Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:53
jorbit schreef op woensdag 22 september 2021 @ 07:56:
[...]

Je kan de bestelling volgen door je bestelnummer + postcode in te vullen. Bij mij ziet dat nummer er zo uit en heb ik gekregen via de mail en sms. SISH1600159-445xxx.
Het onderwerp van die mail is "Uw iPhone 13 is gereserveerd"

https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/

(Of zelf ff opzoeken als je de link niet vertrouwd)
Thanks. Ik had gegoogeled maar kwam daar op ander iets uit.

Donderdagavond kan ik daar meer lezen over mijn bestelling. Ben benieuwd!

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Hoop dat T-Mobile vandaag met wat duidelijkheid komt…

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 17:15

aap

Mijn reservering voor de telefoon op mijn CC is nu definitief geworden. Maar de reservering voor het hoesje - dat gisteren bezorgd is - is opeens helemaal verdwenen!

Heb ik nou een gratis hoesje of zou dat later weer magisch terugkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46

Toppe

Oké ✅

aap schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:09:
Mijn reservering voor de telefoon op mijn CC is nu definitief geworden. Maar de reservering voor het hoesje - dat gisteren bezorgd is - is opeens helemaal verdwenen!

Heb ik nou een gratis hoesje of zou dat later weer magisch terugkomen?
Enigste wat Apple gratis geeft is de rekening. Die komt wel weer terug 8)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:44
Kun je de beschikbaarheid van Iphones in de apple stores alleen zien tijdens openingstijden?

Gisteren kon ik op controleer beschikbaarheid klikken bij het afrekenen maar dat lukt nu niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi1986 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:36:
Kun je de beschikbaarheid van Iphones in de apple stores alleen zien tijdens openingstijden?

Gisteren kon ik op controleer beschikbaarheid klikken bij het afrekenen maar dat lukt nu niet
Bij mij staat er

Ophalen:
Controleer verkrijgbaarheid vanaf 24‑9

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:09
d.castello schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:01:
Hoop dat T-Mobile vandaag met wat duidelijkheid komt…
Waarschijnlijk vanavond of anders morgenochtend.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:36
Donstil schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 22:38:
[...]

Nee zo werkt het niet dacht ik.

Ik dacht dat het zo werkte: je wilt 400k lenen via een hypotheek en betaald daar bruto €1000,- voor. Dan is dat €250,- per 100k. Oftewel als je een auto privé leased voor €500 kan je 200k minder finacieren.

Kan je dan 600k financieren en heb je 400k nodig heb je geen probleem. Kan je 500k financieren maar 400k nodig heb je wel een probleem.

Maar goed zoals hierboven al gezegd. Betaal je via iDeal dit direct af is er vaak geen issue.
Maar je zit met verwerking tijd en dat kan soms lastig zijn met de hypotheek aanvraag en dat lees je nogal eens op de forums van verschillende providers.
Dus zodra je gaat bezichtigen je telefoon af betalen en niet op het laatste moment.

• schumi1986
Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:39:
[...]

Bij mij staat er

Ophalen:
Klopt maar dat is bij mij nu niet klikbaar

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:27
moet zeggen de hype is real!! echt zin om weer eens een high end iphone in gebruik te nemen na 1,5-2 jaar in het android kamp te hebben gezeten.

denk dat ik pas over een maand aan de slag kan aangezien ik de 13 pro Sierra Blue heb besteld op maandag avond dus zal vast niet bij de 1e levering zitten,

• d.castello
Inhumanous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:48:
moet zeggen de hype is real!! echt zin om weer eens een high end iphone in gebruik te nemen na 1,5-2 jaar in het android kamp te hebben gezeten.

denk dat ik pas over een maand aan de slag kan aangezien ik de 13 pro Sierra Blue heb besteld op maandag avond dus zal vast niet bij de 1e levering zitten,
Als je bij een provider hebt besteld, heb je best kans op vrijdag…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
d.castello schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:02:
[...]

