Dan begreep ik je verkeerd.Xerxes schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:17:
[...]
Hij werd gisteravond ingepakt en toegestuurd, dus hij zou 'em vandaag krijgen volgens mobiel.nl
Nog niks.Extreme smell schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:55:
Nog mensen die al wat vooruitgang zien bij mobiel.nl?
:fill(white):strip_exif()/f/image/h1BguoPPdHqOWY0xRkPcCN1h.png?f=user_large)
Maar dit zijn allemaal toestellen die verstuurd worden en geen winkels afhaal 😉DutchLegendX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:18:
[...]
Ja leveren mag wel. Dat mag vanaf donderdag.
Onzin verkondig ik niet, ik weet dat retailwinkels de toestellen niet voor 9:00 mogen activeren. Hoe het providerstock/Apple stock zit, durf ik niet te zeggen.
Weet ik, mocht het van een derde partij komen, zou ik er vanuit gaan dat dezelfde regels gelden.Roos79 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:21:
[...]
Maar dit zijn allemaal toestellen die verstuurd worden en geen winkels afhaal 😉
Gisteren iPhone heel de dag op voorraad bij Amac, mailtje gehad met "Klaar voor verzending" maar is nooit verzonden want geen T&T mail gehad...
[ Tesla MIG MYP ]
Gaat al jaren zo zeker in binnen stad waar paaltjes staan zijn ze vroeg 😉DutchLegendX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:23:
[...]
Weet ik, mocht het van een derde partij komen, zou ik er vanuit gaan dat dezelfde regels gelden.
Was bij mij ook. Bezorger schijnt nu onderweg te zijn vanuit Amsterdam naar mij.Dennisweb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:27:
Zo. Mijn iPhone heeft het blijkbaar gezellig in Brussel. Ligt er al sinds 18:25. Dan kan 'ie vannacht naar Amsterdam en hoop ik op een vroege levering in Groningen.
Gelukkig compenseert het ontbreken van een lader en oortjes de milieubelasting van het versturen van de iPhone over Brussel

Bij mobiel.nl zie ik nu verandering, staat nu dat ze aanvraag versturen naar provider.
Hier zojuist ook een iPhone 12 Mini 128 afgeleverd door PostNL.
Vodafone besteld de 6e rond 15.00 uur.
Keurig dus!
Keurig dus!
Pics or it didn't happen!niels1093 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:31:
Hier zojuist ook een iPhone 12 Mini 128 afgeleverd door PostNL.
Keurig dus!
Mijn boefje is liev!
Hier nog niks. Wat wanneer besteld en bij welke provider?bikabob schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:30:
Bij mobiel.nl zie ik nu verandering, staat nu dat ze aanvraag versturen naar provider.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Welke provider?bikabob schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:30:
Tele2, rond 14:15 op de dag dat het kon.ben2513 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:34:
[...]
Hier nog niks. Wat wanneer besteld en bij welke provider?hier 12 Max 128GB grafiet om 13:56 bij T-Mobile
Ja klopt!
Eerste indruk: Weer een fijn formaat en vind het hoekige design toch echt wel mooier dan het ronde van de afgelopen jaren,
Ik merk dat ik de SE 1st gen ook veel lekkerder oppak dan mijn 11Pro dus daar word ik ook wel weer blij van bij de nieuwe verwacht ikniels1093 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:41:
[...]
Ja klopt!
Eerste indruk: Weer een fijn formaat en vind het hoekige design toch echt wel mooier dan het ronde van de afgelopen jaren,
Mijn boefje is liev!
Yes hier ook, alleen woon ik in Noordoost Twente. Die moet dus nog een paar kmSinan10 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:06:
[...]
ja bij mij ook in Rotterdam (woon in Den Haag)
Nu ineens een update dat de bestelling wordt verwerkt. SMS van tele2 mbt nummerbehoud. Er gebeurd dus toch nog een en ander vandaag. Had zelf de hoop al opgegeven dat ik bij eerste levering zou zitten. Maar dit geeft hoop.Extreme smell schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:55:
Nog mensen die al wat vooruitgang zien bij mobiel.nl?
10min later nu, pakket gereed bij mobiel.nl
[ Voor 5% gewijzigd door wouter1981 op 13-11-2020 09:51 ]
Trust me, I'm an engineer | PVOutput
DHL zegt nu: With delivery courier, normaliter zijn ze hier rond het middaguur.
