De apple store app kan ik dus niet ideal aanvinken. Dat is echt heel stom, daarom ben ik het maar via de browser gaan proberen. Maar goede tip, ik zet alle addblockers uitSoru schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:16:
[...]
Dit probleem had ik ook op firefox, waar ik veel blockers op heb staan. Probeer het eens via Edge of via de iOS Apple Store app?
Vrijdag de 13e heeft jou te pakken..koekjeh schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:47:
Zojuist de iPhone 12 mini binnengekregen (t-mobile). Helaas zat er out of the box al een kras op het scherm. Direct t-mobile gebeld en hun ruilen hem netjes om via een koerier echter is mijn toestel niet meer op voorraad dus wordt het 2-3 weken wachten op voorraad volgens de mevrouw aan de telefoon.

En binnen
Bezorger had haast denk ik, want ik zag hem zijn bus parkeren. Ik naar de voordeur en wachten, reed ie gewoon weer weg
Denk wtf, andere bezorger, zich vergist? Had ie hem gewoon in de brievenbus gedaan, ipv persoonlijk afleveren met handtekening.
Normaal niet zo'n probleem mee, maar als ik nu niet thuis was geweest en het niet had gezien, had er een pakket van 859 euro voor het grijpen gelegen daar...
Anyway, nu proberen mn oude 8 over te zetten. Zal ook wel even duren.
Bezorger had haast denk ik, want ik zag hem zijn bus parkeren. Ik naar de voordeur en wachten, reed ie gewoon weer weg
Denk wtf, andere bezorger, zich vergist? Had ie hem gewoon in de brievenbus gedaan, ipv persoonlijk afleveren met handtekening.
Normaal niet zo'n probleem mee, maar als ik nu niet thuis was geweest en het niet had gezien, had er een pakket van 859 euro voor het grijpen gelegen daar...
Anyway, nu proberen mn oude 8 over te zetten. Zal ook wel even duren.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Mobiel.nl vodafone bestelling wordt nu verwerkt bij mij
Is er misschien nog iemand die wacht op zn iPhone vanuit het DHL centrum in Eindhoven?
Mijn status staat al even op:
Processed at EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:30
Vorig jaar was dat met een half uurtje onderweg met delivery.
Ben benieuwd of anderen in regio Eindhoven / Den Bosch al iets ontvangen hebben misschien
Ben benieuwd of anderen in regio Eindhoven / Den Bosch al iets ontvangen hebben misschien
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oQa5QEKjdhYzNT6kM78KG7OF.jpg?f=user_large)
De Silver 128GB Pro Max is nu op voorraad via Vodafone bij mobiel.nl. Lijkt erop dat er toch eindelijk voorraad opgeboekt wordt
Mijn 12 pro max netjes om 12:00 afgeleverd, geen handtekening vereist, durf hem alleen nog niet te gebruiken. me hoesje is nog onderweg dus nog heel even geduld hebben:D
Verwijderd
Met DHL weet je het nooit, de mijne is van Eindhoven naar Amsterdam gegaan (ik woon vlakbij Utrecht). En delivery by end of day.bokkow schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:53:
Is er misschien nog iemand die wacht op zn iPhone vanuit het DHL centrum in Eindhoven?
Kleur blauw van de mini heeft voor mij gelukkig toch wel goed uitgepakt. Dat was mijn grootste twijfel. In het licht hier ziet het er goed uit, en zeker niet zo ikea-blauw als ik vreesde
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
en kwa formaat?LuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:00:
Kleur blauw van de mini heeft voor mij gelukkig toch wel goed uitgepakt. Dat was mijn grootste twijfel. In het licht hier ziet het er goed uit, en zeker niet zo ikea-blauw als ik vreesde
Mobiel.nl heeft vooralsnog geen update voor KPN. Ben benieuwd, hoopte op vandaag maar later dan morgen zou ik wel beetje van balen.
Ik heb hem natuurlijk nog niet echt in dagelijkse gebruik, maar ik houd uiteraard van kleine telefoons, en is een stuk kleiner dan de 8. Heerlijk formaatje als je het mij vraagt.
Nu straks in de praktijk nog ondervinden of dat zo blijft
hier same thing... wachten op ...RiccardoNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:56:
UPS heeft het pakket om 08.00 meegegeven vanuit Heerenveen. Ik woon in Groningen, dus dan zal de bezorger wel rond de namiddag voor de deur staan. Kan ik eindelijk weer normaal typen. Ik gebruik nu twee dagen een oude S7 Edge omdat ik mn 11 Pro Max al had verkocht. Wie die kleine keyboards op Android verzonnen heeft..
ik had 8:05.. zal wel ander busje zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Martinus op 13-11-2020 13:10 ]
no comment
nice! mooie comboLuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:10:
Met mn blauwe peel-hoesje er nog eens omheen.[Afbeelding]
Aanvraag is bij mij verstuurd naar vodafone bij mobiel.nl besteld om 14:08 6-11
[ Voor 16% gewijzigd door Sjow op 13-11-2020 13:12 ]
Pro Max of Mini? En welke kleur?Sjow schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:11:
Aanvraag is bij mij verstuurd naar vodafone bij mobiel.nl besteld om 14:08 6-11
Dat klinkt goed!LuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:00:
[ Voor 54% gewijzigd door JB op 13-11-2020 13:21 ]
Mijn boefje is liev!
Net om 13u levering aan de deur!
12 pro max silver 265gb.
red hoesje er mooi rond... misschien toch maar is kijken naar screen protectors, doet MM dat nog? Iemand tips?
12 pro max silver 265gb.
red hoesje er mooi rond... misschien toch maar is kijken naar screen protectors, doet MM dat nog? Iemand tips?
Bij mij nu ook in behandeling bij mobiel.nl!
128GB Pro Max Pacific Blue via Vodafone.
Besteld om 14:01 op 6 november
128GB Pro Max Pacific Blue via Vodafone.
Besteld om 14:01 op 6 november
Nu zij nogChorro schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:25:
Ahh, appje van m'n vrouw dat er een iPhone thuis op mij ligt te wachten.
Mijn boefje is liev!
Gezeik hier 
Om 12 uur bericht van KPN en PostNL dat mn pakketje klaar ligt bij de afhaallocatie .. kom ik daar aan, 'nee mevrouw we hebben niets ontvangen'. Hoezo vrijdag de 13e. Nu onderzoek bij PostNL
Om 12 uur bericht van KPN en PostNL dat mn pakketje klaar ligt bij de afhaallocatie .. kom ik daar aan, 'nee mevrouw we hebben niets ontvangen'. Hoezo vrijdag de 13e. Nu onderzoek bij PostNL
Bij mij precies hetzelfde. Later op de ochtend sprong hij toch weer een stap terug, en nu staat er dat ze morgen helaas pas langskomen.robjeex schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:36:
[Afbeelding]
Het was eerst tussen 11:00 en 13:30, vanmorgen veranderde het in “onbekend”... blijft spannend zo!
Zo, mooi hoesje zeg om die prachtige iPhone! Ga ik ook even naar kijken.LuNaTiC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:10:
Met mn blauwe peel-hoesje er nog eens omheen.[Afbeelding]
Veel plezier ermee!
I don't have dreams, I have goals!!
Mijn mini is binnen... wat een heerlijk formaat...
Ik ben fan van deze: https://www.appelhoes.nl/...en-screenprotector-2-packGraficon schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:21:
Net om 13u levering aan de deur!
12 pro max silver 265gb.
Komt met een mal waar je je telefoon inlegt zodat je screenprotector altijd recht geplakt wordt! Makkelijk zelf te doen.
Als ik de site van Tele2 moet geloven dan wordt het minstens 2-3 weken wachten op mijn witte Mini. De zwarte is nog steeds op voorraad maar aanpassen is helaas niet meer mogelijk.
https://forum.tele2.nl/ac...jden-iphone-12-mini-80991
https://forum.tele2.nl/ac...jden-iphone-12-mini-80991
Weet iemand of telefoons vanuit KPN worden verzonden in een neutrale doos, of een groenige KPN doos?
Wachten kan lang duren , ben ook aan het wachten op UPSDennisweb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:46:
Zo.... dat duurt lang...
