Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Wel gek toch? Want leverdatum staat wel morgen.
De zending is dan voorgemeld, dus krijg je gewoon de verwachte bezorgdatum te zien. Over enkele uren zal ie wel bij PostNL aankomen, don't worry.ThaddeusX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:48:
Vanochtend een mailtje gehad van PostNL dat ik het morgen binnen krijg maar als ik nu naar de status kijk zie ik dat PostNL het niet ontvangen of verwerkt heeft.
Op dit moment krijg ik van meerdere pakketten (Intertoys en ICT-zaak)de melding dat de post het niet opgehaald heeft. Het schijnt dat ze regelmatig maar een deel van de pakketten ophalen omdat ze te weinig capaciteit hebben.ThaddeusX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:48:
Vanochtend een mailtje gehad van PostNL dat ik het morgen binnen krijg maar als ik nu naar de status kijk zie ik dat PostNL het niet ontvangen of verwerkt heeft.
Dat was de uitleg die ik kreeg toen een pakket meerdere dagen op “aankomst morgen” stond en “nog niet aangeleverd bij de post”.
Op 13 november 2020 komt er een bezorger bij je langs tussen 08:12 en 10:12 uur
AMP staat tussen 8 en 10 voor de deur
[ Voor 72% gewijzigd door Tartarus op 12-11-2020 21:26 ]
Samsung Flip 7
Je adres staat nog in de screenshot ;-).Tartarus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:07:
Zojuist een e-mail ontvangen.
AMP staat tussen 8 en 10 voor de deur
[ Voor 34% gewijzigd door RiccardoNL op 12-11-2020 21:15 ]
Ik heb 4 dagen op mijn MagSafe lader zitten wachten via PostNL. Het zou me niks verbazen als een deel van de Tweakers morgen zijn iPhone via PostNL niet krijgt.White Feather schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:04:
[...]
Op dit moment krijg ik van meerdere pakketten (Intertoys en ICT-zaak)de melding dat de post het niet opgehaald heeft. Het schijnt dat ze regelmatig maar een deel van de pakketten ophalen omdat ze te weinig capaciteit hebben.
Dat was de uitleg die ik kreeg toen een pakket meerdere dagen op “aankomst morgen” stond en “nog niet aangeleverd bij de post”.
Officieel geven ze aan dat ze toestellen pas morgen ontvangen, dus ff hopen! Ik had een 12 Pro Max besteld (T-mobile), was zelfs nog vroeger dan jou (13:56)Extreme smell schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:16:
mobiel.nl gaat het niet meer worden vandaag ben ik bang. Besteld op 6 november om 14:05
[Afbeelding]
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
iedereen volgens mij (behalve kpn?)Extreme smell schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:16:
mobiel.nl gaat het niet meer worden vandaag ben ik bang. Besteld op 6 november om 14:05
[Afbeelding]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
"niet op voorraad" melding is weg, aanvraag ligt bij T-mobile!
13:50 besteld, de 12 Pro Max 128GB pacific blue.
[ Voor 7% gewijzigd door NickAlan op 12-11-2020 21:27 ]
Bedankt voor het doorgeven.RiccardoNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:12:
[...]
Je adres staat nog in de screenshot ;-).
Denk je alles doorgekrast te hebben, vergeet je het meest belangrijke 🤐🤦🏼♂️
Mag je nagaan hoe enthousiast ik ben.
[ Voor 6% gewijzigd door Tartarus op 12-11-2020 21:27 ]
Ok wow, ik dacht al dat ik met 13:56 de eerste was, haha! Hier nog op "niet op voorraad". Max 128gb grafiet T-MobileNickAlan schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:21:
Mijn mobiel.nl bestelling is een stap verder!
"niet op voorraad" melding is weg, aanvraag ligt bij T-mobile!![]()
13:50 besteld, de 12 Pro Max 128GB pacific blue.
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door ben2513 op 12-11-2020 21:30 ]
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Hier idem dito. iPhone mini Black 64GB, niet op voorraad -_-Extreme smell schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:16:
[Afbeelding]
Verwijderd
Dat geeft mij hoop dat ik vanavond nog wat van PostNL te horen krijg mbt mijn bestelling bij Vodafone.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:39:
Net ook PostNL T&T gekregen van Amac bestelling. Morgen ochtend tussen 8:00 - 10:30 zou hij er moeten zijn.
Nou, dat ligt maar net aan je interpretatie van het volgende: “Vrijdag 13 november de eerste levering”.ben2513 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:19:
[...]
Officieel geven ze aan dat ze toestellen pas morgen ontvangen, dus ff hopen! Ik had een 12 Pro Max besteld (T-mobile), was zelfs nog vroeger dan jou (13:56)
Toen ik dit las ging ik ervan uit dat hiermee de levering aan de klant mee werd bedoeld, net als elk andere zichzelf respecterende webshop. En waarom zou ik überhaupt willen weten wanneer een webshop een levering verwachten..
*voelt zich in de maling genomen*
Verwijderd
Denk dat ze het mailtje sturen als het pakket overgedragen is aan PostNL. Zal wel automatisch gebeuren als zij hem ingescand hebben.Masou schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:45:
[...]
Dat geeft mij hoop dat ik vanavond nog wat van PostNL te horen krijg mbt mijn bestelling bij Vodafone.
Waar had je hem besteld?ThaddeusX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:48:
PostNL brengt hem morgen tussen 15:00 en 17:30 !
Precies. Maar de vraag is wanneer hij wordt overgedragen.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:51:
[...]
Denk dat ze het mailtje sturen als het pakket overgedragen is aan PostNL. Zal wel automatisch gebeuren als zij hem ingescand hebben.
[ Voor 45% gewijzigd door Masou op 12-11-2020 21:53 ]
dit, vooral aangezien de andere wel allemaal shippenNSG schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:51:
[...]
Nou, dat ligt maar net aan je interpretatie van het volgende: “Vrijdag 13 november de eerste levering”.
Toen ik dit las ging ik ervan uit dat hiermee de levering aan de klant mee werd bedoeld, net als elk andere zichzelf respecterende webshop. En waarom zou ik überhaupt willen weten wanneer een webshop een levering verwachten..
Mobiel.nl heeft ook avondlevering. Als ze morgen voor 12:00u het zooitje hebben afgehandeld krijg je het in de avond.NSG schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:51:
[...]
Nou, dat ligt maar net aan je interpretatie van het volgende: “Vrijdag 13 november de eerste levering”.
Ik had als een van de eerste besteld maar vandaag geannuleerd en opnieuw besteld omdat ik een 60 euro kortingscode had. Kan achteraan sluiten vrees ik
In ieder geval nog geen "aanvraag verstuurd" melding.
Wie weet komt het nog, ik heb zojuist de track en trace gekregen via Mobiel.nl (T-mobile).NSG schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:51:
[...]
De eerste binnen dit topic?
Morgen tussen 14:15 en 16:45 zoals het nu lijkt!
It's All In The "Mix"
CoolBlueMasou schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:52:
[...]
Waar had je hem besteld?
[...]
Precies. Maar de vraag is wanneer hij wordt overgedragen.
Kijk tussen 7 en 8 nog eens in de postNL app. Dat is wanneer de chauffeur doorgeeft hoe hij zijn route gaat rijden en krijg je een tijdvak indicatie van 2 uur in plaats van deze twee en een halve uur.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:39:
Net ook PostNL T&T gekregen van Amac bestelling. Morgen ochtend tussen 8:00 - 10:30 zou hij er moeten zijn.
Tot de dag zelf en dan nog komen ze vaak aanzetten met 'sorry, we hebben de aflevering gemist.'Masou schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:16:
Tot hoe laat kan de status bij PostNL veranderen naar ontvangen / verwerkt? Iemand daar ervaring mee?
Valt het te merken dat ik het niet zo op heb met PostNL?
Ik heb gelukkig de verzendbevestigingen al. Maar de site ligt er inderdaad uit.Jordyz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:16:
Wie heeft er bij Apple besteld en kan nog steeds zijn orderstatus niet inzien? Bij mij laad gewoon de hele website niet...
Ja aantal uren eerder al eff gekeken op dhl tracking, heb zelf ook de verzendbevestiging dat wel. Stond nog in m'n geschiedenis, laat 'm nu even open staan maar de website van Apple is vandaag waardeloos.. Al de hele dag traag en problemenDennisweb schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:18:
[...]
Tot de dag zelf en dan nog komen ze vaak aanzetten met 'sorry, we hebben de aflevering gemist.'
Valt het te merken dat ik het niet zo op heb met PostNL?
Ligt echt aan de verzender / shop. Bol zendingen met PostNL worden bijvoorbeeld pas in de nacht zichtbaar.Masou schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:16:
Tot hoe laat kan de status bij PostNL veranderen naar ontvangen / verwerkt? Iemand daar ervaring mee?
Het is afhankelijk van de eerste scan in een depot, dan pas is een zending “ontvangen door PostNL”. Dit is overigens niet zo bij PostNL punten als je een pakket afgeeft of verstuurt.
Bij mij staat er 'by end of day', net als voorgaande jaren.Sinan10 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:25:
Weet iemand of DHL wel een tijdsslot geeft of net als UPS zonder indicatie ?
ja bij mij ookDennisweb schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:45:
[...]
Bij mij staat er 'by end of day', net als voorgaande jaren.
Wordt met Post NL verstuurd
[ Voor 20% gewijzigd door rai_rob op 12-11-2020 22:53 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
DHL?carpebios schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:52:
Net een sms’je gehad. Tussen 12:45 en 16:45
Nee, niet voor de iPhone en ook niet voor iets anders wat ze morgen gaan leveren. Ik ga er maar vanuit dat de mail niet verzonden is en ze morgen gewoon op de stoep staan.superjona schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:02:
Iemand die besteld heeft bij MediaMarkt en al nieuws heeft?
Morgenochtend tussen 9.15 en 11.45.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Gedurende de dag werkte het zo af en toe via de app of de site. Momenteel werkt het voor mij.Jordyz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:16:
Wie heeft er bij Apple besteld en kan nog steeds zijn orderstatus niet inzien? Bij mij laad gewoon de hele website niet...
Ze hebben een storing, mocht je een verzendbevestiging hebben ontvangen dan zit het goed en krijg je hem hoogstwaarschijnlijk morgen.Soru schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:10:
[...]
Gedurende de dag werkte het zo af en toe via de app of de site. Momenteel werkt het voor mij.
Mijn boefje is liev!
Zojuist is mijn doosje ontvangen door PostNL! bij jou ook?Masou schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:38:
[Afbeelding]
Dit is nog steeds mijn status... Ik vraag me af of hij vanavond nog aangemeld gaat worden bij Vodafone. Hebben anderen die bij Vodafone hebben besteld al wel meer informatie?
[...]
EDIT: Fingers crossed
[ Voor 8% gewijzigd door forzabesiktas op 13-11-2020 00:26 ]
tikfouten? tjah..m..
hahah die van mij ligt daar nu ook hoop dat ik hem morgenochtend al krijgDennisweb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:27:
Zo. Mijn iPhone heeft het blijkbaar gezellig in Brussel. Ligt er al sinds 18:25. Dan kan 'ie vannacht naar Amsterdam en hoop ik op een vroege levering in Groningen.
Ik hoop ook op vroeg, maar ervaring uit eerdere jaren leert me dat het ook vaak genoeg pas tegen 16:00 werd. Of de beroemde 'shipment on hold'. Daar gaan we vast nog veel paniekvoetbal over krijgen. Dat betekent simpelweg dat je in de avondlevering zit.Sinan10 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:33:
[...]
hahah die van mij ligt daar nu ook hoop dat ik hem morgenochtend al krijg
Zondecliors schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:59:
[...]
Mobiel.nl heeft ook avondlevering. Als ze morgen voor 12:00u het zooitje hebben afgehandeld krijg je het in de avond.
Ik had als een van de eerste besteld maar vandaag geannuleerd en opnieuw besteld omdat ik een 60 euro kortingscode had. Kan achteraan sluiten vrees ik![]()
![]()
In ieder geval nog geen "aanvraag verstuurd" melding.
Een iPhone 12 Pro Max 256 Graphite besteld om 14:05, staat helaas nog op niet op voorraad zoals hierboven.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nee nu is het opeens ups. Bijzonder.
[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 13-11-2020 02:51 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
PostNL komt bij mij eigenlijk altijd tussen 8:00 en 9:00. Sinds ik thuiswerk dumpt hij ook de pakjes voor de buren bij mijTartarus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:09:
[...]
Kijk tussen 7 en 8 nog eens in de postNL app. Dat is wanneer de chauffeur doorgeeft hoe hij zijn route gaat rijden en krijg je een tijdvak indicatie van 2 uur in plaats van deze twee en een halve uur.
iOS developer
You and I have memories longer than the road ahead
Meestal komt dhl vroeg in de ochtend 😄
Ik lees met veel plezier mee, ik zat 2 weken geleden ook zo!
Nee, iPhones gaan eigenlijk nooit mee de Black Friday deals in. Zeker zo kort na release.respawn123 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 06:49:
Weet iemand hoe de acties van voorgaande jaren waren op abonnementen tijdens Black Friday? Wil een iPhone 12 pro bestellen via belsimpel inclusief t mobile abonnement. Is het de moeite waard om nog twee weken te wachten?
Uncomfortable silence can be so loud...
Verwijderd
En binnenVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 06:55:
[...]
PostNL komt bij mij eigenlijk altijd tussen 8:00 en 9:00. Sinds ik thuiswerk dumpt hij ook de pakjes voor de buren bij mij
:strip_exif()/f/image/96z4vLmw86ao8KJxiqQHjFnL.jpg?f=fotoalbum_large)
De mini naast de Galaxy A3 2016.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2020 08:18 ]
Damn, maar je mag hem toch nog niet activeren voor 9u?
Nope, niet doen! Pas er mee op want zelfvernietiging wordt enabled!!DutchLegendX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:19:
[...]
Mijn boefje is liev!
😅JB schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:24:
[...]
Nope, niet doen! Pas er mee op want zelfvernietiging wordt enabled!!
mooi! maar man man....grootTartarus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:30:
[Afbeelding]
Mijne is binnen. Voor een ieder die op zijn telefoon wacht, veel succes en veel plezier met jullie nieuwe telefoon. Ik check uit van dit topic
heeft je iPhone een eigen postcode?
Kwam ie met pallet en steekwagen of dat niet?Tartarus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:30:
[Afbeelding]
Mijne is binnen. Voor een ieder die op zijn telefoon wacht, veel succes en veel plezier met jullie nieuwe telefoon. Ik check uit van dit topic
Mijn boefje is liev!
convoi exceptionnelTartarus schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:30:
[Afbeelding]
Excuus, in mijn enthousiasme niet vermeld, vandaag tussen 12.00 en 14.00Niek_1981 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:12:
[...]
Dat vraagt hij niet, hij wil weten wat jouw status is bij PostNL.
Een sms zegt niet zoveel imo.
Another one bites the DUST
Melding dat ik het kon ophalen maar dat was helemaal niet zo.
2x naar Den Haag gereden.
You and I have memories longer than the road ahead
ja bij mij ook in Rotterdam (woon in Den Haag)Captain Planet schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:05:
DHL zegt bij mij nog steeds processed at Amsterdam.
Zie dat Mediamarkt ze op voorraad heeft. Den Haag geannuleerd.Xmoo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:01:
Straks ophalen in Den Haag. Hopelijk geen drama zoals toen met de Watch 5.
Melding dat ik het kon ophalen maar dat was helemaal niet zo.
2x naar Den Haag gereden.
_Bailey_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:33:
[...]
mooi! maar man man....groot
heeft je iPhone een eigen postcode?
JB schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:43:
[...]
Kwam ie met pallet en steekwagen of dat niet?Veel plezier!!
Bezorger van AMP belde dat hij met paar minuten voor de deur zou staan en of ik mijn paspoort gereed wilde houden.
Heb hem aangeboden om naar beneden te komen zodat hij geen twee trappen omhoog zou komen met die loodzware pakket 🤐
Hij was met een minuut weer weg.
Maar inderdaad, bovenstaande opmerkingen doen zich wel eer aan. Het is dat ik nu al een iPhone 7 Plus heb, dus ben dit formaat wel gewend ☺️
Iemand hier kreeg zijn blauwe Pro Max gisteren toegestuurd, hij had een abonnement van T-Mobile genomen. Bij mij helaas geen voortgang, gouden Pro Max i.c.m. Tele2Extreme smell schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:55:
Nog mensen die al wat vooruitgang zien bij mobiel.nl?
Verwijderd
Kon hem gewoon activeren hoor.DutchLegendX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:19:
[...]
Ja het kan wel, maar weet vanuit mijn tijd uit een retailwinkel dat je ze absoluut niet mocht activeren als je geen 'problemen' wilde met een Apple/ALSO.
Waar komt die onzin vandaan?DutchLegendX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:19:
[...]
DHL ed leveren vaker voor 09.00 al op de eerste lever dag dat mag.
En ergens op de wereld is het al vrijdag natuurlijk.
Roos79 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:14:
[...]
Waar komt die onzin vandaan?
Hier op het forum?Xerxes schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:08:
[...]
Iemand hier kreeg zijn blauwe Pro Max gisteren toegestuurd, hij had een abonnement van T-Mobile genomen. Bij mij helaas geen voortgang, gouden Pro Max i.c.m. Tele2
Dan heeft T Mobile een probleem als ze eerder uitleveren
En schreef die persoon niet later dat het toch een dag later was?
Als je op een computer kijkt zie je vaak wel een tijdvak maar op mobile site niet.Fromz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:15:
Mijn mini via Apple is in uitlevering via UPS, ik heb alleen staan voor het einde van de dag een geen slot, iemand anders wel?
[ Voor 18% gewijzigd door Roos79 op 13-11-2020 09:17 ]
Dat hanteer ik ook met bier drinken. Het is altijd wel ergens 12 uur geweestRoos79 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:14:
[...]
Mijn boefje is liev!
Hier ook niks @Mobiel.nl , Pro Max 128GB graphite met t-MobileXerxes schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:08:
[...]
Iemand hier kreeg zijn blauwe Pro Max gisteren toegestuurd, hij had een abonnement van T-Mobile genomen. Bij mij helaas geen voortgang, gouden Pro Max i.c.m. Tele2
Ook geen tijdslot hier. DUsssss ik durf niet mn huis uit vandaag. Ook ivm vrijdag de 13e.Fromz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:15:
Mijn mini via Apple is in uitlevering via UPS, ik heb alleen staan voor het einde van de dag een geen slot, iemand anders wel?
Hij werd gisteravond ingepakt en toegestuurd, dus hij zou 'em vandaag krijgen volgens mobiel.nlRoos79 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:15:
[...]
[...]
Hier op het forum?
Dan heeft T Mobile een probleem als ze eerder uitleveren
En schreef die persoon niet later dat het toch een dag later was?
Ja leveren mag wel. Dat mag vanaf donderdag.Roos79 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:14:
[...]
Onzin verkondig ik niet, ik weet dat retailwinkels de toestellen niet voor 9:00 mogen activeren. Hoe het providerstock/Apple stock zit, durf ik niet te zeggen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
/f/image/X1C6WXE3n6yf4cFc9mR7rik4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jpF51gLOiDs5me1wDVlIPCHY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AoqU4UPY405XWhHTGV83Zyy6.jpg?f=fotoalbum_large)