Als je bij een provider hebt besteld, heb je best kans op vrijdag…
Ja dat wel, Tele2 maar goed de meeste hebben waarschijnlijk van het weekend al bij Tele2 besteld, en ik pas maandag avond. dus ik ga er van uit dat het wel een tijdje duurt. Als die dan onverwacht het weekend of volgende week al komt is het mooi meegenomen.

PS: stiekem is het uitkijken erna en tweakers checken ook wel een leuke bezigheid!

• schumi1986
Donstil schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:39:
[...]

Bij mij staat er

Ophalen:
Ah ja ik las het verkeerd, vanaf vandaag dus niet meer te bestellen. Gelukkig had Coolblue bijna alle modellen beschikbaar voor levering 24 sept.

iPhone 13 pro grafiet besteld :)

• d.castello
Inhumanous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:06:
[...]

Ja dat wel, Tele2 maar goed de meeste hebben waarschijnlijk van het weekend al bij Tele2 besteld, en ik pas maandag avond. dus ik ga er van uit dat het wel een tijdje duurt. Als die dan onverwacht het weekend of volgende week al komt is het mooi meegenomen.

PS: stiekem is het uitkijken erna en tweakers checken ook wel een leuke bezigheid!
Zodra die binnen is en jou Cloud er weer opstaat dan went het enorm. Al helemaal als je de iPhone 12 pro hebt.

• Inhumanous
d.castello schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:11:
[...]

Zodra die binnen is en jou Cloud er weer opstaat dan went het enorm. Al helemaal als je de iPhone 12 pro hebt.
kom nu van de S20 FE.

Ben ook van plan om hem clean te installeren en geen oude backup terug te zetten. We gaan het zien.

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:13
TheSuperLAW schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 13:37:
Heb hem zojuist mijn iPhone 13 pro 128GB blauw besteld bij amac en nu hopen dat de levertijden een beetje meevallen :) Wilde hem eerst bestellen bij CB maar daar bleeft die de heletijd binnekort leverbaar dan maar amac
Zojuist geannuleerd was de coolblue site aan het bezoeken en kon hem pre-orderen en op vrijdag laten bezorgen :) :)

• Arsance
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-06 08:30
TheSuperLAW schreef op woensdag 22 september 2021 @ 10:28:
[...]

Zojuist geannuleerd was de coolblue site aan het bezoeken en kon hem pre-orderen en op vrijdag laten bezorgen :) :)
Zag het net ook. Helaas geen Max modellen die te pre-orderen zijn..
Roos79 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:43:
[...]

Maar je zit met verwerking tijd en dat kan soms lastig zijn met de hypotheek aanvraag en dat lees je nogal eens op de forums van verschillende providers.
Dus zodra je gaat bezichtigen je telefoon af betalen en niet op het laatste moment.
Ja das een goeie tip idd. Soms duurt het even (ook bij BKR).

Beste advies is dus eigenlijk, denk je aan verhuizen niet doen of net voor je aan verhuizen denkt afbetalen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:02
Vind het toch ook wel jammer dat Tele2 zo langzaam is met updates, al is het alleen maar om in te kunnen plannen om thuis te werken aanstaande vrijdag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Roos79 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 09:43:
[...]

Onzin, dit hangt echt af van de bereidwilligheid van je hypotheek adviseur/verstrekker. Wij hebben ook een abonnement afbetaald en netjes de mail van de provider met het totaal bedrag met de bevestiging van de iDeal betaling ingestuurd en het was meteen in orde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 10:23
KaiseRRuby schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:02:
Vind het toch ook wel jammer dat Tele2 zo langzaam is met updates, al is het alleen maar om in te kunnen plannen om thuis te werken aanstaande vrijdag..
T-Mobile is niet veel anders helaas. Nog even die pre-orders binnen harken omdat op de site nog steeds 24-09 staat als levering..

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
UnitedJunk schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:07:
[...]

