Wel te merken dat we hier op Tweakers zitten, iedereen is voor de Pro gegaan
krijg nu dit bericht: " Ik raad je aan om nog heel even te wachten want wij hebben de Iphones pas gister binnen gehad en deze moesten allemaal administratief worden ingeboekt en wij hebben helaas momenteel nog geen zicht welke orders wel geleverd gaan worden maar de kans is groot dat je in de loop van vandaag of morgen alsnog een bevestiging ontvangt. Het is allemaal heel kort dag geweest tussen de levering en de releasedag."Famous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:37:
[...]
Goh, waar hebben we dit eerder gezien..
Alle Xbox Series X pre-orders naar achteren schuiven en mensen aan de balie wel leveren![]()
Ondanks dat de service altijd goed was bestel ik daar niet meer.
@Toppe Toch nog steeds hoop, de status is net aangepast naar "Bezorging volgens afspraak"
[Afbeelding]
nee hoor, een mini met 256GB hier. Als DHL nog genegen is mijn pakje in te plannen.jmxd schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:21:
Wel te merken dat we hier op Tweakers zitten, iedereen is voor de Pro gegaan
Ben niet alleen aan het wachten op DHL die het nog moet inplannens3n schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:23:
[...]
nee hoor, een mini met 256GB hier. Als DHL nog genegen is mijn pakje in te plannen.
Welke kleur? Ik twijfel weer/nog over blauws3n schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:23:
[...]
nee hoor, een mini met 256GB hier. Als DHL nog genegen is mijn pakje in te plannen.
Mijn boefje is liev!
Ik heb gisteren een losse Apple iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue besteld bij Mobiel.nl. Tot op heden zit er geen beweging in de status, deze blijft op 'wacht op product' staan. Aangezien ik kon bestellen en betalen ben ik er vanuit gegaan dat er genoeg op voorraad was om uit te leveren. Bij Apple en Coolblue bijvoorbeeld kon je niet meer bestellen omdat ze door de voorraad heen waren.
Ik heb contact opgenomen met Mobiel.nl. Ik zal jullie updaten zodra ik wat meer weet.
Ik heb contact opgenomen met Mobiel.nl. Ik zal jullie updaten zodra ik wat meer weet.
De 2-4 dagen die Belsimpel aangeeft. Klopt dat?
Processed at sorting facility ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE
Estimated Delivery Date
September, 24 2021 - By End of Day
Nou dan mag die koerier wel heel hard gaan doorrijden
Estimated Delivery Date

Hier zelfs 5 minuten VOOR de officiële 14:00 pre order besteld. Niets gehoord. Mobiel.nl levert super slecht.colossos schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:35:
Ik heb gisteren een losse Apple iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue besteld bij Mobiel.nl. Tot op heden zit er geen beweging in de status, deze blijft op 'wacht op product' staan. Aangezien ik kon bestellen en betalen ben ik er vanuit gegaan dat er genoeg op voorraad was om uit te leveren. Bij Apple en Coolblue bijvoorbeeld kon je niet meer bestellen omdat ze door de voorraad heen waren.
Als je het trackingnummer geeft kijk ik het even voor je naFamous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:37:
[...]
Goh, waar hebben we dit eerder gezien..
Alle Xbox Series X pre-orders naar achteren schuiven en mensen aan de balie wel leveren![]()
Ondanks dat de service altijd goed was bestel ik daar niet meer.
@Toppe Toch nog steeds hoop, de status is net aangepast naar "Bezorging volgens afspraak"
[Afbeelding]
Elect a clown, expect a circus.
Jeuj, Apple / DHL hebben mijn huis ook gevonden

[verwijderd]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 10:58 ]
Ik ook maar sinds die kogelgaten achterin, wil ik niet meers3n schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:46:
[...]
Altijd wit hier. Ben tussendoor 1x overstag gegaan voor zwart, maar ik ben er nooit aan gewend
Mijn boefje is liev!
En dan het adres aanpassen zekerSlasher schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:41:
[...]
Als je het trackingnummer geeft kijk ik het even voor je na
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Niet dankzij *snip*, maar net ontvangen op mijn eigen adres 😀
[ Voor 25% gewijzigd door Daedalus op 24-09-2021 15:49 . Reden: gevloek ]
Vertrouwen is goed, controle nog beter
*snip* commentaar op moderaties mag via DM
[ Voor 99% gewijzigd door Daedalus op 24-09-2021 15:45 ]
Vertrouwen is goed, controle nog beter
:fill(white):strip_exif()/f/image/em6UvGMTMkyWZnQxOS4bfSC2.png?f=user_large)
Onze vrienden van mobiel.nl. Lijkt me toch dat ik met 14:40 bestellen niet heel laat was, maar blijkbaar is hun voorraad vrij gering. Ik heb nog geen T&T of update ontvangen verder.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ik heb om ca. 14:10 bij mobiel.nl een Iphone 13 pro sierra blue 256 gb besteld, en ong 2 uur geleden een T&T code gehad.
p.s. bij Belsimpel direct leverbaar de 256GBcolossos schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:35:
https://www.belsimpel.nl/...nt-4150-2-jaar-verlenging
[ Voor 12% gewijzigd door Terrie op 24-09-2021 15:08 ]
Icm vodafone, of kpn abbo.Terrie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:08:
[...]
p.s. bij Belsimpel direct leverbaar de 256GB
https://www.belsimpel.nl/...nt-4150-2-jaar-verlenging
Sorry hoor, maar je kan zelf toch ook wel begrijpen dat je geen track en trace gegevens moet delen?Juan schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:03:
[...]
Erg flauw deadulus, om mijn post aan te passen.
Blijkbaar word er niet genoeg gemodereerd, om snel links te verwijderen die naar trackingcodes leiden
Het is dus opgelost maar niet dankzij die persoon.
En frustratie hierom mag dan helaas niet geuit worden, want je bent toch een eikel als je zoiets doet bij mede gebruikers?
En de moderators kunnen echt niet binnen 5 seconde je link verwijderen. Ik, maar ook andere, hebben je gewaarschuwd. Jij reageert niet snel genoeg!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-13-pro/256gb-blauw
De pro en Pro max ook inc t-mobile en tele2
Vandaag om 1410u besteld? Dat zou heel apart zijn. Ik heb nog niks gehoord en gistermiddag besteld.japps schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:07:
Ik heb om ca. 14:10 bij mobiel.nl een Iphone 13 pro sierra blue 256 gb besteld, en ong 2 uur geleden een T&T code gehad.
Kom op, Mobiel.nl, communicatie en openheid is alles. Daar valt of staat je klanttevredenheid mee.
14:10 op de dag dat de pre-order open gingcolossos schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:10:
[...]
Vandaag om 1410u besteld? Dat zou heel apart zijn. Ik heb nog niks gehoord en gistermiddag besteld.
Kom op, Mobiel.nl, communicatie en openheid is alles. Daar valt of staat je klanttevredenheid mee.
De telefoons zijn provider gebonden. Heb jij toevallig Tele2?colossos schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:10:
[...]
Vandaag om 1410u besteld? Dat zou heel apart zijn. Ik heb nog niks gehoord en gistermiddag besteld.
Lol.. Dus om 11:45 heeft het sorteercentrum gezegd, we kunnen nog uitleveren.
Om 13:50 heeft de planning alsnog zelf de levering op maandag gezet...
Ben er bang voor dat het nog goed gaat komen.. nu maar gevraagd of ik hem af kan halen.
Om 13:50 heeft de planning alsnog zelf de levering op maandag gezet...

Ben er bang voor dat het nog goed gaat komen.. nu maar gevraagd of ik hem af kan halen.
Welke provider?japps schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:07:
Los. Zonder abbo.DawgerDoc schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:12:
[...]
De telefoons zijn provider gebonden. Heb jij toevallig Tele2?
Afhalen kon niet want hij had het doosje al mee en ligt in de bus.Famous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:12:
Lol.. Dus om 11:45 heeft het sorteercentrum gezegd, we kunnen nog uitleveren.
Om 13:50 heeft de planning alsnog zelf de levering op maandag gezet...![]()
Ze gingen de bezorger niet bellen om te vragen of hij alsnog wilt leveren ondanks ze het zelf op maandag gezet hebben.
Als die er om 17:00 nog niet was kon ik bellen om het zaterdag opgehaald kon worden

Nou mijn vrouw heeft ook een fijne ervaring.
PostNL tracking meld “bestelling geweigerd”.
PostNL punt zegt “pakketje was leeg en van onder open gemaakt. Dus we hebben hem uit voorzorg geweigerd”.
Webshop gesproken, pakken het wel goed en snel op. Binnen 5 dagen vervangend toestel.
PostNL punt zegt “pakketje was leeg en van onder open gemaakt. Dus we hebben hem uit voorzorg geweigerd”.
Webshop gesproken, pakken het wel goed en snel op. Binnen 5 dagen vervangend toestel.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Toch niet zo blij met DHL dusFamous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:17:
[...]
Afhalen kon niet want hij had het doosje al mee en ligt in de bus.
Ze gingen de bezorger niet bellen om te vragen of hij alsnog wilt leveren ondanks ze het zelf op maandag gezet hebben.
Als die er om 17:00 nog niet was kon ik bellen om het zaterdag opgehaald kon worden
Blijkbaar wou de bezorger ook een nieuwe iPhone.Donstil schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:18:
Nee, zeker niet.
Het was natuurlijk vanochtend mijn eigen fout maar nu hebben ze het zelf aangepast en dan weigeren de bezorger te contacten omdat die druk is.
Nouja het is maar een telefoon maar toch spijtig
Ze zei wel dat ze vandaag (alleen depot Apeldoorn) ruim 600 meer leveringen hadden door Apple en ik was iets van de 25ste die ze aan de telefoon had voor Apple
Ja daar lijkt het wel op. Hopelijk kunnen ze het SN blokkeren zodat ze er niets aan hebben.Toppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:19:
[...]
Blijkbaar wou de bezorger ook een nieuwe iPhone.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
wtf...Donstil schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:18:
Als je hem vanmiddag voor 14:00 had besteld leverde Bol hem vanavond nogFamous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:21:
[...]
Nee, zeker niet.
Het was natuurlijk vanochtend mijn eigen fout maar nu hebben ze het zelf aangepast en dan weigeren de bezorger te contacten omdat die druk is.
Nouja het is maar een telefoon maar toch spijtig![]()
Ze zei wel dat ze vandaag (alleen depot Apeldoorn) ruim 600 meer leveringen hadden door Apple en ik was iets van de 25ste die ze aan de telefoon had voor Apple
Heb ik nu niks meer aanToppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:28:
[...]
Als je hem vanmiddag voor 14:00 had besteld leverde Bol hem vanavond nog
DHL gebeld omdat mijn zending nog steeds op "Planning wordt gemaakt" blijft staan.
Blijkbaar ligt mijn zending nog in de luchthaven, zal dus geen levering voor vandaag zijn. Wanneer, who knows. Ze hebben een "dossier opgestart".
En dan heb ik mijn pre order in de winkel geannuleerd omdat ik niet de moeite wou doen om mijn Apple Store order terug te sturen.
Blijkbaar ligt mijn zending nog in de luchthaven, zal dus geen levering voor vandaag zijn. Wanneer, who knows. Ze hebben een "dossier opgestart".
En dan heb ik mijn pre order in de winkel geannuleerd omdat ik niet de moeite wou doen om mijn Apple Store order terug te sturen.
@ZlM01 Mijn zending heeft dat ook. Staat die bij jouw dat die wel met de koerier mee is of dat ook niet?
Hebbes! DHL heeft net mijn iPhone 13 bezorgd, besteld vanuit de Apple Store.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Mijne is met de koerier mee maar heeft wel de status ‘planning word gemaakt’RemCom87 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:48:
@ZlM01 Mijn zending heeft dat ook. Staat die bij jouw dat die wel met de koerier mee is of dat ook niet?
Belsimpel is voor mij de held van de dag!
:fill(white):strip_exif()/f/image/sX8XKKzknHS1FuhDU1kKGoJ1.png?f=user_large)
Ze hebben tot vanavond 😉mprkooij schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 14:39:
Processed at sorting facility ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE
Estimated Delivery Date
De enige 3 Pro ( max) modellen op dit moment op voorraad in Nederland qua webshops is bij mobiel.nl
Mobiel.nl
13 pro max 256 en 512 GB pro max sierra blue op voorraad
Plus iPhone 13 pro 512 GB Graphite
Doe er je voordeel mee
Mobiel.nl
Doe er je voordeel mee
[ Voor 3% gewijzigd door Joehoe900 op 24-09-2021 16:04 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/COt08rLAOZCwpS0cn8qeg1mH.png?f=user_large)
Lekker dit, eerst een week radiostilte en dan dit. Nog geen mail ontvangen hoe of wat.
Hier ook binnen. Pro Max Sierra Blue
Straks maar een knabbeltje er bij pakken. En als het er nog niet is als we gaan eten dan kunnen jullie raden waar ik eet 
:strip_exif()/f/image/zzOlDfhPQrLU98SbB2Yx7jxf.jpg?f=fotoalbum_large)
Apple Amsterdam heeft nog 13 Pro Max Sierra Blue 1 TB, ophalen.Joehoe900 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:03:
De enige 3 Pro ( max) modellen op dit moment op voorraad in Nederland qua webshops is bij mobiel.nl
Mobiel.nl
Doe er je voordeel mee
In de ochtend via Belsimpel kpn abbo afgesloten voor de iphone 13 pro max 128 gb blauw. Mag hem morgen ophalen. Had toen gelijk mijn order bij T-telaat geannuleerd. Zag dat het 2-3 weken wachten was miep miep! 
p.s; wellicht voor de T-mobielaat gebruikers om een order te plaatsen bij Belsimpel, en zodra dat rond is, gelijk annuleren bij T-mobielaat:)

p.s; wellicht voor de T-mobielaat gebruikers om een order te plaatsen bij Belsimpel, en zodra dat rond is, gelijk annuleren bij T-mobielaat:)
[ Voor 28% gewijzigd door MorningWood op 24-09-2021 16:25 ]
Godverdikkeme. Net lopen sjouwen met een stoel, zit ik amper, komt UPS aan rijden!
Wat een rot leven heb jij toch ook he, geen geld alleen maar spullen!!Toppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:19:
Godverdikkeme. Net lopen sjouwen met een stoel, zit ik amper, komt UPS aan rijden!
Wel, nog minder goed nieuws.Bartallstar schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 15:57:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Mijne is met de koerier mee maar heeft wel de status ‘planning word gemaakt’
Gebeld naar DHL. Ze zijn hem dus kwijt. Blijkbaar zou hij nog ergens op de luchthaven zitten.
Klantendienst heeft me zojuist teruggebeld en ze hebben er momenteel geen spoor van, zou iets misgelopen zijn op de luchthaven in Brussel. Ze gaan camerabeelden controleren om te kijken wat er mis is en me op de hoogte houden.
Wel niets te klagen over de klantenservice. Direct iemand aan de lijn, super vriendelijk. Hebben direct het lokale depot gebeld of hij daar misschien niet ligt en ze hem vergeten te scannen hebben. Als dat het geval is mocht ik hem zelf ophalen op het depot zelf.
Maarja, nu hopen dat hij vandaag terecht komt en dat ze hem morgen alsnog leveren.
DHL is lekker bezig. Ik ben op het werk maar zie via mijn deurbel dat de telefoon aan de buurman is gegeven (helemaal prima).
Krijg ik een mail...shipment delivered, signed by duderuud.
Eh...nope!
Krijg ik een mail...shipment delivered, signed by duderuud.
Eh...nope!
Ik kan lang wachten denk ikToppe schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:16:
Straks maar een knabbeltje er bij pakken. En als het er nog niet is als we gaan eten dan kunnen jullie raden waar ik eet
[Afbeelding]
Heb alleen wel een biertje erbij..
:strip_exif()/f/image/MmPjTKxJS2pfyc5fgawPS1Qw.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb echt medelijden met je... Ik weet hoe het voeltFamous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:42:
[...]
Ik kan lang wachten denk ik
[Afbeelding]
Ik denk dat ik nog wel een paar uurtjes zit te wachten. DHL is hier normaal best op tijd, behalve elk jaar op iPhone delivery day.
Vervelend! Maarrrrr, nu nog antwoord op de vraag - stond bij tracking wel dat hij mee was met de koerier?ZlM01 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:39:
[...]
Wel, nog minder goed nieuws.
Gebeld naar DHL. Ze zijn hem dus kwijt. Blijkbaar zou hij nog ergens op de luchthaven zitten.
Klantendienst heeft me zojuist teruggebeld en ze hebben er momenteel geen spoor van, zou iets misgelopen zijn op de luchthaven in Brussel. Ze gaan camerabeelden controleren om te kijken wat er mis is en me op de hoogte houden.
Wel niets te klagen over de klantenservice. Direct iemand aan de lijn, super vriendelijk. Hebben direct het lokale depot gebeld of hij daar misschien niet ligt en ze hem vergeten te scannen hebben. Als dat het geval is mocht ik hem zelf ophalen op het depot zelf.
Maarja, nu hopen dat hij vandaag terecht komt en dat ze hem morgen alsnog leveren.
Diegene die ik aan de deur had: "veel plezier met je iPhone!". Hij had het 'niet normaal' zo druk vandaag..rnark schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:48:
Ik denk dat ik nog wel een paar uurtjes zit te wachten. DHL is hier normaal best op tijd, behalve elk jaar op iPhone delivery day.
Maar goed dat het geen kerst isrenegrunn schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:49:
[...]
Diegene die ik aan de deur had: "veel plezier met je iPhone!". Hij had het 'niet normaal' zo druk vandaag..
Ik heb via mobiel.nl een iPhone 13 pro besteld op de pre order dag om 13:55(!).
Nu is de lever tijd 1 tot 2 weken!
Doei mobiel.nl
Nu is de lever tijd 1 tot 2 weken!
Doei mobiel.nl
Nee, nooit op die status gekomen.Bartallstar schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:48:
[...]
Vervelend! Maarrrrr, nu nog antwoord op de vraag - stond bij tracking wel dat hij mee was met de koerier?
Helaas nog een week wachten. Wat een slechte service van AMP groep. Was onderweg naar huis en had volgens hun site nog 5min. Mijn zoon was thuis maar bezorger wilde niet even wachten. Direct gebeld naar AMPgroep want misschien kon de bezorger nog even langskomen maar heb na 30min de verbinding verbroken omdat ik weg moest.
Balen.
Balen.
@Garret1410 Ze hebben zoveel mensen af te gaan dat het afleveren en weg is en niet 5 wachten dan zouden ze vannacht nog bezig zijn.
Balen man! Nog kleine kans op bezorging vandaag denk je?Famous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:42:
[...]
Ik kan lang wachten denk ik
[Afbeelding]
En de UPS bezorger heeft toch niet gebeld ondanks de notitie.
Weer gebeld en de medewerker zei dat ik naar de distributiecentrum moet gaan om het te ontvangen, als ik niet tot maandagavond wil wachten.
Het is 15 minuten rijden dus dat is de poging wel waard.
Weer gebeld en de medewerker zei dat ik naar de distributiecentrum moet gaan om het te ontvangen, als ik niet tot maandagavond wil wachten.
Het is 15 minuten rijden dus dat is de poging wel waard.
[ Voor 12% gewijzigd door VirinR op 24-09-2021 18:04 ]
Ik ga nooit meer iets bestellen als er met DHL geleverd wordt. Wat een gepruts zeg. Ik heb nog steeds geen pro ontvangen…..
Zeiden ze wel maar dacht al vast niet._Bailey_ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 17:35:
[...]
Balen man! Nog kleine kans op bezorging vandaag denk je?
Dus morgen even bellen of ophalen kan anders gewoon lekker maandag.
Kan ik nog even in de hype zitten
Zelfde hier.Heijmenberg99 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:15:
Ik ga nooit meer iets bestellen als er met DHL geleverd wordt. Wat een gepruts zeg. Ik heb nog steeds geen pro ontvangen…..
Haters everywhere but I don’t really care
21e bestelling gedaan bij BelSimpel met leverdatum van vandaag, gisteren is die verplaatst naar de 25e en zojuist is de voorlopige leverdatum naar de 28e gegaan...
Iemand die toevallig weet je of ze ook op Schiphol kan krijgen?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Ze moeten zoveel pakketjes uitleveren op zulke dagen.Heijmenberg99 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:15:
Daar kan je niet een oordeel aan geven.
En iedereen vind dat hij/zei hem eerder moet hebben dan een ander.
En kunnen ze niet tot vanavond komen?
Pff mijne staat nu op maandag einde dag
. Hij is pas net in Brussel gearriveerd. .
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dank! Zojuist besteld. Ik heb mijn iPhone pro 128gb geannuleerd (besteld op pre order dag om 13:55 en toch 2 weken lever tijd).Joehoe900 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:03:
Mobiel.nl
Doe er je voordeel mee
Wordt morgen bezorgt
Wouter heeft er ook 1Ruud0012 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 16:16:
[...]
Apple Amsterdam heeft nog 13 Pro Max Sierra Blue 1 TB, ophalen.
DHL was hier voor 13:00 uur, nette bezorging. Telefoontje is bevalt!
automation fanboy
Hier hetzelfde, iPhone zou morgen bezorgd worden en is nu verplaatst naar a.s. Woensdagjorank schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:27:
21e bestelling gedaan bij BelSimpel met leverdatum van vandaag, gisteren is die verplaatst naar de 25e en zojuist is de voorlopige leverdatum naar de 28e gegaan...![]()
Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout
Dus 2 modellen ( en flink wat extra geld) meer besteden vanwege 2 weken wachten?Animal schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 18:30:
[...]
Dank! Zojuist besteld. Ik heb mijn iPhone pro 128gb geannuleerd (besteld op pre order dag om 13:55 en toch 2 weken lever tijd).
Wordt morgen bezorgt
Knap
Al mensen met hands on ervaringen met de 13 mini?
Iedereen iig gefeliciteerd met hun nieuwe toestel!

Nog steeds onderweg met de koerier. Schiet eens op DHL
Nou er gebeuren nog kleine wondertjes. Net mail van Vodafone, morgen komt mijn 13 Pro Max 1TB Sierra Blue. YES!!!

Hoe doe je whatsapp overzetten naar je iPhone. Is dat met extra software?Freaky Max schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:14:
Vandaag om 15:30 afgeleverd. De kleur bevalt mij beter dan verwacht. Bijna zonde om er een hoesje omheen te doen. Nu de hoofdpijn om Whatsapp backup van mijn oude Android telefoon over te zetten.
