Je hebt tenminste nog een datum gekregen, de mensen die bij Amazon besteld hebben, hebben zelfs dat niet gekregen.ComTech schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:41:
Hmm heb vanavond bij Belsimpel een 13pro max besteld staat bij op voorraad klik je erop staat er 5-7 dagen levertijd .
Kijk ik bij mijn bestellingen overzicht staat er dit.
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 30-11-2021
Vind dat op zijn zachtst gezegd wel wat misleidend.
zijn de tijden bij belsimpel voor de pro max nog actueel?
Toch even laten weten;
Om 13:13 vertrok de DHL bezorger uit Eindhoven, er stond dat de bezorging nog gepland werd maar uiteindelijk is ie om 19:00 bezorgd.
Ik ging van een 12 Pro Max zilver naar een 13 Pro Max zilver dus het is voor mij wel echt meer een “s” upgrade. Dessalnietemin; 120Hz doet toch meer dan ik dacht, dat voelt echt crisp. De rest vind ik wel uit over de komende dagen.
Iedereen veel plezier van je nieuwe toestel! En voor degene die nog even moeten wachten; “het bezit van de zaak is het einde van het vermaak” 😉 Je hebt nog iets om naar uit te kijken! Fijn weekend
Om 13:13 vertrok de DHL bezorger uit Eindhoven, er stond dat de bezorging nog gepland werd maar uiteindelijk is ie om 19:00 bezorgd.
Ik ging van een 12 Pro Max zilver naar een 13 Pro Max zilver dus het is voor mij wel echt meer een “s” upgrade. Dessalnietemin; 120Hz doet toch meer dan ik dacht, dat voelt echt crisp. De rest vind ik wel uit over de komende dagen.
Iedereen veel plezier van je nieuwe toestel! En voor degene die nog even moeten wachten; “het bezit van de zaak is het einde van het vermaak” 😉 Je hebt nog iets om naar uit te kijken! Fijn weekend
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Misschien de volgende keer eerst even lezen voordat je je vraag stelt. Deze post was 6 minuten voor die van jou en beantwoord (volgens mij) je vraag vrij duidelijk.2honest2myself schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:47:
zijn de tijden bij belsimpel voor de pro max nog actueel?
ComTech schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:41:
Hmm heb vanavond bij Belsimpel een 13pro max besteld staat bij op voorraad klik je erop staat er 5-7 dagen levertijd .
Kijk ik bij mijn bestellingen overzicht staat er dit.
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 30-11-2021
Vind dat op zijn zachtst gezegd wel wat misleidend.
Graag hoor ik van je of het is gelukt. Ik weet dat ze in Whatsapp bezig zijn om migratie naar ios mogelijk te maken en later ook van Android naar IOS, maar dat komt te laat voor ons.Freaky Max schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:49:
[...]
Ja, ik was vergeten dat Whatsapp Android Google Drive gebruikt voor backup en dat je die niet kunt selecteren in iOS. En ik heb kleine 40GB aan historie. Probeer het nu met WonderShare MobileTrans (kost $29).
Backup van oude telefoon gemaakt en hij is nu aan het terugzetten (51% nu). Hopelijk werkt het goed...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Mobiel.nl order annuleren met 128 gb pro max? Levertijd is 1-2weken en ze weten niks zeker.
Kan 256gb direct bij belsimpel bestellen en morgen in huis, maar wel 130 ,- extra..
Kan 256gb direct bij belsimpel bestellen en morgen in huis, maar wel 130 ,- extra..
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ik had maandag bij t-mobile een abonnement afgesloten en kreeg vanochtend een SMS dat de levering is uitgesteld. Laat in de middag geannuleerd en bij Belsimpel besteld. Heb een t&t voor bezorging morgen.Terrie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:32:
Mobiel.nl order annuleren met 128 gb pro max? Levertijd is 1-2weken en ze weten niks zeker.
Het is aan jezelf om de keuze te maken. Denk alleen niet dat je um morgen nog krijgt. De verlenging of overstap moet gecheckt worden bij de provider. Denk niet dat het nog gaat lukken.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Daar zou ik niet over na hoeven te denkenTerrie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:32:
Doen!, verlengen ze morgen heb je hem zondag.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zou bij Belsimpel eerst maar eens “check check dubbelchecken” of de betreffende iPhone icm provider wel écht op voorraad is. Zeker als je ergens anders al een pre order hebt lopen en overweegt die te annuleren. Ik spreek helaas uit ervaring.
[ Voor 83% gewijzigd door alvani op 25-09-2021 07:22 ]
CB maakt het toch weer waar hoor. Net mail gehad dat mijn 13 Pro en groene Apple lederen case klaarliggen voor mij. Gistermiddag besteld.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Heb nog een reservering liggen bij coolblue in Arnhem.
13 pro 128 sierra blue. Betalen in winkel.
Die van mij was gister toch aangekomen.
Mocht iemand interesse hebben DM
13 pro 128 sierra blue. Betalen in winkel.
Die van mij was gister toch aangekomen.
Mocht iemand interesse hebben DM
Ik heb het toch gedaan! Levering staat voor zondag gepland, maar nog geen t&t ontvangen. Order wordt verzameld!!Donstil schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 23:22:
[...]
Daar zou ik niet over na hoeven te denken![]()
Doen!, verlengen ze morgen heb je hem zondag.
