Inderdaad: Pro Max en dinsdag geleverd. Echt belachelijk, vrijdag om 14:03 besteld.Leg3ndaryGuy schreef op woensdag 22 september 2021 @ 21:37:
Amp heeft dus niet op volgorde mensen een email gestuurd om een afspraak te maken.
En vermoedelijk heeft de pro max onderaan gelegen waardoor de pro max bestellers als laatst aan de beurt waren..
Nu moeten die klanten tot waarschijnlijk minstens Dinsdag wachten terwijl er genoeg pro max bestellers binnen 'n paar minuten een toestel hadden besteld en nu als een van de laatste aan de beurt zijn.
Lijkt wel alsof alle Pro Max toestellen pas dinsdag worden geleverd.
Ik heb vrijdag om 14:05 een Pro 256GB besteld via T-Mobile maar nog geen bericht van AMP ontvangen..
Ik heb vrijdag om 14:05 een Pro 256GB besteld via T-Mobile maar nog geen bericht van AMP ontvangen..
Ik heb m'n Pro Max (zilver, 256GB) via T-mobile besteld en voor maandag een bezorgafspraak gemaakt. vrijdag en zaterdag waren meteen nadat de mail binnen kwam niet eens selecteerbare opties.
nu vind ik dat niet heel erg omdat ik niet thuis ben dit weekend, maar toch bijzonder dat vrijdag geen keuze was (ook niet als zijnde 'vol').
nu vind ik dat niet heel erg omdat ik niet thuis ben dit weekend, maar toch bijzonder dat vrijdag geen keuze was (ook niet als zijnde 'vol').
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Zou het ook kunnen dat de providers de Pro Max pas later binnenkrijgen en daarom de uitnodigingen later verstuurd zijn? In de pre-order bij Apple zelf gingen ze ook als een speer.
Hopelijk verzendt Apple morgen mijn toestel ook. Zijn we weer blij.
Hopelijk verzendt Apple morgen mijn toestel ook. Zijn we weer blij.
Zaterdag een ritje Houten, voor een gold iPhone 13 pro. Wel vreemd dat afhalen ook een tientje kost.
Voor bij de provider bestellers dit is elk jaar zo met AMP niks nieuws lees maar de forums van de voorgaande iPhones 😉
En afhalen kan soms snel en soms duurt het even voordat alles rond is in de winkels
Ook dat staat op de forums
En afhalen kan soms snel en soms duurt het even voordat alles rond is in de winkels
[ Voor 32% gewijzigd door Roos79 op 22-09-2021 22:11 ]
Ik heb afgelopen maandag (ja I know) de 256GB Max besteld via KPN. Staat nog op stap 1 en dat zal denk ik ook wel zo blijven.
Maat van mij heeft hetzelfde toestel bij t-mobile besteld op vrijdag 14:10. Toestel komt zoals hierboven ook genoemd pas na het weekend.
Maat van mij heeft hetzelfde toestel bij t-mobile besteld op vrijdag 14:10. Toestel komt zoals hierboven ook genoemd pas na het weekend.
Dit idd, AMP kan voorradige telefoons die de volgende werkdag geleverd zouden worden niet eens op tijd leveren. Op een dag als een Iphone release gaat dat dus helemaal niets worden.Roos79 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:10:
Voor bij de provider bestellers dit is elk jaar zo met AMP niks nieuws lees maar de forums van de voorgaande iPhones 😉
Als ik bij mijn bestelling van Vodafone kijk, lijkt het erop of hij morgen op de post gaat en vrijdag aankomt:
Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
O nice! Welk toestel en wanneer besteld?Royz schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:17:
Als ik bij mijn bestelling van Vodafone kijk, lijkt het erop of hij morgen op de post gaat en vrijdag aankomt:
Ik ben benieuwd wanneer mobiel.nl een keer wat laat weten. Ik word hier helemaal gek van. Echt 0 informatie krijgen we van die mensen.
13 Pro Sierra Blue 128gb. Vrijdag om 15.30Statz87 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:30:
[...]
O nice! Welk toestel en wanneer besteld?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hier ook, iPhone 13 Pro Max 256GB Grafiet, telefonisch besteld om 14.38 uur.Royz schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:17:
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Niek_1981 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:45:
[...]
