Wij kunnen hier nog geen update over geven, vrijdag zullen de klanten die als eerste besteld hebben en ik kan niet zeggen hoeveel dit er zijn het bericht ontvangen om een bezorgafspraak in te plannen.
Als dat echt waar is krijg je vanuit Tele2 hem pas op z'n vroegst op zaterdag.
Edit: dit is dus niet waar want @jmxd krijgt hem vrijdag al.
[ Voor 9% gewijzigd door KaiseRRuby op 22-09-2021 18:09 ]
Ik heb ook t-mobile maar dan zakelijk. Hopelijk komt mijn 13 pro Max uiterlijk Maandag binnen.tegelen1981 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:01:
Zit wat leven in de brouwerij. Hopelijk betekent dit dat ik iig vrijdag mijn toestel zal krijgen.
[Afbeelding]
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Nice. Ding is dat ik mijn zakelijke order niet kan vinden via het systeem, dus ik moet maar afwachten of het goed is gegaan hahadimocash schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:57:
[...]
Ik zie dat mijn status is gewijzigd. Bestelling is overgedragen aan koerier.
Precies zoals ik had voorspeld zal ik vanavond of morgenochtend een email ontvangen om een afspraak in te plannen.
[Afbeelding]
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Zie bericht van mij hierboven.KaiseRRuby schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:03:
Volgens de klantenservice van Tele2:
Wij kunnen hier nog geen update over geven, vrijdag zullen de klanten die als eerste besteld hebben en ik kan niet zeggen hoeveel dit er zijn het bericht ontvangen om een bezorgafspraak in te plannen.
Ik heb op 17-9 rond 19:00 mijn bestelling gedaan en heb zojuist via AMP de bezorging ingepland voor vrijdag
Hopelijk voor je! 🤞Davidas schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:04:
[...]
Ik heb ook t-mobile maar dan zakelijk. Hopelijk komt mijn 13 pro Max uiterlijk Maandag binnen.
Dit is de eerste keer dat ik bij vodafone ben, dus moest via de standaard website. Die was bijna een half uur down. Uiteindelijk kwam ik erachter door het te vaak crashen tijdens het mobiele verificatie voor nummerbehoud, kon ik mijn nummer niet doorgeven. Ik moest daardoor bellen met vodafoneDonstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:56:
[...]
Ooh ben benieuwd, ik had mijn order ( Zilver 256 pro) er om 14:01 (Om 13:58 was de F&F site open) in, niets meer gehoord na het mailtje met het contract maar dat was afgelopen jaar ook zo, dus ik zie het wel.

Bij Amac hetzelfde verhaalKaiseRRuby schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:03:
Volgens de klantenservice van Tele2:
Ik heb inderdaad ook kunnen kiezen tussen 8:00 en 18:00 echter geven ze aan dat je de avond van tevoren een tijdslot van 2 uur door krijgt zodat je niet de hele dag naast de deur hoeft te kamperenFreaky Max schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:08:
Voor de mensen die bij T-Mobile besteld hebben. Net SMSje ontvangen dat mijn iPhone 13 mini bezorgd wordt komende vrijdag. Je kan een tijdslot selecteren voor 8 euro extra. Standaard wordt er tussen 09:00 en 18:00 bezorgd.
'Wij krijgen vrijdag de 24e de eerste lading Iphones binnen en dan worden ze uitgestuurd op volgorde van bestellen.'
'Dan weten wij vrijdag of we genoeg binnen hebben gekregen, zo niet, dan zien we dan ook wanneer we de nieuwe lading krijgen.'
Ik heb aan kpn gevraagd hoe dat kan want een vriendin van mij had precies dezelfde als ik besteld en die staat al op stap 2 terwijl zij hem om 19.00 besteld had vraag mij af of ze wel op de wachtlijst werken of nietLimitted schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:53:
[...]
Hier ook de 128 GB pro max, maar dan alleen Silver.