@RiccardoNL en ik wonen dus op hetzelfde adres. Geloof het of niet: mijn toestel komt met DHL. Het toestel van Riccardo met UPS. Veel kanslozer kan het niet.Azmodann schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:49:
[...]
Wachten kan lang duren , ben ook aan het wachten op UPS
Hij is binnen! PostNL was inderdaad ruim een uur te vroeg. 12 mini via Vodafone!
EDIT: En wat is die kleur groen ontzettend sexy!
EDIT: En wat is die kleur groen ontzettend sexy!
[ Voor 24% gewijzigd door Masou op 13-11-2020 14:02 ]
Aanvraag bij mobiel.nl was even tegengehouden door Vodafone, omdat zij een persoonlijke code nodig hadden die ik ooit had ingesteld, gelijk doorgegeven aan mobiel.nl. Ze zegt dat het geen avondlevering meer gaat worden
Ja ik wacht ook.Azmodann schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:49:
[...]
Wachten kan lang duren , ben ook aan het wachten op UPS
Mijn mobiel.nl verlenging van gisteren (pro max 256gb) is "gereed"
Verzonden staat nog niet op groen
Verzonden staat nog niet op groen
En verzonden bij mobiel.nl
Apple iPhone 12 mini 128GB Blue bij Tele2
:fill(white):strip_exif()/f/image/0iKjNyHYbQNB6DPB2OI3FSmA.png?f=user_large)
vr 6 nov. 15:04 besteld.
vr 13 nov 13:27 verzonden.
@CopyCatz Morgen verwachte levering:
:fill(white):strip_exif()/f/image/0iKjNyHYbQNB6DPB2OI3FSmA.png?f=user_large)
@CopyCatz Morgen verwachte levering:
:fill(white):strip_exif()/f/image/UvEl8svZMV6t6Rq4jEtvrdEB.png?f=user_large)
[ Voor 35% gewijzigd door wouter1981 op 13-11-2020 15:23 ]
Trust me, I'm an engineer | PVOutput
hier al ver voorbij mijn gekozen tijdsslot van 0900u-1300u.
Fijn zo'n iPhone release rond de Feestdagen
...die busjes van de diverse bezorgdiensten zullen wel overvol zitten
Fijn zo'n iPhone release rond de Feestdagen
Zegt je tracking nog iets over avondlevering?wouter1981 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:27:
En verzonden bij mobiel.nl
Ik heb het ff gevraagd en dit zei mobiel.nl, kan het me niet herinneren maar zal wel kloppen.CopyCatz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:32:
[...]
Zegt je tracking nog iets over avondlevering?
[12:10, 11/13/2020] +31 6: Goedemiddag, we doen inderdaad wel aan avondleveringen, maar alleen bij orders waar dit als zodanig is ingesteld in ons systeem. Als het goed is heb je deze keuze in beeld gehad bij het bestellen, mocht dit niet zo zijn dan biedt PostNL deze mogelijkheid niet in je postcodegebied.
[12:11, 11/13/2020] +31 6: Nu wordt de order als een standaardlevering bezorgd, dus overdag.
Avondlevering is weer iets anders dan ''Same Day Delivery''. Bij een standaard avondlevering moet hij alsnog ''meestal'' de dag ervoor bij postNL binnenkomen. De avondlevering kan je ook zelf wijzigen als die voor de eerste keer bij postNL is ingescand en een kleine meerprijs betalen.bikabob schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:48:
[...]
Ik heb het ff gevraagd en dit zei mobiel.nl, kan het me niet herinneren maar zal wel kloppen.
[12:10, 11/13/2020] +31 6: Goedemiddag, we doen inderdaad wel aan avondleveringen, maar alleen bij orders waar dit als zodanig is ingesteld in ons systeem. Als het goed is heb je deze keuze in beeld gehad bij het bestellen, mocht dit niet zo zijn dan biedt PostNL deze mogelijkheid niet in je postcodegebied.
[12:11, 11/13/2020] +31 6: Nu wordt de order als een standaardlevering bezorgd, dus overdag.
Same Day Delivery wordt dezelfde dag (savonds) bezorgd. Deze moet meestal voor de middag opgehaald/afgeleverd worden bij postNL.