Hier ook, iPhone 13 Pro Max 256GB Grafiet, telefonisch besteld om 14.38 uur.
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Ik ook om 9 uur e-mail van amp gekregen voor levering. Eerstvolgende leverdatum was……… dinsdag. Net de dag dat ik niet kan. Nu dus pas woensdag. En dat terwijl ik waarschijnlijk een van de eerste was met bestelling. Had door die fout donderdag avond al kunnen bestellen.
iPhone pro Max 128gb overigens. Lijkt dus door de Max idd te komen. Achja nog even geduld..
iPhone pro Max 128gb overigens. Lijkt dus door de Max idd te komen. Achja nog even geduld..
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Mensen die elk jaar zeggen dat het vorig jaar ook zo was staan ook “op de forums”. Dat is totaal niet interessant voor mensen die niet eens per paar jaar mee doen en nu dit probleem hebben.Roos79 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:10:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zojuist is bij mij de Vodafone bestelling bijgewerkt naar status "uitleveren"!shaowoo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:13:
@Micheeels hier ook, had ook besteld (iphone 13 pro max) via F&F, om 14:08..ook nog niks vernomen via email ..
Afgelopen jaar kreeg ik pas laat op de donderdag dat deze van status versprong bij mij dus het zegt nog niks. Er is dus hoop voor je. Ik weet wel dat Vodafone, althans, dat zeggen ze, voor iedere bestelroute een eigen voorraad heeft (Telefonisch/online/winkel) of het klopt dat weet ik natuurlijk niet.shaowoo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 22:49:
[...]
Bij mij nog niks..status is nog steeds ‘ontvangen’ ..had om 14:10,iphone pro max 128gb sierra blauw besteld
cross fingers dat vanavond of morgenochtend status veranderd
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Waar zie ik die status eigenlijk? Als ik inlog op Vodafone kan ik nergens orders zien.Micheeels schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:01:
[...]
Zojuist is bij mij de Vodafone bestelling bijgewerkt naar status "uitleveren"!
Bedankt ..afwachten maar..Niek_1981 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:02:
[...]
Afgelopen jaar kreeg ik pas laat op de donderdag dat deze van status versprong bij mij dus het zegt nog niks. Er is dus hoop voor je. Ik weet wel dat Vodafone, althans, dat zeggen ze, voor iedere bestelroute een eigen voorraad heeft (Telefonisch/online/winkel) of het klopt dat weet ik natuurlijk niet.
@Micheeels
Ik denk dat @Toppe de enige Tweaker is die al een T&T van Apple zelf heeft, correct?
Ik kijk via de link in de mail waarin de bevestiging vd bestelling staat..Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:05:
[...]
Waar zie ik die status eigenlijk? Als ik inlog op Vodafone kan ik nergens orders zien.
Iemand die een zwarte 13 Pro 256GB geleverd krijgt via Tele2?
In de Vodafone mail, bedankt, we gaan aan de slag staat onderaan de mail een link.Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:05:
[...]
Waar zie ik die status eigenlijk? Als ik inlog op Vodafone kan ik nergens orders zien.
In de Vodafone app kan ook, naar service gaan en dan op bestelling klikken en klikken op je bestelling.
Ik heb via Apple helaas nog niets, bestellling word voorbereid is de status nog.Dennisweb schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:07:
Ik denk dat @Toppe de enige Tweaker is die al een T&T van Apple zelf heeft, correct?
Toppe kan jij hem al tracken op basis van het bestelnummer Ofzo?
Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?
shaowoo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:07:
[...]
Ik kijk via de link in de mail waarin de bevestiging vd bestelling staat..
Ooh ik zie het nu ja, staat nog hartstikke stilNiek_1981 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:08:
[...]
In de Vodafone mail, bedankt, we gaan aan de slag staat onderaan de mail een link.
In de Vodafone app kan ook, naar service gaan en dan op bestelling klikken en klikken op je bestelling.