Gisteravond los toestel bij Belsimpel besteld.
Stond 5-7 werkdagen maar later stond in de bestelstatus verwachte levering 30-11.
Heb dat eens nagevraagd bij Belsimpel en in het kort was dit hun antwoord
Stond 5-7 werkdagen maar later stond in de bestelstatus verwachte levering 30-11.
De iPhone 13 razend populair en we krijgen dan ook veel bestellingen van dit toestel binnen. Onze inkoopafdeling doet erg zijn best om zo veel mogelijk toestellen in te kopen maar kan op het moment nog geen garantie geven dat je je toestel binnen 5-7 werkdagen bij je thuis kan ontvangen. Omdat we nog geen duidelijkheid van onze leverancier hebben over wanneer we hoeveel toestellen kunnen gaan uitleveren, is voor alle losse toestellen de verwachte leverdatum nu op 30-11-2021 gezet. We hopen én denken al voor deze datum te kunnen gaan leveren maar zoals ik al aangaf hebben we hier nog weinig duidelijkheid over vanuit onze leverancier.
Een hoop tekst en je bent uiteindelijk niets wijzer…ComTech schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 09:30:
[...]
Heb mijn bestelling bij hun maar geannuleerd
[ Voor 5% gewijzigd door Smeldor op 25-09-2021 09:44 ]
Ik heb mijn bestelling bij Tele2 wegens de lange tijd die ik nog zou moeten wachten maar geannuleerd. Voor hetzelfde toestel geeft Belsimpel aan dat de levertijd 2-4 dagen is i.p.v. de 3-4 weken die op de Tele2 website aangegeven staat. Weet iemand of dit 100% klopt? Stel ik bestel een iphone i.c.m. een abonnement op Belsimpel, komt het toestel dan sowieso uit de eigen voorraad van Belsimpel?
Ik heb mijn bestelling bij Tele2 wegens de lange tijd die ik nog zou moeten wachten maar geannuleerd. Voor hetzelfde toestel geeft Belsimpel aan dat de levertijd 2-4 dagen is i.p.v. de 3-4 weken die op de Tele2 website aangegeven staat. Weet iemand of dit 100% klopt? Stel ik bestel een iphone i.c.m. een abonnement op Belsimpel, komt het toestel dan sowieso uit de eigen voorraad van Belsimpel??
Bestelling bij Mobiel.nl geannuleerd. Apple had te weinig geleverd om de orders te voldoen zeiden ze (lees: Mobiel.nl had teveel orders aangenomen).colossos schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:35:
Ik heb gisteren een losse Apple iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue besteld bij Mobiel.nl. Tot op heden zit er geen beweging in de status, deze blijft op 'wacht op product' staan. Aangezien ik kon bestellen en betalen ben ik er vanuit gegaan dat er genoeg op voorraad was om uit te leveren. Bij Apple en Coolblue bijvoorbeeld kon je niet meer bestellen omdat ze door de voorraad heen waren.
Ik heb contact opgenomen met Mobiel.nl. Ik zal jullie updaten zodra ik wat meer weet.
Ik heb nu via Apple.com besteld en kan m'n iPhone morgen ophalen in de Apple Store in Amsterdam.
Jongens, kan het kloppen dat DHL op zaterdag levert? Heb zojuist een SMS: with delivery courier gekregen. Ik dacht dat ze niet op zaterdag leverde, mij hoor je dus niet klagen (als het klopt)
Ik heb vanochtend nog gebeld met belsimpel aangezien mijn levering voor de 13 pro 256GB vertraagd was en ik op de site een andere kleur wel op voorraad zag staan. Nu komt ie morgen binnen in een andere kleur!Marleytjuh schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:19:
Ik heb mijn bestelling bij Tele2 wegens de lange tijd die ik nog zou moeten wachten maar geannuleerd. Voor hetzelfde toestel geeft Belsimpel aan dat de levertijd 2-4 dagen is i.p.v. de 3-4 weken die op de Tele2 website aangegeven staat. Weet iemand of dit 100% klopt? Stel ik bestel een iphone i.c.m. een abonnement op Belsimpel, komt het toestel dan sowieso uit de eigen voorraad van Belsimpel?
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ir1A9fbfDlZ5momA17dlxCjC.jpg?f=user_large)
Heel jammer dit. Niet thuis bericht terwijl ik er gewoon ben. En wat nog raarder is, is dat mijn pakket gaat naar het postnl punt, maar dat ik het pas maandag kan ophalen. Het punt is vandaag en morgen gewoon open....
Russian Blue Neji
Kate Bush
Dat komt denk ik omdat morgen geen bezorgdag is. Bij de volgende bezorgdag, maandag dus, gaat je iPhone naar het PostNL punt en daar kan je hem dan ophalen.FrankGuthrie schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:42:
[Afbeelding]
Heel jammer dit. Niet thuis bericht terwijl ik er gewoon ben. En wat nog raarder is, is dat mijn pakket gaat naar het postnl punt, maar dat ik het pas maandag kan ophalen. Het punt is vandaag en morgen gewoon open....
Vandaag gaat ie waarschijnlijk terug naar het distributiecentrum.
Wel erg zuur dat je gewoon thuis was..