Heb de mini binnen. Heerlijk formaat en lekker licht. Dit is hoe een telefoon hoort te zijn.
Ook maar dat ik dat weet!
Wauw. Dan bestel je om 14:02 als een van de eersten en krijg je 'm als laatste binnen
De geneugten van in een godsvergeten dorp in Groningen wonen. 
Ik wacht nog steeds..
Ik wacht nog steeds..
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisweb op 13-11-2020 14:58 ]
Vanochtend om 10:00u mijn Mini opgehaald. Heerlijk ding. Nu maar eens alles opnieuw installeren en migreren (vanaf Android).
DHL is net langs geweest. Nu is het wachten nog op UPS.
DHL kwam net binnen. Bezorger had pech. Zoveel haast, dat 'ie de iPhone van de buurman bracht
. Nu nog wachten op UPS voor mijn iPhone.
Zijn de grenzen wel open ivm Corona?Dennisweb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:58:
Wauw. Dan bestel je om 14:02 als een van de eersten en krijg je 'm als laatste binnenDe geneugten van in een godsvergeten dorp in Groningen wonen.
Ik wacht nog steeds..
Mijn boefje is liev!
Mijn Mobiel.nl bestelling is verzonden en Track & Trace code is binnen. Ook in MyVodafone is het allemaal doorgevoerd.
Iphone Pro Max Pacific Blue 128 GB met Vodafone, besteld om 13:55.
Kan het speciaal transport geregeld gaan wordentunq schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:12:
Mijn Mobiel.nl bestelling is verzonden en Track & Trace code is binnen. Ook in MyVodafone is het allemaal doorgevoerd.
Mijn boefje is liev!
Ik sta klaar!JB schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:14:
[...]
Kan het speciaal transport geregeld gaan worden
:fill(white):strip_exif()/f/image/FklzhQgLKaAuNZua9GZpsb0V.png?f=user_large)
Heb nog nooit meegemaakt dat UPS zo laat is. Straks gaan ze reschedulen..
.
Hier is UPS ook laat , tijdsvak was tss 10u - 14u.RiccardoNL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:17:
Heb nog nooit meegemaakt dat UPS zo laat is. Straks gaan ze reschedulen...
En ik weet niet als ze op een zaterdag leveren in Belgie, moest het vandaag niet meer lukken.
Ook geen "geen aansluitingskosten" actie?erickov schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:02:
[...]
Nee, iPhones gaan eigenlijk nooit mee de Black Friday deals in. Zeker zo kort na release.
Kreeg zelf net sms dat hij bezorgd is vanuit Amsterdam naar Friesland 🤗 gelijk kijken als ik thuis benDennisweb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:58:
Wauw. Dan bestel je om 14:02 als een van de eersten en krijg je 'm als laatste binnenDe geneugten van in een godsvergeten dorp in Groningen wonen.
Ik wacht nog steeds..
Hier ook wat emails ontvangen van mobiel.nl en pakketten zijn afgegeven bij PostNL. Verwachte levering ook morgen.Sjow schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:21:
Krijg hem morgen pas binnen helaas. Via mobiel.nl vodafone.
2x Mini 128gb.
Pfff zit al ff te wachten op goedkeuring door Vodafone (mobiel.nl). Ik heb nu een T-Mobile abo lopen via mijn werkgever, wat loopt via een tussenbedrijf. Ik denk dat dit de overstap bemoeilijkt. Hopelijk komt het vandaag nog rond....
Hier in Veendam al om 13:00 geleverd hoorDennisweb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:58:
Ik wacht nog steeds..
Had iPhone 11 voor de vrouw besteld, zelf 12 pro max. Wel apart 11 werd geleverd, aangebeld, deur open bezorger was er al niet meer stond op de grond🧐 nu nog wachten op UPS voor mij😄
Vanmorgen om 10 uur die van mij binnen gekregen... 2 uurtjes geslapen want de nacht gehad. Maar dat is het meer dan waard. Wat een prachtige tel ( de pro Max blauw ) blij om weer terug te zijn bij IOS👌👌
Samsung Flip 7
Mensen die via ups besteld hebben in België en hem nu nog niet hebben krijgen hem waarschijnlijk pas maandag.