T-Mobile is niet veel anders helaas. Nog even die pre-orders binnen harken omdat op de site nog steeds 24-09 staat als levering..
Zo lijkt het wel inderdaad. Ze laten ook helemaal niets los over wanneer er duidelijkheid zou komen.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 11:19
Oeh, schot in de zaak bij KPN *O* .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XgIpVvbnUZ6YWkJrHsqQdJZsdDk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KaxeWnXtDT6Vv8xG7LJtauFV.png?f=user_large

Gisteren de e-mail gehad met "Uw iPhone 13 komt er bijna aan" en sinds vanmorgen zijn ze 'bezig' met de verwerking. Toch weer goede hoop op levering van vrijdag as. _/-\o_

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• SultanPindakaas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:46
Iemand toevallig al verandering gezien bij mobiel.nl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
GeorgeMichael schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:15:
[...]

Zo lijkt het wel inderdaad. Ze laten ook helemaal niets los over wanneer er duidelijkheid zou komen.
Het annuleren van een verlenging of een nieuw abonnement zullen weinig mensen doen als blijkt dat de datums niet kloppen. Dit komt voor T-Mobile en aandeelhouders natuurlijk goed uit..

Het is inderdaad smerig, maar heb het idee dat dit al jaren zo gaat daar.

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• Inhumanous
ik hoop dat er vd week ook schot in de zaak komt hier. We wachten ongeduldig af :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbLiLkDuUREBJFrdrCZvrHj-SWs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/weGERj9kfUjfDHPQcWL5YOcR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
KPN maakt klaar voor verzending. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akMezYVsLl_G8CdeSGI1DN7-ZXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/12eZE2nDQNNeQ4YgTd4gakxr.jpg?f=fotoalbum_large

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• CallMeNuno
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-12-2024
SultanPindakaas schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:20:
Iemand toevallig al verandering gezien bij mobiel.nl?
Nog niet. Gisteravond bericht gekregen (via hun Whatsapp) dat de iPhones bij klanten geleverd zouden worden op vrijdag en vanochtend bericht gekregen dat dit op zaterdag zal zijn. Ik snap er helemaal niks meer van, het is zo onduidelijk.
Zou wel handig zijn als ik deze informatie op tijd weet, want ik moet weten of ik nou wel of niet thuis werk op vrijdag.

• Inhumanous
Potver, Sinds kort woon ik met mijn vriendin samen die heeft alles bij KPN (Mobiel + Tv & internet) zat nog te twijfelen om over te stappen naar KPN maar Tele2 waar ik al zat was uiteindelijk alsnog goedkoper.

• SultanPindakaas
CallMeNuno schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:24:
[...]

Nog niet. Gisteravond bericht gekregen (via hun Whatsapp) dat de iPhones bij klanten geleverd zouden worden op vrijdag en vanochtend bericht gekregen dat dit op zaterdag zal zijn. Ik snap er helemaal niks meer van, het is zo onduidelijk.
Zou wel handig zijn als ik deze informatie op tijd weet, want ik moet weten of ik nou wel of niet thuis werk op vrijdag.
Hier hetzelfde verhaal, echter geen berichtje van hun gekregen.

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 15:34
Hopen dat die van mij nu volgt :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Inhumanous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:22:
ik hoop dat er vd week ook schot in de zaak komt hier. We wachten ongeduldig af :P

[Afbeelding]
Exact dezelfde tekst/stappen als T-Mobile. Zelfde bedrijf? :P

[ Voor 10% gewijzigd door GeorgeMichael op 22-09-2021 11:52 ]

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inhumanous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 11:22:

[Afbeelding]
Waar zie je dit? Ik zit ook bij Tele2 maar ben nergens dit scherm tegengekomen

• Inhumanous
jmxd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:03:
[...]

