Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Je hebt gelijk, had de 12 Pro pagina open

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Ja....totdat je hem bestelt hebt .... Krijg je een dag of halve dag later te lezen *excuus dit artikel is helaas niet op voorraad *.
Samsung Flip 7
ja, dat is mij ook 1 of 2x overkomen. Uit de vele tientallen bestellingen die ik daar heb geplaatst vind ik dat dan nog erg meevallendave1972 schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:04:
[...]
Ja....totdat je hem bestelt hebt .... Krijg je een dag of halve dag later te lezen *excuus dit artikel is helaas niet op voorraad *.
denk dat je eerst de 3 geselecteerde accessoires morgen bezorgd krijgt en de iPhone uiteraard pas vrijdag
[ Voor 79% gewijzigd door carpebios op 09-11-2020 10:21 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Samsung Flip 7
Ben benieuwd of ik hem vrijdag in mijn handen heb. Weet iemand wanneer T-Mobile verzend?
Bij de iPhone 12 en 12 Pro rapporteerden de eerste gebruikers dat ze de 2 dagen van te voren een afspraak met AMP konden maken, zie onder. Overmorgen zou je dus iets kunnen verwachten.n3z schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:19:
Verlengd bij T-Mobile. 12 mini 128gb black.
Ben benieuwd of ik hem vrijdag in mijn handen heb. Weet iemand wanneer T-Mobile verzend?
Tha BasZ schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:47:
Vanuit T-Mobile community net een berichtje voorbij zien komen:
Ik heb net bericht gekregen dat ik zometeen gebeld wordt om een afspraak te maken voor mijn nieuwe iPhone 12 pro. Of evt vrijdag ophalen in de winkel.
Yoepie.
Johnvh schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:49:
Ik heb zaterdagochtend mijn order bij T-mobile besteld (blauwe 12, 256gb) en kreeg net een sms van T-mobile en mail van AMP om het allemaal te regelen.
[...]
Direct geregeld en vrijdag tussen 08:00 en 18:00 zorg ik dat ik thuis ben
Ik had dezelfde vraag, thanks! 12 Pro Max 256GB Groen via T-Mobile zakelijk besteld, dan krijg je extra kortingkoenvn schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:25:
[...]
Bij de iPhone 12 en 12 Pro kregen rapporteerden de eerste gebruikers dat ze de 2 dagen van te voren een afspraak met AMP konden maken, zie onder. Overmorgen zou je dus iets kunnen verwachten.
[...]
[...]
[ Tesla MIG MYP ]
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 16-11-2020. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten
>> Signature?
Jij hebt tenminste nog een datum gekregen wanneer je hem kan verwachten, ik bij Tele2 nada ! Gewoon alleen een mail met dat hij niet voorradig is 14.09 besteld overigens.ChiLLeR schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:47:
Besteld op 06/11, iPhone 12 pro max goud, 256gb, bij belsimpel. Status:
Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 16-11-2020. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23.30 uur pakketten
Samsung Flip 7
Dit nooit eerder meegemaakt tijdens de pre orders van Coolblue van oa Xs Max en 11 Pro Max. Die waren zo goed als uitverkocht na een kwartier , twintig minuten.
Ook de 12 Mini varianten overigens nog prima op voorraad.
Dat is wat er staat idd, of het ook daadwerkelijk zo is dat is een tweede. Zo zag ik dat je hem ook morgen in huis hebt ....🤔_Bailey_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:57:
behalve de 128Gb Grafiet iPhone 12 Pro Max, zijn álle overige 12 Pro Max-en nog steeds voorradig bij Coolblue.
Dit nooit eerder meegemaakt tijdens de pre orders van Coolblue van oa Xs Max en 11 Pro Max. Die waren zo goed als uitverkocht na een kwartier , twintig minuten.
Ook de 12 Mini varianten overigens nog prima op voorraad.
Samsung Flip 7
Nooit meer zo’n aankoop bij Bol.com
Da's wel heel vaag idd 😐StreetDenizer schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:01:
Man man man. Op 16 oktober mijn iPhone 12 Pro 512 GB besteld. Nog steeds helemaal niks.
Nooit meer zo’n aankoop bij Bol.com
Samsung Flip 7
Man man man. Op 16 oktober mijn iPhone 12 Pro 512 GB besteld. Nog steeds helemaal niks.
*Foutje*
[ Voor 19% gewijzigd door dave1972 op 09-11-2020 20:44 ]
Samsung Flip 7
Is er ondertussen al iets gewijzigd in jouw betaalstatus?WouterL schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:44:
[...]
Ja ik. Volgens T-Mobile moet dat goed komen. Ik geloof er echter niks van en bel volgende week wel weer..
Als ik in de bevestigingsmail nogmaals op Betaalwijze Kiezen druk, staat er nu het volgende:
/f/image/3Fo439uuHNu8GFNrQpNB5b6e.png?f=fotoalbum_large)
Dit doet mij vermoeden dat de betaling nog niet correct verwerkt is.
Ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen.
Leuk nieuws ontvangen dat het pas vanaf 17 november geleverd zal worden. Durfde wel te zeggen dat ik in de eerste dispatch zou horen.
Leuk en aardig maar dat vertelde 3 andere collega’s ook, dat ik het zeker voor en anders in week 46 zou ontvangen..

Zit nu te overwegen zelf maar naar de MediaMarkt te gaan en deze als ik ‘m ooit ontvang te retourneren.
Van Rutte moeten we iedere keer dat we het huis verlaten nadenken of dat wel nodig is. Wat mij betreft is het nodig, want als ik op PostNL moet wachten heb ik de lader in 2021 nog niet binnen.
Heb wel is gelezen dat ze vanuit het buitenland hierheen komen dus langer als 24uur onderweg zijn.
Maar ik mis ook berichten lijkt het?
[ Voor 117% gewijzigd door Roos79 op 10-11-2020 08:15 ]
Ja, want een MagSafe lader is natuurlijk van levensbelang..Dennisweb schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:13:
Mocht je met PostNL geleverd krijgen, sterkte... zit al sinds vrijdag op een MagSafe lader te wachten, maar PostNL scant het pakketje steeds niet. Dus ook morgen weer geen levering.
Zit nu te overwegen zelf maar naar de MediaMarkt te gaan en deze als ik ‘m ooit ontvang te retourneren.
Van Rutte moeten we iedere keer dat we het huis verlaten nadenken of dat wel nodig is. Wat mij betreft is het nodig, want als ik op PostNL moet wachten heb ik de lader in 2021 nog niet binnen.
Tot 4 weken geleden hadden we er nog nooit van gehoord en opladen kun je toch gewoon?
Vervelend is het wel hoor dat begrijp ik. Maar moest toch wel een beetje gniffelen
Nee. Het is niet van levensbelang. Maar het is ook frustrerend als mijn lader steeds een dag opschuift en er niks gebeurt. Dan ga ik er zelf wel één halen bij de MediaMarkt.remzor schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:10:
[...]
Ja, want een MagSafe lader is natuurlijk van levensbelang..![]()
Tot 4 weken geleden hadden we er nog nooit van gehoord en opladen kun je toch gewoon?
Vervelend is het wel hoor dat begrijp ik. Maar moest toch wel een beetje gniffelen
Maar goed. Een iPhone 12 Pro Max is ook niet van levensbelang. Dan is het vast niet zo frustrerend als je er tot kerst op moet wachten.
Die status site kunnen ze beter mee stoppen want die biedt dus geen informatie. Het gebrek aan communicatie irriteert me echt mateloos.
This is the Way.
Is de korting bij Vodafone echt zo hoog dan? Anders zou ik ‘m gewoon elders bestellen.NoTimeRemains schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:19:
net maar weer eens naar een doodstille Vodafone gebeld... Volgens de aardige mevrouw is er een onderbreking in de levering van Apple geweest en wordt het tussen 17 en 30 nov (12 Pro 128GB Grafiet).
Die status site kunnen ze beter mee stoppen want die biedt dus geen informatie. Het gebrek aan communicatie irriteert me echt mateloos.
Ik zit bij Vodafone, maar heb via mobiel.nl verlengd. Sowieso is mobiel al een paar tientjes goedkoper en dan kwam nog de 60 euro van ING bij. Uit mijn ervaring met Samsung devices had ik ook het idee dat mobiel.nl grote leveringen krijgt van de fabrikanten. Tenzij je korting op AirPods pro wil, dan is Voda misschien interessanter.Dennisweb schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:22:
[...]
Is de korting bij Vodafone echt zo hoog dan? Anders zou ik ‘m gewoon elders bestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door CopyCatz op 10-11-2020 09:26 ]
Zo heb ik het ook gedaan. Aantal Tweakers hadden mij geholpen aan een F&F code bij Vodafone, welke helaas niet in te wisselen is via mobiel.nl. Maar een simpel rekensommetje leerde dat mobiel.nl meer dan €100 goedkoper was met de ING actie op de 12 Mini. Daar kon de 24x2=€48,- F&F korting bij Vodafone niet tegenopCopyCatz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:25:
[...]
Ik zit bij Vodafone, maar heb via mobiel.nl verlengd. Sowieso is mobiel al een paar tientjes goedkoper en dan kwam nog de 60 euro van ING bij. Uit mijn ervaring met Samsung devices had ik ook het idee dat mobiel.nl grote leveringen krijgt van de fabrikanten. Tenzij je korting op AirPods pro wil, dan is Voda misschien interessanter.
En misschien betalen we nu allemaal 'teveel' als er met Black Friday gestrooid gaat worden met euro's korting op ieder abonnement, maar dat verwacht ik eigenlijk niet... (max €2,- ofzo).
@Dennisweb Snap ik, was ook met een knipoog
[ Voor 9% gewijzigd door remzor op 10-11-2020 09:35 ]
Tweakers is heel erg aan het rommelen berichten weg berichten terug en plaatjes weg en weer terug.dave1972 schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:12:
Wat ik ermee aan wil geven is dat wat er staat qua of ze nog op voorraad zijn, niet zo accuraat is.
Maar nu staan ze bij Coolblue als uitverkocht
Maar jij had je product nog niet in je winkel mandje zitten toch?
Alleen de zakelijke F&F is scherp door de Runners-deal.remzor schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:33:
[...]
Zo heb ik het ook gedaan. Aantal Tweakers hadden mij geholpen aan een F&F code bij Vodafone, welke helaas niet in te wisselen is via mobiel.nl. Maar een simpel rekensommetje leerde dat mobiel.nl meer dan €100 goedkoper was met de ING actie op de 12 Mini. Daar kon de 24x2=€48,- F&F korting bij Vodafone niet tegenop
En misschien betalen we nu allemaal 'teveel' als er met Black Friday gestrooid gaat worden met euro's korting op ieder abonnement, maar dat verwacht ik eigenlijk niet... (max €2,- ofzo).
@Dennisweb Snap ik, was ook met een knipoogHet Rutte verhaal en 'voor mij is het nodig'. In Nederland gaat het over het algemeen gewoon prima en wij zijn verwend, myself included hoor
I don't have dreams, I have goals!!
Zelf eentje besteld, ben benieuwd of ze sneller zijn als Apple zelf (heb/had daar ook een bestelling).
Vrijdag besteld bij Tele2, netjes bevestiging binnen en daarna niets meer gehoord. Wachten dus, officieel, op een afspraak met de bezorgdienst.
Op zich wel hoopvol dat ik vrijdag gewoon geleverd krijg, al lees ik ook mensen die voor mij bestelt hebben maar zaterdag wel een 'levering komt later' mail hebben gehad. Kan verder ook nergens een order status vinden in Mijn Tele2. Ach ja, we wachten af.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
voor mij is het de goedkoopste, of kost hetzelfde. Kan mn bestelling upgraden naar een Max maar ik ben bang dat die te groot is.Dennisweb schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:22:
[...]
Is de korting bij Vodafone echt zo hoog dan? Anders zou ik ‘m gewoon elders bestellen.
This is the Way.
Afgelopen vrijdag een iPhone 12 Pro Max 128 GB Graphite besteld bij een nieuw abonnement, de medewerker leek aardig verzekerd te zijn dat ik gewoon komende vrijdag mijn toestel krijg.
Ik ben er zo een met de beruchte later levering mail 😁Scrummie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:58:
Wat is dat wachten op berichten vanuit providers toch altijd vervelend. iPhone 12 Pro Max midnight blue.
Vrijdag besteld bij Tele2, netjes bevestiging binnen en daarna niets meer gehoord. Wachten dus, officieel, op een afspraak met de bezorgdienst.
Op zich wel hoopvol dat ik vrijdag gewoon geleverd krijg, al lees ik ook mensen die voor mij bestelt hebben maar zaterdag wel een 'levering komt later' mail hebben gehad. Kan verder ook nergens een order status vinden in Mijn Tele2. Ach ja, we wachten af.
Samsung Flip 7
Hoe laat had jij hem besteld ?Scrummie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:58:
Wat is dat wachten op berichten vanuit providers toch altijd vervelend. iPhone 12 Pro Max midnight blue.
Samsung Flip 7
https://community.t-mobil...den-iphone-12-mini-326516
Lijkt erop dat vrijdag wel goed komt.
Nou, dat gaat daar tot vrijdag staan en dan opeens weken later. Zo gebeurd met de 12 Pro ;-) maar ik duim voor je!n3z schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:46:
Hier de T-Mobile levertijden voor de Mini:
Waar baseer jij dat op ? Leverbaar vanaf 13nov is best een ruim begrip☺️n3z schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:46:
Hier de T-Mobile levertijden voor de Mini:
Samsung Flip 7
14:52. Kon er vanaf 14:00 niet in doordat dat Mijn Tele2 weer eens niet werkte.dave1972 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:14:
[...]
Ik ben er zo een met de beruchte later levering mail 😁
Als jij hem wel krijgt en ik niet wordt ik 😵😄 ik had hem om 14.09 betaald en alScrummie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:49:
[...]
14:52. Kon er vanaf 14:00 niet in doordat dat Mijn Tele2 weer eens niet werkte.
Samsung Flip 7
Welke telefoon dan?dave1972 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:50:
[...]
Als jij hem wel krijgt en ik niet wordt ik 😵😄 ik had hem om 14.09 betaald en al
Zelfde als jij de pro max blue al heb ik de 128GB versie
Samsung Flip 7
Hm, ik ook de 128GB. Bijzonder wel.dave1972 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:52:
[...]
Zelfde als jij de pro max blue al heb ik de 128GB versie
We gaan het meemaken morgen, dan verwacht ik wel of niet een mail van dat bedrijf die hem eventueel bezorgd.
Samsung Flip 7
Ik hoop dat de Mini 64GB zwart wel gewoon geleverd kan worden. Bevestiging om 14:05u.ben2513 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:48:
[...]
Nou, dat gaat daar tot vrijdag staan en dan opeens weken later. Zo gebeurd met de 12 Pro ;-) maar ik duim voor je!
Ik was al vanaf 20 oktober aan het wachten op mijn Iphone 12 Pro pacific blue bestelling bij Bol. Snel bij Coolblue besteld en bij Bol gecanceld. Morgen wordt de telefoon al geleverdnsacrawler schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:09:
Coolblue lijkt een aantal iPhone 12 Pro's op voorraad te hebben: https://www.coolblue.nl/p...o-128gb-pacific-blue.html
Zelf eentje besteld, ben benieuwd of ze sneller zijn als Apple zelf (heb/had daar ook een bestelling).
debeerzietzevliegen.nl
Graag gedaan! Ik heb inmiddels een verzendbevestiging binnen. Voor geïnteresseerden, hij is op dit moment bij de mediamarkt nog op voorraad, bij Coolblue niet meer: https://www.mediamarkt.nl...eaanblauw-5g-1676577.htmldebeer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:12:
[...]
Ik was al vanaf 20 oktober aan het wachten op mijn Iphone 12 Pro pacific blue bestelling bij Bol. Snel bij Coolblue besteld en bij Bol gecanceld. Morgen wordt de telefoon al geleverd. Bedankt!
Zojuist een bezorgafspraak gemaakt voor a.s. vrijdag om de Pro Max te leveren. Ze lijken zich aan hun woord te houdenDivitiae schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:11:
Hebben hier mensen ervaring met KPN?
Afgelopen vrijdag een iPhone 12 Pro Max 128 GB Graphite besteld bij een nieuw abonnement, de medewerker leek aardig verzekerd te zijn dat ik gewoon komende vrijdag mijn toestel krijg.
Zojuist een tracking code ontvangen, voor de levering van een iphone 12 mini 128 black. Ik ga er dus vanuit dat ik hem vrijdag binnen heb.Divitiae schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:21:
[...]
Zojuist een bezorgafspraak gemaakt voor a.s. vrijdag om de Pro Max te leveren. Ze lijken zich aan hun woord te houden
[ Voor 5% gewijzigd door Adarkar op 10-11-2020 16:40 ]
Welke partij doet de bezorging van KPN?Divitiae schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:21:
[...]
Zojuist een bezorgafspraak gemaakt voor a.s. vrijdag om de Pro Max te leveren. Ze lijken zich aan hun woord te houden
Zojuist een SMS gekregen dat ik een bezorgmoment kon kiezen, dus meteen een afspraak gemaakt voor vrijdag. Het gaat om een bestelling van afgelopen vrijdag direct om 14:00 (14:07 de bevestigingsmail).Divitiae schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:11:
Hebben hier mensen ervaring met KPN?
Haha hier nog een. Vodafone heeft me gemeld dat hij “later” kwam. Alleen dat was een default mail.Scrummie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:58:
Dus nu maar ongeduldig wachten op de verzend bevestiging.
Maar een bestelling van 14:02 + beperkte vraag bij Apple zelf geeft mij moed.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vandaag een SMS ontvangen van T-Mobile:sylvesterrr schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:06:
[...]
Ik hoop dat de Mini 64GB zwart wel gewoon geleverd kan worden. Bevestiging om 14:05u.
Ben benieuwd of en wanneer de shop mij gaat benaderen voor een afspraak.Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
:fill(white):strip_exif()/f/image/n228AkfcnXVjU9bFM6ZF97b7.png?f=user_large)
We wachten rustig af...
Bij welke provider als ik vragen mag ?Playkier schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:00:
[...]
Zojuist een SMS gekregen dat ik een bezorgmoment kon kiezen, dus meteen een afspraak gemaakt voor vrijdag. Het gaat om een bestelling van afgelopen vrijdag direct om 14:00 (14:07 de bevestigingsmail).
Samsung Flip 7
Stond 2-3 weken levertijd op de site maar blijkbaar hebben ze hem eerder.
Vorige week ergens verlengd.
Dit heb ik ook, diezelfde status maar dan bij Tele2...NickAlan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:07:
Nog niets gehoord van Mobiel.nl (verlenging T-mobile). Orderstatus is nog steeds hetzelfde;
[Afbeelding]
We wachten rustig af...
Samsung Flip 7
Hoop dat dit ook dan voor Tele2 geldt ...dat het een standaard mail betrof 🙂Donstil schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:01:
[...]
Haha hier nog een. Vodafone heeft me gemeld dat hij “later” kwam. Alleen dat was een default mail.
Dus nu maar ongeduldig wachten op de verzend bevestiging.
Maar een bestelling van 14:02 + beperkte vraag bij Apple zelf geeft mij moed.
Samsung Flip 7
KPN, een iPhone Pro Max 256GB Graphite
Same here
Zou nu ook de leather case in via Apple in mijn handen moeten hebben, echter UPS heeft bevestigd dat ie bezorgd is met status afgeleverd 'other' zonder verder enige informatie wat dat betekend en er ligt geen briefje in de bus, wat een ongeloof @#$%^& bedrijf is dat toch altijd met bezorgen. Ik bestel nooit meer iets rechtstreeks bij Apple als het via UPS gaat, die kunnen gewoon niet fatsoenlijk iets bezorgen, gaat altijd fout...
Ups ging vandaag case leveren maar is opgeschoven blijkbaar, morgen feestdag hier in België dus dat word ook niks.Vildhjarta schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:38:
[...]
Same here![]()
Zou nu ook de leather case in via Apple in mijn handen moeten hebben, echter UPS heeft bevestigd dat ie bezorgd is met status afgeleverd 'other' zonder verder enige informatie wat dat betekend en er ligt geen briefje in de bus, wat een ongeloof @#$%^& bedrijf is dat toch altijd met bezorgen. Ik bestel nooit meer iets rechtstreeks bij Apple als het via UPS gaat, die kunnen gewoon niet fatsoenlijk iets bezorgen, gaat altijd fout...
Is idd altijd iets met UPS,daarmee dat ik nooit nog een iPhone via Apple bestel.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Hier van het zelfde , vandaag zouden 2 siliconen hoesjes geleverd worden door UPS (in Belgie), maar niks gezien of ontvangen. Zal voor donderdag zijn , hoop ik.Gunth schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:42:
[...]
Ups ging vandaag case leveren maar is opgeschoven blijkbaar, morgen feestdag hier in België dus dat word ook niks.
Is idd altijd iets met UPS,daarmee dat ik nooit nog een iPhone via Apple bestel.
NickAlan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:07:
Nog niets gehoord van Mobiel.nl (verlenging T-mobile). Orderstatus is nog steeds hetzelfde;
[Afbeelding]
We wachten rustig af...
/f/image/sqAdtD6LYsPQCKdJq7hC4KEF.png?f=fotoalbum_large)
Same here.....
Mijn leren iPhone case is vandaag wel geleverd door UPS. Gewoon door de brievenbus zelfs.Vildhjarta schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:38:
[...]
Same here![]()
debeerzietzevliegen.nl
Mmm bij mij niets in de bus 'status' other. Ze verneuqen het hier echt altijd.debeer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:20:
[...]
Mijn leren iPhone case is vandaag wel geleverd door UPS. Gewoon door de brievenbus zelfs.
Yes hier ook door de brievenbus. Was gewoon thuis.debeer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:20:
[...]
Mijn leren iPhone case is vandaag wel geleverd door UPS. Gewoon door de brievenbus zelfs.
Heb je al een belletje gedaan naar ze of op andere manier contact met ze opgenomen?Vildhjarta schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:29:
[...]
Mmm bij mij niets in de bus 'status' other. Ze verneuqen het hier echt altijd.
Jazeker, uiteraard zonder succes of verder info. Ze gingen een onderzoek instellen.. Hoop dat het bij een van de buren bezorgd is en het nog komt.Roos79 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:40:
[...]
Heb je al een belletje gedaan naar ze of op andere manier contact met ze opgenomen?
Ook maar dat ik dat weet!
[ Voor 6% gewijzigd door Vildhjarta op 10-11-2020 21:54 ]
Als die persoon op het zelfde adres woont mag die dat in ontvangst nemen. Hier in Belgie toch.Amilo123 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:58:
Vraagje aan de mensen die rechtstreeks bij Apple besteld hebben: moet de persoon op wiens naam de bestelling staat hem in ontvangst nemen of mag ook iemand anders dat doen?
Er staat wel op label waar je naam en adres staat , dat het niet bij de buren geleverd mag worden.
Was met de 12 pro en DHL had deze geleverd. (Via Apple besteld)
Ah oke dat is het gevalAzmodann schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:21:
[...]
Als die persoon op het zelfde adres woont mag die dat in ontvangst nemen. Hier in Belgie toch.
Er staat wel op label waar je naam en adres staat , dat het niet bij de buren geleverd mag worden.
Was met de 12 pro en DHL had deze geleverd. (Via Apple besteld)
Nee dat is gewoon deur open > aanpakken > deur dicht.Amilo123 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:58:
Vraagje aan de mensen die rechtstreeks bij Apple besteld hebben: moet de persoon op wiens naam de bestelling staat hem in ontvangst nemen of mag ook iemand anders dat doen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vrijdag nieuwe iPhone en volgende week wordt mijn prive 16” 64/2TB/5500M 8GB MacBook Pro besteld
Noice
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Had een briefje op de deur gedaan dat het hoesje eventueel bij de buren geleverd mocht worden.
De bezorger belde me op om te zeggen dat het door de brievenbus kon en of die toestemming had om dat te doen ipv bij de buren. Nog nooit meegemaakt. Maar super service.
''Artikelen die bij de Apple Online Store zijn gekocht en die tussen 10 november 2020 en 25 december 2020 worden bezorgd, kunnen tot en met 8 januari 2021 worden geretourneerd''.
Dus extra lang je iPhone 12 Mini of 12 Pro Max uitproberen
Dat is wel lang, is de betaling goed gegaan?Soru schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:31:
Afgelopen maandag bij Apple de mini besteld, bezorging op vrijdag 13 nov. De status staat nog steeds op 'wordt verwerkt' iemand hier ervaring mee?
Bij mij staat de status op "Verzending wordt voorbereid" ik heb 6 nov besteld.
Helemaal niks, behalve de orderbevestiging zelf en het smsje van gisteren.. abonnement verlenging met Pro Max voor mij, afgelopen vrijdag rond 14:10 afgerond.WouterL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:30:
Iemand al nieuws van T-Mobile?
Als ik het forum mag geloven kan het zomaar echt vrijdag a.s. al worden, maar dat woordje 'vanaf' maakt mij wat achterdochtig.
Zelf om 14:05 bevestiging gekregen, maar de servers aan de kant van tmobile waren super brak.YjeRoel schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:44:
[...]
Helemaal niks, behalve de orderbevestiging zelf en het smsje van gisteren.. abonnement verlenging met Pro Max voor mij, afgelopen vrijdag rond 14:10 afgerond.
Als ik het forum mag geloven kan het zomaar echt vrijdag a.s. al worden, maar dat woordje 'vanaf' maakt mij wat achterdochtig.
Betaling en alles is gelukt. Ik heb natuurlijk wel pas op 9 nov besteld. Als er morgen nog geen wijziging is zal ik even bellen.g00gle schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:36:
[...]
Dat is wel lang, is de betaling goed gegaan?
Bij mij staat de status op "Verzending wordt voorbereid" ik heb 6 nov besteld.
Yep, elk jaar hetzelfde liedje. Je zou toch verwachten dat daar eens iets aan gedaan wordt.WouterL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:45:
[...]
Zelf om 14:05 bevestiging gekregen, maar de servers aan de kan waren super brak.
Alleen het SMS-je gisteren 11:47 met 'bedankt voor je bestelling'. Meer info komt vast vanmiddag/vanavond? Bestelstatus staat op '3: Wachten op voorraad'.WouterL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:30:
Iemand al nieuws van T-Mobile?
[ Voor 23% gewijzigd door koenvn op 11-11-2020 11:33 ]
Dit topic is gesloten.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.