• Zjemm
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:33
Vast allemaal retourtjes die van belsimpel en Coolblue

Anders zouden ze er wel veel meer op voorraad hebben

Zelfs Apple zelf heeft geen voorraad
Ik wacht nog steeds sinds 14 dec

opensecure.nl

• elaho
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 20:48
Zjemm schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:45:

Nee hoor; belsimpel koopt op de europese markt in. Dus dat zijn vaak import toestellen.

• Tristan
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21-09 09:42
Ik wacht nog steeds geduldig op Vodafone...

• ttadams.
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 22-03 00:38
Al iemand nieuws van bestellingen bij bol.com? 20/11 besteld en staat nog steeds op gereserveerd.

PS. Ik heb mijn (financieel voordelige) redenen om bij bol te kopen. Want ik koop daar anders niets. Gaat over de levering en verkoop door bol zelf en niet door een externe partner.

• DM89
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-09 12:32
Zjemm schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:45:

Onzin.
elaho schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:54:
[...]

Nee hoor; belsimpel koopt op de europese markt in. Dus dat zijn vaak import toestellen.
Ik weet dat ze dit doen met de Samsung toestellen, doen ook vaak niet mee met promoties.

Als ze dit met iPhones doen ik mij niet bekend maar ij mijn geval is het in ieder geval niet zo.

Maar het toestel is alleen leverbaar icm Vodafone of T-Mobile abonnement. Losse verkoop 5 weken staat er bij 12 Pro Max zwart.

[Voor 8% gewijzigd door DM89 op 04-01-2021 21:47]

• elaho
DM89 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:45:
[...]

Onzin.

[...]

Ik weet dat ze dit doen met de Samsung toestellen, doen ook vaak niet mee met promoties.

Als ze dit met iPhones doen ik mij niet bekend maar ij mijn geval is het in ieder geval niet zo.
Ja doen ze met iphones ook. Afgelopen jaar een iphone se 2020 besteld en ik kreeg een griekse uitvoering.

• Rohit
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 01:55
Is er ergens een prijs discussie topic? Voor vrouwlief op zoek naar een gouden Iphone 12 Pro Max. Abbo kan verlengd worden (Vodafone) is er ergens een aanbieding of mooi prijs voor los toestel? En is die goedkoper los of gewoon 2 jarig abbo? Heb het weleens berekend en kwam net abbo toch iets goedkoper uit..(2maandjes geleden ofzo)

Samsung Galaxy Z Fold2 5G 256GB Mystic Bronze

• TheLarger1
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21-09 14:25
elaho schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:39:
Bestelling verlenging gedaan bij T-mobile. Toestel was direct leverbaar dus dat was mooi. Echter is de wachttijd voor bezorging bij Amp koeriers 12 werkdagen! 🥲 maar goed heb ik iets om naar uit te kijken.
Dit had ik ook, mijn tip, kijk af en toe even bij mijn afspraak, dan op wijzig afspraak en als je geluk hebt kan die ineens de volgende dag door een annulering! Zolang je niks bevestigd blijft je huidige afspraak staan :) Zo ging ik van 10 dagen naar 2 😜

[Voor 5% gewijzigd door TheLarger1 op 04-01-2021 23:02]

AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F GAMING - AMD Radeon 6900XT Reference - LG 34GN850-B

• spijk860
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19:39
Iphone 12 Pro blauw op 5 nov aangeschaft bij Tele2. Eindelijk na 2 maanden op 4 januari de koerier voor de deur. Blijkt AMP een fout te hebben gemaakt met de initialen op de leverbon. Vervolgens belt de koerier naar AMP om dit recht te zetten, weigert een medewerker om de autorisatiecode te geven.
Koerier kan toestel niet afgeven zonder die autorisatiecode.
Toestel gaat retour, order wordt dus automatisch geannuleerd door Tele2 en ik zit zonder toestel welke al wel betaald is.
Oplossing vanuit Tele2 is opnieuw bestellen en achteraan in de rij aansluiten.

Nu hopen dat Vodafone sneller levert. Voor mij nooit meer dat gezeur met Tele2.

On-topic: iemand een idee of Vodafone wel iets sneller levert dan de 8+ weken van Tele2 :)

MBP 13 2017, Iphone 12 Pro 128

• syltheboy
  • Registratie: november 2008
  • Niet online
@spijk860 Bij Belsimpel zijn ze direct leverbaar.

[Voor 40% gewijzigd door syltheboy op 06-01-2021 14:37]

• spijk860
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 19:39
Had uit irritatie al een abbo afgesloten bij Vodafone zelf. Stom dat ik niet op Belsimpel heb gekeken. Heel stom zelfs |:(

MBP 13 2017, Iphone 12 Pro 128

• Tristan
En ja hoor. De leveringstijden zijn bij Vodafone wéér opgeschoven. Nu wordt alles wat voor 30 november besteld heeft tussen 11 jan en 24 jan geleverd. Dat betekend dat hun week 1 leveren SMS wederom een dode mus is geweest. Echt niet te geloven.

• Menesis
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-09 15:51
Onzin dat Apple ook geen voorraad heeft?

Klopt volgens mij wel hoor: ik heb net een 12pro in het blauw bij Apple besteld en duurt nog 3 weken volgens Apple, terwijl ik het hoesje vandaag al zal binnenkrijgen.

Nu gaat het bij Apple vaak wel wat sneller dan wat ze zeggen, maar alsnog is dit ook lang voor Apple begrippen volgens mij.

Op mijn werk heb ik ook een 12pro in het zwart besteld op 4 december voor een project via een bedrijfsleverancier, deze is nog steeds niet aangekomen.

[Voor 29% gewijzigd door Menesis op 06-01-2021 16:19]

specs & stuff: 128GB - 2 x Quadro P6000 - 2 x Xeon 2670 v3, HoloLens2, Azure Kinect, Quest 2, Magic Leap

• DM89
  • Laatst online: 21-09 12:32
Menesis schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:17:
[...]
Onzin dat Apple ook geen voorraad heeft?

Klopt volgens mij wel hoor: ik heb net een 12pro in het blauw bij Apple besteld en duurt nog 3 weken volgens Apple, terwijl ik het hoesje vandaag al zal binnenkrijgen.

Nu gaat het bij Apple vaak wel wat sneller dan wat ze zeggen, maar alsnog is dit ook lang voor Apple begrippen volgens mij.

Op mijn werk heb ik ook een 12pro in het zwart besteld op 4 december voor een project via een bedrijfsleverancier, deze is nog steeds niet aangekomen.
Nee, dat geloof ik wel maar ik doelde op de retourtjes.

• bozzo
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Tristan schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:11:
En ja hoor. De leveringstijden zijn bij Vodafone wéér opgeschoven. Nu wordt alles wat voor 30 november besteld heeft tussen 11 jan en 24 jan geleverd. Dat betekend dat hun week 1 leveren SMS wederom een dode mus is geweest. Echt niet te geloven.
Ik heb afgelopen weekend bij Vodafone een 12 Pro Max 128GB Pacific Blue besteld en sinds vandaag is de status:

Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Enfin, ik reken mij niet gelijk rijk maar heb wel goede hoop :) .

• Zackie
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 15:35
Je kan je telefoon altijd annuleren via vodafone. Nadat het voor de 3rde keer werd opgeschoven, ook gedaan. Gelukkig maar want nu is de levertijd indd eind Jan. Volgens Vodafone dan.

[Voor 17% gewijzigd door Zackie op 07-01-2021 02:06]

• Tristan
bozzo schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 00:31:
[...]

Ik heb afgelopen weekend bij Vodafone een 12 Pro Max 128GB Pacific Blue besteld en sinds vandaag is de status:

Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending. Zodra het pakket bij PostNL op transport gaat, zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

Enfin, ik reken mij niet gelijk rijk maar heb wel goede hoop :) .
Ik heb niet de Max besteld, maar enkel de Pro. Lucky you!

• Tristan
Zackie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 01:44:
Je kan je telefoon altijd annuleren via vodafone. Nadat het voor de 3rde keer werd opgeschoven, ook gedaan. Gelukkig maar want nu is de levertijd indd eind Jan. Volgens Vodafone dan.
Mja, dan moet ik hem elders in één keer aftikken en dat geld heb ik niet liggen..

• Zackie
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 21-09 15:35
Het is mij opgevallen dat als je hem via mobiel.nl besteld, je hem wel sneller binnen heb.

• Ruud0012
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 22:04
De Pro Max is over het algemeen eerder beschikbaar als de "normale" pro. Bij Tele 2 bijna 9 weken op de Pro voor mijn vrouw moeten wachten. De Pro Max was bij Vodafone op de dag van release binnen.
@Rohit Een abonnement met telefoon scheelt zeker. Kan zo ruim €100 korting schelen. Dus is het proberen waard. Succes.
PS via verlengen Vodafone zeker. Zou een Friends en Family code vragen bij Vodafone. Nogmaals succes.

[Voor 13% gewijzigd door Ruud0012 op 07-01-2021 08:06]

• Rohit
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 01:55
Ruud0012 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:04:
De Pro Max is over het algemeen eerder beschikbaar als de "normale" pro. Bij Tele 2 bijna 9 weken op de Pro voor mijn vrouw moeten wachten. De Pro Max was bij Vodafone op de dag van release binnen.
@Rohit Een abonnement met telefoon scheelt zeker. Kan zo ruim €100 korting schelen. Dus is het proberen waard. Succes.
PS via verlengen Vodafone zeker. Zou een Friends en Family code vragen bij Vodafone. Nogmaals succes.
Gister gebeld met een together abbo kost het ons 2081 euro in 2 jaar tijd. 128GB iphone 12 pro max en dus 2x een abbo. Ik betaal voor het abbo in 2 jaar 528 euro. Zou dus op 1553 uitkomen voor de iphone met abbo na 24 maanden. Best prima prijs volgens mij.

Samsung Galaxy Z Fold2 5G 256GB Mystic Bronze

• Tristan
Ik krijg net de update SMS van Vodafone. Bevestiging door de leverancier en staat nu gepland voor levering eind week 2. Dus ik moet nog minstens 1,5 week geduld hebben..

• Aiii
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 23:05

Aiii

何これ

Tristan schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:34:
Ik krijg net de update SMS van Vodafone. Bevestiging door de leverancier en staat nu gepland voor levering eind week 2. Dus ik moet nog minstens 1,5 week geduld hebben..
Week 2 is volgende week, dus dat scheelt.

• elaho
Ik moet nog even geduld hebben tm donderdag. Dan wordt mijn iphone 12 pro max 256gb zilver door Amp bezorgd. Kijk er erg naar uit. Mensen al ervaring met portetfoto’s met nightmodus gemaakt?

