Klagen op Tweakers blijkt te helpen. 6de poging gaf mij succes via Vodafone. Succes aan alle andere.robjeex schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:49:
Vodafone is drama. Al 5x besteld maar order is niet bekend wanneer ik de bestelling wil volgen. Hang ook al 40 minuten aan de telefoon om iemand te spreken te krijgen..
Oh dat is wel heel erg vervelend dan!evdakker schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:47:
[...]
Mobiel.nl kon de op 16 oktober bestelde 12 Pro uiteindelijk toch niet leveren op 23 oktober. Het zou een paar weken later worden. Dus toen maar geannuleerd.
Korting krijg je, zoals hierboven al gezegd, op KPN.com direct als je de telefoon bestelt icm met een abonnement (nieuw of verlenging). Plus cashback via Bonusway.
Had zelf via KPN, Mobiel.nl en belsimpel open staan maar doordat Mobiel.nl sowieso goedkoper was dan KPN zelf en ik aanvullende korting kreeg via ING, toch maar hier bestelt. Hopelijk gaat het mij dan beter af dan jou (en hopelijk levert KPN jou de mini cf. verwachting).
Hoe betaal ik via Vodafone eigenlijk?
Ik heb daar eigenlijk niets over gezien.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als je verlengd wordt dat automatisch afgeschreven bij het bekende rekeningnummer.Donstil schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:56:
Hoe betaal ik via Vodafone eigenlijk?
Bij de volgende factuur ofz?robjeex schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:56:
[...]
Als je verlengd wordt dat automatisch afgeschreven bij het bekende rekeningnummer.
Want dan moet ik even zorgen dat er geld op staat. Want dat gaat van de “vaste lasten rekening” welke na de vaste lasten precies leeg is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nu ook bij ICS 1379 gereserveerd door Apple. Dan ben ik er wel aardig zeker van dat er vrijdag echt een bezorger aan de deur staat
.
Ik heb zojuist een iphone mini besteld bij Apple via MasterCard. Is het normaal dat er een bedrag van 0,0 wordt afgeschreven of gaat er iets mis met de betaling?
Ja, dat is normaal. Dat wordt later het aankoopbedrag.sander121 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:59:
Ik heb zojuist een iphone mini besteld bij Apple via MasterCard. Is het normaal dat er een bedrag van 0,0 wordt afgeschreven of gaat er iets mis met de betaling?
Is normaal bij mij ook 0 euro is meer om de kaart te valideren reservering van bedrag volgt nog ergenssander121 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:59:
Hier de pro Max 512 blue besteld
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Veel gezeik met Vodafone webshop op Safari op de mac, net met de ipad gedaan en ik heb een bevestigingsmail van VF ontvangen.
Heb jij een nieuw abbo of verleningen genomen? Ik heb zojuist 1 e-mail gekregen waarin staat dat het definitief overzicht van de bestelling nog zal volgen. Wat stond er in jouw bevestiging?robjeex schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:52:
[...]
Klagen op Tweakers blijkt te helpen. 6de poging gaf mij succes via Vodafone. Succes aan alle andere.
Ben benieuwd of het gewoon levering wordt op 13 november. Wist niet dat iDeal extra tijd met zich mee zou brengen, normaal altijd met CC. Besteld om 14:20, nog geen datum.
Ook besteld
Blauw max bij Proximus (België)
Blauw max bij Proximus (België)
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Wil je je iPhone op tijd bestel gewoon bij Apple. Wil je €30 besparen zeur dan niet over de leverdatum, je hebt gekozen voor de korting.
Hier de iPhone 12 pro MAX besteld, blauwe variant. Ben heel benieuwd wanneer die binnenkomt.
Bevestigingsmail 14:03 binnen gekregen dus moet wel goed komen
Bevestigingsmail 14:03 binnen gekregen dus moet wel goed komen
Vind dat echt best wel raar. De meeste mensen werken doordeweeks en ik kan moeilijk niet komen op m’n werk omdat ik m’n iphone moet afhalen op vrijdags. Dus dat zou dan betekenen dat ik moet wachten tot 13 november en dan maar moet hopen dat hij vanaf dan beschikbaar is. Want je kan nog wel zomaar de applestore inlopen?lubbertkramer schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:50:
[...]