Ik had een lader besteld die normaal gisteren aankwam. En de pro Max die vandaag zou aankomen met ups.
Even gebeld omdat de lader niet was aangekomen gisteren en de iPhone ook nog niet terwijl ups meestal in de voormiddag langskomt.
Ik moest Apple contacteren ivm de lader omdat Apple de bestelling blijkbaar had vastgehouden en mijn iPhone zou vandaag nog aankomen.
Apple vervolgens even gebeld en na 45 min kom ik dan te weten dat ups niet weet waar mijn lader is. En dat de iPhone volgens ups wat ten vroegste maandag komt. Ze hebben blijkbaar grote problemen. Vrijdag de 13de...
Ik had een lader besteld die normaal gisteren aankwam. En de pro Max die vandaag zou aankomen met ups.
Even gebeld omdat de lader niet was aangekomen gisteren en de iPhone ook nog niet terwijl ups meestal in de voormiddag langskomt.
Ik moest Apple contacteren ivm de lader omdat Apple de bestelling blijkbaar had vastgehouden en mijn iPhone zou vandaag nog aankomen.
Apple vervolgens even gebeld en na 45 min kom ik dan te weten dat ups niet weet waar mijn lader is. En dat de iPhone volgens ups wat ten vroegste maandag komt. Ze hebben blijkbaar grote problemen. Vrijdag de 13de...
Hier is mijn tijdstip van UPS veranderd naar "Voor Einde Dag". , dus er is nog hoop.
Allemaal berichten van mensen die hun iphone 12 pro max mogen ontvangen... ben jaloers aan het meelezen. Veel plezier ermee

Wil weer een paar berichten zien van mensen die al weken op de normale 12 pro wachten. Ik heb emotionele steun nodig
Wil weer een paar berichten zien van mensen die al weken op de normale 12 pro wachten. Ik heb emotionele steun nodig
Ik had de Iphone 12 Pro besteld bij Vodafone. Order kwam op 16 oktober blijkbaar niet door, 19 oktober opnieuw geplaatst via de klantenservice. Tot 5 november complete radio stilte vanuit Vodafone en ongeveer iedere dag bij chatcontact een valse belofte. Gekozen om te annuleren en de Pro Max te bestellen bij Mobiel.nl (wel met Vodafone weer).D2FValinor schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:17:
Allemaal berichten van mensen die hun iphone 12 pro max mogen ontvangen... ben jaloers aan het meelezen. Veel plezier ermee![]()
Helpt dit ook een beetje?
Helpt het als ik zeg dat ik kennelijk niet bij de 1e batch zat en dus nog minimaal 2 weken mag wachten?D2FValinor schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:17:
Allemaal berichten van mensen die hun iphone 12 pro max mogen ontvangen... ben jaloers aan het meelezen. Veel plezier ermee![]()
Ik wacht ook met spanning op de Iphone 12 pro, via tmobile verlenging. Kan nog wel een paar weken duren vrees ik.D2FValinor schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:17:
Yes binnen zwart of wit kan geen
Keuze maken??
Keuze maken??
Volgens DHL tracking is de bezorger om 13:44 vertrokken uit Eindhoven, en uurtje geleden kreeg ik de factuur van Apple met bezorgdatum 6-11-2020, rare timing en vreemde datum. Maar goed, ik ben nog altijd wachtende in Den Bosch
Ik heb ook even met UPS gebeld en mijn pakket is mee met de bezorger, voor 19u zou deze nog leveren (hier in Belgie).DVDB schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:02:
Mensen die via ups besteld hebben in België en hem nu nog niet hebben krijgen hem waarschijnlijk pas maandag.
Ik zou het spijtig vinden als dat niet gebeurt omdat ik verleden week vrijdag om 14u besteld heb en dan een hele week naar dat toestel uitkijkt.
Ik zie dat ze bij Coolblue.be hetzelfde toestel op voorraad hebben, als ups niet voor 19u hier is geweest bestel ik hem bij Coolblue. Dan heb ik hem alsnog morgen
ik wacht ook nog steeds op de DHL bezorger helaas.
