Nou... hij is binnen hoor! (12 pro silver 128 GB van Vodafone via mobiel.nl)
Op 28 oktober besteld, op moment van bestellen was de levertijd 2 weken. Het is dus 5,5 geworden.
De communicatie was 0,0. Heb nog wel een paar keer contact gehad met mobiel.nl, maar dan krijg je van die zinloze antwoorden terug die we allemaal kennen.
Ik snap niet goed waarom ze niet beter communiceren. Ik snap heel goed dat zowel Vodafone en Mobiel.nl hier echt niet schuldig aan zijn: als zij niet geleverd krijgen door Apple, kunnen zij natuurlijk weer niet aan ons leveren. Als Apple hun niet van informatie voorzien, dan kunnen zij ons natuurlijk weer niets vertellen. Maar communiceer dat dan...
Het was overigens een grote verrassing: vrijdagavond (na 20.00) kreeg ik bericht dat het contract was aangemaakt en uurtje later dat het pakketje verstuurd was. De volgende dag was de telefoon binnen.
Maar ach... ik moet ook zeggen dat het enthousiasme dat ik met eerder modellen had groter was. Ik kwam nu van de XS en ik merk heel weinig verschil... De foto's zijn iets beter en daarmee houdt het (echt merkbare) verschil echt wel op.
Dat wow dat ik had toen ik van de 3G naar de 4 ging en van de 4 naar de 5S (en van de 5S naar de 6 en van de 6 naar de 7 en van de 7 naar de XS (ja, toen heb ik een grotere sprong gemaakt

) is er nu helaas niet meer...
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.