Nee, maar meestal wordt het pakket gewoon meteen naar het postnl punt gebracht. Dan kan ik um dezelfde dag nog halen. Ik heb puur het gevoel dat postnl vandaag niet kan leveren en dus het niet thuis zijn uit zijn duim zuigt. Ik hoop nu niet dat mijn pakket gejat is door de bezorger, want nu kan ik het pakket niet voor de deur openene en eventueel weigeren als deze al is geopened.Florissant schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:45:
[...]
Dat komt denk ik omdat morgen geen bezorgdag is. Bij de volgende bezorgdag, maandag dus, gaat je iPhone naar het PostNL punt en daar kan je hem dan ophalen.
En waarom gaat deze naar een postnl punt en wordt ie niet maandag nog een keer langs gebracht. Ik vind het een raar verhaal. Meestal wordt er een 2de poging gedaan.
[ Voor 9% gewijzigd door FrankGuthrie op 25-09-2021 10:48 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Het is gelukt, eigenlijk behoorlijk vlekkeloos. Alles is netjes overgezet. Nu begint alleen iCloud te klagen over te weinig backup storageFrankGuthrie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 22:12:
[...]
Graag hoor ik van je of het is gelukt. Ik weet dat ze in Whatsapp bezig zijn om migratie naar ios mogelijk te maken en later ook van Android naar IOS, maar dat komt te laat voor ons.
Hier is het altijd pas de volgende werk dag heel soms kan het diezelfde dag nog.FrankGuthrie schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:42:
[Afbeelding]
Mooi voorbeeld van de week waren ze er om half 11 ik was niet thuis
Dus ik dacht die ligt na 15 wel klaar maar nee hoor echt pas de volgende dag na 15 lag deze klaar.
Florissant schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:45:
[...]
Dat komt denk ik omdat morgen geen bezorgdag is. Bij de volgende bezorgdag, maandag dus, gaat je iPhone naar het PostNL punt en daar kan je hem dan ophalen.
Ik zag de bezorger nog rondrijden. Heb um aangesproken, dus het werd even een welles nietes verhaal. Ik denk gewoon dat sommige bezorgers de bel niet snappen (appartements gebouw), want ik heb dit vaker. Je moet eerst het huisnummer intoetsen en dan op een bel icoontje, denk misschien dat het daar vaker mis gaat. Maar goed, hij zei dat het pakket al op het afhaalpunt lag. Heb mijn telefoon (iPhone 13 pro 128 Graphite) nu in mijn handen.Roos79 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:57:
[...]
Hier is het altijd pas de volgende werk dag heel soms kan het diezelfde dag nog.
Mooi voorbeeld van de week waren ze er om half 11 ik was niet thuis
Dus ik dacht die ligt na 15 wel klaar maar nee hoor echt pas de volgende dag na 15 lag deze klaar.
:strip_exif()/f/image/E6u54Lw9BIzH9uZd4kJCqqkN.jpg?f=fotoalbum_large)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Hahaha, wat top! Veel plezier ermee!FrankGuthrie schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 11:18:
[...]
[...]
Ik zag de bezorger nog rondrijden. Heb um aangesproken, dus het werd even een welles nietes verhaal. Ik denk gewoon dat sommige bezorgers de bel niet snappen (appartements gebouw), want ik heb dit vaker. Je moet eerst het huisnummer intoetsen en dan op een bel icoontje, denk misschien dat het daar vaker mis gaat. Maar goed, hij zei dat het pakket al op het afhaalpunt lag. Heb mijn telefoon (iPhone 13 pro 128 Graphite) nu in mijn handen.
[Afbeelding]
Vriendlief zijn OnePlus 5T begaf de geest gisteravond (wilde niet meer opladen), dus hij wilde toch een iPhone 13. Heel internet afgestruind maar overal uitverkocht. Uiteindelijk zag ik een uur geleden de iPhone 13 128gb in het blauw nog op voorraad bij de Franse Amazon. Gelijk besteld en ze geven aan dat hij maandag zal binnenkomen, hopelijk is dat ook echt zo. Tot die tijd heeft hij in ieder geval tijdelijk mijn oude iPhone 7 in gebruik.
[ Voor 9% gewijzigd door Simone96 op 25-09-2021 11:27 ]
Vraagje, vroeger was er een link naar Apple waarmee je kon zien wat er op dat moment op voorraad was in welke winkel en je kon dan toestel reserveren voor ophalen. Is er nog steeds zoiets? ☺️
Zit er ook sterk aan te denken, heb ook het idee dat ze liever telefoons met abonnementen verkopen levert meer op dan losse toestellen, en die hebben denk minder prioriteit.Smeldor schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 09:44:
[...]
Een hoop tekst en je bent uiteindelijk niets wijzer…
Heb mijn bestelling bij hun maar geannuleerd
Denk dat ik hem maar gewoon bij Apple zelf bestel .
Ik kan de hele iPhone 13 niet eens vinden!Nvde schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:29:
Gisteren een 13 Pro besteld Bol, vandaag geleverd. 😀
hoppa, kpn vandaag bevestigd en klaarmaken voor verzenden. toch snel mn 13 pro max in handen!
Wanneer had je hem besteld? En welke kleur?doebbalapoent11 schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:11:
hoppa, kpn vandaag bevestigd en klaarmaken voor verzenden. toch snel mn 13 pro max in handen!
Vodafone iphone 13 pro 128gb sierra is in voorraad!, postbode is een bekende van mij dus 9uur mijn pakket opgehaald bij die gozer
Stond bij mij ook op 27-9 bezorgen en net stond DHL aan de deur met de iPhone :-)Satom schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:34:
Jongens, kan het kloppen dat DHL op zaterdag levert? Heb zojuist een SMS: with delivery courier gekregen. Ik dacht dat ze niet op zaterdag leverde, mij hoor je dus niet klagen (als het klopt)
13 jl. maandag bij mobiel.nl besteld, gisteren track&trace, vanmorgen binnen!
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
pro max 128gb grafiet, besteld echt niet later dan 14:15 vrijdagDanielson schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:13:
[...]
Wanneer had je hem besteld? En welke kleur?
Iphone 13 pro sierra blue 128gb besteld bij tmobile met verlenging. Er is 1 week levertijd. Ik weet niet hoe druk het is bij AMP koeriers maar soms moet je dan ook nog wachten voordat ze hem kunnen bezorgen.
En hij is binnen hoor, eindelijk! Zetten jullie er meteen een screenprotector op? Zit te denken om van de week even bij Coolblue eentje er op laten zetten.
Geen idee of dit hier thuis hoort.
Heb net een pro max 256 GB silver kunnen bemachtigen maar hij is mij toch te groot.
Ik zou wel willen ruilen tegen een 13 pro of toch verkopen.
Of hoort dit thuis in v&a?
Heb net een pro max 256 GB silver kunnen bemachtigen maar hij is mij toch te groot.
Ik zou wel willen ruilen tegen een 13 pro of toch verkopen.
Of hoort dit thuis in v&a?
Ik had 2 jaar geleden hetzelfde met de 11 pro.Marleytjuh schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 10:19:
Ik heb mijn bestelling bij Tele2 wegens de lange tijd die ik nog zou moeten wachten maar geannuleerd. Voor hetzelfde toestel geeft Belsimpel aan dat de levertijd 2-4 dagen is i.p.v. de 3-4 weken die op de Tele2 website aangegeven staat. Weet iemand of dit 100% klopt? Stel ik bestel een iphone i.c.m. een abonnement op Belsimpel, komt het toestel dan sowieso uit de eigen voorraad van Belsimpel??
Belsimpel haalt ook toestellen uit het buitenland waardoor ze meer/sneller voorraad hebben.
Enige verschil was destijds een Engelse lader in de gesealde doos en een EU lader los erbij 🙂
Gebruik al jaren de Belkin UltraGlass. Kun je er door Apple op laten zetten of tegen betaling bij A-Mac, maar je kunt het ook heel simpel zelf doen via het meegeleverde “bakje”.DonRoger schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:10:
En hij is binnen hoor, eindelijk! Zetten jullie er meteen een screenprotector op? Zit te denken om van de week even bij Coolblue eentje er op laten zetten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zelfde. Hier net laten doen bij de AMAC. Je betaald alleen voor de (Belkin) screen protector (€24,99) het plaatsen is gratis. Ze hebben daar een speciaal apparaat voor.Rivanov schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:28:
[...]
Gebruik al jaren de Belkin UltraGlass. Kun je er door Apple op laten zetten of tegen betaling bij A-Mac, maar je kunt het ook heel simpel zelf doen via het meegeleverde “bakje”.
Russian Blue Neji
Kate Bush
*snip* geen V&A op het forum
[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 25-09-2021 18:07 ]
Bij welke AMAC? Volgens hun helpdesk zijn ze nog niet binnenFrankGuthrie schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:57:
[...]
Zelfde. Hier net laten doen bij de AMAC. Je betaald alleen voor de (Belkin) screen protector (€24,99) het plaatsen is gratis. Ze hebben daar een speciaal apparaat voor.
Voor degene die specifiek op zoek zijn naar een Pro Max 512GB in Sierra Blue, nog beschikbaar bij Belsimpel en Mobiel i.c.m T-Mobile.
Eventueel nog bij mobiel extra 35 euro korting middels ING kortingscode (rentepunten winkel) als je klant bent bij ING :-)
Vandaag eentje opgehaald!
Eventueel nog bij mobiel extra 35 euro korting middels ING kortingscode (rentepunten winkel) als je klant bent bij ING :-)
Vandaag eentje opgehaald!
[ Voor 5% gewijzigd door MysticX op 25-09-2021 16:05 ]
hi!
Almere.falconxp schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 16:04:
[...]
Bij welke AMAC? Volgens hun helpdesk zijn ze nog niet binnen
Russian Blue Neji
Kate Bush
[quote]mdebr schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:06:
[...]
Gisteren nog te koop
Ik kan de hele iPhone 13 niet eens vinden!quote
[...]
Gisteren nog te koop
Ik kan de hele iPhone 13 niet eens vinden!quote
[ Voor 53% gewijzigd door Nvde op 25-09-2021 17:10 ]
Die van Spigen werken ook prima. Zitten er 2 in inclusief applicator voor 14 euro. Bij Appelhoes vragen ze er een tientje meer voor. In een vochtige badkamer gedaan (don't ask) en geen vuiltje of niks er onder.DonRoger schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 15:10:
https://www.amazon.de/Spi...-Kratzfest/dp/B095RQQTRF/
Zijn idd heel goed. Gisterenavond gewoon ff snel in de keuken gedaan. Weinig licht, 2 min werk en zit er perfect op.OllieMongollie schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 19:03:
[...]