• CarolV
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19:13
Zit ipas in de wachtkamer nu 3 weken voor de 12 pro 128 GB blauw 😎🙏🤪👌👍 bij wegkaap besteld;):)

Lord have Mercy tis wel heftig met de iPhones he? Corona messed a lot up! 😱🎉

• ttadams.
Nog niemand iets van bol.com gehoord of gezien???? Sebiet komtie toe tegen mei das ook nog de moeite om de “nieuwste” telefoon aan volle nieuwprijs te kopen terwijl hij in oktober zakt in prijs en waarde

• flashinfille
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 10-09 22:51
ttadams. schreef op zondag 10 januari 2021 @ 22:24:
Nog niemand iets van bol.com gehoord of gezien???? Sebiet komtie toe tegen mei das ook nog de moeite om de “nieuwste” telefoon aan volle nieuwprijs te kopen terwijl hij in oktober zakt in prijs en waarde
Hier op 26/10/2020 de iphone 12 pro 256 GB pacific blue besteld. Vandaag nog steeds niets over gehoord. (buiten in het begin twee mailtjes met een nietszeggende uitleg dat ze de leverdatum niet kennen.
Het is inderdaad een schande.

Momenteel staan ze wel voor een duurder bedrag te koop op bol.com via een partner.
Doch, wil hier niet op ingaan, dan had ik het even goed twee maanden geleden al duurder kunnen bestellen.

• ttadams.
@flashinfille Ik heb zonet een 12 Pro 256 gb besteld op coolblue! Grafiet kleur is op voorraad en er staat niet bij dat er sprake is van een beperktr voorraad!

Weliswaar geen pacifiek blue, maar wel in de Max versie. Het ziet ernaar uit dat ze heel wat toestellen in verschillende varianten hebben binnengekregen. En is niet de eerste keer. Waarom bol.com niet uitlevert hebben we het raden naar.

[Voor 48% gewijzigd door ttadams. op 11-01-2021 18:23]

• Nedora
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 15-09 14:15
Heb nu ruim een week mijn iPhone 12 pro pacific blue 256gb en mijn vrouw een zilveren pro 256gb.

In eerste instantie verlengd via Vodafone op 6 november. Op 30 december was ik er klaar mee dat werkelijk niemand mij ergens een antwoord op kon geven.

Uiteindelijk geannuleerd en mijn abonnementen verlengd via belsimpel. 31 dec en 2 januari beide gewenste kleuren over de post gekregen. Alles identiek dan als ik bij Vodafone had besteld...

De zilveren was een Duitse iPhone en de pacific blue een Nederlandse.

Blij dat ik het zo geregeld heb, vermoed dat ik deze maand de telefoons alsnog niet zou hebben via Vodafone....

• veejee
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21-07 15:09
Ik heb 28 nov verlengd bij KPN met een pro max (zwart - 512gb), maar helaas nog steeds geen telefoon ontvangen. Iemand bij KPN nog een update gekregen? Op de site staat mid januari, maar ik heb begrepen dat de site geen actueel beeld geeft.

• wii06
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 02-04 19:39
Ik ben van plan om mijn abonnement te verlengen bij Vodafone icm met een iPhone 12 Pro 128 of 256GB. Ik zag alleen de levertijden op de website staat op 1-15 feb en 11-24 jan, klopt dit een beetje? Zijn er nog mensen aan het wachten op hun toestel die op of voor 30 november hebben verlengd?

 MacBook Pro Retina 13' i7 2,8GHz / 16GB / 512GB

• flashinfille
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 10-09 22:51
@ttadams. Ik heb nog eens contact opgenomen met de klantendienst. Ze lieten weten dat hun inkopers hard werken om iedereen z'n iPhone te kunnen bezorgen. Da's allemaal heel mooi enzo, maar toch wel jammer dat het zo lang moet duren (al 78 dagen aan het wachten).
Ze vertelde me voorzichtig dat ze hopen in week 6 een grote hoeveelheid verzonden te hebben.
Maar aan hun uitleg te horen is er niets zeker dus het valt nog af te wachten of dit effectief ook zo zal zijn.
Als ik in week 6 niets heb gehoord dan annuleer ik alleszins m'n bestelling bij Bol.com.
Ik had van hun kant graag gehoord op welke plaats in de wachtrij ik stond. Dat had me toch een beter gevoel gegeven vermoed ik. In tussentijd hoop ik dat m'n huidig toestel het nog even vol houdt :')
PS: Het type dat ik wil is ook bij Coolblue helaas niet op voorraad.

• ttadams.
@flashinfille bedankt voor de reactie. Wel goed maar tegelijk straf dat jij wel toch iet wat van redelijke uitleg gekregen hebt, mij zeiden ze telkens dat er niets bekend was en daar stopte het.

Heb gezien dat de 12 Pro 256 gb pacific blue vandaag een hele tijd voorradig was, nu niet meer. Misschien kan je u aanmelden voor een melding bij nieuwe voorraad. Snelle verzending bij coolblue, heb hem morgen al in huis.

• Goochelaar
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 21-09 14:43
Ik wacht al sinds 25 oktober op een blauwe 12 Pro 128GB bij GSMSale. Gisteren geannuleerd en bij rechtstreeks bij KPN een graphite besteld. Wordt morgen geleverd. Wel 60€ duurder en een andere kleur, maar ik was het wachten zat.

• Fuujii
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 21-09 06:25
Nog een gouden tip waar ik het beste de iPhone 11 64GB het beste kan kopen i.c.m. een abonnement? Is er één met de scherpste prijs/beste deal? Is daar een consensus over?

Ik kom nu op Belsimpel uit elke keer voor de goedkoopste (via iPhoned.nl). Maar die bieden in tegenstelling tot andere partijen weer geen Apple TV voor een jaar.

• Tristan
Ik zie dat Vodafone wederom de levertijden pagina heeft aangepast voor in ieder geval de 12 Pro 128b:

Besteld t/m 30 nov. Leverdatum: 18 jan - 31 jan

Weer een week later. Nu heb ik een sms gehad die zegt dat de leverancier de levering heeft bevestigd voor deze week. Ben benieuwd of ik hem eind van deze week ontvang, ik hou mij hart vast.

• syltheboy
  • Niet online
Fuujii schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:33:
Nog een gouden tip waar ik het beste de iPhone 11 64GB het beste kan kopen i.c.m. een abonnement? Is er één met de scherpste prijs/beste deal? Is daar een consensus over?

Ik kom nu op Belsimpel uit elke keer voor de goedkoopste (via iPhoned.nl). Maar die bieden in tegenstelling tot andere partijen weer geen Apple TV voor een jaar.
Toch is dat raar, het gaat toch via Apple? Ik kan Apple TV+ ook nog activeren, maar ik ben bang dat ik het vergeet op te zeggen.

• elaho
syltheboy schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Toch is dat raar, het gaat toch via Apple? Ik kan Apple TV+ ook nog activeren, maar ik ben bang dat ik het vergeet op te zeggen.
Ja geld gewoon bij aankoop van iedere iphone. Maakt niet uit waar je hem koopt.

• henri8096
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-09 14:55

henri8096

BIM is not a software!

syltheboy schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Je kunt de verlenging (die als het goed is na activatie van AppleTV+ op een datum een jaar later staat) toch gelijk uit zetten? Het abonnement loopt dan gewoon nog dat hele jaar zonder dat die verlengd wordt.

[Voor 12% gewijzigd door henri8096 op 13-01-2021 15:19]

--iRacing Profiel-- --Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• Goochelaar
Goochelaar schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 19:23:
Ik wacht al sinds 25 oktober op een blauwe 12 Pro 128GB bij GSMSale. Gisteren geannuleerd en bij rechtstreeks bij KPN een graphite besteld. Wordt morgen geleverd. Wel 60€ duurder en een andere kleur, maar ik was het wachten zat.
Hoeveel shit kun je krijgen bij het afsluiten van een abonnement :( Staat de koerier van Reviva net aan de deur, hebben zij mijn initialen niet in hun systeem staan, dus krijg ik geen telefoon 8)7

Bel ik KPN, zeggen zij dat alles in hun systeem correct staat en dat de fout bij Reviva ligt. Maar omdat de telefoon nu 'geweigerd' is, wordt de volledige bestelling geannuleerd en krijg ik binnen 14 dagen mijn geld terug... Dus nu 2x een telefoon betaald maar niets in huis |:(

• Valinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-09 20:17
Goochelaar schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:09:
[...]

Hoeveel shit kun je krijgen bij het afsluiten van een abonnement :( Staat de koerier van Reviva net aan de deur, hebben zij mijn initialen niet in hun systeem staan, dus krijg ik geen telefoon 8)7

Bel ik KPN, zeggen zij dat alles in hun systeem correct staat en dat de fout bij Reviva ligt. Maar omdat de telefoon nu 'geweigerd' is, wordt de volledige bestelling geannuleerd en krijg ik binnen 14 dagen mijn geld terug... Dus nu 2x een telefoon betaald maar niets in huis |:(
Denk dat je beter kan wachten op de volgende iphone. Nog maar 6 maanden. 8)7

• Goochelaar
Dat zou ik bijna overwegen ;) Ware het niet dat de accu van mijn 6S nu echt op zijn einde is :(

• Rabbithole
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 20-09 21:41
henri8096 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:06:
[...]

Je kunt de verlenging (die als het goed is na activatie van AppleTV+ op een datum een jaar later staat) toch gelijk uit zetten? Het abonnement loopt dan gewoon nog dat hele jaar zonder dat die verlengd wordt.
Normaliter kan dat bij abonnementen inderdaad, maar bij het gratis proefabonnement is er een uitzondering gemaakt: die wordt bij stopzetten direct op non-actief gezet. Dat doet Apple wel "slim" want na 1 jaar is de kans dat je het vergeten bent groot. Echter: het is maar € 4,99 dus als je annuleert zodra je de eerste afschrijving op je bank ziet ben je alsnog niet veel geld kwijt voor 13 maanden AppleTV+.
D2FValinor schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:54:
[...]

Denk dat je beter kan wachten op de volgende iphone. Nog maar 6 maanden. 8)7
Dat is wel erg optimistisch, voordat de nieuwe iPhones goed en wel beschikbaar zijn eind september duurt nog zo'n 9 maanden hoor :)

[Voor 19% gewijzigd door Rabbithole op 13-01-2021 16:30]

• Tristan
Goochelaar schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:57:
Dat zou ik bijna overwegen ;) Ware het niet dat de accu van mijn 6S nu echt op zijn einde is :(
Eentje bestellen bij Coolblue is nu misschien een beter idee?

• elaho
Iemand ervaring met amp koeriers? Bij mij staat nog steeds tijdvak tussen 8-18.00 uur. Tja das een ruim begrip.