Nog steeds op stap 1, ik kreeg de bevestiging op de mail binnen op: 14:48.
Het lijkt erop dat de mensen die een telefoon met meer opslag wel al verder zijn in het proces.
Ik denk aan een tekort/geen levering voor de 128 versies
Nee, die @PWM moet je niet geloven. Net als jij heb ik zijn profiel gecheckt, want bij een impliciete bewering dat iemand liegt doe je dat natuurlijk even. PWM is pas net geregistreerd als Tweakers-lid, heeft nauwelijks posts op zijn naam en heeft een verwaarloosbare hoeveelheid karmapunten toegekend gekregen. Nee, het kan niet anders dan dat hij ongeloofwaardig is. Zo is het toch, Toppe?Toppe schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:12:
[...]
Dat, en dat hij hem vorig jaar ook al 2 dagen te vroeg had maakt het verhaal niet heul geloofwaardig.
Een goede grap mag vrienden kosten.
Zojuist is de status geupdate naar geleverd aan de koerier. Wel nog geen sms/mail gekregen voor een afspraak
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Lucky bastard!! Het is je gegunt hoor!jmxd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:04:
[...]
Zie bericht van mij hierboven.
Ik heb op 17-9 rond 19:00 mijn bestelling gedaan en heb zojuist via AMP de bezorging ingepland voor vrijdag
Hier helaas nog geen mail van tele2
Bij de providers worden de iPhones ook gewoon pas vrijdag geleverd. Alleen moet er nog een afspraak gemaakt worden en zullen er weer mensen tot maandag moeten wachten. Ik zou niet jaloers worden.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Niet alle providers hoor, Vodafone levert gelukkig gewoon met PostNL.Dennisweb schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:34:
Hahaha wow de providers leveren eerder uit dan Apple, toch? Neuh. Apple heeft de boel al in het warenhuis liggen en heeft het logistieke proces al geregeld. Die worden vrijdag gewoon geleverd.
Bij de providers worden de iPhones ook gewoon pas vrijdag geleverd. Alleen moet er nog een afspraak gemaakt worden en zullen er weer mensen tot maandag moeten wachten. Ik zou niet jaloers worden.
Waarom een telefoon waarvoor alles online al is afgehandeld met iets als AMP moet gaan is mij overigens ook echt een raadsel, totaal niet klantvriendelijk in de afwikkeling wat mij betreft.
Edit: Even los van het feit dat er via Apple en DHL ook weer teleurstellingen zullen zijn.
Avond zendingen, DHL die niet op zaterdag komt voor een 2e keer. Etc.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 22-09-2021 18:39 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik werk vrijdag thuisjmxd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:09:
[...]
Ik heb inderdaad ook kunnen kiezen tussen 8:00 en 18:00 echter geven ze aan dat je de avond van tevoren een tijdslot van 2 uur door krijgt zodat je niet de hele dag naast de deur hoeft te kamperen
[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 22-09-2021 18:40 ]
🌞🍃
Hier ook niet.MartijnRoo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:26:
Van Belsimpel nog steeds geen bericht met hoe/wat.
Vorig jaar had ik 'm bijna niet op release day. De bezorger had dus pech met zijn busje en had een uur aan de kant van de weg gestaan. Hij was zo gehaast dat hij de iPhone van de buurman aan mij had gegeven en andersom. Heb er meteen wat van gezegd en het was ook zo opgelost. Maar toch. Het had ook gekund dat de bezorger niet meer verder kon en dan was het maandag geweest.Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:36:
[...]
Niet alle providers hoor, Vodafone levert gelukkig gewoon met PostNL.
Waarom een telefoon waarvoor alles online al is afgehandeld met iets als AMP moet gaan is mij overigens ook echt een raadsel, totaal niet klantvriendelijk in de afwikkeling wat mij betreft.
Edit: Even los van het feit dat er via Apple en DHL ook weer teleurstellingen zullen zijn.
Avond zendingen, DHL die niet op zaterdag komt voor een 2e keer. Etc.

NevermindTomatoman schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:24:
[...]
Nee, die @PWM moet je niet geloven. Net als jij heb ik zijn profiel gecheckt, want bij een impliciete bewering dat iemand liegt doe je dat natuurlijk even. PWM is pas net geregistreerd als Tweakers-lid, heeft nauwelijks posts op zijn naam en heeft een verwaarloosbare hoeveelheid karmapunten toegekend gekregen. Nee, het kan niet anders dan dat hij ongeloofwaardig is. Zo is het toch, Toppe?
[ Voor 23% gewijzigd door Toppe op 22-09-2021 18:55 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Was die van je buurman niet mooier?Dennisweb schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:45:
[...]
Vorig jaar had ik 'm bijna niet op release day. De bezorger had dus pech met zijn busje en had een uur aan de kant van de weg gestaan. Hij was zo gehaast dat hij de iPhone van de buurman aan mij had gegeven en andersom. Heb er meteen wat van gezegd en het was ook zo opgelost. Maar toch. Het had ook gekund dat de bezorger niet meer verder kon en dan was het maandag geweest.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik kan me alleen herinneren dat het een blauwe Pro was. En ik had een SG Pro Max besteld. Dus nee, doe maar niet.
Ik word door al die posts wel enorm ongeduldig, hoor!
Antwoord kpn hier kan ik geen verklaring op gevenX.kleinepanda schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:19:
[...]
Ik heb aan kpn gevraagd hoe dat kan want een vriendin van mij had precies dezelfde als ik besteld en die staat al op stap 2 terwijl zij hem om 19.00 besteld had vraag mij af of ze wel op de wachtlijst werken of niet
Maar er stond een paar dagen 0 euro gereserveerd op m’n cc, maar nu niks meer? Is dit normaal? En hoe groot is de kans dat hij misschien toch een paar dagen eerder komt denken jullie?
Haha das ook lekker zuur, scheur je de verpakking open zit de verkeerde phone erin (als je het niet gezien hebt).Dennisweb schreef op woensdag 22 september 2021 @ 18:45:
[...]
Vorig jaar had ik 'm bijna niet op release day. De bezorger had dus pech met zijn busje en had een uur aan de kant van de weg gestaan. Hij was zo gehaast dat hij de iPhone van de buurman aan mij had gegeven en andersom. Heb er meteen wat van gezegd en het was ook zo opgelost. Maar toch. Het had ook gekund dat de bezorger niet meer verder kon en dan was het maandag geweest.
En dat zou nog best lastig kunnen worden. Ik had eens de verkeerde Leather link band ontvangen, Apple gebeld. Maar moet je eerst door het web van “dat gebeurt nooit. Weet je het zeker. De kleur lijkt erg op…”. Drie keer doorverbonden. Eindelijk een “manager” en toen mocht hij retour.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ja je kunt elk adres opgevenNss schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:22:
Heb je bij bevestigen afspraak AMP de mogelijkheid om adres te wijzigen?
[ Voor 4% gewijzigd door Wokker op 22-09-2021 19:34 ]
Het oneindige X 0
I served in a company of heroes.
Had Vrijdag 14:10 besteld.
(Iphone 13 Pro Max 128 GB Zwart)
Misschien dat ik toch buiten de boot val aangezien zoveel mensen al bericht hebben gehad..
[ Voor 63% gewijzigd door Leg3ndaryGuy op 22-09-2021 19:47 ]
Kon helaas geen eigen tijdvak kiezen tegen betaling hehe.
Had trouwens om 14.01 op vrijdag de bestelbevestiging van T-Mobile. 256gb Pro.
Edit: mail van AMP net om 19.53u gekregen.
[ Voor 55% gewijzigd door Nss op 22-09-2021 20:02 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Leg3ndaryGuy op 22-09-2021 20:17 ]
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Is het bij verlenging mogelijk dat een ander mijn telefoon aanneemt?? of moet ik het dan echt zelf zijn?
Ik ook nog niet. Om 14:03 besteld.Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 19:40:
Helaas nog geen mail van T-Mobile.
Had Vrijdag 14:10 besteld.
(Iphone 13 Pro Max 128 GB Zwart)
Misschien dat ik toch buiten de boot val aangezien zoveel mensen al bericht hebben gehad..
Maar een 13 Pro Max 256GB zwart. Ik zie dat iedereen die een afspraak heeft gemaakt een gewone 13 of normale Pro heeft besteld. Met als andere jaren is de logica vaak ver te zoeken. En komt het altijd goed en hebben we vrijdag allemaal ons nieuw toestel
Inmiddels ben ik er ook van overtuigd dat 128GB ook wel voldoende was geweest, maar ik ben bang dat als ik nu nog ga wisselen ik daarmee m'n plek op de wachtlijst verlies. Dus ik laat het maar voor wat het is.
Tot nu toe nog niks gehoord over de verzending of levering...
19:30Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:01:
Zouden de T-Mobile gebruikers de tijd dat je de amp email ontvangen hebt kunnen vermelden?
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Besteld: 17/09 14:00 (13 Pro 128GB blauw)Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:01:
Zouden de T-Mobile gebruikers de tijd dat je de amp email ontvangen hebt kunnen vermelden?
AMP mail: 22/09 18:31
Levering: 24/09
[ Voor 3% gewijzigd door UnitedJunk op 22-09-2021 20:19 ]
Update: ik keek verkeerd, de 13 Pro Max 128GB Blauw heeft een levertijd van 2-4 werkdagen icm met Tele2 en 3 weken als los toestel. De 256GB versie heeft 2-4 werkdagen met abbo en 5-7 werkdagen los.
[ Voor 18% gewijzigd door HENNESSY op 22-09-2021 20:41 ]
Developer
Viel mij ook op, 2-4 werkdagen oftewel releaseHENNESSY schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:17:
Ik heb afgelopen vrijdag de 13 Pro Max 256GB Blauw in combinatie met een Tele2 verlenging bij Belsimpel besteld, levertijd was toen 5-7 werkdagen. Vandaag op hun site is de levertijd 2-4 dagen voor dezelfde bestelling en 3 weken als je alleen het toestel los besteld. De 13 Mini 128GB los heeft een levertijd van 2-4 werkdagen en zo zie ik nog meer verschillende levertijden per toestel/combinatie dus lijkt erop dat ze met reële voorraden/tellingen werken.
Verwijderd
Hangt er vanaf waar en wat er stond bij bestellenMarleytjuh schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:17:
Is er ook een mogelijkheid dat mensen die vandaag/gisteren hun iphone hebben besteld deze ook op vrijdag geleverd krijgen? of zijn er zo weinig iphones leverbaar dat je dan een lange tijd moet wachten?
Iphone 13 Pro Max 128 GB Zwart
Betalen bij bezorging geselecteerd bij pre-order.
Nu nog wachten op de email om een afspraak in te plannen.
:strip_exif()/f/image/j55wlwdYwdEkgzDvxzpVcxeA.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Leg3ndaryGuy op 22-09-2021 20:31 ]
zojuist (20:23) een mail van AMP.
Kon op z'n vroegst zaterdag en ik moet 9,95 bijbetalen...
Ga hier nog even contact over opnemen met Tele2.
En dan?PietBeau schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:31:
13 Pro Max Sierra Blue 256GB op 17 september om 14:02 besteld bij Tele2.
zojuist (20:23) een mail van AMP.
Kon op z'n vroegst zaterdag en ik moet 9,95 bijbetalen...
Ga hier nog even contact over opnemen met Tele2.
Dat betalen is iets wat ze al jaren vragen voor leveren op zaterdag.