Die van Spigen werken ook prima. Zitten er 2 in inclusief applicator voor 14 euro. Bij Appelhoes vragen ze er een tientje meer voor. In een vochtige badkamer gedaan (don't ask) en geen vuiltje of niks er onder.
https://www.amazon.de/Spi...-Kratzfest/dp/B095RQQTRF/
Vrijdag op pre-order dag werd door mijn werkgever de iPhone 13 Pro Max 256GB Goud besteld rond 15:30 uur.
In eerste instantie 4-11 oktober levering. Gisteren werd dat al 29-30 september en vandaag werd ie al geleverd!
Besteld bij Apple zelf.
In eerste instantie 4-11 oktober levering. Gisteren werd dat al 29-30 september en vandaag werd ie al geleverd!
Besteld bij Apple zelf.
Ik heb vorige week vrijdag om 15:00 een 13 pro max sierra blauw besteld met 256gb, staat nog steeds op verwerken. levertijd vooralsnog 4-11 okt. ben benieuwd of ik in de late serie zat bij het bestellen. we gaan het zien.
Even een update :ZlM01 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:36:
DHL gebeld omdat mijn zending nog steeds op "Planning wordt gemaakt" blijft staan.
Blijkbaar ligt mijn zending nog in de luchthaven, zal dus geen levering voor vandaag zijn. Wanneer, who knows. Ze hebben een "dossier opgestart".
En dan heb ik mijn pre order in de winkel geannuleerd omdat ik niet de moeite wou doen om mijn Apple Store order terug te sturen.
DHL had dossier gestart, start ook zo in track & trace. Zaterdag mail van Apple dat mijn bestelling wordt verzonden, zie op m'n account nieuwe bestelling staan voor vervangtoestel, nieuwe track & trace bij DHL.
Vandaag staat mijn eerste nog steeds op "planning wordt gemaakt" met "klantenservice onderneemt actie".
Bij nieuwe track & trace is label gemaakt maar nog niet ontvangen, geschatte levering dinsdag.
Maar..... Mijn iPhone is gisterenmiddag binnen gekomen. Ligt bij ouders dus kan barcode niet controleren. Heel raar allemaal.
Ik ook, had goede hoop maar helaas, niet de Pro Max maar gewone Pro.GeertMuuz schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 09:08:
Ben ik de enige die de iphone 13 bij BCC heeft besteld dit jaar? ik zie verder niemand met BCC (Iphone 13 Pro max 256gb)
Sorry -verkeerde topic-
[ Voor 96% gewijzigd door Redondo1982 op 26-09-2021 22:17 ]
I don't have dreams, I have goals!!
Morgen wordt mijn iPhone 13 pro, bezorgd door KPN. Er staat tussen 9.00-13.00 uur. Dit is wel erg ruim. Iemand ervaring hiermee?
Mijn iphone 13 pro max 256gb Sierra Blue is vandaag ook binnen gekomen! Vrijdagavond order bij mobiel.nl geannuleerd en opnieuw besteld bij belsimpel.nl en vandaag binnen!
Wat een geweldig toestel!
Nice, geniet ervan! Afgelopen vrijdag besteld?Terrie schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:22:
Mijn iphone 13 pro max 256gb Sierra Blue is vandaag ook binnen gekomen! Vrijdagavond order bij mobiel.nl geannuleerd en opnieuw besteld bij belsimpel.nl en vandaag binnen!
OP DIT MOMENT VERSCHILLENDE IPHONE PRO MAX KLEUR/OPSLAGGROOTTEN BIJ BOL OP VOORRAAD heb hem zelf ook kunnen bestellen met bezorging morgen 😊 kan niet wachten haha
Vrijdag om 23:20, maar het abonnement was pas goedgekeurd om 23:50 dus de volgende dag verzonden. Hun website informatie blijkt gewoon wel goed te kloppen en hebben een duidelijk zicht op leverdata(zoals je in 2021 gewoon mag verwachten).Marleytjuh schreef op zondag 26 september 2021 @ 21:53:
[...]
Nice, geniet ervan! Afgelopen vrijdag besteld?
Voor de vroege vogels. Ik zie een hoop Pro’s en Pro Max op voorraad bij de Apple stores.
Succes voor iedereen die vandaag wat gaat ontvangen!
@Famous tag je me als je hem eindelijk binnen hebt?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dat is mooi, heb er gisteravond een pro max besteldSilversin schreef op maandag 27 september 2021 @ 05:48:
Voor de vroege vogels. Ik zie een hoop Pro’s en Pro Max op voorraad bij de Apple stores.
Haha, doe ik!Toppe schreef op maandag 27 september 2021 @ 07:18:
Succes voor iedereen die vandaag wat gaat ontvangen!
Gelukkig redelijk gevuld weekend gehad dus niet echt “gemist”.
Moest alleen wel paar keer uitleggen waarom ik op release de iPhone niet had

Edit: staat nog einde van de dag.
Hoop wel dat ze het eerdere tijdslot pakken als aangegeven gezien zij hem zelf opnieuw voor vandaag hadden gepland
[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 27-09-2021 08:52 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Voor mij is het ook de tweede bezorgpoging vandaag. In UPS My Choice weer 16-19 maar de vorige keer toen ze kwamen (en te snel vandoor gingen) was rond 12 uur dus ik weet nu dat de tijd eigenlijk niet uitmaakt.Famous schreef op maandag 27 september 2021 @ 07:45:
[...]