Edit: In 2020 heb ik om 05:15 pas de mail met tracking gehad op release en had hem die dag ook binnen. Komt dus nog wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 22-09-2021 23:20 ]
Heb jij bericht? Ik heb ook gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb niks vernomenVerwijderd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:28:
Iemand die via T-Mobile online gekozen heeft voor ophalen in de winkel, al bericht gehad?
Verwijderd
Nope helaas nog niet. Moet wel zeggen dat ik pas maandag in de ochtend heb besteld.d.castello schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:24:
[...]
Heb jij bericht? Ik heb ook gekozen voor afhalen in de winkel. Ik heb niks vernomen
Denk dat de mensen die er vroeg bij waren morgen vanuit de winkel gebeld/gesmst zullen worden.
Hopelijk krijgen we ( degene die het via Coolblue hebben gekocht ) morgen ook een mailtje dat 'ie verzonden is.
Yes, status is veranderd:
‘ Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
’
Hopelijk krijgen jullie ook verzend bevestiging!
‘ Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
’
Hopelijk krijgen jullie ook verzend bevestiging!
Hier ook niks gehoord voor afhalen (zaterdag ochtend besteld)Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:28:
[...]
Nope helaas nog niet. Moet wel zeggen dat ik pas maandag in de ochtend heb besteld.
Denk dat de mensen die er vroeg bij waren morgen vanuit de winkel gebeld/gesmst zullen worden.
“Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).”
Dit staat er sinds gisteravond bij mij in de Vodafone app. Heb via Vodafone next telefonisch besteld.
Dit staat er sinds gisteravond bij mij in de Vodafone app. Heb via Vodafone next telefonisch besteld.
Helaas geen pre order geplaatst omdat ik dacht dat het niet nodig zou zijn. Het lijkt erop dat het nu toch een paar weken wachten wordt
Eergister avond nieuw abonnement + IPhone 13 128GB online bij Vodafone besteld, gisteravond afspraak voor levering morgen met dynalogic kunnen inplannen. Dat gaat dus super snel.
Ik zou morgen in de Apple store the iPhone moeten ophalen maar ze zeggen op hun site bij het besteloverzicht dat dit alleen kan als je van hun een mail krijgt dat hij klaar ligt. Bedrag is al van credit card (reservering staat er). Store zegt ook nog steeds ophalen de 24e. Heeft iemand die mail gehad? Of komt die pas morgen??
Krijg je dan waarschijnlijk in de loop van de dag, kan dus ook pas vanavond zijn.SAICRJMPM schreef op donderdag 23 september 2021 @ 07:28:
Ik zou morgen in de Apple store the iPhone moeten ophalen maar ze zeggen op hun site bij het besteloverzicht dat dit alleen kan als je van hun een mail krijgt dat hij klaar ligt. Bedrag is al van credit card (reservering staat er). Store zegt ook nog steeds ophalen de 24e. Heeft iemand die mail gehad? Of komt die pas morgen??
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Geduld. Het is pas donderdagochtend 7:30. Vrijdagochtend voor 8:00 heb jij je mail wel hoor.SAICRJMPM schreef op donderdag 23 september 2021 @ 07:28:
Dit kan zelfs vrijdag pas gebeuren of later nog als er niet voldoende binnen zijn gekomen.Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:28:
[...]
Nope helaas nog niet. Moet wel zeggen dat ik pas maandag in de ochtend heb besteld.
Is er ook vrije verkoop in de Apple Store morgen?
Nog geen mail van Tele2, wat opzich ook logisch is, heb pas maandag avond 20:30 besteld.
Ben benieuwd wanneer ik mail kan verwachten. Zelf denk ik dat ik over 1,5 week wel een mail krijg voor amp over het bezorgmoment.
Iemand enige ervaring van de afgelopen jaren die een x aantal dagen na de pre order datum hebben besteld?
Ben benieuwd wanneer ik mail kan verwachten. Zelf denk ik dat ik over 1,5 week wel een mail krijg voor amp over het bezorgmoment.
Iemand enige ervaring van de afgelopen jaren die een x aantal dagen na de pre order datum hebben besteld?
Afgelopen maandag telefonisch de siërra blue 256gb pro besteld bij Vodafone.
Vannacht een track and tracé ontvangen voor morgen. Tussen 9 en 1200.
Vannacht een track and tracé ontvangen voor morgen. Tussen 9 en 1200.
Toen ik het gister in Amsterdam vroeg, zei de vriendelijke medewerker dat ongeveer 80% voorraad voor pre-orders is en 20% voor vrije verkoop. Zolang je er maar op tijd bent morgenochtend heb je dus best een goede kans denk ik!maarten22 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 07:45:
Is er ook vrije verkoop in de Apple Store morgen?
Ik krijg net een track & trace van Apple. Helaas niet de iPhone maar de leren MagSafe Wallet
Gisteravond toch de knoop doorgehakt en iPhone 13 Pro 128GB Graphite besteld bij KPN. Ik zou het wel heel knap vinden als ik hem morgen gewoon krijg, ik ben benieuwd!
Iemand al nieuws vanuit Belsimpel?
Ik zelf heb ze via Facebook even gevraagd naar de status.
Hoop ongeduldige mensen in dit topic zeg
Elect a clown, expect a circus.
Ik ben ook benieuwd, nog helemaal niks gehoordMartijnRoo schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:08:
Same for me. Heb vrijdag rond 14:35 besteld via de normale Vodafone webshop, met verlenging van abo. Kwam er telkens niet doorheen omdat de site down was maar ik lijk alsnog bij de eerste levering te zitten. Als ik zo lees dat mensen die pas op maandag hebben besteld ook morgen hun iPhones krijgen uitgeleverd, kan ik alleen maar concluderen dat Vodafone in ieder geval genoeg voorraad heeft gekregen.maarten22 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 06:09:
“Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).”
Hier hetzelfde.MartijnRoo schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:08:
Kon pas vanochtend een 13 pro bestellen ivm aflopen abonnement op 24 januari bij T-Mobile. Iemand toevallig enig idee wat de levertijd is voor late bestellers zoals ik? Op de website kom ik alleen iets tegen over de levertijd wanneer je op 17 september hebt besteld.
Is helaas nog onbekendGrobbelboy schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:41:
Kon pas vanochtend een 13 pro bestellen ivm aflopen abonnement op 24 januari bij T-Mobile. Iemand toevallig enig idee wat de levertijd is voor late bestellers zoals ik? Op de website kom ik alleen iets tegen over de levertijd wanneer je op 17 september hebt besteld.
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Inmiddels ook een track & trace code gekregen van Vodafone. Als alles goed gaat, wordt m'n iPhone morgen geleverd! Hoesje al binnen. Heb er zin in!
[ Voor 4% gewijzigd door Micheeels op 23-09-2021 08:48 ]
Apple heeft ineens de credit card reservering verwijderd voor de iPhone die ik besteld heb voor ophalen in de store morgen. Hmmm. Denk dat ik vandaag mail zal kijken dat het later wordt.
Nee, heb op vrijdag om 14:01 besteld, na de SMS dat de winkel bericht gaat geven wanneer hij binnen is, niet meer.Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 20:28:
Iemand die via T-Mobile online gekozen heeft voor ophalen in de winkel, al bericht gehad?
Gezien reacties hier in het forum en de berichtgeving van T-Mobile zelf verwacht ik dat bericht eigenlijk ook pas morgen.
Op VF forum staan al diverse berichten over ontvangen t&t berichten van Vodafone. Daar wordt uitgeleverd morgen…
Verwijderd
Of hopelijk vandaag ergens nog.crackanimal schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:54:
[...]
Nee, heb op vrijdag om 14:01 besteld, na de SMS dat de winkel bericht gaat geven wanneer hij binnen is, niet meer.
Gezien reacties hier in het forum en de berichtgeving van T-Mobile zelf verwacht ik dat bericht eigenlijk ook pas morgen.
Mijn Apple bestelling geeft ineens aan 27-29 september...ik zie dat Coolblue ze bestelbaar heeft, zouden ze dit morgen leveren?
T-Mobile. Bestelling was 14:30. Morgen krijg ik de 13 Pro!
"May our framerates be high and our temperatures low."
Welke versie heb je besteld? Ik heb om iets na 14:00 de Pro 256GB Graphite besteld maar nog geen berichtDeem schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:03:
T-Mobile. Bestelling was 14:30. Morgen krijg ik de 13 Pro!
128Gb zwart
"May our framerates be high and our temperatures low."
T-Mobile zakelijk. iPhone 13 Pro max 128GB Grafiet wordt Dinsdag geleverd.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
14.13 Bevestiging van VF. Nog geen bericht, maar de dag is nog lang. 13 Pro Max 1TB Sierra Blue.
Bij Belsimpel is de status nu veranderd naar Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt. Bezorgdatum 24-09 (morgen).
iPhone 13 pro Graphite 256GB i.c.m. Tele2.
Update: zojuist een mailtje ontvangen van Vodafone met Track & Trace code. Morgen komt hij 🎉. Ik heb een 128GB Graphite Pro besteld overigens.CoDe-ReD schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:32:
[...]
Same for me. Heb vrijdag rond 14:35 besteld via de normale Vodafone webshop, met verlenging van abo. Kwam er telkens niet doorheen omdat de site down was maar ik lijk alsnog bij de eerste levering te zitten. Als ik zo lees dat mensen die pas op maandag hebben besteld ook morgen hun iPhones krijgen uitgeleverd, kan ik alleen maar concluderen dat Vodafone in ieder geval genoeg voorraad heeft gekregen.
Vrijdag en zaterdag kwam ik op de website van Vodafone niet aan bestellen toe.
Zondag eindelijk gelukt.
Maandag een telefoontje van Vodafone dat er bij een hele reeks mensen iets mis is gegaan bij de kredietverstrekking vragen.
Maandagavond bevestiging van contract.
Sinds deze morgen staat de website op ' klaar voor verzenden'.
edit: nu ook een t&t: Verwacht: morgen tussen 14:45 en 17:15
Iphone 13, 128GB, Midnight
Zondag eindelijk gelukt.
Maandag een telefoontje van Vodafone dat er bij een hele reeks mensen iets mis is gegaan bij de kredietverstrekking vragen.
Maandagavond bevestiging van contract.
Sinds deze morgen staat de website op ' klaar voor verzenden'.
edit: nu ook een t&t: Verwacht: morgen tussen 14:45 en 17:15
Iphone 13, 128GB, Midnight
[ Voor 8% gewijzigd door drmadi op 23-09-2021 09:30 ]
Hier bij vodafone de melding na het inloggen op mijn account daar. Echter nog geen track en trace dus verwacht een deze uren ergens vandaag te krijgen. (256GB Pro max sierra blue)
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Status van mijn bestelling bij Belsimpel van de iPhone 13 128gb is ondertussen aangepast. De verwachte leverdatum is 24-9.
Op 17 september bij Vodafone mijn abonnement verlengd rond 15:00 met iPhone 13 Pro 256GB Graphite. Gisteren om 04:09 een mail gekregen met T&T!
Hoera same hier, Belsimpel is opgestaan uit de doodXeroFox schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:20:
Bij Belsimpel is de status nu veranderd naar Je abonnementsaanvraag wordt verwerkt. Bezorgdatum 24-09 (morgen).
Yes hier ook!Shikaziku schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:28:
[...]
Hoera same hier, Belsimpel is opgestaan uit de dood
Even bellen dan weet wat er gebeurt, maar volgens mij gebeurt dat vaker en komt het later gewoon terug.SAICRJMPM schreef op donderdag 23 september 2021 @ 08:54:
Apple heeft ineens de credit card reservering verwijderd voor de iPhone die ik besteld heb voor ophalen in de store morgen. Hmmm. Denk dat ik vandaag mail zal kijken dat het later wordt.
Nu ''verzending wordt voorbereid'' ipv wordt verwerkt
(Apple)
Darnit, kreeg een verzendbevestiging van Coolblue, bleek het over de accessoires te gaan. Nog geen verzendbevestiging over de iPhone helaas
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Is verzending wordt verwerkt een status bij apple dan? Volgens mij is er geen andere status dan "verzending wordt voorbereid"WouterL schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:30:
Nu ''verzending wordt voorbereid'' ipv wordt verwerkt(Apple)
Elect a clown, expect a circus.
nee, gewoon ''wordt verwerkt''Slasher schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:34:
[...]
Is verzending wordt verwerkt een status bij apple dan? Volgens mij is er geen andere status dan "verzending wordt voorbereid"
Ik zie nog geen zilveren toestellen van Vodafone voorbij komen. Mijn order van 14:01 (Pro 256 zilver) staat nog helemaal stil.
Mijn vrouw haar Belsimpel order van 17:00 wordt wel morgen bezorgd (128 silver Max). Belsimpel voorraad lijkt dus wel op orde te zijn.
Mijn vrouw haar Belsimpel order van 17:00 wordt wel morgen bezorgd (128 silver Max). Belsimpel voorraad lijkt dus wel op orde te zijn.
Iemand enig idee hoe de voorraad van iphone 13 pro 128gb is bij vodafone
Ben benieuwd of er nog shops zijn die ze morgen in de winkel verkopen.
Houd alle shops zowat in de gaten.
Zou toch nog wel vrije verkoop zijn toch ?
Houd alle shops zowat in de gaten.
Zou toch nog wel vrije verkoop zijn toch ?
los toestel besteld bij belsimpel, nog geen verandering. pro 256gb blauw
Bij mij staat 't nog op "Je betaling is ontvangen, je bestelling wordt verwerkt". Ben benieuwd of dit vandaag nog gaat vervangen.TheSuperLAW schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:28:
Iemand al iets gehoord over coolblue?
Vodafone, besteld om 15:10.
Iphone 13 Pro 256GB Sierra Blue
Vanochtend om 3:30am verzendbevestiging met T&T voor levering morgen.
Iphone 13 Pro 256GB Sierra Blue
Vanochtend om 3:30am verzendbevestiging met T&T voor levering morgen.
Als je 'm morgen zou willen ontvangen dan moet het ergens vandaag wel verstuurd gaan worden. Wat ik net zei: mijn order van de accessoires is net wel veranderd naar verzonden maar de iPhone helaas nog niet.DonRoger schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:45:
[...]
Bij mij staat 't nog op "Je betaling is ontvangen, je bestelling wordt verwerkt". Ben benieuwd of dit vandaag nog gaat vervangen.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Klopt inderdaad, ik had dinsdag een hoesje gekocht, kreeg ook woensdag ook in de ochtend een mail dat deze verzonden was. Dus dan zouden we deze ochtend ergens een mail moeten krijgen denk ik?RomeoJ schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:49:
[...]
Als je 'm morgen zou willen ontvangen dan moet het ergens vandaag wel verstuurd gaan worden. Wat ik net zei: mijn order van de accessoires is net wel veranderd naar verzonden maar de iPhone helaas nog niet.
KPN bestellers al iets gehoord?
hier helaas nog niets.
hier helaas nog niets.
CoolBlue kan tot ruim in de nacht versturen om diezelfde dag gewoon te leveren.DonRoger schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:45:
[...]
Bij mij staat 't nog op "Je betaling is ontvangen, je bestelling wordt verwerkt". Ben benieuwd of dit vandaag nog gaat vervangen.
Je hebt nog wel even
T-mobile klanten die een sms hebben ontvangen voor ophalen in de winkel?
Belsimpel heeft ok diverse pro modellen op voorraad nu, das toch wel netjes.
*spam*
[ Voor 98% gewijzigd door Daedalus op 04-10-2022 15:08 ]
KPN hier nog steeds op controleren . Veel sneller bestellen kon bijna niet, blijkbaar het verkeerde model uitgekozen.

Jazeker. Stap 3 inmiddels:AMDman schreef op donderdag 23 september 2021 @ 09:54:
KPN bestellers al iets gehoord?
hier helaas nog niets.
"Volg de verzendstatus van uw bestelling vanaf donderdagavond 23 september op deze plek."
Vanavond een T&T dus hopelijk
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Een hoop mensen zijn hun bestelling bij Apple aan het refreshen. De bestellingenpagina is traag.
''Verwachte bezorging: 24-09-2021 (morgen)''Beun schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:21:
Bij Belsimpel staat nu dat ik de bestelling morgen krijg! 😁
Staat er bij mij. Heb jij dat ook?
Denk dat ik T-Mobile ga cancelen en via Belsimpel ga bestellen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.