[Afbeelding]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
@Famous kan je hem nou ophalen?
Ja, hier vanmiddag de 13 mini binnengehad. Ik kom van een XR. De XR was nog een prima toestel maar vond van meet af aan dat het veels te groot was. Deze 13 mini is veel handzamer, echt een genot. Vergelijkingsmateriaal met de 12 mini heb ik niet maar zal geen schokkend verschil zijn.Ethiron schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 19:34:
Al mensen met hands on ervaringen met de 13 mini?
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Als iemand nog een iPhone 13 Pro Max 128gb blauw zoekt, er komt er een deze dagen eentje extra binnen bij me. Die gaat retour, of iemand moet hem willen hebben.

Ja, ik was vergeten dat Whatsapp Android Google Drive gebruikt voor backup en dat je die niet kunt selecteren in iOS. En ik heb kleine 40GB aan historie. Probeer het nu met WonderShare MobileTrans (kost $29).FrankGuthrie schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:09:
[...]
Hoe doe je whatsapp overzetten naar je iPhone. Is dat met extra software?
Backup van oude telefoon gemaakt en hij is nu aan het terugzetten (51% nu). Hopelijk werkt het goed...
Goed om te horen. Kom zelf van een 11 pro dus ben benieuwd naar hoe het gaat bevallen.RomeoJ schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 20:23:
[...]
Ja, hier vanmiddag de 13 mini binnengehad. Ik kom van een XR. De XR was nog een prima toestel maar vond van meet af aan dat het veels te groot was. Deze 13 mini is veel handzamer, echt een genot. Vergelijkingsmateriaal met de 12 mini heb ik niet maar zal geen schokkend verschil zijn.
Heb de 12 mini recent al even vastgehouden en dat vond ik top.
Leuk weetje:
- 17 september om 14:05 de iPhone 13 Mini besteld bij Apple zelf, levertijd 27-29 september.
- 23 september om 09:48 (gisteren dus!) de iPhone 13 Mini besteld bij Coolblue, vanochtend om 09:30 geleverd door PostNL.
Zeer netjes van Coolblue
- 17 september om 14:05 de iPhone 13 Mini besteld bij Apple zelf, levertijd 27-29 september.
- 23 september om 09:48 (gisteren dus!) de iPhone 13 Mini besteld bij Coolblue, vanochtend om 09:30 geleverd door PostNL.
Zeer netjes van Coolblue
Ik heb zelf op de 22ste mijn pre-order geplaatst voor de 13 Pro, ook bij mij hetzelfde verhaal. Klantenservice kan geen duidelijkheid geven.Jhonna schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 13:16:
[...]
Ik heb zelf ook via Amazon.nl besteld, uurtje na pre order open ging. Nog niks gehoord, jij wel? Staat bij mij nog altijd op "leverdatum wordt via email gecommuniceerd"
Ik zat om 14:55 aan de vrijdagmiddel borrel en moet nog naar huis..
Geen idee dus

We zien het morgen wel, vind het alleen klote voor degene die vanavond mijn 12 Pro zou ophalen..
Haha, risico van het vak. Wees blij dat je nog een 12 hebt, kan je in elk geval een Uber bestellenFamous schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 21:20:
[...]
Ik zat om 14:55 aan de vrijdagmiddel borrel en moet nog naar huis..
Geen idee dus![]()
We zien het morgen wel, vind het alleen klote voor degene die vanavond mijn 12 Pro zou ophalen..
Hmm heb vanavond bij Belsimpel een 13pro max besteld staat bij op voorraad klik je erop staat er 5-7 dagen levertijd .
Kijk ik bij mijn bestellingen overzicht staat er dit.
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 30-11-2021
Vind dat op zijn zachtst gezegd wel wat misleidend.
Kijk ik bij mijn bestellingen overzicht staat er dit.
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 30-11-2021

Vind dat op zijn zachtst gezegd wel wat misleidend.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.