Haha, doe ik!![]()
Gelukkig redelijk gevuld weekend gehad dus niet echt “gemist”.
Moest alleen wel paar keer uitleggen waarom ik op release de iPhone niet had
Edit: staat nog einde van de dag.
Hoop wel dat ze het eerdere tijdslot pakken als aangegeven gezien zij hem zelf opnieuw voor vandaag hadden gepland
Ik zou eigenlijk op kantoor werken vandaag, maar gelukkig kan ik ook makkelijk thuiswerken. Ik wil de bezorger niet voor de tweede keer missen
[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 27-09-2021 09:36 ]
Krijg net een SMS van DHL met het gekozen tijdsvak.VirinR schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:35:
[...]
Voor mij is het ook de tweede bezorgpoging vandaag. In UPS My Choice weer 16-19 maar de vorige keer toen ze kwamen (en te snel vandoor gingen) was rond 12 uur dus ik weet nu dat de tijd eigenlijk niet uitmaakt.
Ik zou eigenlijk op kantoor werken vandaag, maar gelukkig kan ik ook makkelijk thuiswerken. Ik wil de bezorger niet voor de tweede keer missen
Ga er van uit dat dit klopt

Laat ze maar opschieten, ben nu wel benieuwd
De lol is er echt wel een beetje vanaf, van mij pre-order bij Tele2. Echt de hele wereld en diens moeder krijgt dat ding fatsoenlijk geleverd maar Tele2 heeft mijn levering 3/4 weken uitgesteld..
Heb ook weinig zin om de boel te annuleren aangezien ik een groot stuk al betaald heb en voor dat alles weer rond is ben je ook zo 2 weken verder..
Heb ook weinig zin om de boel te annuleren aangezien ik een groot stuk al betaald heb en voor dat alles weer rond is ben je ook zo 2 weken verder..
Dan zal je nog even geduld moeten hebben het is nog geen 4 oktoberFiekert schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 20:31:
Ik heb vorige week vrijdag om 15:00 een 13 pro max sierra blauw besteld met 256gb, staat nog steeds op verwerken. levertijd vooralsnog 4-11 okt. ben benieuwd of ik in de late serie zat bij het bestellen. we gaan het zien.
@
Bellen dus en mocht hij komen zal je hem retour moeten sturen ze komen er altijd achter dat je er twee kreeg.ZlM01 schreef op zondag 26 september 2021 @ 07:37:
[...]
Even een update :
DHL had dossier gestart, start ook zo in track & trace. Zaterdag mail van Apple dat mijn bestelling wordt verzonden, zie op m'n account nieuwe bestelling staan voor vervangtoestel, nieuwe track & trace bij DHL.
Vandaag staat mijn eerste nog steeds op "planning wordt gemaakt" met "klantenservice onderneemt actie".
Bij nieuwe track & trace is label gemaakt maar nog niet ontvangen, geschatte levering dinsdag.
Maar..... Mijn iPhone is gisterenmiddag binnen gekomen. Ligt bij ouders dus kan barcode niet controleren. Heel raar allemaal.
3% korting op de iPhone 13 mini en 13 Pro
Toch mooi meegenomen
Voor ING klanten
https://nl.pepper.com/aan...-ing-punten-winkel-210225
Toch mooi meegenomen
Voor ING klanten
https://nl.pepper.com/aan...-ing-punten-winkel-210225
Ze zeggen tegen mij dat ze nog geen info hebben over nieuwe levering. Maar ik vind het ook weer zo zonde om nu te annuleren en zo meteen ergens anders achteraan in de rij te moetenSwordfighter schreef op zondag 26 september 2021 @ 09:02:
[...]
Ik ook, had goede hoop maar helaas, niet de Pro Max maar gewone Pro.
Coolblue heeft voorraad 1TB 13 pro max zilver voor de liefhebbers
[ Voor 6% gewijzigd door Joehoe900 op 27-09-2021 11:45 ]
Echt belachelijk inderdaad. Ik heb maar gewoon mijn bestelling geannuleerd en een bestelling bij Belsimpel gedaan die wel gewoon in staat zijn om snel te leveren. Ik heb overigens al eens eerder bij Tele2 een bestelling geannuleerd terwijl ik een aanbetaling had gedaan. Ik had mijn geld na een paar dagen alweer teruggestort gekregen.KaiseRRuby schreef op maandag 27 september 2021 @ 09:58:
De lol is er echt wel een beetje vanaf, van mij pre-order bij Tele2. Echt de hele wereld en diens moeder krijgt dat ding fatsoenlijk geleverd maar Tele2 heeft mijn levering 3/4 weken uitgesteld..
Meer mensen die hebben besteld bij Amac en nog wachten op hun iPhone?
Ik heb mijn 13 Pro op de 17e besteld, maar Amac geeft aan dat ze de toestellen nog niet binnen hebben en ook niet weten wanneer ze wel komen. Ik vind het een beetje een raar verhaal.
Ik heb mijn 13 Pro op de 17e besteld, maar Amac geeft aan dat ze de toestellen nog niet binnen hebben en ook niet weten wanneer ze wel komen. Ik vind het een beetje een raar verhaal.