En zoals ik al noemde iedereen die mail heeft gehad heeft vlug vrijdag gekozen.
Als je slim bent kies je gauw maandag voor dat ook vol zit 🤭
Klopt. Hier om 14.30 uur besteld bij T-Mobile afgelopen vrijdag. Betaling pas om 16.30 uur omdat de mail met bevestigen en betaal link zo laat kwam…. Net de mail van amp gehad voor de pro Max sierra blue van mij en de pro goud voor m’n vrouw. Beide worden zaterdag geleverd. Vrijdag kon ik al niet meer kiezen.Roos79 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:30:
Dat wordt druk bij amp en straks komen de berichten er is geen plek meer vrijdag.
[ Voor 22% gewijzigd door iFlames op 22-09-2021 20:48 ]
ik heb hetzelfde maar van t-mobileAkkelDeFakkel schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:35:
Sms ontvangen van Tele2 maar nog steeds geen mail van AMP. Meer mensen hier last van?
[Afbeelding]
Kreeg de sms van Tele2 om 20:12 en de mail van AMP om 20:41. En de eerstvolgende bezorging was maandag.AkkelDeFakkel schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:35:
Sms ontvangen van Tele2 maar nog steeds geen mail van AMP. Meer mensen hier last van?
[Afbeelding]
Aflever datum word zo als maar later..
Nog niets bekend.
[ Voor 3% gewijzigd door Furrr op 22-09-2021 20:54 ]
Die roepen altijd veel en leveren laat 🤭Beun schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:58:
Dat gaat hard hier zeg! Helaas nog niks van Belsimpel vernomen.
Ondanks de update nog steeds geen mail ontvangen van amp...Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:28:
Update!
Iphone 13 Pro Max 128 GB Zwart
Betalen bij bezorging geselecteerd bij pre-order.
Nu nog wachten op de email om een afspraak in te plannen.
[Afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb zelfs nog geen smsje ontvangen helaas.Nitai schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:00:
Wel een sms’je van T-mobile maar nog geen mail van AMP ontvangen. Vrijdag zal al wel vol zitten of zo?
Jeetje, dat had ik eerder moeten weten haha.Roos79 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:00:
[...]
Die roepen altijd veel en leveren laat 🤭
Had je hier gewoon kunnen lezen.Beun schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:02:
[...]
Jeetje, dat had ik eerder moeten weten haha.
Misschien heb je geluk en pas je in de eerste lichting maar daarna is het vaak afwachten maar dat geld echt overal
En veel sturen pas donderdag of vrijdag verzend berichtje
[ Voor 9% gewijzigd door Roos79 op 22-09-2021 21:07 ]
Baal er wel van.
Het hele inplan systeem klopt ook van geen kanten bij tmobile/amp.
Zijn hier mensen die zelfs zaterdag hebben besteld en allang bericht hebben gehad en nog deze week hun iphone ontvangen.
Voor het eerst dat ik met een iPhone launch mee doe. Laten we hopen dat ik bij de eerste lichting zit. De bestelling heb ik om 14:26 kunnen plaatsen.Roos79 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:05:
[...]
Had je hier gewoon kunnen lezen.
Misschien heb je geluk en pas je in de eerste lichting maar daarna is het vaak afwachten maar dat geld echt overal
En veel sturen pas donderdag of vrijdag verzend berichtje
En mocht het niet lukken dan wachten we maar even 😁
net email ontvangen, maar eerst mogelijke datum is maandag.Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:09:
Ik verwacht nu geen mailtje of smsje meer van amp eerlijk gezegd..
Baal er wel van.
Zijn hier mensen die zelfs zaterdag hebben besteld en allang bericht hebben gehad en nog deze week hun iphone ontvangen.
Gelukkig heb ik nog een andere bestelling lopen om op te halen in de winkel.
Hopelijk krijg ik morgen bericht dat ik die vrijdag kan ophalen
Welke iphone had je besteld? En hoe laat?Thugnificent schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:11:
[...]
net email ontvangen, maar eerst mogelijke datum is maandag.
Gelukkig heb ik nog een andere bestelling lopen om op te halen in de winkel.
Hopelijk krijg ik morgen bericht dat ik die zaterdag kan ophalen
pro max 256gb blauw bij allebei de abbo's.Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:13:
[...]
Welke iphone had je besteld? En hoe laat?
Lijkt toch niet dat ze dan uitgeleverd worden op volgorde.
M’n vrouw ook, beiden Pro Max 256GB Sierra Blue.
[ Voor 21% gewijzigd door Nitai op 22-09-2021 21:19 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dus kan ik m morgen al ophalen? Want heb al een afspraak staan voor vrijdag.UnitedJunk schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:17:
Je hebt ook de mogelijkheid om je bestelling bij AMP in Houten op te halen mits je al een e-mail hebt ontvangen. Mocht je in de buurt wonen en je wil je toestel eerder dan maandag, dan is dat een optie.
Ik ook zojuist een afspraak kunnen maken voor Dinsdag tussen 8:00 - 18:00Nitai schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:18:
Net mail gehad van AMP, eerst volgende mogelijkheid is dinsdag, dus maar een afspraak gemaakt.
M’n vrouw ook, beiden Pro Max 256GB Sierra Blue.
AMP zal de telefoon niet voor vrijdag vrijgeven, dus ik verwacht dat vrijdag de eerste ophaalmogelijkheid is.tegelen1981 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:20:
[...]
Dus kan ik m morgen al ophalen? Want heb al een afspraak staan voor vrijdag.
Ben bang van niet. Ik had mail met levering door AMP op z'n vroegst zaterdag. Als ik koos voor ophalen kon ik ook pas zaterdag langskomen...tegelen1981 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:20:
[...]
Dus kan ik m morgen al ophalen? Want heb al een afspraak staan voor vrijdag.
Ah jammer. Nja, vrijdag is nog maar een dag verwijderdScuzzNL schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:22:
[...]
Ben bang van niet. Ik had mail met levering door AMP op z'n vroegst zaterdag. Als ik koos voor ophalen kon ik ook pas zaterdag langskomen...
Niet alleen tmobile maar ook kpn gewoon leuke verkoop praatjes die met Joe eerder je besteld eerder in huis want ondertussen 3 andere vrienden ook zelfde kleur en 128 gb iphone 13 pro max hebben ook al van kpn stap 2 en 3 door staan terwijl 1 daar van half uur later was dan ik met bestellen en 1 2 dagen later en ik sta kog steeds op stap 1.Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:09:
Ik verwacht nu geen mailtje of smsje meer van amp eerlijk gezegd..
Baal er wel van.
En nu heb ik een beroerteX.kleinepanda schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:24:
[...]
Niet alleen tmobile maar ook kpn gewoon leuke verkoop praatjes die met Joe eerder je besteld eerder in huis want ondertussen 3 andere vrienden ook zelfde kleur en 128 gb iphone 13 pro max hebben ook al van kpn stap 2 en 3 door staan terwijl 1 daar van half uur later was dan ik met bestellen en 1 2 dagen later en ik sta kog steeds op stap 1.
En vermoedelijk heeft de pro max onderaan gelegen waardoor de pro max bestellers als laatst aan de beurt waren..
Nu moeten die klanten tot waarschijnlijk minstens Dinsdag wachten terwijl er genoeg pro max bestellers binnen 'n paar minuten een toestel hadden besteld en nu als een van de laatste aan de beurt zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Leg3ndaryGuy op 22-09-2021 21:40 ]
Update: Dinsdag de 28e bezorging! Geen vrijdag dus…Furrr schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:53:
Tmobile, 13 pro max, zwart, vrijdag 14:04 uur aanvraag bevestiging gehad, 14:38 uur uiteindelijke bevestiging.
Nog niets bekend.
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.