Waar zie je dit? Ik zit ook bij Tele2 maar ben nergens dit scherm tegengekomen
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/bestelling

en dan bij ''bekijk mij bestel status''

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

De mijne gisteren besteld bij A&M Mechelen via cyod.be ("Choose Your Own Device"). M'n werkgever werkt daarmee samen voor de corporate uitrol van devices. Waren geen preorders mogelijk ofzo, is puur een webshop voor bedrijven. Benieuwd wanneer ik er om zal kunnen gaan :)

Kom van een iPhone XS (en daarvoor een iPhone 4s - m'n 3e iPhone ooit dus), dus ik verwacht wel een mooie upgrade (niet in het minst qua camera en batterij) :+

[ Voor 37% gewijzigd door shyheim op 22-09-2021 12:07 ]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ah, thanks. Zelfde als bij jou helaas :P

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 15:19
Hoi! Hier ook een iPhone 13 besteld (direct via Apple). Wordt vrijdag geleverd bij mij thuis in Utrecht, maar heeft iemand enig idee in welk dagdeel (ochtend/middag/avond) de pakketbezorger doorgaans komt? Ik weet dat er hier een aantal ervaringsdeskundigen zijn, die ongetwijfeld nog weten wanneer de pakketbezorger kwam vorig jaar. Overigens heb ik bij de bestelling het "dit adres is een bedrijf" vakje aangevinkt.

Thanks alvast! :)

---

Om verwarring of irritaties te voorkomen; ik snap dat dit veranderlijk is, maar vraag me gewoon af of het met een normale route mee gaat of dat er een speciale avondroute is voor de iPhones, dit dacht ik namelijk gelezen te hebben in voorgaande topics.

[ Voor 23% gewijzigd door koenster op 22-09-2021 12:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:56
koenster schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:26:
Hoi! Hier ook een iPhone 13 besteld (direct via Apple). Wordt vrijdag geleverd bij mij thuis in Utrecht, maar heeft iemand enig idee in welk dagdeel (ochtend/middag/avond) de pakketbezorger doorgaans komt? Ik weet dat er hier een aantal ervaringsdeskundigen zijn, die ongetwijfeld nog weten wanneer de pakketbezorger kwam vorig jaar. Overigens heb ik bij de bestelling het "dit adres is een bedrijf" vakje aangevinkt.

Ja want een logistieke planning blijft ieder jaar hetzelfde 8)7 In elke wijk van Utrecht.. Komop...

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 15:19
WouterL schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:32:
[...]

Ja want een logistieke planning blijft ieder jaar hetzelfde 8)7 In elke wijk van Utrecht.. Komop...
Ohjee, duidelijk verkeerde vraagstelling. Ben op de hoogte dat dit soort planningen veranderen. :>

De reden van vragen: Ik las in dit topic nogal wat berichten dat er een avondroute werd gereden in veel gevallen, tenzij dat "dit is een bedrijf" vinkje werd aangevinkt. Was gewoon even benieuwd naar wat jullie ervaring was.

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:12
Al aardig wat mensen die nu een stap verder zijn bij KPN. Ik zie het somber in, nog steeds geen update bij mijn KPN bestelling. Voor mijn gevoel was ik er wel snel bij. (Pro Max 128 GB silver besteld om 14:04)
Bestelnummer: SISH1595xxx-4408XX

[ Voor 7% gewijzigd door Limitted op 22-09-2021 12:39 ]

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:21
mazzelaars dat jullie de status bij kunnen houden... bij Vodafone is er nog geen pijl op te trekken, net via chat gevraagd :( ,is afwachten op een mail voor het maken vaneen afspraak...

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 11:19
Limitted schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:37:
Al aardig wat mensen die nu een stap verder zijn bij KPN. Ik zie het somber in, nog steeds geen update bij mijn KPN bestelling. Voor mijn gevoel was ik er wel snel bij. (Pro Max 128 GB silver besteld om 14:04)
Bestelnummer: SISH1595xxx-4408XX
Nog steeds op stap 1? Ik heb iets later besteld, 14:30 dacht ik.

Kom er net achter dat ze aanklikbaar zijn en dat ik al op stap 2 zit :F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZC--QKeZ9X1OgJ1zgBn-tZGo4A4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3JTi6CYipVpjCQ85CU9UPLDt.png?f=fotoalbum_large

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:53
koenster schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:26:

Kans groot dat het via DHL gaat; je krijgt een sms met daarin een link om je levering aan te passen. Dat gaat in blokken waaruit je een keus kunt maken. Indien UPS dan valt er niks te wijzigen maar die komen sowieso overdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arsance
Amac heeft in iedergeval ook al wat modellen binnen:

"We werken met een first come, first serve manier. We hebben de eerste modellen binnen, maar we hebben geen info gekregen hoeveel modellen we binnen krijgen voor vrijdag, dus dit kan ik je niet precies vertellen."

• jmxd
  • Niet online
Gaat dit altijd zo, of is dit echt weer een gevalletje "iedereen heeft zich maar aan te passen aan Apple" :P

Is toch vreemd dat ze blijkbaar (zeggen) niet te weten hoeveel modellen ze geleverd krijgen

• GeorgeMichael
  • Niet online
jmxd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:12:
Gaat dit altijd zo, of is dit echt weer een gevalletje "iedereen heeft zich maar aan te passen aan Apple" :P

Is toch vreemd dat ze blijkbaar (zeggen) niet te weten hoeveel modellen ze geleverd krijgen
Ik meen mij te herinneren dat dit met de iPhone 4 ook al zo was :P

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:17
Spannond! Hopen dat we morgen een positief mailtje krijgen!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

jmxd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:12:

Ze bestellen er 10.000 en dat ze er nu 500 binnen hebben zegt niets over de leveringen aankomende dagen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Yes!!! Ik heb een Track&Trace voor aankomende vrijdag!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 22-09-2021 13:30 ]

• b4dch1x
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-03 11:40
Toppe schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:26:
Track and trace van Apple? Of heb je ergens anders besteld? 😬

Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?

• Toppe

Toppe

Oké ✅

b4dch1x schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:36:
[...]

Track and trace van Apple? Of heb je ergens anders besteld? 😬
Apple !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CallMeNuno
  • Laatst online: 07-12-2024
Iemand ondertussen alweer een update gehad van mobiel.nl?
Voel me een beetje in het donker gelaten hiero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SultanPindakaas
CallMeNuno schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:41:
Iemand ondertussen alweer een update gehad van mobiel.nl?
Voel me een beetje in het donker gelaten hiero
Ik heb ze een berichtje verstuurd, blijkbaar komen ze pas vrijdag binnen en hopelijk worden ze zaterdag bezorgd. Maar dat was niet 100% zeker.

• b4dch1x
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-03 11:40
Nice! Ik heb ook rechtstreeks bij Apple besteld om 14:17, helaas nog geen verzend bevestiging

Nog steeds “verzending word voorbereid”

Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Screenprotectors zijn in de Store’s nu ook verkrijgbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
b4dch1x schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:47:
[...]

Nice! Ik heb ook rechtstreeks bij Apple besteld om 14:17, helaas nog geen verzend bevestiging

Nog steeds “verzending word voorbereid”
Als je nu al verzending wordt voorbereid hebt dan is hij er gewoon vrijdag.

Het meerendeel van die toestellen gaat donderdag avond / vrijdag nacht pas echt in transit.

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:00
Heeft iemand al iets vernomen van de mediamarkt? Hoe gaat dat in z'n werking? Ik heb gekozen voor ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefanschroen
  • Laatst online: 11-07 12:34
Justdoit schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:21:
Heeft iemand al iets vernomen van de mediamarkt? Hoe gaat dat in z'n werking? Ik heb gekozen voor ophalen.
Mijn bestelling bij MediaMarkt heeft nog steeds de status 'Bestelling aangemaakt | Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid.'

Zojuist contact opgenomen met de klantenservice (via Messenger) over verwachte levertijd op vrijdag, maar nog geen reactie.

Update reactie MediaMarkt: Wanneer je hem gepre-ordered hebt, dan kun je hem op de release date verwachten.

[ Voor 11% gewijzigd door stefanschroen op 22-09-2021 15:20 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:57
T-mobile laat iedereen wel erg lang wachten…
Langer wachten op de 13 Pro Max vind ik echt niet erg! Maar laat op z’n minst wat horen d.m.v. een update o.i.d. Vrijdag 14:15 uur mn bestelling af kunnen ronden. Echter op de levertijden pagina wordt sinds vrijdag niets nieuws medegedeeld..

🤓

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:17
Bij Coolblue staat de telefoon bij mij nog op "Je betaling is ontvangen, je bestelling wordt ingepakt." Hopen dat ik morgen nog een mailtje krijg dat 'ie verzonden is.

• Limitted
Jeroenvde89 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 12:56:
[...]

Nog steeds op stap 1? Ik heb iets later besteld, 14:30 dacht ik.

Kom er net achter dat ze aanklikbaar zijn en dat ik al op stap 2 zit :F

[Afbeelding]
Nog steeds op stap 1, zal wel weer niks worden dit jaar |:(

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Levertermijn is bij mij week 39
(Apple DE)

[ Voor 16% gewijzigd door Hackus op 22-09-2021 15:06 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 15:34
Limitted schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:04:
[...]

Nog steeds op stap 1, zal wel weer niks worden dit jaar |:(
Same here

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Status bij Belsimpel is onveranderd. Hoe is jullie ervaring met Belsimpel?

Status: De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik word helemaal naar van mezelf. Zit al sinds vrijdag 20 keer per dag de pagina van Tele2 te refreshen voor een update :')

• Inhumanous
jmxd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:23:
Ik word helemaal naar van mezelf. Zit al sinds vrijdag 20 keer per dag de pagina van Tele2 te refreshen voor een update :')
hier nog 1 haha 8)7

• Toppe

Toppe

Oké ✅

jmxd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:23:
https://sken.io/

Krijg je mailtje als er iets veranderd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Toppe schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:30:
[...]

https://sken.io/

Krijg je mailtje als er iets veranderd :+
Slim, heb het gedaan. Maar ik ben bang dat ik niet te stoppen ben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
jmxd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:41:
[...]

Maar ik ben bang dat ik niet te stoppen ben :P
Daar is goeie therapie voor he :p

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:16

JTfoto

Work hard

Heeft iemand een idee of de winkels vanaf vrijdag ook voorraad hebben? Ik wil de telefoons eerst even bekijken alvorens ik deze aanschaf.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Toppe schreef op woensdag 22 september 2021 @ 13:26:
Dat is wel heel snel. Die van mij staat nog op Verzending wordt voorbereid.
Vorige week vrijdag om 14:04 besteld op Apple.com

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSuperLAW
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:13
JTfoto schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:53:
Heeft iemand een idee of de winkels vanaf vrijdag ook voorraad hebben? Ik wil de telefoons eerst even bekijken alvorens ik deze aanschaf.
Had CB en amac op whatsapp gesproken en die gaven aan dat ze waarschijnlijk nog niks in de winkel hadden liggen

• Dennisweb
  • Laatst online: 23:05
Rivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:55:
[...]

Dat is wel heel snel. Die van mij staat nog op Verzending wordt voorbereid.
Vorige week vrijdag om 14:04 besteld op Apple.com
Dat heb ik ook. Maakte me al zorgen. Maar ik kan me herinneren dat ik vorig jaar pas donderdagavond een T&T had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Dennisweb schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:57:
[...]

Dat heb ik ook. Maakte me al zorgen. Maar ik kan me herinneren dat ik vorig jaar pas donderdagavond een T&T had.
Oh ik maak me echt totáál geen zorgen. Gelukkig al jarenlange ervaring opgebouwd. ;)
Heb vrijdag gewoon m'n 13 Pro in handen.
Donderdagavond gaat ook iedereen weer stressen dat zijn/haar iPhone weer retourtje Brussel gaat maken.

Same shit every year. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 22-09-2021 15:59 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• dimocash
Rivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:59:
[...]

Oh ik maak me echt totáál geen zorgen. Gelukkig al jarenlange ervaring opgebouwd. ;)
Donderdagavond gaat ook iedereen weer stressen dat zijn/haar iPhone weer retourtje Brussel gaat maken.

Same shit every year. ;)
Inderdaad....
Ik heb die ervaring met T-Mobile.
Altijd pas op woensdagavond of donderdagochtend een email met een url om een afspraak te maken.

• Dennisweb
  • Laatst online: 23:05
Rivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:59:
[...]

Same shit every year. ;)
Oh, nee dat weet ik. Alles gaat van Eindhoven naar Brussel naar Amsterdam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Dennisweb schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:01:
[...]

Oh, nee dat weet ik. Alles gaat van Eindhoven naar Brussel naar Amsterdam.
Nee hoor. Eindhoven > Brussel > Eindhoven > woonplaats onder Eindhoven in mijn geval. :+

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:41
Rivanov schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:02:
[...]

Nee hoor. Eindhoven > Brussel > Eindhoven > woonplaats onder Eindhoven in mijn geval. :+
Over milieuvervuiling gesproken, dit is al jaren zo, maar daar wordt niets aan gedaan door de vervoerder.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
[...]

Dit blijft wel bizar inderdaad, maar ze leveren wel altijd op de juiste dag :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Toppe

Toppe

Oké ✅

[...]

Nog steeds? M’n accessoires komen rechtstreeks vanuit Eindhoven naar Leeuwarden :)

Overigens gebruik ik voor alle pakketjes deze app: https://apps.apple.com/nl...tracking/id375589283?l=en

Wel de premium aangekocht want hou van pakketjes…

[ Voor 22% gewijzigd door Toppe op 22-09-2021 16:20 ]

• Inhumanous
dimocash schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:00:
[...]

Inderdaad....
Ik heb die ervaring met T-Mobile.
Altijd pas op woensdagavond of donderdagochtend een email met een url om een afspraak te maken.
dit geeft mij een kleine hoop dat ik vanavond ook een mail krijg van Tele2, want T-mobile & Tele2 zijn tegenwoordig samen 1 :X

• jmxd
  • Niet online
Inhumanous schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:26:
[...]

dit geeft mij een kleine hoop dat ik vanavond ook een mail krijg van Tele2, want T-mobile & Tele2 zijn tegenwoordig samen 1 :X
Voordeel bij een nadeel is dat er tot nu toe nog niemand bericht gekregen lijkt te hebben van een van deze twee :P

• UnitedJunk
jmxd schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:31:
[...]
Voordeel bij een nadeel is dat er tot nu toe nog niemand bericht gekregen lijkt te hebben van een van deze twee :P
Ja zolang niemand een bericht vanuit Tele2 of T-Mobile heeft ontvangen maak ik mij ook geen zorgen :)

• X.kleinepanda
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-03-2022
Ik heb hem vrijdag rond 14.30 besteld bij kpn maar twijfel of ik wel bij de eerste zending zit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bgErhTSRmUAVwrbA2R8vylldClg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0JB7ZcgMTQVW2rRf2RgGdpA4.jpg?f=fotoalbum_large

Heb wel bericht gehad van kpn met u iphone 13 komt er bijna aan.

[ Voor 16% gewijzigd door X.kleinepanda op 22-09-2021 16:51 ]

• Arsance
Degene die bij Amac hebben besteld krijgen vrijdagochtend bericht over de levering. Lijkt mij dat ze dan pas vanaf zaterdag gaan beginnen met leveren?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik krijg net de melding dat mijn pakketje is afgeleverd :) iPhone 13 Pro 256GB in goud, voor mijn vrouw. Ik ben in buitenland en ligt nu bij de buren :+ Morgen maar even ophalen. Ze krijgt hem pas als er een protecter omheen zit :p Die tas van haar zit vol sleutels en ander scherps. (EDIT: Besteld met Prime eergister)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 22-09-2021 17:01 ]

• UnitedJunk
PWM schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:59:
Ik krijg net de melding dat mijn pakketje is afgeleverd :) iPhone 13 Pro 256GB in goud, voor mijn vrouw. Ik ben in buitenland en ligt nu bij de buren :+ Morgen maar even ophalen. Ze krijgt hem pas als er een protecter omheen zit :p Die tas van haar zit vol sleutels en ander scherps.
Telefoon al ontvangen op de 22e ipv 24e? :?

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:09

pdavie2311

Live life to the fullest..

PWM schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:59:
Ik krijg net de melding dat mijn pakketje is afgeleverd :) iPhone 13 Pro 256GB in goud, voor mijn vrouw. Ik ben in buitenland en ligt nu bij de buren :+ Morgen maar even ophalen. Ze krijgt hem pas als er een protecter omheen zit :p Die tas van haar zit vol sleutels en ander scherps. (EDIT: Besteld met Prime eergister)
Vast alleen het hoesje…

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die zat er niet bij ;) Had de iPhone 12 die ik zakelijk voor een collega had besteld destijds ook 2 dagen te vroeg via Amazon.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Ben zo dom geweest om bij de Wehkamp te bestellen. Daar stond releasedatum 24 september, maar onder het product hebben ze weer een regeltje toegevoegd dat ze niet weten hoeveel ze er zullen ontvangen. Volledig met cadeaubonnen gekocht, dus zal wel een poosje moeten wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

UnitedJunk schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:00:
[...]

Telefoon al ontvangen op de 22e ipv 24e? :?
Dat, en dat hij hem vorig jaar ook al 2 dagen te vroeg had maakt het verhaal niet heul geloofwaardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InstantGoku
  • Laatst online: 11-01-2022
Net contact gehad met Vodafone klanten service. Zij zeggen dat morgen sms'jes worden uitgezonden voor de leveringen op 24 september. Hopen dat ik er ook tussen zit, want die website was constant down. :?

• X.kleinepanda
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-03-2022
Zijn er mensen die bij kpn een iphone 13 pro max goud 128 gb besteld hebben na 14.30 en al wel op stap 2 staan?

Ik kreeg de bevestiging pas om 15. 22 binnen

• Limitted
X.kleinepanda schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:21:
Zijn er mensen die bij kpn een iphone 13 pro max goud 128 gb besteld hebben na 14.30 en al wel op stap 2 staan?

Ik kreeg de bevestiging pas om 15. 22 binnen
Hier ook de 128 GB pro max, maar dan alleen Silver.
Nog steeds op stap 1, ik kreeg de bevestiging op de mail binnen op: 14:48.

Het lijkt erop dat de mensen die een telefoon met meer opslag wel al verder zijn in het proces.

Ik denk aan een tekort/geen levering voor de 128 versies :(
InstantGoku schreef op woensdag 22 september 2021 @ 17:13:
Net contact gehad met Vodafone klanten service. Zij zeggen dat morgen sms'jes worden uitgezonden voor de leveringen op 24 september. Hopen dat ik er ook tussen zit, want die website was constant down. :?
Ooh ben benieuwd, ik had mijn order ( Zilver 256 pro) er om 14:01 (Om 13:58 was de F&F site open) in, niets meer gehoord na het mailtje met het contract maar dat was afgelopen jaar ook zo, dus ik zie het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimocash
UnitedJunk schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:40:
[...]

Ja zolang niemand een bericht vanuit Tele2 of T-Mobile heeft ontvangen maak ik mij ook geen zorgen :)
Ik zie dat mijn status is gewijzigd. Bestelling is overgedragen aan koerier.
Precies zoals ik had voorspeld zal ik vanavond of morgenochtend een email ontvangen om een afspraak in te plannen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9RTDdinihskcRg2HfgmYT7wUpME=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kRFX1WzrLh7uzFtkvxhJHviq.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door dimocash op 22-09-2021 17:58 ]

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HFBWh5L.png

:*)

Tele2, 17-9 rond 19:00 de bestelling gedaan

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Bij mij staat er nu ook overgedragen aan koerier, T-Mobile.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 23:36
@dimocash En vele met jouw willen bij AMP inplannen dus dat wordt ook spannend 🤭
Pagina: 1 ... 146 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.