You and I have memories longer than the road ahead
Bestelling omgezet. Had eerst de 128gb. Nu toch maar ff snel naar 256gb. Komt morgen binnen. Ben benieuwd, laatste was een 4s ennu naar jaren Android een apple .
Ook net dat bericht ontvangen, ben benieuwdCaptain Planet schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:52:
DHL zegt nu: With delivery courier, normaliter zijn ze hier rond het middaguur.
Voor mij word het maandag jammer genoeg.
Bpost heeft het te druk en kan niet leveren vandaag.😡
Typisch Belgisch weer
Typisch Belgisch weer
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
bezorger is onderweg nuChillPascal schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:46:
[...]
Yes hier ook, alleen woon ik in Noordoost Twente. Die moet dus nog een paar km
Ha, hier in Nederland ook. Typisch geprivatiseerde postbedrijven heheGunth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:59:
Voor mij word het maandag jammer genoeg.
Typisch Belgisch weer
Geef PostNL maar de schuld. Dynalogic

Mijn boefje is liev!
Waar zie je dat? Bij mij is de laatste update nog steeds "Verwerkt in sorteercentrum Amsterstam" van 08:46 vanmorgen.
12 Max 128gb graphite T-Mobile nu in behandeling bij mobiel.nl
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
kijk even op: www.dhlparcel.nl/ChillPascal schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:09:
[...]
Waar zie je dat? Bij mij is de laatste update nog steeds "Verwerkt in sorteercentrum Amsterstam" van 08:46 vanmorgen.
DHL linkChillPascal schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:09:
[...]
You and I have memories longer than the road ahead
Hoe laat had je besteld?ben2513 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:09:
12 Max 128gb graphite T-Mobile nu in behandeling bij mobiel.nl
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Inmiddels een uur verstreken van mijn tijdsslot, nog anderhalf uur over. Status is helaas nog onveranderd 'zending is ontvangen door PostNL'.
Wel nu de melding "Het is druk. We doen ons best om alles op tijd te bezorgen. Sommige pakketten zijn later, sorry."
Ik houd helaas al een beetje rekening dat ie tóch niet vandaag gaat komen...
Wel nu de melding "Het is druk. We doen ons best om alles op tijd te bezorgen. Sommige pakketten zijn later, sorry."
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Volgens de DHL Express tracking is het pakket om 10:06 met de bezorger meegegaan vanuit Rotterdam. Ben benieuwd.
Zelfde hier, alhoewel ik tot nu toe nog geen tijdslot had, alleen 'vandaag'LuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:15:
Inmiddels een uur verstreken van mijn tijdsslot, nog anderhalf uur over. Status is helaas nog onveranderd 'zending is ontvangen door PostNL'.
[ Voor 6% gewijzigd door Vildhjarta op 13-11-2020 10:17 ]
Thanks, daar zie ik ook dat die onderweg is. Wel vreemd, ik zat blijkbaar op een andere DHL-tracking omgeving.
Hier ook met dhl in Rotterdam. Maar bij mij staat ie nog steeds op “verwerkt in sorteer centrum Rotterdam”.g00gle schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:15:
Volgens de DHL Express tracking is het pakket om 10:06 met de bezorger meegegaan vanuit Rotterdam. Ben benieuwd.
Die gaat vandaag wel komen hoor...mijn ervaring is heel vaak dat de bezorger pas laat weg rijdt, ver al in het te leveren tijdsvak.LuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:15:
Another one bites the DUST
Mobiel.nl zegt nu pakket gereedmaken, misschien krijg ik hem toch nog vandaag.
Mijn PostNL status is inmiddels veranderd naar zending gesorteerd. Als het goed is kan ik mijn pakketje bij de afhaallocatie ophalen vanaf 15:00 .. toch weet je het nooit met PostNL!
*edit; Bezorger onderweg
*edit; Bezorger onderweg

[ Voor 8% gewijzigd door sabine-088 op 13-11-2020 10:28 ]
Ook al mensen die net vodafone besteld hebben die iets zien gebeuren bij mobiel.nl?
Hier inmiddels ook. Avondlevering dusbikabob schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:19:
Mobiel.nl zegt nu pakket gereedmaken, misschien krijg ik hem toch nog vandaag.
Nee. Eerste levering mini staat nog steeds op 13 november, status 'in bestelling'. Ik reken er niet op dat je/wij vandaag iets ontvangen. Zou mooi zijn als dit maandag alsnog gebeurtExtreme smell schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:20:
Ook al mensen die net vodafone besteld hebben die iets zien gebeuren bij mobiel.nl?
DHL staat op with delivery courier sinds 10:20 vanuit Amsterdam. Ik verwacht mijn Pro Max niet eerder dan tegen 17:00.
Ik hoop het!dust419 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:18:
[...]
Die gaat vandaag wel komen hoor...mijn ervaring is heel vaak dat de bezorger pas laat weg rijdt, ver al in het te leveren tijdsvak.
gisteren zou er overigens ook al een pakket komen die uiteindelijk ook nog niet is bezorgd, vandaar mijn vrees. Maar gaan van het positieve uit gewoon
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Vanmorgen dan eindelijk de bestelbevestiging van MediaMarkt gehad (icm verlenging abonnement). Kennelijk wordt deze pas uitgestuurd als het toestel voorradig is en is dat vandaag. Geen levering op de releasedatum dus. Jammer maar voor de toestelkorting die ik kreeg ten opzichte van losse aanschaf acceptabel.
Verzonden, mini 128gb via tele2 mobiel.nl
Bezorgtijd: vandaag tussen 13:45 en 15:45. Via PostNL. Heeft iemand er ervaring mee dat de bezorger soms eerder komt dan verwacht? Moet tussen 12.00 en 13.00 de deur uit, maar wil het risico eigenlijk niet lopen...
Fijn dat er beweging is bij Mobiel.nl! Wat is jouw verwachte levertijd op de Track & Trace?bikabob schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:45:
Verzonden, mini 128gb via tele2 mobiel.nl
Bij mijn (Vodafone) Pro Max via Mobiel nog geen beweging.
Nog nikstunq schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:50:
[...]
Fijn dat er beweging is bij Mobiel.nl! Wat is jouw verwachte levertijd op de Track & Trace?
Ook hier verzonden! Ik ga ervan uit dat PostNL vanavond bezorgd. Mobiel.nl doet namelijk aan avondlevering.
Mobiel.nl besteld op 6 november om 13:56 met T-Mobile.
12 Pro Max 128GB Graphite
Mobiel.nl besteld op 6 november om 13:56 met T-Mobile.
12 Pro Max 128GB Graphite
[ Voor 28% gewijzigd door ben2513 op 13-11-2020 10:55 ]
Ziet er mooi uit. Ook een witte besteld die hopelijk vandaag arriveert.
Welke case zit daar op de foto omheen? Mag eventueel ook via DM hoor.
The One And Only
UPS heeft het pakket om 08.00 meegegeven vanuit Heerenveen. Ik woon in Groningen, dus dan zal de bezorger wel rond de namiddag voor de deur staan. Kan ik eindelijk weer normaal typen. Ik gebruik nu twee dagen een oude S7 Edge omdat ik mn 11 Pro Max al had verkocht. Wie die kleine keyboards op Android verzonnen heeft..
Verwacht: morgen tussen 10:30 en 13:00tunq schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:50:
[...]
Fijn dat er beweging is bij Mobiel.nl! Wat is jouw verwachte levertijd op de Track & Trace?
Kan er boeken over vol schrijven zelfs.Masou schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:48:
Bezorgtijd: vandaag tussen 13:45 en 15:45. Via PostNL. Heeft iemand er ervaring mee dat de bezorger soms eerder komt dan verwacht? Moet tussen 12.00 en 13.00 de deur uit, maar wil het risico eigenlijk niet lopen...
De telefoon is binnen.
Hierbij de beloofde foto's:
Eerste indruk:
Wow wat is die licht! Vergeleken bij mij mijn XS max stelt het niets voor. Ik denk dat ik dit nog verassende vindt dan de grootte er van.
Over de grootte gesproken, deze is voor mij perfect. Ik kan overal goed bij en toch heb ik voldoende scherm met de 5.4 op inch aan oppervlakte.
Hierbij de beloofde foto's:
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Eerste indruk:
Wow wat is die licht! Vergeleken bij mij mijn XS max stelt het niets voor. Ik denk dat ik dit nog verassende vindt dan de grootte er van.
Over de grootte gesproken, deze is voor mij perfect. Ik kan overal goed bij en toch heb ik voldoende scherm met de 5.4 op inch aan oppervlakte.
Daar was ik al bang voor. Ik blijf lekker thuis!
Jammer, dan hebben ze de 1 euro extra voor avondlevering niet willen betalen ;-)
Zojuist mezelf toch niet kunnen beheersen en Coolblue met een order lastig gevallen.
Een 12 pro max 128 Graphite.
Als het goed is dus morgen geleverd.
Hoesje bij apple zelf besteld, ik vind de lederen van apple nog steeds het fijnst.
Een 12 pro max 128 Graphite.
Als het goed is dus morgen geleverd.
Hoesje bij apple zelf besteld, ik vind de lederen van apple nog steeds het fijnst.
Gewoon spullen
Thanks! Dan heb ik nog stille hoop, dat Vodafone vandaag wat Iphones bij Mobiel.nl aflevert en hij vandaag nog wordt verstuurt.
Echt? Nou dan ga ik even verhaal halen. Moeten ze dat niet zo groot op de website zetten haha.ben2513 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:11:
[...]
Jammer, dan hebben ze de 1 euro extra voor avondlevering niet willen betalen ;-)
Graphite is binnen. Wow. Groot, maar supermooi. Succes allen die wachten. Ik ga overzetten.
:strip_exif()/f/image/w6QRAO9nLUxaoWZ7pum3gQAp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 24% gewijzigd door Ruud0012 op 13-11-2020 11:26 ]
Ik ben heel benieuwd wat je van die screenprotector vind. Ik heb tot nu toe altijd een Belkin erop laten plakken in de apple store. Dat vind ik echt een fijne screen protector, alleen wel flink aan de prijs.
Deze ziet er ook wel interessant uit. Mijn grootste probleem is altijd vinger afdrukken. Kun je me misschien iets vertellen over jou ervaring met deze protector? Je mag ook een DM sturen hoor 😄
Ook die regio zie ik. Dat kan tot 21.00 uur duren. Ik zit ook met smart te wachten - zo te zien zit ik bij dezelfde zending...
Of je zal zien dat ze net langsgeweest in die 10 minuten dat ik mn zoon van school haal haha.
Something under the bed is drooling
Ik heb de protector vooral genomen omdat het aanbrengen zo makkelijk is. En zoals je ziet zit hij er perfect op.g00gle schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:22:
[...]
Ik ben heel benieuwd wat je van die screenprotector vind. Ik heb tot nu toe altijd een Belkin erop laten plakken in de apple store. Dat vind ik echt een fijne screen protector, alleen wel flink aan de prijs.
Deze ziet er ook wel interessant uit. Mijn grootste probleem is altijd vinger afdrukken. Kun je me misschien iets vertellen over jou ervaring met deze protector? Je mag ook een DM sturen hoor 😄
:strip_exif()/f/image/y6LINPrFwxT6G8hdMFamHRSk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3conv9EM3c6jvRKgAIudcYrg.jpg?f=fotoalbum_large)
Qua vingerafdrukken is het nog wat te voorbarig. Maar mijn initiële reactie is dat het meevalt. Althans niet veel meer dan het gewone scherm.
[ Voor 4% gewijzigd door n3z op 13-11-2020 11:26 ]
er mist een hap uit je screenprotectorn3z schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:25:
[...]
Ik heb de protector vooral genomen omdat het aanbrengen zo makkelijk is. En zoals je ziet zit hij er perfect op.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Qua vingerafdrukken is het nog wat te voorbarig. Maar mijn initiële reactie is dat het meevalt. Althans niet veel meer dan het gewone scherm.
😄
Past bij de Apple
The One And Only
Hoe laat heb jij besteld? En welke variant?Sjow schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:23:
Mijn f5 knop maakt overuren maar nog steeds niks. Vodafone via mobiel.nl
Mensen die nog zoeken, MediaMarkt Arena heeft er nog aantal, wel met abonnement verlenging beschikbaar.
Mijn Iphone 12 Pro Max 128GB OB is ook zojuist geleverd door UPS. Tijdslot was 11:00 - 15:00 dus ze zijn lekker aan de vroege kant.
Ik denk dat ze nog geen toestellen voor Vodafone hebben ontvangen. Bestellingen voor T-Mobile en Tele2 worden al wel verzonden.Sjow schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:23:
Mijn f5 knop maakt overuren maar nog steeds niks. Vodafone via mobiel.nl
Zo ook mijn 12 Pro Max 128gb gold i.c.m. Tele2, wordt morgenmiddag bezorgd
Regio Groningen..Mauz1978 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:24:
[...]
Ook die regio zie ik. Dat kan tot 21.00 uur duren. Ik zit ook met smart te wachten - zo te zien zit ik bij dezelfde zending...
Of je zal zien dat ze net langsgeweest in die 10 minuten dat ik mn zoon van school haal haha.
Zou wat zijn, wie weet leveren ze hem dan direct bij het afhaalpunt af, maar dat denk ik niet eerlijk gezegd.
Mijne is net (11:22) geupdate naar bezorger is onderweg!
Welke regio?Side-Kick schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:43:
Mijn Iphone 12 Pro Max 128GB OB is ook zojuist geleverd door UPS. Tijdslot was 11:00 - 15:00 dus ze zijn lekker aan de vroege kant.
Een Elago Clear case van amazon.de ; zie alleen dat deze momenteel op niet leverbaar staat.Fordman schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:54:
[...]
Ik heb al 2 keer een bestelling geplaatst online om morgen de Max op te halen in de apple store, en telkens als ik alles heb ingevuld en wil betalen dan wordt ik niet naar ideal doorgestuurd maar blijft het scherm hangen. Heb wel een bevestiging mail maar dus nog niet kunnen betalen
Nu status ‘zending gesorteerd’ met melding “sorry we hebben helaas wat vertraging, we doen ons uiterste best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22 uur).”Vildhjarta schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:16:
[...]
Zelfde hier, alhoewel ik tot nu toe nog geen tijdslot had, alleen 'vandaag'
Laatste keren dat ik die melding kreeg, kreeg ik het pas een dag later dus daar houd ik dan toch maar rekening mee.
Edit: en nu ineens ‘bezorger onderweg’, tussen nu en 14.10
Lollercoaster
[ Voor 7% gewijzigd door LuNaTiC op 13-11-2020 12:17 ]
Dit probleem had ik ook op firefox, waar ik veel blockers op heb staan. Probeer het eens via Edge of via de iOS Apple Store app?drusloos schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:10:
Ik heb al 2 keer een bestelling geplaatst online om morgen de Max op te halen in de apple store, en telkens als ik alles heb ingevuld en wil betalen dan wordt ik niet naar ideal doorgestuurd maar blijft het scherm hangen. Heb wel een bevestiging mail maar dus nog niet kunnen betalen
Ik heb de iPhone 12 pro max 128GB blue afgelopen week besteld bij de lokale telefoonwinkel hier in het dorp.
Hij zou rond 14.30 - 15.00 besteld moeten zijn bij KPN.
Nu gaven ze daar gisteren aan dat hij sowieso niet vandaag binnen zou komen. Maar als ik de leveringen hier zie dan lijkt het me dat hij daar vandaag gewoon zou moeten zijn toch? Al helemaal omdat coolblue en mediamarkt ze gewoon op voorraad heeft blijkbaar. Of hij is later besteld dan dat...
Hij zou rond 14.30 - 15.00 besteld moeten zijn bij KPN.
Nu gaven ze daar gisteren aan dat hij sowieso niet vandaag binnen zou komen. Maar als ik de leveringen hier zie dan lijkt het me dat hij daar vandaag gewoon zou moeten zijn toch? Al helemaal omdat coolblue en mediamarkt ze gewoon op voorraad heeft blijkbaar. Of hij is later besteld dan dat...
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verzendbevestiging van Amac! Wordt morgen afgeleverd, indien PostNL wat meewerkt.
(mini, wit 128 GB, 6 nov besteld om 14:15)
(mini, wit 128 GB, 6 nov besteld om 14:15)
[ Voor 4% gewijzigd door david_again op 13-11-2020 12:37 ]
welke kleur?david_again schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:33:
Verzendbevestiging van Amac! Wordt morgen afgeleverd, indien PostNL wat meewerkt.
(mini, 6 nov besteld om 14:15)
Zojuist opgehaald. Erg blij mee.Xmoo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:08:
[...]
Zie dat Mediamarkt ze op voorraad heeft. Den Haag geannuleerd.
Pro Max 256 blauw.
Ze houden het wel heel spannend zo... Die van mij nog steeds op vandaag tussen 13:45 en 15:45. Hopen dat dat zo blijft.robjeex schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:36:
[Afbeelding]
Het was eerst tussen 11:00 en 13:30, vanmorgen veranderde het in “onbekend”... blijft spannend zo!
Mobiel.nl heeft de mini nu ook voor Vodafone op voorraad.
Zojuist de iPhone 12 mini binnengekregen (t-mobile). Helaas zat er out of the box al een kras op het scherm. Direct t-mobile gebeld en hun ruilen hem netjes om via een koerier echter is mijn toestel niet meer op voorraad dus wordt het 2-3 weken wachten op voorraad volgens de mevrouw aan de telefoon.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.