De eerste keer dat ik naar ups belde vertelden ze mij ook dat dit nog voor 19 geleverd zou worden.Azmodann schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:01:
[...]
Ik heb ook even met UPS gebeld en mijn pakket is mee met de bezorger, voor 19u zou deze nog leveren (hier in Belgie).
Ik zou het spijtig vinden als dat niet gebeurt omdat ik verleden week vrijdag om 14u besteld heb en dan een hele week naar dat toestel uitkijkt.
Ik zie dat ze bij Coolblue.be hetzelfde toestel op voorraad hebben, als ups niet voor 19u hier is geweest bestel ik hem bij Coolblue. Dan heb ik hem alsnog morgen
Toen ik naar Apple belde om verhaal te halen waarom ze mijn lader on hold hadden gezet (volgens ups de reden dat die donderdag niet geleverd werd) wilden ze zelf even contact opnemen met UPS. Tegen Apple hebben ze gezegd dat de iPhone pas voor maandag ten vroegste zou zijn.
Tijdens mijn 2de telefoontje naar ups was er ook eerst het standaardantwoord: “voor 19 uur vandaag...”
toen ik hen echter zei dat Apple iets anders zei hebben ze verder gekeken en konden ze zien dat de iPhone onderweg was naar Brussel.
Toestel nu gekocht bij Coolblue voor ophaling morgen.
Voor mij nooit UPS meer in ieder geval.
We kunnen niet kiezen als we bij bestellen welke vervoerder. Ik heb hem juist ook bij Coolblue besteld.DVDB schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:12:
[...]
De eerste keer dat ik naar ups belde vertelden ze mij ook dat dit nog voor 19 geleverd zou worden.
Toen ik naar Apple belde om verhaal te halen waarom ze mijn lader on hold hadden gezet (volgens ups de reden dat die donderdag niet geleverd werd) wilden ze zelf even contact opnemen met UPS. Tegen Apple hebben ze gezegd dat de iPhone pas voor maandag ten vroegste zou zijn.
Tijdens mijn 2de telefoontje naar ups was er ook eerst het standaardantwoord: “voor 19 uur vandaag...”
toen ik hen echter zei dat Apple iets anders zei hebben ze verder gekeken en konden ze zien dat de iPhone onderweg was naar Brussel.
Toestel nu gekocht bij Coolblue voor ophaling morgen.
Voor mij nooit UPS meer in ieder geval.
Nu ook even naar bellen met de vraag waarom het niet geleverd is vandaag.
Net ongeduldig als ik ben toch een chat met DHL gestart:Soru schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:17:
DHL status nog altijd end of day. Ik hou stilletjes hoop.
<Jouw zending is met een koerier mee die rijdt tot 21:00. De zending zal dus zeker nog geleverd worden 😃
>Ah ok, dan heb ik mn antwoord al! Haha
Vorig jaar was ie er om 14:00 ik dacht dat ie misschien verdwaald was
<Nee daar gaan we niet vanuit haha. Deze koerier is pas rond 14:00 vertrokken dus rijdt tot vanavond
Klopt dat met het tijdstip “With delivery courier” van de t&t?bokkow schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:20:
[...]
Net ongeduldig als ik ben toch een chat met DHL gestart:
<Jouw zending is met een koerier mee die rijdt tot 21:00. De zending zal dus zeker nog geleverd worden 😃
>Ah ok, dan heb ik mn antwoord al! Haha
Vorig jaar was ie er om 14:00 ik dacht dat ie misschien verdwaald was
<Nee daar gaan we niet vanuit haha. Deze koerier is pas rond 14:00 vertrokken dus rijdt tot vanavond
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ja, 13:44
Ik ga de iPhone normaal altijd in de Apple store zelf halen. Dacht dit jaar voorzichtig te zijn ivm Corona en maar te bestellen online. Is ook de laatste keer zolang ze ups gebruiken.Azmodann schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:17:
[...]
We kunnen niet kiezen als we bij bestellen welke vervoerder. Ik heb hem juist ook bij Coolblue besteld.
Nu ook even naar bellen met de vraag waarom het niet geleverd is vandaag.
Mijn laatste 4 bestellingen via UPS: de 2 eerste nooit aangekomen en terug verstuurd naar verzender (zogezegd nooit iemand thuis, terwijl hier altijd iemand thuis is en er een camera hangt aan de voordeur. Briefje achterlaten was er ook niet bij)
Nu zijn ze de lader die ik bestelde kwijt. En de iPhone is ook al niet op tijd.
Problemen met een ID scanner bij Dynalogic
Vodafone iPhone 12 Pro max met nieuw abonnement wordt nu morgen pas bezorgd. Daar blijf je dan voor thuis

[ Voor 14% gewijzigd door falconxp op 13-11-2020 17:59 ]
Net gebeld met UPS, het is nu hier door verschoven naar volgende week maandag of in ieder geval binnen twee weken, werd er gezegd. Kortom, ze weten het niet want "het is druk"... Speciaal een dag vrij genomen voor deze onzin... Dag dag PTO.
Dikke doei!
Mensen die in het zelfde schuitje zitten? Lang verhaal kort:
Na pre-order los ging echt binnen 2-3 min besteld bij Vodafafone. "Order gelukt!" en stond ook in mijn vodafone. Gaat om 12 Pro Max Graphite 256GB.
Kreeg geen mail dus na 2 dagen toch gebeld. Storing in het systeem maaar kwam goed en ik zou mijn plek in de rij behouden. Per mail pdf van contract gehad ivm verlengen abbo.
Vandaag ging in mijn Vodafone de order op "Geannuleerd" Weer gebeld, nee komt goed, sta in de rij gewoon op mijn vroege plek, ennehhh vanaf vandaag worden ze verstuurd dus geen zorgen!
Nog geen track/trace wat dan ook ontvangen. Maak me toch wel zorgen. :-/
Na pre-order los ging echt binnen 2-3 min besteld bij Vodafafone. "Order gelukt!" en stond ook in mijn vodafone. Gaat om 12 Pro Max Graphite 256GB.
Kreeg geen mail dus na 2 dagen toch gebeld. Storing in het systeem maaar kwam goed en ik zou mijn plek in de rij behouden. Per mail pdf van contract gehad ivm verlengen abbo.
Vandaag ging in mijn Vodafone de order op "Geannuleerd" Weer gebeld, nee komt goed, sta in de rij gewoon op mijn vroege plek, ennehhh vanaf vandaag worden ze verstuurd dus geen zorgen!
Nog geen track/trace wat dan ook ontvangen. Maak me toch wel zorgen. :-/
Zojuist de zwarte 12 mini 128gb ontvangen. Maandag bij Apple besteld, bezorging via DHL. Wat een ontzettend mooi apparaat zeg, en de kleur ook.
UPS is juist hier geweest 18:41uDVDB schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:02:
Pfff mijn order wacht nog steeds op ‘wacht op goedkeuring door Vodafone’ bij mobiel.nl.
Terwijl ik de sms dat nummerbehoud is goedgekeurd allang is gelukt.
Ik ben bang dat ik hem dit weekend niet meer krijg
Terwijl ik de sms dat nummerbehoud is goedgekeurd allang is gelukt.
Ik ben bang dat ik hem dit weekend niet meer krijg
Iemand hier die direct bij vodafone.nl de Apple iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite hebben besteld en al weten wanneer ze deze krijgen?
Zit er aan te denken mijn order te cancellen...
Zit er aan te denken mijn order te cancellen...
Mijn Pro Max (128 Graphite) van KPN is binnen!
Gelijk een hoes eromheen geknald natuurlijk.
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 98% gewijzigd door Divitiae op 13-11-2020 19:14 ]
:strip_exif()/f/image/mcezeeLzjczKLnYuFJgo2rh5.jpg?f=fotoalbum_large)
Top! Direct bij Apple besteld om 14:02. Vandaag om 13uur binnen. Geen hoesje voor mij. Gewoon gebruiken. Getwijfeld over Graphite maar super blij met Pacific Blue.
[ Voor 13% gewijzigd door rensfreriks op 13-11-2020 19:23 ]
Bezorger van DHL is net langsgekomen, was de laatste van zijn ronde, blij mee!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.