDD schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:46:
Ook besteld! Hopelijk morgen in huis.FlorisDD schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 17:46:
Wat is mobiel.nl langzaam zeg. Ondertussen 2 weken verder en nog steeds geen update.
Ik wacht nog steeds op mijn pre-order van Alternate geplaatst op 17 sept. Nog geen enkele update, 'levertijd onbekend'. Wat het extra vervelend maakt is dat mijn collega zonder preorder via Coolblue besteld heeft en er nu de hele dag in mijn gezicht aan het duwen is. 
Misschien toch maar annuleren, geld terug vragen en het bij coolblue gaan proberen.
Misschien toch maar annuleren, geld terug vragen en het bij coolblue gaan proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door Schaap89 op 05-10-2021 10:19 ]
Zelf vorige week bij Apple besteld. Voorzie geen problemen. Levering tussen 13-18 okt. iPhone 13 Mini blauw
Mijn boefje is liev!
Iemand een idee hoelaat de levering website van vodafone geupdate wordt? want er staat elke dinsdag, maar zover ik het kan zien is niks veranderd nog
Bij Alternate is geld terug altijd lang wachten. Weet ik nog van toen ik het verkeerde geheugen besteld had.Schaap89 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:17:
Ik wacht nog steeds op mijn pre-order van Alternate geplaatst op 17 sept. Nog geen enkele update, 'levertijd onbekend'. Wat het extra vervelend maakt is dat mijn collega zonder preorder via Coolblue besteld heeft en er nu de hele dag in mijn gezicht aan het duwen is.
Weet iemand hoe het zit met de eerstvolgende levering 13 Pro Max bij Coolblue? Ik lees voortdurend dat mensen 'm daar weten te bestellen maar mijn bestelling staat al sinds vorige week (betaald) te wachten op voorraad.
Klantenservice zeg steeds dat ik als eerste aan de beurt bij bij nieuwe voorraad maar het een en ander rijmt niet: Deze volgende posts zijn allemaal geplaatst na mijn betaalde bestelling. En dat is gek want op het moment van bestellen en betalen waren er nog 4 in voorraad. Daarna kreeg ik te horen dat ik net te laat was maar eerstvolgende voorraad zou me toegezonden worden.
Okay... Maar hoe verklaar je deze dan?

Klantenservice zeg steeds dat ik als eerste aan de beurt bij bij nieuwe voorraad maar het een en ander rijmt niet: Deze volgende posts zijn allemaal geplaatst na mijn betaalde bestelling. En dat is gek want op het moment van bestellen en betalen waren er nog 4 in voorraad. Daarna kreeg ik te horen dat ik net te laat was maar eerstvolgende voorraad zou me toegezonden worden.
Okay... Maar hoe verklaar je deze dan?
Prullenmand schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:12:
Coolblue heeft het een en ander op voorraad. Zojuist de 128gb blauwe 13 pro besteld
Joehoe900 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 11:29:
13 pro 128Gb pro silver staat op voorraad.
Coolblue tip!!
Topgear90 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 16:25:
[...]
...
Deze morgen had coolblue, zoals hierboven aangegeven, nog wat voorraad plots en heb ik de sierra blue 128 pro max intussen klaar voor verzending![]()
...
Verwijderd
Het zijn normale pro’s behalve de laatste die je quote als ik zo de berichten bekijk. Het kan zijn dat die wel normaal binnen zijn gekomen, maar dat jouw specifieke iPhone nog niet binnen is gekomen.Division schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:54:
Weet iemand hoe het zit met de eerstvolgende levering 13 Pro Max bij Coolblue? Ik lees voortdurend dat mensen 'm daar weten te bestellen maar mijn bestelling staat al sinds vorige week (betaald) te wachten op voorraad.![]()
Okay... Maar hoe verklaar je deze dan?![]()
[...]
[...]
[...]
Kijk ook eens op de Tweakers V&A, daar staan er enkele te koop - waaronder voor retail prijs.Division schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:54:
Weet iemand hoe het zit met de eerstvolgende levering 13 Pro Max bij Coolblue? Ik lees voortdurend dat mensen 'm daar weten te bestellen maar mijn bestelling staat al sinds vorige week (betaald) te wachten op voorraad.![]()
[...]
[...]
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door makooy op 06-10-2021 09:35 ]
mijn abo kunnen verlengen bij vodafone en daarmee ook gelijk een toestel gekozen. Was in die zin goedkoper dan via apple en/of amac. Scheelde zo'n 80 euro op de prijs.. Volgens vodafone direct leverbaar.. maar vermoed dat er mogelijk wel iets meer tijd dan de aangekondigde 2 dagen overheen gaat..
Heb de iphone 13 pro 128gb sierra blue besteld.
Heb de iphone 13 pro 128gb sierra blue besteld.
...
Aangezien je mij hier ook quote:Division schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:54:
[...]
[...]
[...]
Ik ben Belg, misschien heeft dit er mee te maken?
Geen idee waar ze allemaal magazijnen hebben, maar stel dat iemand zijn pre-order annuleert of zijn bestelling retourneert (ongeopend), dan komt dat specifieke model terug even in voorraad.
Mogelijks wordt dit niet gematched met de reservatielijst omdat dit geen echte levering is van nieuwe toestellen?
Ik heb de mijne sinds gisteren in bezit: het is het wachten waard

13 pro 128GB alle kleuren leverbaar
Bol.com
https://www.bol.com/nl/nl...ra-blue/9300000052189818/
Wil de pro max dus ik heb er niks aan
Bol.com
Bestelling bij Vodafone gedaan inclusief sim verlengen op 28 september, net email gehad dat telefoon morgen wordt bezorgd! iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128GB.
pijnlijk... de 256gb besteld 24 september maar nogsteeds geen nieuws. geniet ervan alsnogsacaji schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:23:
Bestelling bij Vodafone gedaan inclusief sim verlengen op 28 september, net email gehad dat telefoon morgen wordt bezorgd! iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128GB.
In de Apple store €1159. Dat scheelt wel ff….Joehoe900 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:20:
13 pro 128GB alle kleuren leverbaar
Bol.com
Heb hem zojuist besteld in de Apple store. Levertijd is wel eind oktober.
Ook een mailtje van Vodafone zojuist.Baran2411 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:37:
[...]
pijnlijk... de 256gb besteld 24 september maar nogsteeds geen nieuws. geniet ervan alsnog
20-9 besteld. Word morgen geleverd. Pro Max 256gb grafiet.
Coolblue heeft een aantal iphone 13 pro max op voorraad.
Net een blauwe 256Gb weten te bemachtigen
edit: alleen de 128Gb blauw is er nog gaat erg hard.
Net een blauwe 256Gb weten te bemachtigen
edit: alleen de 128Gb blauw is er nog gaat erg hard.
[ Voor 21% gewijzigd door ComTech op 07-10-2021 10:19 ]
Net twee iPhone 13 Pro Max kunnen bestellen voor ophalen @ Amsterdam.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.