Apple stores laten maar beperkt mensen toe ivm corona. Er zijn tijdsloten dus als deze vol zitten kun je niet selecteren. Er is niet alleen verkoop in de winkel maar ook support en weekenden lopen dan het snelste vol
Was ook voor het ophalen van 12 Pro, die dag was hij al op voorraad maar pas de dag erna in de middag was het mogelijk om hem op te halen
Zojuist de 12 pro max 256 oceaanblauw besteld, leverdatum staat op 13 nov gelukkig:)
Vet mijn order is verdwenen in de overzichten
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Misschien is het wel raar dat wij mensen het als eerste levensbehoefte zien om een nieuw product persé op de eerste dag in huis te hebben, zeker in de huidige tijd waarin we leven.drusloos schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:11:
[...]
Vind dat echt best wel raar. De meeste mensen werken doordeweeks en ik kan moeilijk niet komen op m’n werk omdat ik m’n iphone moet afhalen op vrijdags. Dus dat zou dan betekenen dat ik moet wachten tot 13 november en dan maar moet hopen dat hij vanaf dan beschikbaar is. Want je kan nog wel zomaar de applestore inlopen?
Belsimpel Apple iPhone 12 Mini 64GB Zwart bestelling "Jouw product komt binnen op 16-11-2020"
Nu is bij mij ook het volledige bedrag gereserveerd op de creditcard. Eerst was dit een reservering van 0 euro. (Besteld via Apple)
[ Voor 32% gewijzigd door Naafkap op 06-11-2020 15:23 ]
Bedenk me net dat ik geen 5g heb gezien bij het bestellen bij mobiel.nl, krijg je dat standaard?
Hangt van je provider en abonnement af. Alle iPhones 12 ondersteunen 5G.bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:24:
Bedenk me net dat ik geen 5g heb gezien bij het bestellen bij mobiel.nl, krijg je dat standaard?
Je bent nog steeds geïndoctrineerd door de Apple presentatie vorige maand ? Nee je krijgt geen 5G te zien bij het bestellen. Wel als je hem aanzet ;-)bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:24:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik bedoelde meer, ik weet niet of het bij het abbo zat of dat ik iets extras had moeten aanvinken (mobiel.nl tele2)loekf2 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:29:
[...]
Je bent nog steeds geïndoctrineerd door de Apple presentatie vorige maand ? Nee je krijgt geen 5G te zien bij het bestellen. Wel als je hem aanzet ;-)
Tele2 biedt voor zover ik weet nog geen 5G aan.bikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:37:
[...]
Ik bedoelde meer, ik weet niet of het bij het abbo zat of dat ik iets extras had moeten aanvinken (mobiel.nl tele2)
Voor de mensen die zich zorgen maken over een '0' euro op je creditcard reservering. Apple gebruikt die alleen om je creditcard te valideren en zal meer richting de verkoop/verzenddatum het bedrag reserveren op je creditcard. Het is dus geen signaal dat er iets mis is met je bestelling (zojuist gehoord via helpdesk)
Ik begrijp je gedachte niet helemaal. Het is gewoon een product, wat ik wil kopen met geld waar ik voor werk. En ik zie het gebeuren dat ik net als met de iphone 7+ Ongeveer 4 weken niet in de apple store hem kon krijgen. Daarom wil ik nu pre-orderen, en als je dan het alleen maar beschikbaar maakt om af te halen op tijden dat mensen over het algemeen werken, dan is dat best raarMschrijver88 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:13:
[...]
Misschien is het wel raar dat wij mensen het als eerste levensbehoefte zien om een nieuw product persé op de eerste dag in huis te hebben, zeker in de huidige tijd waarin we leven.
Ik om 14:06, zelfde. Dat uurtje verwerkingstijd voor iDeal gaat niet geheel op vrees ik.cjpunt schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:06:
[...]
Ben benieuwd of het gewoon levering wordt op 13 november. Wist niet dat iDeal extra tijd met zich mee zou brengen, normaal altijd met CC. Besteld om 14:20, nog geen datum.
Wel vervelend...Apple had wel iets beter kunnen adviseren over de betalingsmethodes en de verwerkingstijden per methode.
Overigens ben ik blij met het luxe probleem, want voorlopig heb ik er eentje kunnen bestellen. Kan mij voorstellen dat niet iedereen zich een nieuwe iPhone kan veroorloven gezien de prijzen en financiële impact van Corona.
Ik heb 25 oktober een 12 Pro 128GB oceaanblauw besteld bij GSMsale (nieuw abonnement bij KPN), waarbij werd aangegeven dat het 9 a 10 werkdagen ging duren. Vandaag heb ik een mail gekregen dat ze nog niet kunnen leveren, maar ook geen idee hebben wanneer wel.
Op zich heb ik geen haast want mijn bestaande contract loopt pas in januari af en het was prijstechnisch erg interessant om daar te bestellen, maar ik ben benieuwd of iemand zijn 12 (Pro) via GSMsale al wèl ontvangen heeft.
Op zich heb ik geen haast want mijn bestaande contract loopt pas in januari af en het was prijstechnisch erg interessant om daar te bestellen, maar ik ben benieuwd of iemand zijn 12 (Pro) via GSMsale al wèl ontvangen heeft.
Ach, mensen kijken gewoon uit naar hun nieuwe gadget en willen er zo vroeg mogelijk over beschikken.Mschrijver88 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:13:
[...]
Misschien is het wel raar dat wij mensen het als eerste levensbehoefte zien om een nieuw product persé op de eerste dag in huis te hebben, zeker in de huidige tijd waarin we leven.
Vind dat niet zo gek, ik ben ook een liefhebber en als ik betaald heb wil ik er zo snel mogelijk mee kunnen spelen.
Ik was in eerste instantie ook van plan daar te bestellen, maar door enkele Tweakers die hier wat hadden gepost over hun en het afraadde toch maar via mobiel.nl besteld.Goochelaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:58:
Ik heb 25 oktober een 12 Pro 128GB oceaanblauw besteld bij GSMsale (nieuw abonnement bij KPN), waarbij werd aangegeven dat het 9 a 10 werkdagen ging duren. Vandaag heb ik een mail gekregen dat ze nog niet kunnen leveren, maar ook geen idee hebben wanneer wel.
Nou ik heb mijn order (na bestellen) de volgende dag gelijk geannuleerd.Goochelaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:58:
Tmobile verlening onbeperkt internet + bellen + 5G netwerk betaal ik bij BS, Mobiel.nl en Tmobile (officiële site) €66.50 (incl. Klantenkorting). Bij Gsmsale moest ik nog een €2 extra betalen om gebruik te maken van 5G
Dus nu bij Mobiel (17oktober) en Belsimpel een order.. een van de twee zal hem leveren kijken wie eerder is
Ik had de 26e daar besteld, daarna wees iemand hier mij op de 35 euro bon voor mobiel.nl (via ing) en toen was het verschil voor mij nog maar 10 euro (996 vs 1006 euro). Dan toch liever via het "vertrouwde" mobiel.nl ivm eventuele garantie in het 2e jaar.Goochelaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:58:
Voor degene die besteld hebben bij Apple.nl; zien jullie de bestelling in je account of heb je een bevestigingsmail?
Ik heb geen van beide, maar wel een afschrijving via iDeal.
Om 14.15 betaald via iDeal. Nog steeds dat bestelling wacht op betaling. Dus schiet niet echt op nee. Wilde m volgende week binnen hebben, maar met deze snelheid wordt het decemberChillPascal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:20:
Voor degene die besteld hebben bij Apple.nl; zien jullie de bestelling in je account of heb je een bevestigingsmail?

Uncomfortable silence can be so loud...
Ik zie beide heb mail gehad en in overzicht wel met CC betaalt nog geen reservering van volledige bedragChillPascal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:20:
Nee, al mijn bestellingen liggen eruit. Bevestigingsmail had ik meteen al om 14:03. Heb met CC betaald.ChillPascal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:20:
Ja hier dus ook iDeal, had gewoon CC moeten doen. 14:20 besteld. Bij mij staat wel: 'We hebben je betalingsgegevens ontvangen en bereiden je bestelling voor.' Waardoor ik er vanuit ga dat betaling al is ontvangen en verwerkt. Maar helaas nog geen datum ontvangen.erickov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:24:
[...]
Om 14.15 betaald via iDeal. Nog steeds dat bestelling wacht op betaling. Dus schiet niet echt op nee. Wilde m volgende week binnen hebben, maar met deze snelheid wordt het december
Ja ik heb achteraf ook spijt. 14:08 zijn bevestiging binnen, maar nog geen leverdatum. Hele bestelling is ook van de apple site verdwenen.cjpunt schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:30:
[...]
Ja hier dus ook iDeal, had gewoon CC moeten doen. 14:20 besteld. Bij mij staat wel: 'We hebben je betalingsgegevens ontvangen en bereiden je bestelling voor.' Waardoor ik er vanuit ga dat betaling al is ontvangen en verwerkt. Maar helaas nog geen datum ontvangen.
Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij t-mobile? Dit is mijn eerste keer daar.
Ik heb een bevestiging binnen gehad om 14.06 met daarin een betaal-link. Die heb ik via ideal betaald maar daar verder geen bevestiging over ontvangen. Ik vraag me af of daar misschien wat tijd overheen gaat.
Ik heb een bevestiging binnen gehad om 14.06 met daarin een betaal-link. Die heb ik via ideal betaald maar daar verder geen bevestiging over ontvangen. Ik vraag me af of daar misschien wat tijd overheen gaat.
Dat betekent, stam + t .
link?Apache4u schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:34:
Heeft iemand hier ervaring met bestellen bij t-mobile? Dit is mijn eerste keer daar.
Op aanraden van dit forum heb ik juist niet met ideal betaald, maar met CC. Heb gewoon een bevestigingsmailtje ontvangen.
Something under the bed is drooling
Ik heb moeten betalen in de site van Tele2 maar goed miss werkt T-Mobile anders ?Apache4u schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:34:
Samsung Flip 7
Is inderdaad heel vaak herhaald. Voor diegene zonder CC is het natuurlijk niet anders, maar als je CC hebt en met ideal hebt betaald had je de forum beter in de gaten moeten houden.Mauz1978 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:37:
Op aanraden van dit forum heb ik juist niet met ideal betaald, maar met CC. Heb gewoon een bevestigingsmailtje ontvangen.
Ik heb nu geen bestellingsstatus meer in mn app.. Wel een bevestigingsmail. En 0,00 euro reservering op creditcard... wat een wazigheidChillPascal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:20:
Sameafterhourpower1 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:41:
[...]
Ik heb nu geen bestellingsstatus meer in mn app.. Wel een bevestigingsmail. En 0,00 euro reservering op creditcard... wat een wazigheid
Ik begrijp je probleem niet helemaal. Laat hem gewoon thuis bezorgen?drusloos schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:54:
[...]
Ik begrijp je gedachte niet helemaal. Het is gewoon een product, wat ik wil kopen met geld waar ik voor werk. En ik zie het gebeuren dat ik net als met de iphone 7+ Ongeveer 4 weken niet in de apple store hem kon krijgen. Daarom wil ik nu pre-orderen, en als je dan het alleen maar beschikbaar maakt om af te halen op tijden dat mensen over het algemeen werken, dan is dat best raar
Je ziet geen besteldatum meer, omdat die server die die info verschaft eruit ligt. Geen zorgen, morgen heb je alle info weer.
Ik heb met credit card betaald maar kreeg (tot nu toe) geen aparte bevestiging. Als je je bestelstatus bekijkt op https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus zie je als het goed is rechtsonder of er nog openstaande bedragen zijn. Ik zie daar 'Er staat geen bedrag meer open. Je hoeft dus niet (meer) te betalen.'Apache4u schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:34:
[ Voor 5% gewijzigd door koenvn op 06-11-2020 16:50 ]
Ok, noted! Was me helaas niet opgevallen. Zijn gelukkig ergere dingen, dus als het iets langer duurt kom ik er wel overheen. Heb de 12 mini besteld en die staat nog altijd op vrijdag als je nu besteld. Dus wel positief dat het alsnog goedkomt volgende week. En anders niet.Killer61 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:41:
[...]
Is inderdaad heel vaak herhaald. Voor diegene zonder CC is het natuurlijk niet anders, maar als je CC hebt en met ideal hebt betaald had je de forum beter in de gaten moeten houden.
[ Voor 5% gewijzigd door heypnt op 06-11-2020 16:54 ]
Als ik naar de levertijden kijk kom ik tot de conclusie dat de iPhone 11 Pro Max in Grafiet populairder is dan in Oceaanblauw. Dat had ik niet verwacht.
Ik heb een Iphone en daarna een hoesje besteld. (2 bestellingen)ChillPascal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:20:
Voor de Iphone heb ik een bevestigingsmail gekregen & bedrag van CC is gereserveerd.
Iphone en hoesje staan beiden in mijn account bij bestellingen.
Voor het hoesje geen bevestigingsmail.
Ook al hoeft levertijd dit nog niet aan te geven, had ik dit juist wel verwachtDennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:00:
Als ik naar de levertijden kijk kom ik tot de conclusie dat de iPhone 11 Pro Max in Grafiet populairder is dan in Oceaanblauw. Dat had ik niet verwacht.
Het is weer bijna September 2026 :)
Ofwel hebben ze meer stuks van de Oceaanblauw geproduceerd?Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:00:
Dat zou ook kunnen, inderdaad.Azmodann schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:05:
[...]
Ofwel hebben ze meer stuks van de Oceaanblauw geproduceerd?

Bestelling gedaan om 15:00 bij Tmobile nadat ik er via de site eindelijk in kwam. Heeft iemand mijn bestelling geannuleerd en opnieuw besteld????
Heb nu een ander ordernummer half uur later is deze besteld. Via de gene van Tmobile gehoord dat alles is goed is gegaan los van mijn eerste order die zomaar geannuleerd is.
Dus ja het kan blijkbaar gewoon nog dat mensen bij Tmobile je bestelling annuleren en opnieuw bestellen
Nu maar gewoon hopen dat ik hem 13-11 krijg :-)
Heb nu een ander ordernummer half uur later is deze besteld. Via de gene van Tmobile gehoord dat alles is goed is gegaan los van mijn eerste order die zomaar geannuleerd is.
Dus ja het kan blijkbaar gewoon nog dat mensen bij Tmobile je bestelling annuleren en opnieuw bestellen

Nu maar gewoon hopen dat ik hem 13-11 krijg :-)
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Ik had hem betaald, vervolgens kwam ik op een pagina met “uw betaling is nier bevestigd”. Nu staat er in de status dat ik met de koerier mag afrekenen bij bezorging. Ja daag...Apache4u schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:34:
Ik krijg bij deze pagina “er is een fout opgetreden”.koenvn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:50:
[...]
Ik heb met credit card betaald maar kreeg (tot nu toe) geen aparte bevestiging. Als je je bestelstatus bekijkt op https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus zie je als het goed is rechtsonder of er nog openstaande bedragen zijn. Ik zie daar 'Er staat geen bedrag meer open. Je hoeft dus niet (meer) te betalen.'
Volgens Tmobile zou dit niet mogen uitmaken voor je bestelling. Maar dat je niks ziet bij de bestelstatus is wel vreemd, zou toch even bellen met die stoethaspelsWouterL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:10:
[...]
Ik had hem betaald, vervolgens kwam ik op een pagina met “uw betaling is nier bevestigd”. Nu staat er in de status dat ik met de koerier mag afrekenen bij bezorging. Ja daag...
MY P Multicoat-White/Black [10-02 RN ] - [22-02 VIN] - [22-02 KT] [22-02 SMS] [13-03 Delivery]
Pff lekker dan. Ik kreeg via de app op mn telefoon een error bij bestellen (dit was met CC). Toen op mn pc gedaan (14:10 ofzo) en toen met iDeal betaald omdat ik dacht dat die error van betalen met CC afkomstig zou zijn.
Heb wel mail van bevestiging maar helaas nog niet met verwachte datum..
Apple site is de mini nog steeds bestellen en 13 nov leveren zie ik
Heb wel mail van bevestiging maar helaas nog niet met verwachte datum..
Apple site is de mini nog steeds bestellen en 13 nov leveren zie ik
Wat is dit dan..krijg ik een mail met: De betaling voor je bestelling kon niet worden voltooid, Om te voorkomen dat je bestelling vertraging oploopt, kun je je betaalgegevens aanpassen op de bestelpagina.
ga ik daarheen staat er: Je volledige bestelgeschiedenis kan nu niet worden weergegeven.
Kijk over een paar uur nog eens om al je bestellingen te zien.
ga ik daarheen staat er: Je volledige bestelgeschiedenis kan nu niet worden weergegeven.
Kijk over een paar uur nog eens om al je bestellingen te zien.
Nou, heb dus om 14:00 gelijk een iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite besteld via T-Mobile. Scheelt toch weer €114 in vergelijking met direct via Apple.
Nu maar hopen dat AMP aanstaande vrijdag al aan mijn deur staat, want ik had om 14:04 al een bevestigingsmail ontvangen.
Heb voor de zekerheid ook maar op zaterdag verlof genomen.
Nu maar hopen dat AMP aanstaande vrijdag al aan mijn deur staat, want ik had om 14:04 al een bevestigingsmail ontvangen.
Heb voor de zekerheid ook maar op zaterdag verlof genomen.
[ Voor 9% gewijzigd door Tartarus op 06-11-2020 17:46 ]
Vandaag om 14:05 via de app store app op men iPhone besteld met Apple Pay betaald.... Om 17:30 kreeg ik de melding dat het belasten van men Creditcard niet is gelukt....Iemand enig idee of het automatisch opnieuw geprobeerd word? (ik had het creditcard limiet niet opgehoogd naar de 1260 die nodig is voor men Pro Max 128GB. via de bestelstatus pagina krijg ik de melding dat alles in orde is en kan ik niks wijzigen
MediaMarkt Rotterdam Alexandrium heeft me net een MagSafe toegestuurd. Hoef ik niet tot 17 november te wachten.
Zie 2 Posts naar boven, ik had ook de bestelling om 1402 gedaan met een bevestiging om 1403.DeadDevil6210 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:45:
Vandaag om 14:05 via de app store app op men iPhone besteld met Apple Pay betaald.... Om 17:30 kreeg ik de melding dat het belasten van men Creditcard niet is gelukt....Iemand enig idee of het automatisch opnieuw geprobeerd word? (ik had het creditcard limiet niet opgehoogd naar de 1260 die nodig is voor men Pro Max 128GB. via de bestelstatus pagina krijg ik de melding dat alles in orde is en kan ik niks wijzigen
Dat heb ik dus ook als ik inlog op men apple ID en naar men bestelling ga. Als ik een private browsing venster pak en los men bestel nummer en bijbehorend apple ID invul krijg ik meer info en daar kan ik ook niks meeFromz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:47:
[...]
Zie 2 Posts naar boven, ik had ook de bestelling om 1402 gedaan met een bevestiging om 1403.
Ik kom er wel door het klikken op het bestelnummer.. net nog een app voor een euro gekocht om te testen, die is gereserveerd maar geen andere reservering van Apple, heb jij dat wel?DeadDevil6210 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:49:
[...]
Dat heb ik dus ook als ik inlog op men apple ID en naar men bestelling ga. Als ik een private browsing venster pak en los men bestel nummer en bijbehorend apple ID invul krijg ik meer info en daar kan ik ook niks mee
Bij mij is dus de eerste reservering / afschrijving al niet gelukt ik heb geen 2e erin staan. het 0800 nummer bied ook weinig hulp... maar ff afwachten wat hier gaande isFromz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 17:51:
[...]
Ik kom er wel door het klikken op het bestelnummer.. net nog een app voor een euro gekocht om te testen, die is gereserveerd maar geen andere reservering van Apple, heb jij dat wel?
Verwijderd
Pro max om 14:18 in mijn winkelmandje gelegd van apple website. Uiteindelijk winkelmandje definitief afgerekend om 15:45. Leverdatum nog steeds 13/11
Heb maar gelijk een 20W USB-C charger besteld bij Apple. Wordt dinsdag geleverd.
Ik vraag me af of de 12W iPad charger die ik heb nu gewoon nog steeds sneller oplaad dan de 5W standaard chargers die vroeger meegeleverd werden met de iPhones.
Weet iemand dat?
Ik vraag me af of de 12W iPad charger die ik heb nu gewoon nog steeds sneller oplaad dan de 5W standaard chargers die vroeger meegeleverd werden met de iPhones.
Weet iemand dat?
Eindelijk bericht dat de iPhone 12 Pro Max, 128 GB, oceaanblauw de 13e wordt geleverd (betaling via iDeal)
Inmiddels reservering op de CC voor het hele bedrag, lang geleden dat er zo’n bedrag is gereserveerd
14:06 order geplaatst met iDeal
18:05 mail met daarin bevestiging van leverdatum 13 november
very nice
very nice
Hier nog niks.rvdlaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:19:
very nice
Uncomfortable silence can be so loud...
Eindelijk zo ver morgen tussen 12.00 - 14.00 wordt mijn iPhone 12 pro 256gb blauw geleverd.
17 okt. Besteld bij Mobiel (Tmobile).
17 okt. Besteld bij Mobiel (Tmobile).
Ja, die 12w is op bij de 12 sneller.Tartarus schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:12:
Heb maar gelijk een 20W USB-C charger besteld bij Apple. Wordt dinsdag geleverd.
Weet iemand dat?
Dank je! Erg hulpvaardig.koenvn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:50:
[...]
Ik heb met credit card betaald maar kreeg (tot nu toe) geen aparte bevestiging. Als je je bestelstatus bekijkt op https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus zie je als het goed is rechtsonder of er nog openstaande bedragen zijn. Ik zie daar 'Er staat geen bedrag meer open. Je hoeft dus niet (meer) te betalen.'
Dat betekent, stam + t .
Maar als ik werk, dan heeft thuis bezorgen ook geen zin toch? Want de bezorger komt ook willekeurig op de dag. Bovendien wil ik direct een screenprotector laten monteren.Mschrijver88 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 16:46:
[...]
Ik begrijp je probleem niet helemaal. Laat hem gewoon thuis bezorgen?
Ja. Dat komt doordat de server die de bestellingen bijhoudt eruit ligt. Dat is elk jaar zo.
Vodafone heeft voor de 12 Mini nu een ‘Runners deal’, maar of deze echt scherp is: geen idee. Ik zie wel dat de toestelprijs dan lager is dan bij Apple zelf wanneer je het toestel meteen aanschaft (dus niet gedeeltelijk in het abonnement).
Twijfel heel erg of wachten tot Black Friday zinvol is. Wij willen beiden een 12 Mini, verlenging. Misschien wel met Vodafone Together.
Hoe komen jullie aam een Friends & Family code? Gebeld naar Vodafone?
Bij Mobiel.nl zie ik de Mini niet staan helaas en kent minder opties dan de website van Vodafone zelf.
Twijfel heel erg of wachten tot Black Friday zinvol is. Wij willen beiden een 12 Mini, verlenging. Misschien wel met Vodafone Together.
Bij Mobiel.nl zie ik de Mini niet staan helaas en kent minder opties dan de website van Vodafone zelf.
Hier nu ook. Case levering op 10-11 en 12 mini op 13-11rvdlaar schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:19:
very nice
Had eerst om 14 uur bij Apple geprobeerd maar daar kon ik niet betalen met iDeal (bleef maar laden).
Daarna de 12 mini 128GB besteld bij Amac om 14:14 uur. Website was wat traag maar ging goed.
Wel een bevestiging gehad maar geen indicatie over de levertijd helaas.
Daarna de 12 mini 128GB besteld bij Amac om 14:14 uur. Website was wat traag maar ging goed.
Wel een bevestiging gehad maar geen indicatie over de levertijd helaas.
Ahh super dankjewel!Dennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:56:
[...]
Ja. Dat komt doordat de server die de bestellingen bijhoudt eruit ligt. Dat is elk jaar zo.
Je kan toch prijzen vergelijken?remzor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:06:
Vodafone heeft voor de 12 Mini nu een ‘Runners deal’, maar of deze echt scherp is: geen idee. Ik zie wel dat de toestelprijs dan lager is dan bij Apple zelf wanneer je het toestel meteen aanschaft (dus niet gedeeltelijk in het abonnement).
Wat een mooie kleur, jammer dat de mini deze niet heeft.
Pro max 512 gb blauw besteld bij de Amac.
Dit model zal wel gewoon op tijd geleverd gaan worden denk ik. Voorlopig staat hij voor volgende week vrijdag.
Dit model zal wel gewoon op tijd geleverd gaan worden denk ik. Voorlopig staat hij voor volgende week vrijdag.
Jaa inderdaad! Ben ook heel benieuwd want heb altijd zwarte iphones gehad. Durfde niet echt aan het kleurencircus hahabikabob schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:23:
[...]
Wat een mooie kleur, jammer dat de mini deze niet heeft.
heb zelfde tekst maar zonder datumg00gle schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:40:
Als de bestelling deze status heeft:
[Afbeelding]
Betekend dit dan dat alles goed gegaan is?
De zoekbalk op mobiel.nl gebruikenremzor schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:06:
Ik heb in elk geval zojuist mijn F&F bestelling geannuleerd, omdat mobiel.nl onder de streep €24 goedkoper is bij 1 jaar Red + 12 Mini 128GB
Joh. Kijk eens op de website bij je bestelling. Bij mijnis het halve afleveradres weg.Soppyscroll schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:32:
[...]
heb zelfde tekst maar zonder datum![]()
![]()
bij bestellen stond nog wel leverdatum van 13 november
Geen zorgen. Morgen is alles weer normaal.
heb precies hetzelfdeevdakker schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:50:
Als ik op de bestelstatus kijk in de Apple store, zie ik "Wordt bezorgd:" en dan leeg, geen datum... En daaronder "We hebben je betalingsgegevens ontvangen en bereiden je bestelling voor." Hikje in het systeem hoop ik maar. In de bevestigingsmail staat als leverdatum gewoon vrijdag de 13e
gelukkig, ik streste zelf ook al want had tussendoor op werk even snel besteldDennisweb schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:33:
[...]
Joh. Kijk eens op de website bij je bestelling. Bij mijnis het halve afleveradres weg.
Geen zorgen. Morgen is alles weer normaal.
Ik stress niet meer om dit soort glitches. Ik had het met Apple.de ook toen ik de Graphite Watch ging bestellen. En ik heb ‘m prima op tijd geleverd gehad.Soppyscroll schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:34:
[...]
gelukkig, ik streste zelf ook al want had tussendoor op werk even snel besteld
Die servers krijgen veel voor hun kiezen en het duurt gewoon even tot alles weer normaal is. Waarom het zo lang duurt? Iedereen is steeds aan het kijken of er al nieuws is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.
Deel niet je track & trace code, of link voor het volgen van je pakketje. Andere mensen kunnen hier mogelijk de bezorgingstijd en -plaats wijzigen.
Toppe houdt een lijst bij met iPhone 15 bestellingen en verwachte leveringen. Je kunt je bestelling toevoegen via dit Google form.