Wat is er raar aan? Ze hebben je toestel nog niet ontvangen en weten niet wanneer ze jou toestel krijgen.nullr0ute schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:15:
De hadden het woordje ‘de’ moeten vervangen voor ‘jou’ en -‘ken’ en het klopte.
Ongelukkige woordkeuze!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Toch wel grappig ook, heb zelf in een opwelling dat ding besteld en ben nu ook wel redelijk door dit topic nogal gehyped door de telefoon. Dat was helemaal niet mijn bedoeling.Marleytjuh schreef op maandag 27 september 2021 @ 12:13:
[...]
Echt belachelijk inderdaad. Ik heb maar gewoon mijn bestelling geannuleerd en een bestelling bij Belsimpel gedaan die wel gewoon in staat zijn om snel te leveren. Ik heb overigens al eens eerder bij Tele2 een bestelling geannuleerd terwijl ik een aanbetaling had gedaan. Ik had mijn geld na een paar dagen alweer teruggestort gekregen.
Nu zit ik wat meer te lezen ook op het forum van Tele2 en dan zie je dat dit al jaren een probleem is. Volgens mij doet Tele2 het volgende:
1. Ze registreren de pre-orders van de 17e tot de 24e.
2. Ze bestellen de pre-orders op de 24e
3. Ze leveren een heel klein beetje uit van de telefoons die ze alvast zelf hebben gekregen van Apple (ik durf te betwijfelen of dit echt op basis van een wachtrij gaat aangezien ik iemand had die exact dezelfde telefoon als die van mij 2 dagen later had besteld en wel geleverd heeft gekregen vandaag)
4. Ze zeggen: 'Sorry!' en dan wachten ze tot de volgende bestelling er is, die gaan ze dan leveren.
Dom eigenlijk, had beter wat meer vooronderzoek kunnen doen.
Standaard werkwijze van al die providers. Gewoon zo veel mogelijk contracten proberen binnen te halen. De vraag is zo groot. Dit gebeurt jaar op jaar. Het aantal annuleringen valt mee, omdat de kans ergens anders klein is om het toestel eerder te krijgen. Dus mensen blijven wachten.KaiseRRuby schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:47:
[...]
Toch wel grappig ook, heb zelf in een opwelling dat ding besteld en ben nu ook wel redelijk door dit topic nogal gehyped door de telefoon. Dat was helemaal niet mijn bedoeling.
Nu zit ik wat meer te lezen ook op het forum van Tele2 en dan zie je dat dit al jaren een probleem is. Volgens mij doet Tele2 het volgende:
1. Ze registreren de pre-orders van de 17e tot de 24e.
2. Ze bestellen de pre-orders op de 24e
3. Ze leveren een heel klein beetje uit van de telefoons die ze alvast zelf hebben gekregen van Apple (ik durf te betwijfelen of dit echt op basis van een wachtrij gaat aangezien ik iemand had die exact dezelfde telefoon als die van mij 2 dagen later had besteld en wel geleverd heeft gekregen vandaag)
4. Ze zeggen: 'Sorry!' en dan wachten ze tot de volgende bestelling er is, die gaan ze dan leveren.
Dom eigenlijk, had beter wat meer vooronderzoek kunnen doen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Welke uitvoering heb je besteld (kleur/grootte) en hoe laat heb je exact besteld?nullr0ute schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:15:
Waar kan ik nog een iphone 13 pro blauw bestellen dat ik hem nog enigszins snel in huis heb?
via belsimpel wordt aangegeven 2-4 dagen..Applefan1991 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:42:
Waar kan ik nog een iphone 13 pro blauw bestellen dat ik hem nog enigszins snel in huis heb?
Dit topic wordt rustiger en rustiger en ik zit hier nog steeds te F5en op stap 1 van de KPN bestel site
Ik heb de iPhone 13 Pro 128GB besteld op 17 augustus om 17:05. Die paar uur zal het verschil dan zijn geweest. Mijn collega had 'm al meteen om 14:02 besteldX-GeaR schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:31:
[...]
Welke uitvoering heb je besteld (kleur/grootte) en hoe laat heb je exact besteld?
De iPhone 13 Pro Max besteld op 17 september 15:36 bij Belsimpel. Levering helaas uitgesteld tot (waarschijnlijk) woensdag.
Ik heb inmiddels een nieuwe datum gehad, namelijk 9 october. Bizar, volgensmij heeft amazon.nl amper stock gehad. Wat is jouw leverdatum?Vincent Kikkert schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:16:
[...]
Ik heb zelf op de 22ste mijn pre-order geplaatst voor de 13 Pro, ook bij mij hetzelfde verhaal. Klantenservice kan geen duidelijkheid geven.
Heb vandaag toch maar weer eens nieuwe iPhone besteld, icm nieuw abonnement wat aan verlenging toe was. Via mobiel.NL, en morgen staat PostNL al voor de deur, de 13 mini voor 689 euro inc. screen protector. (80 euro korting via Vodafone en dan nog eens 60 euro korting via ING).
Op 19 sept een iPhone 13 pro besteld bij amac en helaas nog niet ontvangen, dus zojuist maar is contact gehad met de Amac klantenservice om te vragen wat de verwachte levertijd is en zoals verwacht kon de medewerkerndit niet echt goed inschatten.
Wat mij wel verbaasde is dat hij aangaf dat amac maar 1x per week (vrijdag) voorraad krijgt aangeleverd, iemand anders dit ook gehoord?
Wat mij wel verbaasde is dat hij aangaf dat amac maar 1x per week (vrijdag) voorraad krijgt aangeleverd, iemand anders dit ook gehoord?
Vandaag toch nog even gebeld met Apple, maar lijkt er toch op dat ik moet wachten tot 18-25oktober.
Rond half 8 besteld op launch day. En dan elke dag maar f5 om te kijken of er wat wijzigd.
128gb pro max graphite.
Rond half 8 besteld op launch day. En dan elke dag maar f5 om te kijken of er wat wijzigd.
128gb pro max graphite.
Ik heb op vrijdag 17 september de iPhone 13 (bij Apple zelf) besteld voor mijn vrouw en de 13 mini voor mijzelf. De 13 van mijn vrouw is afgelopen vrijdag keurig geleverd. Vandaag werd een afleverpoging gedaan voor mijn 13 mini.
Er was een tijdvak van 8:30 - 12:30 aangegeven. Uiteindelijk moest ik om 13:30 weg en later zag ik dat er rond 15u een afleverpoging werd gedaan.
Maar toen was ik dus helaas niet thuis.
Merkwaardig genoeg is de iPhone van mijn vrouw verzonden via DHL en wordt die van mij afgeleverd door UPS.
Anyway, morgen moet ik weer naar kantoor en kan ik de aflevering gelukkig herrouteren dus als het goed is gaat het goedkomen
Er was een tijdvak van 8:30 - 12:30 aangegeven. Uiteindelijk moest ik om 13:30 weg en later zag ik dat er rond 15u een afleverpoging werd gedaan.

Merkwaardig genoeg is de iPhone van mijn vrouw verzonden via DHL en wordt die van mij afgeleverd door UPS.
Anyway, morgen moet ik weer naar kantoor en kan ik de aflevering gelukkig herrouteren dus als het goed is gaat het goedkomen
Uiteindelijk toch maar geannuleerd omdat de klantenservice maar geen duidelijkheid kon geven, lijkt alsof Amazon nog niet eens voorraad binnen heeft gekregen. Zaterdag besteld bij Belsimpel met contractverlenging bij T-Mobile, €100 minder kwijt en heb hem sinds zondag in mijn handen.Jhonna schreef op maandag 27 september 2021 @ 15:33:
[...]
Ik heb inmiddels een nieuwe datum gehad, namelijk 9 october. Bizar, volgensmij heeft amazon.nl amper stock gehad. Wat is jouw leverdatum?
Tot je hem besteld dan komt ie op 30 november te staan .EHA1337 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:58:
[...]
via belsimpel wordt aangegeven 2-4 dagen..
Zie mijn post paar dagen terug.
ComTech schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 09:30:
De iPhone 13 razend populair en we krijgen dan ook veel bestellingen van dit toestel binnen. Onze inkoopafdeling doet erg zijn best om zo veel mogelijk toestellen in te kopen maar kan op het moment nog geen garantie geven dat je je toestel binnen 5-7 werkdagen bij je thuis kan ontvangen. Omdat we nog geen duidelijkheid van onze leverancier hebben over wanneer we hoeveel toestellen kunnen gaan uitleveren, is voor alle losse toestellen de verwachte leverdatum nu op 30-11-2021 gezet. We hopen én denken al voor deze datum te kunnen gaan leveren maar zoals ik al aangaf hebben we hier nog weinig duidelijkheid over vanuit onze leverancier.
Maakt dit niet uit wat voor abonnement er bij neemt of eventueel voor losse verkoopt gaat? Wellicht hebben deze opties nog invloed.ComTech schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:49:
[...]
Tot je hem besteld dan komt ie op 30 november te staan .
Zie mijn post paar dagen terug.
[...]
[...]
Ik ben er nog niet uit welk model ik wil gezien de prijs ook.
Mini lijkt me met het standaard scherm minder dan de Pro en ook het formaat is nog een dingetje.
Nu begrijp ik dat voorraad ook al een probleem is dus mijn vraag is eigenlijk of er uberhaupt winkels zijn die ze hebben in de showroom waar je ze kan vast houden en proberen.
Alle tips welkom.
Mini lijkt me met het standaard scherm minder dan de Pro en ook het formaat is nog een dingetje.
Nu begrijp ik dat voorraad ook al een probleem is dus mijn vraag is eigenlijk of er uberhaupt winkels zijn die ze hebben in de showroom waar je ze kan vast houden en proberen.
Alle tips welkom.
Amsterdam Mediamarkt Arena. Ik ben er langs gegaan tijdens launch om sierra blue in het echt te zien. Zag daar alle iphones 13 staan. Weet niks over stock maar showmodellen zijn daar te vinden iig.negnojneorej schreef op maandag 27 september 2021 @ 17:52:
Ik ben er nog niet uit welk model ik wil gezien de prijs ook.
Alle tips welkom.
Had jij zelf de tijd gekozen of hebben zei dat gedaan?VirinR schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:41:
En bij de tweede bezorging van UPS was de bezorger nog wel voor mijn deur [Afbeelding]
Blijft wel vreemd dat er weer niet tussen 16 en 19 uur wordt bezorgd maar ik heb nu gelukkig wel mijn iPhone 13 Pro Max.
Ik ga naar het andere topic.
Misschien annuleer ik ook wel bij Apple. Maar welke winkel heeft er nog voorraad? Pro Max 128gb zwart?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.