Edit: vannacht om half 1 een tijdsvak gekregen.

[Voor 18% gewijzigd door elaho op 14-01-2021 08:35]

• syltheboy
  • Niet online
@Rabbithole Ik ben toch niet iemand die veel films en series kijkt, dus ik doe het maar niet. Daarnaast heb ik geen paypal.

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 23:21
syltheboy schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:49:
@Rabbithole Ik ben toch niet iemand die veel films en series kijkt, dus ik doe het maar niet. Daarnaast heb ik geen paypal.
De content is sowieso om te janken. Maar er werkelijk nooit gebruik van. Staat bijzonder weinig op.

• henri8096
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-09 14:55

henri8096

BIM is not a software!

WouterL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:14:
[...]

De content is sowieso om te janken. Maar er werkelijk nooit gebruik van. Staat bijzonder weinig op.
Inderdaad, tot nu toe heb ik alleen For All Mankind gekeken en een paar afleveringen van Servant.
Ben wel benieuwd naar Foundation.
veejee schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:06:
Ik heb 28 nov verlengd bij KPN met een pro max (zwart - 512gb), maar helaas nog steeds geen telefoon ontvangen. Iemand bij KPN nog een update gekregen? Op de site staat mid januari, maar ik heb begrepen dat de site geen actueel beeld geeft.
Als indicatie: ik had op 16 nov een 12 pro 256 pacific blue besteld, deze was er op 2 januari.
Je zou even kunnen kijken op het KPN forum in het iPhone 12 topic . . . . maar ik denk niet dat je daar veel wijzer wordt.

[Voor 49% gewijzigd door henri8096 op 14-01-2021 08:26]

--iRacing Profiel-- --Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• ttadams.
@flashinfille Ik heb gezien dat bol.com (zelf, geen partner) de 12 Pro grafiet 256GB op voorraad heeft. Dit wil zeggen dat hun voorraad aan het aandikken is dus grote kans dat je uw toestel zal hebben! Idem bij Coolblue overigens.

• Helix
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 01:14
Kreeg vanavond opeens een mailtje dat mijn iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue morgen wordt bezorgd. 27 november besteld bij mobiel.nl. Eindelijk :D

• Tristan
Einde week 2 (vandaag nog) duurt niet heel lang meer.. Vodafone was in hun sms stellig dat hij deze week geleverd zou worden. In de my Vodafone staat ook “klaar voor verzending” al twee dagen, maar heb nog steeds geen track en trace nummer. Ik ga er vanuit dat ik hem vandaag niet meer ga ontvangen. Wederom stelt Vodafone teleur. Man man man.

• Tristan
Vannacht de email gehad met de T&T link. Had nog wel met de support afdeling gechat, die gaven aan dat de telefoon verstuurd is en dat het PostNL is die nu de vertraging veroorzaakt. Waarschijnlijk omdat PostNL de zending nog niet verwerkt heeft. Mja ik blijf erbij dat ik alleen met Vodafone te maken heb en dat zij mij geen beloftes moeten doen die ze niet na kunnen komen. En als het buiten hun macht ligt (PostNL bijvoorbeeld) dat ze daar dan in ieder geval goed over communiceren. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?

• Fixer
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 00:19

Fixer

FP ProMod
16 november 2x iPhone 12 Pro Max besteld bij Wehkamp. Worden morgen geleverd!

• syltheboy
  • Niet online
@Fixer Zozo, gelijk 2! Daar wacht je wel al lang op zeg.

• Tristan
Nou, hij is binnen hoor. Eindelijk!

• jeku13
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 21-09 13:31
Net weer berichtje gehad van KPN dat mijn 12 Pro 128gb Pacific Blue nog steeds niet leverbaar is (22 december besteld). Vind de communicatie redelijk netjes, alleen mis toch echt wel enige berichtgeven over de beschikbaarheid. Zou graag een indicatie willen hebben wanneer ze weer een lading binnen krijgen ...

Jammere is ook dat ik nog steeds reclames zie voorbijkomen van KPN waarin de telefoon (hetzelfde model) geadverteerd wordt en waarbij staat: 'als eerste besteld = als eerste in huis'. Is natuurlijk technisch gezien correct, maar zeg daar dan ook bij dat de levertijd een maand is (zo niet langer als ik anderen in dit topic zie).

• Muyz
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:37
Vandaag iPhone 12 Pro Max Pacific Blue 256GB ontvangen. Besteld op 10 januari. Het gaat om het Hong Kong model met plaats voor 2 fysieke simkaarten. Wat een prachtig toestel! Wel stuk groter dan mijn 'oude' XR, maar denk dat het gaat bevallen.

I9-9900KS | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z390 Aorus Master | Inno3D GeForce RTX 2080 Super iChill Black | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• TheTweakDude
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 20-09 21:16
Mijn vriendin wacht al sinds oktober op een 12 Pro Max 512GB besteld via GSMWEB icm Vodafone abonnement (wat al lang is ingegaan). In December een sms ontvangen dat toestel binnen was met vraag om 1360€ over te maken. Tot op heden geen toestel geleverd. Vodafone levertijden, wat mijn enige richtlijn is omdat GSMWEB iedere week zegt volgende week, nu verschoven tot begin maart! Kan iemand mij vertellen wat er bij Apple / Vodafone aan de hand is en waarom hier zo weinig aandacht voor is?

• Muyz
TheTweakDude schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 19:28:
Mijn vriendin wacht al sinds oktober op een 12 Pro Max 512GB besteld via GSMWEB icm Vodafone abonnement (wat al lang is ingegaan). In December een sms ontvangen dat toestel binnen was met vraag om 1360€ over te maken. Tot op heden geen toestel geleverd. Vodafone levertijden, wat mijn enige richtlijn is omdat GSMWEB iedere week zegt volgende week, nu verschoven tot begin maart! Kan iemand mij vertellen wat er bij Apple / Vodafone aan de hand is en waarom hier zo weinig aandacht voor is?
Had je 'm beter net als ik bij eGlobalCentral kunnen bestellen voor 1300 (256GB). Ongelofelijk dat dat zo lang duurt 😒 Kun je 'm niet annuleren? Dit gaat nergens over.

I9-9900KS | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z390 Aorus Master | Inno3D GeForce RTX 2080 Super iChill Black | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• syltheboy
  • Niet online
@Muyz Dan heb je alleen geen 2 jaar garantie.

• Muyz
syltheboy schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 22:38:
@Muyz Dan heb je alleen geen 2 jaar garantie.
Dat klopt. Je moet een beetje geluk hebben. Daar staat dan weer wel tegenover dat je twee fysieke SIM kaarten kunt plaatsen. Dat is een afweging die ieder voor zich moet maken.

• DaveFlash
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 21-09 12:14

DaveFlash

Here's to the crazy ones

voxl_ schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 13:49:
[...]

Ik hoop het maar. Dit is de eerste keer dat ik überhaupt de pagina van iDEAL zag. 23 oktober kan ik vergeten.

EDIT: zie nu inderdaad "wordt bezorgd: 3-10nov". Helaas zo laat :( weer een reden om gewoon een creditcard te hebben.
hoelang duurde het voordat die status veranderde?

ik heb zojuist ook een grote order gedaan, helaas met ideal, want met apple pay pakken ze nog altijd geen maestro passen omdat apple zelf een oudere apple pay plugin gebruikt voor de online apple store waar maestro nog niet mee werkt ...

update 30 minuten later: never mind, ging nog best vlot, bestelling nu op 'wordt verwerkt'

[Voor 6% gewijzigd door DaveFlash op 29-01-2021 16:28]

• Donlimas
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 06-02 11:08
Helix schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 23:54:
Kreeg vanavond opeens een mailtje dat mijn iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue morgen wordt bezorgd. 27 november besteld bij mobiel.nl. Eindelijk :D
Lucky you, ik wacht al sinds 29 oktober op die uitvoering. Besteld bij Amac...

• CarolV
Eindelijk sinds gister de 12? Pro 128 GB binnen wehkamp gecanceld en via belsimpel besteld!😍👍👌
Top daarzo is eigenlijk toch wel nummer 1 voor phones etc te bestellen😍👌👍

• Rebel-Rebel
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:25
Gister mijn 12 pro 256gb pacific blue ontvangen via Vodafone (besteld op 11 januari)..volgens de website pas leverbaar in week 15-28feb maar ontving ineens de verzendbevestiging etc.

Top toestel!

• CarolV
Rebel-Rebel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 19:19:
Gister mijn 12 pro 256gb pacific blue ontvangen via Vodafone (besteld op 11 januari)..volgens de website pas leverbaar in week 15-28feb maar ontving ineens de verzendbevestiging etc.

Top toestel!
Veel plezier mee! 👍👌

• ttadams.
@flashinfille , heb je hem dan uiteindelijk op tijd ontvangen?

• veejee
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21-07 15:09
Sinds gister avond is mijn orderstatus van een iPhone 12 pro max graphite 512 GB bij KPN aangepast, ik vermoed dat er een nieuwe order is binnen gekomen bij KPN en dat ze deze week kunnen beginnen met uitleveren. Ik heb mijn order in november 2020 geplaatst.

• superlion
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:32
Donlimas schreef op maandag 1 februari 2021 @ 09:03:
[...]

Lucky you, ik wacht al sinds 29 oktober op die uitvoering. Besteld bij Amac...
Mijn dochter heeft bij Amac begin januari een iphone 12 pro gold besteld bij Amac en kreeg vandaag bericht van Amac dat er naar alle waarschijnlijkheid binnen nu en 2 weken er een aantal 12 pro modellen door Apple geleverd werd aan Amac genoeg om alle orders uit te kunnen leveren

Dus dat zou heel mooi zijn :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20-09 22:02
Net een iPhone 12 mini 128GB besteld bij Coolblue met levering voor morgen.. Op zich niet speciaal om te melden maar hij staat daar momenteel in promo voor €527 ipv €847. ;)

Groen / Rood / Blauw

(Jammer genoeg niet voor wit & zwart, enkel bovengenoemde kleuren.)

[Voor 6% gewijzigd door bibi2205 op 02-03-2021 15:16]

AMD Ryzen 5600X : Noctua NH-D15S chromax.black : Gigabyte Aorus B550 Pro : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Samsung 970 Evo Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
bibi2205 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:15:
Net een iPhone 12 mini 128GB besteld bij Coolblue met levering voor morgen.. Op zich niet speciaal om te melden maar hij staat daar momenteel in promo voor €527 ipv €847. ;)

Groen / Rood / Blauw

(Jammer genoeg niet voor wit & zwart, enkel bovengenoemde kleuren.)
Ook enkel voor BE, in NL is ie duurder.

