Ja, dat snap ik. Maar Black Friday moet nog komen dus is het bij Vodafone marketing blabla of echte korting. Dat was het meer.
Helaas kun je via Mobiel.nl geen Red Together Extra afsluiten. Alleen het hoofdabonnement.. dat is niet handig dus.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja, dat snap ik. Maar Black Friday moet nog komen dus is het bij Vodafone marketing blabla of echte korting. Dat was het meer.
aah op zo manier, ze hebben ook net betaling al van CC eraf gehaald ipv 0,- dus hoop echt dat ie nou ook vrijdag komt hahaDennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:37:
[...]
Ik stress niet meer om dit soort glitches. Ik had het met Apple.de ook toen ik de Graphite Watch ging bestellen. En ik heb ‘m prima op tijd geleverd gehad.
Die servers krijgen veel voor hun kiezen en het duurt gewoon even tot alles weer normaal is. Waarom het zo lang duurt? Iedereen is steeds aan het kijken of er al nieuws is.
Ik heb €968,- betaald, dus was het verschil toch wat meer. Daarnaast kon mobiel.nl ook niet direct leveren en heb ik dat advies pas achteraf voorbij zien komen. Ik had toen echter geen zin meer om te annuleren om elders achteraan aan te moeten sluiten en meer te moeten betalen.D2FValinor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:14:
[...]
Ik had de 26e daar besteld, daarna wees iemand hier mij op de 35 euro bon voor mobiel.nl (via ing) en toen was het verschil voor mij nog maar 10 euro (996 vs 1006 euro). Dan toch liever via het "vertrouwde" mobiel.nl ivm eventuele garantie in het 2e jaar.
[ Voor 23% gewijzigd door erickov op 06-11-2020 19:49 ]
Uncomfortable silence can be so loud...
Verwijderd
Dus toch niet alle puntjes op de i waren gezet.erickov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:48:
In de shop bestel status staat nog steeds op wachten op betaling. Dus die shop lijkt ergens te hangen.
Niemand weet wat black friday doet en het komt weinig voor dat de nieuwe toestellen gelijk mee doen met actiesremzor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:37:
[...]
Helaas kun je via Mobiel.nl geen Red Together Extra afsluiten. Alleen het hoofdabonnement.. dat is niet handig dus.
Vorig jaar heb ik gewacht op Black Friday, maar de acties zijn minimaal en niet op de nieuwste Apple producten.remzor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:37:
[...]
Ik heb hem (128gb pro) op 16-10 om 14:20 besteld daar. Ik zou nummer 3 zijn.Goochelaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:58:
Ik heb 25 oktober een 12 Pro 128GB oceaanblauw besteld bij GSMsale (nieuw abonnement bij KPN), waarbij werd aangegeven dat het 9 a 10 werkdagen ging duren. Vandaag heb ik een mail gekregen dat ze nog niet kunnen leveren, maar ook geen idee hebben wanneer wel.
Op zich heb ik geen haast want mijn bestaande contract loopt pas in januari af en het was prijstechnisch erg interessant om daar te bestellen, maar ik ben benieuwd of iemand zijn 12 (Pro) via GSMsale al wèl ontvangen heeft.
Er scheen een flinke storing te zijn bij Ideal miss had dat er ook mee te maken ?erickov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:48:
Inmiddels hier ook de bevestiging binnen van m’n iDeal bestelling. Levering is nog steeds 13 november. Dus die delay in de betaling van 5 uur maakt blijkbaar niet uit
In de shop bestel status staat nog steeds op wachten op betaling. Dus die shop lijkt ergens te hangen.
Samsung Flip 7
[ Voor 6% gewijzigd door SpoekGTi op 06-11-2020 20:14 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Bij mij ook! JeeejRiccardoNL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:12:
Yes! Hij staat erin! ‘Wordt bezorgd: 13 november’. Status staat nu op ‘Verzending wordt voorbereid’.
Sure per ongelukDennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:14:
Verzending wordt voorbereid. Alleen heb ik per ongeluk twee iPhones besteld in plaats van 1. Valt volgens mij niet meer te annuleren als de verzending wordt voorbereid. Dan maar retoursturen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kan ik wel uitleggen. @RiccardoNL is mijn broer. Hij kwam de Apple Store eerst niet in. Dus heb ik één voor hem besteld, nadat de mijne besteld was. Opeens kon hij er ook nog in, dus is miscommunicatie geweest. Is dus echt een ongelukje geweest. Ik ga kijken of ik 'm maandag nog kan annuleren.
Net even gekeken, bij mijn bestelling ook nu levering op de 13e.SpoekGTi schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:13:
[Afbeelding]
Yeah in het overzichten hij verspringt net naar verzending wordt voorbereid
Is ook al jaren niet echt meer winst mee te pakken hoor.Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:17:
[...]
Kan ik wel uitleggen. @RiccardoNL is mijn broer. Hij kwam de Apple Store eerst niet in. Dus heb ik één voor hem besteld, nadat de mijne besteld was. Opeens kon hij er ook nog in, dus is miscommunicatie geweest. Is dus echt een ongelukje geweest. Ik ga kijken of ik 'm maandag nog kan annuleren.
Anders gaat 'ie volgende week ook gewoon terug naar Apple. Ik ga 'm zeker niet doorverkopen want dat vind ik zielig gedrag.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat scheelt. Ik ben er namelijk behoorlijk op tegen. Heb liever dat iemand anders straks een plekje opschuift.Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:34:
[...]
Is ook al jaren niet echt meer winst mee te pakken hoor.
Verlenging. Ik kreeg een bevestiging en even later het contract in de mail. De keren daarvoor was de bestelling gelukt maar “volg bestelling” gaf vervolgens aan dat er geen order was gevonden._odb_ schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:04:
[...]
Heb jij een nieuw abbo of verleningen genomen? Ik heb zojuist 1 e-mail gekregen waarin staat dat het definitief overzicht van de bestelling nog zal volgen. Wat stond er in jouw bevestiging?
Ja volgens mij wanneer het nieuwe abonnement ingaat, daar de eerste factuur van.Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:58:
[...]
Bij de volgende factuur ofz?
Want dan moet ik even zorgen dat er geld op staat. Want dat gaat van de “vaste lasten rekening” welke na de vaste lasten precies leeg is.
Het is bij mij nu inmiddels als nog met een automatische 2e poging afgeschreven levering 13-11Fromz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:58:
Bij mij is er dus ook geen reservering van/voor de telefoon te zien.
Ik heb een tweede cc gebruikt en binnen 10 Min is de status ook versprongen naar het voorbereiden van de zending voor de 13e.DeadDevil6210 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:11:
[...]
Het is bij mij nu inmiddels als nog met een automatische 2e poging afgeschreven levering 13-11
Is een beetje een loterij. De een krijgt DHL en de ander UPS. Mijn iPhone X kwam met UPS. De jaren erna DHL.Sinan10 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:44:
weet iemand wie de iPhones bezorgt? DHL of UPS?
In de Apple Store app heb ik mijn bestelling kunnen annuleren, maar nu staat er: “Er zijn geen kosten ik rekening gebracht voor het artikel” en via de mail: “Deze artikelen worden niet in rekening in gebracht”.Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:17:
[...]
Anders gaat 'ie volgende week ook gewoon terug naar Apple. Ik ga 'm zeker niet doorverkopen want dat vind ik zielig gedrag.
Volgens mij krijg je dan binnen 7 werkdagen het geld teruggestort. Ik kan de overvloedige bestelling niet meer annuleren. Hij is al in voorbereiding voor verzending.NSG schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:53:
[...]
In de Apple Store app heb ik mijn bestelling kunnen annuleren, maar nu staat er: “Er zijn geen kosten ik rekening gebracht voor het artikel” en via de mail: “Deze artikelen worden niet in rekening in gebracht”.
Echter heb ik al betaald met iDeal.. gaat daar volgens mij iets niet helemaal goed.
Hoop dat ze in de ochtend leveren, aangezien ik dan ‘s middags moet werkenSinan10 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:44:
weet iemand wie de iPhones bezorgt? DHL of UPS?
Ben benieuwd meestal is ups wel vroeg maar dhl altijd laat hier tenminsted.castello schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:56:
[...]
Hoop dat ze in de ochtend leveren, aangezien ik dan ‘s middags moet werken
Van UPS heb ik van de week nog een pakket uit Engeland op maandagmorgen om 11:00 gehad. DHL heeft de boel meestal om 07:00 al in Amsterdam liggen, maar is pas rond 10:00 Out for Delivery. Ze komen vaak in Groningen pas na 15:00 langs.d.castello schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:56:
[...]
Hoop dat ze in de ochtend leveren, aangezien ik dan ‘s middags moet werken
dat is ontzettend jammer om te horen. ik heb 23 oktober besteld. ik wist dat het niet snel zou gaan, maar dat ze na weken nog steeds niets binnen hebben/ kunnen leveren is wel zorgelijk.DAO schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:06:
[...]
Ik heb hem (128gb pro) op 16-10 om 14:20 besteld daar. Ik zou nummer 3 zijn.
Tot op de dag van vandaag (heb vandaag nog gecheckt bij ze) hebben ze er 0 binnen gehad. Absolute faalbende daar.
Inmiddels gecanceld, ik raad je aan om hetzelfde te doen.
GSMsale = Ritel , daar is het minder panisch maar minder voordelig. Heb ook het idee dat ze de boel daar eerst slijten.
Waarom niet eerder bellen met Apple dan maandag?Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:17:
[...]
Op 19:24 een mail gekregen: "Uw bestelling wordt verwerkt".ChillPascal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:20:
Voor degene die besteld hebben bij Apple.nl; zien jullie de bestelling in je account of heb je een bevestigingsmail?
Ik heb geen van beide, maar wel een afschrijving via iDeal.
[ Voor 58% gewijzigd door Mixpower op 06-11-2020 23:30 ]
It's All In The "Mix"
Haha goeie! Ik ook, maar ik doe juist een stap terug met die wijven-handjes van me. Ga van een iPhone 11 Pro naar een iPhone 12 Mini.Mixpower schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:24:
Ik ben hier ook weer van de partij.
12 Pro Max 512GB Oceaanblauw besteld word als het goed is ook Vrijdag 13e geleverd.
[Afbeelding]
I don't have dreams, I have goals!!
Dat is wel klein, ik denk dat je er nog wel op terugkomt.Redondo1982 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 01:03:
[...]
Haha goeie! Ik ook, maar ik doe juist een stap terug met die wijven-handjes van me. Ga van een iPhone 11 Pro naar een iPhone 12 Mini.
Hopelijk nu wel met één hand te bedienen
It's All In The "Mix"
Omdat ik op zaterdag altijd krijg te horen dat ze geopend zijn van maandag tot en met vrijdag. Of dit moet opeens anders zijn?Roos79 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:47:
[...]
Waarom niet eerder bellen met Apple dan maandag?
Power to the beat.
Omdat ?Jieve schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:15:
Bijzonder dat er nog Max’s en Mini’s beschikbaar zijn voor 13/11
Samsung Flip 7
Ik ga voor zwart of blauw denk ik.ronaldm3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:04:
Wie besteld er bij zijn pro max een lederen hoes, ik zelf denk aan oceaan blauw met bruine lederen hoes, mooie luxe combi denk ik!?
[ Voor 13% gewijzigd door Gunth op 07-11-2020 09:34 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Was te verwachten dat het niet zo'n vaart ging lopen tov de gewone 12 en 12 pro.Jieve schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:15:
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Niet iedereen wil met een Titanic of Mini in zijn broekzak lopen denk ik..😜Jieve schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:15:
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik denk dat je bij T Mobile moet zijn voor dat antwoordTartarus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:54:
Ik heb op 14:03 al een e-mail bevestiging ontvangen van mijn T-Mobile bestelling die ik via de website heb geplaatst. Heb tijdens de bestelling al met iDeal betaalt.
Toch geeft de bestelstatus pagina onderstaande tekst aan.
Zou daar niet moeten staan dat ik al heb betaald?
Hebben meer mensen dit?
[Afbeelding]
Hun advies was om maandag te bellen als de betaling nog openstond.Roos79 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:32:
[...]
Ik denk dat je bij T Mobile moet zijn voor dat antwoord
Zoveel groter als de 11max is hij toch niet dacht ik ?pdavie2311 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:29:
[...]
Niet iedereen wil met een Titanic of Mini in zijn broekzak lopen denk ik..😜
Samsung Flip 7
Ik kreeg niet eens de optie om online af te rekenen, waarschijnlijk omdat ik heb aangegeven dat ik het toestel in de winkel wil ophalen (geen zin in AMP-koerier). In de mail staat dat ik in de winkel € 749,69 moet afrekenen.Tartarus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:40:
[...]
Hun advies was om maandag te bellen als de betaling nog openstond.
Nu staat de betaling niet meer open, maar er staat ook niet dat ik al betaald heb.
Mijn vraag is specifiek of anderen met T-Mobile dit ook hebben. Dan weet ik ongeveer hoe ik maandag het gesprek in moet gaan als ik ze bel.
Iets volgens de Apple vergelijk scherm gaat ook van 6.5 naar 6.7 toedave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:45:
[...]
Zoveel groter als de 11max is hij toch niet dacht ik ?
Scheelt elk jaar een paar milimeter.dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:45:
[...]
Zoveel groter als de 11max is hij toch niet dacht ik ?
2mm langer en 0.3 mm breder ..valt nog prima mee te leven 🙂Roos79 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:55:
[...]
Iets volgens de Apple vergelijk scherm gaat ook van 6.5 naar 6.7 toe
Samsung Flip 7
Nee kleur watch is meer vergelijkbaar met het blauw van de niet pro 12dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:14:
Is de kleur blauw van de pro series eigenlijk het zelfde als die van de Apple watch ? Dat heb ik eigenlijk nog niet gezien.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Ja ik. Volgens T-Mobile moet dat goed komen. Ik geloof er echter niks van en bel volgende week wel weer..Tartarus schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:54:
Ik heb op 14:03 al een e-mail bevestiging ontvangen van mijn T-Mobile bestelling die ik via de website heb geplaatst. Heb tijdens de bestelling al met iDeal betaalt.
Toch geeft de bestelstatus pagina onderstaande tekst aan.
Zou daar niet moeten staan dat ik al heb betaald?
Hebben meer mensen dit?
[Afbeelding]
Het gaat niet om het formaat maar om wat je er mee kandave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:12:
[...]
2mm langer en 0.3 mm breder ..valt nog prima mee te leven 🙂
Volgende week vrijdag.jdiezrequejo schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:33:
Kan je in de stores de iPhone mini en Max al zien? Of is dit pas vanaf volgende week vrijdag?
Max niet meer inmiddels maar Mini verbaasd mij.Jieve schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:15:
In de online Apple store zijn sommige max modellen pas leverbaar tussen 24 november en 1 december nu.Jieve schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:15:
Ik heb weer een zwarte besteld voor bij de graphite pro Max. Op mijn XS Max heb ik ook al twee jaar de zwarte leather case en ben super tevreden ermee.Gunth schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:24:
[...]
Ik ga voor zwart of blauw denk ik.
Zwart direct leverbaar maar blauw zit al op eind dit jaar.
Eerst kijken naar reviews of ze het geld waard zijn.
Voorlopig mijn Nomad case
YouTube: iPhone 12 Pro Max Apple Leather Case Review! ALL COLORS!
Dat geel is ook wel tof
Los gekocht?lubbertkramer schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:07:
Gelukt via mediamarkt, iPhone 12 mini 64GB Zwart en een iPhone Pro max 128GB Blauw
Staat nog op online uitverkocht maar is toch toe te voegen aan je winkelmandje en te bestellen met bezorging 13-11-20
Ja maar echt los zonder abo of verlenging. Ik zie de bestelling onder mijn bestellingen staan en heb per mail een bedankt voor je bestelling en bestelbevestiging gehad. Zo ging het ook met mijn 12 Pro en die werd ook netjes gebracht toen die ineens te beschikbaar stond. Hier ook bij Mediamarkt gekocht mede vanwege cashback i.p.v. via Applehatsjoe123 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:58:
[...]
Los gekocht?
Ook bij MM besteld voornamelijk vanwege de ca. 80 euro toestelkorting die er zelfs bij verlenging van een goedkoop sim-only abonnement nog werd gegeven. Heb wel een bevestiging dat de pre-order en verlengingsaanvraag goed zijn ontvangen, maar verder niets. Vermoed dat het komende week nog verwerkt moet worden. Zie de bestelling ook niet onder 'mijn bestellingen' staan. Jij wel?
Nee, kan eventueel een foto maken als je wilt met blauwe watch 6 en blauwe iPhone 12 Pro.Gunth schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:26:
[...]
Nee kleur watch is meer vergelijkbaar met het blauw van de niet pro 12
[ Voor 13% gewijzigd door lubbertkramer op 07-11-2020 14:12 ]
@Gunth zie de post hierboven, @Azmodann heeft al een foto gemaakt om je vraag te beantwoordenAzmodann schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:21:
[...]
Ik heb er eentje gemaakt voor je , de kleur is ongeveer hetzelfde als de blauwe siliconen cover. [Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 07-11-2020 14:30 ]
Op zich wel jammer liever had ik gezien dat de watch dan diezelfde kleur had als de iPhone pro eerlijk gezegd.lubbertkramer schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:29:
[...]
@Gunth zie de post hierboven, @Azmodann heeft al een foto gemaakt om je vraag te beantwoorden
Blauw is zoals ik al zei inderdaad niet hetzelfde, wel vind ik het blauw op mijn iPhone wisselend in bepaald licht
Samsung Flip 7
Afgelopen jaren waren de iPhones niet meer beschikbaar op launchday...
De 12pro en de 12 gingen wel vrij snel, komt wel doordat er 4 toestellen en meerdere kleuren van verschillende types zijn.Jieve schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:49:
[...]
Afgelopen jaren waren de iPhones niet meer beschikbaar op launchday...
Samsung Flip 7
Ik kreeg vanmiddag een e-mail van Vodafone met soortgelijke inhoud. Ik deel jouw aanname dat het een standaardmail is.dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:25:
Ik krijg net een mail van Tele2 dat het helaas wat langer duurt vanwege beperkte voorraad 🤪 mag aan nemen dat dit een standaard mail is omdat ze hem niet direct de volgende dag kunnen leveren. Tenminste dat hoop ik dan maar. Op hun voorraad pagina staat dat alle iPhones 12 pro max nog leverbaar zijn op 13 nov....
Eens, was een van de redenen waarom ik een blauwe watch genomen had in de hoop dat er een match iPhone Pro zou komendave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:06:
[...]
Op zich wel jammer liever had ik gezien dat de watch dan diezelfde kleur had als de iPhone pro eerlijk gezegd.
Ik dus ook 😄lubbertkramer schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:44:
[...]
Eens, was een van de redenen waarom ik een blauwe watch genomen had in de hoop dat er een match iPhone Pro zou komen
Samsung Flip 7
dave1972 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:12:
[...]
2mm langer en 0.3 mm breder ..valt nog prima mee te leven 🙂
Maar je contract duurt net zo lang en je moet nu dan langer doen met toestel.NotYetBritish schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:22:
Ik mag ook op hoesjes jacht. Ik heb nu early renewal (betaal dus ook nog niet tot juli) op een XR, ga met wat omzwervingen naar de iPhone 12 pro Max in het zilver. Kost 70 euro nogwat, maar dan heb ik in mijn geval, de telefoon sowieso drie maanden eerder.
You and I have memories longer than the road ahead
Nee, maar dat lijkt me onbelangrijk. Ik ben blij met de keuze die is gemaakt.Roos79 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:39:
[...]
Maar je contract duurt net zo lang en je moet nu dan langer doen met toestel.
Was de Xr kapot?
[ Voor 18% gewijzigd door NotYetBritish op 08-11-2020 11:17 ]
Waar kan je die informatie vinden?Captain Planet schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:01:
AppleCare polisgegevens zijn binnen. Mijn iPhone is van week 42 en komt uit fabriek F2.
Mail gehad van Apple waar mijn AppleCare garantiebewijs in staat. Daar staat het serienummer vermeld
You and I have memories longer than the road ahead
Lekker zooitje bij die providersSC4RF4C3 schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:35:
Heeft er iemand bij vodafone op of na 26 oktober een iphone 12 pro besteld en al ontvangen? Na 2 weken heb ik nog geen levertijd
Samsung Flip 7
Hier op 22 okt besteld, 256 pro blue en ook nog niks gehoord 😆Nergenss schreef op maandag 9 november 2020 @ 01:56:
Ik heb 25 oktober besteld ook niets ontvangen, als ik hem aan de Sint vroeg had ik hem sneller!
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bij de PS5 geven ze aan dat ze om 12.00 gaan beginnen, dus wellicht gebruiken ze die tijd vaker.Jasphur schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:41:
Iemand een idee hoe laat de Mini beschikbaar komt bij Coolblue?
Coolblue weet het zelf ook niet dan zou het knap zijn als er twaekers zijn die het wel weten 🤭Jasphur schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:41:
Vanwaar bestellen bij Coolblue? Je hebt nog een bon of? Want de prijs is hetzelfde als bij Apple toch?Jasphur schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:41:
[ Voor 14% gewijzigd door JB op 09-11-2020 08:16 ]
Mijn boefje is liev!
Ik kan wel een goede reden bedenken: PostNL in plaats van DHL....JB schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:15:
[...]
Vanwaar bestellen bij Coolblue? Je hebt nog een bon of? Want de prijs is hetzelfde als bij Apple toch?
Bij Apple leveren ze toch met UPS?Dennisdn schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:17:
[...]
Ik kan wel een goede reden bedenken: PostNL in plaats van DHL....
Bij mij is alles nog via DHL gekomen, incl de 12Pro.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 7% gewijzigd door Galois op 09-11-2020 09:24 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq