• BerendbenenKaas
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 21-09 00:04
spijk860 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:45:
[...]

Helaas is het bij alle providers zo... |:(
Ikzelf heb een 12 Pro Pacific Blue 128Gb aangeschaft bij Tele2 en heb nog steeds niets te horen gekregen.
Als ik jouw post zo zie verwacht ik mijn toestel ook pas in 2021...

Neemt niet weg dat de communicatie dramatisch is bij veel providers.
Zelfde toestel besteld bij KPN begin november. Krijg elke week een sms dat ze niet weten wanneer er geleverd gaat worden.

Staat nu op half januari volgens de site.
Tristan schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:26:
[...]

Wat scheelt het precies? En hoe gaat de afhandeling met Vodafone vanaf hier verder? De verlenging van je abo blijft staan, maar gaat de prijs alleen omlaag omdat je nu geen telefoon meer afneemt?
Scheelde bij mij bij KPN €100,- op de toestelprijs. :o

[Voor 24% gewijzigd door BerendbenenKaas op 11-12-2020 14:31]

• Sensei_D
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:55
Bij mobiel.nl in november een iPhone 12 Pro met Vodafone abonnement besteld. Nu kreeg ik te horen dat de abonnementsprijs alleen kan worden gegeven als ik vandaag start met de verlenging. Toestel laat nog even op zich wachten. Anders gaat de prijs van het abonnement met 2 euro omhoog.
Ik vroeg me af, kan dat zomaar? Ik ben toch al een overeenkomst met ze aangegaan met daarin een prijs voor toestel en abonnement? Of is dit gewoon normaal en kan ik beter per vandaag gaan verlengen?

sensei_d.fpv channel

• Sumatran
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:38
Tristan schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:26:
[...]

Wat scheelt het precies? En hoe gaat de afhandeling met Vodafone vanaf hier verder? De verlenging van je abo blijft staan, maar gaat de prijs alleen omlaag omdat je nu geen telefoon meer afneemt?
Ik had verlengt met een Red abo + 10gb bundel (totaal 50gb) 1 jaar, €22/maand en bijbetaling voor de iphone €960.
De verlenging was sowieso nog niet ingegaan, omdat de telefoon nog niet was geleverd, ik blijf nu dus bij mijn huidige Red abo +10gb bundel van €21 per maand.

• Sumatran
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:38
Sensei_D schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:32:
Bij mobiel.nl in november een iPhone 12 Pro met Vodafone abonnement besteld. Nu kreeg ik te horen dat de abonnementsprijs alleen kan worden gegeven als ik vandaag start met de verlenging. Toestel laat nog even op zich wachten. Anders gaat de prijs van het abonnement met 2 euro omhoog.
Ik vroeg me af, kan dat zomaar? Ik ben toch al een overeenkomst met ze aangegaan met daarin een prijs voor toestel en abonnement? Of is dit gewoon normaal en kan ik beter per vandaag gaan verlengen?
Ik zou denken dat dat niet zomaar kan. Je bent inderdaad al een overeenkomst aangegaan. En mijn verlenging direct bij Vodafone zou ook pas ingaan zodra ik de telefoon heb ontvangen, dus ik weet niet eens of de verlenging vandaag in kan gaan. Misschien even chatten/bellen met Vodafone voor opheldering?

• Valinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-09 20:17
D2FValinor schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:14:
Mobiel.nl ook weer lekker bezig...... :/
De levertijden pagina geeft aan: Deze week geen levering verwacht.
Eerst stond er 2 tot 3 weken, toen werd het 3 tot 4. Ben alweer 5 weken verder en nu dit.....
(t-mobile Iphone 12 pro 128gb gold)

Edit: ik ben officieel afgehaakt. Heb geannuleerd. Misschien als ik ergens een super aanbieding tegenkom dat ik dan bestel maar ik ga niet meer wachten.
Succes people. ;)
En ik ben weer terug 8)7 Dit keer heb ik geen iphone 12 pro gold besteld maar een normale 12 wit met 128gb :+ (Icm met een vodafone abonnement en ing code 780 euro)
In september 2021 ga ik wel voor de 12s pro met 120hz scherm :P (en schuif ik deze door in de familie)

[Voor 8% gewijzigd door Valinor op 11-12-2020 21:24]

• Valinor
Sensei_D schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:32:
Raar, mijn ervaring bij mobiel.nl is dat ze de order bij je provider pas doorzetten als ze een levermoment van je toestel hebben. En in de tussentijd kunnen ze inderdaad niet opeens het contract/de overeenkomst wijzigen.
Wanneer loopt je abo af, bedoelen ze niet gewoon dat je abonnement met korting officieel is afgelopen en je dus een hoger "normaal" tarief moet betalen tenzij je abonnement nu ingaat?

[Voor 3% gewijzigd door Valinor op 11-12-2020 21:35]

• Sensei_D
  • Laatst online: 16:55
D2FValinor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:29:
[...]

Raar, mijn ervaring bij mobiel.nl is dat ze de order bij je provider pas doorzetten als ze een levermoment van je toestel hebben. En in de tussentijd kunnen ze inderdaad niet opeens het contract/de overeenkomst wijzigen.
Wanneer loopt je abo af, bedoelen ze niet gewoon dat je abonnement met korting officieel is afgelopen en je dus een hoger "normaal" tarief moet betalen tenzij je abonnement nu ingaat?
Mja, blijf het ook een beetje vreemd vinden, maar heb gebeld met mobiel.nl en die gaven aan dat het abonnement volgend jaar door Vodafone met 2 euro per maand werd verhoogd. Misschien omdat de actievoorwaarden dan zijn verlopen en ze officieel nog geen verlenging hebben aangevraagd? Anyways, we hebben toch maar meteen verlengd, we betalen dan misschien een maandje eerder voor een toestel die we nog niet hebben, daar komen we wel overheen. Ik denk zelf eigenlijk dat het voornamelijk te maken heeft met het afsluiten van een financieel jaar voor mobiel.nl, maar goed, 2 euro per maand extra zaten wij ook niet op te wachten ;)

[edit] En vandaag is het toestel bezorgd, wtf :/ 7(8)7

sensei_d.fpv channel

• SimD
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 02:57
Bij mij is het heel snel gegaan. Besteld bij Belsimpel. Had hem zaterdag besteld en zondag kwam bij binnen; iPhone 12 Pro 128gb blue ocean.

Bijzonder dat zij direct kunnen leveren. Bij KPN stond een levertijd van 4 weken...

AMD Ryzen 2600x | Macbook Pro 2020 | iPhone 12 pro | Apple Watch gen 5

• Devaqto
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 18-09 21:17
Deze week de 12 Mini 64GB besteld bij Amazon.de, laten bezorgen op de grens voor BTW voordeel. Heb er nu 766 voor betaald, zie nu dat Nederlandse shops ze ook in de aanbieding heeft...

Zit er nog verschil tussen een Duitse iPhone of een Nederlandse?

• Valinor
Sensei_D schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:52:
[...]
Mja, blijf het ook een beetje vreemd vinden, maar heb gebeld met mobiel.nl en die gaven aan dat het abonnement volgend jaar door Vodafone met 2 euro per maand werd verhoogd. Misschien omdat de actievoorwaarden dan zijn verlopen en ze officieel nog geen verlenging hebben aangevraagd? Anyways, we hebben toch maar meteen verlengd, we betalen dan misschien een maandje eerder voor een toestel die we nog niet hebben, daar komen we wel overheen. Ik denk zelf eigenlijk dat het voornamelijk te maken heeft met het afsluiten van een financieel jaar voor mobiel.nl, maar goed, 2 euro per maand extra zaten wij ook niet op te wachten ;)

[edit] En vandaag is het toestel bezorgd, wtf :/ 7(8)7
Haha congrats :D

Mijn normale 12 is ook bezorgd vandaag. 8)7

• kortenhoef86
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-09 16:01
Was al een tijdje aan het twijfelen waar ik een nieuwe iPhone 12 pro max zou bestellen.
Bij verlenging abonnement een kleine €100,- korting via de kanalen belsimpel.NL, mobiel.NL en bij KPN rechtstreeks, maar leveringen (levertermijn) onduidelijk en bij aftersales reviews zowel positief als negatief te vinden.
Uiteindelijk gisteren de knoop doorgehakt en via Coolblue bestelt (even op voorraad), vandaag geleverd door Coolblue op de fiets.
Blij met de snelle levering!

• Tristan
  • Laatst online: 21-09 09:42
Het lijkt wel alsof de providers elk maar 2 toestellen geleverd krijgen bij elke levering. Echt bizar!

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
Of ze gaan als warme broodjes.

• Ruud0012
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 22:04
Het is bij Tele2 net zo'n zooitje. 24 oktober de 12 pro silver 128gb besteld en ze kunnen niks zeggen over de levertijd. Bizar toch? Dit is al week 8! 8)7

• Valinor
Ruud0012 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:30:
Het is bij Tele2 net zo'n zooitje. 24 oktober de 12 pro silver 128gb besteld en ze kunnen niks zeggen over de levertijd. Bizar toch? Dit is al week 8! 8)7
Mega bizar. Ik zit zelf ook met verbazing (en interesse) mobiel.nl nog te volgen. Al 3 weken op rij geven ze aan "deze week geen leveringen".

[Voor 12% gewijzigd door Valinor op 14-12-2020 15:39]

• vistu
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21:45
Voor de liefhebber heeft Coolblue de Pro Max (Pacific Blue) op voorraad: https://www.coolblue.nl/p...x-128gb-pacific-blue.html

• Ruud0012
De Pro Max lijkt algemeen beschikbaar. Volgens mij heeft Apple ergens een inschattingsfoutje gemaakt...

• Tristan
Ruud0012 schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:57:
De Pro Max lijkt algemeen beschikbaar. Volgens mij heeft Apple ergens een inschattingsfoutje gemaakt...
Of omdat er productie problemen waren

• Valinor
Kreeg net een mail van coolblue dat de iphone 12 pro goud 128gb ook weer op voorraad is

• BerendbenenKaas
Belsimpel heeft de 128gb 12 pro blauw gewoon op voorraad. Ga KPN nu bellen om te kijken of er al zicht is op mijn toestel. Anders annuleren en bye bye

EDIT

KPN gebeld, en ondanks dat ik al meer dan een maand wacht is de verwachte leverdatum gelijk aan wat er op de website staat, namelijk half januari.

Vervolgens heel bizar, volgens KPN mag ik mijn bestelling niet meer annuleren want de 14 dagen bedenktijd zijn voorbij......

Bij Belsimpel staat letterlijk op de website dat je kan verlengen, ook als je al eerder een bestelling hebt gedaan bij de eigen provider. Dus dat heb ik maar gewoon gedaan. Daarnaast betaal ik voor de iPhone 12 pro pacific blue € 1.068,/ ipv de 1052 die ik bij KPN zou moeten betalen. Voor die 16 euro ga ik geen maand meer wachten. Hopelijk morgen in huis!

[Voor 68% gewijzigd door BerendbenenKaas op 15-12-2020 09:52. Reden: extra info]

• ralpharma
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 20-09 12:39
BerendbenenKaas schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:09:
Belsimpel heeft de 128gb 12 pro blauw gewoon op voorraad. Ga KPN nu bellen om te kijken of er al zicht is op mijn toestel. Anders annuleren en bye bye

EDIT

KPN gebeld, en ondanks dat ik al meer dan een maand wacht is de verwachte leverdatum gelijk aan wat er op de website staat, namelijk half januari.

Vervolgens heel bizar, volgens KPN mag ik mijn bestelling niet meer annuleren want de 14 dagen bedenktijd zijn voorbij......

Bij Belsimpel staat letterlijk op de website dat je kan verlengen, ook als je al eerder een bestelling hebt gedaan bij de eigen provider. Dus dat heb ik maar gewoon gedaan. Daarnaast betaal ik voor de iPhone 12 pro pacific blue € 1.068,/ ipv de 1052 die ik bij KPN zou moeten betalen. Voor die 16 euro ga ik geen maand meer wachten. Hopelijk morgen in huis!
Dat met die voorraad klopt volgens mij ook niet, want als je hem aanklikt komt de levertijd van 8 weken in beeld (zonder provider dus).

“The greatest teacher, failure is”

• BerendbenenKaas
ralpharma schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:53:
[...]

Dat met die voorraad klopt volgens mij ook niet, want als je hem aanklikt komt de levertijd van 8 weken in beeld (zonder provider dus).
Dat is met lost toestel. Met verlenging op voorraad geeft het aan bij mij.

[Voor 22% gewijzigd door BerendbenenKaas op 15-12-2020 10:04. Reden: plaatje bijgevoegd]

• Tristan
Het blijft een groot cluster-fuck bij elke provider. Niet dat zij er perse iets aan kunnen doen want ze worden geleverd door Apple, maar toch. Ik heb om een compensatie gevraagd voor het lange wachten, konden ze me op dit moment niet beloven. Is het onredelijk om dit te vragen?

• dust419
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 10:38
Tristan schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:19:
Het blijft een groot cluster-fuck bij elke provider. Niet dat zij er perse iets aan kunnen doen want ze worden geleverd door Apple, maar toch. Ik heb om een compensatie gevraagd voor het lange wachten, konden ze me op dit moment niet beloven. Is het onredelijk om dit te vragen?
Ja onredelijk. Waarom zouden ze jou moeten compenseren, het is toch al 10 jaar lang hetzelfde verhaal iedere keer.

Ben overigens wel benieuwd hoe ze mensen gaan helpen die hebben gekozen voor afhalen in de winkel. Winkels zijn nu 5 weken dicht??

Another one bites the DUST

• Valinor
dust419 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:48:
[...]

Ja onredelijk. Waarom zouden ze jou moeten compenseren, het is toch al 10 jaar lang hetzelfde verhaal iedere keer.

Ben overigens wel benieuwd hoe ze mensen gaan helpen die hebben gekozen voor afhalen in de winkel. Winkels zijn nu 5 weken dicht??
Heb het idee dat het dit jaar veel erger is

• Tommie12
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20:11
Tristan schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:19:
Corona heeft zeker een effect. Transport is trager, minder plaats vrij op vluchten, grote tekorten bij electronische componenten...

Ze gaan het gewoon op "overmacht" steken.

• michi
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 02-06 21:37
Had gehoopt voor de kerst een iphone 12 pro te kopen. 128 of 256gb. Wordt dus begin januari of heeft iemand nog tips om toch voor de kerst er nog 1 te krijgen.

• henri8096
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-09 14:55

henri8096

BIM is not a software!

michi schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:27:
Had gehoopt voor de kerst een iphone 12 pro te kopen. 128 of 256gb. Wordt dus begin januari of heeft iemand nog tips om toch voor de kerst er nog 1 te krijgen.
o<:) wellicht dat de kerstman nog wat wonderen kan verrichten? Laat hem dan ook even bij mij er eentje afleveren.

Er zijn mensen die al 8 weken wachten. Ik zelf 4 weken. Ik geef je weinig kans.
Zo af en toe zie ik hier dat er bij coolblue eentje vrij komt, wellicht kan je het daar proberen.

--iRacing Profiel-- --Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• Ruud0012
Nee, ze dachten dat de "gewone iPhone 12" hard zouden lopen en niet de "pro" modellen... O-)

• champain
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 21-09 08:54
Kreeg net een mailtje van Belsimpel dat mijn iphone 12 pro 128 silver verwacht wordt op 23 december. Heb hem 5 dagen geleden besteld. Betreft een Vodafone verlenging. Ben benieuwd! :9~

• Ruud0012
champain schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:09:
Kreeg net een mailtje van Belsimpel dat mijn iphone 12 pro 128 silver verwacht wordt op 23 december. Heb hem 5 dagen geleden besteld. Betreft een Vodafone verlenging. Ben benieuwd! :9~
Hmm, hoezo jaloers... pas 24 oktober besteld bij Tele2. 8)7

• champain
Ruud0012 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:22:
[...]

Hmm, hoezo jaloers... pas 24 oktober besteld bij Tele2. 8)7
Eerst zien, dan geloven he ;)

• Ruud0012
champain schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:28:
[...]

Eerst zien, dan geloven he ;)
Snap ik, maar ik krijg helemaal geen berichten meer van Tele2. En via chat, nee durf ik niet te zeggen. Succes in ieder geval.

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:30

Safaci

Transhumanist

bol.com heeft hier mijn iPhone 12 Pro Max afgeleverd in een gehavend brievenbuspakje zonder enige bescherming. Absurd!

Wat vinden jullie hiervan? Zelfde ervaringen?

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Tristan
Safaci schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:41:
bol.com heeft hier mijn iPhone 12 Pro Max afgeleverd in een gehavend brievenbuspakje zonder enige bescherming. Absurd!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zolang je iPhone niet is beschadigd zou ik mij er niet druk om maken.

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Tristan schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 22:44:
[...]

Zolang je iPhone niet is beschadigd zou ik mij er niet druk om maken.
Inderdaad. Kom op zeg, jeetje er zit een vouwtje in de enveloppe, wil je ook een schadevergoeding?

DUT Racing

• kevertje1977
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 05-09 13:22

Volgens mij is dat niet terecht. Er is immers nog niet geleverd dus je bedenktijd is nog niet ingegaan.

https://www.consuwijzer.n...wanneer-heb-ik-bedenktijd

• kortenhoef86

Onzin! Denk dat de helpdesk medewerker niet goed heeft voorgelicht, of de instructie heeft om annuleringen te beperken...

https://www.acm.nl/nl/bedenktijd ACM: Koopt de consument (...) een mobiel abonnement en koopt hij daar een telefoon bij? Tel dan 14 dagen op bij de datum dat hij (...) de telefoon ontvangt.

• BerendbenenKaas
kortenhoef86 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 07:20:
[...]

Onzin! Denk dat de helpdesk medewerker niet goed heeft voorgelicht, of de instructie heeft om annuleringen te beperken...

https://www.acm.nl/nl/bedenktijd ACM: Koopt de consument (...) een mobiel abonnement en koopt hij daar een telefoon bij? Tel dan 14 dagen op bij de datum dat hij (...) de telefoon ontvangt.
Hang nu weer met KPN aan de lijn, zelfde verhaal: "Ik moet het pakketje maar weigeren aan de deur als ik wil annuleren". Als je vervolgens uitlegt dat dat het punt niet is, want kwam het pakketje maar dan hoefde ik namelijk niet te annuleren, wordt er gezegd dat de verlenging niet te annuleren is in het systeem. Volgens KPN moet ik dus maar 2 maanden wachten op een telefoon en kan je tussentijds niet van je aanvraag af.

En nu hang ik al 10 minuten in de wacht, nadat ik heb aangegeven dat ik zelf bij KPN heb gewerkt en weet dat dit onzin is. Waarschijnlijk is dit gewoon beleid van bovenaf, zo min mogelijk annuleringen.

Maarja daar gaan we natuurlijk niet mee akkoord.

//EDIT//

Na een half uur aan de lijn te hebben gehangen, kregen ze het niet voor elkaar om de order te annuleren. DIt moest intern worden door gemaild en ik zou binnen 1 a 2 werkdagen horen of het was gelukt.

Wat een zootje.....

[Voor 9% gewijzigd door BerendbenenKaas op 16-12-2020 13:10]

• Ruud0012
Nou eindelijk bericht van Tele2, mijn iPhone 12 pro silver 128gb, besteld op 24 oktober, wordt volgende week geleverd. YES eindelijk. _/-\o_

• Ruud0012
[/quote]

Vodafone levert ook gewoon los in een doosje.

• Ruud0012

• kortenhoef86
BerendbenenKaas schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:21:
[...]

Hang nu weer met KPN aan de lijn, zelfde verhaal: "Ik moet het pakketje maar weigeren aan de deur als ik wil annuleren". Als je vervolgens uitlegt dat dat het punt niet is, want kwam het pakketje maar dan hoefde ik namelijk niet te annuleren, wordt er gezegd dat de verlenging niet te annuleren is in het systeem. Volgens KPN moet ik dus maar 2 maanden wachten op een telefoon en kan je tussentijds niet van je aanvraag af.

En nu hang ik al 10 minuten in de wacht, nadat ik heb aangegeven dat ik zelf bij KPN heb gewerkt en weet dat dit onzin is. Waarschijnlijk is dit gewoon beleid van bovenaf, zo min mogelijk annuleringen.
Ja, en helaas dit proces is niet verboden vanuit de ACM.
Je mag namelijk wel annuleren, alleen niet erg klantvriendelijk dat je zo lang moet wachten totdat je kunt annuleren... en als je tussentijds niets anders kunt kiezen, waarom zou je dan (na lang wachten) je pakketje weigeren als die eindelijk wordt geleverd? En dat is waar KPN op inzet... :X

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19:30

Safaci

Transhumanist

@Ruud0012 Ja, in een doosje, ofwel met de pakketbezorger. ;) bij mij werd de telefoon geleverd met de gewone post en gewoon in de brievenbus.

Contact gehad met bol.com, dit was niet de bedoeling.

[Voor 7% gewijzigd door Safaci op 16-12-2020 23:10]

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Ruud0012
@Safaci Oké, ik dacht gewoon envelop met pakketbezorging. In de brievenbus is sowieso vreemd. Enige wat ik erop kan zeggen, gelukkig weet de bezorger niet wat voor spullen of waarde erin zat. Wel slordig versturen zo. Als het zo bij mij aan zou komen, had ik er ook iets van gezegd. Wel alles heel aangekomen dan?

• BerendbenenKaas
kortenhoef86 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:31:
[...]

Ja, en helaas dit proces is niet verboden vanuit de ACM.
Je mag namelijk wel annuleren, alleen niet erg klantvriendelijk dat je zo lang moet wachten totdat je kunt annuleren... en als je tussentijds niets anders kunt kiezen, waarom zou je dan (na lang wachten) je pakketje weigeren als die eindelijk wordt geleverd? En dat is waar KPN op inzet... :X
Na nog even contact te hebben gezocht via Twitter kreeg ik gisteravondlaat in de mail een bericht dat de order was geannuleerd. Mooi! Nu hopen dat Belsimpel snel kan leveren :D

• Superhuuper
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:36
Coolblue heeft weer enkele stuks op voorraad (12 pro Silver 128 / blue 256 o.a.)

• Applefan1991
  • Registratie: december 2020
  • Laatst online: 15-09 15:03
Zojuist even contact gehad met een bol.com reseller. Deze geeft aan voorraad te hebben van verschillende Pro Max modellen. Ik heb zojuist de 12 pro max 128gb goud besteld.

• Tristan
Bij Vodafone is de levertijden pagina weer bijgewerkt. Weer een week later |:(
Besteld vanaf 9 nov. Leverdatum: Levering tussen 11 jan - 24 jan
Nu heb ik 9 november de bevestigingsmail van mijn bestelling gehad, dus ik vermoed dat ik hieronder val. :X

• syltheboy
  • Niet online
Applefan1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:10:
Zojuist even contact gehad met een bol.com reseller. Deze geeft aan voorraad te hebben van verschillende Pro Max modellen. Ik heb zojuist de 12 pro max 128gb goud besteld.
De andere reseller gooit er gelijk 50 euro bovenop. Alle modellen van de Max lijken niet beschikbaar bij de bol.com reseller.

• ralpharma
Superhuuper schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:53:
Coolblue heeft weer enkele stuks op voorraad (12 pro Silver 128 / blue 256 o.a.)
Amac schijnt de Pro Max 128 GB in oceaanblauw nog op voorraad te hebben

• Applefan1991
syltheboy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:54:
[...]

De andere reseller gooit er gelijk 50 euro bovenop. Alle modellen van de Max lijken niet beschikbaar bij de bol.com reseller.
Geef ze eens ongelijk, ik ben zo klaar met het wachten dat die 50.00 me nu aan de kont kan roesten.

• Chrisapple
  • Laatst online: 13-07 12:26
syltheboy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:54:
[...]

Gisteren besteld via reseller Bol.com, die 50 euro ben ik nu al vergeten, vakantie zit er toch niet meer in. Pakketje mooi ingepakt netjes bezorgd nog geen kwartier na bestellen Track en Trace in de mailbox!

Dikke duim voor de verkoper!

• syltheboy
  • Niet online
Ik bestel hem liever bij Amazon Duitsland voor 1217 euro.

Laat maar, bij het afrekenen komt er ineens 50 euro bij. Dat ga ik dus niet doen.

[Voor 42% gewijzigd door syltheboy op 17-12-2020 13:32]

• Chrisapple
  • Laatst online: 13-07 12:26
syltheboy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:18:
Ik bestel hem liever bij Amazon Duitsland voor 1217 euro.
Daarom heb ik hem bij Bol.com Besteld geen achteraf prijzen en volgende dag geleverd voor een beetje extra. Wachten had ik geen zin meer in.

[Voor 77% gewijzigd door Chrisapple op 17-12-2020 13:34]

• ralpharma
Chrisapple schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:13:
[...]

Gisteren besteld via reseller Bol.com, die 50 euro ben ik nu al vergeten, vakantie zit er toch niet meer in. Pakketje mooi ingepakt netjes bezorgd nog geen kwartier na bestellen Track en Trace in de mailbox!

Dikke duim voor de verkoper!

[Afbeelding]
Ik krijg bij Bol.com helemaal geen mogelijkheid voor resellers...

• Applefan1991
ralpharma schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:50:
[...]

Ik krijg bij Bol.com helemaal geen mogelijkheid voor resellers...
https://www.bol.com/nl/p/...n-blauw/9300000013742219/

Tml

• ralpharma
Mobiel.nl heeft de Pro 128 GB in kleur zilver weer op voorraad

EDIT: en bij Amazon NL

Bij Coolblue eveneens, met mogelijk ook nog andere kleuren en geheugens (als je snel bent)

[Voor 51% gewijzigd door ralpharma op 18-12-2020 14:19. Reden: update]

• Mike-Nikon
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 12-09 19:29
Ik heb bij Amac besteld op de dag van uitkomen. 2 dagen daarna telefoon netjes verpakt binnen.
Nu ook nog voorraad van diverse modellen.

https://www.amac.nl/apple...pro-max-256gb-oceaanblauw

• ls789
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18:50
Heeft iemand ervaring met het terugsturen van iPhone naar Apple? Ik wil die van mij retourneren (mini) dit kan tot 8 januari.

Beetje “bang” om dat terug te sturen stiekem.. zit niet te wachten dat zoiets kwijt raakt of iets dergelijks.

De iPhone 12 pro zou ik dan bestellen in de tussentijd

• loentje48
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:13
ls789 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:05:
Heeft iemand ervaring met het terugsturen van iPhone naar Apple? Ik wil die van mij retourneren (mini) dit kan tot 8 januari.

Beetje “bang” om dat terug te sturen stiekem.. zit niet te wachten dat zoiets kwijt raakt of iets dergelijks.

De iPhone 12 pro zou ik dan bestellen in de tussentijd
Geen probleem hoor, heb ik ook gedaan, wel verzekerd. Binnen 1 dag na ontvangst had ik het geld weer op mijn rekening.

• ls789
loentje48 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:13:
[...]

Geen probleem hoor, heb ik ook gedaan, wel verzekerd. Binnen 1 dag na ontvangst had ik het geld weer op mijn rekening.
Heb jij de iPhone toen ook kort in gebruik gehad? Die van mij is schadevrij maar ze hebben in de feestdagen periode een langer retourbeleid (mijn mini is op release verstuurd en kan hem tot 8 kan retourneren)

• loentje48
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22:13
ls789 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:16:
[...]
Ja, de mini ongeveer 2 weken, was geen enkel probleem hem terug te sturen.

Heb jij de iPhone toen ook kort in gebruik gehad? Die van mij is schadevrij maar ze hebben in de feestdagen periode een langer retourbeleid (mijn mini is op release verstuurd en kan hem tot 8 kan retourneren)

• ls789
vandaag dan toch de knoop doorgehakt..

Iphone 12 mini beviel niet.. batterij vond ik minder presteren dan mijn XS, bereik ook (dit baseerde ik slechts op de streepjes maar had regelmatig in huis dat ik Edge had, dit zag ik niet eerder bij mijn XS). Scherm reageerde niet goed (zou aan screenprotector liggen volgens Apple). Al met al een aantal redenen waardoor ik niet happy was met mijn aankoop :)

Opties:
- Upgraden naar een 12 pro
- 12 mini behouden
- XS terugvragen aan mijn vader (zou ik natuurlijk niet doen :P)

De 12 pro voelt wat te groot, de zijkanten liggen wat minder relax in de hand tov bijv. de XS dus eigenlijk viel deze al af. Ik kwam uiteindelijk een youtube filmpje tegen waar iemand een 11 pro voorstelde.. na wat verder onderzoek is dit eigenlijk helemaal geen gekke keuze.

De 11 pro staat niet meer op de Apple site en de reden is waarschijnlijk omdat dit toestel heel dicht tegen de 12 pro aan zit.. zeker als de 11 pro gunstiger geprijsd is zou dit wel eens een inhouse concurrent kunnen zijn. Afijn..

Ik heb dus de 11 pro besteld. Voornaamste reden:
- zelfde design/formaat als de XS
- goede accuduur
- 256 gb en ong 100 euro goedkoper dan de 12 pro 128 gb
- goede specs, de chip is uiteraard 1 jaar ouder maar volgens mij ga ik daar vrij weinig van merken de aankomende 2 jaar.. ik koop soms elk jaar een nieuwe, andere keren weer na 2 jaar (afhankelijk hoe happy ik nog ben met het toestel). Wel een ding geleerd.... ik was nog happy met de XS, die had ik beter niet kunnen vervangen haha

• syltheboy
  • Niet online
Ik heb zelf een XS, maar upgraden naar een 11 Pro zou ik niet doen. De 12 Pro vind ik qua design vernieuwender.

• Tristan
ls789 schreef op zondag 20 december 2020 @ 16:42:
vandaag dan toch de knoop doorgehakt..

Iphone 12 mini beviel niet.. batterij vond ik minder presteren dan mijn XS, bereik ook (dit baseerde ik slechts op de streepjes maar had regelmatig in huis dat ik Edge had, dit zag ik niet eerder bij mijn XS). Scherm reageerde niet goed (zou aan screenprotector liggen volgens Apple). Al met al een aantal redenen waardoor ik niet happy was met mijn aankoop :)

Opties:
- Upgraden naar een 12 pro
- 12 mini behouden
- XS terugvragen aan mijn vader (zou ik natuurlijk niet doen :P)

De 12 pro voelt wat te groot, de zijkanten liggen wat minder relax in de hand tov bijv. de XS dus eigenlijk viel deze al af. Ik kwam uiteindelijk een youtube filmpje tegen waar iemand een 11 pro voorstelde.. na wat verder onderzoek is dit eigenlijk helemaal geen gekke keuze.

De 11 pro staat niet meer op de Apple site en de reden is waarschijnlijk omdat dit toestel heel dicht tegen de 12 pro aan zit.. zeker als de 11 pro gunstiger geprijsd is zou dit wel eens een inhouse concurrent kunnen zijn. Afijn..

Ik heb dus de 11 pro besteld. Voornaamste reden:
- zelfde design/formaat als de XS
- goede accuduur
- 256 gb en ong 100 euro goedkoper dan de 12 pro 128 gb
- goede specs, de chip is uiteraard 1 jaar ouder maar volgens mij ga ik daar vrij weinig van merken de aankomende 2 jaar.. ik koop soms elk jaar een nieuwe, andere keren weer na 2 jaar (afhankelijk hoe happy ik nog ben met het toestel). Wel een ding geleerd.... ik was nog happy met de XS, die had ik beter niet kunnen vervangen haha
Ik heb ook expres een twee-jarig abonnement omdat naast de lagere maandkosten er elke twee jaar vrijwel altijd wel een nieuwe iPhone gelanceerd wordt en niet alleen een verbetering qua specs van het vorige model

• vistu
Net de knoop doorgehakt, 128GB Pro Max in Pacific Blue bestel bij Amac. Als het goed is morgen bezorgd, maar zelfs met een dag uitloop komt ie nog voor de Kerst binnen. Toch blijft het spannend of het lukt, zou een mooi Kerstcadeau zijn :)

• syltheboy
  • Niet online
vistu schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:25:
Net de knoop doorgehakt, 128GB Pro Max in Pacific Blue bestel bij Amac. Als het goed is morgen bezorgd, maar zelfs met een dag uitloop komt ie nog voor de Kerst binnen. Toch blijft het spannend of het lukt, zou een mooi Kerstcadeau zijn :)
Welk toestel heb je nu? De blauwe is wel goed leverbaar, maar ik ben bang dat het verveelt.

• vistu
syltheboy schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:50:
[...]

Welk toestel heb je nu? De blauwe is wel goed leverbaar, maar ik ben bang dat het verveelt.
Een 11 Pro uit de VS (dus helaas straks weer CE markeringen op 't toestel die ik nu niet heb).
Tja, wereldschokkend zal het zeker niet wezen, maar het design, 5G, betere camera en Magsafe zijn toch wel interessant. Ik maak mijn vrouw ongetwijfeld blij met de 11 Pro (ze heeft nu een X). We nemen - pre covid - duizenden foto's per jaar, alleen daarom al loont het upgraden vaak. Dit jaar verloopt dus anders, maar dat zal niet eeuwig duren.

• syltheboy
  • Niet online
Oké, dus dat is ook een grote stap qua formaat. In gebruik voor wat ik ermee doe zou ik het wel prettig vinden. Zelf maak ik amper foto's.

[Voor 10% gewijzigd door syltheboy op 21-12-2020 21:32]

• vistu
syltheboy schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:28:
Oké, dus dat is ook een grote stap qua formaat. In gebruik voor wat ik ermee doe zou ik het wel prettig vinden.
Ja, dat is eigenlijk ook mijn gedachte. Thuis maakt het allemaal weinig uit natuurlijk, maar als we weer ergens anders komen lijkt een groter scherm me wel erg fijn.

• champain
champain schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:09:
En hij is binnen. Dus bel simpel icm Vodafone verlenging was 2 weken wachttijd (op 10 dec).

• Tristan
Dus blijkbaar heeft BelSimpel geen leveringsachterstand meer op in ieder geval het pro 128 silver model. Ik blijf het bizar vinden dat Vodafone pas in week 1 mijn telefoon verwacht te kunnen leveren. Waar is het mis gegaan dat ze er maar zo weinig hebben gekregen van Apple? Inkooporder veel te laag ingeschat? Apple die niet levert? (hoor je verder niets over dus lijkt mij onwaarschijnlijk). Echt een raadsel.

• Barre_Code
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 09-08 19:14
De distributieketen van Apple is ook bizar.

Als reseller maak je afspraken over een bepaalde Tier. Deze Tier bepaald jouw inkoopprijzen maar ook de snelheid van de distributie naar jouw voorraden. Apple werkt niet op het first ordered first out principe, maar op basis van ad-hoc commerciële belangen afwegen en op die manier gefaseerd uitleveren naar shops. Via distributeurs (twee grote in Nederland).

Marges zijn laag, veel onzekerheid in leveringen na releases. Alleen als je als shop heel veel volume wegzet, is het interessant Apple te verkopen. Maar tja, wat moet je als provider of elektronica webshop zonder Apple. Dan mis je een te groot deel van de markt. Het zorgt voor een stuk traffic en levert toch wat omzet op.

Het business model van Apple is wat dat betreft geniaal.

• James25
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 21-09 14:33
Zondag de iPhone 12 Pro 128GB besteld icm verlening bij Mobiel.nl. Ondanks de 6-8 weken levertijd krijg ik deze dus vanavond al binnen!

• Zjemm
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:33
Boffer
Ik heb de 14e besteld bij Apple maar zie weinig voortgang

opensecure.nl

• Booz89
  • Laatst online: 06-02 19:45
5 december de Iphone 12 pro 128gb oceaanblauw online besteld via apple store en vandaag geleverd.

• Nedora
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 15-09 14:15
champain schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:34:
[...]

En hij is binnen. Dus bel simpel icm Vodafone verlenging was 2 weken wachttijd (op 10 dec).
Hier ook bizar. Op 6 november Iphone 12 pro besteld bij Vodafone. Levering staat alweer op 4 tot 17 januari. Vandaag geannuleerd en abonnement verlengt van Vodafone via Belsimpel. Als het goed is en PostNL werkt mee ligt hij morgen al op de mat...

Had ik dit maar veel eerder gedaan |:(

• syltheboy
  • Niet online
Vandaag zou mijn 12 Pro Max geleverd worden, maar dat is vertraagd naar komende zaterdag. Het hoesje + screen-protector heb ik al in huis.

• CarolV
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19:13
Wellicht een tip : https://www.wehkamp.nl/zo...2012%20pro&type=typeahead iPhone 12 pro ;):)

• josstie85
  • Registratie: december 2013
Wat zijn jullie ervaringen met belsimpel? Wil de 12 mini aanschaffen en scheelt toch 3 tientjes met bijvoorbeeld coolblue.

• syltheboy
  • Niet online
@josstie85 Ik heb daar zelf mijn iPad Pro gekocht, dat scheelde toen 7 tientjes met Apple zelf. 1x heb ik hem terug moeten brengen (ik had hem al een paar weken) vanwege een iets te grote kier tussen de glasplaat en de behuizing. Na enkele weken kreeg ik een “nieuwe”.

Kijk maar eens naar de webshop-reviews hier op tweakers.

[Voor 9% gewijzigd door syltheboy op 01-01-2021 11:34]

• champain
josstie85 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 09:59:
Wat zijn jullie ervaringen met belsimpel? Wil de 12 mini aanschaffen en scheelt toch 3 tientjes met bijvoorbeeld coolblue.
Paar jaar terug mijn XS daar gekocht (icm Vodaphone) en dus nu de 12 pro. Goed verpakt, en scherp geprijsd. Dus mijn ervaring is erg positief!

• syltheboy
  • Niet online
syltheboy schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:56:
Vandaag zou mijn 12 Pro Max geleverd worden, maar dat is vertraagd naar komende zaterdag. Het hoesje + screen-protector heb ik al in huis.
Ik verheugde me dus op vandaag, maar nu is het weer vertraagd! Nu krijg ik hem maandag pas binnen... :-(

Nadat ik mijn hoesje binnenkreeg begon ik wel te twijfelen of het niet te groot is. Hij paste net in mijn broekzak, maar vroeger heb ik een 6 Plus gehad en dat ging ook prima.

[Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 02-01-2021 12:18]

• Of-Aaargh
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 21:33
syltheboy schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Ik verheugde me dus op vandaag, maar nu is het weer vertraagd! Nu krijg ik hem maandag pas binnen... :-(

Nadat ik mijn hoesje binnenkreeg begon ik wel te twijfelen of het niet te groot is. Hij paste net in mijn broekzak, maar vroeger heb ik een 6 Plus gehad en dat ging ook prima.
De 12 Pro Max is een paar millimeter groter dan de 6 Plus, dus als dat prima ging zal de grootte van de 12 Pro Max ook geen enorm probleem zijn zolang je geen skinny jeans of kleine zakken hebt. De 12 Pro Max is wel véél (zo'n 55 gram) zwaarder dan de 6 Plus, dus dat ga je denk ik eerder merken.

• syltheboy
  • Niet online
Ik heb nu 2 jaar de XS, dus dan is het verschil in gewicht ongeveer 50 gram. Ik wil langer met m’n accu kunnen doen, en de 12 Pro Max is hierin het sterkst. Ik draag gelukkig geen echte skinny jeans, maar van sommige broeken zijn de zakken wel te ondiep.

Hij is net toch onverwachts bezorgd.

[Voor 86% gewijzigd door syltheboy op 02-01-2021 15:55]

• Vic83
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-09 15:32
Hebben jullie enig idee van de levertijden bij KPN voor de 12 Pro? (Graphite, 128 GB) Mijn bestelling staat al bijna 2 weken in backorder, en bij de klantenservice kan men geen datum noemen...

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-09 12:32
Vandaag de 12 Pro Max besteld icm Abo bij Belsimpel, zou morgen geleverd moeten worden. Ben benieuwd! 😅

• Nedora
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 15-09 14:15
josstie85 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 09:59:
Prima, 1x abonnement verlengt en 1x los toestel besteld. Beide keurig volgende dag in huis en netjes verpakt.

• syltheboy
  • Niet online
DM89 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:16:
Vandaag de 12 Pro Max besteld icm Abo bij Belsimpel, zou morgen geleverd moeten worden. Ben benieuwd! 😅
Welke kleur heb je gekozen? De blauwe is momenteel 7 euro goedkoper. Ik heb hem bij Mediamarkt gekocht, voor 10 euro goed koper. De Leather Case heb ik ook voor 10 euro goedkoper.

• DM89
syltheboy schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:59:
[...]

Welke kleur heb je gekozen? De blauwe is momenteel 7 euro goedkoper. Ik heb hem bij Mediamarkt gekocht, voor 10 euro goed koper. De Leather Case heb ik ook voor 10 euro goedkoper.
Zwart/Grafiet.

Heb daarnaast nog een een spigen hoes, spigen full glas.tr met frame screenprotector en de 20w lader besteld.

• syltheboy
  • Niet online
@DM89 Een aanrader hoor die screen-protector, het aanbrengen met het frame ging perfect. Ik had het scherm zelf niet eens aangeraakt, waardoor reinigen niet nodig was. Ook zat er geen stofje tussen.

• DM89
syltheboy schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:10:
@DM89 Een aanrader hoor die screen-protector, het aanbrengen met het frame ging perfect. Ik had het scherm zelf niet eens aangeraakt, waardoor reinigen niet nodig was. Ook zat er geen stofje tussen.
Inderdaad, denk wel een van de beste screenprotectors die je kan kopen. Ik had deze ook op de XS Max.

De leather case wil ik ook nog halen als deze ergens voor een goed prijs te koop is, op Amazon zijn ze ook vaker goedkoper.

Ik heb nu een S20+ dus wordt weer even wennen, ook minder dat je nog een oplader moet kopen van 30 euro 🤣

• ANdrode
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
syltheboy schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:10:
En als alternatief: De ESR screen protectors met frame.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-09 14:55

henri8096

BIM is not a software!

Vic83 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 15:43:
Hebben jullie enig idee van de levertijden bij KPN voor de 12 Pro? (Graphite, 128 GB) Mijn bestelling staat al bijna 2 weken in backorder, en bij de klantenservice kan men geen datum noemen...
Volgens mij verwachten ze volgende week weer een levering van allerlei verschillende kleuren en grootte's.
Wat ik begreep is het voor hun ook iedere keer weer afwachten wat er binnenkomt.
Ter illustratie: Zelf heb ik gisteren na bijna 7 weken wachten een blauwe pro 256Gb binnen gekregen.
Ik hoop voor je dat die wachttijd niet indicatief is op dit moment.

--iRacing Profiel-- --Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 20:48
Bestelling verlenging gedaan bij T-mobile. Toestel was direct leverbaar dus dat was mooi. Echter is de wachttijd voor bezorging bij Amp koeriers 12 werkdagen! 🥲 maar goed heb ik iets om naar uit te kijken.

• Vic83
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21-09 15:32
henri8096 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 12:24:
[...]

Volgens mij verwachten ze volgende week weer een levering van allerlei verschillende kleuren en grootte's.
Wat ik begreep is het voor hun ook iedere keer weer afwachten wat er binnenkomt.
Ter illustratie: Zelf heb ik gisteren na bijna 7 weken wachten een blauwe pro 256Gb binnen gekregen.
Ik hoop voor je dat die wachttijd niet indicatief is op dit moment.
Wow, dat is een behoorlijke tijd wachten geweest... Er werd wel aangegeven dat ze leveringsproblemen hebben door Corona.. Afwachten dan maar!
Gelukkig kun je nu (eindelijk) aan de slag met jouw nieuwe 12! :)

• Donlimas
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 06-02 11:08
Ik wacht al sinds 29-10 op mijn blauwe pro 128Gb... Dacht door bij Amac te bestellen het snelst deze binnen te krijgen, is dat even een tegenvaller. Als ik zo de berichten lees had ik beter ergens anders kunnen bestellen.
Inmiddels ben ik nummer 8 op de uitleverlijst, maar vooralsnog doodse stilte.

• tiz0r
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 14:33
zojuist Apple iPhone 12 Pro 128GB Zwart besteld op belsimpel, zou morgen moeten aankomen...

• DM89
Ik heb op zaterdag 2 januari de 12 Pro Max 128GB grafiet besteld bij belsimpel icm vodafone en volgende dag op zondag in huis 😃
Pagina: 1 ... 137 ... 145 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee