Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:58
Roos79 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:19:
[...]

Je kan toch prijzen vergelijken?
Ja, dat snap ik. Maar Black Friday moet nog komen dus is het bij Vodafone marketing blabla of echte korting. Dat was het meer.

Helaas kun je via Mobiel.nl geen Red Together Extra afsluiten. Alleen het hoofdabonnement.. dat is niet handig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soppyscroll
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 10:16
Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:37:
[...]

Ik stress niet meer om dit soort glitches. Ik had het met Apple.de ook toen ik de Graphite Watch ging bestellen. En ik heb ‘m prima op tijd geleverd gehad.

Die servers krijgen veel voor hun kiezen en het duurt gewoon even tot alles weer normaal is. Waarom het zo lang duurt? Iedereen is steeds aan het kijken of er al nieuws is.
aah op zo manier, ze hebben ook net betaling al van CC eraf gehaald ipv 0,- dus hoop echt dat ie nou ook vrijdag komt haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-10 21:29
D2FValinor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:14:
[...]

Ik had de 26e daar besteld, daarna wees iemand hier mij op de 35 euro bon voor mobiel.nl (via ing) en toen was het verschil voor mij nog maar 10 euro (996 vs 1006 euro). Dan toch liever via het "vertrouwde" mobiel.nl ivm eventuele garantie in het 2e jaar.
Ik heb €968,- betaald, dus was het verschil toch wat meer. Daarnaast kon mobiel.nl ook niet direct leveren en heb ik dat advies pas achteraf voorbij zien komen. Ik had toen echter geen zin meer om te annuleren om elders achteraan aan te moeten sluiten en meer te moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 12:05
Inmiddels hier ook de bevestiging binnen van m’n iDeal bestelling. Levering is nog steeds 13 november. Dus die delay in de betaling van 5 uur maakt blijkbaar niet uit :)

In de shop bestel status staat nog steeds op wachten op betaling. Dus die shop lijkt ergens te hangen.

[ Voor 23% gewijzigd door erickov op 06-11-2020 19:49 ]

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

erickov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:48:
In de shop bestel status staat nog steeds op wachten op betaling. Dus die shop lijkt ergens te hangen.
Dus toch niet alle puntjes op de i waren gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:18
remzor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:37:
[...]

Ja, dat snap ik. Maar Black Friday moet nog komen dus is het bij Vodafone marketing blabla of echte korting. Dat was het meer.

Helaas kun je via Mobiel.nl geen Red Together Extra afsluiten. Alleen het hoofdabonnement.. dat is niet handig dus.
Niemand weet wat black friday doet en het komt weinig voor dat de nieuwe toestellen gelijk mee doen met acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-10 04:52
IPhone 12 mini 128 gb Black besteld bij bcc.
Betaald met Freebees vandaar bcc.
Ik zie wel wanneer die binnen is alhoewel ik hoop volgende week natuurlijk.
Ben benieuwd of ik weer kan wennen aan een kleine telefoon. En of de batterij een beetje acceptabel presteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:38
remzor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:37:
[...]

Vorig jaar heb ik gewacht op Black Friday, maar de acties zijn minimaal en niet op de nieuwste Apple producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAO
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-08 23:08

DAO

Goochelaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:58:
Ik heb 25 oktober een 12 Pro 128GB oceaanblauw besteld bij GSMsale (nieuw abonnement bij KPN), waarbij werd aangegeven dat het 9 a 10 werkdagen ging duren. Vandaag heb ik een mail gekregen dat ze nog niet kunnen leveren, maar ook geen idee hebben wanneer wel.

Op zich heb ik geen haast want mijn bestaande contract loopt pas in januari af en het was prijstechnisch erg interessant om daar te bestellen, maar ik ben benieuwd of iemand zijn 12 (Pro) via GSMsale al wèl ontvangen heeft.
Ik heb hem (128gb pro) op 16-10 om 14:20 besteld daar. Ik zou nummer 3 zijn.
Tot op de dag van vandaag (heb vandaag nog gecheckt bij ze) hebben ze er 0 binnen gehad. Absolute faalbende daar.
Inmiddels gecanceld, ik raad je aan om hetzelfde te doen.

GSMsale = Ritel , daar is het minder panisch maar minder voordelig. Heb ook het idee dat ze de boel daar eerst slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
erickov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:48:
Inmiddels hier ook de bevestiging binnen van m’n iDeal bestelling. Levering is nog steeds 13 november. Dus die delay in de betaling van 5 uur maakt blijkbaar niet uit :)

Er scheen een flinke storing te zijn bij Ideal miss had dat er ook mee te maken ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Laatst online: 30-09 22:13
Yes! Hij staat erin! ‘Wordt bezorgd: 13 november’. Status staat nu op ‘Verzending wordt voorbereid’ :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GtFkEnCfOrpPdLHsM3gLXT0uXpo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7UGQ0a2E2EPHooZ9wOTWKgK0.jpg?f=fotoalbum_large

Yeah in het overzicht :) en hij verspringt net naar verzending wordt voorbereid

[ Voor 6% gewijzigd door SpoekGTi op 06-11-2020 20:14 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 07:24
RiccardoNL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:12:
Yes! Hij staat erin! ‘Wordt bezorgd: 13 november’. Status staat nu op ‘Verzending wordt voorbereid’ :D.
Bij mij ook! Jeeej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:26
Verzending wordt voorbereid :D. Alleen heb ik per ongeluk twee iPhones besteld in plaats van 1. Valt volgens mij niet meer te annuleren als de verzending wordt voorbereid. Dan maar retoursturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Laatst online: 03-10 15:36
Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:14:
Verzending wordt voorbereid :D. Alleen heb ik per ongeluk twee iPhones besteld in plaats van 1. Valt volgens mij niet meer te annuleren als de verzending wordt voorbereid. Dan maar retoursturen.
Sure per ongeluk ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:36
Inderdaad. En zo als @Donstil zei, loopt het niet zo'n vaart, dus bijna iedereen zal hem de 13e krijgen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Kan ik wel uitleggen. @RiccardoNL is mijn broer. Hij kwam de Apple Store eerst niet in. Dus heb ik één voor hem besteld, nadat de mijne besteld was. Opeens kon hij er ook nog in, dus is miscommunicatie geweest. Is dus echt een ongelukje geweest. Ik ga kijken of ik 'm maandag nog kan annuleren. :)

Anders gaat 'ie volgende week ook gewoon terug naar Apple. Ik ga 'm zeker niet doorverkopen want dat vind ik zielig gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:51
SpoekGTi schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:13:
[Afbeelding]

Yeah in het overzicht :) en hij verspringt net naar verzending wordt voorbereid
Net even gekeken, bij mijn bestelling ook nu levering op de 13e. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:17:
[...]

Kan ik wel uitleggen. @RiccardoNL is mijn broer. Hij kwam de Apple Store eerst niet in. Dus heb ik één voor hem besteld, nadat de mijne besteld was. Opeens kon hij er ook nog in, dus is miscommunicatie geweest. Is dus echt een ongelukje geweest. Ik ga kijken of ik 'm maandag nog kan annuleren. :)

Anders gaat 'ie volgende week ook gewoon terug naar Apple. Ik ga 'm zeker niet doorverkopen want dat vind ik zielig gedrag.
Is ook al jaren niet echt meer winst mee te pakken hoor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:34:
[...]

Is ook al jaren niet echt meer winst mee te pakken hoor.
Dat scheelt. Ik ben er namelijk behoorlijk op tegen. Heb liever dat iemand anders straks een plekje opschuift. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-05 10:36
Vandaag toevallig bij de lokale telecombinatie binnengelopen om na te vragen of ze de 12 pro 128gb grafiet hebben. Hij loopt even naar achter en toevallig net eentje binnengekomen, direct mijn bestelling bij belsimpel geannuleerd en nu ben ik in het bezit van een 12 pro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robjeex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-01 20:52
_odb_ schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:04:
[...]

Heb jij een nieuw abbo of verleningen genomen? Ik heb zojuist 1 e-mail gekregen waarin staat dat het definitief overzicht van de bestelling nog zal volgen. Wat stond er in jouw bevestiging?
Verlenging. Ik kreeg een bevestiging en even later het contract in de mail. De keren daarvoor was de bestelling gelukt maar “volg bestelling” gaf vervolgens aan dat er geen order was gevonden.

Besteld via chrome op macOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robjeex
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-01 20:52
Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:58:
[...]

Bij de volgende factuur ofz?

Want dan moet ik even zorgen dat er geld op staat. Want dat gaat van de “vaste lasten rekening” welke na de vaste lasten precies leeg is.
Ja volgens mij wanneer het nieuwe abonnement ingaat, daar de eerste factuur van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Fromz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:58:
Bij mij is er dus ook geen reservering van/voor de telefoon te zien.
Het is bij mij nu inmiddels als nog met een automatische 2e poging afgeschreven levering 13-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:23
DeadDevil6210 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:11:
[...]

Het is bij mij nu inmiddels als nog met een automatische 2e poging afgeschreven levering 13-11
Ik heb een tweede cc gebruikt en binnen 10 Min is de status ook versprongen naar het voorbereiden van de zending voor de 13e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 04-10 12:46
weet iemand wie de iPhones bezorgt? DHL of UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Sinan10 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:44:
Is een beetje een loterij. De een krijgt DHL en de ander UPS. Mijn iPhone X kwam met UPS. De jaren erna DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:06

NSG

Je weet niks!

[...]

In de Apple Store app heb ik mijn bestelling kunnen annuleren, maar nu staat er: “Er zijn geen kosten ik rekening gebracht voor het artikel” en via de mail: “Deze artikelen worden niet in rekening in gebracht”.

Echter heb ik al betaald met iDeal.. gaat daar volgens mij iets niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
NSG schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:53:
[...]

In de Apple Store app heb ik mijn bestelling kunnen annuleren, maar nu staat er: “Er zijn geen kosten ik rekening gebracht voor het artikel” en via de mail: “Deze artikelen worden niet in rekening in gebracht”.

Echter heb ik al betaald met iDeal.. gaat daar volgens mij iets niet helemaal goed.
Volgens mij krijg je dan binnen 7 werkdagen het geld teruggestort. Ik kan de overvloedige bestelling niet meer annuleren. Hij is al in voorbereiding voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Sinan10 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:44:
Hoop dat ze in de ochtend leveren, aangezien ik dan ‘s middags moet werken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
d.castello schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:56:
[...]

Ben benieuwd meestal is ups wel vroeg maar dhl altijd laat hier tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
d.castello schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:56:
[...]

Van UPS heb ik van de week nog een pakket uit Engeland op maandagmorgen om 11:00 gehad. DHL heeft de boel meestal om 07:00 al in Amsterdam liggen, maar is pas rond 10:00 Out for Delivery. Ze komen vaak in Groningen pas na 15:00 langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dill01
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-08-2022
DAO schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:06:
[...]

Ik heb hem (128gb pro) op 16-10 om 14:20 besteld daar. Ik zou nummer 3 zijn.
Tot op de dag van vandaag (heb vandaag nog gecheckt bij ze) hebben ze er 0 binnen gehad. Absolute faalbende daar.
Inmiddels gecanceld, ik raad je aan om hetzelfde te doen.

GSMsale = Ritel , daar is het minder panisch maar minder voordelig. Heb ook het idee dat ze de boel daar eerst slijten.
dat is ontzettend jammer om te horen. ik heb 23 oktober besteld. ik wist dat het niet snel zou gaan, maar dat ze na weken nog steeds niets binnen hebben/ kunnen leveren is wel zorgelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:06

NSG

Je weet niks!

Een bezorger kan moeilijk op twee plekken tegelijk zijn. Kan best dat je bij DHL op het begin van de route woont en bij UPS aan het einde. En dat dit bij iemand anders precies andersom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
[...]

Waarom niet eerder bellen met Apple dan maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:51

ChillPascal

In the end...

ChillPascal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:20:
Voor degene die besteld hebben bij Apple.nl; zien jullie de bestelling in je account of heb je een bevestigingsmail?

Ik heb geen van beide, maar wel een afschrijving via iDeal.
Op 19:24 een mail gekregen: "Uw bestelling wordt verwerkt".
De bestelling is nu tevens te zien in mijn Apple-account. Status: "Verzending wordt voorbereid"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:59
Ik ben hier ook weer van de partij. :+
12 Pro Max 512GB Oceaanblauw besteld word als het goed is ook Vrijdag 13e geleverd. :P
Afbeeldingslocatie: https://img.cinemablend.com/filter:scale/quill/9/d/b/6/6/b/9db66b71dd62018589c440ea9bccc5bc2568208e.png?mw=600

[ Voor 58% gewijzigd door Mixpower op 06-11-2020 23:30 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:17
Mixpower schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:24:
Ik ben hier ook weer van de partij. :+
12 Pro Max 512GB Oceaanblauw besteld word als het goed is ook Vrijdag 13e geleverd. :P
[Afbeelding]
Haha goeie! Ik ook, maar ik doe juist een stap terug met die wijven-handjes van me. Ga van een iPhone 11 Pro naar een iPhone 12 Mini.

Hopelijk nu wel met één hand te bedienen :+

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:59
Redondo1982 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 01:03:
[...]

Haha goeie! Ik ook, maar ik doe juist een stap terug met die wijven-handjes van me. Ga van een iPhone 11 Pro naar een iPhone 12 Mini.

Hopelijk nu wel met één hand te bedienen :+
Dat is wel klein, ik denk dat je er nog wel op terugkomt. :P

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Roos79 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:47:
[...]

Waarom niet eerder bellen met Apple dan maandag?
Omdat ik op zaterdag altijd krijg te horen dat ze geopend zijn van maandag tot en met vrijdag. Of dit moet opeens anders zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ik heb op 14:03 al een e-mail bevestiging ontvangen van mijn T-Mobile bestelling die ik via de website heb geplaatst. Heb tijdens de bestelling al met iDeal betaalt.
Toch geeft de bestelstatus pagina onderstaande tekst aan.
Zou daar niet moeten staan dat ik al heb betaald?
Hebben meer mensen dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-e8bgxmSqgwOCnTir27P9cXr0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/inIBaIuOWlAKiRe8VedD8dDy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g00gle
  • Laatst online: 20:41
Gisteravond laat zag ik dat de betalingen mislukt was. Gelukkig de luxe van 2 creditcards dus even een andere geprobeerd en nu ging het wel goed.

Status is nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aBUHy4d8vAIXKake_mh8YJat0P8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8pGXspnX6QfgA2Ob5W2RrQzm.jpg?f=fotoalbum_large

En gelukkig nog steeds vrijdag 13 nov leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Wie besteld er bij zijn pro max een lederen hoes, ik zelf denk aan oceaan blauw met bruine lederen hoes, mooie luxe combi denk ik!?

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Bijzonder dat er nog Max’s en Mini’s beschikbaar zijn voor 13/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Jieve schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:15:
Omdat ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 22:46
ronaldm3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:04:
Wie besteld er bij zijn pro max een lederen hoes, ik zelf denk aan oceaan blauw met bruine lederen hoes, mooie luxe combi denk ik!?
Ik ga voor zwart of blauw denk ik.
Zwart direct leverbaar maar blauw zit al op eind dit jaar 8)7 .
Eerst kijken naar reviews of ze het geld waard zijn.
Voorlopig mijn Nomad case
YouTube: iPhone 12 Pro Max Apple Leather Case Review! ALL COLORS!
Dat geel is ook wel tof ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Gunth op 07-11-2020 09:34 ]

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Was te verwachten dat het niet zo'n vaart ging lopen tov de gewone 12 en 12 pro.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Niet iedereen wil met een Titanic of Mini in zijn broekzak lopen denk ik..😜

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Tartarus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:54:
Ik heb op 14:03 al een e-mail bevestiging ontvangen van mijn T-Mobile bestelling die ik via de website heb geplaatst. Heb tijdens de bestelling al met iDeal betaalt.
Hebben meer mensen dit?

[Afbeelding]
Ik denk dat je bij T Mobile moet zijn voor dat antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Roos79 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:32:
[...]

Ik denk dat je bij T Mobile moet zijn voor dat antwoord
Hun advies was om maandag te bellen als de betaling nog openstond.
Nu staat de betaling niet meer open, maar er staat ook niet dat ik al betaald heb.
Mijn vraag is specifiek of anderen met T-Mobile dit ook hebben. Dan weet ik ongeveer hoe ik maandag het gesprek in moet gaan als ik ze bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
pdavie2311 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:29:
[...]

Niet iedereen wil met een Titanic of Mini in zijn broekzak lopen denk ik..😜
Zoveel groter als de 11max is hij toch niet dacht ik ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:44
Tartarus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:40:
[...]

Hun advies was om maandag te bellen als de betaling nog openstond.
Nu staat de betaling niet meer open, maar er staat ook niet dat ik al betaald heb.
Mijn vraag is specifiek of anderen met T-Mobile dit ook hebben. Dan weet ik ongeveer hoe ik maandag het gesprek in moet gaan als ik ze bel.
Ik kreeg niet eens de optie om online af te rekenen, waarschijnlijk omdat ik heb aangegeven dat ik het toestel in de winkel wil ophalen (geen zin in AMP-koerier). In de mail staat dat ik in de winkel € 749,69 moet afrekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:45:
[...]

Iets volgens de Apple vergelijk scherm gaat ook van 6.5 naar 6.7 toe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:45:
[...]

Scheelt elk jaar een paar milimeter.

Maar het komt denk ik voornamelijk door het feit dat de iphone 12 pro nu 6.1 inch is. De iphone 11 pro was 5.8 inch.
De mensen die de normale 11 pro net te klein vonden en daarom maar toch voor de max gingen neigen nu sneller naar de normale 12 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Roos79 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:55:
[...]

Iets volgens de Apple vergelijk scherm gaat ook van 6.5 naar 6.7 toe
2mm langer en 0.3 mm breder ..valt nog prima mee te leven 🙂

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Is de kleur blauw van de pro series eigenlijk het zelfde als die van de Apple watch ? Dat heb ik eigenlijk nog niet gezien.

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:14:
Is de kleur blauw van de pro series eigenlijk het zelfde als die van de Apple watch ? Dat heb ik eigenlijk nog niet gezien.
Nee kleur watch is meer vergelijkbaar met het blauw van de niet pro 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:49
Kan je in de stores de iPhone mini en Max al zien? Of is dit pas vanaf volgende week vrijdag?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 22:04
Tartarus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:54:
Hebben meer mensen dit?

[Afbeelding]
Ja ik. Volgens T-Mobile moet dat goed komen. Ik geloof er echter niks van en bel volgende week wel weer..

Acties:
  • +4 Henk 'm!
dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:12:
[...]

Het gaat niet om het formaat maar om wat je er mee kan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jdiezrequejo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:33:
Kan je in de stores de iPhone mini en Max al zien? Of is dit pas vanaf volgende week vrijdag?
Volgende week vrijdag.

Alleen let er wel op dat je er niet meer naar binnen kunt zonder afraak of ophaal bevestiging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Max niet meer inmiddels maar Mini verbaasd mij.
Behalve de 256 blauw en groen is alles nog leverbaar voor 13/11 en dat bijna 24 uur na release.

Online wordt altijd gedaan alsof heel de wereld op een kleine iPhone zit te wachten maar de sweetspot zit dus duidelijk in de middelste twee modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
In de online Apple store zijn sommige max modellen pas leverbaar tussen 24 november en 1 december nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:50
Gunth schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:24:
[...]

Ik ga voor zwart of blauw denk ik.
Zwart direct leverbaar maar blauw zit al op eind dit jaar 8)7 .
Eerst kijken naar reviews of ze het geld waard zijn.
Voorlopig mijn Nomad case
YouTube: iPhone 12 Pro Max Apple Leather Case Review! ALL COLORS!
Dat geel is ook wel tof ;)
Ik heb weer een zwarte besteld voor bij de graphite pro Max. Op mijn XS Max heb ik ook al twee jaar de zwarte leather case en ben super tevreden ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
lubbertkramer schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:07:
Gelukt via mediamarkt, iPhone 12 mini 64GB Zwart en een iPhone Pro max 128GB Blauw _/-\o_
Staat nog op online uitverkocht maar is toch toe te voegen aan je winkelmandje en te bestellen met bezorging 13-11-20
Los gekocht?

Ook bij MM besteld voornamelijk vanwege de ca. 80 euro toestelkorting die er zelfs bij verlenging van een goedkoop sim-only abonnement nog werd gegeven. Heb wel een bevestiging dat de pre-order en verlengingsaanvraag goed zijn ontvangen, maar verder niets. Vermoed dat het komende week nog verwerkt moet worden. Zie de bestelling ook niet onder 'mijn bestellingen' staan. Jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 15:14
hatsjoe123 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:58:
[...]

Los gekocht?

Ook bij MM besteld voornamelijk vanwege de ca. 80 euro toestelkorting die er zelfs bij verlenging van een goedkoop sim-only abonnement nog werd gegeven. Heb wel een bevestiging dat de pre-order en verlengingsaanvraag goed zijn ontvangen, maar verder niets. Vermoed dat het komende week nog verwerkt moet worden. Zie de bestelling ook niet onder 'mijn bestellingen' staan. Jij wel?
Ja maar echt los zonder abo of verlenging. Ik zie de bestelling onder mijn bestellingen staan en heb per mail een bedankt voor je bestelling en bestelbevestiging gehad. Zo ging het ook met mijn 12 Pro en die werd ook netjes gebracht toen die ineens te beschikbaar stond. Hier ook bij Mediamarkt gekocht mede vanwege cashback i.p.v. via Apple :)
Gunth schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:26:
[...]

Nee kleur watch is meer vergelijkbaar met het blauw van de niet pro 12
Nee, kan eventueel een foto maken als je wilt met blauwe watch 6 en blauwe iPhone 12 Pro.

[ Voor 13% gewijzigd door lubbertkramer op 07-11-2020 14:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Laatst online: 04-10 14:17
[b][

Nee, kan eventueel een foto maken als je wilt met blauwe watch 6 en blauwe iPhone 12 Pro.
Ik heb er eentje gemaakt voor je , de kleur is ongeveer hetzelfde als de blauwe siliconen cover. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjsBy64ykmhWTpPlJDwuo9Cdw0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Su2ECwTcTF7FfXKShGSTGya.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Azmodann schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:21:
[...]

Ik heb er eentje gemaakt voor je , de kleur is ongeveer hetzelfde als de blauwe siliconen cover. [Afbeelding]
@Gunth zie de post hierboven, @Azmodann heeft al een foto gemaakt om je vraag te beantwoorden _/-\o_
Blauw is zoals ik al zei inderdaad niet hetzelfde, wel vind ik het blauw op mijn iPhone wisselend in bepaald licht :)

[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 07-11-2020 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
lubbertkramer schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:29:
[...]

@Gunth zie de post hierboven, @Azmodann heeft al een foto gemaakt om je vraag te beantwoorden _/-\o_
Blauw is zoals ik al zei inderdaad niet hetzelfde, wel vind ik het blauw op mijn iPhone wisselend in bepaald licht :)
Op zich wel jammer liever had ik gezien dat de watch dan diezelfde kleur had als de iPhone pro eerlijk gezegd.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Afgelopen jaren waren de iPhones niet meer beschikbaar op launchday...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Jieve schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:49:
[...]

Afgelopen jaren waren de iPhones niet meer beschikbaar op launchday...
De 12pro en de 12 gingen wel vrij snel, komt wel doordat er 4 toestellen en meerdere kleuren van verschillende types zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ik krijg net een mail van Tele2 dat het helaas wat langer duurt vanwege beperkte voorraad 🤪 mag aan nemen dat dit een standaard mail is omdat ze hem niet direct de volgende dag kunnen leveren. Tenminste dat hoop ik dan maar. Op hun voorraad pagina staat dat alle iPhones 12 pro max nog leverbaar zijn op 13 nov....

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _odb_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-08 20:10
dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:25:
Ik krijg net een mail van Tele2 dat het helaas wat langer duurt vanwege beperkte voorraad 🤪 mag aan nemen dat dit een standaard mail is omdat ze hem niet direct de volgende dag kunnen leveren. Tenminste dat hoop ik dan maar. Op hun voorraad pagina staat dat alle iPhones 12 pro max nog leverbaar zijn op 13 nov....
Ik kreeg vanmiddag een e-mail van Vodafone met soortgelijke inhoud. Ik deel jouw aanname dat het een standaardmail is.

Ondanks de emailbevestiging van Vodafone is de bestelling nog steeds niet te zien via Orderstatus of in MyVodafone 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Zijn er ook mensen net als ik die wachten op 9 november? Omdat we CoolBlue fans zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:06:
[...]

Op zich wel jammer liever had ik gezien dat de watch dan diezelfde kleur had als de iPhone pro eerlijk gezegd.
Eens, was een van de redenen waarom ik een blauwe watch genomen had in de hoop dat er een match iPhone Pro zou komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dave1972
lubbertkramer schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:44:
[...]

Eens, was een van de redenen waarom ik een blauwe watch genomen had in de hoop dat er een match iPhone Pro zou komen
Ik dus ook 😄

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Nu zie ik dus ook dit ...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skUFw77df5zgmNECHnAk0a62q0s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bh1vxrMOYFMi3izfFsNChQWi.jpg?f=fotoalbum_large

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotYetBritish
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-10 12:24
dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WqDw7OLXJNRgIhJDa03a1BsAG0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bFljyxJml3NW2N7zM04cpAVW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotYetBritish
Ik mag ook op hoesjes jacht. Ik heb nu early renewal (betaal dus ook nog niet tot juli :P) op een XR, ga met wat omzwervingen naar de iPhone 12 pro Max in het zilver. Kost 70 euro nogwat, maar dan heb ik in mijn geval, de telefoon sowieso drie maanden eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Wat ik wel opvallend vind is dat Apple van voornamelijke de 12 Mini nog toestellen voorradig heeft.
De Pro Max variant zit op een levertijd van 19nov of later bij andere configs.

Zou Apple zijn voorraad goed hebben ingeschat (welk toestel is populair en welke minder) of is dit ook te danken aan de 70% smaller doos waardoor ze meer in de zelfde zending kwijt kunnen.

Uiteraard kan de populariteit nog tegenvallen maar de laatste keer dat ik een pre-order deed (Xs Max) was na 30 minuten hun voorraad foetsie.

Ergens applaus waardig als je kijkt naar andere bedrijven (Nvidia kuch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
NotYetBritish schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:22:
Ik mag ook op hoesjes jacht. Ik heb nu early renewal (betaal dus ook nog niet tot juli :P) op een XR, ga met wat omzwervingen naar de iPhone 12 pro Max in het zilver. Kost 70 euro nogwat, maar dan heb ik in mijn geval, de telefoon sowieso drie maanden eerder.
Maar je contract duurt net zo lang en je moet nu dan langer doen met toestel.
Was de Xr kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Laatst online: 03-10 17:32
AppleCare polisgegevens zijn binnen. Mijn iPhone is van week 42 en komt uit fabriek F2.

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotYetBritish
Roos79 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:39:
[...]

Maar je contract duurt net zo lang en je moet nu dan langer doen met toestel.
Was de Xr kapot?
Nee, maar dat lijkt me onbelangrijk. Ik ben blij met de keuze die is gemaakt.

Edit: en het valt opzicht mee hoor... 2 jaar en 8 maanden. Met een beetje een normaal gebruik en AppleCare+ moet dat wel goed komen.

[ Voor 18% gewijzigd door NotYetBritish op 08-11-2020 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StreetDenizer
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-12-2023
Captain Planet schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:01:
AppleCare polisgegevens zijn binnen. Mijn iPhone is van week 42 en komt uit fabriek F2.
Waar kan je die informatie vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Laatst online: 03-10 17:32
StreetDenizer schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:58:
[...]

Waar kan je die informatie vinden?
Mail gehad van Apple waar mijn AppleCare garantiebewijs in staat. Daar staat het serienummer vermeld

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Heeft er iemand bij vodafone op of na 26 oktober een iphone 12 pro besteld en al ontvangen? Na 2 weken heb ik nog geen levertijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nergenss
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik heb 25 oktober besteld ook niets ontvangen, als ik hem aan de Sint vroeg had ik hem sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
SC4RF4C3 schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:35:
Heeft er iemand bij vodafone op of na 26 oktober een iphone 12 pro besteld en al ontvangen? Na 2 weken heb ik nog geen levertijd :(
Lekker zooitje bij die providers

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:30
Nergenss schreef op maandag 9 november 2020 @ 01:56:
Ik heb 25 oktober besteld ook niets ontvangen, als ik hem aan de Sint vroeg had ik hem sneller!
Hier op 22 okt besteld, 256 pro blue en ook nog niks gehoord 😆

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Iemand een idee hoe laat de Mini beschikbaar komt bij Coolblue?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:41:
Bij de PS5 geven ze aan dat ze om 12.00 gaan beginnen, dus wellicht gebruiken ze die tijd vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Coolblue weet het zelf ook niet dan zou het knap zijn als er twaekers zijn die het wel weten 🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:49

JB

Cédric roelt!

Vanwaar bestellen bij Coolblue? Je hebt nog een bon of? Want de prijs is hetzelfde als bij Apple toch?

[ Voor 14% gewijzigd door JB op 09-11-2020 08:16 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:15:
[...]

Vanwaar bestellen bij Coolblue? Je hebt nog een bon of? Want de prijs is hetzelfde als bij Apple toch?
Ik kan wel een goede reden bedenken: PostNL in plaats van DHL....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Dennisdn schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:17:
[...]

Ik kan wel een goede reden bedenken: PostNL in plaats van DHL....
Bij Apple leveren ze toch met UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordyz schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:18:
[...]

Bij Apple leveren ze toch met UPS?
Bij mij is alles nog via DHL gekomen, incl de 12Pro.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jongens, er bestaat een levertijden-topic. :)

[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
offtopic:
Ik heb ondertussen bij Coolblue mn Iphone 12 mini 64GB wit besteld, deels met een bon inderdaad :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 22:45

Galois

1811 - 1832

Ik snap ook niet waarom die providers zo knullig handelen.

Ik snap heel goed dat zij er niets aan kunnen doen als ze geen leveringen krijgen. Kennelijk vertelt Apple hun ook niet wanneer (en hoeveel) een volgende levering zou zijn.

Waarom er dan niet voor kiezen om de klant beter op de hoogte te houden. Om bv. bovenstaande te melden? (als dat zo is... en aangezien dit voor alle providers geldt, dan ga ik daar wel een beetje vanuit).

Winkels als Coolblue die een voorraadje krijgen (en hier gemeld wordt) die zijn ook binnen no time uitverkocht. Degenen die 'm dan hebben, die melden dat hier heel tevreden en degenen die er naast grijpen, die snappen dat. Kortom: we doen alsof Coolblue het zoveel beter doet dan (bv) Vodafone terwijl Coolblue gewoon verkoopt wat ze hebben. En dat doet Vodafone ook: die hebben mag ik aannemen ook geen loods vol met iPhones die ze expres niet uitleveren... Alleen de providers die verkopen er (vaak) ook abonnementen bij. Dat doet CB dan niet. En een abonnement staat los van een telefoon (in principe).

Nee... de providers moeten wel wat beter leren communiceren :)

[ Voor 7% gewijzigd door Galois op 09-11-2020 09:24 ]

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
09.00u pre orders voor de 12 Mini en 12 Pro Max live gegaan bij Coolblue.

Na klein half uurtje nog alles op voorraad...
Pagina: 1 ... 126 ... 278 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.

Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.