Hier is iedereen welkom

• pgs010
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19:55
Ik ben me aan het oriënteren op de aanschaf van een nieuwe iphone 12 pro en het valt mij op dat de prijzen inclusief abonnement op mobiel.nl steeds schommelen. Nu is dat niet perse gek, maar soms is bijvoorbeeld de kleur graphite het duurst en een paar dagen later weer het goedkoopst. En zo gaat dat met alle andere kleuren ook. Zit hier een logica in, betreft het steeds een andere batch of is het puur willekeur?
iPhone 12 Pro, Goud, 128Gb nu €789 op Amazon (ivm de Prime Day dagen)

edit: en de zeer mooie deal is al weer verlopen ;)

[Voor 27% gewijzigd door _Bailey_ op 21-06-2021 10:58]

• frye
  • Laatst online: 00:02
Ik zou graag vrijdag een iPhone 13 Pro aankopen via Apple zelf. Helaas lijkt het alsof je enkel kan betalen via creditcard? Ben momenteel op vakantie en heb slechts een limiet van 1500 per maand. (Betalingen via creditcard gedaan) Zijn er ook manieren om er andere betaalwijze te betalen? In mijn Apple-id heb ik wel paypal kunnen koppelen maar werkt dit dan ook voor de online store?

Of moet ik dan best via 3de partij zoals Coolblue of alternatieve?

• Imperium
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
frye schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:06:
Ik zou graag vrijdag een iPhone 13 Pro aankopen via Apple zelf. Helaas lijkt het alsof je enkel kan betalen via creditcard? Ben momenteel op vakantie en heb slechts een limiet van 1500 per maand. (Betalingen via creditcard gedaan) Zijn er ook manieren om er andere betaalwijze te betalen? In mijn Apple-id heb ik wel paypal kunnen koppelen maar werkt dit dan ook voor de online store?

Ik vrees het laatste. Misschien een tip; Ik weet niet welke kaart je hebt maar kun je niet vandaag tussentijds aflossen? Dan zou je vrijdag weer je volledige limiet moeten kunnen hebben.

• frye
Imperium schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:33:
[...]

Ik vrees het laatste. Misschien een tip; Ik weet niet welke kaart je hebt maar kun je niet vandaag tussentijds aflossen? Dan zou je vrijdag weer je volledige limiet moeten kunnen hebben.
KBC België.
Net opties bekeken maar denk niet dat dit mogelijk is.

• Dennisweb
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 23:09
frye schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:28:
[...]

KBC België.
Net opties bekeken maar denk niet dat dit mogelijk is.
Kun je bij KBC geen extra geld op je creditcard vanaf je bankrekening zetten dan? Hier in Nederland kan je gewoon zoveel geld op je creditcard zetten als je wilt, als je het van tevoren betaalt.

• DonRoger
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 01:03
Hmmm, wil hem graag bij Coolblue bestellen, maar daar kan je pas op de 20ste pre orderen. Ik vraag mij af of deze dan alsnog de 24ste binnen komt als ik 'm op tijd bestel.

• frye
DonRoger schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:31:
Hmmm, wil hem graag bij Coolblue bestellen, maar daar kan je pas op de 20ste pre orderen. Ik vraag mij af of deze dan alsnog de 24ste binnen komt als ik 'm op tijd bestel.
Ga hem ook pre-orderen bij Coolblue moest het niet lukken met credit card.
iPhone 13 Pro en Pro max
Op dit moment kan je iPhone 13 Pro (Max) nog niet pre-orderen. Je doet dit vanaf maandag 20 september. Je hebt jouw nieuwe iPhone dan vrijdag 24 september in huis. Houd onze update pagina in de gaten voor het laatste nieuws.
Staat op hun website. :)

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:52
frye schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:50:
[...]

Ga hem ook pre-orderen bij Coolblue moest het niet lukken met credit card.

[...]

Staat op hun website. :)
Ze krijgen er alleen geen 10.000 binnen :9

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• DonRoger
Vraag mij ook af rond welk tijdstip je kan pre orderen bij Coolblue.

• Dennisweb
DonRoger schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:53:
Vraag mij ook af rond welk tijdstip je kan pre orderen bij Coolblue.
Vorige keren was dat bij Coolblue toch rond 09:00?

• DonRoger
Dennisweb schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:54:
[...]

Vorige keren was dat bij Coolblue toch rond 09:00?
Ah, dan hoef ik geen nachtje door te halen. Dat scheelt weer :9

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Weet iemand nog hoe het met de 12 Pro kleuren zat bij Vodafone op release, Kon je gewoon uit allemaal kiezen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• OMX2000
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 00:53

OMX2000

By any means necessary...

Het is toch nog steeds zo dat je via mobiele providers ca 100 euro korting krijgt. Dan is alleen de garantie afhandeling via Apple een voordeel als je bij Apple koopt, en mogelijk dat ze sneller leveren.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Donstil
  • Niet online
OMX2000 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:45:
Het is toch nog steeds zo dat je via mobiele providers ca 100 euro korting krijgt. Dan is alleen de garantie afhandeling via Apple een voordeel als je bij Apple koopt, en mogelijk dat ze sneller leveren.
Afgelopen jaar bij Vodafone besteld. 14:02 ofz.
Werd keurig op release geleverd. Dat verwacht ik dit jaar eigenlijk ook wel weer

• Arsance
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 00:09

Je kunt gewoon op de website van Apple via iDeal betalen. Heb het net geprobeerd bij de iPhone 12. iDeal betaling komt gewoon in beeld. Via de app op de iPhone/iPad kun je alleen met creditcard betalen.

• Arsance
Donstil schreef op woensdag 15 september 2021 @ 19:31:
Weet iemand nog hoe het met de 12 Pro kleuren zat bij Vodafone op release, Kon je gewoon uit allemaal kiezen?
Waren toen allemaal beschikbaar ja.

• Roos79
  • Laatst online: 20:41
DonRoger schreef op woensdag 15 september 2021 @ 15:55:
[...]

Ah, dan hoef ik geen nachtje door te halen. Dat scheelt weer :9
Zal niet eerder zijn dan Apple zelf 😉
En daar is het vanaf 14.00 dus andere zullen dat ook wel aanhouden

En elders bestellen dan Apple betekend bijna altijd langere levertijden

[Voor 22% gewijzigd door Roos79 op 15-09-2021 22:47]

• Donstil
  • Niet online
Arsance schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:18:
[...]

Waren toen allemaal beschikbaar ja.
Ooh perfect. Dan ga ik weer voor die route.

• Arsance
Wanneer ik door de pre order kom aankomende vrijdag levert Apple dan op release datum of kan dat nog wel eens een weekje later worden?

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23:59
Roos79 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:45:
[...]

En elders bestellen dan Apple betekend bijna altijd langere levertijden
Dat lees ik hier wel vaker. Maar tot nu toe heb ik via CB altijd op de release dag mijn iphone ontvangen.. Wellicht geluk, maar ook dit jaar ga ik er weer voor :+

• Arsance
renegrunn schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:56:
[...]

Dat lees ik hier wel vaker. Maar tot nu toe heb ik via CB altijd op de release dag mijn iphone ontvangen.. Wellicht geluk, maar ook dit jaar ga ik er weer voor :+
Is er een reden waarom zoveel mensen bestellen bij CB buiten de betaling om die je ook gewoon bij Apple kunt doen met iDeal?

• renegrunn
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23:59
Arsance schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:58:
[...]

Is er een reden waarom zoveel mensen bestellen bij CB buiten de betaling om die je ook gewoon bij Apple kunt doen met iDeal?
Nou sinds ik niet meer vlak bij een store woon, vind ik het prettiger ontvangen via PostNL in vergelijking met DHL of UPS (waar Apple mee werkt). Die kunnen het dorp waar ik tegenwoordig woon niet altijd goed vinden lijkt het wel ;)

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 02:09

In de Belgische Online store kan je alleen met CC betalen.
Als je een prepay CC hebt van KBC kan je deze opladen via de KBC app.
Volgens mij kan je de limiet ervan zelfs verhogen in de app.
Ik heb 2j geleden betaald met zo een prepaid cc van KBC, maar dan moest als alsnog de betaling verifiëren met zo een kaske van de bank. Erg omslachtig mss omdat het om een groot bedrag ging..
Vorig jaar met Revolute betaald en dat gaat binnen 5 sec , tegenover 60sec met de KBC.

• Azmodann
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 02:09
Arsance schreef op woensdag 15 september 2021 @ 22:54:
Wanneer ik door de pre order kom aankomende vrijdag levert Apple dan op release datum of kan dat nog wel eens een weekje later worden?
Dan heb je hem aankomende vrijdag.
Als de koerier zijn werk doet.

• Till Wura
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 21-09 12:16
Voor een collage ga ik ook via CB gaan, Pro Max 256GB Silver + een bak aan accessoires.

[Voor 4% gewijzigd door Till Wura op 16-09-2021 09:34]

• R-utger
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 23:08
Ik wil vrijdag bij Apple de 13 pro max bestellen, maar mijn CC heeft een limiet van €1000. (Aanpassen duurt 2 weken)
Maar je kan ook met Apple Pay betalen, iemand daar ervaring mee? Want dan is je limiet ook iets van €5000?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 Ti / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Dennisweb
Zo. Het geld is van mijn bankrekening op mijn CC gestort. Ik heb een limiet van 1000 euro, dus heb de ruimte verhoogd door vooraf bij te storten.

Klaar voor morgen 14:00. Ik ga voor het eerst met Apple Pay via mijn CC bestellen. Dat gaat nog een heel stuk sneller dan alle cijfertjes controleren.

• Dennisweb
R-utger schreef op donderdag 16 september 2021 @ 09:40:
Ik wil vrijdag bij Apple de 13 pro max bestellen, maar mijn CC heeft een limiet van €1000. (Aanpassen duurt 2 weken)
Maar je kan ook met Apple Pay betalen, iemand daar ervaring mee? Want dan is je limiet ook iets van €5000?
Denk het niet. Als je CC een limiet van 1000 euro hebt, kun je ook met Apple Pay maximaal 1000 euro betalen. Je kan wel met iDEAL afrekenen, maar dan wordt je bestelling later morgen verwerkt.

Kun je niet op je CC extra geld vanaf je bankrekening storten? Heb ik ook gedaan. Mijn limiet is bij ING ook 1000 euro. Ik heb er gewoon zelf 1400 euro bij op gezet. Maar de verwerkingstijd is zo’n 2 werkdagen. Dus ik heb het dinsdagavond al in orde gemaakt. Als het nu nog moet, ben je te laat.
Pagina: 1 ... 138 ... 145 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee